×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Все курсы банка |
Самый худший банк с которым мне пришлось работать
Все что я сейчас хочу это как можно быстрее закрыть счёт в этом банке и попрощаться с ним раз и навсегда, более худшего банка я не встречал.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та ІПН.
Написать комментарий
воровство кешбека
В правилах написано что каждый квартал списывают неактивный кешбек, но разве кешбек через месяц становится неактивным? что это за мошеннические правила?
это финансовое учреждение или шайка наперсточников?
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Написать комментарий
Прошу скасувати 150 грн за видачу безконтактної картки ВЕЛИКА П’ЯТІРКА
Я — ФОП. При проханні відкрити картку та надати кредитний ліміт, виявилося що я повинен був надати банку не паспорт та ідентифікаційний код, а ще декларацію, квитанцію про сплату податку по декларації, та пенсійне посвідчення (у мене воно теж є).
Не компетентна служба підтримки — на гарячій лінії мені повідомили, що банк встановив мені кредитний ліміт 0 грн.
Через день телефонували та повідомили, що справа ще не розглянута і ліміт не призначено. Попросили довідку про отримання декларації податковою. Потім ця довідка стала непотрібна. Також сказали, що квитанція про сплату податку декларацією їм ні до чого.
ОКРЕМО ХОТІВ НАГОЛОСИТИ: не зручні тарифи для клієнтів — за безконтактну картку Велика п’ятірка банк хоче з клієнта 150 грн. (безкоштовно картка з магнітноб смужкою). В той час аналогічна карта Пудра з аналогічнами умовами безконтактна — безкоштовна. Навіщо ця дискримінація? Прошу скасувати стягнення з клієнта 150 грн за отримання безконтактної картки Велика п’ятірка.
Ви знаєте, що на сьогодні безконтактні картки це базова функція для усіх сучасних банків України та світу? Це не привілейована опція для віпів, а базова функція!
Якщо Ви є фізичною особою підприємцем – дійсно, для оформлення кредитної карти необхідно надавати декларацію про доходи.
Звертаємо увагу, що кредитний ліміт для Вас погоджено та встановлено.
Комісія за оформлення карти знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), пункт 1.2.1 Плата за випуск основної платіжної картки: MasterCard Debit Standard Contactless (безконтактна) – 150,00 грн.
Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи Банку.
Комментарии (1)
Таскомбанк украл деньги
Інформуємо, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та знаходиться в роботі.
Звертаємо увагу, що звернення громадян можуть бути розглянуті в термін до 30 днів.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано.
Комментарии (1)
Проблема с безопасностью
Ни рыба ни мясо, теперь даже не могу зайти в мобильное приложение…
Иди***зм…
Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими Вам необхідна консультація?
Комментарии (1)
Самый лучший специалист в банке.
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
мошеннический тандем таскома со спортбанком
звоеки продолжаются, а в так называемом «электронном чате» спортбанка мне вначале сказали, что в приложении написано, когда мне платить, на что я резонно ответила, что я заключала договор, и, очевидно, условия сотрудничества прописаны там, но сообщить пункт, в котором описано их требование, мне не смогли и сказали обращаться в Таскомбанк, непонятно только, почему я должна обращаться: если я должна денег — пусть обращаются в суд на законных основаниях. Не имейте дело с этой спортивной картой — иначе вас напрягут и из пальца задолженность высосут!
Інформуємо, що СПОРТБАНК — це молодий проект, сучасний мобільний банк, який розвивається на базі ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що для проекту СПОРТБАНК була створена окрема служба підтримки.
Для того, щоб Ваш запит був вирішений максимально швидко та якісно, необхідно звертатися до відповідної служби підтримки:
СПОРТБАНК – 0800 753 555
Комментарии (3)
Банк затягивает поверку документов и идентификацию клиента.
Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
Написать комментарий
Три часа ждать, а ответа от службы безопасности банка нет.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались, дату звернення, повністю Ваше ПІБ та контактний номер телефону.
Написать комментарий
Таскомбанк: Информация на сайте не соответствует действительности
Но попал на тех перерыв 45 минут так написано на самом деле обыкновенный обед у сотрудников с 13 до 13 45. Хотя везде указано что работают без перерыва. Тех поддержка нулевая. Не советую.
Інформуємо, що дійсно відділення працюють без обідньої перерви, але протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (1)
Банк выжил с ума
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались, дату звернення та для якої операції Ви звертались.
Написать комментарий
За неделю не смогли открыть карту
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення менеджером відділення була заведена заявка для оформлення карткового рахунку, але процедура оформлення займає тривалий час.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Додатково інформуємо, що отримали відповідь про те, що з Вами встановлено зв'язок в телефонному режимі для вирішення поставленого Вами питання.
Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими Вам необхідна консультація?
Комментарии (3)
Таском банк заблокировал мои счета.
Прошу Вас помогите разобраться в этой ситуации и урегулировать этот вопрос.
Заранее Спасибо.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк зобов’язаний здійснювати заходи щодо належної перевірки Клієнта відповідно до вимог законодавства України та має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії. У разі ненадання Клієнтом необхідних документів чи відомостей або умисного подання неправдивих відомостей про себе, Банк має право відмовити Клієнту у його обслуговуванні.
Звертаємо увагу, що 14.09.2021 року Вам було відправлено запит про характер фінансових операцій, також від Вас було отримано відмову надавати пояснення.
Інформуємо, що зі сторони Банку немає можливості зняти обмеження по рахунку, поки Вами не буде надано пояснення відносно суті Вашої фінансової діяльності.
Написать комментарий
Кредит
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Звертаємо Вашу увагу, що Ви можете повторно подати заявку на встановлення кредитного ліміту, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Написать комментарий
Обслуживание на 0
Якщо у Вас оформлена кредитна карта ТАСКОМБАНКу – написати заяву про відмову від договору страхування Ви можете виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch.
Звертаємо увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами.
Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Написать комментарий
Таскомбанк: лжецы и обманщики
Для того, щоб ми могли допомогти Вам у вирішенні питання — опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що склалася.
Написать комментарий
Ворюги поганые!
Почему эти *** могут так просто воровать деньги клиентов другого банка???
Підкажіть, будь ласка, яким сервісом користувалась Ваша знайома при переказі коштів?
Для детальної перевірки інформації – рекомендуємо Вашій знайомій зателефонувати до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Написать комментарий
Спамлять
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Изи Банк
Абсолютно не хотят удерживать клиента, на сообщения типа «я закрою у вас счёт», отвевают «закрывайте»
Уточніть, будь ласка, у Вас є зауваження до служби підтримки ТАСКОМБАНКу чи izibank?
Написать комментарий
Банк порушує законодавство України.
1. В порушення статті 8.4 відповідь надіслали пізніше встановленного терміну.
2. Відповідь не надано: у документі з назвою «Відповідь» немає жодного натяку на предмет запиту.
3. Відповідь являє собою приклад знущання над українцями:
а) відписка стилю Союзу Радянських Соціалістичних Республік;
б) містить єлементи кроссвордів або квестів. Цитую дослівно:
"
Додатково з інформацією про обробку персональних даних Банком Ви можете на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua у розділі «Конфіденційність та безпека».
"
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та ІПН.
Підкажіть, будь ласка, Ви писали заяву у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Написать комментарий