Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Sanejkee777 18 октября 2024, 7:23
Подавалась заявка на закрытие счета счета еще в мае и в заявке был сделан запрос на перевод остатка средств в другую банковскую структуру. Прошло почти полгода, никто ничего не сделал. Служба поддержки, молодняк, который не может ответить на вопросы, так как не выучили банковские определения, дали фразы для обработки возражений и сидят. Вопрос, который в целом решается за 6−14 банковских дней затянулся на месяца. Так что проще уже, попрощаться со своими деньгами. Зачем создавать подобные учреждения?
Юнекс Банк
Ответ банка
18 октября 2024, 13:23
Перепрошуємо за це непорозуміння та дякуємо, що повідомили нам про ситуацію.

Вашу картку та рахунок було закрито 28.06.2024. У цей день ми надіслали вам лист на електронну пошту з інформацією про розірвання відносин, у якому вказали, що очікуємо від вас нову заяву на переказ коштів до іншого банку. Наразі кошти знаходяться на транзитному рахунку нашого банку.

Для здійснення переказу нам необхідно отримати нову заяву, оскільки попередня, датована 25.05.2024, не може бути прийнята.

Додатково ми надіслали вам повідомлення в Telegram для оперативного отримання заяви та швидкого вирішення питання.
Дякуємо за ваше розуміння та співпрацю!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zhooravel 12 октября 2024, 10:50
В цьому банку маю рахунок ФОП, вчора не зміг провести платіж, все зависло і нічого не провелось. Насилу додзвонився в службу підтримки, пів години провисів на телефоні, і без толку. Сьогодні буду пробувати ще, але не впевнений в успіху, така ситуація трапляється не в перше, мабуть пора змінювати банк.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 14 октября 2024, 12:12
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією. І нам вкрай важливо з’ясувати, через що саме вона могла виникнути. Тому, будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.

Щодо роботи Центру турботи, то він працює 24/7. На звернення клієнтів відповідають живі люди, а не боти. Тому у періоди найбільшого навантаження справді можливі затримки при з’єднанні з оператором. Натомість, в таких випадках спеціаліст самостійно перетелефоновує клієнту для вирішення його питання.

Якщо проблема потребує якнайшвидшого пошуку рішення, також можна звернутись до нас через чат-бот у Viber або Telegram. Там Вам також нададуть оперативну відповідь на будь-яке питання.
Проблема решена
Iren1974 8 октября 2024, 17:35
Мала депозит в даному банку. помилково не відключила пролонгацію, бо мій депозит діяв до 08.10.3024 року.
І що я бачу, вже з 06.10 2024 року банк мені відкрив новий депозит раніше терміну закриття попереднього депозиту
На прохання 06.10.2024 закрити депозит, який має початися 06.10.2024 банк мені відмовив.
Шарлатани!!!
Мають людей за необізнане бидло!
Це мій останній депозит в ц ому банку.
Чого і вам бажаю!
Тут поважають тільки гроші, а їх власників -ні.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 9 октября 2024, 13:00
Вітаємо!
Нам справді прикро, що з вами сталася така ситуація. Проте хочемо зауважити кілька важливих деталей, які, сподіваємося, стануть у нагоді й іншим нашим вкладникам.

По-перше, опція автопролонгації не є обов’язковою. Вона може бути включена або відключена як під час оформлення депозитного договору, так і впродовж всього терміну його дії. Зробити це можна у будь-який зручний спосіб: самостійно у мобільному застосунку в режимі 24/7, телефоном за безкоштовним номером Центру турботи або у відділенні.
Жодних обмежень на таку дію з боку банку не передбачено.

По-друге, згідно умов договору банківського вкладу, з яким можна ознайомитися завчасно на нашому сайті, а також при підписанні, якщо опція автопролонгації підключена, повідомити про її відключення слід за 2 робочі дні до завершення строку вкладу (цей пункт у договорі навіть виділено жирним шрифтом).

Ваш депозит був розрахований на 93 дні та закінчувався, відповідно до договору банківського вкладу, 07.10.2024. Станом на 05.10.2024 ми не отримували від вас повідомлень про скасування автопролонгації по жодному з доступних каналів. Саме тому у визначений термін депозит було автоматично продовжено на той самий термін за актуальною відсотковою ставкою.

Ще раз хочемо підкреслити, що описані вище умови є стандартними, доступні для ознайомлення у будь-який час. А керування функцією автопролонгації доступне кожному вкладнику в режимі 24/7 у застосунку.
Якщо у вас є додаткові питання, зв’яжіться з нами, будь-ласка, за телефоном Центру турботи 0 800 3 111 33. Дякуємо!
ValNa82 2 октября 2024, 10:15
Шахраї викрали акаунт в телеграмі і просили кошти скинути на карту Юнекс банку.
Звістно, звістно ж зателефонувати до банки не вдалося.

Знаєте чому «тигри» — тому що там постійно зайнято.

Мене даже не цікавить відповідь банку — що Ви могли написати в телеграм чи вайбер розписати Вашу проблему, очікувати вирішення Вашої проблеми, тому ми для банку важливі всі клієнти)))
Коли в пінсіонера зламують акаунт — він не може окрім як зателефонувати, а не розбиратись в Ваших ботах. Тим більше що це картка шахраїв в Вашому банку відкрита, а не людини яка пострадала від злому акаунта.

Так що майте на увазі…
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 3 октября 2024, 9:37
Вітаємо!

Перш за все, ми щиро шкодуємо, що Ви стали жертвою шахраїв. Щодо Центру турботи, то він працює цілодобово, а на дзвінки завжди відповідають справжні люди, а не боти чи якісь алгоритми. Проте у періоди підвищеного навантаження або навпаки, в нічний час, коли працює обмежена кількість спеціалістів, дійсно можливі складнощі із швидким з’єднанням з оператором. На жаль, виключити їх неможливо.

Проте. По-перше, в таких випадках спеціаліст перетелефоновує клієнту самостійно. А по-друге, про що ви слушно зауважили, завжди є можливість більш оперативного зв’язку через Viber або Telegram. Тут також відповідають «живі» спеціалісти.

Крім цього, клієнти завжди можуть залишити відгук на сайті – всі звернення ми ретельно аналізуємо та обов’язково надаємо відповідь. А у мобільному застосунку є опція миттєвого блокування картки.

Наостанок зауважимо, що ми, як і багато інших банків, докладаємо чимало зусиль для боротьби з шахрайськими схемами, співпрацюємо з правоохоронцями та беремо активну участь в просвітницьких ініціативах регулятора.

Ще раз наголошуємо: якщо з будь-яких причин не вдається зв’язатися з Центром турботи телефоном, можна скористатися альтернативними каналами комунікацій через Viber або Telegram.
Practice 24 сентября 2024, 22:46
Якщо керівник юридичного управління банку Юнекс не розуміє, що таке банківська гарантія, шукає різницю між заставою та залогом, це — рівень банку!
Юнекс Банк
Ответ банка
25 сентября 2024, 14:34
Вітаємо!

Ми з вдячністю ставимося до критики, адже це допомагає нам вдосконалюватися. Проте у даному випадку не можемо з вами дискутувати через відверто особистісний характер Вашого звернення, а також брак інформації.
Впевнені, сталося якесь непорозуміння.

Та будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте нам і повідомите про деталі. Це допоможе нам провести ретельний аналіз ситуації. Або просто опишіть подробиці в особистому повідомленні – ми вже надіслали вам запит на особисте спілкування.
Проблема решена
Віталій Володимирович 18 сентября 2024, 14:22
Вніс в термінал City 24 купюру 1000 грн. для поповнення своє власної картки на 400 грн, на решту хотів поповнити інтернет але несподівано, мене викинуло з системи.
Звернувся в службу підтримки за номером 0983033434, провисівши хвилин 30 в черзі на лінії отримав відповідь що нічим допомогти не можуть і треба писати в вайбер іншому «спеціалісту» за номером 0958419454.
Написав прохання повернути решту коштів мені на картку.
Отримав відповідь що я в той день коли поповнював картку перевищив добовий ліміт (5000 грн.) на поповнення коштів і тепер, згідно постанови НБУ, підпадаю під фінансовий моніторинг на предмет відмивання доходів отриманих злочинним шляхом або фінансування тероризму!!!
Прочитав закон на який посилався «спеціаліст» нічого не знайшов про ліміт в 5000 грн. і навіть перевищення цього ліміту в мене не було, бо в терміналі технічно неможливо поповнити більше 5000 грн на добу.
Зрозуміло що фінансові організації мають боротись з підозрілими фінансовими операціями але ж не використовувати як привід для того щоб привласнити гроші клієнтів, бо далеко не кожен має можливість витрачати купу часу на повернення не значної суми, тим паче коли, а країні війна.
Вирішив принципово довести справу до кінця, відправив на електронну пошту завірені фото документів, які було вказано «спеціалістом» з вайберу.
Через дві доби не отримавши відповіді знову написав в вайбер, на що мені була відповідь що мені відправлена відповідь 2 дні тому на електронну пошту. На справді лист прийшов лише після того коли я звернувся повторно в вайбер, в листі був перелік документів які треба відправити, нагадую я їх відправив вже 2 дні до цього!!!
На що «спеціаліст» в вайбері написав що фото айді картки їм не підходить, а треба прислати в форматі pdf, ворд або ipg
На моє запитання чому він в попередній розмові не написав я якому форматі треба і чому їм в форматі фото не підходить, він просто проігнорував моє питання.
Нікому не рекомендую користуватися терміналами цієї контори.
В випадку подібному до мого, вам прийдеться згаяти немало часу щоб повернути свої гроші.
А ще якщо у вас не паспорт, а айді то прийдеться ще ЦНАП брати довідку про прописку.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 18 сентября 2024, 18:02
Дійсно ситуація неприємна. Хочемо звернути увагу, що наш банк не відповідає за обслуговування Терміналів City 24.
Ми рекомендуємо звернутися безпосередньо до компанії, яка займається їхнім обслуговуванням, для вирішення питання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svitlana1985 18 сентября 2024, 9:44
Підтримка завжди допоможе вирішити питання онлайн, по телефону. Хоча зараз за кордоном, маю зв’язок з банком.
Юнекс Банк
Ответ банка
18 сентября 2024, 14:31
Вітаємо! Ваша щирість надихає нас — отримувати такі теплі відгуки справді приємно. Ми щиро вдячні за ваші слова! Обіцяємо продовжувати вдосконалюватися, щоб вам завжди було #простозручно.
Panama1986 16 сентября 2024, 16:42
Хочу висловити глибоку подяку за проявлений професіоналізм, дуже оперативну роботу навіть за такої підозри. Працівники цього фінансового закладу мене здивували та порадували тим, як треба вирішувати запити своїх клієнтів.
З подробиць: у нас в державі нажаль набирає обертів така фінансова махінація, як дропи. Я звільнився з лав ЗСУ і відкрив рахунок в цьому банку.
Було декілька нарахувань від близьких немалі сумами і звісно пильна служба безпеки мене обмежила у використанні рахунку (доречі молодці), але після неклопітних пояснень з мого боку моє питання вирішене в найкоротший термін.
Такого оперативного реагування на звернення я не очікував навіть від любого іншого банку.
Глибока вдячність співробітникам банку, за розумінні і шану до захисників.
Особливу подяку хочу висловити співробітнику відділу підтримки Пенківській Вікторії. Мало таких професіоналів своєї справи з поєднанням бажання допомогти. Низький уклін, Вам!
Наостанок скажу що це перший банк, який викликає повагу не лише з боку фінансових простих і зрозумілих тарифах, а ще коли в ньому працюють неймовірно чудові люди які завжди допоможуть.
Оцінка 6 зірочок. Всім рекомендую.
Слава Україні!
Юнекс Банк
Ответ банка
16 сентября 2024, 18:41
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи! Ваші теплі слова є великою мотивацією для нас.
Ми щасливі, що наші зусилля та старання помітні, і що наші співробітники отримують заслужене визнання!)
paalomnik 7 сентября 2024, 21:06
2 з 2 разів після звернення в підтримку залишаюсь з відчуттям що банку тупо плювати на своїх клієнтів. Одразу хочу зазначити, що після спілкування з заступником начальника центрального відділення я точно знаю що в банку є адекватні люди але підтримка зводить все нанівець.

Перший раз я стикнувся з підтримкою коли підвʼязував багато старлінків на один акаунт (при цьому проводиться невеличке списання з карти) і в один момент почалися відмови по картці. Знадобилося декілька годин щоб підтримка повідомила, що це спрацювали «механізми безпеки», безпека клієнта це чудово, але чому не можна про це в додатку написати одразу? Старлінк в принципі упереджено ставиться до карток наших банків через бариг тому через декілька відмов картка у них вже була помічена як фрод і виходить що мені потрібна інша картка щоб допривʼязувати всі старлінки на акаунт. Тут на мою думку настає момент де підтримка має працювати максимально посилено але мені пропонують приїхати в Київ для перевипуску картки на відділенні коли я знаходжусь на сході країни, геніальна пропозиція (ніт)! Шляхом перебору питань я нарешті зміг витягти інформацію що виявляється я можу випустити додаткові картки і таким чином питання вирішилося, але для чого тоді взагалі підтримка якщо вони цього навіть не порадили, а навпаки запропонували самий незручний варіант для клієнта і мені довелося додумувати цей варіант самостійно?! Я прийшов з проблемою, мені намагаються цю проблему посилити замість допомогти її вирішити.

Ситуація № 2
Вирішив підвʼязати картку в PayPal, одразу хочу зазначити що купую щось онлайн в інших країнах не перший раз і у мене в акаунті є картки інших банків, в тому числі і перевипущені після 24 лютого 2022 року. Цього разу захотів спробувати кешбек Юнекс. Не зміг верифікувати картку, на всі тразакції для верифікації приходить відмова. Підтримка тільки натикала мене в постанову НБУ № 18 і сказала «операція буде відхилена». Ніякого бажання вирішити проблему клієнта, ми тобі відхилимо, а як вирішити проблему то вже твої проблеми, вже не захотів грати в угадайку, а використав карту іншого банку але вирішив поцікавитися чому так, отримав відповідь «Ми не несемо відповідальність за інші банки. Ми діємо виключно згідно законів України.».

Моє резюме: відділ підтримки не зацікавлений в вирішенні проблем клієнтів. Їх функція — це відписатися по скрипту, іноді навіть без затримок. Будь-які проблеми клієнта де треба підказати або порадити по іншим продуктам банку або функціоналу їх не цікавлять, тут клієнт сам за себе. Бачу великий потенціал банку але таке ставлення зі сторони підтримки дає зрозуміти що в будь-якій проблемній ситуації клієнт залишиться з проблемою сам на сам.
Юнекс Банк
Ответ банка
10 сентября 2024, 18:10
Ми щиро шкодуємо, що ви опинилися в такій ситуації. І в одній, й в другій. Так, маємо визнати, що можливості нашого застосунку не безмежні. Але такі відгуки важливі для нас, бо допомагають виявляти «вузькі» місця та вдосконалювати його. І ваш кейс також важливий — дякуємо, що поділилися. До речі, те саме можемо сказати й про якість підтримки: кожен відгук, складна ситуація, яку підтримка не змогла вирішити достатньо оперативно та якісно, розглядаються окремо та є «домашньою роботою» для Центру турботи.

Але все ж маємо зазначити, що за вашим зверненням 19.04.2024 наш співробітник оперативно оцінив ваш запит і надав пряме посилання для швидкого оформлення додаткової віртуальної картки без зайвих запитань. Щодо другої ситуації, яку ви описали, дійсно була допущена системна помилка. Під час вашого звернення наш співробітник негайно провів перевірку невдалого виконання операції та повідомив про причину, зазначену нашим операційним центром.

Зараз цей кейс також переданий в роботу: нам важливо, щоб така ситуація більше не повторювалася. Обов'язково повідомимо вам про результати.

Дякуємо за вашу небайдужість та щиро перепрошуємо за клопіт.
sergey057 23 августа 2024, 19:49
Блоканули, хотя переводил со своих карт и небольшие суммы, обещают проверку делать и по времени никто ничего не знает
Образца заявления (бланка который заполнить) нету, самому нужно писать. Ещё и Дия пидпис прикладывать, в общем геморрой

В других нормальных банках такого нету, когда за 20кгрн блокируют

В общем если нужен геморрой и проблемы милости просим в Юнекс банк, отзывы ниже тому подтверждение.
Юнекс Банк
Ответ банка
26 августа 2024, 18:11
Блокування рахунку не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

Вам потрібно підтвердити Ваш дохід та надати підтверджуючі документи, і питання не в сумі операцій, а в їх суті.

Ми отримали вашу заяву про відсутність таких документів, яка дійсно може сприяти прискоренню перевірки та уникнути затримок. Проте рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fassey 21 августа 2024, 11:46
Договір розірвали, а гроші не вертають, і ніхто нічого не каже
Юнекс Банк
Ответ банка
21 августа 2024, 16:33
Залишки коштів, що знаходяться на Ваших рахунках, будуть перераховані на зазначені реквізити іншого банку, які ви вкажете в заяві. Зв'яжіться з нами в чаті, і ми надамо формат заяви та допоможемо вирішити це питання: https://t.me/UnexBank_support_bot
Проблема решена
Кристина Костенко 19 августа 2024, 17:22
Заблокували картку через перевірку фінмоніторинга! заблокували кошти! 30.07 мені треба було сплатити за кредит в МФО, це не кредитна карта або кредит у банку, А САМЕ МФО з притрушеними відсотками кожен день!
Банк запросив в мене документи про походження коштів по операціям, я все надала заяву-пояснення та довідку з джерел походження коштів завірено все КЕП, однією довідкою я звітувала банку всі надходження по карті з моменту відкриття, банк перевірив все вирішив розірвати ділові відносини! добре ок, я все що від мене потрібно було зробила, оператор відповіла на пошту:

Доброго ранку! Дякую, уже в роботі Чекайте на розірвання ділових відносин і повернення коштів

я додатково написала заяву що потребую терміново розірвати відносини та переказати залишок коштів як можно швидше на мою другу карту в іншому банку, тому що мені треба сплатити за кредит що просторочився через блокування коштів!!! дзвонила кредитору та пояснювала ситуацію, так ці притрушені дзвонили моїй мамі, сестрі, на колишню роботу та принижували мене що я не сплачую за кредит і просять їх за мене сплатити!!! кожень день з 31.07 мені нараховуют підвищений відсоток, всі гроші були на рахунку в цьому банку!!!

кожень день я дзвоню пишу до них, пояснюю свою безвихідну ситуацію, потім вони перевзулися і пишуть мені після того як відповіли что банк вирішив розірвати стосунки, прийняли заяви, очікуйте перерахування коштів і т.п.:

Вітаю! Мене звати Олександр, Юнекс банк.

Ми виконуємо вимоги, передбачені Положенням № 65, що передбачає постійний моніторинг ділових та фінансових операцій клієнта. Ми перевіряємо, чи відповідають ці операції інформації про клієнта в нашому банку, його діяльності та ризику. Це включає заходи належної перевірки (ПЗНП), включаючи джерело коштів, пов’язаних із фінансовими операціями. Основна ідея полягає в тому, що ми, як банк, враховуємо обмеження, встановлені законодавством, і зацікавлені в плідній співпраці з нашими клієнтами. Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.

Однак точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.
далі я пишу:

я вже все вам надала!
остаточне рішення банку розірвати ділові відносини, що тут перевіряти?

ДОСИТЬ З МЕНЕ ЗНУЩАТИСЬ! МЕНІ ПОТРІБНО СПЛАТИТИ БОРГ КРЕДИТОРУ!!! Я ВАМ НІЧОГО НЕ ПОВИННА!!! ЦЕ НЕ КОШТИ БАНКА!!!

«Щоб надати вам достатньо часу, ми встановлюємо максимальні строки для проведення перевірки.»

вже все перевірили!!! що ви мені надаєте? час? ви хоть розумієте суть питання\проблеми? ви нічого не перевіряєте, а тільки утримуєте кошти які повинні були спрямовані на погашення кредиту!!! все вже перевірили!!! ви так дресеруєте клієнтів після того як на ат «юнекс банк» наклали штраф майже на 4000000,00 за те що не перевіряли клієнтів, не робили незалежну фінансову перевірку, я не зацікавлена в плідній праці з вашим банком, в національному банку мені сказали щоб я написала офіційну заяву та дату коли треба розірвати відносини, також заяву що потребую терміново розірвати відносини і перерахувати залишок коштів на потрібну дату! я все зробила!!! поверніть кошти!!! що ви робите, зараз війна, я залишилась без роботи, в мене ще борг в мфо який треба сплачувати, хіба можна доводити так людей??? я прошу терміново переказати залишок коштів!!!

По Вашому рахунку триває перевірка.

Наша перевірка все одно буде тривати. Точних строків завершення перевірки неможливо визначити, оскільки це залежить від обсягу інформації, яку необхідно перевірити.

ВОНИ В СВОЄМУ РОЗУМІ??
Юнекс Банк
Ответ банка
21 августа 2024, 10:04
Банк дійсно може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Адже, діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.

Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти коли саме це відбудеться та конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.

Вами не було надано достатньої інформації (офіційних документів) для спростування індикаторів підозрілості стосовно конкретних фінансових операцій по рахунку. Тобто документи, надані Вами, не підтверджують проведені операції.

20.08.2024, з урахуванням вимог статті 15 Закону, Банком було відмовлено в обслуговуванні.

Просимо направити заяву на переказ коштів на інший банк в чаті: viber://pa?chatURI=unexbank__bot, адже раніше направлена Вами заява має неякісний формат фото.
Dennn22 2 августа 2024, 15:31
Якщо не бажаєте щоб на вас повісили виконавче провадження іншої особи та не надали вашу інформацію стороннім особам, то не раджу…
Юнекс Банк
Ответ банка
3 августа 2024, 16:48
Дякуємо за Ваше звернення. Ми детально вивчили питання, і, так, справді сталася надзвичайна та прикра помилка. Ми вже спрямували звернення до відповідних служб та докладемо всіх зусиль, щоб якомога швидше виправити цю прикрість.
Проблема решена
Jeka556 25 июля 2024, 13:43
Заблокували гроші на картці. Оператори як папуги одне й те саме пишуть що нічого не знають. А якщо пишуть не шаблонами то хто що хоче та і каже. Нажаль не можно скріншоти прікрепити. Оператор Вікторія каже що немає заяви на закриття взагалі в треба чекати доки банк сам розірве договір (як вони кажуть 45 діб, але вже 50 і нічого не відбулося)

А от Єлізовета ось що каже:, Закриття рахунку без обмежень зазвичай займає до 45 днів. Однак, оскільки ваш рахунок перевіряється фінансовим моніторингом банку, вам потрібно зачекати на завершення цього процесу. Ви вже подали заяви для закриття рахунку, але фінансовий моніторинг не надає точних строків розірвання відносин. Будь ласка, очікуйте лист."

Каже ви вже подали заяву але це не так.

Нікому не раджу зв’язуватись з цим шахрайським банком.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 25 июля 2024, 22:26
Банк, як суб'єкт фінансового моніторингу, зобов'язаний проводити перевірку клієнтів відповідно до вимог законодавства.
Перед обмеженням операцій по рахунку ми надіслали запит на пояснення суті операцій та надання підтверджуючих документів, а також надали повний перелік документів, які можуть підтвердити дохід. На сьогоднішній день ми не отримали жодного підтверджуючого документа, тому обмеження операцій по рахунку не можуть бути зняті.

Ви можете використовувати будь-які офіційні документи, які підтверджують ваш фінансовий стан. З повним переліком документів ви можете ознайомитися за посиланням: https://unexbank.ua/privatnim-osobam/korisni-poslugi/nalezhna-perevirka-kliyenta
Документи можна відправити в чат-бот Банку за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot

Під час проведення належної перевірки закриття рахунку неможливе. Для прийняття остаточного рішення щодо ділових відносин з банком необхідний аналіз джерела походження коштів. Отож, для вирішення питання очікуємо підтвердження ваших операцій.
Проблема решена
syd7 23 июля 2024, 12:30
Отделение по адресу: Луцк, ул. Винниченко, 25, А-5
відсоткова ставка як у мфо, а не банку, погрожують що повідомлять усім близьким про кредит, навіть людям які померли 10 років тому, звідки беруть данні не зрозуміло, планують телефонувати особам які не давали згоду на обробку їх персональних даних, одним словим жесть
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 23 июля 2024, 19:28
Ми маємо доступні кредити під будь- які потреби. Також маємо гарну пропозицію кредитування, якщо кредитна історія клієнта не досконала. Перед оформленням ми чітко повідомляємо про умови, надаючи достатньо часу для ознайомлення з кредитним договором. Для вашого зручного користування ми розробили калькулятор, який дозволяє оцінити загальну суму кредиту, його річну ставку, щомісячний платіж та інші важливі параметри, і розмістили його перед оформленням кредиту.
Повідомляємо, що при виникненні простроченої заборгованості, згідно діючого законодавства, ми маємо зателефонувати та повідомити про прострочений платіж. Згідно з відповідним законодавством ми маємо право звертатися по телефону до третіх осіб, яких вказали при оформленні кредиту. Проте після проведених перевірок ми готові повідомити, що ми не здійснювали жодних дзвінків. Можливо є прострочені платежі в інших установах і дзвінки надходили від них.
Chupakabra78 16 июля 2024, 10:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 14
Такої безвідповідальної контори ще не зустрічав. Комісії ЗА ВСЕ!, затримки переказів, постійно потрібно витрачати по пів години для підключення оплати в інтернеті(галочки в додатку немає), заблокували картку, попросили надати відомості про дохід, надав, але їм не підходить, іншим банкам підходять, а вони або шахраї або НЕКОМПЕТЕНТНІ! Написав заяву на розірвання відносин, сказали кошти з картки повернуть на протязі 45 днів, періодично хотів спитати на якому єтапі закриття і о чудо з мого номера телефону підтримка слухавку не бере і на жоден месенджер жодної відповіді, звісно пройшло вже більше 45 днів і сьогодні нарешті дозвонився і в службі підтримки заявляють, що ваша заява фуфло це ми з вами будемо розривати відносини, очікуйте. Це на голову не налазить. Просто свавілля!!! Буду звертатись з цього приводу до суду. Нікому не раджу цю контору якщо не хочете проблем або пригод!!!
Юнекс Банк
Ответ банка
18 июля 2024, 12:22
Вітаємо! Нам шкода, що так сталося. Ми готові вирішити цю ситуацію, але для цього нам потрібні деякі дані від Вас. Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб ми могли ретельно розглянути Вашу ситуацію та знайти оптимальне рішення. Наш запит вже у Вас в особистих повідомленнях.

Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
Danilagomodrila 12 июля 2024, 16:52
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 29
Уже третий месяц идет как мои счета в блокировке без объяснения причины
Звонишь оператором ответ всегда один — мы ничего не знаем ничего не можем вам подсказать
Заблокировали все мои деньги на то время и до сих пор их удерживают у себя
никакой информации не запрашивают и в ответ не дают
просто заблокировали деньги
3 месяца 22 тысячи гривен просто лежит у черт пойми кого
Юнекс Банк
Ответ банка
18 июля 2024, 12:23
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0trc2w03 12 июля 2024, 10:42
Кілька разів телефонували з банку з пропозицією відкрити карту. Ну ок, виникла потреба в розстрочці, під неї відкрила карту мед. Але це ж повне непорозуміння, малий прелікмагазинів,. та ще і розстрочка максимум лише на рік ((Буду закривати
Юнекс Банк
Ответ банка
15 июля 2024, 13:28
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що картка не задовольнила потреби. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших процесів і розширенням партнерської мережі. Наразі у нас є значна кількість партнерів, де ви зможете придбати в розстрочку все, що вам потрібно: від електроніки та гаджетів до продуктів харчування, від послуг перукарні до палива на АЗС.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oksana Marinyuk 1 июля 2024, 9:44
Не зручно їхати за 10 км в банк, щоб зняти потрібні тобі кошти.
Бажаю банку розширитися і поставити свої банкомати в різних торгових точках міста Кривий Ріг. Дівчата в відділенні ввічливі і чемні, бажаю вам найкращих клієнтів і довголіття. Гарного дня!
Юнекс Банк
Ответ банка
15 июля 2024, 13:13
Вітаємо! Зізнаємося, отримувати такі теплі відгуки надзвичайно приємно. Щиро вдячні Вам за ці слова. Та обіцяємо, що й надалі працюватимемо над вдосконаленням та розширенням мережі відділень щоб тобі завжди було #простозручно.
Pixelman95 27 июня 2024, 21:37
В листопаді минулого року заблокували картки, дізнався про це коли на касі магазину не пройшла оплата.
На гарячій лінії сказали що служба безпеки проводить перевірку транзакцій по картам, строки їм не повідомляють.
Через місяць знов звернувся, сказали що передадуть запит і зі мною зв’яжуться.
Подзвонив спеціаліст, сказав що є скарга на платіж, і заява в поліцію.
Я сказав що можу надати будь які підтвердження до платежу, але він не сказав на який платіж скарга, і що нічого від мене не потрібно. Що в мене немає власних коштів на картах, тільки кредитні, що я нічого не втрачаю і краще щоб я закрив рахунок.
Я сказав що рахунок закривати не хочу, хочу розблокувати картки і готовий надати всю необхідну інформацію.
Відповів що тоді чекайте на розслідування службою безпеки.
В квітні написав в чат, що моя карта заблокована вже 5 місяців, що я звертався в поліцію і там сказали що на мене немає ніяких заяв чи справ.
Оператор написав те саме що й в листопаді — триває розслідування службою безпеки банку, строки не повідомляють. Що залишать заявку і зі мною обов’язково зв’яжуться. Пройшло 2 місяці, ніхто не зв’язався.
Повезло що на рахунках немає особистих коштів, але хочеться добитись справедливості і розблокування рахунків.
Юнекс Банк
Ответ банка
15 июля 2024, 13:53
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.5 45.36
USD 41.3 41.76
Все курсы банка

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.5 45.36
USD 41.3 41.76
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝