×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Мошенничество
Комментарии (1)
Не рекомендую банк.
Не можливо зняти свій вклад з валютної картки. Буду радий змінити банк.
Написать комментарий
Подяка відділенню м. Кременчук, відділення 55
Написать комментарий
ПриватБанк — банк ***
Итог такой защиты это моя ненависть к этому банку может быть это звучит эмоционально, но так оно и есть. Вообще мой совет тем у кого нет счёта в этом банке проходить мимо есть намного более технологичные и современные банки в Украине. Итог ПриватБанк отстой.
Написать комментарий
полный игнор обращений
Обращения банк не читает. Отвечают роботизированными отписками, вообще не имеющими отношения к решению вопроса. Поставил в оценке одну звёздочку — это очень много!!!
Комментарии (4)
Достроковий продаж ОВДП
По регламенту, якщо подав заявку до 13: 00 вона виконується протягом поточного робочого дня. Але кошти так і не зарахували. Звернувся в чат ввечері створили заявку, але фахівець по ОВДП подзвонить лише в понеділок, в веб версії не знайшов де можна подивитися статус поданої заявки. Незрозуміло чому в чаті не можуть допомогти по ОВДП, а відправляють до окремого спеціаліста.
Комментарии (3)
Оплата з Пакунку Малюка
Якої безпеки? Підгузки купити це небезпечно?!
Звертаєшся і в чат і на 3700, толку мало… постійно годують сніданками, що ось-ось «іт-спеціалісти» щось вирішать… а чи вирішують вони щось? Нова відповідь спробуйте в грудні. потім скажуть спробуйте ще колись, дочекаюсь, що і кошти заберуть. Чи то така схема банку? Чому тільки в ПБ цей пакунок? Щоб не давати змоги витратити кошти людям???
Написать комментарий
Не називаються або приховуються справжні причини своїх дій, неповажне ставлення до клієнтів
Комментарии (1)
Повна відсутність сервісу та неповага до клієнтів
Питання: чому клієнтів ніхто не попереджає про такі ситуації? Чому я мав витрачати свій час, щоб просто дізнатися, що банк не працює? Невже складно надіслати повідомлення або хоча б оновити інформацію?
Також вражає те, що у відділенні навіть немає генератора, хоча подібні проблеми трапляються не вперше. Працівники просто сидять у темряві, ніби це нормальна ситуація. Це виглядає як повна відсутність організації та повна байдужість до клієнтів.
Я дуже розчарований таким рівнем сервісу. Подібне ставлення є неприпустимим для банку такого масштабу.
Комментарии (2)
ВИКРАЛИ КОШТИ ПОМЕРЛОЇ ЛЮДИНИ
Комментарии (6)
воровство денег
Комментарии (2)
Банкомат не выдал деньги
Комментарии (3)
Не кридитують військових
Комментарии (7)
ПриватБанк — присваивает личные средства клиентов
Комментарии (3)
Блокування переказів на особистий рахунок і іншому банку + обслуговування чат підтримки
1. Регулярно проводжу платежі кожного місяця на один й той самий рахунок в іншому банку який належить мені там вказано мій ПІБ та ІПН, вже другий раз в підряд за 2−3 тижні при переведенні операція фіксується як ризикова і потрібно проводити відеопідтвердження, це не є логічним тим паче скриптові питання чи хтось просив мене зробити платіж і тд, коли я кажу на пряму що рахунок належить мені і це регулярний платіж.
2. Звернувся до чату щоб залишити скаргу, описав ситуацію і отримати зворотній зв’язок на скаргу
Мені видав чат бот ось це «Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження.»
Пишу на співробітникіа Дмитра
Друже чи хотів би уточнити чи буде зворотній зв’язок по моєму питанню?
Очікую 8 хвилин і пан Дмитро мені скидає тей самий текст що і бот…
Пишу оператору Дмитру що друже в мене пряме питання чи буде в мене зворотній зв’язок по скарзі, пишу що ви мені скопіювали відповідь з скріншоту який я надав і на це витратили 8 хвилин?
У відповідь отрмую текст «по скарзі зворотній зв’язок у вигляді відповіді на скаргу яку додали в чат» знову через 8 хвилин…
Пишу йому «Через скільки буде розглянуто скаргу і в якому форматі очікувати відповідь
Я хочу отримати нормальний зворотній зв’язок, а не повідомлення від чат боту»
У відповідь отрмую" скаргу розглянуто
відповідь по скарзі:
Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження."
Це що за обслуговування? Навіщо ви тоді тримаєте контакт центр банк якщо у вас немає різниці між чат ботом і співробітником, грубо кажучи я витратив пів години часу і питання не вирішив.
Ніякого нормального відношення до клієнта немає, ні проміжної відповідь ні «Дякую за очікування» ні «Приношу вибачення за затримку» просто банальний скрипт який може писати і чат бот
Сервісу у вас 0
Вирішення питання теж 0
Комментарии (1)
Постійно блокують
Комментарии (3)
незвично хороше обслуговування
Звернувся у відділення на Антоновича 164 в п’ятницю ввечері для обміну валюти, бо усі фінустанови на районі не мали синіх доларів. Не сподівався, що в приваті вони будуть, але був приємно вражений
Останнім часом приват дає додаткові пропозиції та покращує обслуговування, мої родичі перевипустили карти та отримали їх за 3 дні закордоном абсолютно безкоштовно.
Написать комментарий
Надійний банк
Можливо комбінація Приват + Моно це найкращий вибір. Через часті операції з готівкою і валютою, обираю ПриватБанк як основний.
Написать комментарий
В фінансовій установі був збій, а страждають клієнти
Це нормально? Збій в системі ПриватБанку. А очікувати мені свої кошти 10 днів? За що мені жити? З чого сплатити комунальні?
От чесно. Я дуже рада, що не відкрила ще рахунок ФОП в цій установі. Ніколи більше їм не довірю свої кошти!
Комментарии (1)
ПриватБанк Одеса відділення 97
Хочу висловити щиру подяку директору відділення Вікторії Гонтарек. Вікторія — дуже відповідальний і компетентний фахівець.
Мені, як підприємцю, керівнику товариства і просто фізичній особі, часто потрібна професійна консультація та допомога банку. Вікторія завжди оперативно й доброзичливо реагує на мої звернення, надає точну та корисну інформацію, допомагає вирішувати питання будь-якого рівня складності.
Упродовж тривалого часу я отримую від неї підтримку, що позитивно впливає не лише на результати моєї роботи та бізнесу, але й на якість і комфорт життя моєї родини.
Бажаю банку більше таких спеціалістів, як Вікторія — компетентних, уважних і по-справжньому відданих своїй справі.
Написать комментарий