×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
В Привате по всей Украине нет наличного доллара
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Неправильное отображения баланса карты или что-то другое?
Радимо вам замовити виписку по картці та порахувати по ній витрати і зарахування. Отримати таку виписку можна в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Якщо після підрахунку у вас виникнуть запитання щодо операцій по вашій картці — надайте, будь ласка, детальну інформацію приватним повідомленням.
Написать комментарий
Відгук про обслуговування працівниками Приватбанка.
Вдячні вам за такі теплі слова! Ми поруч 24/7 :)
Комментарии (1)
Диджитал карта
Написал в тех. поддержку где мне ответили что создали заявку по моему вопросу (просто номер карты мне нужно, але!) и спустя сутки мне придет ответ. Прошло несколько дней я так ничего и не получил.
Я понимаю война, понимаю что много проблем, но столько времени тратить на подобные вопросы…
Якщо у вас немає можливості самостійно відновити доступ то з цим можуть допомогти наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку pb.ua. В чаті фахівці зможуть вас ідентифікувати належним чином.
Комментарии (11)
Банкомат не выдал деньги
Позвонил 3700 сказали ждать инкассации, заявка 25308380.
Платіж №: 62889485126DB, разве не возможно проверить банкомат по ошибкам и операциям чтобы сразу решить вопрос?..
Как и где теперь снимать деньги непонятно… На кассу в отделение ходить только наверное.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (1)
Відмова клієнтам Приватбанку в перерахуванні оплат на р/рахунки мого ФОП
Рахунки ФОП Дацік В.В. відкриті в 2-х банках: Альфа банк та Універсалбанк.
Я не являюсь клієнтом Приватбанку.
Дозвонитись до банку не має можливості. Робот не пропускає з питаннями або каже, що мій номер не зареєстрований в банку і завершую розмову.
Можливо через цей портал я зможу отримати інформацію, чому мої покупці-клієнти Приватбанку не можуть оплачувати товари на розрахункові рахунки мого ФОП?
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити детальнішу інформацію по платежам.
Комментарии (1)
Оплата частинами — найбільш таємнича загадка приватбанку навіть для працівників!
Через деякий час я знову зателефонував в кол-центр по даному питанню, відповідь як зазначено в методичці: «банк сам обирає в автоматичному режимі — а як той режим працює не знає ні одна людина!»
Ну «ефективні менеджери» ПриватБанку дуже добре попрацювали над алгоритмом вибору людей по оплаті частинами… якщо миттєва розстрочка вигідна для заробітку — її дають всім тому що при знятті коштів шахраями відсотки повинні будуть платити звичайні люди, а оплата частинами для тих хто все вчасно платить і має постійний позитивний баланс банки очевидно не досить вигідно…
Побажання: змініть вже нарешті методичку відповідей операторів на запитання ваших клієнтів, а то вже пройшло більше 7 років, й керівництво банку помінялись, й націоналізували, а відповіді операторів такі й лишились :) також продумайте все ж умови за якими можна користуватись вашими продуктами «оплата частинами» хоч якось зрозуміло, за якими критеріями їх дають, за кредитним рейтингом — він чудовий (по даним УБКІ), просто не зрозуміло чому інші банки дають оплату частинами без проблем, а у вас якісь постійні складнощі, якщо почитаєте попередні коментарі роки за три то зрозумієте, що війна тут геть ні до чого, як кажуть ваші представники кол-центру, тому що такі самі проблеми у людей були 3−5-7 років назад…
Як вами було зазначено, банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому випадку ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Комментарии (2)
Д.Н. О. Забрати свої гроші НЕМОЖЛИВО.
Наші колеги перевірять інформацію по наданій вам консультації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (3)
Закриття рахунку
Так ось що в результаті ми маємо: Банк відмовляється видавати кошти готівкою, відмовляється переглянути рішення та ще раз вникнути в пояснення щодо джерела походження коштів, відмовляється перераховувати мої кошти на благодійність яка так потрібна нашій країні зараз. Чому бюрократія досі бере верх в Україні?
Ми проведемо роботу з фахівцем чату, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
Для перерахування залишку коштів на рахунки іншого банку або на підтримку ЗСУ необхідно написати відповідну заяву. Це можна зробити у відділенні банку або надати фото/скан заяви на аркуші формату А4 в чат. Як бачимо, приклад заяви раніше вам був наданий.
Комментарии (4)
Заблоковано гроші підприємця
У відповідності до чинного законодавства та Умов і Правил надання банківських послуг банком було розглянуто ваше питання. За результатом проведення перевірки відповідальними фахівцями раніше вам була надана інформація у відповіді на електронну пошту.
Комментарии (2)
Не можливо отримати валюту з картки
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Банк краде кошти клієнтів при знятті коштів у банкоматах.
Напишіть, будь ласка, в приватному повідомленні контакти вашого чоловіка, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти розібратись.
Комментарии (3)
Приватбанк порушив право на зняття готівки за кордоном в рамках обмежень НБУ
1. Клієнт в Хорватії хоче зняти куни (HRK) в банкоматі через GooglePay
2. Банкомат вже почав шелестіти своїми коліщатками але наприкінці сказав що вибачай, не можу видати готівку.
3. В цей час приватбанк прислав повідомлення, що гроші списались
4. Пройшов деякий час и приватбанк прислав повідомлення що операція була скасована і гроші повернуто на рахунок.
Ось так це виглядає в приват24
19.08.2022 13:46 Зняття готівки Картка Універсальна Голд (****8694) DSTWO ID=7893038803 12536.11 грн 2422.00 HRK
19.08.2022 13:40 Зняття готівки Картка Універсальна Голд (****8694) Банкомат SAVSKA CESTA 150, ZAGREB -12536.11 грн 2422.00 HRK
У клієнта відразу з’явилось передчуття, що на цьому тижні приват нічого не видасть, тому що його працівники не передбачили такий випадок.
21.08.2022 клієнт всеж таки вирішує спробувати зняти готівку з цієї ж картки ще раз і розуміє що чуйка його не підвела, бо банкомат пише що клієнт вичерпав свій ліміт
Щож, всяке буває, але ж ми маємо супер підтримку для клієнтів тож пишемо туди щоб вирішити це питання в ручному режимі.
В підтримці клієнту відповідає працівник з табельним номером «302586».
Згідно логіки працівника служби підтримки ліміт вичерпався тому що була транзакція «зняття готівки», а повернення цієї готівки ніяк не впливає на ліміт.
Навіть більше, працівник припустив що клієнт міг отримати готівку, а потім поповнити карту і вимагати скасування ліміту щоб зняти готівку ще раз,
тобто працівник служби підтримки нахабно звинуватив клієнта у шахрайстві.
За логікою працівника клієнт зняв з гривневої карти валюту HRK, потім якось запхав цю валюту на цю ж картку назад щоб знову її зняти.
Звісно ніяких офіційних документів щодо того що «повернення ніяк не впливає на ліміт» працівник не надав.
Крім того він не надав навіть контактів свого керівництва мотивуючись «ЗУ про захист персональних даних», таке враження
що керівники приватбанку користуються приватними поштовими адресами та приватними номерами телефонів тому їх не можна росповсюджувати.
Клієнту було рекомендовано дзвонити на 3700 або на ще якийсь номер.
Вирогідність того що на 3700 буде такий самий «розумник» як і в чаті досить велика, тому я пишу цей відгук тут щоб не марнувати свій час на розїяснення тривіальних речей.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та розібратися в ситуації.
Комментарии (13)
Осторожно мошенничество
Заказал деньги через приват 24
Теперь получаю каждый день сообщения о том что по техническим причинам мой заказ переносится ещё на день вперёд
Для банка и сомневаются мой номер телефона 0965466604
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Вирішення питання зміни фінансового номер телефону
Вікторія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написать комментарий
Жахливе обслуговування
Враховуючи невелику кількість монет, яку надає НБУ, здійснювати продажу в усіх без винятку відділеннях недоцільно. Виходячи з параметрів клієнтської бази, розташування та навантаження на касові вузли було визначено перелік відділень для продажу нумізматичної продукції.
Нумізматичну продукцію можна придбати лише у визначених відділеннях, звернувшись до каси відділення.
https://privatbank.ua/premium-banking/coins
Написать комментарий
Блокировка зарплатной карты ЗСУ
Безпека наших клієнтів і стабільна робота банківської системи є пріоритетними для нас. Ми дослухаємось до наших клієнтів і не припиняємо шукати найкращі рішення, щоб зробити наші послуги ще зручнішими і швидшими.
Нам відомо про ситуацію, що склалася, і ми тісно співпрацюємо з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS задля того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною та доступною.
Ми розуміємо, наскільки чутливою є тема тимчасово окупованих територій та вимушених переселенців для українського суспільства, але просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не задля блокування рахунків.
Ми й надалі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями задля вдосконалення обовʼязкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях чи змушені евакуюватися у безпечні регіони країни.
Комментарии (3)
Осторожно мошенники
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації.
Доступна можливість попередньо замовити необхідну суму до зручного відділення в Приват24, меню 'Всі послуги — Послуги — Замовлення готівки' або ж за зверненням на клієнтську підтримку банку.
Комментарии (5)
Оплата частями
Розуміємо, що для вас зменшення ліміту могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Зняття валюти на касі
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Написать комментарий