SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 июля 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
|
0
|
Просмотров: 656, сегодня — 0
- 10:30 Курс валют: Доллар в обменниках подешевел на 5 копеек
- 10:01 Средний официальный курс гривны в ноябре ослаб к доллару на 1,1%, к евро — на 0,4% — НБУ
- 08:29 Миллиардеры остыли к акциям США: Капитал перетекает в Азию и реальные активы
- 4.12.2025
- 18:34 25% украинцев стали зарабатывать меньше в 2025 году — опрос Viber
- 17:28 Доллар и евро подорожали на межбанке
- 17:01 НБУ продолжает укреплять гривну
- 16:34 Налоговая рассказала, зачем нужно всегда требовать фискальный чек и где его проверить на подлинность
- 14:50 OKX запускает VIP-турнир с призовым фондом в 60 000 USDT
- 14:22 Исторический рекорд: Международные резервы Украины выросли до $54,7 миллиарда
- 14:18 Почему уровень превращается в зону: реальность финансового трейдинга


Комментарии - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.