SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 июля 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
0
|
Просмотров: 559, сегодня — 0
- 13:41 Нацбанк третью неделю подряд не покупает валюту
- 09:00 4 монеты, способные к росту подобно Solana — превратить 250$ в 1 млн
- 29.03.2025
- 14:42 Трамп помиловал основателей BitMEX, обвиненных в финансовых нарушениях
- 28.03.2025
- 20:00 Главное за неделю: рассмотрение транша МВФ и «ужасный» текст соглашения с США о редкоземельных металлах
- 18:39 Пенсионный фонд анонсировал новые правила выплат больничных с апреля
- 17:39 Курс валют на вечер 28 марта: доллар на межбанке подешевел, евро — подорожал
- 16:41 Рынок виртуальных активов в Украине планируется разделить между двумя регуляторами
- 14:27 Французский госбанк инвестирует €25 миллионов в развитие местных криптопроектов
- 14:02 В Украине могут изменить правила денежных переводов
- 12:01 SEC отозвала иски против Kraken, Consensys и Cumberland: что нового на крипторынке
Комментарии - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.