×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Чат бот у них дно, але консультанти супер
В кінці я матом написав бо вже не витримав і хотів забити на цей банк, і нарешті… чат бот підключив оператора! Зі мною зв’язалася пані Юлія яка за 2 хвилини вирішила моє питання за 2 хвилини Карл!!! 😅 А чат бот не зміг 2 дні! Висновок для привату: забийте на той чат бот і дайте більші премії працівникам які витягують ваш бізнес і без яких ви втратите клієнт! А як дуже хочете «економити» підключіть більш менш розумну АІ котра буде підключати оператора якщо в базі знань інформації не буде!
Ще раз дякую пан Юлія за супер швидке вирішення питання в 2хв. Подяка від вашого клієнта Тараса.
Написать комментарий
Плохой сервис
Комментарии (1)
не отримуйте міжнародні перекази у цьому банку
Написать комментарий
Мошенники в Приват Банке СРОЧНО !
Суть проблеми: я відкрила заявку з оскарження транзакції (chargeback), маючи всі докази-надала, платіжна система зажадала додаткові докази, але співробітник Приват банку який веде оскарження — відмовився надавати мої додаткові відомості платіжній системі і повідомив що подальше оскарження не можливе, хоча платіжна система Він спеціально не передає мої докази і не хоче продовжувати заперечувати транзакцію! Я пишу численні скарги, але всі заплющують на це очі! ніхто не реагує на мої скарги! ПРИВАТ БАНК ЗАЙМАЄТЬСЯ ШАХАРСТВОМ! Я маю всі докази, по термінах немає проблем, але вони спеціально не дають виграти справу!
Комментарии (1)
не можу зареєструватися як новий клієнт
Намагаюся зареєструватися за польським номером телефону, отримую листа на пошту, підтверджую пошту, але в додатку написано «запит відхилено. Для безпеки фінансових операцій вам необхідно підтвердити номер телефону…».
що робити?
Комментарии (6)
Повна тиша замість підтримки: реальний досвід клієнта ПриватБанку
Вчора мені потрібно було здійснити платіж на рахунок ФОП на суму 34 150 грн. Звичайна операція, нічого надзвичайного. Я зайшов у додаток, ввів реквізити та призначення платежу — система видала помилку. Повторив спробу — знову збій, але вже з повідомленням, що операцію потрібно підтвердити. Варіанти: або через відеодзвінок у чаті, або зателефонувати на 3700.
Я обрав відеочат. Система повідомила, що всі консультанти зайняті. Через кілька хвилин до розмови приєдналася Світлана — просто привіталася й… зникла. Минула хвилина, дві — повна тиша. Я пишу: «Світлано, ви тут?» — жодної реакції.
Вирішив зателефонувати на 3700. Зі мною з'єдналася операторка, яка уточнила, чи всі операції мої. Підтвердив. Через хвилину вона повертається з повідомленням: підтвердити операцію не можна, потрібно звернутися до відділення банку. Я відповів, що зрозумів, піду завтра. На той момент моя картка була активна, Приват24/7 працював, Світлана все ще «була в чаті», але без жодної відповіді — минуло вже 10−15 хвилин.
І тут — щойно завершується розмова з операторкою — мені відв'язують номер телефону від Приват24 і блокують усі картки та рахунки. На хвилинку: вже 19:00, у жодне відділення не потрапити.
Залишилися відкритими важливі питання:
Чому операторка в чаті, яка приєдналася до діалогу, просто зникла, не проявляючи жодної активності, а я — без інформації, що робити далі?
Чому операторка по телефону не попередила, що буде відв'язано номер та заблоковано рахунки? До дзвінка все працювало.
В підсумку: клієнт із повністю заблокованими рахунками, на яких зберігаються практично всі кошти, не може провести платіж ФОПу, а жодного пояснення причин блокування немає.
Комментарии (3)
Чудовий банк
Написать комментарий
Про перегляд вакансій
Комментарии (1)
Відгук
Я вже багато років живу в далекій Австралії, і не очікувала, що хтось зможе мені допомогти знайти інформацію про переказ, який я здійснила ще у 2012 році з України до Австралії.
Жодна інша служба — ні Western Union, ні MoneyGram, ні навіть австралійські банки — не змогли мені надати жодної інформації. Усюди відповідь була одна: термін зберігання минув, архівів немає.
І тільки ПриватБанк не просто взявся допомогти, а вже за 3 робочі дні надав мені повну інформацію по тому переказу! Я була щиро вражена — не лише швидкістю, а й ввічливістю, турботою та щирим бажанням допомогти.
Велика подяка кожному працівнику, хто був причетний до цього запиту, і окремо — за зручність та чуйність обслуговування через Privat24.
Навіть на відстані тисячі кілометрів я відчула себе не просто клієнткою, а людиною, про яку дійсно дбають.
Дякую, ПриватБанк, що ви є! Ви — приклад справжнього сервісу, який надихає довіряти. 🙏🇺🇦
Написать комментарий
Найжахливіший банк для бізнесу
Відкриття рахунку той ще квест — приходиш з директором і документами у відділення, там тримають годину часу, щось заповнюють, щось сканують. І в кінці очікуйте — відкриття рахунку — 8 робочих днів. І ще не все — приходить сповіщення — відмова не вистачає документів. Знову кличеш директора береш ті самі документи, лізеш у відділення, щоб працівник відділення покліпала очима і сказала, ну людський фактор, одна сторінка не додалась… Слів не хватає, одні мати. Хочеш зайти у відділення і вийти з реквізитами, а не бігай подавай документи декілька разів. А потім квест з телефоном — дайте доступ, робимо ключ, пустіть у кабінет. Одне питання нашо таки складнощі? Спростіть ці процедури — цей вхід і нескінченні підтвердження через додаток нах нікому не потрібен, особливо великим компаніям. Просто ТРЕШ
Написать комментарий
Жахливе обслуговування клієнтів банку, постійне вимагання додаткових грошей за обслуговування
Комментарии (2)
Недобанк не віддає власні кошти
ВельмиНЕшановний ПриватБанк, ви серйозно??? Я, маючи білий офіційний дохід, тепер ще повинен відзвітувати вам куди я хочу витратити ВЛАСНІ кошти?
Комментарии (3)
Ужасный процесс актуализации данных
Банк не может проверить отличия в обновленных названиях улицы и не проводит актуализацию. Это похоже на саботаж. ИТ инфраструктура не может обработать корректно данные. У меня нет времени по 10 раз проходить процедуру, как возможно и у других клиентов. Почему банк не может нормально обработать загруженные данные для актуализации? Это простая формальная процедура.
Написать комментарий
Захист від шахрайства не працює
А коли ти пройдеш всі інстанції, звернешся три рази у відділення банку в якому взагалі не знають як правильно оформити заявку на повернення коштів, оформиш заяву в національній поліції, візьмеш витяг з ЄРДР, з яким теж у відділенні не знали що робити, то в принципі, незважаючи на оформлену страховку від шахрайства, жодних своїх грошей ти назад не побачиш.
Фіктивні послуги, фіктивний захист, абсолютна відсутність алгоритмів перевірки платежів, неефективність системи моніторингу та внутрішньої безпеки.
Комментарии (1)
С кем воюем?
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Як цей банк взагалі тримається?
2. 2 дні танці із бубном у намаганні оновити відомості пасторта через Дію для банку, усі рекомендації виконані. На виході постійно «сталася якась помилка». У той самий час із іншими 2 банками оновлення через Дію зайняло меньше 5 хвилин (усі мої документи у порядку).
3. Понеділок — банк заблокував логін без пояснень та щось там вимагає з’явитися.
Добре що в приваті ніколи не тримав жодної копійчини.
Інші 2 банки залюбки запропонували відкриття аналогічного рахунку.
Бай-бай приват!
Не дзвоніть наспупного місяця із пропозицією того кредиту :)
Написать комментарий
Системная ошибка
Проблема излечима — карта работает в любой другой сети, и через пару дней в этой сети тоже. Но в конкретный момент ты попросту не можешь рассчитаться картой ((.
Написать комментарий
блокування в односторонньому порядку
це відповідь підтримки в чаті, немає можливості прикріпити скріншот
*Уточнити яку саме інформацію потрібно вказати в дорученні немає можливості*
Написать комментарий
Снова *****
Я пришол, но мне отказали так как какой-то рабочий стол для заявок у них закрыт и мне нужно ехать в Днепр в службу безопасности и деньги мне не вернут.сумма не большая около 650 гривен, но как-то странно…просто заблокировали мол и делай что хочешь ты нам подарил
Комментарии (7)
Приват банк это дно
Комментарии (2)