×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Верните кешбэк за коммуналку
Дякуємо вам за відгук. Візьмемо до уваги вашу пропозицію.
Бережіть себе!
Написать комментарий
Блокировка
Написать комментарий
Не якісна робота Спорт банка та співробітників банку. Робота банкінга.
Також, прошу надати розгорнуту відповідь про поняття «технічно не можливо», коли винна конфлікту не є зі сторони клієнта, а зі сторони оператора банка, який надав не правдиву інформації клієнту.
Постійні проблеми з попвненням карти. За останій місяць постійні технічні проблеми з банкінгом, на не відомий термін.
Ми ретельно розібралися у вашій ситуації. Інформація з боку нашої підтримки була надана коректна, але вбачаємо, що ви могли її невірно трактувати.
Пільговий платіж – це витрачена сума кредитного ліміту за попередні місяці користування.
У нас виникла наступна ситуація ви внесли платіж на певну суму за травень і хотіли ще внести суму наперед, щоб в червні сплатити менше і лишатися у пільговому періоді.
Важливо! Якщо клієнт вносить певну суму у травні, то пільговий платіж у червні був менше на внесену суму, але за умови, що він не витрачає нічого у травні. Про те, що плануються витрати у травні з вашого боку ви не сказали операторові, тому інформацію вона подала вірно.
Сподіваємося на ваше розуміння!
Бережіть себе!
Комментарии (2)
Общение с поддержкой спортбанка
Дякуємо вам за відгук.
Бережіть себе!
Написать комментарий
банк не выдает депозит через кассу.си
во вторник 31.05.22 мне звонил менеджер банка и спрашивал буду ли я снимать депозит через кассу. я ответил что решу 4го. на что мне сообщили что я могу написать о своем решении в чат либо перезвонить на горячую линию.
03.06.22 за день до окончания депозита я написал в чат что буду снимать депозит через кассу и попросил сообщить куда и когда мне можно прийти. на что получил стандартный ответ что мой запрос передан в профильный отдел.
04.06.22 мой депозит почему-то выплатили на карту.
так как были выходные то в понедельник 06.06.22 я снова обратился в поддержку с вопросом когда я могу прийти за депозитом в кассу. на что получил вот такой ответ: «дата закриття депозиту випадала на вихідний день, в такому випадку немає можливості зняти його у касі. При знятті пізніше буде нараховуватися комісія згідно тарифів 2% від суми операції від 50000 грн.»
то есть если дата окончания вашего депозита выпадает на выходной то снять его через кассу таскомбанка вы не сможете. ни в одном другом банке такого идиотизма я не встречал. везде после окончания депозита деньги сохраняются до снятия. тем более что мне звонила сама поддержка заранее и все уточняла как я буду снимать. и я говорил что собираюсь снимать через кассу. все последующие мои запросы были опять переданы в профильный отдел и на них до сих пор не получено никаких ответов.
поддержка совершенно некомпетентна. я попросил выдержку из договора о том что где написано что если выходной то дата снятия не переносится на рабочий день. ничего не получил.
деньги мне нужны были в виде наличных на покупку. теперь же я их не могу снять и не могу получить ответ от банка. не советую связываться с ними. ваши деньги вам просто не отдадут. будете снимать их с 2% комиссией и лимитом в виде 100 тыс в месяц.
Ми вже отримали від вас лист на пошті і зв’язалися. Наразі тут також зафіксуємо, що перевірили усі наші комунікації і бачимо, що ви мали прийти у відділення у суботу за депозитом. Відповідно до п. 4.3. Угоди, якщо дата повернення вкладу припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до чинного законодавства України, то виплата вкладу здійснюється в такий вихідний, святковий або інший неробочий день.
Таким чином, враховуючи, що 04.06.2022 року ви не з’явились до каси банку за отриманням суми вкладу готівкою, банк правомірно перерахував суму вкладу на ваш поточний рахунок.
Додатково надаємо посилання на Публічну пропозицію Банку, для докладного ознайомлення: https://sportbank.ua/oferts_list-tas
Бережіть себе!
Комментарии (2)
Жахливе обслуговування
Ми отримали ваш запит на пошту і з вами вже спілкувався наш менеджер. Ми розуміємо ваше невдоволення, та блокування пов'язано з тим, що ми припиняємо співпрацю з банком емітентом ОКСІ банк.
Раніше у вас була картка випущена під ліцензією ОКСІ банк, наразі ви здійснили міграцію та отримали картку від банку емітента ТАСКОМБАНК. При переході було здійснено рефінансування (перенесення залишку з рахунку під ліцензією ОКСІ банк на рахунок ТАСКОМБАНК).
На сьогодні профільний відділ проводить перевірку даних у системі, яка не займе багато часу (перевірка пов'язана із сумою перенесення балансу з одного банку до іншого).
Сподіваємось на ваше розуміння!
Комментарии (2)
Зручний та зрозумілий
Дякуємо за відгук.
Бережіть себе!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Написать комментарий
Відгук про мобільний банк sportbank т
Щоб відмовитись від використання послуг sportbank, потрібно від руки писати заяву на відміну від monobank або ПриватБанк де це можна зробити декількома кліками.
Почитайте відгуки про Binance. Як після цього можна довіряти sportbank?
Дякуємо за ваш відгук. Насправді якщо ви прочитаєте уважно умови такої співпраці, то освітній онлайн-проєкт. Тобто тут розмова суто про навчання, щодо реєстрації і подальшого знайомства з криптовалютою технічно, то це вже на розсуд кожної окремої людини.
Бережіть себе!
Написать комментарий
Кешбэк на коммуналку
Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написать комментарий
Не пришли деньги на карту Спортбанк
Надайте, будь ласка, свої особисті дані ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли з вами зв'язатися щодо цієї ситуації.
Бережіть себе!
Комментарии (2)
Чому не пропонують реструктиризацію?
Банк не хоче іти мені на зустріч.
Відмовляє мені в реструктиризації.
І замість цього, дзвонять співробітники банку та кричать на мене, щоб я терміново повернула кредит.
Малого того, що ви здираєте бешені відсотки та ще й погрожуєте судом і це під час воєнного стану.
Щоб налагодити відносини, я прошу надати мені реструктиризацію.
Бо після вчьорашньої розмови з вашими співробітниками, ви мене дуже разочарували.Не заставляйте мене просити реструктиризацію в Національного банку.
Дякую.
Перепрошуємо за таку ситуацію. Наш менеджер з вами зв'язався та надав усю вичерпну інформацію.
Бережіть себе!
Комментарии (3)
Верификация
В итоге потраченное время.
Надайте, будь ласка, свої особисті дані ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли з вами зв'язатися щодо цієї ситуації.
Бережіть себе!
Комментарии (4)
Увага — шахрайство
На підтримці кажуть що треба до 3 діб.
Що зараз є проблеми з зарахуванням.
Запропонували гроші завести на Монобанк за 1 годину.
Я погодився.
Пройшла година — гроші на Монобанк також не надійшли.
Отже якщо бажаєте проблеми та погани сюрпризи то користуйтеся ibox та Спортбанк.
Підтримка Спортбанк та IBOX нічого не допомагала.
Гроші так і не отримав…
Спробуємо якнайшвидше розібратися у вашому питанні.
Бережіть себе!
Комментарии (1)
Дзвонять номера,представляються співробітниками банку та вимагають грощі
Представились співробітниками банку.
Почали вимагати, щоб я терміново погасила кредит.Погрожували.
Коли я почала казати, що воєнний стан і мені не платять зарплатню.
Співробітники почали на мене кричати і ображати останніми словами.
Таке допустиме по відношенню до клієнтів?
Могли б ви надати ваші особисті дані ПІБ та номер телефону на офіційну пошту pr@sportbank.ua, аби ми могли розібратися у ситуації.
Бережіть себе!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Потрібне доопрацювання
Дякуємо за ваш відгук. Візьмемо вашу пропозицію до уваги.
Бережіть себе!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Написать комментарий
Банк заблокував кошти на 34 дні за купівлю, яка фактично не відбулася
Виникла необхідність придбати певний коштовний товар із закордону, який, нажаль, не було можливості купити в Україні в цей час. Купівлю планував здійснити на одній з великих площадок США із використанням картки «Sportbank», 1 травня 2022 року.
Після оформлення купівлі «Sportbank» відобразив у додатку зняття коштів з мого рахунку. Паралельно, площадка у США заблокувала цю купівлю. Не розуміючи причину відмови, я вирішив спробувати повторити купівлю з іншого великого державного українського банку й там мене спіткала та сама історія — у додатку було відображено зняття коштів, однак площадка у США відмінила купівлю.
Для того, аби розібратися з причиною відмови, я написав на підтримку площадки у США про те, що в мене банки зняли гроші, однак вони відмінили доставку товару. На своє питання отримав відповідь: «Ми знімаємо кошти лише після відправки товару, однак було прийнято рішення не продавати товари онлайн за вашим логіном. Тому всі купівлю онлайн будуть й надалі відмінятися» (оригінал — «Upon reviewing your concern I would like to inform you that we have not charged you for the orders as we only charge the customers, once the product is shipped. However it looks like there was a review completed of your purchase history with us. An email denying your request placing new order. This includes a business decision to restrict your shopping to in-store only, and any future online orders will continue to be cancelled. This business decision was made and the system limitations are in place, so there is no way for me to get around this»).
Тобто, фізичного зняття грошей з рахунку не було, однак кошти все рівно були заблоковані на «Sportbank» та іншому великому державному банку. Я вирішив почекати трохи часу, сподіваючись, що раз зняття коштів не відбулося, значить скоро кошти будуть розблоковані і я зможу ними користуватися. Однак, це не сталося. Тому, я написав на підтримку як «Sportbank», так й до державного великого банку.
«Sportbank» вказав, що купівля була успішною, а для скасування треба чекати 34 дні! Відповідь підтримки дослівно — «ми бачимо, ща за вашим рахунком операція успішна, якщо її скасовували, тоді потрібно очікувати повернення коштів. Повернення з інтернет-магазинів за регламентом триває до 34 днів».
З іншого боку, інший великий державний банк також потребував час на розблокування коштів, однак вже 12 травня, тобто через 12 днів, кошти було розблоковано і я зміг ними користуватися.
Потім, я був вимушений повторно звернутися до «Sportbank», так як мені було необхідно розблокувати ці кошти. Я вказав, що інший банк вже розблокував мої кошти. І що магазин також вказав, що кошти не були зняті. Більше того, мною було запропоновано надати всі підтвердження про те, що купівля одразу була відмінена магазином.
Але отримав ту саму історію — підтримка лише проінформувала про 34 дні та не намагалася якимось чином допомогти вирішити питання, пославшись на регламент платіжної системи: «Точної дати вказати не можемо, як правило, від моменту повернення сервісом до моменту фактичного зарахування проходить 30−34 днів, це зумовлено регламентом платіжної системи, саме за цей час кошти фактично списуються з банку відпрааника до банку отримувача». Мої аргументи стосовно того, що інший банк розблокував кошти значно швидше не були почуті взагалі. Водночас, в мене виникло риторичне питання — хіба це не та сама платіжна система?
Складається враження, що «Sportbank» за будь-якої можливості намагається заблокувати клієнтські кошти, аби ними користуватися якомога довше. Понад те, підтримка банку бажає кращого. Я прямо був вимушений проінформувати підтримку, що планую викласти цю історію на фінансових ресурсах країни, однак це жодним чином не вплинуло на бажання допомогти вирішити питання та розблокувати кошти.
Тому як висновок — якщо виникає бажання розрахуватися онлайн, краще не використовувати для цього картку «Sportbank». І взагалі, обходити стороную цю надбудову на ліцензії Таскомбанку. Я можу собі дозволити знайти інші грошові ресурси для покриття непередбачуваних витрат, однак не певен, що така можливість є у всіх. А «Sportbank» може надовго заблокувати ваші кошти, якими ви не зможете користуватися.
Перепрошуємо за таку ситуацію. Спробуємо у найкоротший строк розібратися з вашим питанням.
Бережіть себе!
Написать комментарий
Проценты очень большие
Будь ласка, напишіть ваші особисті дані — ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли вирішити ваше питання.
Бережіть себе!
Написать комментарий
неприятная неожиданность
Ви сьогодні відкрили рахунок у sportbank. У вас є наявність ФОП, скоріше, завтра о другій половині дня обмеження будуть зняті. Ця дія відбувається автоматично, разово після реєстрації, без участі банку.
или такая:
Транзакції по вашому рахунку тимчасово обмежені, це пов’язано з тим, що банк повинен перевірити додаткову інформацію щодо наданих вами даних. Очікуйте, будь ласка, закінчення перевірки, це не триватиме багато часу, Орієнтовний час перевірки 1−3 робочі дні.
прошло уже 4 дня, а деньги так и заблокированы на счету…
У меня счета во многих Украинских банках, но с таким я столкнулся впервые. Если банк позволяет себе такое в этом вопросе, значит могут быть проблемы и в других.
Кстати, в тот же день я открыл счет в еще одном банке, и благополучно пользуюсь им со дня открытия. Никаких проблем с ФОПом или налоговой там не возникло.
Перепрошуємо за таку ситуацію. Будь ласка, напишіть ваші особисті дані — ПІБ та номер телефону на pr@sportbank.ua, аби ми могли вирішити ваше питання якнайшвидше.
Бережіть себе!
Написать комментарий
Комиссия за перевод денег с карты на карту
Дякуємо за ваш відгук. Наразі перегляду комісії не плануємо, але ми візьмемо до уваги вашу пропозицію.
Бережіть себе!
Комментарии (1)
Не могу зайти в приложение
Перепрошуємо за таку ситуацію, сподіваємося ви залишилися задоволеними вирішенням вашого питання.
Бережіть себе!
Комментарии (1)