Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
На протязі 2 днів замовляю 2400 $, вчора отримала 800$, спокійно пішла. Але сьогодні йду в банк переді мною людина кладе готівкою 9000$. І після неї йду я, і мені видають 1400$ з 2400$. І говорять що цю суму мають поділити на всіх. Я військова в мене немає можливості кожного дня ходити в банк і отримувати по 200−400, в місті буваю раз в пару місяців. Дякую що цей банк так дбає за те що люди такі як і я бережу країну. Слава Героям.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 19 июля 2024, 19:27
Добрий вечір.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Весь час закритий. Діє повітряна тривога, сидять без роботи, а коли в обідню перерву відміняється інколи тривога, кажуть, що в них обідня перерва. Бабусі стоять цілий день на сонці. Можно було б їм піти на поступки і по одному запускати у відділення.
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2024, 14:55
Добрий день!
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе.
Gerikvolf 18 июля 2024, 14:18
Працював розробником веб ігор на компанію, в якій в моменті зʼявилися величезні фінансові труднощі через недобросовісність замовника.

Протягом майже 4 місяців намагався допомогти компанії, працював за обіцянки.
І ось змінив роботу на нову. Та почав домовлятись з директором старої компанії про виплату заробітної платні.

Він сказав що на данний момент може виплатити тільки таку то суму у крипті, а надалі вже саме на фоп рахунок як буде приходити оплата від замовників.

Я вже не можу в цьому аду працювати, і в купі кредитів та обіцянок в даний момент. Погодився.

Мені прийшло в крипті, я одразу обміняв, закинувши на карту та оплативши кредити.
Після чого в кінці кварталу збираюсь оплатити фоп податки після отримання зп з другої роботи.

Проте, вже сьогодні 18/07 приват банк розриває договір не встановлюючи причину. Чому вони рахують операції з криптою нелегальними? Що саме потрібно зробити щоб вирішити це питання — незрозуміло, бо по договору вони не мають обовʼязку розповідати. Додзвонитись та отримати якусь інформацію на гарячій лінії також неможливо.
Модна спробувати написати лист на канцелярію, що я і зробив, але час очікування щось біля трьох місяців.

Надавати попередження, або доносити детальну інформацію про можливі ризики — банк не вміє.

Користуюсь банком вже років 12. Відношення ніби до скоту, а не людей які попри війну та таку кількість проблем навколо залишаються тут та працюють по 16 годин на день
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2024, 14:49
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Багато років користуюся послугами Приватбанку і до цього часу був задоволений, всі питання які виникали вирішувалися в найкоротші терміни, всі рекомендував даний банк. Однак останнім часом зовсім не задоволений роботою даного банку.
Причина в тому що у відділенні відсутня іноземна валюта для купівлі, а точніше долар США. Касир повідолима щоб придбати долари США робіть замовлення через приват 24. Зробив замовлення прихожу у відділення мені видають долари США зразка 1996 року і стан їх не дуже гарний, я відмовився їх отримувати, інших окрім 1996 року в банку немає. Замовив знову через приват 24 і знову привезли долари США 1996 року і стан їх не задовільний. Якщо ви знаєте в подальшому продати долари США 1996 року доволі проблематично, обмінники так і банки не охоче їх приймають назад. Тому в мене питання чому у відділенні Приват банк завозить долари США лише 1996 року?
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2024, 12:28
Вітаємо.
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. При отриманні коштів Ви можете відмовитися від замовлення та перезамовити їх на іншу дату. Хочемо зауважити, якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Reif1 18 июля 2024, 10:56
Отделение по адресу: Киев, ул. Ивана Драча, 1
Замовив валюту на відділення Київ, вул.Драча, 1. Прямо переді мною у касу зайшов невідомий чоловік, касир Носуленко Віта, закрила вікно, сказала зачекати. Однак я чув усю їх розмову. «2006 будете брати», «нові але з печатками теж не будете брати?» і.т.д. Після цього коли він пішов, каса відкрилась і звісно мені касир запропонувала лише старий хлам. На мої зауваження, а що це був за чоловік, що це взагалі було, мені грубо сказала що нічого не було і долари є в наявності лише старі, і взагалі я нічого не доведу. Так що шановні клієнти, отакі причини відсутності нормальних купюр через те, що приват тримає таких касирів на роботі і не вживає заходів
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2024, 11:53
Вітаємо.
Наші спеціалісти перевірять інформацію та розберуться в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Хочемо зауважити, що Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Taras35 17 июля 2024, 15:21
Більше десятка років клієнт Приватбанку. Тримаю гроші на всяк випадок. Зараз є біля 17 тис на різних картках в Приват24. Користуюсь рідко останні роки. Сума майже стабільна весь час. Спробував поповнити мобільний і отримав відмову «картки заблоковано за рішенням банку». Надіслав фото паспорта декілька раз на дурну «актуалізацію» (де ще в Європі таке є?). Ну фіг з вами, з «розумними». Все як в іструкції тричі повторив операцію та після шидкозникаючого повідомлення «ви успішно пройшли» переадресовує на сторінку з підтвердженням адреси «збігається» — «не збігається на поточний момент» після натискання «продовжити» — все зависає: «сторінка не відповідає». З онлайн підтримкою і браузери міняв, оновлював, і чекав до 22:00 «автоматичного спрацювання» — все те саме, чат допопоги вперто пише «не отримували ваших документів», «актуалізуйте дані». То куди вони ділись відіслані фото паспорта декілька раз, якщо система верифікації перед зависанням писала: «успішно»? Останній раз спеціаліст Станіслав після повторення всіх спроб в проміжку між відключеннями світла, як і попередні рази, написав: «передаю інформацію в тех відділ». Уже другий день — нічого. Тож або система не працює повноцінно з актуалізації даних або хтось в ручну блокував. Після того як Приватбанк став державним — це почалась очевидна деградація, замість заробляти гроші забаганки чиновників виконують. Камо грядеш? Як забрати гроші, які ні в кого не крав, і соціалу ніякого не отримував.
Приватбанк
Ответ банка
17 июля 2024, 16:34
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Star11111 17 июля 2024, 13:34
17.07.2024 я намагався поповнити мобільний через Приват24, але операція не проходила
я звернувся в чат Приват 24 для вирішення цього питання
Оператор близко півгодини задавав питання потім через півгодини почав знову ставити ті самі питання
в кінці розмови він порадив мені не користуватися сервісами Приват для поповнення мобільного, а звертатися безпосередньо до мобільного оператора

ось де яки перли:

Допомога Онлайн
Вітаю у чаті. Мене звати Альона, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
11:47
Не проходить операція з поповнення мобільного
11:47
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.

12:13
Допомога Онлайн
Дякую, хвилину
12:16
Підкажіть, будь ласка, останні рази намагались провести платіж саме через Приват24, вірно?
12:17
так через Приват24
12:17
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.

12:20
Допомога Онлайн
Хвилину
12:23
Допомога Онлайн
Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.

12:30
Допомога Онлайн
Вашу скаргу зараз зафіксую, але зворотнього зв’язку нажаль не буде

12:50
Ви офіціїно підтвержуете що платіж по поповненая номеру мобільного оператора через приват 24 зробити неможливо поки не вгадаеш яка сумма прходить, а яка ні? офіціїно підтвердіть цю інформацію
12:52
Допомога Онлайн
Так все вірно
Приватбанк
Ответ банка
17 июля 2024, 15:51
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Ви можете скористатися альтернативними способами оплати — терміналом, банкоматом або онлайн сервісами для поповнення, які надає ваш мобільний оператор.
mamanay 17 июля 2024, 12:49
Житомир! 3 дні поспіль не працюють відділення банку. Всі аптеки та магазини підключають генератори, а ПриватБанк, кажуть «не заробив». Все що треба знати про ДЕРЖАВНИЙ БАНК!
Приватбанк
Ответ банка
17 июля 2024, 14:28
Вітаємо.
Наразі більшість відділень Банку не мають автономного живлення, тому ми залежимо від електроенергії як і будь-яке підприємство в місті. Як тільки буде відновлено електропостачання в місті — запрацюють і відділення. За умов тривалого відключення електроенергії можливо звертатися до чергового відділення з автономним живленням, за адресою — м. Житомир, вул. Iвана Кочерги, 6. Хочемо зауважити, що більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Проблема решена
Ольга Рудоман 17 июля 2024, 12:41
Я військовослужбовець ЗСУ і в Києві з початком війни буваю з періодичністю раз на місяць-півтора і я постійний клієнт Приватбанку вже багато років.Однак ситуація з якою я зіткнулась вчора,16 липня 2024року, це неподобство!
Поповнювала власну карту Привату у терміналі самообслуговування в Т Ц Скаймол, поповнення було на 10 тисяч гривень купюрами по тисячі гривень.При натисненні на кнопку «завершити» операцію гасне світло і вимикається термінал.10 тисяч мені на карту так і не поступили хоч в термінал вони успішно потрапили. Термінал ввімкнувся через деякий час але звісно моя операція на ньому була вже перервана.На негайний мій дзвінок на 3700 працівник Привату сказала що так, вони бачили активність моєї карти у терміналі, що зафіксовано точний час операції та номер терміналу і що гроші повернуть мені за добу, максимум за три доби після інкасації.Доба вже пройшла грошей на карті я не бачу.На моє звернення до банку відповіли що потрібна інкасація терміналу і що потрібно очікувати.
Це дуже схоже на спробу присвоїти мої кошти.Адже сума чимала.І інкасація терміналів у таких супер-людних місцях відбувається щодоби! А не три доби чи інший термін, який називають співробітники Приватбанку.
Я вкрай обурена, у воєнний час установи мають йти назустріч військовим завдяки яким Україна ще існує, а не робити перепони у такому простому рішенні я повернення МОЇХ власних коштів, я ж не їх гроші собі прошу, а свої власні!
Якщо протягом трьох діб 10 тисяч мені не будуть повернені, я звертатимусь зі скаргами на роботу Привату у відповідні установи і також задію наших військових юристів для звернення до суду! Після такого «обслуговування» я замислююсь чи не змінити мені взагалі банк.
Приватбанк
Ответ банка
17 июля 2024, 14:10
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності! Ми повністю розуміємо, наскільки це може бути неприємно для Вас. В більшості випадків регламент опрацювання заявки на повернення коштів складає до трьох днів. В окремих випадках, максимальний термін може скласти до 14 днів, повернення коштів здійснюється за результатами інкасації. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку.
Заблокували картку в 23 році 29000, вже 100 заявок на розблокування, сказали потрібно повернути 3000 якийсь платіж, кажу без питань списуйте з картки,10 разів надавала згоду.До грошей так доступ і не отримала, буду подавати до суду з обмеженням клієнта доступом до свого рахунку й коштів
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 июля 2024, 17:49
Вітаємо.
Раніше була подана заявка, по якій з вами не змогли зв'язатись. Подали новий запит, будь ласка, залишайте на зв'язку для вирішення вашого питання.
cfirfrfrfirf12 15 июля 2024, 18:56
Доброго дня! Турбую Вас Трендовацька Алла Степанівна. Проживаю за адресою Бровари Сергія Москаленка 42кв2
13.07.24 я продавала монети на криптобіржі «бінанс» в мене взяли ордер, та оплатили його, в підтвердження надали квитанцію про оплату! Я перевела монети згідно ордеру! Через деякий час в другій половині дня мені прийшло повідомлення від ПриватБанку, що в мене обмежили користуванням картою! Я надала всі скріни ордерів квитанцій в чаті ПриватБанку! Сьгодні оператор грубо відповів що нічого не бачив, та порекомендував звертатися до поліції або суду!
Прошу Вас перевірити роботу працівників ПриватБанку, та розблокувати моїкошти!
15.07.24. Трендовацька А.С
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 июля 2024, 9:30
Добрий день.
Перепрошуємо за незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, зверніться до чату та надайте скріншоти де буде видно номер ордера та ПІБ покупця.
При відсутності підтвердження, переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
1959qwertyuiop 15 июля 2024, 16:47
10 червня 2024 я в 9−26 ранку я поповнила рахунок щоб не було заборованості банку на кредитній карті, позичила кошти і поклала також особисті кошти зверху для оплати санаторної путівки — по пільзі скидок попереднього бронювання.
в 9−30 ранку сформувала платіжне доручення на оплату коштів в сумі 31860 грн.
при цьому платіж чомусь не відбувся — дозвонитись на гарячу лінію було не можливо і я вирішила що моя помилка в набору розрахункового рахунку отримувача. не дочикавшись проведення платежу (дія рахунку закінчувалась 11.06) я змушена була знову набрати вказаний платіж в 12 годині і чомусь аж в 12- 47 (через чотири години після стоврення платежу -) пройшла належна оплата моіх коштів.
я відправила підтвердження броні в санаторій, але Приватбанк задвоів мій ідентичний платіж — ні хто зі мною не звязався, ні хто не уточнив — треба проводити чи ні -і в ньому чітко було зазначено що оплата по рах 4550 від 9.10, за одинаковий період за двох осіб і сума та сама, і списав з моіх кредитних коштів по цій безпідставній операції 838 грн.!!! повідомлення в мене засвітилось про це в 22−32 того вечора. Я зразу давай дзвонити на 3700 зробила зверенення, мені обіцяли повернути кошти, але мов не від нас залежить як швидко … мол може тривати 21 день!!! санаторій повернув сьогодні кошти на мою кредитну картку, а Приватбанк — не повернув 838 грн.
Як ви вважаєте: буду я ще далі співпрацювати з цим банком ??? в якому я маю 7 рахунків із 2010 року ??? ПОЗОР такому відношенню до клієнтів!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 июля 2024, 18:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anubis87 15 июля 2024, 10:23
Зараховані кошти 12.07.24. Монобанк виплатив 13.07. Приват на ранок 15.07 досі гроші не зачислив. Знову шось мутять.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 июля 2024, 10:54
Доброго дня!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Зайшовши до особистого кабінету у Приват 24 в розділ «цінні папери» я виявив червоний напис про те, що моє обслуговування в банку обмежене і пораду звернутися за номером 3700. Оператор контакт -центру підтвердив, що обмеження дійсно є, але які і через що повідомити відмовився.
Лише згодом мені самостійно вдалося вияснити, що це обмеження 1.2 за їхнім кодифікатором, а саме — через те, що десятки років тому я притягувався до кримінальної відповідальності. Як і де служба безпеки філіалу банку в Полтавській області змогла добути цю інформацію та ще й використати її на шкоду клієнту — окреме питання, яким буде займатись поліція, куди я направив відповідну заяву. У банку немає і не може бути доступу законним шляхом до таких реєстрів МВС, а отже, це злочинна діяльність, до якої, це очевидно, причетні діючі працівники поліції, маючи від цього неправомірну винагороду.
Я вже не перший рік займаюсь операціями з цінними паперами, а тепер не можу через уведені обмеження ні купити ні продати свої облігації, через що вже поніс певні матеріальні збитки, не говорячи про моральні.
Та й цікаво — яким чином наявність судимості в громадян може обмежити їх право на проведення законних фінансових операцій?
От вам і недоторканність приватного життя, от вам і використання персональної інформації як кому заманеться, от і конституційні права і свободи громадян, які на практиці є тільки міфом.
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2024, 17:44
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ivanazarenko803 14 июля 2024, 10:41
Не раджу відкривати рахунки в цьому банку. Приходив у відділення отримати готівку і злодій підглядував пін-код, а касир не зробила зауваження і мовчала хоча все бачила.
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2024, 13:06
Вітаємо.
ПриватБанк активно бореться із шахрайством. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Валентина Лазаренко 13 июля 2024, 20:28
Приват банк заблокировали карту ,20 месяцев не могу использовать свою пенсию, не могу оплатить коммуналку, нет возможности купить лекарство, оплатить лечение … Обращения были несколько раз по телефону, онлайн помощь чат банка, в Минфин, получала очередные отписки. Вынуждено выехала временно за пределы Украины из-за войны, условий, возраста поэтому прийти в банк нет возможным, банк не считает нужным помочь, в чат онлайн чаще пишут не прошла авторизацию, как же попала на сайт приват банка? Указав номер телефона, присылают код ххх и я на сайте, банка, но вопрос не решается, даже при видео чата онлайн, указав фамилию, имя, отчество …
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2024, 9:30
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема решена
Alenka05 13 июля 2024, 10:40
Отделение по адресу: Днепр, пл. Вокзальная, 2
12.07 я по работе приехала в Днепр. Мне срочно нужно было пополнить свою карту, что-бы до 9 утра внести оплату за лечение мужа! Когда я внесла в терминал 9500, выключили свет. Я набрала в службу поддержки. Оператор увидела, что я действительно внесла 9500 в терминал самообслуживания для пополнения своей карты. Но из-за сбоя в работе операция не была завершена. Меня успокоили, что мой вопрос будет решён в течении 30 минут, максимум до вечераденьги будут зачислены на мою карту!!! Прождав пол дня, я опять набрала в Приват банк. В этот раз мне уже сообщили, что нужно ждать инкасации, после чего будет принято решение о возврате моих денег. Сколько ждать инкасации мне ответить не могут. Зачем она, если операторы видят, что я внесла 9500, когда и в какой терминал! Какой тогда смысл ещё и в инкасации???
Только что мне вообще сообщили, что мой вопрос будет рассмотрен в течении 14 дней!!!
Я пополнила СВОЮ карту СВОИМИ деньгами!!! Банк видит эту информацию!!! Я объяснила, что у меня просто кошмарный положение. Я не могу оплатить лечение, что необходимо было сделать срочно! Одолжить мне не у кого, я в чужом городе!!! Я даже уехать не могу, так как нет на обратный билет!!! Всегда считала Приват надёжным банком. Поэтому много лет являюсь клиентом голд клуба. Там же оформила карты двоим своим детям. Но после такого отношения больше нет желения оставаться клиентом этого банка, не только самой, но и моим детям, родителям и всем знакомым не хочу рекомендовать Приват!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2024, 11:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
salavaiv74 13 июля 2024, 9:18
Доброго дня!
Сьогодні в 5−00 ранці дзвонили з цього номеру, робот. Телефон схожий на приватівський.
Саме цікаве, що після телефонного підтвердження входу в приват24, знову дзвонив робот з цього телефону. В приват24 в профілі — Керування — Комунікації — Дзвінки (історія дзвінків від банку) відсутні дзвінки в 5−00 і повторний дзвінок робота (після телефонного підтвердження входу в приват24)!!! Пишу цей коментар про цей дивний дзвінок, бо вже є схожий коментар після якого у людини пропали гроші з рахунку
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/77169/
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2024, 10:57
Вітаємо.
Номер +380567369129 належить ПриватБанку. Перевірити номер телефону ви можете у оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Проблема решена
veterokkk 11 июля 2024, 20:53
Я рік закордоном, тому не можу прийти фізично у відділення банку для вирішення проблеми. Підтримка в онлайн чаті вкрай непрофесійна: неможливо заказати зворотній онлайн-дзвінок або посилання на вхід до Приват24. Блокується вхід до Приват24 регулярно раз на рік. Авторизацію пройти неможливо, робот не розуміє проблеми. Декілька раз дзвонила, але в підтримці посилають до онлайн чату, в якому за цілий день і багаторазове посилання на онлайн перевірку фото з паспортом, результатів не дає. Оператор не підключається, робот не розуміє. Замкнуте коло. Написала скаргу в НБУ. До когоще звертатись? Я не можу отримувати свою пенсію, тому що заблокований вхід до Приватбанку, в якому прив’язана моя пенсійна карта. Поміняти свою карту на інший банк онлайн на порталі ПФУ в електронному звернені теж не можу, тому що не можу підписати документи і не маю нового електронного підпису, а сформований рік тому в Приват24 вже не дійсний. Рік тому ще можна було зв«язатись з банком по відеозв»язку для підтвердження особи. Зараз такої опції нема.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 июля 2024, 10:05
Доброго ранку!
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо описати ваше питання у повному обсязі текстом та далі діяти по підказкам бота, щоб підключитись до оператора.
Serhiist23 11 июля 2024, 18:53
Отделение по адресу: Киев, ул. Михаила Гришко, 4-А
КАСИР ШАХРАЙ у цьому відділенні за адресою м. Київ вул. Михайла Гришка4а. Замовляв 9лютого 2024 видачу готівки десь ~ 2000$ готівки зі свого рахунку. Більше половини суми кассир намагався видати мічені купюри, з печатками або плямами. Від половини відмовився, на гарячу лінію залишив скаргу. І почався квест з замовлень готівки де тобі постійно намагаються впарити купюри які ніде не приймуть. Після розгляду скарги видали 800$ новими купюрами (тобто вони є) Але так як у клієнта на касі немає засобу для перевірки грошей все ж таки мені впарили 50$ які ніде не приймають (а хотіли 1000$ таких впарити) з’ясував це тільки в літку коли не прийняли у інший банк. Пішов у це ж відділення де мені видали ці 50$ і в ньому цю купюру так само не прийняли. ЩЕ РАЗ. ПРАЦЮЄ КАССИР ШАХРАЙ. Він видає і переконує що ці купюри в обігу, а за фактом потім їх не приймає жодна установа. На касі коли отримував касир відмовився надати документ що ці купюри приймуть всюди. Доводилось навіть брати по 20$. Виходить банк мене обманув на приблизно 2000 грн. А при кожному замовленні готівки намагався обманути і впарити мені купюри які ніде не приймуть біля тисячі доларів. Банк купюри не виводить з обігу, а впапює своїм клієнтам.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 июля 2024, 20:15
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝