×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Юристи відсутні
P.S. Завтра вранці з юристом будемо готувати позов до суду.
P.S.S. В відгуках в рубриці «погано» можна вибрать тільки 3 пункти — Привіт — банк, та для вас 103 пукнти буде замало!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (6)
Ужас
Сегодня опять такая же *** . ПРИВАТ ВЫ АХРИНЕЛИ? КАКОГО ЛЕШЕГО Я ДОЛЖЕН ТРАТИТЬ СВОЁ ВРЕМЯ И НЕРВЫ НА ВАС?
Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку своїх коштів.
Блокування картки та необхідність підтвердження номеру телефону виникла виключно з міркувань безпеки. В подібній ситуації достатньо звернутись в онлайн чат на нашому сайті, де фахівці залюбки допоможуть з розблокуванням картки, коли це можливо дистанційно та дадуть відповідь на актуальні питання.
Комментарии (5)
Обслуговування по еквайрингу
Дякуємо вам за небайдужість до наших сервісів. Вашу проблему розглядають наші фахівці. Нагадуємо, що, крім дзвінків, ви можете звертатись в чат онлайн та електронною поштою.
Написать комментарий
Ужасный сервис
Будем прекращать сотрудничество с Вашим банком из-за некомпетентности Ваших сотрудников и клентского сервиса, а также никому не советуем связываться с Вашим банком.
Дякуємо вам за небайдужість до наших сервісів. Вашу проблему розглядають наші фахівці. Нагадуємо, що, крім дзвінків, ви можете звертатись в чат онлайн та електронною поштою.
Написать комментарий
Найгірше обслуговування серед банків України
До сервісу підтримки неможливо додзвонитися. Банк жахливий.
Дякуємо вам за небайдужість до наших сервісів. Вашу проблему розглядають наші фахівці. Нагадуємо, що, крім дзвінків, ви можете звертатись в чат онлайн та електронною поштою.
Написать комментарий
Банк не поважає клієнтів
1) 01.09.20 року без будь якого попередження ПБ заблокував мою зарплатну картку та всі рахунки. В відділенні пояснили що мені потрібно пройти ідентифікацію(!!! А що вам заважало мене попередити???). Я приніс в відділення всі необхідні документи. Сказали що все гаразд, на протязі доби розблокують. Через три дні очикування мені вдалось через чат з'ясувати, що в мене нема реєстрації на матеріковой частині України, тому вони не розблоковують.
2) 24.09.20 року я приніс документ який підтверджує моє місто проживання на теріторії підконтрольній Україні. Мені знов пообіцяли за добу розблокувати картку. Але прошло вже 7 (сім) діб після подання документа. Картка досі не розблокована. Пояснення одне: «Ми робимо все можливе щоб вирішити ваше питання.» Пройшов рівно місяць як я не маю доступу до моїх особистих коштів.
3) Крім цього всього, заблокован доступ до Приват24 через компьютер. Навіщо це робити???? Слів нема, тільки вирази.
Оцінка 2 ( і це забагато) за обслуговування. Питання до ПБ — а як ви самі в цій сітуції себе оцінете?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (4)
Бейби бокс или новая схема
За карткою на яку зараховані кошти за проектом «Пакунок малюка» недоступні будь-які витрати, окрім ухвалених магазинів Міністерством соціальної політики https://pakunok-malyuka.ioc.gov.ua
Звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (5)
Кредитный лимит
В останній момент погасив іпотеку, зняв з кредитки 48 тис., потім почав гасить всіми коштами, які були в наявності, тобто собі на прожиття взагалі нічого не залишав, в надії на те, що при необхідності зможу знять із кредитки. Коли залишилось погасить 20 тис, кредитний ліміт раптово зменшився настільки, що зняти з карти нічого більше не можна було. Тобто я залишився без можливості оплатити навіть продукти. Звернувся в підтримку, говорять «Щоб підвищи шанси на збільшення кредитного ліміту, Вам необходно частіше користуватись кредиткою ПриватБанку» — тут сміялась вся сім'я) потім подзвонив персональному банкіру (Ліщук Наталія), вона взагалі слухавку не взяла. У дружини Монобанк, таких проблем немає, хоча користуємось кредитним лімітом схожим чином. Буду також переходить на Монобанк.
Банком не задоволений, «підставили» в найбільш непідходящий момент.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Дійсно, активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Комментарии (4)
Іпотечний кредит реалії
За вашим зверненням питання було розглянуто профільними фахівцями, які надали інформацію та повідомили вас про можливі шляхи вирішення питання за результатом. Додатково вам буде направлено офіційну відповідь за даною ситуацією.
Комментарии (1)
Все хуже и хуже
Ми кожного дня старанно працюємо, щоб наші клієнти отримували лише якісний сервіс. Впроваджуємо нові та модернізуємо вже існуючі послуги та механізми, даючи вам можливість здійснювати всі необхідні операції з мінімальними зусиллями. У разі, якщо ви маєте невирішені питання, будь ласка, опишіть деталі в особистому повідомленні. Будемо раді допомогти.
Написать комментарий
Дуже мало спеціалістів!!! Постійні черги!!
Кількість спеціалістів у відділенні розрахована на нормальний режим роботи. Ваше звернення могло випасти на час, коли у послугах відділення виникла потреба у великої кількості клієнтів, що з різних причин не користуються нашими дистанційними каналами. В той же час, наші фахівці в онлайн підтримці на сайті та гарячій лінії цілодобово доступні та будуть раді допомогти.
Щодо одного з питань, з яким ви хотіли звернутись у відділення то хочемо зауважити, що оформити картку зараз можна онлайн через Приват24. Оформлена таким способом віртуальна картка має ті ж функції, що і звичайна.
Таким чином, ви можете провести більшість необхідних операцій онлайн, тим сами економлячи свій час та не наражаючи себе на небезпеку в умовах карантину.
Ми наполегливо рекомендуємо мінмізувати контакти та максимально використовувати канали самообслуговування.
Бережіть себе та своїх близьких!
Комментарии (3)
ПриватБанк продал мои личные данные
И тут, внезапно, знакомые люди пересылают мне фотографию, где я держу полученную мной карту ПриватБанка, в отделении. Так же пересылают мои личные данные, адрес прописки, состав семьи… Меня начали искать, с целью мести. Так уж вышло, что ПриватБанк продал мои данные террористам.
Далее я еду в службу безопасности этого «банка» в городе Черкассы, где проживаю. Сотрудники просят позвонить на 3700, и обратиться к оператору. Туда, увы, дозвониться не вышло. Пишу в чат, жду, и… И мне отказывают в общении со службой безопасности. Далее они создают какую-то заявку, что-то там решают… Потом они пробуют дозвониться мне на мой номер телефона, который мне пришлось выбросить, после продажи моих личных данных. По состоянию на сегодня — я сменил квартиру, адрес которой они продали, и понес материальный ущерб, дабы сохранить семью в безопасности.
У меня вопрос: Имея на руках фотографии, где меня фотографируют в отделении с картой в руках, и имея прочие аргументы передачи моих данных третьим лицам… Понеся вынужденные материальные потери… Что, наиболее логичным, с точки зрения закона — следует предпринять? Иск? Обращение в СБУ? Как поступить правильно?
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають таким ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Що стосується заявки, то за результатом її розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку за номером, який ви вказали в заявці до відгуку.
Комментарии (6)
Запрет выполнения операций по картам + блокировка входа в систему Приват24 через браузер, вечная актуализация данных
Обращаясь по указанным контактам отправляют в отделение для актуализации данных.
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер, написано с целью безопасности услуга недоступна, значит дело не в документах, или на сайте фраза указана некорректно.
Включите, пожалуйста, вход в систему Приват24 через сайт до того как я актуализировал данные, каждый день я что-то предоставлять банку не собираюсь, актуальные документы, которые указал ваш специалист в голосовом звонке, который записан, я предоставил.
Документ предоставил и опять Вам необходимо актуализировать данные…
Ребята в банке отдайте мои деньги, закройте счета и идите актуализировать данные…
Я уже давно спокойно пользуюсь услугами другого банка.
П.С. Как выяснилось в процессе разговора, юристы банка решили ограничить всех клиентов с подозрительными документами, которые легальны, выписаны в органах Украины и имеют полную силу, и теперь нужно бесконечно ходить и кому-то что-то доказывать.
Мои деньги банк не отдает, воспользоваться ими со счёта нельзя, похоже пора разбираться правоохранительным органам.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ваше питання було детально розглянуто фахівцями та за результатом проведений зворотній зв'язок з наданням інформації і шляхів вирішення питання. На жаль, після цього, вами не були надані необхідні документи для актуалізації.
Комментарии (1)
Банк прекратил финансовое обслуживание
Комментарии (2)
Безпідставне блокування платежів
Але тут прийшла смс з пропозицією піти в банкомат або каску (де комісія вища) і все стало зрозуміло.
#зелене.всі.знають.що
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Комментарии (1)
ФОПам не рекомендую открывать счет в привате
Комментарии (3)
Финансовый мониторинг
Комментарии (1)
SOS! Работа претензиценного отдела
Авіакомпанія пропонує наступні альтернативи: зміна дати, ваучер.
Звертаємо вашу увагу що згідно розсилки бюлетенів від Visa, chargeback на період пандемії (в разі якщо чарджбек виникає як наслідок ненадання послуги з причини державних обмежень) заборонений відповідно до правил віза. Повернення коштів через chargeback в банку є порушенням правил платіжної системи віза, а також діє в розріз правил авіакомпанії.
Комментарии (17)
Помогли Разобраться С Продавцом, Который Не Хотел Возвращать Деньги.
Мне Вернули Деньги К Вечеру, После Утреннего Обращения.
И Продавец Засуетился, Сразу Начал Отзваниваться.
Мне Даже Не Пришлось Обращаться В Кибер Полицию.
Хотелось Бы Чтобы Ваш Банк, Подольше Просуществовал.
Рекомендую Всем Этот Банк!!!
Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Термінал не перевів 4000 грн
Термінал прийняв всі дані та гроші, але потім прийняв рішення що операція повинна скасуватись
В результаті я провів пів дня в чаті підтримки через те що перший консультант з яким я розмовляв 16:00 взагалі нічого не зробив, дізнався я про це в 20:00
Коли вирішив дізнатись про ступінь вирішення мого питання
В результаті коли відправник підтвердив операцію через чат вже о 21:00 йому сказали що кошти можуть надійти від 1 до 12 годин, а якщо ні то йому потрібно буде стати клієнтом приват банку…
Ні грошей, ні впевненості того що мені прийдуть кошти через залишившихся дві години до кінця терміну повернення вказаний оператором
До цього був всім задоволений, а на разі хочу завершити відносини з цим банком
Повністю зруйновані плани не тільки через технічні проблеми, а й через не компетентність співробітника банку
Комментарии (1)