Минфин - Курсы валют Украины

Установить
3 июня 2019, 11:20 Читати українською

Мировые цены на золото продолжают расти

Стоимость золота продолжает расти из-за увеличения спроса на драгметалл после усиления торговых рисков на прошлой неделе. Об этом свидетельствуют данные торгов, передает delo.ua.

Стоимость золота продолжает расти из-за увеличения спроса на драгметалл после усиления торговых рисков на прошлой неделе.
Фото: vzglyad.az

Что это значит

По состоянию на 9:15 третьего июня цена августовского фьючерса на золото на нью-йоркской бирже Comex выросла на 5,45 долл., или на 0,42%, до 1316,65 долл. за тройскую унцию. Цена июльского фьючерса на серебро поднималась на 0,24%, до 14,6 долл. за унцию.

Ранее сообщалось, что 10 июня США вводят пошлины в размере 5% на все товары из Мексики из-за проблем с мигрантами. На этом фоне стоимость золота растет уже четвертую торговую сессию подряд.

Аналитики консалтинговой компании Metals Focus прогнозируют, что в 2019 году мировое потребление золота увеличится приблизительно лишь на 0,1% по сравнению с прошлым годом до 4 тысяч 370 тонн, однако такой результат будет самым высоким за последние четыре года.

Комментарии - 20

+
+13
kingcity
kingcity
3 июня 2019, 11:25
#
Золото - це вічна цінність. Актив, перевірений тисячоліттями.
+
0
bonv
bonv
3 июня 2019, 13:28
#
Тільки на довго-довго тривалий період..
+
+43
Andrey M
Andrey M
3 июня 2019, 13:34
#
Не путайте цінність і спекулятивний актив.
Цінність золота є як на сьогодення так і на тривалий період.
+
0
vlad9486
vlad9486
3 июня 2019, 18:30
#
А чим золото не спекулятивний актив?
+
+15
kingcity
kingcity
3 июня 2019, 19:15
#
Золото не має високої цінової волатильності, а от же не принесе спекулятивного доходу (сьогодні купив - завтра продав), ну або принесе зовсім мізерний. Це інструмент для довгострокового інвестування і у першу чергу для збереження коштів. Золото давно вже використовується інвесторами як «тиха гавань» під час геополітичних та економічних потрясінь для захисту своїх коштів.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 июня 2019, 0:01
#
Так, але Andrey M говорить про якусь цінність та ще й на тривалий період. Незрозуміло чим ця цінність відрізняється від цінності спекулятивного активу. Та і ціна все одно змінюється, про що і новина.
+
+15
Andrey M
Andrey M
4 июня 2019, 10:09
#
Говорячи про цінність я якраз і мав на увазі сталу вартість даного актива як в короткій так і довгостроковій перспективі. 
В часи війн та катаклізмів ніякі фіатні валюти, нерухомість та інше не мають такої ціни як золото. 
Зміни ж в ціні золото в короткій перспективі відносно незначні і не дають можливості швидко заробити, наприклад як по криптовалютам чи коливанню курсів різних валют.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 июня 2019, 13:42
#
Ми обговорюємо новину що вартість змінилася, яка ж вона стала?
+
0
Andrey M
Andrey M
4 июня 2019, 13:45
#
Стала мається на увазі що коливання в короткі періоди дуже не значні.
Коли говорять що море спокійне це означає що вода в ньому взагалі без руху?

Зміна за місяць на 0,42%  суттєва?
+
+15
kingcity
kingcity
4 июня 2019, 10:34
#
Спробую додати до сказаного Andrey M. Ціна спекулятивного активу може змінюватись у досить великому діапазоні за короткий проміжок часу, що дає можливість отримання швидкого прибутку (сьогодні купив - завтра продав, образно кажучи). Але не можна бути впевненим у цінності такого активу у довгостроковій перспективі, та вона спекулянта і не цікавить.Коливання цін на золото не є такими значними, зате золото ж є цінним тисячі років і буде мати цінність у майбутньому. І тому головна мета інвестицій у золото - збереження капіталу, захист коштів від знецінення а не швидке отримання прибутку.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 июня 2019, 13:44
#
Ну та ясно що спекулювати золотом не вийде. Але його вартість все одно дута і не підкріплена. На відміну від фіатних валют чия вартість підкріплена виробництвом товарів і послуг в економіці.
+
0
Andrey M
Andrey M
4 июня 2019, 13:48
#
«На відміну від фіатних валют чия вартість підкріплена виробництвом товарів і послуг в економіці.» — Що за нісенітниця?
Це просто жах!
Ви основи економіки хоч в школі вивчали?!

Ви хочете сказати що емісія відбувається лише при збільшенню виробництва? А якщо криза і виробництво падає то надлишок коштів спалюють, чи як? :) ) )
+
0
kingcity
kingcity
4 июня 2019, 14:06
#
Ну взагалі фіатні валюти мають властивість інфляції і золото якраз і є тим  активом, яке захищає гроші від інфляції та усяких потрясінь. Не буду обговорювати питання «дутості» ціни на золото, задам зворотнє питання: а на що тоді ціна по-вашому не дута ?
+
0
vlad9486
vlad9486
4 июня 2019, 14:44
#
І що, в результаті емісії без збільшення виробництва гроші перестають бути підкріпленими? Нагадаю, що там ще швидкість обертання грошей входить в рівняння. Тому інфляція може бути і якщо емісія відповідає збільшенню виробництва і навпаки, інфляції може не бути і якщо емісія не відповідає збільшенню виробництва. В усіх цих випадках гроші залишаються підкріпленими на відміну від золота.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 июня 2019, 14:46
#
Ні на що. Але вимога держави використовувати свою валюту для платежу більш вагоме підкріплення, ніж просто слова: «золото дороге тому що завжди було дороге».
+
0
kingcity
kingcity
4 июня 2019, 15:44
#
Логіка у цьому є. Але на практиці виходить інше. Якщо Ви просто будете тримати гроші - з часом вони знеціняться, їхня купівельна спроможність впаде. Вклавши гроші у золото і продавши його років через 10 на виручені гроші зможете придбати приблизно то й же або більший об`єм товарів. Наведу приклад. Коли банківське золото з`явилось в Україні (1998 р., Правекс-банк першим став його продавати), я зробив для себе підрахунок - 2-х кімнатна квартира у нашому місті коштувала прибл.10 тис. USD і це було рівне  вартості прибл. 0,9 - 1,0 кг золота. Зараз середня вартість 2-х кімн. квартири - 40 000 USD, тобто приб ті самі 0,9 - 1.0 (а може навіть і 0.8) кг золота. Поміж тим, за 10 тис. USD зараз і місце на підземному паркінгу не купиш.
+
0
kingcity
kingcity
3 июня 2019, 13:37
#
Вірно. Інвестуючи в золото, треба розраховувати на те, що це довготривала інвестиція. А може і довго-довготривала. :).  Ну хіба внаслідок якихось потрясінь різко скочить ціна, таке теж бувало. Але розраховувати на це не слід.
+
0
bonv
bonv
3 июня 2019, 13:44
#
Саме про довготривалу інвестицію і мова kingcity.. 
Це для тих хто любить пасивну стабільність на десяток років.
+
0
kingcity
kingcity
3 июня 2019, 14:11
#
Ну не обов`язково на десяток, може бути і 5 і на 3 р., просто золото цінність мало, має і буде мати і якщо мова йде про збереження коштів у довгостроковій перспективі - це хороший варіант.
Стабільність - вона сама по собі пасивна і вона теж потрібна.
+
0
AnnaGerman
AnnaGerman
3 июня 2019, 14:48
#
Цена на фьючерсы сильно зависит от того выходит ли Виктор Федорович на рынки . 
Опять таки с покупкой или с продажей.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться