×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Все курсы банка |
Клієнт з оборотом 300 000+ грн — ліміту нуль
Звертався в підтримку — отримав типові шаблонні відповіді. Попросив пояснити, за якими критеріями клієнт із таким профілем не отримує ліміту — відповіді по суті не надано.
Подав скаргу до НБУ з усією документацією, включно зі скріншотами та перепискою з банком.
ПриватБанк перетворюється на автомат з відписок. Якщо НБУ не втрутиться — перейду до банку, який цінує своїх активних клієнтів.
Комментарии (2)
Позитивний досвід чарджбеку. Погана комунікація
Комментарии (1)
ПриватБанк по вул. Карпатської Січі, 38
Написать комментарий
Приват банк очень хорошо обслуживают
Комментарии (1)
Меню банкоматів
Коле ви зробите нормальне меню в банкоматах.
У всіх після грошів видається картка автоматично, у вас треба ще додаткову кнопку натмскати.
Як результат я без двух карток, які в Ощаді виготовити це танець з бубном!
Зробіть нормальне меню!
Комментарии (3)
Невдале поповнення через термінал самообслуговування
20.03 виконував поповнення свої картки через Термінал Приватбанку за вул. Борщагівська 154а. Термінал такий, що і приймає готівку, і видає.
Після внесення коштів, термінал провів перерахунок коштів в сумі 12300 грн.
Отримав уточнення, що в купюроприйомнику є окремі металеві предмети, тому мушу їх прибрати.
Ще раз натиснув продовжити і отримав помилку на екрані, а сам термінал видав чек про неуспішну операцію.
Оператори К Ц дуже ввічливі, але допомогти не змогли і я досі в очікуванні коштів.
Доречі, термінал вже другий день стоїть без можливості внесення та зняття готівки, хоча це ТЦ і там багацько людей щоденно проходить.
ПриватБанк вкотре доводить, що навіть не намагається вирішувати оперативно проблемні питання клієнтів. І найцікавіше, що я ще чекаю не повернення, а РІШЕННЯ щодо ситуації — тобто воно може бути і негативним. Сюр.
Комментарии (9)
Жахливий сервіс підтримки.
Комментарии (2)
Працівник служби безпеки банку Герасимюк Андрій Леонідович безпідставно дозволяє собі погрожувати мені як клієнту банку та безпідставно заблокував мені рахунки Фіз особи.
Комментарии (6)
Гарне обслуговування
Написать комментарий
Відношення Приватбанку до своїх клієнтів
Працівники банку і прийом не ведуть і не ховаються в укритті. А люди, які виділили час на відвідування цього «чудового» банку просто мерзнуть на вулиці!!!
Прошу прийняти до уваги і організувати роботу під час повітряної тривоги
Комментарии (6)
Відділення ПриватБанк, м.Тернопіль , Київська 11 — то конюшня, а не банк…
В маленькому холі (бо відділення це квартира на першому поверсі) на 9 метрів квадратних два банкомати біля яких товпляться по три — чотири людини, пройти у відділення проблемно. В залі з трьох консультантів працюють двоє, черга до них дванадцять чоловік, зал маленький, люди чемно стоять попід стінами і тихенько лаються. Поряд кімната — касовий зал, з двох кас працює одна. Бідолашні бабусі сидять під стіною і підпирають стіни, місця мало, задуха незважаючи на мінус на вулиці. Підлоги брудні, затоптані. Враження, ніби попав років на двадцять п’ять — тридцять назад… Відстояв, втрати більш сорока хвилин, на наш час це вже забагато, підходжу до каси щоб отримати попередньо замовлену готівку в USD і тут нежданчик, валюта тільки старого зразка, хоча була замовлена заздалегідь, кажуть що видають ту що є в касі?! Аут…
Прийшов додому, онлайн закрив всі картки, залишив тільки одну, бо щоб останню закрити то потрібно йти знову у відділення!.. Ощадбанк піднімається, реорганізується, Монобанк — самий інтернет банк, а тут падають в болото…
Комментарии (3)
Збільшення кредитного ліміту
Комментарии (2)
Дії банку та його співробітників
Доброго дня. Хочу попросити Національний банк України у допомозі у вирішенні питання з можливими *** діями банку або його співробітників та можливою крадіжку (кражу) грошей банком або його співробітниками.
11.03.2025 р. Я звернувся до відділення ПАТ КБ «Приватбанк», Яке розташовано за абресою м. Дніпро Вул Робоча 154 з питанням оформленням депозиту на сумму 2200$ США. Про те під час оформлення депозиту на кассі відділення банку в мені з невідомих причин було відмовлено у прийняті вищезазначенної сумми та було запропоновано провести відповідну оплату через термінал поповнення. Платіжні термінали ПАТ КБ «Приватбанк» налаштовані таким чином, щьо при проведені операції з поповнення депозиту можливо внести тілки лише завчасно зазначену сумму, а саме 2200$ Про те в мені вдалося внести до терміналу лише 1900$. Все це відбувалося в присутності співробітників банку, яким для вирішення питання з поверння грошей було запропоновано відкрити карту у долларах США та оформити заявку на повернення коштів на цю картку. Зі слів співробітників банку кошти повінні бути повернені протягом 24 годин. А в офіційному додатку банку «приват24» прийшло повідомлення щьо заявку на повернення 1900USD прийнято, регламент опрацювання 1 день, якщьо потрібна інкасація то до 5 днів (скрін додається). Станом на поточну дату банк відмовляється повертати кошти. Співробітники банку (звертався на гарячу лінію) рекомендують тільки чекати та відмовляються повідомяти коли буде повернення грошей та чи буде в загалі.
Прошу Національний банк України, як регулятор ринку вжити всіх необхідних законних засобів та зобовязат ПАТ К Б Приватбанк повернути мені гроші в суммі 1900$
Комментарии (4)
Приват банк ***,крадуть гроші у військових
Комментарии (4)
Подяка
Написать комментарий
Подяка фахівцю ПриватБанк Інна Коняхіна
Комментарии (1)
Банкомат не видав гроші
Комментарии (2)
Подяка
Статус операції: Виконано успішно,(це Ощадбанк)
ПІБ клієнта *****
Картка ********
Сума операції: 726,76 ₴.Ї РОЗРАХУНКУ В ТОРГОВО СЕРВІСНІЙ
МЕРЕЖІ PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKRAINE
Дата та час операції: 08.03.2025 00:00…СПОСТЕРІГАЧ він же Виконавчий виправив та письмово промовив…Платіж 494388573 від 08.03.2025 на суму 726.76 грн буде повернуто на картку 5*722 протягом доби. Було зазначено некоректні реквізити pb.ua/4474…від себе…ПОХВАЛЬНО ПОХВАЛЬНО…що господарство дбає про своїх клієнтів ВЕЛИКА ПОДЯКА.
Комментарии (2)
не поставив 5 виключно через дизайн нової версії
Комментарии (1)
Приват вимагає дозвіл на передачу особистих даних третім особам в США
Комментарии (7)