Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Nikol1111 16 марта 2020, 14:23
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
1)Запросив в УБКІ свою кредитну історію.У звіті відображається договір в статусі «Проданий» від Приватбанку від 2014-го року по кредитній карті, а головне-сума заборгованості 0 грн.Написав звернення в банк.В банку відповіли(листом), що так як моя карта була відкрита в Криму, вона була продана компанії Фінілон.Звернувся в компанію Фінілон-компанія дала довідку, що по мені ніякі договори і карти не переуступались.На моє звернення в Приватбанк з проханням надати виписку з договору переуступки в якій буде видно, що конкретно по мені є запис в договорі переуступки банк відповів, що таких виписок, витягів не надає.От таке відношення до Клієнтів і грубе порушення Закону України про інформацію і про звернення громадян.
Приватбанк
Ответ банка
16 марта 2020, 15:07
Добрий день!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
test test 16 марта 2020, 13:27
Вчера, без моего запроса — подключили услугу кредитного лимита на счёт СПД
При обращении в колл-центр проинформировали что отключение услуги возможно только при посещении отделения!
Как можно самовольно подключать услугу которую я не запрашивал и говорить о необходимости посетить отделение для отключения услуги которую я не запрашивал?!
Очень Плохой маркетинговый ход…
Приватбанк
Ответ банка
16 марта 2020, 14:22
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Сьогодні потрібно було зробити оплату через касу у м. Хмільнику, але так як на даний час вели карантин то у відділення запускають по 10 чол. Простоявши в черзі у відділення заходили люди без черги: по запрошенню як оголошували вони. Коли підійшла моя черга щоб оплатити економіст пропустила людину на оплату позачергово а коли прийшла черга до мене то у них уже обід. Начальничк відділення людина яка б мала показувати приклад дозволяє відкривати рота до клієнтів. До суті: якщо карантин і ви зробили чергу будьте добрі зробіть її для усіх, а не по так званому запрошенні чи без черги. Чому я простоявши і пропускавши маю потім знову очікувати і чути крики від робітників. І навчіть вічливості ваших робітників.
Приватбанк
Ответ банка
16 марта 2020, 13:56
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки.
На жаль, за вказаним Вами номером телефону у профілі немає можливості Вас ідентифікувати. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані та розібратися в ситуації, що скалалася.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlhaKaplun 16 марта 2020, 12:29
28 лютого 2020 року в мене було викрадено телефон, iPhone XR. Викрадачі змогли зайти в мій Приват24 без зміни паролю і перевести всі кошти з кредитної картки на карту іншого банку. Кошти були переведені тоді, коли я вже відновила сім карту і жодного повідомлення про рух коштів на своїх рахунках я не отримала і не отримую тепер. Наразі від кіберполіції немає жодного результату і звісно усі кошти, і відсотки, які були нараховані за їх переведення та використання повертати мені. Банк чекає результатів розслідування і жодної відповідальності за ненадійність свого додатку не несе.
Приватбанк
Ответ банка
16 марта 2020, 13:02
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв згідно законодавству знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Борис Милеев 15 марта 2020, 21:59
Открыл долларовый депозит на 9 месяцев, срок истекает в апреле. Разрывать преждевременно нужды нет, я не паникер). Но главный вопрос как не попасть на принудительное продление). Так как я открыл в отделении, то и отказаться от продления могу только в отделении и только в течении 5 дней после завершения депозита.
А как быть если банк закроют на карантин? На этот вопрос ответить мне не могут…
Приватбанк
Ответ банка
16 марта 2020, 9:44
Добрий ранок!
Якщо депозит оформлений у відділенні — його можна розірвати лише в відділенні.
У випадку, якщо у Вас депозит терміновий, закінчується на вихідних і Ви не змогли звернутись для його розірвання протягом попередніх 4-х днів з об´єктивних причин (наприклад, перебування в лікарні), банк розгляне Вашу ситуацію в індивідуальному порядку.
У разі запровадження додаткових заходів з боку банку, пов'язаних з карантином — ми обов'язково повідомемо шляхи вирішення ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Any77 15 марта 2020, 19:31
Маю кредитну карту в Приватбанку всунули мені коли оформляла карту для виплат, без договору, просто видали і збільшили ліміт. Я користувалася бо потрібні були кошти на лікування, маю ліміт 16000 гр, а тепер спокою не маю Уже 3 роки погашаю і ніяк не можу погасити, плачу 850 гр кожного місяця, а сума не зменшується??? І ще 150 гр. страхову суму мені повісили, плачу кожного місяця, хотіла відмовитися, звонила на гарячу лінію, куда ідуть ці гроші а так і не вияснила, перекладають один на одного? А за ці роки я переплатила уже давно, і сума на карточці мала закритися. Отак банк обманює людей і вішає вічні кредити, без договору??? Спочатку кажуть що процент 3.5% а виявляється цілих 5% Якщо кладеш менше, то спокою немає, звонять навіть вечером і хамлять кожного дня, і кажуть класти вже 1200 гр, бо банк нараховує 40 гр.штрафу кожного дня, і їх не цікавить яка може бути ситуація! Банк просто обдирає і обманює людей. А ще почав у лютому блокувати карточки, не встиг оплатити товар, через приват24, зразу блокують карту і потрібно іти міняти на іншу, це тільки в цьому банку почалися такі шахрайські схеми.Буду звертатися в Нацбанк з заявою і в суд хочу подати, скільки можна ще платити ці комічні проценти, так ціле життя можна сплачувати?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 марта 2020, 19:56
Добрий вечір!
Наявність кредитного ліміту не зобов'язує до його використання. Але у випадку використання кредитниш коштів необхідно проводити погашення згадно умов договору, з якими Ви можете ознайомитись на нашому сайті. Хочемо звернути Вашу увагу, що 5% від суми заборгованості є саме мінімальний платіж по картці Універсальна або Універсальна Gold, який необхідно вносити на картку, якщо Ви вийшли з пільгового періоду, щоб уникнути виходу на прострочку. А 3.5% — це відсоток за користування кредитним лімітом по картці Універсальна Gold, у разі виходу картки з пільгового періоду. З суми мінімального платежу частина коштів списується, як відсотки за користування кредитними коштами, а інша частина мінімального платежу залишається на картці для погашення заборгованості. Таким чином, навіть при внесенні лише мінімального платежу, з часом заборгованість буде зменшуватись.
Для наших клієнтів ми розмістили декілька порад, як користуватись коштами, в тому числі кредитними, та не сплачувати зайвих комісій — https://privatbank.ua/kak. З перевагами картки Універсальна Gold та інформацією, щодо нарахування відсотків Ви можете ознайомитись тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold. Сума мінімального платежу, а також інформація по картці (рух коштів, заборгованість) доступні в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jed1knight 15 марта 2020, 16:44
«11» лютого 2020 22:37 я відправив 300 грн на карту ПриватБанку 5168 7573 4919 1694 ЗОМЧАК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ, товар він звісно не відправив та перестав відповідати на звінки та повідомлення. Номр його телефону (050) 851-65-80. Прошу прийняти міри по блокуванню карти злодія та повернення грошей.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2020, 17:59
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
natalimarija 15 марта 2020, 16:30
Шикарный банк. Уехала из Украины на отдых. Через интернет на сайте оплатила покупку, но платеж не прошел и пришло уведомление позвонить на 3700. В роуминге пришлось звонить с украинского номера в приват, ждать пока ответят и 20 минут отвечать на вопросы оператора о чем только можно. О муже, о погоде, о целях выезда в другую страну и т.п Вопросы переходили все разумные рамки. Ответила. Оператор сказал что все хорошо и могу оплатить заново. Но вторая попытка не увенчалась успехом. Более того я больше не смогда зайти в приват 24- появилась надпись подтвердите свой финансовый номер в терминале или банкомате. Вопрос, как я это могу сделать, никого не интересовал.
В итоге банк лишил меня возможности вовремя купить билет, да и просто распоряжаться своими деньгами, конечно под соусом заботы об мне.
Отвратительное обслуживание, неадекватные меры. В колл центре отказывают в разблокировке карты без визита в отделение.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2020, 17:56
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій. Додаткове підтвердження певних операцій є одним із заходів безпеки, котрі використовує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами. Щодо роботи оператора вже проводиться перевірка його дій. Наші працівники зв'яжуться з Вами за результатом.
З повагою, ПриватБанк.
IRINA222 15 марта 2020, 15:52
Обслуживаюсь в данном банке давно. Имею в нем три депозита и три кредита (оплата Частями). Никогда никаких задержек в оплате не было.
Сегодня хотела купить товар оплата частями, и мне пришёл отказ. Зашла в приват 24-а сумма доступная на оплату частями аж «0» грн, при том что ещё недавно была 19000.
Звоню на горячую линию-мне говорят, что у них для меня уникальное предложение есть-кредитный лимит на сумму 50000. Мол установите кредитный лимит и ВОЗМОЖНО поменяется сумма на оплату частями. Вот скажите, зачем мне этот кредитный лимит? Я этими средствами пользоваться не буду. А чтоб оно было-я не хочу, вон сколько пишут что украли деньги с карточки и прочее (и банк же не будет виноват, деньги просто уйдут). В общем с таким подходом Вы просто потеряете клиентов.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2020, 17:39
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Рішення про надання ліміту по сервісу «Оплата частинами» приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому, банк враховує сотні факторів, що впливають на кінцевий результат та можливу суму ліміту. Також, однією з умов для встановлення ліміту по сервісу «Оплата частинами» є наявність кредитного ліміту на картці Універсальна.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сережа Шукайлов 15 марта 2020, 10:16
Поїхав до своїх родичів за кордон та загубив свою сімкарту, оператор в чаті дуже чудово та швидко допоміг мені змінити номер!!! Спасибі Станіслав
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2020, 11:11
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
17 марта 2020, 18:46
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 17.03.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Lyudmila Yaremenko 14 марта 2020, 23:12
Хочу выразить благодарность оператору Наталье т/н 200520.
13 марта 2020г я обратилась за консультацией на службу 3700, была приятно удивлена вежливостью и пониманию оператора.Наталья не только проконсультировала меня, но и помогла разрешить возникшую проблему. Спасибо ей за помощь и неравнодушие к проблемам клиентов банка.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2020, 8:51
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Владимир Сергеевич 14 марта 2020, 21:11
Очень понравилось последнее обновление интерфейса на Андроид. Помню раньше было тяжело привыкнуть к обновлениям, но сейчас удивили так удивили, всё так удобно расположено, каждая кнопка, быстро доступно, первое ознакомление не составило трудностей, есть локаничные подсказки на новые кнопки, что радует. А больше всего удивили возможностью задавать дизайн карточкам.
И прочитав несколько отзывов о безопасности, соглашусь с ними, что порой безопасность заставляет ожидать лучшего, не хотелось бы потерять доверие банку. Иногда запрос о подтверждении оплаты ведёт себя странно, то пропускает платеж без доп. подтверждения на большую сумму, то просит подтвердить платеж на копеечную оплату. Конечно иногда кумарит вводить пароль для оплаты, но так себя чувствуешь более спокойней, зная что деньги никуда не пропадут, если потеряется карта. Сбалансируте как-то вопрос безопасности, плиз.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2020, 8:49
Доброго ранку!
Нам приємно, що Вам подобається наш застосунок. Задоволений клієнт — це наша краща мотивація.
Додаткове підтвердження певних операцій є одним із заходів безпеки, котрі використувує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами. Інтелектуальна система попередження шахрайства, що працює в банку, проводить аналіз та враховує десятки різних факторів при проведенні платежів.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pahan6823 14 марта 2020, 21:09
Дублюю повідомлення так як ви неможете мене ідентифікувати.
Я Сандовський Павло Михайлович
1976 р. Тел 0673087877
Всім доброго дня.
3.03.2020 поїхав у місто Кропивницький
для огляду автомобілів так як банк надав згоду кредиту з мінімальним внеском 10%.Після вибору авто кредитний агант сказав що рішення банку про купівлю авто буде завтра, так що треба внести аванс у розмірі 16500гр. Зверніть увагу кошти були взяті до оцінки авто. Другого дня банк дав згоду на придбання даного автомобіля при цьому працівник банку приховав те що авто має пошкодження правого заднього крила, та наявність установки Г. Б. О без зазначення її в тех паспорті сказав головне ви купуйте потім всі питання вирішимо, звісно від такої пропозиції я відмовився. Подалі мені було запропоновано вибір другого авто вартість 263000гр ще до оцінки авто було зняті кошти з моєї кредитки нібето так буде швидше та зазначено працівником банку що кошти на кредитку треба внести сьогодні. Також працівник втручався в додаток ариват24 на моєму телефоні з метою знайти номер моєї зарплатної картки. Всього внесено авансу 44600гр.Авто банк недооцінив заявлена вартість 231000гр. Після цього запропонував мені взяти нове авто з салону, на яке попередньо згоди не давав. Сказав зараз вам зателефонують з банку і я маю затвердити що мій дохід офіційний 20600гр а додатковий 30000гр
Нібито я займаюся землею, на дану пропозицію я не погодився так як землею не займався. Далі Гук Олександр Іванович заявив якщо авто не берете, то аванс не повертають. Тепер мої кошти у банку а працівники кивають одне на одного. Ще були нюанси але всього не описати.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2020, 8:29
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
pahan6823 17 марта 2020, 8:06
Доброго дня. Внесений аванс за авто мені повернули, дуже дякую працівникам банку за співпрацю. З банком працює давно і все мене влаштовувало за виключенням цієїї ситуації. Хтоб міг пояснити порядок дій при придбані авто під 10% першого внеску, які ще додаткові кошти для цього потрібні, і. т. д. Ще раз дякую за працю у вирішенні мого питання.
pahan6823 14 марта 2020, 17:55
Всім доброго дня.
3.03.2020 поїхав у місто Кропивницький
для огляду автомобілів так як банк надав згоду кредиту з мінімальним внеском 10%.Після вибору авто кредитний агант сказав що рішення банку про купівлю авто буде завтра, так що треба внести аванс у розмірі 16500гр. Зверніть увагу кошти були взяті до оцінки авто. Другого дня банк дав згоду на придбання даного автомобіля при цьому працівник банку приховав те що авто має пошкодження правого заднього крила, та наявність установки Г. Б. О без зазначення її в тех паспорті сказав головне ви купуйте потім всі питання вирішимо, звісно від такої пропозиції я відмовився. Подалі мені було запропоновано вибір другого авто вартість 263000гр ще до оцінки авто було зняті кошти з моєї кредитки нібето так буде швидше та зазначено працівником банку що кошти на кредитку треба внести сьогодні. Також працівник втручався в додаток ариват24 на моєму телефоні з метою знайти номер моєї зарплатної картки. Всього внесено авансу 44600гр.Авто банк недооцінив заявлена вартість 231000гр. Після цього запропонував мені взяти нове авто з салону, на яке попередньо згоди не давав. Сказав зараз вам зателефонують з банку і я маю затвердити що мій дохід офіційний 20600гр а додатковий 30000гр
Нібито я займаюся землею, на дану пропозицію я не погодився так як землею не займався. Далі Гук Олександр Іванович заявив якщо авто не берете, то аванс не повертають. Тепер мої кошти у банку а працівники кивають одне на одного. Ще були нюанси але всього не описати.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2020, 19:21
Доброго вечора!
На жаль, у відгуку не достатньо даних, щоб ідентифікувати Вас, як клієнта.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням, але не отримали відповіді.
У разі, якщо Ваше питання ще актуально, просимо надати відповідь у приватних повідомленнях.
Проблема решена
Lenadanya12 14 марта 2020, 17:18
Добрый день! 12.03.2020г. в 6.54 мне позвонили сотрудники ПБ и УТОЧНИЛИ- проводила ли я только что операцию в банкомате? Я не проводила-я спала! И тут они мне сообщают, что в 6.50-была произведена операция по снятию наличных через банкомат!!! Это как?!? Вы сначала допустили эту операцию, позволили мошенникам снять 6000.00грн!!! и только потом уточнили?!? Не было смс-для подтверждения проведения операции!!! Как работает система безопасности!? Как Вы организовывает допуск в карте клиента??? В 9.00 в отделении ПБ-я написала заяву о мошенничестве-Вы очень заняты-поэтому рассматриваете ее 55дней! Но надежды на Вас нет никакой! Я не первая жертва вашей «надёжной»системы защиты! В этот день за мной была очередь к консультанту с такой же историей, у девушки 4000.00 сняли-таким же способом, мужчина. Я написала заяву в киберполицию, там сказали-за день 5обращений таких же! Люди даже не надеются на возвращение своих средств-не мы первые-не мы последние!))Вот такое о Вас мнение. К слову, карточку третьим лицам не давала.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2020, 18:19
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Urik1608 14 марта 2020, 15:15
Отделение по адресу: Чернигов, ул. Всехсвятская, 8
Приват банк очень испортился, злые специалисты, не компетентные.Кассиры-грубят, постоянно очереди, когда хотят тогда и открывают кассы.Единственный банк который работал в субботу, теперь на выходных не работает вообще.Хотя рядом жилой район, большой рынок и тд.Кстати когда снял депозит, сразу убрали лимит кредитки.Ну что ж перехожу в другой банк.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2020, 16:48
Добрий день!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Дозвольте нагадати, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
У разі, якщо Ви стикнулись з недостатньо ввічливим обслуговуванням, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням, щоб ми перевірили інформацію і, у разі підтвердження інциденту, провели роботу зі співробітником.
Наталья Алиферова 14 марта 2020, 10:06
Всегда вежливые сотрудники, все вопросы решаются максимально быстро, очень удобное приложение Приват 24, есть прекрасная возможность удаленно совершать платежи, без посещения отделения Банка. Пользуюсь услугами с 2008г, очень довольна и рекомендую друзьям.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2020, 10:47
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Проблема решена
Анна Урсуляк 14 марта 2020, 7:55
Работа с Лик Пей. Политика банка удивляет. Лик пей вроде как отдельная структура, но собирает и имеет все данные карточек и паролей.Работает через оповещение приват банка… и под эгидой банка. Единая ли это система? Суть вопроса: Для дистанционной работы создала лендинг, к нему хотела подключить систему платежей лик Пей. Но операторы Лик пей видимо не заинтересованы в работе и результатах и делают все, чтобы саботировать процесс. Неделя переписки, затягивание сроков. Я выполнила все требования, устранила все что нужно. Ответ вызывает недоумение. Ждите, когда-то что-то произойдет, мы сообщим. Конкретики нет, действий тоже. У меня шок, как банк «радеет» за своих предпринимателей и делает ничего для их работы и даже больше. Я теряю финансы уже сейчас. Просьба посодействовать и разрешить как-то этот вопрос. Очень жаль, что доводят людей до крайности приходится писать на разных сайтах и ресурсах. Возникает острое желание подать в суд.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2020, 9:08
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Galina1956 14 марта 2020, 1:34
Добрый вечер, я выдала доверенность на получение банковской карточки и распоряжением моими денежными средствами, доверенность была выдана 14-го марта 2017 на три года и в ней указано, что она действительна по 13-е марта 2020. 13-го марта после неоднократных неудачных попыток осуществить платеж и многочисленных запросов в онлайн-чате (копии сохранены), сотрудники вдруг сообщили, что карточка заблокирована на день раньше, 12-го марта, и они ее уже не могут разблокировать. Неоднократные попытки перевести деньги со счета на другую банковскую карту также не увенчались успехом, так как сначала не приходили СМС с кодом подтверждения платежа, потом пару СМС пришло с опозданием, далее сайт начал выдавать технические ошибки, сессия закончилась, и в конце концов в онлайн-банкинг невозможно было зайти, из-за того, что не приходили СМС. Итого: мы убили день, но так и не смогли сделать перевод из-за преждевременной блокады карточки, и наши проблемы с получением СМС тоже не были решены.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2020, 9:00
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію.
Проблема решена
Svobodarich 13 марта 2020, 19:46
Я хотел открыть карту, менеджер девушка мне предложила GOLD карту, сказала мне будет удобнее с ней. Я особо в детали не вникал. Воспользовался я ней ровно 2 раза и то мелкие операции и забросил ее так как уехал в другую страну. Через 2 года вернулся и узнаю что у меня кредит на этой карте банк насчитал 500$ при этом ни каких предупреждений не было. Вот это настоящее кидалово людей. Самый ужасный банк и аферисты, никому не рекомендую. В России открывал подобную карту Gold. так там если долг появляется так ее блокируют до оплаты следующего годового обслуживания.
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2020, 20:13
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Полезный комментарий
Svobodarich 18 марта 2020, 8:36
Огромное спасибо сотрудникам Приват Банка за то что помогли мне решить данную ситуацию. Я даже не могу в это поверить. Весь долг по карте списали и я больше банку ничего не должен. Ребята вы большие молодцы и пример для многих банков так как вы действительно позаботились о своем клиенте. Успехов и процветания вам!!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝