- 3 февраля 2015, 12:32
Відопвідь «Надра банку»
Дуже приємно, що ви вираховуєте авторів постів. АЛЕ до теми — я 4 дні не можу зняти УСІ кошти, як і решта колег. Така поведінка банку — ліміти без попереджень — і призводить до того, що особисто я забираю і забиратиму усі кошти, і не відкриватиму жодних додаткових послуг. Хоча картами інших фіснустанов я корстуюся з більшою довірою і залишаю кошти попри війну та кризу. Робіть висновки: що важливіше ліміти та мовчанка, чи клієнти?
|
|
0
|
Просмотров: 977, сегодня — 1
- 15:18 «Зимняя поддержка»: Потратить 1 000 гривен теперь можно и на продукты
- 14:20 НБУ ожидает до конца 2025 года более $5 млрд помощи
- 14:04 НБУ снова сохранил учетную ставку на уровне 15,5%
- 14:00 Долар взял курс на снижение после решения ФРС
- 13:23 ФГВФЛ уже выплатил клиентам РВС Банка 57,3 млн грн возмещения
- 12:50 Santa Claus Rally: чуда не будет, нужна стратегия
- 12:44 Украина готовится перейти на европейскую модель налогообложения покупок
- 12:23 Объем торгов на криптобиржах упал на 28%, Sei интегрирует криптокошелек в смартфоны Xiaomi: что нового
- 12:01 Новый депозитный ориентир: ставки выросли до 18% годовых
- 11:39 Золотая карта Трампа" заработала: богатые иностранцы смогут купить право на пребывание в США


Комментарии