Минфин - Курсы валют Украины

Установить
b2bcenter
Марина Макарова B2B-Center Украина
Зарегистрирован:
17 апреля 2013

Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 21:59
Подписчики (3):
indagame
IndaGame Games
34 года, Киев
Ceme4kin
Ceme4kin
Днепропетровск
sorochan
sorochan
Марина Макарова — B2B-Center Украина
Директор В2В-Center Украина
6 июня 2014, 12:40

Підсумки трьох років роботи B2B-Center Україна: українські закупівельники отримують ефект від використання інструментів електронної комерції

Міжнародний центр електронних торгів B2B-Center підвів підсумки трьох років роботи в Україні: використання інструментів електронної комерції забезпечує українським підприємствам зниження закупівельних цін у середньому на 20%, скорочення трудовитрат на організацію закупівель на 70%. Так само виявлені приклади оптимізації бізнес-процесів, пов'язаних із закупівельною діяльністю. Крім того, електронна торговельна площадка b2b-center.uaсприяє розвитку економічних відносин українських компаній з підприємствами всередині країни і за кордоном. Це підтверджує динаміка кількості торгових процедур і розширення географії поставок і збуту українських компаній.

У травні 2014 B2B-Center Україна відзначила три роки з моменту початку роботи компанії в країні. У зв'язку з цим були підведені підсумки трьох років роботи українських підприємств у системі B2B-Center. Оптимізація бізнес-процесів, пов'язаних із закупівельною діяльністю, зниження закупівельних цін і розвиток внутрішньої та міжнародної торгівлі — головні переваги, які отримали українські учасники системи B2B-Center.

Високий рівень оптимізації витрат можливий завдяки декільком факторам, що характеризує систему електронних торгів B2B-Center: обсяг бази учасників Системи (більше 172 тис. компаній з 110 країн світу), кількість учасників у кожній закупівельній процедурі (в середньому п'ять-шість ) і потужний функціонал, що включає можливість проведення 43 видів торгів.

Три роки роботи компанії в Україні продемонстрували, що з багатьох країн світу, представлених в системі B2B-Center, Україна найбільш активно працює з інструментами електронної комерції.

За три роки компанія вийшла на стабільно високу динаміку підключення українських учасників до системи B2B-Center. Станом на початок червня 2014 в системі електронних торгів B2B-Center працює 3500 компаній з України.

В даний час торги в системі B2B-Center проводять такі міжнародні групи компаній, як JTI, SoftServe, МТС, Allianz та інші; такі українські компанії, як Група компаній Приват, Укрексімбанк, ПУМБ, АЗОТ, Антонов, Ергопак, Рубіжанський картонно-тарний комбінат, Вольногорське скло, Колос, Укрросметал, Укролія і багато інших.

Електронна торговельна площадка b2b-center.ua зафіксувала розвиток економічних відносин українських компаній з підприємствами всередині країни і за кордоном. Про це говорять кілька фактів. По-перше, динаміка загального числа торгів. В цілому в Системі проведено близько 380 тисяч торгів на загальну суму — 1,2 трильйона грн. Українські підприємства впевнено нарощують кількість та обсяги закупівель і продажів в електронному вигляді. Щороку кількість організованих українськими компаніями торгів у системі B2B-Center зростає приблизно на 60%.

По-друге, збільшення традиційного кола постачальників за рахунок роботи в системі B2B-Center компаній зі 110 країн світу. Наприклад, в кінці 2013 року Рубіжанський картонно-тарний комбінат ( РКТК ) закупив на майданчику b2b-center.ua логістичні послуги на доставку великого обсягу продукції до Румунії. Переможцем тендеру стала бельгійська компанія ICTL. Завдяки B2B-Center Україна база постачальників РКТК поповнилася так само світовими лідерами лісової промисловості та паперового виробництва. Зокрема, в закупівлі целюлози, організованою РКТК в системі B2B-Center, взяли участь швейцарська Ekman AG (один зі світових лідерів лісової промисловості, що працює з 1802 року ) і в'єтнамська компанія Gelexim Trading and Investment JSC (світовий експортер продуктів паперового виробництва).

Завдяки роботі на майданчиках B2B-Center українським компаніям в окремих випадках вдавалося досягати зниження ціни у розмірі 40-50% початкової вартості товарів чи послуг. За даними клієнтів в середньому в системі електронних торгів B2B-Center ефективність становить 10-20%. Зокрема, в закупівлі комп'ютерного обладнання (ПК+ монітори) однієї з провідних світових ІТ-компаній вдалося досягти 11% зниження вартості обладнання, а в абсолютному обчисленні заощадити більше 600 тисяч грн. В одній з закупівельних процедур SoftServe заощадила 25% на закупівлі блоків безперебійного живлення.

«Важливо, що зростає інтерес українських підприємств до інструментів електронної комерції. Як відомо з офіційної статистики, ця галузь в Україні дала приріст в 2013 році в розмірі 45%. Левова частка загального обсягу e-commerce припадає на інтернет-магазини. Але і в b2b-сегменті є, чим пишатися, — говорить директор B2B-Center Україна Марина Макарова, — Зростання основних показників B2B-Center Україна демонструє затребуваність інструментів електронної комерції та перспективи їх використання підприємствами України, де стає все більше прогресивно мислячих менеджерів, які застосовують передові методи ведення господарської діяльності».

В даний час в Україні працює два електронні торгові майданчики системи B2B-Center — b2b-center.ua і b2b-center.uspp.ua. 4 червня 2014 виповнився рік з моменту початку роботи електронної торговельної площадки www.b2b-center.uspp.ua. Цей майданчик був створений в межах угоди між B2B-Center та Українським Союзом промисловців і підприємців (УСПП) і надав компаніям-членам УСПП широкі можливості для здійснення закупівель та організації збуту в електронній формі.

Всі три роки присутності B2B-Center в Україні компанія проводить навчальні семінари та практикуми в різних регіонах країни, метою яких є розвиток інституту електронних закупівель в Україні, а також формування спільноти професійних закупівельників.

Просмотров: 3591, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться