×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.25 | 39.85 |
Все курсы банка |
Все гірше і гірше
Клієнт банка з 2001 року. Зараз маю платинову картку.
Продавав квартиру нещодавно. Ціна питання декілька мільйонів гривень. Все офіційно та законно. Банк розглядав абсолютно білий договір від нотаріусу так довго, що встигли відкрити рахунок в Монобанку, надати той самий договір купівлі та отримати по ньому погодження. Як результат угода пройшла через Монобанк, пара мільйонів гривень зараз на депозиті в Моно.
Сьогодні 2.5 години (!!!) намагався дистанційно змінити номер телефону, бо старий номер недоступний. Заповнив надцать разів одну ту саму форму з вказанням ПІБ та дати народження. Потім отримав вимогу зробити фото, в якій має бути обличчя, ВСЯ РУКА, яка тримає паспорт, та паспорт. На прикладі людина по пояс з паспортом в руках. Скільки я не старався, але мій iPhone 14pro не зміг чітко сфотографувати паспорт та мене по пояс! В мене 4 картки різних банків, в кожному банку я робив схоже фото, але тільки в Приваті якась далека від реальності людина написала вимоги до фото
Ось, ввівши надцать раз свої ПІБ та дату народження, зробивши надцать спроб фото, яке відповідає вимогам, обравши серед цих спроб найкращій варіант, як результат я отримав відповідь. Не змогли підтвердити вашу особу — спробуйте через 24 години.
Служба підтримки — «нам дуже шкода». Пишу їм, що як так, раз на добу спроба увійти в додаток??? Присилають у відповідь що? Правильно форму з ПІБ та датою народження — заповнюю вже швидко та заплющеними очима, чекаю 15 хвилин. Отримую, відповідь «спробуйте через 24 години»!!!
Тобто банку плювати, що я не можу виконати свої зобовʼязання та сплатити рахунок, але йому шкода. Таке собі «стурбоване ООН 2.0».
Тільки уявіть собі — ОДНА спроба на добу, щоб отримати доступ до свого рахунку!!! 21 рік на дворі, є відеозвʼязок, є персональний банкір, якого я особисто бачив надцать разів, але, якась *** видумала ці дебільні вимоги до фото та умову по кількості спроб на добу.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (6)
Повернення коштів
Комментарии (2)
ОГОНЬ
Дуже ввічливо й з терпінням вислухала мої нахальні правокації. Надала дуже терпеливо допомогу. Врятувала ваш банк від позору! Пропоную…ні навіть вимагаю премію у розмірі вашої совісті!
Юлія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Комментарии (1)
Скарга
Наступні декілька днів я намагалась вияснити як можна забрати свої гроші. В різних установах надавали абсолютно різну інформацію. На электронну пошту повідомили що потрібно моя особиста присутність або довірена особа і тоді гроші перерахують на інший рахунок або віддадуть готівкою, в одному банку моїй мамі повідомили що можна пройти верифікацію у відео чаті, в іншій банківській установі сказали лише особиста присутність і ніяк по іншому. В мене таке питання, чи взагалі кваліфіковані працівники працюють в такій установі, якщо кожен каже різну інформацію?
Ніякої інформації точної я так і не добилась, тому вирішила їхати сама в Україну, залишивши свого неповнолітнього сина на о. Тенеріфе, де ми зараз проживаємо. В країнах Європи я могла мати через це проблеми с законом, так як тут не можна залишати дитину одну навіть на 1 день. Але виходу не було, це всі мої збереження, які в мене були. В мене питання, чому у воєнний час не передбачено ніяких дій, щоб не їхати з закордону, щоб забрати свої ж гроші? Я розумію, що мені направили якийсь лист на адресу прописки, але мало хто живе по прописці, особливо зараз. Для чого електронна пошта, додатки?
Витративши 450 Євро на білети на літак і ще 1600 грн на автобуси, щоб розібратись з банком, який не може донести ніякої інформації я прийшла у відділення у м. Луцьк, щоб особисто написати заяву. Мене фотографували, просили ставити підписи, а потім сказали ручкою на папері написати заявку в довільній формі на перерахування коштів. Заявка 100993515. Було повідомлено що кошти повернуть в період до 3 робочих днів.
Вже повернувшись в країну, де я проживаю, нічого не змінилось через 3 дні. Написавши лист на електронну адресу, мені повідомили, що заявку відхилено через неправильне заповнення. Шановні співробітники, в мене знову одне і те ж саме питання, ви взагалі знаєте саої обовʼязки і як треба працювати? Я витратили 4 дні на дорогу, багато грошей на білети, проживання, залишила дитину одну, тиждень часу, купу нервів і отримала дуже великий стрес, а заявку не прийняли. Я заповнювала заявку під диктовку працівника банку.
Будучи в Україні, я зробила довіреність на маму і вона знову пішла в банк вимагати повернення моїх же грошей, їй видали абсолютно іншу форму заявки, а також прийняли її лише тому, що я вже писала іншу, яка не підійшла. Гроші мені повернули з великим боєм і нервовим стресом лише через 2 тижні. Чому я мала такі проблеми з державною установою. Я не маю проблем с законом, ніколи не брала кредити, не маю служити. Виходить тікаючи від війни і самостійно виховуючи сина, банк в країні, громадянкою якої я є влаштував мені просто колосальні проблеми. Вимагаю розібратись в цій ситуації і повідомити мені які дії щодо банку були прийняті і чи можу я отримати компенсацію за все це недорозуміння?
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.
Комментарии (10)
Скарга
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Державний Приватбанк не відкриває рахунки організаціям,які допомагають військовим та їх родинам
У разі, якщо співпраця з вами припинена, подальше обслуговування неможливе.
Написать комментарий
ПриватБанк блокирует счета без разбора информации
Пытаюсь зайти — ноль, просто тупо выкинули из приложения и никакой информации нигде, только твердят, что придет письмо по адресу регистрации.
Думаю, окей, а как же мои деньги?
А деньги никак — прихожу в отделение, спрашиваю прямой вопрос, сколько денег на счетах? Говорят, мы не можем посмотреть, просидел в отделении три часа, в итоге оказалось, что посмотреть можно, пишу заявление на перевод средств в другой банк, а тут неувязочка — в этом заявлении которое составлено внутренними какими то актами самого Привата, нету никакой информации — сколько денег банк должен лично мне как клиенту.
В итоге оказалось, что есть индивидуальная форма, в которой я уже прописал лично, сколько денег должен банк, и что без моего ведома запрещаю проводить операции по счету.
К слову блокировка была скорее всего по финмониторингу, но и тут неувязка, запроса на финансовый мониторинг от банка — не было.
В итоге теряю сотрудничество с банком, летит вся работа по бизнесу, так как был предпринимательский счет и на карте заблокирована достаточно весомая сумма, хорошо, что у меня есть средства к существованию, а как людям которые все деньги условно хранят в привате.
Крайне отвратительное отношение, никаких пояснений по причине закрытию счета.
К слову, никаких связей с политиками и рашистами не имею.
Хорошо подумайте перед тем, как сотрудничать с банком.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Продают долары за которые ничего не купишь.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (3)
Когда приходят деньги при закрытии счёта?
Написать комментарий
Як бути?
Подати заявку на Відмову від автоматичного продовження вкладу, також можливо через веб-версію Приват24 https://next.privat24.ua/.
При наявності іншого активного номера телефону (українського чи закордонного), ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat для зміни фінансового номера.
Комментарии (1)
Просто дістали
Крім того, це знущання на копійчаних платежах і комісіях за все. Пора з вами прощатися
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків.
Банк надійно зберігає особисту інформацію клієнтів, забезпечує безпеку коштів і робить все, щоб клієнти могли отримувати необхідні послуги в режимі 24/7.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту даних, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
Щодо комісій, то вони встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Дякуємо за розуміння!
Комментарии (1)
Приват24.
Комментарии (1)
Отлично
Написать комментарий
сьогодні тричі пробував поповнити власну картку універсальну в терміналах .без успіху.
Комментарии (1)
Банк не надає квитанцію на проведену операцію
Така відповідь не личить такій установі!!!
Прийміть міри. Я прошу надати мені квитанцію банку, як факт оплати мною навчання дитини.
За вказаними даними, на жаль, вас не вдалось ідентифікувати, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (1)
Страхування
Рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. У випадку, якщо страхова подія відбулась в неоплаченипй період, виплати не проводяться. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Ми постійно вдосконалюємо свої послуги і зараз для оплати страховки можна вибрати 2 картки — основну, з якої щомісяця буде проводитися оплата страховки, і альтернативну — яка включиться, якщо на основній картці буде недостатньо коштів або вона буде, наприклад, втрачена.
Комментарии (4)
Блокування рахунку.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Шахрайство державного рівня
Відкрив я ще одну карту, щоб закрити всі інші, заплатив невідомо за що, закрив карту яку щойно відкрив, подумав «Боже яке воно ко**ене той Приват Банк» і поїхав далі свободу захищати.
П.С. Обурює сам факт, як у такий час державна установа поводиться з людьми…
Нам дуже шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування. Ми постійно працюємо над розширенням і удосконаленням віддалених сервісів — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Закриття рахунків можливе без відвідування відділення в Приват24. У разі втрати фінансового номеру / доступу в акаунт — процедура зміни номеру передбачена також віддалено через чат підтримки.
Зобов’язання Клієнта щодо сплати щомісячної комісії за обслуговування Золотої картки припиняються в разі відсутності клієнтських операцій за карткою протягом 90 календарних днів поспіль та знову поновлюються в разі здійснення операцій за карткою. Інформація зазначена в умовах надання банківських послуг на сайті банку.
Комментарии (3)
Найгірший банк
Зарахування проведено на картку, що зазначена у відомості.
Радимо звертатись до виконавця для врегулювання питання.
Додатково вам буде навправлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Комментарии (1)
ПРОСТО УЖАСТНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Написать комментарий