Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Igor2as2Igor
Igor2as2Igor
Зарегистрирован:
14 декабря 2022

Последний раз был на сайте:
17 января 2023 в 19:09
24 декабря 2022, 14:37

Ще раз щодо негенерування електронного цифрового підпису

Шановні працівники Банку!

Я вже звертався до Вас з приводу неможливості згенерувати електронний цифровий підпис. Навіть була якась відповідь Вашого фахівця на це, яку з-за складнощів Ваші сайтів неможливо розшукати, й Мініфін на мою відповідь на неї надіслав мені, цитую: «Re: Ответ на ваш отзыв19 декабря, 20:00Служба підтримки партнерів порталу Мінфін info@minfin.com.uaКому:Ігор Воскобойников igor_vosk2@ukr.netДоброго вечора.Ви написали до Служби підтримки порталу «Мінфін», а ваша відповідь адресована представнику банку, який писав вам приватне повідомлення. Щоб він побачив вашу відповідь, повторіть її, зайшовши в свій профіль і натиснувши на Написати відповідь в отриманому листі.Успіхів у вирішенні вашого питання! З повагою, Наталя, Служба підтримки партнерів порталу «Мінфін»minfin.com.ua_______Підписуйтесь на youtube-канал «Мінфіну»Підписуйтесь на youtube-канал «Finance.ua»Бонус від «Мінфіну»: https://minfin.com.ua/ua/bonus/Сервіс порівняння кредитів: https://minfin.com.ua/ua/credits/пн, 19 дек. 2022 г. в 19:36, Ігор Воскобойников : Добривечір шановні ПРАЦІВНИКИ! Дякую за оперативне перевірку! Але підтвердити успішність Вашої роботи не можу: кілька разів пробував генерувати ЕЦП, але проблема — усе та сама, що й раніше. Можу надіслати скріншоти. Дуже хотілося б отримати ЕЦП. Рясних Божих благословень Вам! З повагою, Ігор Воскобойников 14 декабря 2022, 11:45:51, от „Мінфін“ : «Минфин» Здравствуйте, Igor2as2Igor. Эксперт банка ответил на ваш отзыв о «Ощадбанк». Ваш отзыв Чи реалістичне отримання елекронного цифрового підпису (ЕЦП) в цьому банку? З вересня цього року я, у тому числі за допомогою працівників відділення банку та працівників його «Гарячої лінії», тощо намагався згенерувати ЕЦП. Але досі, м’яко кажучи, не успішно, хоча я виконував і надсилав банку усе необхідне й усі скріншони. 28 жовтня я надіслав офіційного електронного листа щодо цього з проханням відповіді. 08.11.ц.р. мною отримано чергового листа — тепер вже від п. М.І.Шульги, заступника начальника Житомирського управління банку, який дослівно написав: «Ваше питання вирішено». Порте мої нові спроби згенерувати ЕЦП знов призвели до повторення помилок техніки, які я вже надсилав банку. Тож чи реально отримати електронний цифровий підпис? З повагою і побажанням рясних Божих благословень! Ответ банка Добрий день. Перевірили інформацію, в чат-боті банку генерацію ЕЦП працює коректно. Якщо у Вас повторно виникає помилка, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Також хочемо звернути увагу, що Ви можете відкрити у відділенні банку додаткову картку з можливістю запису на неї кваліфікованого електронного підпису. Написать комментарий к ответу эксперта можно по адресу http://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/310402/. Вы получили это письмо, потому что оставили отзыв о «Ощадбанк» на сайте http://minfin.com.ua. Если вы получили это письмо по ошибке, пожалуйста, свяжитесь с нами по адресу info@minfin.com.ua.»Натак, звертаюсь до Вас ще раз.Доброго Вам прийдешнього Свята Різдва Ісуса Христа! З повагою, Ігор Воскобойников

Просмотров: 159, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться