SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 июля 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
0
|
Просмотров: 463, сегодня — 0
- 14:40 Бизнес ожидает доллар по 41,62 гривен — опрос НБУ
- 14:15 ОЭСР выделяет Украине около 285 тыс. евро для покрытия взносов и сборов за членство в ряде своих органов
- 13:52 В июне 2024 года в Украине резко упало количество регистраций ФОП — YouControl
- 12:24 Центробанк рф засекретил данные по внебиржевым валютным торгам
- 12:01 Средняя пенсия в Украине: В Пенсионном фонде назвали, сколько получали пенсионеры в июле
- 10:38 Курс валют на 16 июля: доллар в банках подскочил на 10 копеек, евро — на 20 копеек
- 10:24 Миссия МВФ начинает переговоры с Украиной по бюджетным планам — СМИ
- 10:18 Банкир рассказал, что будет с курсом гривны во втором полугодии
- 10:01 НБУ хочет изменить инструкции по выполнению межбанковских платежных операций в гривне
- 08:52 «Сделано в Украине»: ЭКА за полгода поддержала украинский экспорт на 4,6 млрд грн
Комментарии - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.