SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 июля 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
0
|
Просмотров: 512, сегодня — 0
- 19:11 США ввели санкции против «Газпромбанка» и еще более 50 российских банков
- 18:10 Великобритания ввела санкции против Фирташа и его супруги
- 17:40 Курс валют на вечер 21 ноября: доллар подешевел на межбанке на 6 копеек, а евро — на 9 копеек
- 16:37 НБУ изменил порядок открытия и закрытия счетов
- 16:10 ЦБ Турции снова сохранил ставку на уровне 50%
- 15:56 Курс биткоина впервые превысил $98 тыс. и обновил исторический максимум
- 13:52 Что будет с гривной? Депозиты и ОВГЗ: стоит ли сейчас делать на них ставку (видео)
- 12:20 россия потратила более $18 млрд на воздушные атаки по Украине
- 11:55 MicroStrategy вошла в топ-100 крупнейших публичных компаний в США
- 11:34 Команда Трампа рассматривает любительницу криптовалют на должность нового главы SEC — CoinDesk
Комментарии - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.