×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Отримав депозит без затримок
Раді, що Ви оцінили наш відповідальний підхід у роботі з клієнтами. Ми завжди повертаємо клієнтам кошти без затримок, навіть в кризові для країни часи. Дякуємо за довіру.
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Технический вопрос
22.04.2022 обратился в колл-центр с вопросом по работе в e-Banking. Cпециалист Наталья Осипова очень грамотно все объяснила и решила мой вопрос, за что Наталье большое спасибо! Самое главное в этой ситуации, что Наталья отнеслась к моей проблеме не только как сотрудник (с высоким уровнем профессионализма), а в первую очередь как человек, который действительно хочет помочь другому человеку!!! За что еще раз большое спасибо!!!
Успешная работа банка это не только финансовые показатели, а еще и его имидж! Имидж, который формируется так тяжело и на протяжении долгого времени! Благодаря таким сотрудникам как Наталья банки и становятся успешными!
Желаю Банку и Наталье новых клиентов и успехов!!! А старые клиенты вернутся!
Дякуємо за високу оцінку якості нашої роботи. Завжди раді допомогти вирішити ваші питання.
Написать комментарий
Поки що розчарована
Єдине, що не викликало нарікань — це кол центр, всі вічливі і намагаються допомогти.
Ми пропонуємо набір фінансових послуг, в який обов'язково входить гривневий рахунок. Вартість тарифу включає пакетне обслуговування без будь-яких додаткових плат за окремі сервіси. Тому Ви можете безкоштовно користуватися всіма перевагами гривневої картки: перекази з картки на картку, перекази коштів у гривнях на рахунки фізичних чи юридичних осіб, зняття в банкоматах по всій Україні, також немає комісії за зарахування коштів на рахунок клієнта тощо.
Зарахування надходжень в іноземній валюті здійснюється в день їх надходження відповідно до операційного регламенту за умови відповідності платежу вимогам чинного законодавства. В окремих випадках в рамках здійснення фінансового моніторингу банк може запитувати додаткову інформацію/документи по операції, і в такому разі проведення операції здійснюється після аналізу інформації/документів.
Дякуємо за високу оцінку роботи нашої клієнтської підтримки і сподіваємося, що подальша співраця справить на вас позитивне враження.
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Повний та детальний відгук про роботу банка у віськовий час з бізнесом
Почну з того, що до війни я обожнював цей банк. Він був ідеальний для мого бізнесу та для мого відчуття цього світу. Не буду описувати переваги банку до війни, але достатньо буде відмітити, що у чисельних опитуваннях я ставив банку оцінки 9 або 10 з 10, рекомендував його всім, кому можливо, закрив всі рахунки своїх підприємств в інших банках, а відкрив тільки у Прокредит.
Більше того, як почалась війна, в нашого бізнесу була певна фінансова подушка безпеки. З сумарного об‘єму кредитування, що надав банк у біля 50 (!!!) мільйонів гривень у 2021, ми закрили рік майже в 0, а з початком 2022 використовували біля 13 млн гривень з цього об‘єму. Ніколи в нас не було ніякого прострочення, чи «канікул», чи інших розбіжностей з банком. Все завжди і всюди було вчасно і акуратно як на папері, так і фізично в житті.
Коли почалась війна, я почув від свого банку лише позитивні сигнали. Наприклад, десь з Грузії надійшла інформація, що банк припинив відкривати рахунки росіянам. Тим часом, ми переорієнтували напрям бізнесу, увійшли в контакт з фондами допомоги армії, воєнними шпиталями. На складі в нас була велика кількість медичного обладнання. Його ми роздали на потреби шпиталів, перинатальних центрів, лікарень, без грошей, на умовах «гроші після війни за собівартістю». Ми заключили багато нових контрактів виключно на потреби сьогоденності — операційні столи, набори для хірургів, обігрів пацієнтів, портативні УЗД апарати, тощо. З передоплатою від Держави та фондів було і є складно. Знаючи, що наш банк тримається міцно і має патріотичну позицію, як мені на той момент здалося, я всім казав, що «не хвилюйтесь, ми впораємось власними силами, заплатите як привеземо».
І дійсно, з підтвердженням мети перерахування коштів, банк без проблем пропустив перший проект на суму біля 20 тис Євро. Видав кредитні кошти. І замість регламенту в 3 три дні все зробив миттєво, як у довоєнний час за один день. Більше того, я отримав від банка листа, чи потрібне ще кредитування, та у яких об'ємах. Витратив біля 6 годин, та детально описав у листі на 4 — А4 розміром, куди і на що потрібно кредитування, строки повернення кредитів, тощо — а це все виключно військові і медичні потреби.
Ситуація почала значно погіршуватись у останні два тижні. Варто зазначити, що я і моя родина з першого дня займаємось волонтерством в Києві. Мої діти зі мною, їм 7 та 2 роки. З 45 моїх співробітників 39 виїхало за межі Києва з родинами, з них 13 виїхало за кордон, одна співробітниця, на превеликий жаль, померла. Співробітники банку зателефонували мені близько 23 березня з питанням, чи можу я сплатити відсотки за користуванням кредитами, і відсотки за особистим овердрафтом за два місяці. Звісно, я повідомив про ситуацію, що хотілось би, звісно, відтермінування, поки ми не налагодимо роботу нормально, розповів про обставини. Але отримав контраргументи — що банку треба виплачувати ЗП своїм співробітникам, % за депозитами та інші речі, і взагалі, якщо я не виплачу — отримання нових кредитів за моїм договором під питанням.
Ну якщо питання поставлене таким чином — ми погодились повністю закрити військовий період по відсоткам. Через пару днів, мої бухгалтера повідомили мені, що є затримка у видачі кредитів на інвойси по вакуумним затягувачам ран для військових та на хірургічні набори на загальну суму близько 70 тис доларів. Нібито, банк змінив політику та не видає кредити, потрібні додаткові підтвердження та обгрунтування. Так як надходжень на наші рахунки за Березень (!!!) майже немає, кредит за паперами закінчується наприкінці квітня, та його треба повернути та перепідписати, Державний бюджет на нулі. Іншими словами — продовжувати видавати мені кредити дуже ризиковано. В той самий день я витратив ще 6 годин і написав банку листа щодо плану дій, графіку повернення коштів, тощо.
Результат цих дій — після тижневої затримки у процесуванні (а Ви маєте знати ціну часу сьогодні і кількість жертв в яких він вимірюється), сьогодні 04.04.2022 я отримав відповідь, що подальшого фінансування наразі не планується. Кредити передбачаються тільки «для аграріїв, бо в них посівна», тобто для військових, у яких зараз «жнива» допомога не потрібна та не горить.
Варто зазначити, що ми забезпечили кредити заставним майном у повному обсязі. 40 + мільонів гривень. На щастя, заставне майно внаслідок військових дій, пошкоджено не було. Кредитами банк його покрити не бажає, розпорядитись ним іншим чином ми не можемо, атже воно в заставі. Таким чином, ми перебуваємо в «фінансових заручниках» у банку, який полюбляє гроші набагато більше, ніж країну в якій він вирішив робити бізнес. Банк вимагає повного виконання зобов‘язань — зокрема вчасного і в повному обсязі погашенню відсотків по кредитам, але в односторонньому порядку припиняє та порушує свої зобов‘язання.
як німецький міністр фінансів Лінднер давав Україні кілька годин на прохання прийняти міри проти агресора, та казав що доведеться вже домовлятись з новою окупаційною владою, так німецький банк Прокредит своїми діями, на мій досвід — не вірить в Україну, не бачить місця та можливості, де його допомога потрібна, не бажає взагалі допомагати, через ризик втрати коштів. Банк вважає сам факт, що він не припинив роботу — вже благословенням, хоча це взагалі не має обговорюватись, так як працюють всі банки, що і до війни, жоден не закрився.
Більше того, я звернувся до своїх співробітників, ми назбирали необхідні кошти власними силами. У всіх відкриті рахунки в Прокредит банку, ми все зробили відкрито і прозоро. Джерела походження, як на ладоні — дивіденди, договори фін допомоги з датою до війни, тощо, але банк і тут відмітився, атже, мені, щоб з власного рахунку профінансувати власну фірму внутрішньобанківським переказом потрібно банку надати підтверджуючі папери…
Таким чином, резюмуючи, наразі банк є безпорадним. Для мого бізнесу він марний, та навпаки чинить перепони, зайвою бюрократією. Банк вимагає у клієнтів, щоб все було, як до війни, але не готовий не те що жертви, не готовий на будь-який ризик. Якщо взяти визначення патріотизму, то можна чітко сказати, що Прокредит — не патріотичний банк. Це прагматичний німецький банк який, при нагоді скаже Вам: «це всього лиш бізнес, без образ». Наразі, ми екстрено шукаємо інший банк для співпраці, атже від результату нашої роботи залежить в тому числі перемога країни, ми не маємо права просто чекати.
Вибачте за затримку відповіді. Нам прикро, що склалась така ситуація у нашому банку. В умовах воєнного часу, у нас дійсно дещо змінились умови фінансування. Якщо раніше користування кредитними лініями відбувалось самостійно, то тепер, лише після надання відповідного запиту в банк. Звичайно, транші на виплату заробітних плат або сплату податків, видаються на вимогу. Якщо кошти необхідні на інші цілі, ми запитуємо додаткову інформацію, щоб бути певними у можливості бізнесу повернути ці кошти.
Дійсно, наразі видача нових кредитів можлива лише для агроклієнтів. Сподіваємось, що ситуація зміниться найближчим часом.
Також, щоб закрити кредит юр. особи з рахунку фіз.особи необхідні відповідні підстави. Такі випадки розглядаються індивідуально із запитом додаткової інформації.
Якщо Ваша ситуація з погашенням заборгованості ще не вирішена, просимо звернутись до Вашого менеджера або у контакт-центр по номеру 0 800 50 09 90 або 044 590 10 00.
Написать комментарий
Не вистачає інформації про курс конвертації
Написать комментарий
Про роботу банку в умовах війни
Але після 24 лютого в деяких районах України не працюють всі мобільні оператори. Може так і потрібно у воєнних умовах. Але в таких умовах неможливо працювати з інтернет-банкінгом по причині двох факторної аутентифікації (пароль та ОТП-пароль у виді СМС на телефон).
І якщо в мирних умовах до такої аутентифікації не було питань, то зараз це становиться проблемою. Вся країна перебудовується. Крім банків, серед яких і Прокредит.
Треба терміново перебудовуватися на воєнний час!
Необхідна ідентифікація клієнта??? Будь ласка! В 2022 році, якщо є інтернет, для ідентифікації можна використати месенджери або Дію. При цьому розмови з клієнтом або обмін повідомленнями можуть бути збережені.
Нажаль, цією проблемою нема кому займатися (((
Я так розумію, що керівництво банку вже евакуювалось зі своїх робочих місць, а працівники інших ланок не мають повноважень.
Банк працює в штатному режимі. Частина наших співробітників зараз приймає участь у військовій обороні, частина – займається волонтерством, ті, хто вдома – забезпечують безперебійну діяльність банку. Керівництво банку знаходиться в Україні.
Написать комментарий
В принцині непогано
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Банк ужасно спамит
Если мне нужно, я обращусь сама.
Ми проконтролюємо аби Вас більше не турбували.
Ваш німецький банк!
Написать комментарий
Обман потребителей
Інформацію щодо депозитів та точні розрахунки Ви завжди маєте змогу зробити на сайті: http://www.procreditbank.com.ua/personal-savings?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleSearch&utm_term=депозити&gclid=EAIaIQobChMI35vljtuV9gIVC9Z3Ch3ogQfzEAAYASAAEgIsYPD_BwE
Вартість щомісячного тарифу передбачає пакетне обслуговування без будь-якої додаткової плати та комісії за окремі сервіси.
Із щомісячною платою безоплатно Ви можете здійснювати:
— перекази за картки на картку будь-якого іншого банку;
— перекази коштів у гривні на рахунки юридичних та фізичних осіб;
— зняття коштів з будь-яких банкоматів по всій території України.
Також відсутні комісії за зарахування коштів на рахунок клієнта тощо.
Більш детальну інформацію запрошуємо переглянути на сайті: https://www.procreditbank.com.ua/fees-and-terms-of-service.
Написать комментарий
Полный маразм приложения!
Написать комментарий
Плата за обслуговування картки
У своїй роботі ми дотримуємося прозорості та чесності — тому всі тарифи та послуги, які ви можете отримати, вказані на нашому сайті (https://www.procreditbank.com.ua/fees-and-terms-of-service), всі вони також прописані у договорі.
Так, тариф за обслуговування не належить до комісії депозиту. Вартість нашого тарифу передбачає пакетне обслуговування без будь-якої додаткової плати за окремі сервіси.
У вартість входять: перекази з картки на картку, перекази коштів у гривні на рахунки фізичних або юридичних осіб, зняття коштів з банкоматів по всій території України, також відсутні комісії за зарахування коштів на рахунок клієнта тощо.
У Вас завжди є можливість безплатно зняти депозитні кошти в банкоматі до 500 000 грн на місяць чи до 20 000 USD або 20 000 EUR на місяць у касах банку. При перевищенні цього ліміту передбачена комісія за операцію, оскільки робота з готівкою вимагає більших затрат.
Водночас при безготівковому переказі депозитних коштів – комісія відсутня, операція безплатна.
Комментарии (3)
Сподобалось обслуговування
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Оформил ипотеку быстро удобно и онлайн
Написать комментарий
Банк балобол
Это не похоже на немецкую надёжность. К тому же комиссию по счёту продолжили снимать. Мне ваш банк без кредитования не нужен!
Проте ПроКредит Банк не надає кредити на 3-х місячний період.
Залиште, будь ласка, нам у приватних повідомленнях контакти для того, щоб наші співробітники зв’язались з Вами для розв'язання проблеми
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Ипотека
Ми раді, що Ви оцінили прозорість наших послуг. У роботі ми стараємось поєднувати швидкість із ретельністю та якістю обслуговування, що дозволяє підтримувати нашу надійність.
Дякуємо за відгук. Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Подяка
Приємно отримати такий позитивний відгук про роботу нашої співробітниці. Вашу подяку ми обов'язково передамо Надії.
Написать комментарий
Банк из прошлого десятилетия
Приложение устаревшее, чтобы сделать перевод на другую карту, надо вводить CVV-код. Если бы я не знал что это приложение банка, то подумал бы что это скам какой-то.
А CVV в приложении вы посмотреть не сможете, поэтому надо будет постоянно тоскать с собой пластик, даже чтобы переводы сделать.
Поддержка в контакт-центре проффесиональная, но работае с понедельника по пятницу (9:00—18:00). Если у вас возникла трудность в другое время, никто не поможет. Ждите рабочего время контакт-центра, отвлекайтесь от своей работы, чтобы банк соизволил ответить на ваши вопросы.
Такой подход говорит о том, что этот банк до сих пор считает что в Украине банк выбирает клиента, а не клиент банк. Увы, но это не так.
Разочарован таким «европейским» сервисом.
Для нас вкрай важлива безпека даних користувачів, тому додаток, окрім простого та зручного інтерфейсу, має перш за все надійну систему захисту.
Наш контакт-сервіс працює з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю та цілодобово працює служба підтримки щодо питань банківських карток. Також ми пропонуємо відеоконсультації у популярних ТРЦ Києва з 11:00 до 19:00 7 днів на тиждень. Детальні адреси та назви ТРЦ ви знайдете за посиланням: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.
Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
Написать комментарий
Обмен валют
Написать комментарий
Подяка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Іпотечний кредит
Написать комментарий