Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
la9 15 февраля 2025, 16:44
В січні банк в односторонньому порядку закрив мій рахунок в грн. Як сказав — із-за не активністю. Але ще в грудні по ньому був рух коштів. Банк визнав, що закрив помилково.

Починаючи з 17 січня я намагаюся повернути рахунок. Спочатку банк повернув рахунок в додаток, але без картки. Потім повідомив, що він в додатку лише візуально є, а насправді — закритий і зникне через стільки-то днів, та запропонував з’явитися у відділення для відкриття нового. Але я — військовий, зараз на бойових. Відповідно, фізично не має можливості з’явитися. Потім банк запропонував відкрити онлайн рахунок самостійно. Але онлайн рахунок не відкривається! А ні із додатка, а ні через сайт. Так саме і з картою єПідтримка, яка не відкривається навіть через Дію.

Майже місяць (!!!) я намагаюся добитися від банку або повернення старого рахунку або надати можливість відкрити його дистанційно. Кожен раз від мене приймають заяви, реєструють, передають тех. спеціалістам і все — без результату! Майже кожен раз обіцяють перетелефонувати та повідомити і ще жодного разу не дзвонили, жодного!!! Через чат-бот ще гірше: після мого повідомлення зі скріншотами спеціаліст порадила відкрити через застосунок і через 4 хв. закрила чат. Коли я написав, що вже давно випробував її варіант — то навіть не відповіла.

Я не пам’ятаю гіршого сервісу, гіршого ставлення до клієнта, чим в Юнексі. Це просто хамство! У мене склалося відчуття, що так банк поводить себе саме через те, що я — військовий ((Схоже — це їх позиція.

Вимушений витрачати свій і без того обмежений час, щоб написати тут, бо через офіційні канали банку щось вирішити не реально.
kropyva 13 февраля 2025, 10:10
Відкрила карту заради розстрочки, оформили швидко, інтернет банкінг не надто «просунутий», але основні функції є, поки що все ок. Надіюсь і розстрочку вдасться оформити без проблем))
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 13 февраля 2025, 23:27
Дякуємо, що обрали наш банк і поділилися своїми враженнями! Нам приємно, що процес оформлення картки пройшов для вас швидко та комфортно.

Щодо інтернет-банкінгу – ми постійно працюємо над його вдосконаленням, додаючи нові можливості та покращуючи зручність користування. Ваша думка для нас дуже важлива, і ми прагнемо зробити сервіс ще кращим.

Щодо розстрочки, то сподіваємося, що її оформлення також пройде для вас легко і без жодних труднощів. У разі будь-яких запитань або потреби у консультації, ми завжди готові допомогти.

Дякуємо, що довіряєте нам! Бажаємо вам комфортного користування всіма можливостями банку.
AmbasadorForbea 27 января 2025, 11:26
Уже больше чем пол года банк заблокировал счета и удерживает деньги ссылаясь на проверку, при этом не запрашивая никаких документов.
Решил позвонить им недавно, сказали подавайте заяву на закрытие (первые не звонили никогда, клиентоориентированность 0)
Подал заяву на закрытие, прошло 45 дней, деньги так и не отдали.
Решил набрать им, они говорят после того как я подал заяву банк решил запросить документы у вас о сути операций, но забыли вам набрать и сообщить об этом.
Ужас, а не банк, не рекомендую никому если вам дороги ваши нервы.
Деньги по сути украли и не возвращают
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 27 января 2025, 12:38
Дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше занепокоєння і хочемо пояснити ситуацію, яка могла виникнути.

Після подання заяви на закриття рахунку процедура повернення коштів вимагає виконання низки обов’язкових дій, передбачених законодавством України та внутрішніми регламентами банку. Зокрема, для коректного завершення процесу в заяві обов’язково мають бути вказані реквізити вашого особистого рахунку в іншому банку, на який необхідно здійснити переказ залишку коштів. Якщо такі реквізити не були надані або були вказані некоректно, це могло спричинити затримку виконання заявки.

Крім того, згідно з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом», банк має право запросити у клієнта додаткові документи для підтвердження джерел коштів та суті операцій, якщо це є необхідним. Це стандартна процедура, яка застосовується у всіх банках і спрямована на забезпечення відповідності законодавству та гарантій безпеки фінансових операцій.

Ми розуміємо, що ситуація із тривалим очікуванням може викликати незадоволення, однак зазначені процедури є обов’язковими для виконання. У випадку, якщо документи чи реквізити не були надані вчасно, процес переведення коштів дійсно може затримуватися до моменту отримання необхідної інформації.

Після завершення усіх перевірок та опрацювання заявви кошти будуть перераховані на вказаний вами рахунок, як це передбачено умовами Договору про комплексне банківське обслуговування.

Дякуємо за розуміння! Ми діємо виключно в межах чинного законодавства та з урахуванням ваших інтересів.
Три літри 19 января 2025, 8:00
НБУ рапортує про перехід на СЕП 4.01 і те що тепер платежі мають проходити не довше ніж за 10 секунд.

Юнексбанк декларує що працює за СЕП затвердженному на XXVII з'їзді КПРС, цитую відповідь підтримки:
* 07:31
Якщо Ви робите подібний переказ в неопераційний час банку, то зарахування по рахунку відбувається на наступний робочий день банку.
* 07:32
Коли статус «В обробці» зміниться на «Виконано» відбудеться зарахування по рахунку і можна буде оформити квитанцію.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 19 января 2025, 12:01
Дякуємо за Ваш відгук і хочемо надати пояснення стосовно роботи платежів.

Обробка платежів у Банку регулюється чинним законодавством, внутрішніми положеннями Банку та умовами Договору про комплексне банківське обслуговування, які визначають порядок виконання фінансових операцій. Якщо переказ ініціюється в неопераційний час Банку, його виконання відбувається на наступний робочий день. Це пов’язано з необхідністю забезпечення безпеки транзакцій та дотримання внутрішніх процедур.

Також, хочемо звернути Вашу увагу, що перекази з картки на картку відбуваються миттєво.

Ми цінуємо Вашу думку та враховуємо зауваження для вдосконалення сервісу. Дякуємо за довіру та співпрацю!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MakarukBogdan 18 января 2025, 11:57
Дзвонили, пропонували кредит на гарних умовах, вже думав оформляти, але добре що вирішив уважно ознайомитись з умовами, виявилось, що не так вже все і гарно. Буду шукати інший банк
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 18 января 2025, 22:03
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і знайшли час, щоб залишити відгук. Ми розуміємо, наскільки важливо для Вас приймати зважені рішення, особливо коли це стосується кредитування.

Наш банк завжди намагається запропонувати клієнтам максимально вигідні умови. Кожен продукт має свої особливості, які ми радимо уважно вивчати перед оформленням. Саме тому ми надаємо детальну інформацію про умови кредитів, щоб клієнти могли самостійно оцінити їх і прийняти обґрунтоване рішення.

Нам шкода, що запропоновані умови не виправдали Ваших очікувань. Ми цінуємо Вашу чесну думку та хочемо більш детально з'ясувати, які саме умови кредитування для Вас виявились незручними. Для цього Ви можете, наприклад, звернутись до нас через чат-бот або зателефонувати за номером 0 800 311 133. Ми впевнені, що Ваша думка допоможе нам покращити наші послуги.

Якщо у Вас залишились будь-які питання або потрібні додаткові пояснення щодо умов кредитування, ми завжди готові допомогти.
Юлія Пасічник 30 декабря 2024, 16:34
Самый безответственный банк. Перевела свои личные деньги с Сенса на юнекс,600 грн. И заблокировали счёт. Теперь уже 5 дне кормят завтраками и не отдают деньги
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 31 декабря 2024, 1:30
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і хочемо надати роз’яснення стосовно ваших зауважень.

Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства України, дотримуючись високих стандартів прозорості та безпеки. Усі фінансові операції ретельно перевіряються для забезпечення їх законності. Блокування рахунків чи коштів може відбуватися лише у випадках, передбачених нормативними актами, наприклад, для перевірки джерел походження коштів.

Ми отримали заяву на розірвання ділових відносин у зв’язку з тим, що ви вирішили не надавати документи для підтвердження доходу та не продовжувати співпрацю з Банком. Наразі заява перебуває в процесі опрацювання. Після завершення процедури ви отримаєте офіційний лист про розірвання відносин на вашу електронну пошту.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи. Ми завжди раді допомогти!
Supraq 20 декабря 2024, 16:34
Здравствуйте хочу написать отзыв, как работает служба поддержка Unex bank, а именно работник Виктория, которая мне очень хорошо помогла!
Большое спасибо за работу и оказанную поддержку!
Виктория, Вы лучшая!
С меня шоколадка)
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 20 декабря 2024, 21:09
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями про роботу нашої служби підтримки! Нам надзвичайно приємно чути, що наша колега Вікторія змогла вам допомогти та залишила такі позитивні емоції.

Ми завжди прагнемо забезпечувати найвищий рівень обслуговування, і нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені.

Ваше задоволення — найкраща винагорода для нашої команди. Завжди раді допомогти!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ryzhick 12 декабря 2024, 10:04
Вчора потрібно було проплати за товар, проплату зробила ще в обід, а до отримувача гроші дійшли лише сьогодні… швидкість на грані фантастики…
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 12 декабря 2024, 19:08
Дякуємо за ваше звернення! Хочемо звернути вашу увагу, що час проходження платежу залежить від багатьох факторів. Якщо переказ був здійснений у робочий час, банк негайно обробляє транзакцію та передає її у платіжну систему. Однак фактичний зарахунок коштів на рахунок отримувача може залежати від графіка роботи банку отримувача або інших технічних аспектів.

Також, згідно з регламентом міжбанківських платежів, обробка транзакцій може займати певний час, особливо якщо операція була проведена напередодні вихідного дня чи після закриття операційного часу.

Рекомендуємо заздалегідь враховувати можливі нюанси та планувати платежі з урахуванням цих особливостей. Ми вдячні вам за розуміння та завжди раді допомогти з консультацією або уточненням деталей щодо ваших операцій.
vasilijolegovic 11 декабря 2024, 15:28
Обережно! Юнекс Банк — це шахрайський банк, з яким краще не мати справи. Моя картка та рахунок були заблоковані без жодного попередження чи пояснень, а кошти на них не повернулися. Звернення до служби підтримки не допомогли, вони просто ігнорують клієнтів. Це виглядає як звичайне шахрайство: заблокувати рахунок, забрати гроші і не дати жодних пояснень. Рекомендується уникати цього банку за всяку ціну. Будьте обережні та не піддавайтеся на рекламу цього банку!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 11 декабря 2024, 18:50
Дякуємо за Ваш коментар та хочемо пояснити ситуацію!

Блокування рахунків пов’язане з виконанням банком вимог чинного законодавства України. У випадках, передбачених законом, банк зобов’язаний проводити перевірки фінансових операцій, які можуть включати тимчасове обмеження доступу до рахунку. Це робиться виключно для забезпечення законності та безпеки фінансовий операцій.

Хочемо запевнити, що ми ретельно розглядаємо всі запити клієнтів та завжди готові надати детальні роз’яснення. Якщо ваше питання потребує додаткової уваги, будь ласка, зв’яжіться з нами через гарячу лінію, чат чи зверніться до найближчого відділення банку.

Ми працюємо виключно в рамках закону та цінуємо довіру наших клієнтів. Будемо вдячні за можливість розібратися у вашій ситуації та допомогти її вирішити
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmitrii88 11 декабря 2024, 15:21
Хочу застергіти вас від цього шахрайство банку. Який блокує кошти клієнтів без причини посилаючись на видумані причини. Ніколи не користуйтесь цим банком
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 11 декабря 2024, 18:53
Дякуємо, що поділилися своєю думкою. Ми розуміємо ваше обурення та хочемо надати роз’яснення щодо ваших зауважень.

Банк працює виключно у рамках чинного законодавства України, дотримуючись високих стандартів безпеки та прозорості. Усі фінансові операції ретельно перевіряються, щоб забезпечити законність їх проведення. Блокування рахунків або коштів може відбуватися у випадках, коли це прямо передбачено нормативними актами, наприклад, для перевірки джерел коштів.

Розуміємо, що подібні ситуації можуть викликати незручності. Проте, такі заходи не є нашими примхами, а необхідними діями для дотримання правил і захисту клієнтів від можливих ризиків.

Ми завжди готові надати вам вичерпну інформацію щодо будь-яких питань або процесів. Будь ласка, зверніться до нас через гарячу лінію, чат або завітайте до найближчого відділення банку. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб розібратися у вашій ситуації та надати відповідь у найкоротший термін.

Дякуємо за ваше звернення та сподіваємося на конструктивний діалог. Ми цінуємо вашу довіру та працюємо над тим, щоб забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів.
SmokingAirLines 10 декабря 2024, 20:46
Мій досвід з Unex Bank залишив надзвичайно негативне враження. Місяць тому я швидко оформив картку, процес зайняв всього 5 хвилин, але через пару днів, коли я отримав кошти на картку через P2P (від покерного рахунку), вона була заблокована. Мені запросили подати заяву з усіма деталями, я все надав, але через тиждень мені сказали, щоб я додав ще й уточнення, що кошти надійшли через P2P. Знову все зробив і надіслав.

На наступні кілька днів мене просто годували обіцянками, що йдуть якісь додаткові перевірки, а потім запропонували написати заяву на розірвання договору, обіцяючи повернути кошти на інший рахунок. Тепер, через місяць, я знову пишу їм, і знову ніякого рішення. Натомість вони пропонують написати ще одну заяву для закриття рахунку без розірвання договору з банком.

Мораль цієї історії проста: процес оформлення картки — кілька хвилин, але варто лише зробити пару переведень на рахунок, і банківська система починає влаштовувати перевірки, які тягнуться невизначено довго. У результаті, кошти заморожені, а рішення так і не прийнято. Мій висновок: будьте обережні, якщо плануєте здійснювати подібні операції через цей банк.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 10 декабря 2024, 22:21
Дякуємо за Ваш відгук. Ми розуміємо Ваше занепокоєння та хочемо пояснити причини вжитих заходів.

Банк діє у межах чинного законодавства України, зокрема статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яка передбачає перевірку окремих фінансових операцій. У Вашому випадку для завершення розгляду Банку було необхідно отримати роз’яснення та документи, які підтверджують джерело коштів і їх зв’язок із вашими фінансовими діями.

Також Вам було запропоновано написати заяву на розірвання ділових відносин як спосіб отримати доступ до коштів на іншому рахунку в разі, якщо ви не бажаєте продовжувати співпрацю з Банком. Додаткові запити на заяви чи уточнення пов'язані з дотриманням встановлених процедур та вимог законодавства.

Для якнайшвидого вирішення питання, рекомендуємо в повному обсязі надати запитувану інформацію та документи. Ми діємо відповідно до закону та дотримуємося всіх вимог для забезпечення безпеки фінансових операцій.

Дякуємо за співпрацю та Ваше розуміння!
YevhenFedak 6 декабря 2024, 3:40
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 17/1
Заблокував рахунок тому що згубив доступ, до онлайн банкінгу, щоб відновити доступ потрібно їхати в іншу область і місто, на карті залишилися гроші, підтримка нічого не знає чекаю вже 2 місяця щоб розірвати договір, толку 0, найгірший банк який колись бачив, не раджу ні кому користуватися попросту втратите свої кошти!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 6 декабря 2024, 15:44
Дякуємо за Ваше звернення та хочемо пояснити ситуацію, яка у Вас виникла. Ми шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями при користуванні нашим Банком.
Вашу картку було заблоковано як захід безпеки через втрату доступу до онлайн-банкінгу. Ця процедура спрямована на захист коштів клієнтів у разі підозри на можливий несанкціонований доступ. Однак після Вашого звернення і проведеної перевірки картка була успішно розблокована, і зараз Ви можете повністю розпоряджатися своїми коштами.
Маємо звернути увагу, що оператор Банку Вам повідомив, що для відновлення доступу до онлайн-банкінгу та розв'язання подібних питань немає необхідності їхати в іншу область чи місто. Усі необхідні дії можна виконати дистанційно за допомогою нашої служби підтримки. Ви можете зв’язатися з нами через гарячу лінію, офіційний чат у додатку або електронну пошту.
Щиро дякуємо за Ваш відгук. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо покращувати якість нашого сервісу.
Проблема решена
Діма Береза 25 ноября 2024, 12:57
Отделение по адресу: Киев, бул. Кольцова, 14-Е
Найгірший банк в Україні, документи на розблокування вже 50 днів розглядають
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 25 ноября 2024, 23:42
Дякуємо за ваш зворотній зв’язок. Нам дуже шкода, що у вас склалося негативне враження про наш банк через тривале очікування розгляду ваших документів.

Ваші документи перебувають на перевірці в рамках вимог статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», які є обов’язковими для всіх банків України. Ми розуміємо, що цей процес може викликати незручності, але його мета – забезпечити прозорість фінансових операцій та запобігти можливим ризикам, пов’язаним із неправомірним використанням коштів.

Також хочемо звернути вашу увагу, що відсутність частини необхідних документів могла вплинути на час розгляду. Оскільки ви не надали повний пакет документації, перевірка продовжується. Водночас ви маєте право відмовитися від проходження цієї перевірки.

Дякуємо за розуміння та співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DvorenkoSerg 16 ноября 2024, 9:53
Не встиг відкрити картку і покласти гроші, як карту заблокували, дізнатись причину, чи коли розблокують просто не можливо, підтримка не компетентна. Так що добре думайте, перш ніж з ними зв’язуватись
Юнекс Банк
Ответ банка
20 ноября 2024, 11:36
Нам прикро, що ви опинилися в такій ситуації. Ми додатково написали вас в особисті повідомлення для уточнення даних, але, на жаль, не отримали відповіді. Будь ласка, поділіться більш детальною інформацією про вашу ситуацію, звернувшись до нашого чату за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot.

Ми щиро прагнемо допомогти та знайти рішення! Ваш детальний відгук стане для нас цінним внеском у покращення нашого сервісу.
Проблема решена
Zaur Farhadov 21 октября 2024, 18:41
Не закривають рахунок, відмовляются надати терміни, документи і інформацію навіть ніхто не дивиться, підтримка по своєму бажанню просто скидає телефон.

29.09 мені заблокували картковий рахунок (використовував тільки для онлайн оплат).
Підритмка чату нічого не відповідає окрім шаблонів, на телефоні просто кидають слухавку на конструктивні питання.

Не отримав жодної інформації та термінів у банку, підтримка не працює і не хоче працювати. Не маю жодного бажання продовжувати співпрацю з банком. Хочу просто закрити рахінок та забрати свої кошти, на що мені формально «відмовляють» і поки тримають мої кошти у себе заробляють на них.

Надав заяву на закриття рахунку 09.10
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 22 октября 2024, 11:53
Вітаємо. Перш за все приносимо вибачення за це непорозуміння. Ми справді отримали вашу заяву на розірвання відносин 9 жовтня і вона була одразу передана в роботу. На жаль, задовольнити її миттєво не є можливим, адже маємо здійснити повноцінний аналіз, зокрема транзакцій по карті за весь період. Іноді це, на жаль, потребує більше часу. Зараз ваша заява вже отримала статус обробленої: найближчим часом ви отримаєте лист про розірвання на електронну пошту, яку вказали під час оформлення картки. Після отримання листа, будь ласка, зверніться до Центру турботи та направте заяву на переказ коштів до іншого банку, вказавши рахунок.

Щодо блокування вашого рахунку, то це не примха банку, а прямий обов'язок, покладений на фінустанови нормативно-правовими актами, зокрема статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Ще раз перепрошуємо, що цей процес дещо затягнувся.
У разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи.
Проблема решена
energolux 21 октября 2024, 15:15
«20»; жовтня 2024 р.Банком заблокований мій картковий рахунок, та сума на ньому
2492 грн. На запит банку про рух коштів було надано заяву с підтверджуючими документами.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 22 октября 2024, 11:52
Вітаємо. Нам щиро прикро, що ви тимчасово обмежені у доступі до власних коштів. Проте блокування рахунку — це не примха банку. Ми суворо дотримуємося вимог нормативно-правових актів та працюємо виключно в правовому полі відповідно до ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Ми дякуємо вам за надання документів, що були запитані та сподіваємося на швидке та позитивне вирішення цієї ситуації. Отримані дані були передані до відповідального підрозділу банку. Наразі проводиться детальна перевірка транзакцій по рахунку. У разі позитивного рішення незабаром обмеження з картки будуть зняті. Якщо ж буде ухвалене рішення про відмову, ви отримаєте відповідний лист на вашу електронну адресу.

Ми розуміємо, що для вас важливо отримати рішення якомога раніше та намагаємося все зробити оперативно. Але все ж маємо визнати, що цей процес потребує трохи часу.
Щиро перепрошуємо за ці незручності, просимо поставитися до них з розумінням та сподіваємося на позитивне рішення.

Якщо у вас виникнуть запитання, пишіть нам у чат Центру турботи. Дякуємо!
Проблема решена
Sanejkee777 18 октября 2024, 7:23
Подавалась заявка на закрытие счета счета еще в мае и в заявке был сделан запрос на перевод остатка средств в другую банковскую структуру. Прошло почти полгода, никто ничего не сделал. Служба поддержки, молодняк, который не может ответить на вопросы, так как не выучили банковские определения, дали фразы для обработки возражений и сидят. Вопрос, который в целом решается за 6−14 банковских дней затянулся на месяца. Так что проще уже, попрощаться со своими деньгами. Зачем создавать подобные учреждения?
Юнекс Банк
Ответ банка
18 октября 2024, 13:23
Перепрошуємо за це непорозуміння та дякуємо, що повідомили нам про ситуацію.

Вашу картку та рахунок було закрито 28.06.2024. У цей день ми надіслали вам лист на електронну пошту з інформацією про розірвання відносин, у якому вказали, що очікуємо від вас нову заяву на переказ коштів до іншого банку. Наразі кошти знаходяться на транзитному рахунку нашого банку.

Для здійснення переказу нам необхідно отримати нову заяву, оскільки попередня, датована 25.05.2024, не може бути прийнята.

Додатково ми надіслали вам повідомлення в Telegram для оперативного отримання заяви та швидкого вирішення питання.
Дякуємо за ваше розуміння та співпрацю!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zhooravel 12 октября 2024, 10:50
В цьому банку маю рахунок ФОП, вчора не зміг провести платіж, все зависло і нічого не провелось. Насилу додзвонився в службу підтримки, пів години провисів на телефоні, і без толку. Сьогодні буду пробувати ще, але не впевнений в успіху, така ситуація трапляється не в перше, мабуть пора змінювати банк.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 14 октября 2024, 12:12
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією. І нам вкрай важливо з’ясувати, через що саме вона могла виникнути. Тому, будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.

Щодо роботи Центру турботи, то він працює 24/7. На звернення клієнтів відповідають живі люди, а не боти. Тому у періоди найбільшого навантаження справді можливі затримки при з’єднанні з оператором. Натомість, в таких випадках спеціаліст самостійно перетелефоновує клієнту для вирішення його питання.

Якщо проблема потребує якнайшвидшого пошуку рішення, також можна звернутись до нас через чат-бот у Viber або Telegram. Там Вам також нададуть оперативну відповідь на будь-яке питання.
Проблема решена
Iren1974 8 октября 2024, 17:35
Мала депозит в даному банку. помилково не відключила пролонгацію, бо мій депозит діяв до 08.10.3024 року.
І що я бачу, вже з 06.10 2024 року банк мені відкрив новий депозит раніше терміну закриття попереднього депозиту
На прохання 06.10.2024 закрити депозит, який має початися 06.10.2024 банк мені відмовив.
Шарлатани!!!
Мають людей за необізнане бидло!
Це мій останній депозит в ц ому банку.
Чого і вам бажаю!
Тут поважають тільки гроші, а їх власників -ні.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 9 октября 2024, 13:00
Вітаємо!
Нам справді прикро, що з вами сталася така ситуація. Проте хочемо зауважити кілька важливих деталей, які, сподіваємося, стануть у нагоді й іншим нашим вкладникам.

По-перше, опція автопролонгації не є обов’язковою. Вона може бути включена або відключена як під час оформлення депозитного договору, так і впродовж всього терміну його дії. Зробити це можна у будь-який зручний спосіб: самостійно у мобільному застосунку в режимі 24/7, телефоном за безкоштовним номером Центру турботи або у відділенні.
Жодних обмежень на таку дію з боку банку не передбачено.

По-друге, згідно умов договору банківського вкладу, з яким можна ознайомитися завчасно на нашому сайті, а також при підписанні, якщо опція автопролонгації підключена, повідомити про її відключення слід за 2 робочі дні до завершення строку вкладу (цей пункт у договорі навіть виділено жирним шрифтом).

Ваш депозит був розрахований на 93 дні та закінчувався, відповідно до договору банківського вкладу, 07.10.2024. Станом на 05.10.2024 ми не отримували від вас повідомлень про скасування автопролонгації по жодному з доступних каналів. Саме тому у визначений термін депозит було автоматично продовжено на той самий термін за актуальною відсотковою ставкою.

Ще раз хочемо підкреслити, що описані вище умови є стандартними, доступні для ознайомлення у будь-який час. А керування функцією автопролонгації доступне кожному вкладнику в режимі 24/7 у застосунку.
Якщо у вас є додаткові питання, зв’яжіться з нами, будь-ласка, за телефоном Центру турботи 0 800 3 111 33. Дякуємо!
ValNa82 2 октября 2024, 10:15
Шахраї викрали акаунт в телеграмі і просили кошти скинути на карту Юнекс банку.
Звістно, звістно ж зателефонувати до банки не вдалося.

Знаєте чому «тигри» — тому що там постійно зайнято.

Мене даже не цікавить відповідь банку — що Ви могли написати в телеграм чи вайбер розписати Вашу проблему, очікувати вирішення Вашої проблеми, тому ми для банку важливі всі клієнти)))
Коли в пінсіонера зламують акаунт — він не може окрім як зателефонувати, а не розбиратись в Ваших ботах. Тим більше що це картка шахраїв в Вашому банку відкрита, а не людини яка пострадала від злому акаунта.

Так що майте на увазі…
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 3 октября 2024, 9:37
Вітаємо!

Перш за все, ми щиро шкодуємо, що Ви стали жертвою шахраїв. Щодо Центру турботи, то він працює цілодобово, а на дзвінки завжди відповідають справжні люди, а не боти чи якісь алгоритми. Проте у періоди підвищеного навантаження або навпаки, в нічний час, коли працює обмежена кількість спеціалістів, дійсно можливі складнощі із швидким з’єднанням з оператором. На жаль, виключити їх неможливо.

Проте. По-перше, в таких випадках спеціаліст перетелефоновує клієнту самостійно. А по-друге, про що ви слушно зауважили, завжди є можливість більш оперативного зв’язку через Viber або Telegram. Тут також відповідають «живі» спеціалісти.

Крім цього, клієнти завжди можуть залишити відгук на сайті – всі звернення ми ретельно аналізуємо та обов’язково надаємо відповідь. А у мобільному застосунку є опція миттєвого блокування картки.

Наостанок зауважимо, що ми, як і багато інших банків, докладаємо чимало зусиль для боротьби з шахрайськими схемами, співпрацюємо з правоохоронцями та беремо активну участь в просвітницьких ініціативах регулятора.

Ще раз наголошуємо: якщо з будь-яких причин не вдається зв’язатися з Центром турботи телефоном, можна скористатися альтернативними каналами комунікацій через Viber або Telegram.
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Юнекс Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.