Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ovk2009 29 ноября 2022, 21:58
Під час бойових дій закрили всі відділення в Харкові. Припинили надавати будь-які послуги, але продовжили нараховувати комісію, яку неможливо було сплатити. На посилання форс-мажору, в колцентрі не звертають уваги. Зараз я на Хмельниччині не можу навіть перевести обслуговування і розірвати з ними всі відносини, бо не можу вже два дні потрапити до відділення. Судитися з ними за 100−200 гривень ніхто не стане, тому вони цим користуються і ГРАБУЮТЬ клієнтів.
НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ УКРСИББАНК!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Катерина Юськів 28 ноября 2022, 14:52
У мене є картка цього банку з Comfy. Там великий ліміт. Завжди було зручно користуватись. А сьогодні не змогла. На питання чому? мені відповіли, що так вирішив банк і нічого з цим не можна зробити. Якщо банк вирішить інакше мені прийде повідомлення. Вибачте, але я розраховувала на цю картку, тим паче в наш час. Я обурена! Щоб покласти гроші, треба їхати дуже далеко, бо не має банкоматів. Дуже все складно з цим банком.
Олексій Гречаний 23 ноября 2022, 12:12
Если именно рассматривать приложение — то есть банки и получше, выписку делать сложно (особенно, если редко пользуешься), кучу ненужных функций, пока перевод сделаешь уже отпадет желание его делать.
А в целом, все норм, тех поддержка в киевских отделениях радовала.
pavelgood 20 ноября 2022, 8:47
Маю оформлений пакет ЗП NEW CARD КАРТКОВИЙ. Маю реєстрацію місця тимчасового проживання на окупованій території Запорізької області, маю довідку ВПО про реєстрацію у м.Запоріжжі.

Влітку 2022 року до мене зателефонував персональний менеджер Вадим та повідомив про необхідність звернутися до відділення з метою проходження ідентифікації клієнта.

5 серпня 2022 року я звернувся до відділення Укрсиббанку у м.Києві (Бастіонна, 1) до менеджера yehor.iliusenko@ukrsibbank.com та пройшов ідентифікацію з наданням підтверджуючих документів про джерела доходів (довідка з податкової про доходи, декларація ФОП).

17.08.2022 року мені в чат додатку написала менеджер Марія з питанням проведення ідентифікації в телефонному режимі. В той же день вона зателефонувала мені та провела ідентифікацію.

26.08.2022 року мені в чат додатку написав персональний менеджер Вадим та поцікавився джерелами походження коштів, які я перерахував на картку та на які цілі. Я відповів, що це мої кошти та кошти дружини. Їх використав для повернення поворотної фінансової допомоги іншій особі з використанням сервісу Приват24 та картки Укрсиббанку. Відповідь його цілком влаштувала.

09.09.2022 року мені в чат додатку написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4406, де містилося 10 запитань: суть економічних операцій, документи про джерела доходів, навіщо я часто сплачував карткою Укрсиббанку у листопаді минулого року послуги Нової пошти, документи, що підтверджують витрати, навіщо я відкрив віртуальні картки Укрсиббанку, які у мене подальші наміри користування карткою Укрсиббанку тощо. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

14.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4449. В запиті його цікавило навіщо я з інших банківських рахунків перераховував гроші на картку Укрсиббанку, навіщо моя цивільна дружина це робила та з якою метою я брав поворотню фінансову допомогу та згодом її повертав (з наданням підтверджуючих документів). Додатково просив надати виписки з Приватбанку та Пумб, куди також приходила поворотня фінансова допомога. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

21.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4540. У запиті він запросив вже іншу виписку з Приватбанку. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.

29.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4590. У запиті він запросив виписки ВЗАГАЛІ зі всіх моїх банківських рахунків інших банків у термін до 04.10.2022. Мені здалося дивним що я маю відкрити свою банківську інформацію про всім іншим моїм рахункам в інших банках. В той же день я попросив відтермінувати строк надання відповіді, оскільки вважаю подібні вимоги неправомірними та маю намір звернутися до НБУ зі скаргою. Він погодився відтермінувати до моменту остаточного розгляду скарги до НБУ.

В той же день я скерував скаргу до НБУ №Т-197330/1/20769, в якій звернув увагу, що якщо банк має вмотивовані підстави розкриття банківської інформації клієнта в інших банках, то відповідно до пункту 8 частини першої статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» цей банк може звернутися до інших банків, які мають йому надати будь-яку інформацію.

27.10.2022 року НБУ нарешті відповіла своїм листом № 14−0004/75102 на мою скаргу. Надали розгорнуту відповідь: банк дійсно має право звернутися до іншого банку для розкриття банківської інформації у разі наявності законних підстав, водночас банк може запитувати у клієнта будь-яку інформацію з метої фінансового моніторингу.

Копію відповіді я надіслав фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну.

В день отримання відповіді на скаргу 27.10.2022 року на електронну пошту фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну я надіслав виписки зі всіх інших моїх банківських рахунків в банках Універсал банк, Форвард банк, Таскомбанк, Альфабанк.

Вже минув майже місяць, жодних додаткових запитів я від Укрсиббанку не отримував.

Незважаючи на надання повної запитуваної інформації Укрсиббанк заблокував мені зарплатну картку та не дає можливості користуватися грошима на картці. Зокрема у додатку з’явилося повідомлення: Операції списання по рахунку обмежено, за виключенням операцій погашення заборгованості.
vdolin 12 ноября 2022, 12:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Чернобыльская, 21 
В кінці жовтня мені зателефонувала менеджер Марина, прізвища свого не назвала і почала вимагати негайної явки в банк з паспортом та ідентифікаційним кодом. На мої пояснення, що я знаходжуся закордоном і найближчі кілька місяців повернутися не зможу, тим більше, що уряд України закликав українців зимувати поза межами країни, менеджер почала мені погожувати. Я запропонував застосувати для ідентифікації будь-які засоби онлайн зв’язку та електронний підпіс. Тоді я запропонував відкласти нашу зустріч на кінець січня і менеджер наче б то погодилася. Пишу наче б то, бо 11 листопада мої рахунки були заблоковані. Підкреслюю, заблоковані не за запитом правоохоронних органів або наявності заборгованості, а тільки з тієї причини, що я не маю змоги негайно з’явитися до банку. Я вже не кажу про те, що такі дії банку суперечать чинному законодавству і носять відтінок кримінального злочину. Вкравши у мене 21 000 гривень Укрсиббанк фактично позбавив мене засобів до існування. Двогодинне спілкування в чаті з консультантом закінчилося його вердиктом «Альтернативи особистій явці з паспортом та ідентифікаційним кодом немає». Закрити рахунок без особистої присутності я, виявляється, теж не можу. Виникає логічне запитання: А навіщо тоді взагалі потрібен ваш онлайн банкінг?
Шановні клієнти Укрсиббанку! Не дай вам Боже важко захворіти, поїхати у тривале відрядження, попасти в полон або виявитися на окупованій території! Не сумнівайтеся, злодійський банк відразу прибере ваша грошики до своїх рук.
Кримінальні дії Укрсиббанку повинні привернути увагу правоохоронних органів!
Шановні працівники банку! Я сподіваюся, що вам дістане здорового глузду вирішити проблему без втручання поліції, прокурати та судів. Повірте, життя таке коротке, що витрачати його на чвари — це блюзнірство. Та й думаю, що банк так само не зацікавлений вплутуватися у скандали. І хоча, крім матеріальних, ви нанесли мені ще й моральні збитки, я поки що готовий їх вам пробачити.
Слава Україні! І бажаю всім мирного неба!
Не могу добиться от банка информации касающейся лично моего счета.Арестовали зарплату, причина неизвестна, фамилия исполнителя неизвестна число, месяц, подачи письма в банк неизвестна или это секретная информация? Долг погашен Приват сразу отреагировал, Райффайзен тоже.Укрссиббанк не выдает четыре месяца зарплату.Сотня походов звонков, обращений в банк, результата ноль.Принес все нужные документы (исп.служба, от моего кредитора, от адвоката) везде оригиналы мокрая печать…, результат ноль
Vika88Dm 11 ноября 2022, 17:56
У зв’язку з скрутним фінансовим становищем я звернулася в липні до банку с приводу можливості проведення рефінансування за моєю кредитною карткою. Дякую за те, що банк погодився та пішов на зустріч та після проведення рефінансування почалося саме цікаве. 11.08.2022 я оформила рефінансування та написала заяву на закриття картки, у той самий день картка пропала в застосунку та з’явився кредитновий. Згідно термінів картковий рахунок мали закрити протягом 45 календарних днів тобто 24−26 вересня. Проте мені почали надходити смс що по моїй картці є мінімальний платіж. Я почала виясняти та звертатись у службу підтримки на що мені почали відповідати що у мене то недоплата якась, хоча все було перераховано згідно договору. Потім мене запевнили що зареєстрували запит і все владнається. Через деякий час почали надхоити смс сплатіть заборгованість по картці (яку я давно переоформила та вона мала закритись). Я почала знов звертатись до банку, мені почали розказувати що банк пішов же вам на зустріч, вибачте ви тепер будите мене «упрекать»? Зараз проблема зі світлом, багато запитів не можемо впоратись, не звертайте уваги на смс. Вибачте, по-перше проблема зі світлом не така давня, коли мій рахунок мали закрити ще все ок було. Сприводу того що не встигаєте то це не моя вина та проблема, приймайте на роботу більше співробітників щоб встигати. Також якщо ви не наладили процес рефінансування то нащо таке випускати на ринок? Борг росте, картковий рахунок не закрито, пройшло 3 місяці, вибачте що це за строки на закриття 1єї картки?
rosstikf 11 ноября 2022, 6:31
В липні 2022 було зняття готівки закордоном з картки new card, банк за декілька днів після зняття готівки підняв курс і на карті зявився мінус десь 2500 грн. Відразу написав в чат що робити чи будуть відсотки і чи е термін погашення. В чаті відповіли що це просто мінус на карті відсотків за це нема та терміну погашення також немає можу погашати коли зявиться можливість (скрини переписки є). Я поповнив карту і на карті залишилось -2000 грн. В листопаді в додатку приходили повідомлення що у мене є заборгованість. 09.11.22 приходить повідомлення що борг переданий колекторам. Я погасив борг по карті. І звернувся також в чат де мені казали що просто мінус і вони нікому інформацію не передавали на запитання чому тільки зараз прийшло смс відповіли що минуло 100 днів від дня заборгованості. 10.11.22 цілий день дзвонив робот коректор і що у мене борг. Скарга тут більше за брехню банку коли з’явилася заборгованості написали це просто мінус і можете погашати коли завгодно бо нема терміну погашення, а з іншої сторони передають борг коректорам які цілий день дзвонить робот. Напевно це два різних банках.
Виталий Васильев 4 ноября 2022, 19:54
Давно являюсь клиентом банка, сервис не очень, тарифы большие. Могут очень долго решать твой вопрос и то, обходясь формальными ответами, без конкретики. Приложение не очень удобное.
Но в целом, банк на троечку.
Оля Сурай 4 ноября 2022, 18:12
Кілька разів зверталась в чат-підтримку. Мало того, що відповідають з інтервалом у кілька ГОДИН, так ще й грубо, без видимого бажання допомогти. Максимально не клієнтоорієнтовані! Закривають чат на власний розсуд, не розібравшись, а то і не відповівши на звернення. Обслуговування співробітників контакт-центру оцінюю на -10 із 10! Зверталась на гарячу лінію банку. Оператори більш привітні, але коли я заговорила про скаргу на співробітників чату не було жодної реакції. Я вимагала аби мені надали зворотній зв’язок по моїй скарзі і просила повідомити номер мого звернення, про те жодним чином зі мною не зв’язалися! Обурена таким ставленням до клієнта! З приводу банківських послуг і обслуговування карток — мені на власний розсуд заблокували карту чи заморозили рахунок не повідомивши мене про це. При цьому мені досі приходить смс-розсилка з пропозиціями використання кредитної карти. Максимально не приємний банк, умови і співробітники. Жодного разу не стикалася з подібним сервісом. Просто ЖАХ! Прошу відреагувати — так не має бути.
butaa 4 ноября 2022, 0:43
Отделение по адресу: Полтава, ул. Бирюзовая, 58
Я 17.10.2022 року звернувся до УКРСИББАНКУ м.Полтава вул.Соборності 53/1 до консультанта Стремілова Вікторія Петровна с проханьям відкриття валютної картки для євро переводів.
Був складений договір-анкета номер11000−701 картковий рахунок у національній валюті. Я підписав договір на валютну картку і получив на руки 2 аркуши паперу договору. Но шоб получить валютну карту мені навязали. заставили взяти просту катру яка мені зовсім не потрібна і за неї я повинет заплатити 100 гр. На цю просту карту ніякого договору я не получав. Ніяких банковскіх условій я не получив. Вікторія Петровна сказала що обов’язково шоб получить валютну катру потрібно мені впарить цю просту за 100 гр.
3.11.2022 я получаю смс шо у мене уже борг 100 гр. Мене це розлючело.Я не получив в повному обсязі услугу от банку. Не получив основну валютну карту і вже у мене борг. Так с клієнтами не поступають.
Ви хочете шоб за таку аферу узнала вся Україна ??? Як що ні, тоді прошу без скандала рішить мою проблему.
Я хочу не закрити договір, а росторгнути так як я не получив в повному обсязі від банку то шо хотів ваш клієнт, а вже поніс втрати.
Де договір ,{ постанова }шо я повинен при відкриті валютної карти обовьязково взяти за 100 гр ліву не потрібну мені картку ??? Я даже не був інформований на основі якого закону так повинет діяти банк про таку {аферу}
В приватбанке я 17.10.2022 за 25 хв получив на приват 24 валютну картку і здійснів валютну операцію.
Якщо ви цінуєте кожного клієнта то прохання до вас анулюйте не законно навішані мені 100 гр.
4 жовтня 2022 року у мене була не приємна ситуація з працівницею банку!
Вона налетіла на мене як неадекватна особа на підвищених тонах біля інших клієнтів та працівників банку, а це вже є приниження честі клієнта.Вона захотіла вияснити, чому я на неї подала скаргу.Я думаю таким працівникам не місце в банку! Вибачення ніяких не було.Надалі я мабуть не буду рекомендувати цей банк!!!
Відповіді стосовно моєї скарги так і ненадали мені по сьогоднішній день.
Геннадий Шуфрич 27 октября 2022, 18:47
Отделение по адресу: Киев, ул. Левко Лукьяненко, 13-А
Користуюсь зарплатною карткою банку вже давно.
Додаток звісно не найзручніший, але з іншими питань не виникало, і у відделенні, і у техпідтримці додатку співробітники норм домогали.
BohdanUkraina 18 октября 2022, 15:54
Вигідні умови, персонал у відділені дуже ввічливий. Обслуговування швидке та якісне.

Із мінусів, немає депозитів для фізосіб, хотілося б щоб банк додав таку можливість.

А так все добре, дякую!
Василь Васильєв 12 октября 2022, 19:03
Як на мене, один з гірших банків України. Мало того що аплікація ніяка, в якій у військовий час можна лише глянути баланс і поповнити мобільний. Так ще й в касі не можна зняти кошти з карти, якщо ти не клієн цього відділення. Серйозно? Це що, в банку 19 століття? Я вважаю цей банк достойний лише одного відділення в Україні, в якому і можна було б дозволити знімати готівку! Коротше дно
Евгений Киланов 12 октября 2022, 16:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Семьи Бродских, 31-33
Худший банк Украины! Некомпетентность зашкаливает. Два раза за пол года, блокировали карту по причине утери документов клиента! Отделений мало, банкоматов практически нет, а из тех немногих которые есть, редко находятся в рабочем состоянии.
YuriiNew 10 октября 2022, 12:32
Отделение по адресу: Винница, ул. В. Черновола, 29-А
УкрСиббанк! Агов! В країні йде війна вже 7.5 місяців, чули про це? А про мобілізацію? А тепер розкажіть, як ви в цей період працюєте з військовослужбовцями? Вступ. Початок війни. Приходить на вайбер повідомлення: Дорогий клієнте,
Мінімальний обов’язковий платіж за кредитною карткою в березні 2022 — скасовано.
Сплату відсотків відтерміновано та перенесено на квітень. Рекомендуємо за можливості вносити платежі для зменшення фінансового навантаження. Кругом по новинах заявляють про кредитні канікули. І таке повідомлення від банку. Можливо банк пішов на зустріч? І немає відсотків? Помиляєтесь. Все нараховується. А повідомлення дуже тхне шахрайством з боку банку. Але в ті дні навіть розібратися з ситуацією не було можливим. Вся країна евакуюється на схід, а банк каже звертатися до менеджера у відділення, де була видана картка для роз’яснень з приводу відсотків. Історія 1. Квест — подати документи на припинення нарахування відсотків по кредитній картці в зв’язку з мобілізацією. Ця історія тривала 2 неділі+, численні звернення в чат підтримку в додатку, електронні листи на окрему пошту банку, та годинні розмови з оператором по телефону. Результат — банк як нараховував так і нараховує відсотки по кредитній картці. Перерахунок здійснюється в ручному режимі (триває 7-мий місяць війни!) індивідуально. Як він здійснюється — довірся банку, бо в виписках цього немає. І вишенька — припинення нарахування відсотків можливе лише після повного погашення поточної заборгованості з врахуванням усіх відсотків. Після перевірки банком успішності повного погашення заборгованості, банк колись здійснить в ручному режимі перерахунок, і виплатить на картку усі відсотки, які мали би бути заморожені та не нараховуватися.
Історія 2. Довідка про закриття рахунку та відсутності боргів перед банком. Надається лише особисто і у відділенні банку. Поясніть, як на 7-й місяць війни мобілізовані можуть особисто звернутися на відділення за такою довідкою? Маючи такий досвід співпраці з банком, нікому не рекомендую тут користуватися послугами цього банку.
DV1S 7 октября 2022, 17:37
Відкрив звичайну дебітну картку під міжнародний контракт, все прозоро, надав банку всю необхідну інфу (контракт, заяву, обґрунтування) і понєслась)))))) … технологій в банку 0, клієнтоорієнтовність — нижче плінтуса, чхати вони хтіли на клієнта, працювати не вміють, одним словом — сопліжуї. НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк, а ні фіз особі а тим більше, а ні юр особі … просто треш
Давно пользуюсь долоровым счетом, решил открыть евровый. В долоровой, пополнение без комиссии. Пополнил евровую карту, в течении минуты, пришло списание с гривневой карты, 1% в гривневом эквиваленте, 362 гривны. Через день, 362 гривны возвращаются на гривневый счёт, а с долларового счета, снимают 10 долларов. Звоню оператору, объясняю ситуацию, она минут десять нагло врет, мол на гривневом счету на момент снятия денег не было и поэтому программа через два дня сняла деньги с долларового счета. С огромным трудом мне удалось объяснить, что если бы комиссию сразу с гривневого счета не сняли, то откуда сегодня, через два дня после операцыи, на гривневый счёт, вернулись 362 гривны, а с долларового счета снялись 10 доларов?! Получается, что пополнение еврового счета без комиссии?! Ну в любом случае программа работает в автоматическом режиме и вернуть валюту мы не можем, заявляет мне оператор. Повисев немного на трубке, оператор вынесла вердикт: едьте в отделение и просите сторну)) Мне такси туда обратно дороже выйдет. В первый раз сняли деньги не предупредив, потом вернули, но ограбили долларовый счёт, скажите, а дышать в отделении бесплатно, а то я забыл спросить, не снимите у меня все деньги, за то что я дышал у вас в отделении?! Раньше в банке деньги платили, за то, что ты им валюту несёшь, а теперь за это ещё и грабят.
Akzeriuth 4 октября 2022, 13:38
В целом, в плане обслуживания в интернете и в вопросах зачисления денег проблем не возникало.

Но в плане кассового обслуживания — «туши свет, кидай гранату». На отделении 139 Большая Васильковская, кассир Кучеренко Олена то ли по указанию от руководителя, то ли по собственному желанию пытается дать проблемные купюры. Конкретно по фактам:

1. Купюры, которые выдаются, при попытке кассиром посчитать их на устройстве не считаются (пропускаются), и она их дает как ни в чем не бывало, с утверждениями что «купюры хорошие, аппарат плохой» (!!!)

2. Дает купюры клееные скотчем, на возражение заменить — утверждает, что ничего не примет, так как вы отошли и ничего подобного не давала, сами подменили. Фиксируй серийные номера купюр при выдаче, уважаемая, чтобы потом врать не приходилось.
Заменить в результате получилось, но через споры и ругань, и операциями положить-снять. Уровень обслуживания — обменка на рынке с шулерами.

3. Даже минимальную сумму в 200 долларов нужно заказывать и получить одним днем невозможно, странно зачем тогда отделение работает, если у них, с их слов, ничего нет.

4. В последнее время банкоматы гривневые стоят пустые и только дают купюры по 100 грн

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.95
USD 39.35 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.95
USD 39.35 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝