×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Позитивный отзыв
Спасибо Вам за Вашу работу!
Дякуємо вам за відгук!
Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Раптом що — ми поруч 24/7 :)
Беремо і робимо!
Комментарии (4)
Заставляют идти в отделение уже раз 5ый
Сейчас снова проблема. Отключили мне оплату частями. Оператор говорит что обновлять документы надо чтоб подключили и, внимание, только в отделении! Когда я предложила отправить копию документов через вроде как государственное приложение Дия, мне сообщили что это не сервис ПриватБанка и обновить таким образом документы нельзя. Можно только в отделении банка! Если честно я на грани закрыть счета и начать пользоваться другим банком, который сможет решить такие проблемы без визита в отделение за 20 км
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. Дійсно, для того, щоб ви змогли повноцінно користуватися послугами банку, в тому числі і «Оплатою частинами» потрібно, щоб в нашій базі були ваші актуальні дані.
При наявності документу, ви можете звернутися в наше відділення, де наші фахівці допоможуть вам актуалізувати дані, в тому числі і через застосунок «Дія».
Рекомендуємо ознайомитися з інформацією в нашому прес – релізі: https://privatbank.ua/news/2020/10/5/1302
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Не ідеальний, але, мабуть, один з кращих…
Ми намагаємося надати максимально якісний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь-якій ситуації, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль.
Ми щиро вдячні вам за відгук та за те, що домомагаєте нам стати краще.
Якщо у вас є невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення.
Ми завжди раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Наследство
Вопрос, на каком основании они лишают меня права наследства?
Можно ли подать жалобу в НБУ на Приват?
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (18)
Если на жизненном пути попались мошенники
Можете на нас розраховувати.
Завжди раді допомогти :)
Комментарии (1)
Помогли вернуть средства
Були раді допомогти.
Сподіваємось, що в майбутньому ви більше не зустрінетесь із шахраями.
Написать комментарий
Списання коштів з рахунку без запитів про підтвердження
Одразу ж заблокував карту та перевірив наявність пластикової карти у гаманці (вона була на місці). Зателефонував співробітнику Приват банку описав ситуацію. Співробітник порадив оформити заявку на повернення коштів, що ми сумісно зробили.
Після розгляду заявки отримав відповідь «суму не може бути повернуто».
Хочу підмітити, що карта була оформлена відносно недавно та жодних операцій по карті я не робив (кошти не знімав, не розраховувався картою в терміналах та в інтернет магазинах та інше). Реквізити карти відомі тільки мені та Приват банку.
Дивна ситуація, чи не так?
За можливості прошу представників Приват банку прокоментувати.
За вашим зверненням було сформовано заявку на повернення коштів. В даному випадку було відмовлено в поверненні коштів, так як операція проводилась з присутністю картки/телефона, що унеможливлює оскарження згідно правил платіжної системи.
Якщо ви не проводили оплату надсилання або ж отримання посилки ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для встановлення особи яка проводила оплату та притягення її до відповідальності.
За вашим зверненням, наші колеги в онлайн підтримці на сайті pb.ua можуть підказати назву сервісу де була проведена оплата.
Окремо звертаємо увагу, що співробітники банку не можуть отримати такі дані, як пін-код картки та СVV — лише маючи фінансовий номер телефону доступне їх замовлення.
Написать комментарий
Доставка карты голд
Пишу отзыв здесь, потому что общение с менеджерами довольно странное: каждый даёт разную информацию и даже не извиняется, когда предыдущий сотрудник объяснил ситуацию не совсем корректно.
Именная карта голд была заказана 7 февраля. После общения с несколькими сотрудниками в онлайн чате выяснилась дата доставки: 16 февраля. Карта в данный день доставлена не была. После обращения в службу техподдержки оказалось, что день доставки — сегодня.
Курьер позвонил, уже находясь перед калиткой моего дома, хотя до этого мне объяснили, что курьер позвонит для согласования времени доставки. Я получить карту не могла, потому что была на работе. На моё замечание, почему время доставки не было согласовано, курьер ответил буквально «Я не знаю, кто вам такое сказал. Я уже здесь и больше сегодня в этот район не вернусь». Договорились, что он всё-таки вернётся в этот район, хотя и завтра.
Прошу провести обучение сотрудников (менеджеров и курьеров) основам уважительного общения с клиентами и улучшить информационное обеспечение работы менеджеров, чтобы они скоординированно отвечали на запросы.
Перепрошуємо за незручності. Доставку здійснює кур'єрська компанія, яка співпрацює з банком.
Щоб ми могли розібратись в даній ситуації та перевірити інформацію за вашим зверненням в підтримку, нам потрібно вас ідентифікувати. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
Написать комментарий
Признание ошибок и компенсация
Ви завжди можете на нас розраховувати. Дякуємо, що ви з нами!
Написать комментарий
Не покупайте у них никакие страховки!
Как я вижу, это НЕ страховка, так как страховой случай наступил, возрата средств нет. Банк или их партнеры хотят вернуть деньги через апеляции к авикомпании! Поэтому и ждать 3 месяца. Или просто кидают говоря это. Уважаемый банк, во-первых я жду свои 80% от билетов. Во-вторых, обьясните почему вы\ваши партнеры не выполняете страховой договор и вводите клиентов в заблуждения через такие договора?
Для можливості перевірки інформації та надання відповіді потрібна інформація за квитком.
На жаль, у відгуці не вказані необхідні дані за якими ми могли б дати коментар за ситуацією.
Йдемо до приватних повдіомлень, щоб уточнити деталі та допомогти.
Комментарии (1)
Халатность
Щоб ми могли розібратись в ситуації та надати інформацію до нас має звернутись клієнт власник картки за одним із авторизованих каналів, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші колеги будуть раді йому допомогти.
Написать комментарий
Обслуговування на НЕ високому рівні
Вдома зателефонував на гарячу лінію 3700, там сказали що немає ніякої необхідності у встановленні цього додатку для виконання операцій такого типу. Завтра їду туди вже в 3 раз.
Це називається не обслуговування клієнтів, а нибивання плану працівником відділення. кожен раз розмова з персоналом цього відділення починається зі слів «чому ви не хочете встановлювати приват24 ???».
Будь ласка роз’ясніть ситуацію, хіба наявність додатку приват24 є обов’язковою умовою щоб бути клієнтом вашого банку? якщо ні, прошу — наведіть порядок з персоналом (а точніше з керівництвом) Відділення ПриватБанку пл. Корятовича 13, м. Ужгород. Дякую.
Перепрошуємо, що ви зтикнулись з такою ситуацією.
Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки відносно дій співробітника відділення. За її результатом додатково зв'яжемось з вами.
Комментарии (4)
Халатность
За даними вказаними вами в заявці до відгуку, на жаль, не змогли вас ідентифікувати, так як в ній вказані дані інших осіб, що не дає нам змоги перевірити інформацію за вашою ситуацією та впевнитись, що звертається саме клієнт, який проводив операцію в терміналі.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані.
Комментарии (3)
Приват банк
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість здійснення майже всіх операцій віддалено.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення деталей вашого візиту до відділення.
Комментарии (4)
за гранью жалости
В поддержке человек 25 минут просит меня авторизоваться и не может меня услышать что у меня НЕ ДОЛЖНО БЫТЬ доступа в персональный кабинет так как я не являюсь клиентом банка и моих данных у них быть не должно.
Предлагают сходить в отделение банка, все потому что банк не удаляет персональные данные, хотя подтверждает факт удаления.
Ни разу не пожалел о решении прекратить сотрудничество.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Комментарии (2)
Спам звонки (я не клиент банка)
Я не являюсь клиентом банка.
Последний звонок 17 февраля 2021 года.
Номер телефона с которого получаю звонок 067−370−46−17.
Блокирую номера, но они разные.
Реклама — запись женского голоса.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (2)
Вирішення питання
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Отношение работников Приватбанка к пенсионерам
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (6)
банковский счёт для нерезидента Украины
я, как нерезидент Украины с заграничным паспортом Украины, хотел открыть счёт в ПриватБанке, для возможности операций безналичного перечисления денег на него и с него, а также имея кредитную карточку, оплачивания за границей. На что получил ответ в одном из ваших филиалов в Киеве, что не возможно будет другим лицам делать денежный перевод на этот счёт.
Я хотел бы услышать, на сколько эта, данная мне информация, соответствует действительности и как мне открыть такой счёт для элементарных банковских действий.
Заранее спасибо.
На картку/рахунок нерезидент не може отримувати платежі по Україні.
Якщо бажаєте самостійно поповнювати картку понад 15 000 грн/на добу — додатково вам необхідно пред´явити джерело походження коштів: ввізна декларація, видатковий документ про зняття вами коштів зі свого рахунку або вкладу, отримання термінового переказу та ін.
Комментарии (5)
Невозможно поменять карточку
Програма «Дисконтний клуб» передбачає знижки до 30% у багатьох закладах України: http://discount.pb.ua/ua
На жаль, зважаючи на специфіку роботи співробітника відділення персональний банкір не завжди може оперативно відповісти в чаті або прийняти дзвінок. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно.
Щоб перестати бути членом gold клубу, достатньо закрити gold картки. Це можна зробити в особистому кабінеті веб Приват24.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Більшість операцій ви можете проводити без відвідування відділення. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Комментарии (2)