Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Batovsky
Stas Batovsky
Зарегистрирован:
17 октября 2020

Последний раз был на сайте:
18 августа 2022 в 10:36
24 апреля 2021, 20:07

Як продати свій продукт на міжнародному рівні?

Якщо поміркувати, то можна помітити, що термін «міжнародний маркетинг» — це невірне позначення, яке використовується для опису феномена транскордонного маркетингу.
Через досить великий торговий оборот продуктів, від книг до авіаквитків, світовий ринок розширюється з кожним роком, і маркетингові дослідження, очевидно, не встигають відповідати цьому.
Міжнародний ринок неймовірно конкурентоспроможний і різноманітний. Отже, потрібно бути впевненим, що ваша фінансова, маркетингова і логістична політика доречна. Але тут же виникає питання: навіщо інвестувати в міжнародний ринок? І як насправді ініціювати продажу вашого продукту або послуг на міжнародному ринку на цільовій мові lcm-company.com/translate аудиторії.

7 дієвих порад, як продати свій продукт або послуги на міжнародному ринку

Необхідність виходу на світовий ринок
Глобальний ринок принесе великі прибутки в порівнянні з внутрішнім ринком. У сучасному світі цифрових технологій, основними категоріями онлайн-покупок є:
— книги (20%)
— індустрія туризму (16%)
— комп'ютерні комплектуючі товари (40%)
— одяг (10%)

Тепер що стосується доходів. Наступні твердження можна розцінювати як незаперечні докази дійсної дохідності інвестування на міжнародному ринку:
— Глобальні доходи від електронної торгівлі зросли на 19% в 2012 році
— У 2014 році у всьому світі в обіг увійшло майже 963 мільярди доларів
— Сім'ї з високим доходом часто купують товари міжнародних брендів
— Світовий ринок виріс на 12,4% з 2010 по 2013 рік і як і раніше процвітає.

Практичні поради

Нижче перераховані деякі дійсно цінні та продуктивні поради щодо продажу вашого продукту або послуг на міжнародному ринку.

1. План. Розробіть основний план, в якому позначте наступне: на споживача якої країни або країн ви повинні орієнтуватися; які сфери охопити і чому і т. д. Продовжуйте редагувати свій план у міру просування продукту на ринку, і робіть позначки всіх своїх дій, щоб дотримуватися вірного курсу.
2. Дослідження. Чим більше ви знаєте про цільовий сегмент ринку, тим більше у вас шансів отримати максимальну вигоду. Необхідно всіляко інвестувати у всебічні дослідження стилю життя, вподобань, сленгу, культурних елементів цільової купівельної аудиторії. Глибоке дослідження прямо пропорційне успішній розробці веб-сайту для клієнтів.
3. Не допускайте неприємних казусів і помилок. Наймаючи професіоналів для проведення дослідження ринку, прикладайте до цього і свої власні зусилля, тобто познайомтеся ближче з життям людей цільового сегмента, дізнайтеся, що прийнятне в їх середовищі, а що ні. Іноді вживання деяких сленгових виразів може мати неприємні наслідки для вас, так як вони можуть образити клієнта. Будьте напоготові.
4. Конкуренція. Досліджуйте конкурентоспроможність цільового ринку. Дізнайтеся, який конкретний товар або послуга відсутня там, і які ваші шанси на успішне впровадження даного продукту у вибраному регіоні.
5. Знання мов. Щоб зробити своє життя і бізнес структуру багатшими й більш насиченими, вам необхідно вивчити і освоїти мову цільового населення. Без знання мови ви не зможете звернутися до глобальної аудиторії.
6. Розширюйте кругозір. Після того, як ви оволодієте мовою, саме час використовувати отримані знання при розробці відповідних сайтів для клієнтури цільової країни або верств населення.
7. Глобальні тенденції. Тримайте вухо гостро і спостерігайте за мінливими тенденціями світового ринку. Це ваш дороговказ до більш високих досягнень.

Зараз ви, ймовірно, вже зрозуміли всю необхідність виходу на міжнародний ринок і познайомилися з тим, як це можна зробити. Глобальний ринок здається справжнім скарбом. Але шлях до успіху завжди не легкий. Для цього потрібно багато сил.

У досягненні поставлених цілей, вам необхідна допомога професійної агенції перекладів translation.center серед послуг якої повинні бути послуги, що дозволяють переводити ваші повідомлення на різні мови. Адже, справді, переклад dpereklad.zp.ua — це саме те, що дозволить вам безпосередньо звернутися до вашої цільової аудиторії.

Просмотров: 452, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться