Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Oleksandr Solovei 1 сентября 2022, 13:35
На відміну від конкурентів, банк не дозволяє робити перекази по IBAN з валютної картки, тож єдиний вихід сплачувати комісії за зняття готівки в банкоматах. Але банку того замало — після зняття грошей з валютної картки отримав неприємний сюрприз у вигляді примусового продажу частини валюти.
За умовами обслуговування комісії за подібні операції списуються з гривневої картки й вони успішно списувалися. Грошей на гривневій картці завжи вистачало з запасом, але це не завадило банку через три дні після операції продати частину валюти з валютної картки й перевести на гривневу, нібито для покриття комісій. Призначення операції «за заявою клієнта» взагалі виглядає як знущання.
У підтримці в скасуванні цієї операції відмовили та пояснили її тим, що реальне поповнення гривневої картки відбувається з затримкою у декілька днів.
Але це взагалі позбавлено будь-якої логіки — адже банк не тільки успішно списав комісії з гривневої картки в момент зняття готівки, а й дозволив знімати з неї гроші та робити будь-які інші операції.
Vit12345 30 августа 2022, 15:19
Ці шахраї після початку повномасштабної війни надіслали повідомлення про кредитні канікули. Я подзвонив на вказаний у повідомлені номер колл-центру, де дівчина мене запевнила що на період канікул ніяких штрафних санкцій застосовано не буде. Цю новину сім`я сприйняла з облегченням, тому що з березня місяця 2022р, я буд у безоплатній відпустсі. Але після канікул прийшло повідомлення що крім кредиту потрібно сплатити ще за просрочку платежу 1467 грн. У самому банку розвели руками та звинуватили нас у юридичному незнанні. Раджу всім обходити цю брехливу установу.
Viruses 23 августа 2022, 22:37
Банк *** полное, развели на ровном месте на 1850 не за что, не рекомендую, обходите стороной, сильно пожалеете что с ними связались
kingcity 19 августа 2022, 14:43
Відкрив через додаток віртуальну «New Card».Процедура відкриття нескладна — потрібно завантажити додаток на телефон, зробити фото документів та заповнити невелику анкету.Можливість завантаження документів з «Дії» на разі не передбачена.Після верифікації даних приходить договір, який потрібно підписати пальцем або стилусом на екрані смартфона.Це й усе, після цього можна зайти у додаток, відкрити й активувати картку.Про додаток: вхід по ПІН-коду не передбачений, доводиться вводити пароль. Нудний зелено-білий дизайн, мінімум налаштувань, обмежений набір функцій… Одним словом, так собі.Веб-версія теж існує, практично не відрізняється від мобільної.
У банку передбачено дві послуги СМС-інформування клієнтів — «Star Inform» (безкоштовна) та «Star Inform+» (платна, 15 грн./міс).Знаючи про «традицію» деяких банків «автоматично» підключати клієнтам платні послуги, вирішив перевірити, чи не підключено якусь з таких послуг мені.Так і є — мені підключили платний «Star Inform+». Звернувся у чат на гарячу лінію з вимогою пояснити, чому мені без мого відома і згоди підключили платну послугу.Консультант відповів, що це передбачено договором, але так і не зміг сказати, яким саме пунктом договору — запропонував мені перечитати договір самому або звернутись у найближче відділення.Що тут скажеш, високий клас онлайн-обслуговування — зверніться за інформацією у відділення :)). Поміж тим, у договорі сказано: «Банк у відповідності до умов Договору здійснює підключення наступних сервісів: Послуга Star Inform до основної картки Рахунку у національній валюті України». Про послугу Star Inform+ ніде не сказано. У процесі подальшого спілкування послугу було змінено на безкоштовну, але консультант попередив мене, що за поточний місяць буде знято комісію за користування Star Inform+. Я написав звернення у службу якості обслуговування банку з вимогою пояснити, чому мені без моєї згоди було підключено платну послугу і чому банк збирається з мене зняти комісію за послугу, якої я не замовляв і якою не користувався. У відповідь прийшло повідомлення — «звернення прийнято, очікуйте на відповідь на протязі 30 днів». Ну що ж, 10 днів вже пройшло, чекаю далі…

Знаючи про
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tpolyexpress 18 августа 2022, 13:22
Совершенно не лояльное отношение для предприятия, находящегося в прифронтовом городе
Предлагаю подписать петицию
https://petition.president.gov.ua/petition/160140
DMN75 17 августа 2022, 11:31
Теща получает выплаты ВПО по 2000, на пенсионную карту Укрсиббанка. снимают по 20 грн. (1,0 % за пополнение безналичным переводом), якобы отправитель как-то не так оформил платеж.
Т. е. того, что в назначении платежа указано «Фінансування допомоги ВПО від МСП «- этого недостаточно. Нужно чтобы еще платеж был оформлен как социальная помощь, или выплата.

Всем банкам — достаточно, чтобы не обдирать людей дополнительными комиссиями. А Укрсибу -недостаточно.
Им неизвестно, что выплаты ВПО это и есть помощь от государства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Videnliza 16 августа 2022, 21:02
Ужасный банк.Была кредитка, я исправно платила все время, никогда небыло просрочки, было на карте 9000, началась война и они списывают деньги с кредитного лимита, якобы я заплатила «мы же с вас проценты не снимаем, радуйтесь, что вас не устраивает» ответила мне так их менеджера. Да, законно, но ***война, вы чего творите, люди за границей, хотите всех загнать в долговою яму, что бы люди не смогли потом рассчитаться приехав домой? и отнять спокойно имущество? Свинство, фу. Я когда зашла в кабинет и увидела там -1000, я о***а.Желаб вас стать банкротом, когда нормальные банки заморозили, но период войны счета, вы занимаетесь обдираловкой, а жадность вас погубит
Krimnak 13 августа 2022, 12:49
оплачував покупку в інтернеті по курсу 33 грн, через тиждень захожу на карті -10700
короче рібята рішили шо курс піднявся то давайте ми нагнемо вас по новому курсу

Що *** за банк, чисте ***
Maxikator 11 августа 2022, 12:23
Обслуговався в банку 2010−2018 роки, вважав одним з кращих. Поновивши обслуговування у липні 2022 року, на жаль виявив повне перетворення банку на збір некомпетентних працівників та керівників, які пропонують клієнту абсолютно непрозорі умови обслуговування та відсутність відповідальності. Отримати кваліфіковані відповіді на поставлені питання неможливо, не кажучи вже про кваліфіковану допомогу.
Juliy1201 9 августа 2022, 11:29
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 36
Взяли в кредит телефон для чоловіка, сплачували справно і на перед.>Але почалася війна, вирішила закрити достроково. Поклали гроші, написала он-лайн консультанту. Ліміт картки 10000 грн.
На карті на момент закриття було 10600грн. Моїх 600 грн, я попросила письмово, перекинути на мій рахунок.

В результаті один оператор каже, що гроші на технічному рахунку, інший сьогодні написав, що це проценти і вони списані банком!!! І мені мої гроші не повернуть!

Страховка Аха їх не виплачує гроші, хоча настала страхова подія!!!
ОБХОДЬТЕ ЦЕЙ Банк, якщо не хочете втрачати власні кошти.
Навіть одна зірка для вас забагато 🤬🤬🤬
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Жасмин Федорук 4 августа 2022, 21:40
Здравствуйте, хочу узнать как можно войти в онлайн банкинг на окулированной территории где нет связи уже больше 2 месяцев.
Дмитро Гамазін 3 августа 2022, 9:14
Всім привіт! Хочу розповісти історію, що зараз вирішується в банку, але вже є осад щодо її початку у мене.
1. 21 липня я купував програмне забезпечення карткою у виробника програмного забезпечення напряму, з використанням їх сервісу купівлі. Способом розрахунку була обрана купівля через PayPal з конвертацією гривні у доллар на стороні PayPal.
2. Я оплатив 21 липня 18 470.42 грн з гривневої картки Mastercard Укрсіббанку рахунок у гривні. Але через декілька днів 25 липня з моєї картки вже зняли 23 360,32 грн. ???
3. Після дзвінку в банк мій персональний менеджер відповів мені, що це комісія (4889,90 грн — це комісія з суми 18470.42, тобто 26,47% додаткової комісії Укрсіббанку? Ви серйозно? Крім комісії PayPal та НДС на програмне забезпечення у 20% я повинен платити комісію 26,47% Укрсіббанку?) та PayPal виставив рахунок у доларах, але по виписці банку та PayPal я бачу суму в гривні та в PayPal вона також значитися в гривні. Де розрахунку по виписці банку — гривня. Де долари та за що комісія???
4. Менеджер банку сказав мені, що у випадку відміни транзакції кошти повернуться мені на рахунок у повній сумі.
5. У такому випадку я відмінив транзакцію, щоб не ризикувати з такою комісією, але не вірю, що сума була знята в доларах. Наразі надіслав запит в PayPal та очікую відповіді. Операція повернення пройшла одразу через всі сервіси, включая PayPal, та 28 липня в PayPal було написано, що гроші в сумі 18 470,42 грн вже повернуто (зауважте, що суму яка була списана PayPal була повністю повернута PayPal одразу після мого запиту). Але не в випадку з Укрсіббанк, гроші сумою 18 470.42 грн були повернуті 1 серпня на мій рахунок у сумі 18 471.14 грн., але зауважте, що у виписці дата повернення стоїть 28 липня. Тобто всі сервіси, крім банку повернули одразу, а Укрсіббанк тримав ці гроші 3 дня у себе. Зауважте, що це картковий рахунок.
6. Але питання: де остаток суми при поверненні 23360,32−18471.14=4889.18 грн? Я запитав у менеджера 1 серпня. Він відповів, що відправив запит та потрібно чекати 14!!! днів.
7. На поточний момент чекаю відповіді щодо суми 4889.18 грн від менеджера.

Робіть висновки:
— за що була виставлена комісія від банку при рахунку в гривні з гривневої картки?
— чому банк повертав ці гроші на рахунок 3 дні, коли інші сервіси повернули за хвилини. Мабуть, це в межах договору, але є осад, як банк затримує гроші для власного їх використання в межах договору в порівнянні з іншими сервісами
— чому комісія досі не повернута на рахунок при відміні транзакції?
— чому такі суми затримуються у банку й час розгляду таких суттєвих питань 14!!! днів замість 3 днів.

Загальна оцінка банка: 3 (три)
1. Поведінка менеджера (Артема) є стандартною поведінкою співробітнику банку, втомленого своїми справами. Бажав би, щоб менеджер клієнта захищав інтереси клієнта, та вчасно вирішував питання. Про те, що відповідь по моєму питанню буде вирішуватися на протязі 14 днів, я узнав після того, як передзвонив через годину після того, як менеджер сказав, що він зараз надішле запитання у інший відділ та відповість. Я не знаю всіх регламентів роботи та не в змозі прочитати всі документи банку, та хотів би щоб мені одразу повідомляли про термін вирішення питання замість очікування години на відповідь, а потім отримати відповідь у 14 днів
2. Договори про карткові рахунки на 70 сторінок більш розраховані на юристів та захист інтересів банку, ніж на клієнтів, що можуть їх прочитати
3. Служба підтримки шукає більше 40 хвилин відповідь на питання робочіх годин регламенту виконання платежів
4. Сайт online.ukrsibbank.com відправляє СМС замість повторного повідомлення в програму клієнт-банка Android при спробі повторно пройти авторизацію
5. Підтвердження платежу в програму клієнт-банка Android телефона виконується через код, що приходить, хоча інші банки вже перейшли на автентифікацію через відбитки пальців
6. В програмі визначено курс валют на продаж долара online, але при спробі купити долар йде повідомлення про неможливість купити його через положення НБУ. Навіщо тоді показувати цей курс? :)
7. Багато інших незначний недоліків, що я бачив та накопились за час роботи з банком

Зараз переді мною стоїть запитання, чи хочу я продовжувати відносини з таким банком. Чекаю відповіді від банку щодо повернення комісії
dubchenkomatvei 28 июля 2022, 10:08
Додаток Є (хоч і не зрівняється з Моно), при кожному вході потрібно вводити довжезний пароль, пощастило, що є FaceId, на попередньому телефоні не було, вводив вручну.
Переводи між своїми картами з комісією (може то я щось не так робив?)
Обслуговування у відділеннях було норм, техпідтримка у додатку також відповідала.
Загалом середній банк.
smilecry 27 июля 2022, 11:40
Правил у банка нет!
Если вы привыкли к каким либо осмысленным действиям в банках, то тут вы ахнете.
Здесь вы НИКТО! Ждете к оплате сумму, которую банк вам насчитает и когда захочет насчитать. Банк делает то, что хочет и когда хочет. Вы ничего не контролируете и не можете. Все ваши планы не имеют значения, банк делает свое дело, ваши деньги, это его деньги!

У операций нет привязок ко времени, они могут быть в хаотичном порядке в выписке. А многие операции списаний средств и вовсе отсутствовать в истории операций.

Я до сих пор не могу поверить какой беспредел творят в этом банке.

Процедура регистрации в этом банке — АД! две недели долбали мозг и тупили.
Боюсь, что после оплаты всех минусовых долгов я мне придется оплатить еще кучу издержек штрафов, просто что бы закрыть свой счет и уйти из этого банка…

​​​​​​​ Меня намахали конкретно, еще и в минус кинули. В МИНУС!!! Это не кредитка. Просто карта…
avkiev 25 июля 2022, 13:21
В кабинете Мастеркард Бильше пытаюсь добавить карту УкрСибБанка.
Ввожу реквизиты карты, на телефон приходит код подтверждения, но ввести его некуда: окно ввода кода отсутствует. Просто белый экран там, где должно быть это окошко.
В Бильше говорят, что этот интерфейс полностью зависит от банка и надо обращаться к нему.
В банке говорят, что надо обращаться в Бильше.
То есть эти две конторы просто футболят клиента на друг на друга.
А в результате — карта так и не добавлена, и повлиять на это клиент никак не может.
Обе стороны говорят, что данная карта принимает участие в программе.
И при этом футболят проблему на другую сторону.
Патовая ситуация.
lexivel 22 июля 2022, 15:08
Решил открыть себе карту для покупок в интернете. На момент открытия карты этот банк был самым привлекательным по курсу доллара. Подал заявку в четверг вечером и сижу жду свою виртуальную карточку. В пятницу ответ так и не поступил, написал им, сказали что проверяют мои данные и проверка длится 2 рабочих дня. Прошли выходные. В понедельник никто так и не написал. Во вторник пишу им сам, мол что там, просят прислать фото с паспортом. То есть вы там тупо сидели ждали пока я сам напишу?
Прислал, отправили на проверку. Вечером зашёл в приложение и увидел, что оказывается проверка уже прошла и нужно подписать документ. При этом никакого уведомления даже не было. Подписал. И… Началась проверка моей подписи!!! Вы там издеваетесь что-ли?
Чудом в среду карта уже была открыта. В среду я заказываю товар за границей, плачу 600$, с меня их снимают и продавец о правляет мне товар. В пятницу с меня снимает ещё 62$ якобы за то, что изменился курс. Хотя я покупку делал 2 дня назад. Со слов работника банка первое списание вовсе и не было списанием, это была «заморозка суммы», а снимают деньги через 3−20 дней после проведения транзакции. Что за х#рня? Сняли лишними 2300 грн. Те, кто пользовался монобанком поймут, что это хрень какая-то. В моно все адекватно, снимает сумму по курсу, который действует на момент покупки товара. Но не снимают потом ещё дополнительно через пару дней. Самый *** банк, которым я пользовался. Закрываю карту через 2 дня после её открытия и забуду про него. И другим советую забыть.
Банк повинен працювати з 9:00 але у кривому розі за адресою пр. 200 років кривого рогу 12а працівники банку прийшли до дверей банку о 9:58 і ще з недовольством фиркнули дзвоніть куди хочете! Я повинна очікувати годину після нічної зміни поки вони-пани з’являться в банк, а потім іще очікувати впродовж десяти хвилин поки вони почнуть працювати бо їм ще потрібно розкласти свої лахи і на цей час в помешкання банку вони також не впускають! В країні йде війна! Я намагаюся вчасно платити свій кредит — але мені здається цьому банку взагалі не важливі ні клієнти ні рейтинг банку!
SiniyAl 19 июля 2022, 13:01
Написано что работают с 9.00 — пришел в к 9.00 — закрыто — открылись в 9.06
Отделение открыли, но не одиного менеджера за рабочим местом не было, еще минут 5 ждал когда прийдет менеджер, который подойдя даже не поздоровался…

Пришел открыть МГНОВЕННУЮ карту, открытие мгновенной карты, длилось мгновение продолжительностью 1.5 часа!!! По словам менеджера, данные для проверки полученные от меня в отделении отправляются в Киев на проверку! Какую проверку? если я пришел не кредит брать в миллион, а дебетовую карту открыть для пользования личными средствами! Какие у банка риски, что нужно отправлять мои данные в Киев на проверку? что я потеряю кусок пластика (карточку) — за это так банк переживает, что нужно мои данные аж в Киеве проверять? По словам менеджера проверка должна длится 15−20 минут, по факту я прождал больше 40 минут ожидая ответа с Киева.
Дальше выяснилось, что мгновенная карта у них только гривневая, а валютная у них физической мгновенной не бывает… хотя я сразу сказал, что мне нужно мгновенная карта в гривне и евро, и менеджер ничего не сказал, что в евро у них нет мгновенных физических карта.

Во время оформления, мне менеджер сказал, что могут заблокировать карту, за покупку в 5000 гривен, до выяснения происхождения денег! Т. е. чтобы купить пылесос и расчитаться картой этого банка, нужно будет собрать справки и анализы!!! Ребята, вы что совсем? чиновники и прочие … разворовали страну на миллиарды и у них никто ничего не запрашивал и не блокировал…

при попытке открыть вирутальную карту в валюте, почему-то ее начали привязывать к моей деятельности как ФОПа, хотя я прищел получить карточки как физ лицо, для личного использования, а для использования как ФОП.

В общем в пустую потраченное время, от вирутальной карты в валюте даже отказался, гривневой не планирую пользоваться, так как нет желания при покупке пылесоса, столкнутся с блокировкой счета, заморозкой средств на карте, до предоставления справок и анализов…

ужасный банк.
lebwa22 13 июля 2022, 10:28
Это эдинственный банк, в котором курс обмена доллара 29.2… В то время как у остальных 37!!! Вы понимаете? Если вы с ФОП счета хотите вывести валюту, вы ее будуте продавать по 29!!! = на кадой 1000 вас будут обворововать на 7000 грн!!! Сказать что это воровоство у обичных людей (еще и во время войны, когда эти 7000 идут не понятно куда, а ты на них можешь прожить месяц) это просто верх цинизма!!! И никто с этим ничего не делает…
ViktoriiaSt 12 июля 2022, 17:26
Ужасный банк! Столкнулась с проблемой находясь не в Украине. Не могу восстановить пароль к Ukrsibbank business. Мне вторую неделю рассказывают, что самый быстрый вариант решения — приехать к ним в банк (повторяла несколько раз, что я нахожусь далеко), рассказывают, что у них есть опция перерегистрировать ключ и это займёт максимум 3 дня. 3 дня растянулась на вторую неделю, а в Call-центре мне повторяют одно и то же, статус моей заявки — Новый, мы зафиксировали Ваше обращение. То есть за 2 недели не нашлось ни одного сотрудника, который мог бы обработать заявку. Какой толк с фиксации моего обращения, если им всё равно никто не занимается? На просьбу ускорить процесс, так как время платить налоги, ответ — мы зафиксировали обращение, но ответа быстрого не ждите. Вы серьезно? Клиентоориентированность на нуле!

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝