Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mardenimlu 13 мая 2022, 17:29
у прошлому році був оформлен депозит у цьому банку, зараз закінчився строк и банк без затримок видав усю суму, що дуже мене порадувало.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 16 мая 2022, 12:14
Guten Tag!
Раді, що Ви оцінили наш відповідальний підхід у роботі з клієнтами. Ми завжди повертаємо клієнтам кошти без затримок, навіть в кризові для країни часи. Дякуємо за довіру.
Ваш німецький банк.
vogskiy 22 апреля 2022, 15:38
Добрый день!

22.04.2022 обратился в колл-центр с вопросом по работе в e-Banking. Cпециалист Наталья Осипова очень грамотно все объяснила и решила мой вопрос, за что Наталье большое спасибо! Самое главное в этой ситуации, что Наталья отнеслась к моей проблеме не только как сотрудник (с высоким уровнем профессионализма), а в первую очередь как человек, который действительно хочет помочь другому человеку!!! За что еще раз большое спасибо!!!
Успешная работа банка это не только финансовые показатели, а еще и его имидж! Имидж, который формируется так тяжело и на протяжении долгого времени! Благодаря таким сотрудникам как Наталья банки и становятся успешными!
Желаю Банку и Наталье новых клиентов и успехов!!! А старые клиенты вернутся!
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 29 апреля 2022, 11:34
Guten Tag!
Дякуємо за високу оцінку якості нашої роботи. Завжди раді допомогти вирішити ваші питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rybkagalina 16 апреля 2022, 11:59
Відкривала рахунок в євро, для отримання переказів, втулили ще й гривневий. Обіцяли зарахування переказу швидко, а по факту чекала майже тиждень. Розчарована.
Єдине, що не викликало нарікань — це кол центр, всі вічливі і намагаються допомогти.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 29 апреля 2022, 11:33
Добрий день, Галино!
Ми пропонуємо набір фінансових послуг, в який обов'язково входить гривневий рахунок. Вартість тарифу включає пакетне обслуговування без будь-яких додаткових плат за окремі сервіси. Тому Ви можете безкоштовно користуватися всіма перевагами гривневої картки: перекази з картки на картку, перекази коштів у гривнях на рахунки фізичних чи юридичних осіб, зняття в банкоматах по всій Україні, також немає комісії за зарахування коштів на рахунок клієнта тощо.

Зарахування надходжень в іноземній валюті здійснюється в день їх надходження відповідно до операційного регламенту за умови відповідності платежу вимогам чинного законодавства. В окремих випадках в рамках здійснення фінансового моніторингу банк може запитувати додаткову інформацію/документи по операції, і в такому разі проведення операції здійснюється після аналізу інформації/документів.

Дякуємо за високу оцінку роботи нашої клієнтської підтримки і сподіваємося, що подальша співраця справить на вас позитивне враження.

Ваш німецький банк.
Проблема решена
MykolaN 4 апреля 2022, 19:17
Доброго вечора, ми з України!

Почну з того, що до війни я обожнював цей банк. Він був ідеальний для мого бізнесу та для мого відчуття цього світу. Не буду описувати переваги банку до війни, але достатньо буде відмітити, що у чисельних опитуваннях я ставив банку оцінки 9 або 10 з 10, рекомендував його всім, кому можливо, закрив всі рахунки своїх підприємств в інших банках, а відкрив тільки у Прокредит.

Більше того, як почалась війна, в нашого бізнесу була певна фінансова подушка безпеки. З сумарного об‘єму кредитування, що надав банк у біля 50 (!!!) мільйонів гривень у 2021, ми закрили рік майже в 0, а з початком 2022 використовували біля 13 млн гривень з цього об‘єму. Ніколи в нас не було ніякого прострочення, чи «канікул», чи інших розбіжностей з банком. Все завжди і всюди було вчасно і акуратно як на папері, так і фізично в житті.

Коли почалась війна, я почув від свого банку лише позитивні сигнали. Наприклад, десь з Грузії надійшла інформація, що банк припинив відкривати рахунки росіянам. Тим часом, ми переорієнтували напрям бізнесу, увійшли в контакт з фондами допомоги армії, воєнними шпиталями. На складі в нас була велика кількість медичного обладнання. Його ми роздали на потреби шпиталів, перинатальних центрів, лікарень, без грошей, на умовах «гроші після війни за собівартістю». Ми заключили багато нових контрактів виключно на потреби сьогоденності — операційні столи, набори для хірургів, обігрів пацієнтів, портативні УЗД апарати, тощо. З передоплатою від Держави та фондів було і є складно. Знаючи, що наш банк тримається міцно і має патріотичну позицію, як мені на той момент здалося, я всім казав, що «не хвилюйтесь, ми впораємось власними силами, заплатите як привеземо».

І дійсно, з підтвердженням мети перерахування коштів, банк без проблем пропустив перший проект на суму біля 20 тис Євро. Видав кредитні кошти. І замість регламенту в 3 три дні все зробив миттєво, як у довоєнний час за один день. Більше того, я отримав від банка листа, чи потрібне ще кредитування, та у яких об'ємах. Витратив біля 6 годин, та детально описав у листі на 4 — А4 розміром, куди і на що потрібно кредитування, строки повернення кредитів, тощо — а це все виключно військові і медичні потреби.

Ситуація почала значно погіршуватись у останні два тижні. Варто зазначити, що я і моя родина з першого дня займаємось волонтерством в Києві. Мої діти зі мною, їм 7 та 2 роки. З 45 моїх співробітників 39 виїхало за межі Києва з родинами, з них 13 виїхало за кордон, одна співробітниця, на превеликий жаль, померла. Співробітники банку зателефонували мені близько 23 березня з питанням, чи можу я сплатити відсотки за користуванням кредитами, і відсотки за особистим овердрафтом за два місяці. Звісно, я повідомив про ситуацію, що хотілось би, звісно, відтермінування, поки ми не налагодимо роботу нормально, розповів про обставини. Але отримав контраргументи — що банку треба виплачувати ЗП своїм співробітникам, % за депозитами та інші речі, і взагалі, якщо я не виплачу — отримання нових кредитів за моїм договором під питанням.

Ну якщо питання поставлене таким чином — ми погодились повністю закрити військовий період по відсоткам. Через пару днів, мої бухгалтера повідомили мені, що є затримка у видачі кредитів на інвойси по вакуумним затягувачам ран для військових та на хірургічні набори на загальну суму близько 70 тис доларів. Нібито, банк змінив політику та не видає кредити, потрібні додаткові підтвердження та обгрунтування. Так як надходжень на наші рахунки за Березень (!!!) майже немає, кредит за паперами закінчується наприкінці квітня, та його треба повернути та перепідписати, Державний бюджет на нулі. Іншими словами — продовжувати видавати мені кредити дуже ризиковано. В той самий день я витратив ще 6 годин і написав банку листа щодо плану дій, графіку повернення коштів, тощо.

Результат цих дій — після тижневої затримки у процесуванні (а Ви маєте знати ціну часу сьогодні і кількість жертв в яких він вимірюється), сьогодні 04.04.2022 я отримав відповідь, що подальшого фінансування наразі не планується. Кредити передбачаються тільки «для аграріїв, бо в них посівна», тобто для військових, у яких зараз «жнива» допомога не потрібна та не горить.

Варто зазначити, що ми забезпечили кредити заставним майном у повному обсязі. 40 + мільонів гривень. На щастя, заставне майно внаслідок військових дій, пошкоджено не було. Кредитами банк його покрити не бажає, розпорядитись ним іншим чином ми не можемо, атже воно в заставі. Таким чином, ми перебуваємо в «фінансових заручниках» у банку, який полюбляє гроші набагато більше, ніж країну в якій він вирішив робити бізнес. Банк вимагає повного виконання зобов‘язань — зокрема вчасного і в повному обсязі погашенню відсотків по кредитам, але в односторонньому порядку припиняє та порушує свої зобов‘язання.

як німецький міністр фінансів Лінднер давав Україні кілька годин на прохання прийняти міри проти агресора, та казав що доведеться вже домовлятись з новою окупаційною владою, так німецький банк Прокредит своїми діями, на мій досвід — не вірить в Україну, не бачить місця та можливості, де його допомога потрібна, не бажає взагалі допомагати, через ризик втрати коштів. Банк вважає сам факт, що він не припинив роботу — вже благословенням, хоча це взагалі не має обговорюватись, так як працюють всі банки, що і до війни, жоден не закрився.

Більше того, я звернувся до своїх співробітників, ми назбирали необхідні кошти власними силами. У всіх відкриті рахунки в Прокредит банку, ми все зробили відкрито і прозоро. Джерела походження, як на ладоні — дивіденди, договори фін допомоги з датою до війни, тощо, але банк і тут відмітився, атже, мені, щоб з власного рахунку профінансувати власну фірму внутрішньобанківським переказом потрібно банку надати підтверджуючі папери…

Таким чином, резюмуючи, наразі банк є безпорадним. Для мого бізнесу він марний, та навпаки чинить перепони, зайвою бюрократією. Банк вимагає у клієнтів, щоб все було, як до війни, але не готовий не те що жертви, не готовий на будь-який ризик. Якщо взяти визначення патріотизму, то можна чітко сказати, що Прокредит — не патріотичний банк. Це прагматичний німецький банк який, при нагоді скаже Вам: «це всього лиш бізнес, без образ». Наразі, ми екстрено шукаємо інший банк для співпраці, атже від результату нашої роботи залежить в тому числі перемога країни, ми не маємо права просто чекати.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 29 апреля 2022, 11:35
Добрий день, Микола!
Вибачте за затримку відповіді. Нам прикро, що склалась така ситуація у нашому банку. В умовах воєнного часу, у нас дійсно дещо змінились умови фінансування. Якщо раніше користування кредитними лініями відбувалось самостійно, то тепер, лише після надання відповідного запиту в банк. Звичайно, транші на виплату заробітних плат або сплату податків, видаються на вимогу. Якщо кошти необхідні на інші цілі, ми запитуємо додаткову інформацію, щоб бути певними у можливості бізнесу повернути ці кошти.

Дійсно, наразі видача нових кредитів можлива лише для агроклієнтів. Сподіваємось, що ситуація зміниться найближчим часом.
Також, щоб закрити кредит юр. особи з рахунку фіз.особи необхідні відповідні підстави. Такі випадки розглядаються індивідуально із запитом додаткової інформації.
Якщо Ваша ситуація з погашенням заборгованості ще не вирішена, просимо звернутись до Вашого менеджера або у контакт-центр по номеру 0 800 50 09 90 або 044 590 10 00.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Євген Маркович 16 марта 2022, 15:47
Не можу знайти на сайті курс валют, який буде при розрахунку карткою за кордоном, було б добре, якби додали такі інформацію.
Прокредит Банк
Ответ банка
7 апреля 2022, 15:45
Добрий день, Євгенію. Інформацію про курс обміну по платіжним карткам Ви можете дізнатись на нашому сайті за посиланням: https://www.procreditbank.com.ua/currency-exchange-rates-cards
Nik1Nik2 11 марта 2022, 14:55
До початку війни великих зауважень до роботи Прокредит банку не було.
Але після 24 лютого в деяких районах України не працюють всі мобільні оператори. Може так і потрібно у воєнних умовах. Але в таких умовах неможливо працювати з інтернет-банкінгом по причині двох факторної аутентифікації (пароль та ОТП-пароль у виді СМС на телефон).
І якщо в мирних умовах до такої аутентифікації не було питань, то зараз це становиться проблемою. Вся країна перебудовується. Крім банків, серед яких і Прокредит.
Треба терміново перебудовуватися на воєнний час!
Необхідна ідентифікація клієнта??? Будь ласка! В 2022 році, якщо є інтернет, для ідентифікації можна використати месенджери або Дію. При цьому розмови з клієнтом або обмін повідомленнями можуть бути збережені.
Нажаль, цією проблемою нема кому займатися (((
Я так розумію, що керівництво банку вже евакуювалось зі своїх робочих місць, а працівники інших ланок не мають повноважень.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 18 марта 2022, 14:06
Доброго дня! Нам прикро, що склалась така ситуація. Ми завжди дбаємо про безпеку наших клієнтів та їх інформації, тому використовуємо двофакторну аутентифікацію. Щоб відключити другий фактор безпеки або замінити його на інший, потрібно пройти ідентифікацію у телефонному режимі зі спеціалістом банку за номером 0 800 50 09 90 або +38 044 590 10 00 для дзвінків з закордону. Наразі це єдиний безпечний спосіб. Ви можете зателефонувати з будь-якого доступного мережею номеру і ми відключимо другий фактор безпеки або допоможемо встановити інший так, щоб усі Ваші розрахунки та робота в ІБ не залежали від роботи мобільного оператора.

Банк працює в штатному режимі. Частина наших співробітників зараз приймає участь у військовій обороні, частина – займається волонтерством, ті, хто вдома – забезпечують безперебійну діяльність банку. Керівництво банку знаходиться в Україні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
opresa 26 февраля 2022, 12:40
Користуюсь переказами та обміном валют в даному банку, ну і оформила картку, для розрахунків. В принципі, умови обслуговування непогані, персонал вічливий, але мобільний банкіг потребає ще допрацювання.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 6 мая 2022, 12:25
Guten Tag! Дякуємо за відгук та високу оцінку. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших сервісів. Так, в останньому оновленні застосунку ми допрацювали нові можливості: доступ до діджитал карток, можливість копіювати номер картки, зручніший перегляд листів від банку.

Ваш німецький банк.
KasumiGoto 22 февраля 2022, 14:49
Я уже УСТАЛА от ваших звонков! Я не являюсь клиентом вашего банка и никогда им не стану. Особенно после того, как вы вечно звоните и предлагаете супер финансовый кредит для бизнеса, который «поможет моему бизнесу». С чего вы взяли что моему бизнесу нужна помощь?

Если мне нужно, я обращусь сама.
Прокредит Банк
Ответ банка
23 февраля 2022, 15:42
Добрий день, нам дуже прикро, що Ви мали негативний досвід з нашим банком. Можливо, сталася помилка, та ми дякуємо за зауваження.
Ми проконтролюємо аби Вас більше не турбували.
Ваш німецький банк!
slex 19 февраля 2022, 16:16
Уважаемый Минфин! Прошу дать оценку у себя на сайте фактам недостоверной рекламы, которую позволяет себе этот банк. Как выяснилось 13% годовых по депозиту вмиг превращаются максимум в 11,8% (если вклад, например, равен гарантированной сумме 200 000 грн.). Оказывается, банк обслужит ваш депозит не бесплатно, а на сумму в 165 грн. в месяц. Т. е. почти 2000 в год. Что это, если не заведомый обман потребителей банковских услуг, купившихся на высокий процент?
Прокредит Банк
Ответ банка
23 февраля 2022, 15:38
Шкода, що у Вас сталося таке враження. Проте ПроКредит банк завжди дотримується прозорості у своїй роботі, всі умови та деталі є у відкритому доступі на нашому сайті.

Інформацію щодо депозитів та точні розрахунки Ви завжди маєте змогу зробити на сайті: http://www.procreditbank.com.ua/personal-savings?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleSearch&utm_term=депозити&gclid=EAIaIQobChMI35vljtuV9gIVC9Z3Ch3ogQfzEAAYASAAEgIsYPD_BwE

Вартість щомісячного тарифу передбачає пакетне обслуговування без будь-якої додаткової плати та комісії за окремі сервіси.

Із щомісячною платою безоплатно Ви можете здійснювати:
— перекази за картки на картку будь-якого іншого банку;
— перекази коштів у гривні на рахунки юридичних та фізичних осіб;
— зняття коштів з будь-яких банкоматів по всій території України.
Також відсутні комісії за зарахування коштів на рахунок клієнта тощо.

Більш детальну інформацію запрошуємо переглянути на сайті: https://www.procreditbank.com.ua/fees-and-terms-of-service.
AlexYoda 15 февраля 2022, 11:00
Столкнулся с полным идиотизмом. В банковском приложении невозможно пополнить счёт телефона. Сказал об этом оператору, та посоветовала пополнять на сайте Киевстара. Пошёл на сайт Киевстара, а там, естественно, надо вводить данные карты. Ок, иду в приложение за номером карты, а ЕГО ТАМ НЕТ.)))))) Есть номер счёта на сто миллионов знаков, который НЕ КОПИРУЕТСЯ.))))))))) Я охренел от такой степени банковского маразма! У меня были карты самых разных банков, но такой треш впервые!))))) Разумеется, никому не советую этот банк!
Прокредит Банк
Ответ банка
21 февраля 2022, 11:26
Добрий день! Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із незручностями в мобільному додатку. Для нас важлива безпека наших клієнтів та їх інформації при обслуговуванні в ПроКердит Банк. Тому саме за цим принципом був створений наш додаток.
anatoliy86 13 февраля 2022, 0:04
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 21-А
Банк пропонує високі ставки по депозитах. Вирішив відкрити депозит. Спочатку відкрив рахунок у банку (довелося їхати у відділення, онлайново не відкривають), мені дали картку, переказав туди гроші, потім відкрив депозит вже в онлайн-банкінгу. От тільки виявилося, що щомісяця з рахунку знімається 165 грн за обслуговування картки. Тобто від суми відсотків по депозиту я ще втрачу 1980 грн за рік. І про цю плату за обслуговування не повідомляли при відкритті рахунку, і в договорі про це не сказано.
Прокредит Банк
Ответ банка
17 февраля 2022, 15:11
Guten Tag! Дуже шкода, що в Вас склалося таке враження на початку роботи з нами.
У своїй роботі ми дотримуємося прозорості та чесності — тому всі тарифи та послуги, які ви можете отримати, вказані на нашому сайті (https://www.procreditbank.com.ua/fees-and-terms-of-service), всі вони також прописані у договорі.

Так, тариф за обслуговування не належить до комісії депозиту. Вартість нашого тарифу передбачає пакетне обслуговування без будь-якої додаткової плати за окремі сервіси.

У вартість входять: перекази з картки на картку, перекази коштів у гривні на рахунки фізичних або юридичних осіб, зняття коштів з банкоматів по всій території України, також відсутні комісії за зарахування коштів на рахунок клієнта тощо.

У Вас завжди є можливість безплатно зняти депозитні кошти в банкоматі до 500 000 грн на місяць чи до 20 000 USD або 20 000 EUR на місяць у касах банку. При перевищенні цього ліміту передбачена комісія за операцію, оскільки робота з готівкою вимагає більших затрат.
Водночас при безготівковому переказі депозитних коштів – комісія відсутня, операція безплатна.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
asanna 12 февраля 2022, 16:13
Трохи незручний сайт, важко розібратись з тим «колесом», коли намагаєшся знайти потрібну інформацію, але дуже хороший кол-центр, дізналась все що хотіла))
Прокредит Банк
Ответ банка
14 февраля 2022, 18:20
Дякуємо за відгук. Ваші зауваження щодо сайту ми розглянемо.
Ваш німецький банк.
Serhii92 8 февраля 2022, 13:16
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 21-А
Решил оформить ипотеку, отправил все необходимые документы, все что требовало подпись подписал через «дія підпис». Пару дней рассматривали заявку и одобрили максимально возможную сумму кредита. Затем нашел подходящую квартиру, но у нее уже был потенциальный покупатель который взял документы на проверку. Попросил что бы банк проверил документы побыстрее, в результате на следующий день все было сделано, написали что все хорошо. Подписал предварительный договор, и дальше технические детали как при любой сделке. Посетил отделение банка только во время сделки. Продавец открыл счет в этом же банке, в итоге перевел деньги через приложение и через 5 минут они уже были у продавца.
Прокредит Банк
Ответ банка
9 февраля 2022, 13:41
Сергію, дякуємо за відгук та радіємо, що наша робота втілює швидкість, клієнтоорієнтованість та зручне онлайн обслуговування.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
autoded222 3 февраля 2022, 17:16
Сначала согласовали кредит. пользовались месяца 3, потом резко обнулили лимиты, не объясняя причины. Банк сам не знает что творит. А отношение к вам, как к клиенту зависит от того, куда сегодня ветер дует.
Это не похоже на немецкую надёжность. К тому же комиссию по счёту продолжили снимать. Мне ваш банк без кредитования не нужен!
Прокредит Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 17:51
Добрий день, нам дуже прикро, що з Вами сталася така ситуація.

Проте ПроКредит Банк не надає кредити на 3-х місячний період.
Залиште, будь ласка, нам у приватних повідомленнях контакти для того, щоб наші співробітники зв’язались з Вами для розв'язання проблеми
Минфин
Ответ администратора
5 февраля 2022, 17:12
Отзыв не засчитан (на 05.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
germax 3 февраля 2022, 8:09
Лучшие на рынке ставки по ипотеке, прозрачные условия без скрытых комиссий и накруток по страховкам, компетентный и вежливый персонал. Выдают быстро, но достаточно тщательно проверяют кредитоспособность заемщика. Работают с первичкой, вторичкой, рефинансированием и другими нестандартными кейсами. Очень рекомендую
Прокредит Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 15:17
Guten Tag!
Ми раді, що Ви оцінили прозорість наших послуг. У роботі ми стараємось поєднувати швидкість із ретельністю та якістю обслуговування, що дозволяє підтримувати нашу надійність.
Дякуємо за відгук. Ваш німецький банк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Віталій Петровський 2 февраля 2022, 16:19
Хочу винести велику подяку Кірпач Надії за професіоналізм, оперативність та уважне відношення до клієнтів. Прошу керівництво Банку відмітити свого співробітника та надати їй премію. С повагою, Ваш клієнт, Петровський Віталій Сергійович.
Прокредит Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 14:38
Добрий день, Віталію.
Приємно отримати такий позитивний відгук про роботу нашої співробітниці. Вашу подяку ми обов'язково передамо Надії.
13270621 1 февраля 2022, 17:44
Банк позиционирует себя как европейский, по факту так и есть, если мы говорим об очередях и обслуживании года так 2010. Всё кажется красивым снаружи, по факту работать с этим банком максимально некомфортно.

Приложение устаревшее, чтобы сделать перевод на другую карту, надо вводить CVV-код. Если бы я не знал что это приложение банка, то подумал бы что это скам какой-то.
А CVV в приложении вы посмотреть не сможете, поэтому надо будет постоянно тоскать с собой пластик, даже чтобы переводы сделать.

Поддержка в контакт-центре проффесиональная, но работае с понедельника по пятницу (9:00—18:00). Если у вас возникла трудность в другое время, никто не поможет. Ждите рабочего время контакт-центра, отвлекайтесь от своей работы, чтобы банк соизволил ответить на ваши вопросы.

Такой подход говорит о том, что этот банк до сих пор считает что в Украине банк выбирает клиента, а не клиент банк. Увы, но это не так.

Разочарован таким «европейским» сервисом.
Прокредит Банк
Ответ банка
7 февраля 2022, 16:51
Добрий день, дякуємо за розгорнутий відгук. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження.

Для нас вкрай важлива безпека даних користувачів, тому додаток, окрім простого та зручного інтерфейсу, має перш за все надійну систему захисту.

Наш контакт-сервіс працює з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю та цілодобово працює служба підтримки щодо питань банківських карток. Також ми пропонуємо відеоконсультації у популярних ТРЦ Києва з 11:00 до 19:00 7 днів на тиждень. Детальні адреси та назви ТРЦ ви знайдете за посиланням: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.

Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
Ted2006 20 января 2022, 9:26
Обмен валют онлайн просто радует. Быстро. Комиссия небольшая. Нет скрытых процентов как в некоторых банках.
Прокредит Банк
Ответ банка
21 января 2022, 10:42
Guten Tag! Дуже приємно, що Ви оцінили нашу любов до прозорості.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Віталій Петровський 18 января 2022, 15:11
Прошу винести подяку Шляхті Михайлу за увагу та ввічливость до клієнтів. Прошу надати йому премію. С повагою Петровський Віталій Сергійович.
Прокредит Банк
Ответ банка
19 января 2022, 15:09
Добрий день, Віталію. Дякуємо за відгук, Вашу подяку ми передамо Михайлу.
Минфин
Ответ администратора
21 января 2022, 15:30
Відгук не зарахований (на 21.01.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Falesi 12 января 2022, 12:05
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 21-А
Перед новим роком оформляли іпотечний кредит — Задоволені отриманими умовами та обслуговуванням (велике Спасибі менеджеру Очіченко Аллі). Щодо деталей: рішення отримали на протязі робочого тижня. Найдовший процес зайняла оцінка нерухомості та перепровірка документів продавця — але це невелика турбота, якщо хочете захистити себе від зловмисників. Перед тим як звернутися до даного банку — ознайомилися не менш ніж з пропозиціями від 10 банків. Прокредит надав найкращі умови.
Прокредит Банк
Ответ банка
12 января 2022, 13:41
Guten Tag! Велике задоволення — бачити позитивну оцінку вигідності наших умов та нашої роботи. У роботі з клієнтом ми зосереджені не тільки на швидкості, але й на якості обслуговування, тому ретельність перевірки документів для нас не менш важлива. Дякуємо за Ваш відгук. Ваш німецький банк.

Курс валют в Прокредит Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 26.400 26.800
EUR 31.000 31.700
RUB 0.2300 0.3800
Все курсы банка

Курс валют в Прокредит Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 26.400 26.800
EUR 31.000 31.700
RUB 0.2300 0.3800
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Прокредит Банк 💰 / Отзывы о Прокредит Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Прокредит Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.