×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Неприходять гороші
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Автопродление депозита.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що за місяць до закінчення терміну вкладу можна відмовитись від його автоматичного продовження. Розірвавши даний договір по закінченню строку Ви можете офомити інший вклад, з актуальної дінійки депозитів, що на даний момент оформлюються в ПриватБанку (https://privatbank.ua/depozit) з більшою відсотковою ставкою.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Обнуление лимита Оплата частями без уведомлений
И вот сегодня при покупке очередного товара, выяснятся что мой лимит на покупку оплату частями составляет 0. С 40 тыс на 0. При идеальной истории. И при этом я работник крупного завода Кривого Рога и имею зарплатную карту этого банка.
Как всегда оператор говорит что это инициатива банка и ничего подробнее они сказать не могут.
Я считаю что это беспредел. И хотелось бы чтоб банк получил штрафные санкции за такое. Я знаю, не я один попал в такую ситуацию.
Ми розуміємо, що зміна ліміту за сервісом «Оплата частинами» могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі великої кількості факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні та перегляді суми ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Будьте обережні! Отримання готівки в касі Приватбаку небезпечне: його працівники можуть вкрасти гроші з вашого рахунку
Через 21 один день мені зателефонувала «служба безпеки Приватбанку» і звинуватила в отриманні зайвих 500 грн. та попередила, що їх буде списано з мого рахунку.
Бачачи, що це обман, я таки переглянула записи відеоспостереження відділення. Одна камера показала, як касир рахує гроші та передає невідомій особі у віконце. Її кількість також незрозуміла, бо банкноти рахувалися не поаркушно і на лічильнику цифри не видно. З іншої камери помітно, як біля віконця каси я перераховую банкноти і відходжу геть.
Проте керівник відділення стверджує, що відеозаписи доказують видачу на 500 гривень більше, і не комусь, а саме мені.
04.05.20 банк без мого доручення списав 500 гривень з рахунку: «Возврат средств по ошибочной кассовой операции согласно заявки».
Кошти були незаконно вилучені з моєї власності та передані у володіння іншої особи (касира), що по суті є крадіжкою на межі з грабежем.
Інструкція НБУ № 22 дозволяє списувати кошти з рахунків клієнтів лише за їх дорученнями або на підставі судового рішення. Банк міг звернутися з позовом до суду, але підстав у нього також немає.
Інструкцією НБУ № 103 встановлює, що банк не приймає претензії від клієнта, якщо готівка не була перерахована під контролем у приміщенні банку. Така заборона стосується і претензій банка до клієнта.
У разі виявлення клієнтом біля каси недостач або надлишків — банк повинен скласти акт, чого в моєму випадку не робилося. Окрім того, банк повинен підтвердити недостачу в касі актом її ревізії, що також не було зроблено. Єдиним доказом отримання надлишкових грошей може бути квитанція, але на суму 6320 гривень я її не отримувала.
Навіть, якби банк мав право на претензію після того, як клієнт відійшов від каси без акту розбіжностей, обґрунтовувати її на припущеннях не можна.
Такі дії не сумісні з поняттям «банку», а притаманні лихварю, далекому від моралі та порядності. Після отримання готівки, до клієнта може зателефонувати «служба безпеки Приватбанку» і цинічно попередити про крадіжку грошей з його рахунку. Жодного разу не чула, щоб злодій зухвало застерігав майбутню жертву про те, що він зробить з неї потерпілого.
Робота касира напружена та інколи призводить до помилок, за які касир несе повну матеріальну відповідальність. Та це не виправдовує беззаконня.
Я написала скарги. Приватбанк став власністю Держави, яка не переймається людиною, тому скарги скоріш не будуть задоволені.
Але відвідувачі порталу «Мінфін" зможуть скористатися уроками моєї історії: Хто попереджений, той озброєний!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (4)
Блокировка счёта
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Будьте готовы остаться без денег!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
Комментарии (5)
Отказ на поступление денежных средств
2) 05.05.2020 я предоставил акт выполненных работ и счет, звонок из банка в счете не указана основание согласно какого договора, ок, счет перекинул.
3) 06.05.2020 звонок, в договоре нету одной печати, ок, отправил.
4) 07.05.2020 звоню я и спрашиваю а где собственно деньги, в ответ ваше поступление мы вернули назад!!!
А на каком основании договор есть, акт есть с ними все в порядке, ДА. Мы тут решили и ссылаемся на два пункта.Со слов один гласит о каких то рисках, другой — что банк в праве отказать на свое усмотрение. На вопрос что будет с повторным платежем 50на50%, как вести дальше свой бизнес? Если так ставят палки в колеса, хотим зачислим хотим не зачислим…
Вывод: на заре карантин..., семью оставили без средств проживания и это нормально? Они (банк) не знают что делать. Куда катиться банк? Уходить в другой? Меня одна мысль, покинуть эту страну…
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (10)
Возврат средств
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
штрафы и уменьшение лимита без предупреждения
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (3)
Блокировка карты без объяснения причины
Комментарии (5)
Не соответствие предоставления услуг тарифам ПриватБанка Украины в городе Одессе
Итак где указано о том что распечатав выписку дома, обратившись в банк я должен оплатить 100 гривен, за что?? За то чтобы сотрудник поставил свой штамп,,,,?? На горячей линии сотрудник Приватбанка Кухарь Юлия Геннадиевна монотонно только повторяла-так указано в тарифах-но в тарифах такого НЕТ. Получается чтобы заверить свой документ, свой чек, договор что угодно необходимо оплачивать 100 грн. Это просто придумано сотрудниками, а в тарифах такого нет.Банк должен придерживаться нормативных документов, приказов, тарифов, а не заниматься раскачиванием клиентов на комиссии.
На жаль, дійсно, у співробітників немає повноважень ставити мокрі печатки на довідках/виписках, які роздруковані не у відділенні банку. Якщо Вам все ж необхідно отримати живий підпис і печатку, він може звернутися до найближчого відділення банку. Така довідка має стандартну вартість 100 грн.
Комментарии (1)
Благодарность !!!
с целью решения ряда текущих финансовых вопросов.Хотим отметить высокий профессионализм, порядочность и отзывчивость заместителя директора отделения Дмитриевой Елены.Большое спасибо!!!
Написать комментарий
Кредитный лимит и страховка данного лимита
В апреле месяце, и как каждый месяц, ложу на карту больше минимального платежа. Через пару дней приходит смс: «*** после анализа кредитной истории и финансового положения, Ваш кредитный лимит пересмотрено». Естественно уменьшили. Хотя, для тех кто тупо пишет ответы от привата, не читая суть текста и им всегда жаль, финансовое положение у меня как было так и осталось, в плане просрочек в привте и других банках не было, плачу всегда вовремя и немного больше. То бишь никакого анализа нету.
Ближе к сути.
После уменьшения лимита положил еще денег на карту чтобы с этих денег списало % за использование кредитных средств и на ежемесячный платеж по страховке. Каково было удивление, что через пару дней опять пересмотрели лимит и уменьшили, а ежемесячный платеж на страховку не ушел (денег не хватило на счету). Кривой банк. Когда обратился в КЦ отключить страховку, почему то из предложенных вариантов отказа, были в основном вина клиента. Но есть свой вариант и там можно все описать.
«Э нет, ложечки-то нашлись, но осадок остался!»
Комментарии (1)
Худший опыт в моей жизни
Комментарии (2)
Проблема со сменой финансового номера
Сделал заявку на смену номера, сказали надо получить новую карту.
Курьер доставил карту сделал фото с ней, подписал бумажки что её получил.
Курьер сказал что карта активируется через 2 дня!
Прошел месяц служба поддержки банка говорит, что она не активная, предлагает выслать курьером еще карту.
Теперь самое интересное)
Карту выдают для смены финансового номера
При активизации карты СМС приходит на заблокированный телефон,, просьба отослать на телефон который хочу привязать игнорируется.
У меня есть все счета из пин коды, могу выслать паспорт, ИНН. Говорят онлайн мы не можем вас активировать.
Я инвалид, посещать Приват банк не имею возможности. Выезда представителя на дом нет!
Короче кабинетом пользоваться не могу.
Спасибо банку за внимательное отношение к клиентам!
Комментарии (2)
Слив клиентской базы
ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS.
Банк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Актуализация
До этого думал надежный банк. В место того что бы заботится о своих клиентах изобретают сомнительные требования. Это печально. Такие банки и такие методы все время будут тянуть Нашу Страну вниз.
Інструкція — https://pb.ua/short?37I
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Комментарии (9)
Заблокировали счета. Обслуговування рахунків призупинено у зв'язку з п.1.1.3.2.6 УіП. Обмеження на видаткові операції.
После позвонил сотрудник банка и рассказал что 04.04.2020 г. мне зашли деньги от такого-то человека и что эти деньги связаны с мошенничеством (якобы украли у какого-то пенсионера). Перевод мне осуществлен с Монобанка, украли деньги с ПУМБа. Было предложено вернуть деньги в добровольном порядке, на что сотрудник банка получил отказ (я ничего ни у кого не воровал, при переводе денег я не должен проверять их происхождение, да и нет у меня таких полномочий. Путь разбираются правоохранительные органы).
После обращения в помощь Приват-24, консультант написал что на протяжении 15 дней будут проводить проверку, в случае положительного результата — придет сообщении о разблокировке счетов, или же свяжется со мной сотрудник банка.
Прошло 15 дней, ни сообщений, ни звонков с банка не поступало.
Написал в поддержку Приват-24, там опять про 15 дней. Так можно бесконечно писать стандартные фразы.
Уважаемый Приватбанк, у Вас нет законных оснований для блокировки моих счетов (решение суда, наложение арестов от исполнителей) на неопределенные сроки. При неразрешении вопроса в ближайшее время, вынужден буду обратиться в прокуратуру и суд на Ваши незаконные действия, т.к. фактически не могу платить по своим обязательствам.
Тут хотя бы логически подумали, если б я был мошенником, зачем бы мне хранить на своих счетах значительные суммы денег (перевод поступил 04.04.20, заблокировали — 23.04.20.)
Комментарии (34)
Заказал карту,не могу пользоваться
Написать комментарий
Никому не посоветую. Издеваются!!!
Комментарии (1)