Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ніна Сердюк 26 сентября 2024, 16:23
Закінчується термін дії моєї пенсійної картки. Я — біженка з окупованої території, зараз з малолітніми онуками в Чорногорії. Звернулась в онлайн-чат Приват24 із запитанням — що мені робити? Було приємно дізнатися, що у період воєнного стану Приватбанк продовжив термін використання всіх карток на 30 місяців. Що мені не потрібно зараз перевипускати картку, вона буде працювати ще 30 міс. понад термін, що вказаний на картці. Дуже вдячна Приватбанку за таку турботу.
Також дякую оператору чату Миколі за оперативну і інформативну відповідь.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 сентября 2024, 17:15
Вітаємо.
Наш оператор Микола буде вдячний за ваш відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
avv2024 25 сентября 2024, 21:10
Історія почалась з того, що приват раптово і, на мою особисту думку, безпідставно розірвав зі мною ділові відносини. Це трапилось 03 вересня, мені прийшло сповіщення в додаток і він одразу був ними заблокований. Потім подзвонив менеджер, повідомив, що приват в односторонньому порядку розриває зі мною ділові відносини і просить прийти у відділення, написати заяву на закриття рахунків. Сказати, що я була в щоці — це не описати мій стан. Я вже років 20 як клієнт банку, користувалась картками, кредитами, кредитними лімітами, оплачувала все з рахунків привату, а також останні 6 років вела у них свій ФОП. Нормальний такий звичайний активний клієнт банку. І тут така новина, при тому що ЖОДНОГО запитання до моїх транзакцій чи походження коштів у банка не було, бо я би могла обгрунтувати кожну транзакцію, я веду прозору діяльність, сплачую податки і якщо питання було в фінмоніторингу, я би залюбки показала всі необхідні документи по кожній гривні. Але банк в мене жодного разу нічого не запитав і просто в одну секунду закрив мої рахунки, заблокувавши на них близько 80 тисяч гривень. Далі стало «цікавіше» і було схоже на суцільне знущання, де я ходила по колу то на відділення, то в контакт-центр, то знову на відділення, щоб отримати свої гроші назад і на кожному кроці я зіштовхувалась або з повною некомпетенцією співробітників, або з поламаною системою всередині банку.
Окрім цього, в мене були діючи два договори Оплата частинами, які я оформила в червні на рік і півтора. А 6 вересня в мене мав би знятись черговий щомісячний платіж. І це окремий квест, який я ще не подолала. Розкажу детальніше: я не хотіла прострочку платежу і почала шукати реквізити, по яким маю закинути черговий щомісячний платіж (нагадаю, що всі мої гроші на цей момент ще заблоковані банком), але я все ж таки хотіла оплатити вчасно і почала дізнаватись реквізити. Проте жоден із співробінтиків ні у відділені, ні на гарячій лінії не змогли мені надати реквізити. Спочатку вони казали, що не бачать ці реквізити, але просили мене не турбуватись, бо якщо банк 6 вересня не зможе з картки списати суму платежу, то мені прийде смс з реквізитами, куди я маю цю суму внести. Смс не прийшло, я знову почала штурмувати банк, але по колу отримувала відповідь — ми не знаємо як надати вам ці реквізити. На гарячій лініі просили звертатись у відділення, у відділені на 3700… Ще скажу що я питала декілька разів у різних людей — що буде тепер з моїми договорами, адже я мені відмовили в ділових стосунках. Мені декілька різних співробітників запевнили, що я зможу і далі платити свій щомісячний платіж згідно графіку платежів, просто по реквізитах (які ще треба було якось знайти). Ок, паралельно я бігаю до відділення, щоб повернути собі гроші, які заблокували на моїх рахунках. Ця процедура зайняла десь півтора тижні, всі ці дні я вимушена була жити без грошей, не змогла вчасно розрахуватись за житло, затримала всі мої оплати за школу дитини, за комунальні (бо нагадаю, гроші заблокували і некомпетентні співробітники відділення зробили помилку на етапі написання мною заяви, під час мого першого візиту, що затягнуло цей процес на більший час, ніж мало би).
І тут раптово, в черговий раз розмовляючи з черговим оператором з 3700 на тему коли ж мені нарешті повернуть мої кошти, я дізнаюсь, що замість того, щоб повернути мені мої кошти, які знаходились на особистих рахунках, вони їми частково погасили мої кредити по Оплаті Частинами, забравши всю суму, яка там була, а це десь 28000 грн.
Це сталось без попередження, не ясно на яких підставах, бо нагадаю, що декілька співробітників, з якими я спілкувалась до цього, запевняли, що я зможу платити свої кредити і далі, так, як було в мене по календарю платежів в кредитному договорі.

Власне, приват банк, спочатку зробив із мене злодійку, бо просто розірвав ділові стосунки, навіть не спробувавши задати мені уточнюючі питання. Ок.
Далі через некомпетентність співробітників, мої особисті кошти та кошти з ФОПу були заблоковані досить тривалий час, що лишило мене засобів для існування в цей період.
Далі, я рахую, що банк просто вкрав мої особисті кошти, погасивши ними примусово частину кредиту Оплата частинами і повернув лиш кошти, які були на ФОП.

Але це ще не все. Окрім цього, я ніде до сих пір не отримала інформацію про те, скільки винна ще (враховуючи що весь кредит моїми коштами вони не змогли погасити, якусь частину я ще винна), по якому графіку і яку суму тепер я маю перераховувати банку щомісячно в рамках кредитного договору Оплата частинами — це я маю, мабудь, вгадати сама. Мені, о богі і нарешті, після десятка спроб та дзвінків, вислали просто лист з реквізитами для оплати, але ні суми, ні термінів в ньому немає.

Це просто найгірший досвід взаємодії з банком евер. Дуже хотілось би хоча б закрити питання з тими кредитними договорами по Оплаті частинами, а для цього бажано зрозуміти по якому графіку і скільки я маю платити далі і просто НАЗАВЖДИ забути про цей жахливих банк.
Але як це зробити — це питання з зірочкою. Тому дуже бажаю всім іншим не наступати на подібні граблі і просто розірвати стосунки з цим банком раніше, ніж він це зробить отак з вами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 сентября 2024, 9:16
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Для отримання інформації для погашення кредитних договорів рекомендуємо звернутися в чат-онлайн у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
yyyyy55555 24 сентября 2024, 15:30
В ПриватБанку м. Рівне вул. Соборна 67
працівники дуже повільно відпускають клієнтів і збираються дуже великі
черги до каси.
Це так повільно працюють працівники що в ПриватБанку завжди
величезні черги.

Посприяйте цьому
ганьба таким банкам
Приватбанк
Ответ банка
24 сентября 2024, 17:02
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Банк щодня працює над тим, щоб обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваш відгук, його прийнято до уваги.
Lunav 23 сентября 2024, 16:12
Сьогодні відкрила додаток Приват24 та побачила вікно авторизації. Спробувала авторизуватися — з метою безпеки послуга недоступна. Ну добре, я за кордоном, думаю безпека найголовніше, дзвоню до привата, мені робот каже, що всі відносини зі мной розірвані, рахунки закриті, якщо кошти хочете повернути — приходьте до відділення. Шок. Ніяких повідомлень до цього я не отримувала.
Доходжу до оператора, ніякої інформації вони не мають, повторили те саме. Тільки особосто прийти до відділення, або довіреність, ще сказали спробувати у додатку «відновлення довірливих відносин з банком». Таких функцій в мене немає, оператор тільки повторив, що особиста явка до відделення, а якщо треба взнати причини — пишить листа на адресу кореспонценції.
В якому році ми живемо? Без сповіщення заблокували, це по-перше. Я, як багато українців за кордоном, а ви кажете мені бігти до відделення? А якщо я приїду через рік?
Мені стільки часу чекати, щоб повернути свої кошти, які потрібні зараз? Писати паперовий запит, щоб дізнатися, що вам не сподобалось, та йти до відділення, щоб ви повернули мої кошти?
В мене не було «неадкватного» руху по рахункам, картка могла місяцами не використовуватися, іноді були сплати за готелі, або в торгових точках, і зараз мені треба заплатити за проживання, а вся сума заблокована. Я навіть не знаю причини. Це неадекватно.
Ви не кажете причин, я навіть не можу бути впевненою, чи всі кошті на балансі збереглися, інструкцій як я можу комусь доручити це в Україні я також не бачу.
Розскажіть, як відновити відносини. Розкажіть причини блокування. Надайте хоч якусь домогу.
Чекати півроку-рік це неадекватне рішення.
Приватбанк
Ответ банка
23 сентября 2024, 16:52
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jolly 23 сентября 2024, 15:25
ПриватБанк активно навязывает эту страховку, молча списывая деньги с карты годами, не давая даже шанса осознанно отказаться. Когда же наступает реальный страховой случай и человек тратит десятки тысяч на лечение, компания с легкостью отказывает в выплате, ссылаясь на формальности. Так произошло с моим родственником, который из-за ментальных проблем не смог сразу обратиться за медицинской помощью. Страховая проигнорировала его состояние и отказала в выплате, несмотря на все очевидные доказательства. Удивительно, как быстро они списывают деньги, но абсолютно не готовы поддержать в сложной ситуации. Не рекомендую!
Приватбанк
Ответ банка
23 сентября 2024, 16:28
Вітаємо.
Рішення про виплату компенсації при отриманні травми чи захворюванні приймає страхова компанія на основі договору страхування укладеному між нею та клієнтом. Договір страхування має перелік діагнозів/захворювань за якими передбачена страхова виплата. В свою чергу банк надає зручний сервіс для оформлення страхування та сплати страхових платежів. У випадку якщо немає потреби у відповідній послузі, власник договору має можливість його скасувати у будь-який час в Приват24, на сайті банку або при зверненні до клієнтської підтримки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
YuA 23 сентября 2024, 14:03
Шановні представники Банку рішенням суду була визначена законна сума вимоги, що була оплачена по виконавчому провадженню та відповідно воно є завершеним. Ваші ж співробітники повідомляють мені про борг (заборгованість) з потребою погасити його з можливістю дисконту. Поясність, будь-ласка, що це за новоявлені суми.
Приватбанк
Ответ банка
23 сентября 2024, 14:48
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sh1979sh 23 сентября 2024, 11:52
Ретельно поставилися до перевірки документів, це добре. У зв’язку шахрайськими діями поки йде розслідування допомогли надати документи які потрібні оформлення кредитних канікул.
Приватбанк
Ответ банка
23 сентября 2024, 13:06
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
Минфин
Ответ администратора
25 сентября 2024, 14:46
Відгук не зарахований (на 25.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Олексій сем 22 сентября 2024, 21:06
зайшов обміняти гроші, місяць тому десь. На дверях написано час роботи банку і кас. Ніякої перерви. Коли зайшов усередину виявилось що у касах обідня перерва. Це ніде не вказано. Коли я зайшов іншим разом час перерви змінився. був з 12 до 13. Став з 13 до 14. Тобто банк повністю нехтує часом людей які відвідують банк, і клієнтів, оскільки я клієнт. Графіку перерви кас ніде немає. Ні на сайті, ні на дверях. Можливо я не знайшов … Ось так банк сам придумує перерву і сам її вводить коли хоче. Нехай буде перерва, але вкажіть це.
Приватбанк
Ответ банка
23 сентября 2024, 9:08
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована, так як для зручності клієнтів в залежності від клієнтопотоку і розташування відділення, перерва в співробітників у відділенні плаваюча.
AkatovVitaliy 21 сентября 2024, 20:35
Сьогодні, з мене військового під час військового стану приват банк стягнув 11800 гривень.Я Військовослужбовець Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.Моя матір в окупації, мій дім в окупації.Я єдине джерело доходу нашої сім'ї.В цьому місяці мені виділили премію на для проведення мені хірургічної операції, а приват через три роки бере та списує відсотки незаконно порушує мої права та закон.Відсотки нараховані зазделегідь були більші.Я виконую бойові завдання, а хтось в приват банку користуючись своїми повноваженнями на свою користь та користь банка проводить за рахунок інших такі махінації.Якщо ви не відреагуєте на таке свавілля, я буду вимушений звертатися в більш компетентні органи.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 сентября 2024, 10:07
Вітаємо.
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms
Так, згідно з пунктом 2.1.1.3.1. https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
Якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Зі своєї сторони, розуміючи всю складність ситуації, банк йде назустріч клієнтам і вже переглянув деякі тарифи. Більш детально про роботу банку в умовах воєнного стану на нашому сайті: https://privatbank.ua/help
Володимир В. 21 сентября 2024, 12:28
20.09.2024 (пл. Соборна, 14 ТЦ Роксолана)
трапилась не надто приємна ситуація, банкомат ПриватБанку не видав готівку при знятті з карти монобанку. Сума не надто велика (1000 гривень), проте для мене як студента так і загалом будь кого це теж гроші. Сам банкомат почав виконувати операцію та було чутно перерахунок банкнот, проте в кінцевому результаті — помилка на екрані, чек про операцію також не вдалось зняти. Хоча як виявилось сам банкомат чудово працює і наступним бажаючим видавав значно більші суми. В результаті було написано звернення до монобанку, а також зателефоновано в службу підтримки ПриватБанку. До ПриватБанку вдалось додзвонитись не з першого разу, що і можна було очікувати, і як результат — карта не нашого банку тому не наші проблеми і ми нічого не можемо вирішити, хоча на банкоматі під час помилки було вказано що гроші повернуться протягом 30 хвилин.
Після цього всього я ще раз звернувся в підтримку Монобанку, де виявилось що прийдеться чекати до 02.10 і гроші повернуть в кращому випадку, в гіршому оскарження транзакції і ще 60 днів очікувань. Прийдеться чекати або робити відео в тікток, які так люблять українські бренди
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 сентября 2024, 14:10
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Ttt17 20 сентября 2024, 21:22
Отделение по адресу: Полтава, ул. Европейская, 155
Розірвали зі мною відносини, перестали обслуговувати як клієнта, пояснень і по якій точній причині не було, якись документів і мене не просили. Просто так заблокували, і сказали отримати кошти що осталися на рахунках точніше перевести навіть на інший свій рахунок, тобто навіть на касі я не можу цього зробити, це в період війни, і коли банк знає що я знаходжусь закордоном… немає слів, спитала в оператора рахунок заблокований для надходжень, відповідь так, прикріплю фото і в листі про розірвання відносин йдеться по їх регламенті: починаючи з дати прийняття Рішення про відмову встановлюється обмеження доступу до дистанційних систем обслуговування (Приват24) та Вам буде відмовлено в обслуговуванні за продуктами Банку та в наданні банківських послуг і проведенні фінансових операцій за всіма відкритими Банком рахунками. Тобто на всі операції. І тут я дізнаюсь що людина, мені 2 дні назад, скинула кошти на цей рахунок і вони зарахували. В мене є квитанція від неї… Як??? Я попросили оператора перевести кошти на інший мій рахунок тому що людина помилилася і я не розраховувала що на заблокований рахунок можуть мені кинути кошти. Оператор відповідає шаблони і ніхто допомогти людині не хоче! Тобто приймати кошти вони можуть, а як мені скинути на інший рахунок ні… якщо ви розірвали відносини турбуєтесь за безпеку свого банку бо я можливо шахрайка, але при цьому приймаєте платежі на мій рахунок все одно!!! Це ви шахраї!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 сентября 2024, 8:59
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Anzhelanew 20 сентября 2024, 7:47
Не одноразово зверталася саме по допомогу в онлайн чаті додатку. Всі рази була задоволена відповіддю і роз’ясненнями. 🥰Так, інколи треба терпіння, доки дочекаєшся відповіді на конкретне питання, але це часто через неправильне формулювання самого питання))) бо ми ж не банківські працівники. Тому окрема дяка операторам за терпіння)) Останній запит обробляв оператор Роман, швидко пояснив чому так і що треба робити🙂
Приватбанк
Ответ банка
20 сентября 2024, 9:00
Вітаємо.
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
gorobezus 19 сентября 2024, 19:41
Нужно мне было заплатить госпошлину за загранпаспорт, а поскольку на выданной бумажке было совершенно непонятно, где код операции платеж создать не удавалось. Позвонил на 3700. Подоткнулся голосовой помощник с которым бодался пока, извиняюсь, не обложил его матом, после чего был переключен на живого человека по имени Максим, который решил мою проблему в течении пяти секунд.
Максиму — респект и всяческой удачи.
Автору идеи голосового помощника — все пожелания высказаны голосовому помощнику.
Приватбанк
Ответ банка
19 сентября 2024, 20:12
Вітаємо.
Віртуальний помічник допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Максим, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову.
korolenko2111 18 сентября 2024, 21:34
Хочу подякувати оператору Олександру, з яким, на жаль, обірвався звʼязок і я не змогла подякувати йому особисто.
18 вересня, ввечері (онлайн — підтримка) пояснював та допомагав відкрити картку за кордоном, змінити паролі та багато іншого.
Дуже дякую!
Приватбанк
Ответ банка
19 сентября 2024, 10:02
Вітаємо.
Наш оператор Олександр буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Світлана Черненко 18 сентября 2024, 14:09
Доброго дня!
Дозвольте висловити слова Великої вдячності працівникам Приватбанку, які допомогли мені у вирішенні мого питання щодо шахрайських дій. Я безмежно вдячна тим працівникам, які приклали максимум зусиль для вирішення мого питання і моєї заявки щодо повернення коштів, які вкрали шахраї! Просто не віриться, що проведена така величезна робота по моїх заявках!!! А поліція і досі шукає шахраїв, які далі продовжують свої шахрайські дії щодо простих українців…
Бажаю Вам, дорогі працівники Приватбанку, від щирого серця міцного здоров’я, успіху у всьому і завжди, достатку у ваші домівки, миру, злагоди та благополуччя Вам і вашим рідним! Нехай береже Вас та Ваші родини Господь!!! З повагою, безмежною вдячністю, Світлана.
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2024, 15:28
Вітаємо.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Johan1989 18 сентября 2024, 9:27
Хочу поділитися негативним досвідом з ПриватБанком. На моє день народження, 13 вересня, я намагався зняти 13.000 гривень в їхньому банкоматі, але гроші банкомат не видав, а з мого рахунку в Абанку їх списали. Після мене інша жінка знімала гроші, і в неї все пройшло без проблем.

Коли я звернувся до свого банку, мені сказали, що потрібно чекати 60 днів на повернення. А якби ці гроші були терміново потрібні, наприклад, на операцію? Я не рекомендую користуватися банкоматами ПриватБанку, адже це вже не перший випадок, коли виникають проблеми.
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2024, 10:14
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Вітаю. Була в приват банку разів 5. Хотіла оформити карту для дитини. Перший день сказали що потрібно свідоцтво про народщеня. Другий пояснили що так як фамілія у нас з дитиною різна той щей свідоцтва про шлюб потрібно. Третій раз вони сказали що їм вдруг індифікаційний потрібен дитини. Четвертий раз що їм потрібний тільки оригінал. А на 5 що у них пластик закінчився. Я всі рази відседіла годину в черзі. Ви знущаєтесь. Неможна було відразу сказати які потрібні документи щоб я не бігала по 100 разів. Я розчарована
Приватбанк
Ответ банка
17 сентября 2024, 17:16
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dani1 17 сентября 2024, 11:11
Близько двох місяців тому банк під якимось нелогічним приводом заблокував мої рахунки, тому я звернувся до відповідних органів та подав офіційну заявку.
Весь цей період банк не дозволяв мені використати мої гроші. Розпочаті школи та інші витрати, а банк нелюдським та незаконним способом затримує гроші на суму, яка в рази перевищує суму, яку банк вважає причиною. проблеми.
Я негайно подав скаргу в компетентні органи, і через деякий час все стало прояснятися, і мої слова були доведені, що банк робив і робить, є серйозною помилкою і що він навмисне або ненавмисно служить шахраям))) і що я просто жертва. Тоді що зробив банк?)))
Вигнати чи покарати тих, хто ухвалив проти мене ці неправильні, довільні рішення? Надіслати листа і вибачитися та запропонувати компенсацію???
Ні однозначно)))
Він зажадав від мене 500 грн як послугу облікового запису, і він заблокував мені доступ до платформи, а не просто заблокував облікові записи, тому я не можу бачити, що відбувається з моїми рахунками, і я не можу спілкуватися з банком)))

Головне, вони хочуть 500 грн, і рахунки закриті, і гроші у них, а коли я спитав інформацію, куди вам переслалати …
суму і що написати, вони сказали, що ми вам відправили раніше …))) тобто самі заважають тобі платити, що б було потім сказати.
Це підтверджує причетність співробітників до шахрайських операцій.
Згубне нелюдське ставлення банку до клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
17 сентября 2024, 12:00
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що відповідь та рекомендації були надані нашим співробітником при дзвінку до Вас.
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів.
Заблокували карту, вимагали пройти верифікацію через відділення банку, звернувшись до відділення банку прийшов ідентифікацію надав всі документи та довідки, написав пояснення обіцяли розблокувати натомість повідомили що хочуть розірвати договір обслуговування.Розірвати договір не можу оскільки через Прат-Банк отримую зарплату
Приватбанк
Ответ банка
17 сентября 2024, 9:04
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
YelyzavetaTrk 13 сентября 2024, 18:27
ПриватБанк — це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляють на різні меню, і це займає вічність. Проблеми з обслуговуванням постійні — то блокують картки без пояснень, то гроші зависають у повітрі. Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але дякую що хоча б повернули. Ще й перед Тим як звʼязатися з банком робот постійно запитує одну й ту саму інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого!(до операторів жодних запитань не маю, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб з цим оператором звʼязатись як я вже казала треба пів дня виділити. Раніше користувалась тільки приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь недолугі повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене не має. Можна було б поставити менше 1 зірки поставила б!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 сентября 2024, 18:45
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказках помічника.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝