Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Test888 31 марта 2025, 18:32
Протягом 4 місяців (грудень-березень) мій оборот по картці ПриватБанку перевищив 300 000 грн. Регулярні надходження, активне користування — але жодного кредитного ліміту досі немає.

Звертався в підтримку — отримав типові шаблонні відповіді. Попросив пояснити, за якими критеріями клієнт із таким профілем не отримує ліміту — відповіді по суті не надано.

Подав скаргу до НБУ з усією документацією, включно зі скріншотами та перепискою з банком.

ПриватБанк перетворюється на автомат з відписок. Якщо НБУ не втрутиться — перейду до банку, який цінує своїх активних клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dimazah30 26 марта 2025, 12:48
По заявці 3288032 отримав чарджбек, але на загальні питання про процедуру нажаль не відповіли. Дуже складно дійти до оператора, щоб скласти заявку, постійно щось не те пропонує бот. Сповіщення про етапи чарджбеку не було в вайбері чи додатку (про усілякі акції приходили справно), тільки по отриманню грошей було сповіщення про транзакцію. Питав чи можлива ситуація що чарджбек схвалили але гроші не надійдуть по причині їх відсутності на рахунку продавця, за 2 місяці не відповіли. Також незрозуміло що означає «очікування відповіді триває 45−120 днів», чи раніше 45 днів чарджбек неможливий навіть за згодою сторін?
26.03 були в відділення банку ПриватБанк по вул. Карпатської Січі, 38. Консультант не виконує свої обовʼязки, озвучує свої негативні думки і показує незадоволення до клієнтів. З клієнтами спілкується на ТИ. Сам консультант не заслуговує і 1 зірки. ПриватБанк, відсилайте таємних клієнтів для перевірки ваших працівників!
Юрий Мызенко 23 марта 2025, 11:27
Находясь за границей я потерял карту банка обратившись в онлайн консультации мне помогли старую карту заблокировать и открыли новую
omyhalych 23 марта 2025, 10:57
Шановний Привате!
Коле ви зробите нормальне меню в банкоматах.
У всіх після грошів видається картка автоматично, у вас треба ще додаткову кнопку натмскати.
Як результат я без двух карток, які в Ощаді виготовити це танець з бубном!
Зробіть нормальне меню!
Ярослав Калінін 21 марта 2025, 14:58
Вітаю.
20.03 виконував поповнення свої картки через Термінал Приватбанку за вул. Борщагівська 154а. Термінал такий, що і приймає готівку, і видає.
Після внесення коштів, термінал провів перерахунок коштів в сумі 12300 грн.
Отримав уточнення, що в купюроприйомнику є окремі металеві предмети, тому мушу їх прибрати.
Ще раз натиснув продовжити і отримав помилку на екрані, а сам термінал видав чек про неуспішну операцію.
Оператори К Ц дуже ввічливі, але допомогти не змогли і я досі в очікуванні коштів.
Доречі, термінал вже другий день стоїть без можливості внесення та зняття готівки, хоча це ТЦ і там багацько людей щоденно проходить.

ПриватБанк вкотре доводить, що навіть не намагається вирішувати оперативно проблемні питання клієнтів. І найцікавіше, що я ще чекаю не повернення, а РІШЕННЯ щодо ситуації — тобто воно може бути і негативним. Сюр.
mprusi 20 марта 2025, 12:35
При зверненні в два чати Приватбанку (через додаток та телеграм) оператор не надав відповіді на поставлені питання. Якщо питання для оператора занадто складне, то я вважаю можна спитати в колег або керівника, а не ігнорувати клієнта.
Галина Дульська 19 марта 2025, 18:45
Працівник служби безпеки банку Герасимюк Андрій Леонідович що працює за адресою вул.Академіка Грушевського ,42а прийшов до мене до дому без жодних документів (як мені пояснили пізніше -він не мав вповноважень на такі дії) і почав розпитувати за зарахування на мій рахунок ФОП, потім він попросив дані людини яка скидала мені ті кошти я дала йому номер телефону (хоча теж як мені пояснили могла б цього не робити), після чого потім подзвонив мені і попросив приїхати в банк тому що цей переказ здався йому підозрілим хоча на мене ніяких скарг не було і той переказ навіть НЕ поступив на мій рахунок, коли я прийшла в банк Герасимюк А.Л почав мені погрожувати що заблокує мені рахунок якщо я не влаштую їм зустріч з тією людиною, і я перед ним подзвонила тій людині щоб вияснити ситуацію але людина сказала що він Військовий і зʼявитися не може, але його ця відповідь не взаштувала ,і на що він відповів:-звідки я можу знати що ця людина військовий? але в мене більше не було ніяких даних …на що через декілька днів він заблокував мені не той рахунок ФОП на який мали зайти ті кошти, а інші мої рахунки як фіз особи навіть НЕ попередивши, хоча коли я подзвонила в службу підтримки 3700 мені сказали, що мені мало прийти повідомлення (попередження), якого так і не було! Ось так працівники Приват Банку дозволяють собі безпідставно блокувати рахунки не попередивши та погрожувати вважаючи, що мають на це право! Я вирішила більше не працювати з цим банком і закрила свій рахунок ФОП і не хочу мати з цим банком більше ніяких справ.Тому краще подумайте чи хочете ви працювати саме з цим банком перед відкриттям рахунку, тому що вони можуть в будь-який момент зробити з вашими рахунками що їм заманеться.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Крістіна Мала 19 марта 2025, 15:50
Ввічливе обслуговування
Тетяна Коваленко 19 марта 2025, 12:04
Отделение по адресу: Днепр, ул. Мониторная, 10
В мене питання, чому Приват банк не працює у повітряну тривогу. На зараз тривога вже триває більше години. Людей просто вигнали на мороз. Біля відділення стоять бабусі з ходунками, просто люди похилого віку. При тому, що ніяких умов для очікування немає. Що за відношення до клієнтів, які приносять свої гроші до установи? Невже не можна організувати прийом в захищеному приміщенні? Це просто неповага до людей!!!
Працівники банку і прийом не ведуть і не ховаються в укритті. А люди, які виділили час на відвідування цього «чудового» банку просто мерзнуть на вулиці!!!
Прошу прийняти до уваги і організувати роботу під час повітряної тривоги
guarder 18 марта 2025, 9:37
Отделение по адресу: Тернополь, Киевская улица, 11
Понеділок, 17/03/25р. Підхід до відділення з розбитим асфальтом, ямами та обшарпаний. Сходи в болоті, двері брудні.
В маленькому холі (бо відділення це квартира на першому поверсі) на 9 метрів квадратних два банкомати біля яких товпляться по три — чотири людини, пройти у відділення проблемно. В залі з трьох консультантів працюють двоє, черга до них дванадцять чоловік, зал маленький, люди чемно стоять попід стінами і тихенько лаються. Поряд кімната — касовий зал, з двох кас працює одна. Бідолашні бабусі сидять під стіною і підпирають стіни, місця мало, задуха незважаючи на мінус на вулиці. Підлоги брудні, затоптані. Враження, ніби попав років на двадцять п’ять — тридцять назад… Відстояв, втрати більш сорока хвилин, на наш час це вже забагато, підходжу до каси щоб отримати попередньо замовлену готівку в USD і тут нежданчик, валюта тільки старого зразка, хоча була замовлена заздалегідь, кажуть що видають ту що є в касі?! Аут…
Прийшов додому, онлайн закрив всі картки, залишив тільки одну, бо щоб останню закрити то потрібно йти знову у відділення!.. Ощадбанк піднімається, реорганізується, Монобанк — самий інтернет банк, а тут падають в болото…
viktor02 17 марта 2025, 10:48
На рахунку в Приватбанку маю більше ніж 600000 грн, в тому числі депозит в USD.Але, коли вирішив підняти кредитний ліміт, банк повідомив, що мій ліміт кредитування не може перевищувати 10000 грн (!!!).Приватбанк, ви серйозно??? З’явилось гостре бажання зняти всі кошти і вас забути!!!
Денис Вітер 16 марта 2025, 12:50
Отделение по адресу: Днепр, ул. Рабочая, 154
текст звернення який поданий до НБУ
Доброго дня. Хочу попросити Національний банк України у допомозі у вирішенні питання з можливими *** діями банку або його співробітників та можливою крадіжку (кражу) грошей банком або його співробітниками.
11.03.2025 р. Я звернувся до відділення ПАТ КБ «Приватбанк», Яке розташовано за абресою м. Дніпро Вул Робоча 154 з питанням оформленням депозиту на сумму 2200$ США. Про те під час оформлення депозиту на кассі відділення банку в мені з невідомих причин було відмовлено у прийняті вищезазначенної сумми та було запропоновано провести відповідну оплату через термінал поповнення. Платіжні термінали ПАТ КБ «Приватбанк» налаштовані таким чином, щьо при проведені операції з поповнення депозиту можливо внести тілки лише завчасно зазначену сумму, а саме 2200$ Про те в мені вдалося внести до терміналу лише 1900$. Все це відбувалося в присутності співробітників банку, яким для вирішення питання з поверння грошей було запропоновано відкрити карту у долларах США та оформити заявку на повернення коштів на цю картку. Зі слів співробітників банку кошти повінні бути повернені протягом 24 годин. А в офіційному додатку банку «приват24» прийшло повідомлення щьо заявку на повернення 1900USD прийнято, регламент опрацювання 1 день, якщьо потрібна інкасація то до 5 днів (скрін додається). Станом на поточну дату банк відмовляється повертати кошти. Співробітники банку (звертався на гарячу лінію) рекомендують тільки чекати та відмовляються повідомяти коли буде повернення грошей та чи буде в загалі.
Прошу Національний банк України, як регулятор ринку вжити всіх необхідних законних засобів та зобовязат ПАТ К Б Приватбанк повернути мені гроші в суммі 1900$
9 березня о 7.54 знімали кошти в приватбанківському банкоматі в Котельві, сума була 400 грн, картка Універсал банку, кошти порахувало, але не видало, написало що будуть повернуті автоматично на картку, але ні в той день, ні на протязі наступного кошти не повернулися, звернувся чоловік на гарячу лінію, довго вони думали і о чудо, відмова! На той момент то були останні кошти на картці.Невже не видно надлишок по банкомату? Невже не видно по камері? Самий *** банк.Напевно цим крадіям ці кошти важливіші, ніж родині військового.Така от дяка за захист цих ***.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Міша Юрченко 15 марта 2025, 17:32
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 10
Висловлюю свою щиру вдячність Вашому співробітнику Паутовій Наталії. Такої уваги і щирого бажання допомогти я не очікував (ввічлива, усміхнена, щира, завжди допомагає в питаннях які стосуються касових операцій), завдяки таким прекрасним людям як Наталія, я змінив своє ставлення до Вашого банку. Будь ласка, цінуйте таких співробітників, тому що завдяки їм репутація банку виросте в сотні разів.Так тримати 💪
PoguliaikoAlex 15 марта 2025, 6:45
Мене звати Олександр Погуляйко. Я власник компанії ТОВ «Київський Ваговий Завод», та ще декількох компаній. Маю дуже позитивний досвід від співпраці з фахівцем ПриватБанку Інною Коняхіною. Всі наші питання завжди вирішувалися дуже швидко та дуже професійно. Нещодавно Інна допомагала мені вирішити проблемне питання з особистою картою, чого днями не могли зробити декілька інших фахівців банку. Дуже б хотілося повернути Інну, як фахівця, що обслуговує мою компанію. Ще б окремо хотілося підкреслити дуже гарні та позитивні особистісні якості Інни.
sivo83 15 марта 2025, 1:40
Київ. Банкомат Приват. Картка Приват. 7000 грн хотів зняти. С картки списались. Був звук підрахунку купюр на видачу, але вибило помилку — тіпу сталася помилка, грошей не буде, чекайте повернення на карту. Потім банкомат взагалі перегрузився. Зробив заявку на повернення 29859014. Сказали чекати на інкасацію. До 14 днів наче. Потім розповім чим закінчилося.
dii48 14 марта 2025, 16:17
Мною була створена технічна помилка.
Статус операції: Виконано успішно,(це Ощадбанк)
ПІБ клієнта *****
Картка ********
Сума операції: 726,76 ₴.Ї РОЗРАХУНКУ В ТОРГОВО СЕРВІСНІЙ
МЕРЕЖІ PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKRAINE
Дата та час операції: 08.03.2025 00:00…СПОСТЕРІГАЧ він же Виконавчий виправив та письмово промовив…Платіж 494388573 від 08.03.2025 на суму 726.76 грн буде повернуто на картку 5*722 протягом доби. Було зазначено некоректні реквізити pb.ua/4474…від себе…ПОХВАЛЬНО ПОХВАЛЬНО…що господарство дбає про своїх клієнтів ВЕЛИКА ПОДЯКА.
Сергій КЙ 14 марта 2025, 15:38
для мене Приват це найкращій банк для обслуговування як для фіз. так і для юр. особ але останні зміни в додатку це просто треш. Старий добрий Приват24 тепер схожий на додаток для школярів (звідки взялися ці трешові тренди на такий дизайн незрозуміло). + в ньому в мене присутні декілька багів о котрих заявив на гарячу лінію. Виправлення поки не отримав. Дуже прошу залишити можливість використовувати стару версію додатку.
Gonzik 13 марта 2025, 15:21
На вимогу банка оновити дані, на завершальному етапі зіткнувся з тим що банк вимагає від мене надати дозвіл на розкриття моїх даних та банківської таємниці в США, з дозволом цим особам передавати ці данні іншим особам. Я не маю жодного зв’язку з США. Тобто США які вільно розкрили всі данні американців всім хто хотів, та зараз наживаються на своїх громадянах, забираючи соціалку, пенсії, роботи, будуть мати доступ до даних українців? також банк вимагає дозволу відсилати дані на звичайні email та відмовляється від будь-якої відповідальності якщо передані дані будуть вкрадені. Хтось стикався з цим? чи можна відмовитись від підпису цього документу?

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝