×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Банк продає валюту без згоди клієнта
За умовами обслуговування комісії за подібні операції списуються з гривневої картки й вони успішно списувалися. Грошей на гривневій картці завжи вистачало з запасом, але це не завадило банку через три дні після операції продати частину валюти з валютної картки й перевести на гривневу, нібито для покриття комісій. Призначення операції «за заявою клієнта» взагалі виглядає як знущання.
У підтримці в скасуванні цієї операції відмовили та пояснили її тим, що реальне поповнення гривневої картки відбувається з затримкою у декілька днів.
Але це взагалі позбавлено будь-якої логіки — адже банк не тільки успішно списав комісії з гривневої картки в момент зняття готівки, а й дозволив знімати з неї гроші та робити будь-які інші операції.
Написать комментарий
Банк — шахраї, крадії та фінансові злочинці
Комментарии (1)
Банк Дуремар
Комментарии (1)
Перше знайомство і перший негатив
У банку передбачено дві послуги СМС-інформування клієнтів — «Star Inform» (безкоштовна) та «Star Inform+» (платна, 15 грн./міс).Знаючи про «традицію» деяких банків «автоматично» підключати клієнтам платні послуги, вирішив перевірити, чи не підключено якусь з таких послуг мені.Так і є — мені підключили платний «Star Inform+». Звернувся у чат на гарячу лінію з вимогою пояснити, чому мені без мого відома і згоди підключили платну послугу.Консультант відповів, що це передбачено договором, але так і не зміг сказати, яким саме пунктом договору — запропонував мені перечитати договір самому або звернутись у найближче відділення.Що тут скажеш, високий клас онлайн-обслуговування — зверніться за інформацією у відділення :)). Поміж тим, у договорі сказано: «Банк у відповідності до умов Договору здійснює підключення наступних сервісів: Послуга Star Inform до основної картки Рахунку у національній валюті України». Про послугу Star Inform+ ніде не сказано. У процесі подальшого спілкування послугу було змінено на безкоштовну, але консультант попередив мене, що за поточний місяць буде знято комісію за користування Star Inform+. Я написав звернення у службу якості обслуговування банку з вимогою пояснити, чому мені без моєї згоди було підключено платну послугу і чому банк збирається з мене зняти комісію за послугу, якої я не замовляв і якою не користувався. У відповідь прийшло повідомлення — «звернення прийнято, очікуйте на відповідь на протязі 30 днів». Ну що ж, 10 днів вже пройшло, чекаю далі…
Знаючи про
Комментарии (5)
банк не идет на реструктуризацию долга кредита взятого на предприятие в прифронтовом городе
Предлагаю подписать петицию
https://petition.president.gov.ua/petition/160140
Написать комментарий
Самый крахоборский банк в Украине.
Т. е. того, что в назначении платежа указано «Фінансування допомоги ВПО від МСП «- этого недостаточно. Нужно чтобы еще платеж был оформлен как социальная помощь, или выплата.
Всем банкам — достаточно, чтобы не обдирать людей дополнительными комиссиями. А Укрсибу -недостаточно.
Им неизвестно, что выплаты ВПО это и есть помощь от государства.
Комментарии (1)
Воры
Комментарии (1)
Розвели на 10700 грн
короче рібята рішили шо курс піднявся то давайте ми нагнемо вас по новому курсу
Що *** за банк, чисте ***
Написать комментарий
Донедавна прекрасний, нині жах…
Написать комментарий
Обходьте цей банк , це ЖАХ!!!
На карті на момент закриття було 10600грн. Моїх 600 грн, я попросила письмово, перекинути на мій рахунок.
В результаті один оператор каже, що гроші на технічному рахунку, інший сьогодні написав, що це проценти і вони списані банком!!! І мені мої гроші не повернуть!
Страховка Аха їх не виплачує гроші, хоча настала страхова подія!!!
ОБХОДЬТЕ ЦЕЙ Банк, якщо не хочете втрачати власні кошти.
Навіть одна зірка для вас забагато 🤬🤬🤬
Написать комментарий
Онлайн банкинг в оккупации
Комментарии (3)
Проведення транзакцій та мій досвід роботи з Укрсіббанк
1. 21 липня я купував програмне забезпечення карткою у виробника програмного забезпечення напряму, з використанням їх сервісу купівлі. Способом розрахунку була обрана купівля через PayPal з конвертацією гривні у доллар на стороні PayPal.
2. Я оплатив 21 липня 18 470.42 грн з гривневої картки Mastercard Укрсіббанку рахунок у гривні. Але через декілька днів 25 липня з моєї картки вже зняли 23 360,32 грн. ???
3. Після дзвінку в банк мій персональний менеджер відповів мені, що це комісія (4889,90 грн — це комісія з суми 18470.42, тобто 26,47% додаткової комісії Укрсіббанку? Ви серйозно? Крім комісії PayPal та НДС на програмне забезпечення у 20% я повинен платити комісію 26,47% Укрсіббанку?) та PayPal виставив рахунок у доларах, але по виписці банку та PayPal я бачу суму в гривні та в PayPal вона також значитися в гривні. Де розрахунку по виписці банку — гривня. Де долари та за що комісія???
4. Менеджер банку сказав мені, що у випадку відміни транзакції кошти повернуться мені на рахунок у повній сумі.
5. У такому випадку я відмінив транзакцію, щоб не ризикувати з такою комісією, але не вірю, що сума була знята в доларах. Наразі надіслав запит в PayPal та очікую відповіді. Операція повернення пройшла одразу через всі сервіси, включая PayPal, та 28 липня в PayPal було написано, що гроші в сумі 18 470,42 грн вже повернуто (зауважте, що суму яка була списана PayPal була повністю повернута PayPal одразу після мого запиту). Але не в випадку з Укрсіббанк, гроші сумою 18 470.42 грн були повернуті 1 серпня на мій рахунок у сумі 18 471.14 грн., але зауважте, що у виписці дата повернення стоїть 28 липня. Тобто всі сервіси, крім банку повернули одразу, а Укрсіббанк тримав ці гроші 3 дня у себе. Зауважте, що це картковий рахунок.
6. Але питання: де остаток суми при поверненні 23360,32−18471.14=4889.18 грн? Я запитав у менеджера 1 серпня. Він відповів, що відправив запит та потрібно чекати 14!!! днів.
7. На поточний момент чекаю відповіді щодо суми 4889.18 грн від менеджера.
Робіть висновки:
— за що була виставлена комісія від банку при рахунку в гривні з гривневої картки?
— чому банк повертав ці гроші на рахунок 3 дні, коли інші сервіси повернули за хвилини. Мабуть, це в межах договору, але є осад, як банк затримує гроші для власного їх використання в межах договору в порівнянні з іншими сервісами
— чому комісія досі не повернута на рахунок при відміні транзакції?
— чому такі суми затримуються у банку й час розгляду таких суттєвих питань 14!!! днів замість 3 днів.
Загальна оцінка банка: 3 (три)
1. Поведінка менеджера (Артема) є стандартною поведінкою співробітнику банку, втомленого своїми справами. Бажав би, щоб менеджер клієнта захищав інтереси клієнта, та вчасно вирішував питання. Про те, що відповідь по моєму питанню буде вирішуватися на протязі 14 днів, я узнав після того, як передзвонив через годину після того, як менеджер сказав, що він зараз надішле запитання у інший відділ та відповість. Я не знаю всіх регламентів роботи та не в змозі прочитати всі документи банку, та хотів би щоб мені одразу повідомляли про термін вирішення питання замість очікування години на відповідь, а потім отримати відповідь у 14 днів
2. Договори про карткові рахунки на 70 сторінок більш розраховані на юристів та захист інтересів банку, ніж на клієнтів, що можуть їх прочитати
3. Служба підтримки шукає більше 40 хвилин відповідь на питання робочіх годин регламенту виконання платежів
4. Сайт online.ukrsibbank.com відправляє СМС замість повторного повідомлення в програму клієнт-банка Android при спробі повторно пройти авторизацію
5. Підтвердження платежу в програму клієнт-банка Android телефона виконується через код, що приходить, хоча інші банки вже перейшли на автентифікацію через відбитки пальців
6. В програмі визначено курс валют на продаж долара online, але при спробі купити долар йде повідомлення про неможливість купити його через положення НБУ. Навіщо тоді показувати цей курс? :)
7. Багато інших незначний недоліків, що я бачив та накопились за час роботи з банком
Зараз переді мною стоїть запитання, чи хочу я продовжувати відносини з таким банком. Чекаю відповіді від банку щодо повернення комісії
Комментарии (2)
В цілому, банк на 3−4 бали
Переводи між своїми картами з комісією (може то я щось не так робив?)
Обслуговування у відділеннях було норм, техпідтримка у додатку також відповідала.
Загалом середній банк.
Написать комментарий
Банк ворует деньги, задним числом начисляет долги, ставит минусовый баланс (без кредита)
Если вы привыкли к каким либо осмысленным действиям в банках, то тут вы ахнете.
Здесь вы НИКТО! Ждете к оплате сумму, которую банк вам насчитает и когда захочет насчитать. Банк делает то, что хочет и когда хочет. Вы ничего не контролируете и не можете. Все ваши планы не имеют значения, банк делает свое дело, ваши деньги, это его деньги!
У операций нет привязок ко времени, они могут быть в хаотичном порядке в выписке. А многие операции списаний средств и вовсе отсутствовать в истории операций.
Я до сих пор не могу поверить какой беспредел творят в этом банке.
Процедура регистрации в этом банке — АД! две недели долбали мозг и тупили.
Боюсь, что после оплаты всех минусовых долгов я мне придется оплатить еще кучу издержек штрафов, просто что бы закрыть свой счет и уйти из этого банка…
Меня намахали конкретно, еще и в минус кинули. В МИНУС!!! Это не кредитка. Просто карта…
Написать комментарий
Не могу добавить карту УкрСибБанка в программу Мастеркард Бильше
Ввожу реквизиты карты, на телефон приходит код подтверждения, но ввести его некуда: окно ввода кода отсутствует. Просто белый экран там, где должно быть это окошко.
В Бильше говорят, что этот интерфейс полностью зависит от банка и надо обращаться к нему.
В банке говорят, что надо обращаться в Бильше.
То есть эти две конторы просто футболят клиента на друг на друга.
А в результате — карта так и не добавлена, и повлиять на это клиент никак не может.
Обе стороны говорят, что данная карта принимает участие в программе.
И при этом футболят проблему на другую сторону.
Патовая ситуация.
Комментарии (1)
Самый *** банк
Прислал, отправили на проверку. Вечером зашёл в приложение и увидел, что оказывается проверка уже прошла и нужно подписать документ. При этом никакого уведомления даже не было. Подписал. И… Началась проверка моей подписи!!! Вы там издеваетесь что-ли?
Чудом в среду карта уже была открыта. В среду я заказываю товар за границей, плачу 600$, с меня их снимают и продавец о правляет мне товар. В пятницу с меня снимает ещё 62$ якобы за то, что изменился курс. Хотя я покупку делал 2 дня назад. Со слов работника банка первое списание вовсе и не было списанием, это была «заморозка суммы», а снимают деньги через 3−20 дней после проведения транзакции. Что за х#рня? Сняли лишними 2300 грн. Те, кто пользовался монобанком поймут, что это хрень какая-то. В моно все адекватно, снимает сумму по курсу, который действует на момент покупки товара. Но не снимают потом ещё дополнительно через пару дней. Самый *** банк, которым я пользовался. Закрываю карту через 2 дня после её открытия и забуду про него. И другим советую забыть.
Комментарии (2)
Це якийсь жах!!!
Комментарии (1)
Ужас!
Отделение открыли, но не одиного менеджера за рабочим местом не было, еще минут 5 ждал когда прийдет менеджер, который подойдя даже не поздоровался…
Пришел открыть МГНОВЕННУЮ карту, открытие мгновенной карты, длилось мгновение продолжительностью 1.5 часа!!! По словам менеджера, данные для проверки полученные от меня в отделении отправляются в Киев на проверку! Какую проверку? если я пришел не кредит брать в миллион, а дебетовую карту открыть для пользования личными средствами! Какие у банка риски, что нужно отправлять мои данные в Киев на проверку? что я потеряю кусок пластика (карточку) — за это так банк переживает, что нужно мои данные аж в Киеве проверять? По словам менеджера проверка должна длится 15−20 минут, по факту я прождал больше 40 минут ожидая ответа с Киева.
Дальше выяснилось, что мгновенная карта у них только гривневая, а валютная у них физической мгновенной не бывает… хотя я сразу сказал, что мне нужно мгновенная карта в гривне и евро, и менеджер ничего не сказал, что в евро у них нет мгновенных физических карта.
Во время оформления, мне менеджер сказал, что могут заблокировать карту, за покупку в 5000 гривен, до выяснения происхождения денег! Т. е. чтобы купить пылесос и расчитаться картой этого банка, нужно будет собрать справки и анализы!!! Ребята, вы что совсем? чиновники и прочие … разворовали страну на миллиарды и у них никто ничего не запрашивал и не блокировал…
при попытке открыть вирутальную карту в валюте, почему-то ее начали привязывать к моей деятельности как ФОПа, хотя я прищел получить карточки как физ лицо, для личного использования, а для использования как ФОП.
В общем в пустую потраченное время, от вирутальной карты в валюте даже отказался, гривневой не планирую пользоваться, так как нет желания при покупке пылесоса, столкнутся с блокировкой счета, заморозкой средств на карте, до предоставления справок и анализов…
ужасный банк.
Написать комментарий
Обман на курсе обмена
Комментарии (3)
Некомпетентный банк
Написать комментарий