×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42 | 42.95 |
USD | 39.35 | 39.9 |
Все курсы банка |
Жах, схоже на шахрайство
НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ УКРСИББАНК!!!
Комментарии (13)
Жахливий банк
Комментарии (5)
Отзыв про Укрсиб
А в целом, все норм, тех поддержка в киевских отделениях радовала.
Написать комментарий
Заблокували зарплатну картку New Card
Влітку 2022 року до мене зателефонував персональний менеджер Вадим та повідомив про необхідність звернутися до відділення з метою проходження ідентифікації клієнта.
5 серпня 2022 року я звернувся до відділення Укрсиббанку у м.Києві (Бастіонна, 1) до менеджера yehor.iliusenko@ukrsibbank.com та пройшов ідентифікацію з наданням підтверджуючих документів про джерела доходів (довідка з податкової про доходи, декларація ФОП).
17.08.2022 року мені в чат додатку написала менеджер Марія з питанням проведення ідентифікації в телефонному режимі. В той же день вона зателефонувала мені та провела ідентифікацію.
26.08.2022 року мені в чат додатку написав персональний менеджер Вадим та поцікавився джерелами походження коштів, які я перерахував на картку та на які цілі. Я відповів, що це мої кошти та кошти дружини. Їх використав для повернення поворотної фінансової допомоги іншій особі з використанням сервісу Приват24 та картки Укрсиббанку. Відповідь його цілком влаштувала.
09.09.2022 року мені в чат додатку написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4406, де містилося 10 запитань: суть економічних операцій, документи про джерела доходів, навіщо я часто сплачував карткою Укрсиббанку у листопаді минулого року послуги Нової пошти, документи, що підтверджують витрати, навіщо я відкрив віртуальні картки Укрсиббанку, які у мене подальші наміри користування карткою Укрсиббанку тощо. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
14.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4449. В запиті його цікавило навіщо я з інших банківських рахунків перераховував гроші на картку Укрсиббанку, навіщо моя цивільна дружина це робила та з якою метою я брав поворотню фінансову допомогу та згодом її повертав (з наданням підтверджуючих документів). Додатково просив надати виписки з Приватбанку та Пумб, куди також приходила поворотня фінансова допомога. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
21.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4540. У запиті він запросив вже іншу виписку з Приватбанку. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
29.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4590. У запиті він запросив виписки ВЗАГАЛІ зі всіх моїх банківських рахунків інших банків у термін до 04.10.2022. Мені здалося дивним що я маю відкрити свою банківську інформацію про всім іншим моїм рахункам в інших банках. В той же день я попросив відтермінувати строк надання відповіді, оскільки вважаю подібні вимоги неправомірними та маю намір звернутися до НБУ зі скаргою. Він погодився відтермінувати до моменту остаточного розгляду скарги до НБУ.
В той же день я скерував скаргу до НБУ №Т-197330/1/20769, в якій звернув увагу, що якщо банк має вмотивовані підстави розкриття банківської інформації клієнта в інших банках, то відповідно до пункту 8 частини першої статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» цей банк може звернутися до інших банків, які мають йому надати будь-яку інформацію.
27.10.2022 року НБУ нарешті відповіла своїм листом № 14−0004/75102 на мою скаргу. Надали розгорнуту відповідь: банк дійсно має право звернутися до іншого банку для розкриття банківської інформації у разі наявності законних підстав, водночас банк може запитувати у клієнта будь-яку інформацію з метої фінансового моніторингу.
Копію відповіді я надіслав фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну.
В день отримання відповіді на скаргу 27.10.2022 року на електронну пошту фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну я надіслав виписки зі всіх інших моїх банківських рахунків в банках Універсал банк, Форвард банк, Таскомбанк, Альфабанк.
Вже минув майже місяць, жодних додаткових запитів я від Укрсиббанку не отримував.
Незважаючи на надання повної запитуваної інформації Укрсиббанк заблокував мені зарплатну картку та не дає можливості користуватися грошима на картці. Зокрема у додатку з’явилося повідомлення: Операції списання по рахунку обмежено, за виключенням операцій погашення заборгованості.
Комментарии (3)
УКРСИББАНК вкрав у мене 21 000 гривень
Шановні клієнти Укрсиббанку! Не дай вам Боже важко захворіти, поїхати у тривале відрядження, попасти в полон або виявитися на окупованій території! Не сумнівайтеся, злодійський банк відразу прибере ваша грошики до своїх рук.
Кримінальні дії Укрсиббанку повинні привернути увагу правоохоронних органів!
Шановні працівники банку! Я сподіваюся, що вам дістане здорового глузду вирішити проблему без втручання поліції, прокурати та судів. Повірте, життя таке коротке, що витрачати його на чвари — це блюзнірство. Та й думаю, що банк так само не зацікавлений вплутуватися у скандали. І хоча, крім матеріальних, ви нанесли мені ще й моральні збитки, я поки що готовий їх вам пробачити.
Слава Україні! І бажаю всім мирного неба!
Комментарии (6)
Нарушают законы
Комментарии (1)
Байдужість до свого клієнта та неналагодженість процесів
Комментарии (2)
Банк заборгованості колектори
Комментарии (1)
Плохой сервис, неудобное приложение
Но в целом, банк на троечку.
Написать комментарий
Жахливе обслуговування
Комментарии (1)
Впаревание не нужних карточек
Був складений договір-анкета номер11000−701 картковий рахунок у національній валюті. Я підписав договір на валютну картку і получив на руки 2 аркуши паперу договору. Но шоб получить валютну карту мені навязали. заставили взяти просту катру яка мені зовсім не потрібна і за неї я повинет заплатити 100 гр. На цю просту карту ніякого договору я не получав. Ніяких банковскіх условій я не получив. Вікторія Петровна сказала що обов’язково шоб получить валютну катру потрібно мені впарить цю просту за 100 гр.
3.11.2022 я получаю смс шо у мене уже борг 100 гр. Мене це розлючело.Я не получив в повному обсязі услугу от банку. Не получив основну валютну карту і вже у мене борг. Так с клієнтами не поступають.
Ви хочете шоб за таку аферу узнала вся Україна ??? Як що ні, тоді прошу без скандала рішить мою проблему.
Я хочу не закрити договір, а росторгнути так як я не получив в повному обсязі від банку то шо хотів ваш клієнт, а вже поніс втрати.
Де договір ,{ постанова }шо я повинен при відкриті валютної карти обовьязково взяти за 100 гр ліву не потрібну мені картку ??? Я даже не був інформований на основі якого закону так повинет діяти банк про таку {аферу}
В приватбанке я 17.10.2022 за 25 хв получив на приват 24 валютну картку і здійснів валютну операцію.
Якщо ви цінуєте кожного клієнта то прохання до вас анулюйте не законно навішані мені 100 гр.
Комментарии (1)
неналежне ставлення працівників до клієнтів
Вона налетіла на мене як неадекватна особа на підвищених тонах біля інших клієнтів та працівників банку, а це вже є приниження честі клієнта.Вона захотіла вияснити, чому я на неї подала скаргу.Я думаю таким працівникам не місце в банку! Вибачення ніяких не було.Надалі я мабуть не буду рекомендувати цей банк!!!
Відповіді стосовно моєї скарги так і ненадали мені по сьогоднішній день.
Написать комментарий
Відгук про користування
Додаток звісно не найзручніший, але з іншими питань не виникало, і у відделенні, і у техпідтримці додатку співробітники норм домогали.
Написать комментарий
Зручний банк
Із мінусів, немає депозитів для фізосіб, хотілося б щоб банк додав таку можливість.
А так все добре, дякую!
Написать комментарий
Відгук про Укрсиббанк
Комментарии (1)
Шарашкина контора
Написать комментарий
Обслуговування військовослужбовців під час дії воєнного стану
Мінімальний обов’язковий платіж за кредитною карткою в березні 2022 — скасовано.
Сплату відсотків відтерміновано та перенесено на квітень. Рекомендуємо за можливості вносити платежі для зменшення фінансового навантаження. Кругом по новинах заявляють про кредитні канікули. І таке повідомлення від банку. Можливо банк пішов на зустріч? І немає відсотків? Помиляєтесь. Все нараховується. А повідомлення дуже тхне шахрайством з боку банку. Але в ті дні навіть розібратися з ситуацією не було можливим. Вся країна евакуюється на схід, а банк каже звертатися до менеджера у відділення, де була видана картка для роз’яснень з приводу відсотків. Історія 1. Квест — подати документи на припинення нарахування відсотків по кредитній картці в зв’язку з мобілізацією. Ця історія тривала 2 неділі+, численні звернення в чат підтримку в додатку, електронні листи на окрему пошту банку, та годинні розмови з оператором по телефону. Результат — банк як нараховував так і нараховує відсотки по кредитній картці. Перерахунок здійснюється в ручному режимі (триває 7-мий місяць війни!) індивідуально. Як він здійснюється — довірся банку, бо в виписках цього немає. І вишенька — припинення нарахування відсотків можливе лише після повного погашення поточної заборгованості з врахуванням усіх відсотків. Після перевірки банком успішності повного погашення заборгованості, банк колись здійснить в ручному режимі перерахунок, і виплатить на картку усі відсотки, які мали би бути заморожені та не нараховуватися.
Історія 2. Довідка про закриття рахунку та відсутності боргів перед банком. Надається лише особисто і у відділенні банку. Поясніть, як на 7-й місяць війни мобілізовані можуть особисто звернутися на відділення за такою довідкою? Маючи такий досвід співпраці з банком, нікому не рекомендую тут користуватися послугами цього банку.
Комментарии (1)
Наглухо застрелений банк
Комментарии (1)
Валютные операцыи
Комментарии (1)
В банке всеми способами дать ветхие и подпорченые купюры валюты, а обратно берут только с боем
Но в плане кассового обслуживания — «туши свет, кидай гранату». На отделении 139 Большая Васильковская, кассир Кучеренко Олена то ли по указанию от руководителя, то ли по собственному желанию пытается дать проблемные купюры. Конкретно по фактам:
1. Купюры, которые выдаются, при попытке кассиром посчитать их на устройстве не считаются (пропускаются), и она их дает как ни в чем не бывало, с утверждениями что «купюры хорошие, аппарат плохой» (!!!)
2. Дает купюры клееные скотчем, на возражение заменить — утверждает, что ничего не примет, так как вы отошли и ничего подобного не давала, сами подменили. Фиксируй серийные номера купюр при выдаче, уважаемая, чтобы потом врать не приходилось.
Заменить в результате получилось, но через споры и ругань, и операциями положить-снять. Уровень обслуживания — обменка на рынке с шулерами.
3. Даже минимальную сумму в 200 долларов нужно заказывать и получить одним днем невозможно, странно зачем тогда отделение работает, если у них, с их слов, ничего нет.
4. В последнее время банкоматы гривневые стоят пустые и только дают купюры по 100 грн
Написать комментарий