×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Приватбанк продолжает слать сообщения умершему клиенту
Нам шкода, що трапилася така ситуація та співчуваємо втраті, однак в банку не зазначено, що клієнт помер.
У разі смерті клієнта, родичам / спадкоємцям необхідно в першу чергу надати свідоцтво про смерть в будь-яке наше відділення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (25)
Не могу оформить беби бокс.
Комментарии (3)
Почему я не могу к позвонить?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (5)
выдана пенсия по заблокированной карте
Моїй матері 92 роки.
6-го грудня при переїзді з Херсона до Запоріжжя зникла пенсійна карта моєї матері.
7-го грудня її пенсійна карта була заявлена оператору Приватбанку як вкрадена і оператором прийнята заява на перевипуск нової пенсійної карти.
8-го грудня пенсія матері за грудень місяць була знята сторонньою особою по заблокованій пенсійній карті.
Оператор Приватбанку гарантувала що пенсія після заяви про викрадення картки не може бути видана нікому по заблокованій пенсійній карті. Вона навіть не зайде на пенсійний рахунок. При спробі пенсійного фонду перерахувати пенсію вони отримають відповідь ПОМИЛКА.
Помилки не сталось. Пенсія зайшла на картку і її зняли 8го грудня.
Я не прошу ніякої інформації по пенсійній карті матері. Її обчистили до копійки. Навіть додатково зняли 84 гривні 84 копійки які залишались на картці після зняття основної суми.
Наближується день січневої пенсії. Її також може отримати той в чиїх руках заблокована песійна карта моєї матері.
У базі приватбанку є записи всіх моїх розмов з операторами приватбанку (Є НАДІЯ).
Кожного разу вони вимагали щоб я давав слухавку матері щоб вона підтвердила що я спілкуюсь з оператором від її імені.
Бдительние ви мои. Ви видали материну пенсію за грудень 2020 року по пенсійній карті яка Вашим оператором була зареєстрована як вкрадена.
На всі мої запити відповідь одна. Ми не даємо ніяку інформацію по картці. Не треба мені її давати. Я вам даю інформацію = вкрадено гроші з заблокованої пенсійної картки.
Може хто з читачів порадить що потрібно робити щоб пенсію в 2021 році могла отримувати мати, а не той, в чиїх руках заблокована пенсійна карта матері.
Бо складається враження що приватбанк комплектується такими ж безграмотними співробітниками як і керівництво України.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату ми проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Банк не хоче допомогти
У разі, якщо такої змоги немає і клієнт перебуває за межами України, то ми завжди йдемо назустріч і надаємо змогу відновити доступ за допомогою наших колег.
Для цього, при зверненні потрібно пройти верифікацію підтвердивши цим, що звертається власник аккаунту.
Так як дані, надані в банк та при дзвінку відрізнялись, то ми змушені відмовити в проведенні операції дистанційно.
Варто пам'ятати про необхідніть актуалізації даних та своєчастності надання інформації до банку в разі їх зміни.
Зі сторони банку не обмежується користування картками та сервісами.
Комментарии (5)
Снятие денег с карты без ведома. Безопасный банк?
При авторизації картки було запрошено пароль 3d secure для підтверждення операції. Отримати його можна було лише на номер, що прив'язано до картки. В даному разі, якщо його не було передано третім особам, то варто уточнити у мобільного оператора чи не мав місце перевипуск сім-картки.
Що стосується операцій, то зі свого боку ми будемо їх оскаржувати, згідно правил міжнародної платіжної системи і зробимо все можливе для результативного їх розгляду.
Вам, на даному етапі, також, рекомендуємо звернутися до підтримки сайту, де було оплачено рекламні послуги для перевірки інформації щодо акаунту, з якого їх було оплачено, подальшого його блокування та можливості повернення коштів з боку торгівельної точки.
Комментарии (1)
Банк провел операцию без подтверждения!
Що ж стосується самої можливості оплати та підтверждення.
Зверніть увагу, що операція буде проведена лише у разі, якщо для оплати буде введено корректно реквізити картки платника (номер карти, термін дії, СVV код), картка отримувача, на яку планується провести оплату і після цього платіж потрібно підтвердити.
Якщо клієнт не планує проводити оплату та не передає дані картки третім особам, то їх не буде введено на сайті для проведення оплати.
Звертаємо увагу, що послуга p2p (переказ з картки на картку) — це послуга відправки коштів за номером картки і вона не може бути розцінена як ненадання товару, якщо сума надійшла на картку отримувача.
Наскільки ми зрозуміли з вашого відгуку, то ви надіслали кошти до іншого банку. Якщо мав місце факт шахрайства, ми наполегливо рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів та надати інформацію банку отримувачу про оплату, яку ви не підтверджуєте.
Зі свого боку ми завжди готові до плідної спрівпраці, основа якої — повна відповідність Законодавству України.
Комментарии (4)
Клиент 3-го сорта (Вопрос решен, 04.01.2021)
Кредитная история в порядке. Просрочек по платежам не имею.
более 43-х лет трудового стажа с зарплатой в 3−5- раз выше средней…, имею историю досрочного погашения ипотечного кредита в Raiffeisen и Platinum Bank в размере более $ 50000. Не имею просрочек и нарушений в Вашем банке. Все Ваши сотрудники утверждают, что банк не имеет черного списка… и??? Из данных от моих знакомых (компетентных) кто-то в одном из отделений Деснянского р-на Киева, после мелкого конфликта со мной «добазарился» с управляющим отделения закрыть любые лимиты. Сообщили, что я алкаш и трачу семейные деньги… и все. Несколько лет мне ни один банк не дает кредит при попытке покупки в магазине хотя бы праздничного сувенира. Ну я терплю и, уже зная, везде плачу наличкой.
Ответ от Вас естественно не жду. Если только можете, прошу помочь закрыть взаимоотношения с Приват Банком как можно быстрее.
ПриватБанк не може впливати на рішення інших банків та фінансових структур.
Веденням кредитних історій (діяльність бюро по збору, обробці, зберіганню, захисту, використанню інформації, яка складає кредитну історію) і надання послуг, пов´язаних з обробкою і аналізом цієї інформації займається Українське бюро кредитних історій.
Звертаємо вашу увагу, що ви завжди можете самостійно переглянути інформацію стосовно вашого кредитного рейтингу в УБКІ, а саме:
— в розділі Приватним особам — Кредитний рейтинг: https://www.ubki.ua/credit-rating-ua.
Для цього потрібно авторизуватися на сайті за допомогою мобільного.
— в Інтернет-банку Приват24, в розділі: Мої рахунки / Кредитний рейтинг;
— в додатку Privat24, в меню: ⠶ — Кредитний рейтинг.
Вартість звіту — 50 грн.
Всі отримані раніше звіти можна знайти в розділі Журнал — Замовлення.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контатки та детальніше розглянути ваш випадок.
Нарушений действительно нет и возобновили возможность кредитования.
Уверен, что положительное решение вопроса связано с участием представителя Минфина. Зря не обратился ранее. Отвечать на комментарии с выражением сомнений не буду…
Всех поздравляю с Новым Годом и наступающим Рождеством Христовым!
Желаю всяческих успехов и благополучия.
Комментарии (4)
Компитентность и быстрое решения проблемы.
Ми завжди поряд і раді допомогти. Дякуємо за ваш вибір :)
Написать комментарий
Робота служби безпеки банку
Дякуємо за ваш відгук! Можете на нас розраховувати :)
Написать комментарий
Ахтунг!
На следующий день снова звонок, с другого телефона, та же история, но уже текст немного другой, в отделение не приглашают, просто: «если Вас заинтересовало предложение — нажмите 1, и Вам придет ссылка с пошаговыми инструкциями, и т. д.»
В общем так, честной народ — лично я с такой подводкой еще не сталкивалась, потому будьте бдительны.
Ситуація описана вами, схожа на дзвінок від агентів банку, який здійснюється лише на номери, яких немає в базі банку з цілллю запропонувати оформити картку.
Знайти відділення на мапі та переглянути його режим роботи ви можете на нашому сайті https://privatbank.ua/map або в мобільному додатку Приват24, в якому також можна перевірити чи належить номер ПриватБанку.
Дякуємо вам за пильність. Ми рекомендуємо не переходити за сумнівними посиланнями та не залишати там персональну інформацію чи дані картки. В нас на сайті є декілька порад, які допоможуть вам не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/informational-security
У разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до нас в особистому повідомленні або за одним із каналів, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Комментарии (2)
Благодарность, по моему мнению самому компетентному специалисту в ПриватБанке, Виталию!
Желаю Вам Виталий, успехов в банковской сфере.
П.С.- Средства были заморожены 10 месяцев, разблокировал онлайн.
Ш. И.Р.
Дякуємо за те, що ви з нами. Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та завжди раді допомогти.
Написать комментарий
З 10.12.2020 намагаюсь з’ясувати причину ((((
Як ми бачимо, за вашим зверненням в підтримку була надана інформація по даному питанню.
Дані по заборгованості в шаблонах комунальних платежів відображається ті, які останній раз на банк передало підприємство отримувач.
В архіві платежів ви можете певнитись в тому, що платежі були відправлені успішно та завантажити квитанцію, яка підтверджує факт оплати з вашої сторони. Для уточнення питання, щодо заборгованості та відправки підприємством актуальної інформації в банк ви можете звернутись до отримувача.
Комментарии (2)
«Не реалізовано» — коротко і ясно
Перепрошуємо за можливі незручності.
Проведемо роботу з фахівцем, до якого ви звертались, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
У разі виникнення питань, звертайтесь. Будемо раді допомогти.
Комментарии (7)
Подяка
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Подяка)
Тут є все і навіть більше)))
Дякую Всім за допомогу і співпрацю)
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Автоматичне продовження депозиту
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення строку дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний строк без явки вкладника в банк.
Це дуже зручно як для вкладника, так і для банку. Клієнту не потрібно звертатися в банк для переукладення договору, перед ним не стоїть дилема, як вигідніше розмістити кошти за закінченням депозиту. Для банку значно знижуються операційні витрати з переоформлення договорів, за якими закінчився строк.
Також, при автоматичному продовженні, банком нараховується додаткова надбавка до відсоткової ставки вкладу.
Також, відмовитись від автоматичного продовження можливо за місяць до закінчення строку вкладу (для вкладів на 1 місяць — через 5 днів з дати оформлення або продовження).
Комментарии (2)
Отзывчивый персонал.
Пользователь предоставил доказательство по запросу администрации сайта, подтверждающее, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Кращий банк у цій Україні, повірите ви одній людині.
Великий, світлий, теплий зал.
Приємні теплі кольори,
В ПриватБанк заходи сміливіше ти.
Я кожен місяць там буваю,
Гроші с карточки знімаю.
Не було у мене с цим проблем,
Хоча працюю звичайним вчителем.
Я знаю правила — усі,
Що б зберегти кошти всі свої.
Я знаю як картою користуватись,
Шахраям до мене не дістатись.
ПриватБанк надійний банк,
Йому можна кошти довіряти.
Якщо хтось зі мною не згоден,
Може в банці їх тримати.
Отримали позитивний заряд на весь день!
Написать комментарий
Блокирование карты мошенника
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)