Минфин - Курсы валют Украины

Установить
19 сентября 2019, 18:48 Читати українською

«Евробляхи» хотят разделить на две категории по условиям растаможки

Министерство инфраструктуры инициирует пересмотр порядка растаможивания транспортных средств с иностранной регистрацией. Об этом сообщает сайт Мининфраструктуры.

Министерство инфраструктуры инициирует пересмотр порядка растаможивания транспортных средств с иностранной регистрацией.
Фото: 24tv.ua

Что предлагают

Ведомство предлагает разделить все «евробляхи» на две категории, к которым применяются разные ставки растаможки.

  • В первой категории, в частности, будут более старые автомобили, которые уже находятся на территории Украины, до определенного объема и возраста. К такой категории предлагается установить единую ставку растаможки.
  • Во второй категории — более новые автомобили, которые будут растаможиваться по специальной формуле.

Председатель ГТС Максим Нефьодов поддержал инициативы Мининфраструктуры и отметил, что таможня уже работает над тем, чтобы до конца года запустить соответствующий калькулятор расчета платежей.

Заместитель министра инфраструктуры Юрий Лавренюк отметил, что новый законопроект необходимо внести в Верховную Раду до конца текущего года.

Оформить ОСАГО на выгодных условиях

Что известно

  • 19 сентября 2019 в Мининфраструктуры состоялось совещание по пересмотру порядка растаможивания транспортных средств с иностранной регистрацией.
  • В нем приняли участие министр инфраструктуры Владислав Криклий, председатель ГТС Максим Нефьодов, народные депутаты, представители ГФС и общественных организаций.
  • 12 сентября Верховная Рада приняла за основу и в целом законопроект 1030 об отсрочке на 90 дней применения штрафных санкций за нарушение порядка ввоза транспортных средств (ввезенных с 1 января 2015 года) на территорию Украины.

Комментарии - 21

+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
19 сентября 2019, 20:21
#
Бляхеры молодцы! Добились! А что теперь всем другим, какие правила ввоза? Сохранят акциз? Или все по старому? Надо ждать и посмотреть! А за бляхеров рад! Смотрел это видео и очень поддерживаю идею с техосмотром по Евро нормам! Может наконец не станет на дорогах ржавого автопрома, может уже не увижу «Жигулей» с вывернутой шаровой или гнилых «Ланосов». А если приведут страховку к Евро нормам ( базовая с покрытием 100000 евро) это будет просто праздник.
+
+107
azakharchuk
azakharchuk
19 сентября 2019, 22:15
#
Цікаво, чому ви так радієте? Тому, що замість старого совкового автомотлоху (який, так чи інакше, за 10-15 років зник би з наших доріг), навезли євромотлоху (який ще 10-15 років буде псувати нам екологію)? Чим Вектра з вивернутими шаровими кращі за «Жигулі» з вивернутими шаровими? Чим гнилі Омеги, Лагуни чи Пассати кращі за гнилі Ланоси (Ланосів, до речі, також наввозили)? Чи Ви вважаєте, що ввозились автівки лише в хорошому стані?

Минулого року була гарна ідея - обмежити вік «євроблях» 5 роками, але під популістським гаслом «6-річна іномарка краща за новий Ланос» добилися «оновлення» автопарку. Ось Вам декілька цифр. Протягом І-го кварталу 2019 року в Україну ввезено 183 тис. вживаних автомобілів. А тепер, увага, структура цього імпорту по віку автомобілів:
- 0-2 роки - 1%
- 3-5 років - 6%
- 6-7 років - 4%
- 8-10 років - 8%
- 10-15 років - 35%
- 16 і більше років - 46%(!)

Техогляд за євростандартами - ідея чудова, але чомусь мені здається, що 35%+46%, яким цей техогляд пройти не світить, знову перекриватимуть Банкову, Хрещатик, Краковець, тощо. Питання, чи вистачить в нової влади яєць поставити цих «молодців-здобувачів» на місце, і, нарешті, відправити цей шрот туда, де йому і місце? Шкода лише, що кошти за утилізацію автівок автовиробники платять в бюджети країн де в них розташовані заводи, а утилізовувати весь мотлох доведеться за наші податки.
+
+30
05974950
05974950
20 сентября 2019, 0:50
#
Не купуйте гнилих пассатів, а 16-річна ауді - чудовий автомобіль.
+
+21
azakharchuk
azakharchuk
20 сентября 2019, 11:35
#
Можливо й так. Проблема в тому, що переважна більшість покупців, купують його на (перед)останні гроші, тому коштів на утримання його в належному стані часто не вистачає. Це наражає на небезпеку, не лише самого покупця, і його родину, але й людей навколо.

Ми хизуємося майже абсолютною грамотністю населення. На практиці, це означає лише те, що в нас рівень писемності >99%. Але, якщо йти далі, то рівень вміння мислити критично, рівень вміння робити причнно-наслідкові зв'язки, рівень фінансової грамотності в Україні навряд чи перевищує 20%.

В управлінні персональними фінансами (оскільки тут, ніби, фінансовий сайт) є емпіричне правило: для того, щоб утримання автомобіля не було дуже обтяжливим для бюджету, то його вартість (нового) не повинна перевищувати 6 середньомісячних доходів (до податків). Це правило сформувалося на Заході. Є спроби адаптувати це правило до наших реалій - цей ліміт подвоюють до 12 місяців (хоча я вважаю, що це перебір). Це, зокрема, для того, щоб мати можливість належно утримувати автомобіль.
+
+15
05974950
05974950
20 сентября 2019, 21:02
#
Про шестимісячне «правило» дуже смішно?
Сам придумав?))
+
0
azakharchuk
azakharchuk
20 сентября 2019, 22:12
#
Ні, в книжках прочитав. Бодо Шефер в книжці «Шлях до фінансової свободи», взагалі каже, що вартість авто не має перевищувати 2-місячного доходу. Подібні думки фігурують і в США: https://www.moneyunder30.com/how-much-car-can-you-afford

В наших умовах цього правила притримуватись дещо складно. Тому його адаптували, розширивши діапазон (хоча відповідь на питання «Скільки я можу витратити на придбання авто?» - «Якомога менше.» все ще буде актуальною):
https://setevoy.net/skolko-dolzhen-stoit-avtomobil-v-zavisimosti-ot-dohoda/
https://delozadelo.ru/post/skolko-dolzhen-stoit-avtomobil-prakticheskaya-storona-voprosa-313.html

Хочете більше матеріалів - дуже прошу в Google.

Аналогічно, є правило, що вартість утримання всіх автомобілів в сім'ї не повинна перевищувати 10% доходу сім'ї після податків. В прицнипі, ніхто не заважає витрачати більше, але це ненормально. Так само ненормально, як витрачати більше 50% бюджету на їжу. Так само ненормально, як купувати iPhone в кредит.

Доки у вас немає «резервного фонду» (який, при раптовій втраті основного джерела доходу, дозволить спокійно прожити від 3 до 6 місяців, без втрати якості життя), вам взагалі рано думати про автомобіль. Але, часто комплекси та/або «понти» не дають приняти зважені рішення. :)
+
+21
azakharchuk
azakharchuk
20 сентября 2019, 11:36
#
16-річна Ауді, можливо, чудовий автомобіль, коли ви «тут і зараз» сидите в його салоні і порівнюєте з маршруткою. Можливо, навіть він вам здається кращим, ніж 6 річний Логан, аналогічний йому по ціні. Але, за моїми спостереженнями у Львові (можливо в інших містах ситуація краща), мінімум 50% 16-річних Ауді, куплені, що називають «на останні гроші», без врахування правила наведеного вище. Тому вони:
- матимуть вибитий «каталізатор» (оскільки вартість заміни складе близько десятої части від вартості автівки), про негативний вплив на екологію чудових дизельних 16-річних автомобілів я навіть говорити не буду
- не матимуть дитячих автокрісел, діти або скачуть по салону, або їдуть на руках в пасажирів, часто тих, що сидять на передньому сидінні.
- матимуть вживані зимові шини, або їздитимуть взагалі без них, наражаючи на небезпеку себе і оточуючих
- і т. ін. (впевнений, зможете доповнити список, згідно своїх спостережень)
Якщо дохід до оподаткування складає 50 тис. грн. на місяць, то потрібно дивитися на Логан, максимум на Вітару, а не на Ауді, Вольво, чи БМВ. Це дозволить купувати оригінальні запчастини, дитячі автокрісла, два комплекти (літо/зима) нових шин, і т. ін. Що позитивно вплине на екологію, зменшить кількість ДТП і рівень смертності в них.

Далі буде... (після коментаря GrugoriyHoland 20 сентября 2019, 4:59)
+
+15
05974950
05974950
20 сентября 2019, 21:04
#
Далі треба лікуватись, без коментарів.
+
0
nvr4d nvr4d
nvr4d nvr4d
22 сентября 2019, 16:35
#
16-летняя гнилушка останется гнилушкой, хоть сколько ей колечек на решётку налепить.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
20 сентября 2019, 4:59
#
На счет тех осмотра — очень здорово! А по поводу что лучше для страны то я уже писал о суммах поступления в бюджет

https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/123117/

Люди сами разберутся что и где им покупать, главное что бы государство создало приемлемые условия и осуществляло жесткий надзор за качеством купленного.
+
0
azakharchuk
azakharchuk
20 сентября 2019, 11:39
#
(...продовження тексту у відповідь на 05974950 20 сентября 2019, 0:50)

А тепер про причинно-наслідкові зв'язкі, тобто про те, чому важливо те, про що я написав вище. І відповім я на це в контексті податків/бюджету і ролі держави.

Насамперед, дякую за гарну статтю! Вона розкриває позитивний вплив на бюджет «тут і зараз», але в мене  питання, яку ціну ми заплатимо за це в перспективі?

Екологія.

Пересівши з маршрутки в 16-річну Ауді, людина почуватиме себе дуже комфортно. За відносно невеликі гроші, різниця - величезна. Вибитий «каталізатор» не впливатиме на комфорт пересування, який на жаль, матиме пріорітет над чистим повітрям. «Комфорт - мій, а повітря - не моє, хай про його чистоту дбає хтось інший.» Питання, чи буде людині так само комфортно, коли в неї за кілька років діагностують серьйозну хворобу, чи її діти/онуки народяться в важкими патологіями? Просто «тут і зараз» над цим ніхто не замислюється. А коли це раптом стається, то погану екологію пов'язують з промисловими підприємствами олігархів (яких у Львові, наприклад, немає, а проблеми із здоров'ям є), а не із сотнями тисяч таких самих «євробляхерів» як і вони.
+
0
azakharchuk
azakharchuk
20 сентября 2019, 11:41
#
Автокрісла/шини/підтримання автівки в належному стані.

На жаль, дуже важко оцінити фінансові втрати держави, від наслідків ДТП, що сталося через перебування авто в неналежному технічному стані. Ми знаємо скільки людей гине в ДТП, але ми не знаємо скільки з таких ДТП трапляється через перебування авто в неналежному технічному стані (в т.ч. шини). В нас є статистика, скільки дітей загинули чи травмувалися в ДТП, але не має уявлення, скільки з них могли уникнути цього, перебуваючи в кріслах.

Питання, чи компенсують 2016 євро заплачених в бюджет «тут і зараз», витрати з бюджету на лікування (медичні послуги + лікарняні) та/або виплати по інвалідності протягом всього життя? Якщо в ДТП гинуть чи отримують інвалідність люди працездатного віку, як порахувати суму податків недоотриманих державою? Якщо в ДТП гинуть, чи отримують інвалідність діти, за яких держава виплатила допомогу при народженні, частково компенсувала навчання (дитячі садочки, школи). Мабуть ці кошти також потрібно враховувати.
+
0
azakharchuk
azakharchuk
20 сентября 2019, 11:42
#
Висновки.

На жаль, неможливо, так само точно оцінити потенційні втрати бюджету в довгостроковій перспективі, як ви це зробили з надходженнями до бюджету. Але вони точно є (точніше, будуть), і по відчуттях, вони є суттєвими. Люди дбають про свій комфорт «тут і зараз». 99%+ вміють читати, але більшість з них не вміють/хочуть думати. В ідеалі, нестачу цього вміння/бажання мала би компенсувати влада, йдучи на непопулярні кроки. Але влада дбає про свій рейтинг «тут і зараз» і бюджет «тут і зараз», а не про наслідки своїх рішень за 10-20 років. І це не лише в питанні «євроблях». На жаль, кожне таке рішення робить країну все менше і менше привабливою (або, навіть, придатною) для проживання. :(
+
0
petrivanov
petrivanov
19 сентября 2019, 23:44
#
Одни заиграли с простым народом, народ естественно, как в ролике Русика «разрешил продавать землю»[завозить автохлам] без меры. сейчас борются с последствиями.

и вообще забывают про то как плохо ездят все эти ляхери......... просто же капец. если видишь их паленые номера или характерное корыто - то 100% никаких поворотов, будет гнаться и потом не факт что остановится, и бог пойми что творят.

как там полиция? - статистику по ним не собирают?
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
20 сентября 2019, 7:39
#
Да, вот выезжаешь на «Столичное» шоссе и видишь как в третьем ряду то в сторону Киева (центра) то в сторону *** - Заспы со скоростью 140 - 200 км одни «бляхеры» и ездят, только авто у них - «Ленд Роверы» Лексусы« и т п да и »бляхи« у них козырные, и на стекле пачка »перепусток«, то Верховна Рада, то ВСУ, то КабМин! А полицианты свои лица только отворачивают, а самое интересное от »Чапаевки« до моста »Патона« две камеры ( одна на мосту »Корчеватое« вторая под »Южным« мостом, а они, эти бляхеры» даже не реагируют! Вот твари! И лично меня, больше напрягают такие «бляхи» а не те о которых вы пишите!
+
0
07366983
07366983
20 сентября 2019, 0:44
#
Скока можно ми европа или *** у нас не должно бить этого хлама а большинство кто ввозит этот хлам дармоеди которие не хотят не хрена платить.
+
+15
Vanga 777
Vanga 777
20 сентября 2019, 8:55
#
Какая себестоимость Ланоса? Почему в России новые иномарки з магазина дешевле в два раза чем у нас. Почему Украина продает новые Ланосы в Польше по 5000$ а у нас по 10000$?
+
+15
azakharchuk
azakharchuk
20 сентября 2019, 12:25
#
Ну, Ви б ще з цінами на нові автомобілі в США порівняли. :) Я б також був би не проти купити новий Subaru Outback за $26645 :)

По-перше, це обсяг ринку. Якщо в Росії він нехай в районі 2 млн. нових автомобілів на рік, то в Україні останні роки в районі 80 тис. Тобто в іномарці, яку Ви купуєте в Україні, умовно сидить:
- зарплата директора, менеджерів, касирів і охоронців автосалону
- зарплата двох змін автомеханіків
- оренда/комуналка і т. ін.
В Росії, всі ті самі витрати сидять в 5-8 іномарках. Ось Вам і різниця. По-друге, дуже багато автовиробників мають заводи безпосередньо в Росії, що знижує собівартість виробництва.

P.S. Нові Ланоси ще десь можна купити?

P.P.S. Поцікавтеся цінами на нові іномарки в Норвегії чи Ізраїлі, Вам має дещо полегшати :)
+
0
Vanga 777
Vanga 777
21 сентября 2019, 7:28
#
Ви не пояснили, чому наші українські ланоси котрі зроблені на наших заводах, які експортують і продають по 5000$ в Польщі?
+
+13
azakharchuk
azakharchuk
21 сентября 2019, 8:35
#
Я спитав, чи можна ще купити новий Ланос в Україні/Польщі? Наскільки мені відомо, Ланоси не виробляють вже близько двох років, тим більше не експортують, і залишки вже давно розпродані. Тому для предметної розмови давайте посилання на сайти автосалонів, де вони є в наявності і ціна буде актуальною (а не за 2015 чи 2017 рік).

Якщо ми говоримо про минуле, то вкажіть період. Навряд чи причини будуть сильно відрізнятися: (1) авторинок Польщі більший за авторинок України (~ в 6 разів), (2) до ~2011 Ланоси вироблялись і на заводі FSO (мажоритарним акціонером якої УкрАвто став в сердині 2000их).

Чесно кажучи, я ніколи не дивився на Ланоси в Польщі, але... пару років тому (2015-2016) в Інтернеті жваво розганялась маніпулятивна теза про Ланоси по 5000 в Росії і по 10000 в нас (або як закид тогочасній владі, або як інформпідготовка до руху «євроблях»). Можливо Ви з тих часів її пам'ятаєте. Я ще тоді вирішив її перевірити:
1) маніпуляції з цифрами - ціни 5800 і 9200 заокруглювались до 5000 і 10000
2) різниця в порівнюваних конфігураціях - наприклад, відсутність кондиціонера в Росії, і наявність в Україні, плюс ще по дрібницях (але не настільки, щоб виправдати 3400 різниці в ціні).
3) остання поставка Ланосів в Росію відбулася в 2014 році, і в 2015-2016 це був розпродаж за зниженими цінами. Підозрюю, що це давало менший збиток, ніж далі витрачати кошти на всю інфраструктуру, оренду, і за декілька років таки вдатися до тих самих знижок. Так само робив Opel, коли йшов з російського авторинку.
+
0
barbav
barbav
20 сентября 2019, 8:52
#
Акциз нужно оставлять как есть.
Вопли евробляхеров, которые тянут сюда корыта 20-летние с объемом 3 литра, нужно игнорировать.
А вот ндс и пошлину надо  убрать для тех кто завозит авто раз в год.  Если больше одного раза плати и ндс и пошлину.
На новых машинах акциз копейки выходит.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться