×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Спортився приват
В першу чергу, варто розуміти, що банк піклується про те, щоб ні Ви, ні інший наш клієнт не постраждав від рук шахраїв. Саме через це введено комплекс для перевірки платежів та верифікації клієнта, що дає змогу упевнитися, що оплату проводить власник картки і на нього не тиснуть треті особи, які намагаються таким чином в незаконний спосіб збагатитися.
Що стосується складності при комунікації з нашою службою підтримки, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ситуацію та розібратися в причинах Вашого невдоволення. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
Комментарии (2)
Картка з PayPass
Але сталась неприємніть. Замовив платно іменну універсальну картку щоб користуватись усіма перевагами безконтактних платежів. Але задоволення не тривало довго. Через пару місяців картка перестала працювати, оператор каже «чіп розмагнітився», єдине рішення — перевипуск. Я згоден. Але не згоден, що має це робити за власні кошти. І у разі якщо настпуна картка пропрацю більше місяця, і «накриється», умовно, через 5 тижнів, перевипуск знову за власні кошти… Дуже не приємна ситуація…
Написать комментарий
PayPass
Але сталась неприємніть. Замовив платно іменну універсальну картку щоб користуватись усіма перевагами безконтактних платежів. Але задоволення не тривало довго. Через пару місяців картка перестала працювати, оператор каже «чіп розмагнітився», єдине рішення — перевипуск. Я згоден. Але не згоден, що має це робити за власні кошти. І у разі якщо настпуна картка пропрацю більше місяця, і «накриється», умовно, через 5 тижнів, перевипуск знову за власні кошти… Дуже не приємна ситуація…
Ми зацікавлені в тому, щоб наші клієнти могли отримувати найякісніші і кращі послуги. Наші співробітники прикладають максимум зусиль, щоб надати Вам великий функціонал наших продуктів і найкраще обслуговування.
Що стосується картки, на жаль, ми не можемо вплинути на знос картки або її фізичне пошкодження при використанні, які може привести до непрацездатності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Наложения ареста на все карты без ведома клиента
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (5)
Карткові рахунки вже самостійно перевипустити або додати не можна ?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Банк ужасно информирует о своих акциях
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Банк інформує про проведення всіх акцій на сайті: https://promos.privatbank.ua
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Подяка
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Отказываются возвращать депозит
Комментарии (10)
приват24 не работает
В даному випадку потрібно увійти в Приват24 з іншого браузера, або очистити кеш поточного браузера.
Повідомте, будь ласка, результат.
Комментарии (5)
Украли деньги на билетах.
Распечатал билеты дома, приехал в нужное время на вокзал, автобуса нет.
Звонки на телефоны перевозчика — ничего не дают, там не берут трубку.
Звонки на 3700, ответ один — звоните перевозчику.
К счастью смог купить билеты на другой автобус, прождал дополнительно два часа на автовокзале.
Оставил заявку с претензией, спустя два дня мне звонят и говорят что связались перевозчиком и и те ответили, что рейс был, просто опоздал. И возвращать деньги они не намерены, и приват тут не виноват, им так сказал перевозчик.
Выходит на мои слова и доводы они плевать хотели а перевозчику верят без проблем.
Отличный «клиентоориентированный» сервис. Продать бумажку за 600 грн и не нести ни за что ответственность.
Это первый мой негативный опыт работы с приватбанком. В дальнейшем постараюсь минимизировать наше сотрудничество. И всем другим советую.
Комментарии (12)
Спаммеры
Комментарии (2)
3700
Комментарии (4)
Открытие кредитного лимита без моего ведома
Комментарии (2)
Кредитный лимит
Комментарии (7)
Проблемній банк который не возвращает деньги!! Будьте осторожны про оплатах картой данного банка!
«сотрудники горячей линии» называют это разбалансом, в тоге на карте минусовой баланс, а возвращать деньги никто не собирается.
Оформляешь заявки — все в одно место! Постоянно какие то отговорки!!!
Не рекомендую банк, будьте осторожны если будете делать оплаты на более крупные суммы!!!
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Комментарии (2)
Не повернули кошти які відправив магазин в Німеччині
У разі, якщо гроші у повній сумі були надіслані назад на Ваш рахунок у банку, має бути протокол про відправку.
Щоб ми могли перевірити інформацію більш детально, надішліть його, будь ласка, в особистому повідомленні.
Комментарии (12)
Нагло убрали лимит по оплате частями!!!
За последние 4 года, 13 закрытых кредитов и есть досрочно, их не мало. Начинал с лимита по оплате частями 2-3 тысячи гривен. Потом 10-16 и так далее. За один год, по моему 2016, сразу подняли до 24.000 и все!!! Нужно было 35000 гр, писал, подкреплял документы через кабинет, ничего, как об стенку.
Сколько не платил картой, не брал кредитов — ноль, кредит не может быть повышен. Постоянный ответ.
А совсем недавно, уехал за границу, месяц был лимит- сентябрь-октябрь, в ноябре заглянул, снял лимит.
Притом подчастую! По приезду в Украину, взял и заблокировал карту и подал на закрытие! Минус один клиент!
Вот и все. Нашел другой банк, где сразу дали лимит 50.000 гривен, сегодня сделал первую покупку по сервису оплата частями!
Никому не советую этот банк- ненадежный на все100%
Комментарии (14)
Заблокували без усяких причин усі мої рахунки
Комментарии (6)
Банк змушений призупинити операції за Вашими рахунками згідно з постановою про накладення арешту.
Уведомлений никаких не было. Просто блокировка счета. Самое забавное что 3700 нет свободных операторов а так как являюсь ихним «ЧЛЕНОМ» голд клуба то еще смешнее, телефон менеджера больше не обслуживается.
Оперативно выяснить что и как не получается. Надеюсь завтра в отделении или по телефону получить информацию и дополню эту историю.
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що на Вашу пошту надійшов відповідний лист з даною інформацією.
Комментарии (4)
Це крадіжка чи недбалість?
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)