×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Наглое навязывание продуктов банка
Комментарии (7)
Незаконний арешт пенсійного рахунку і повна бездіяльність в наступному
В першій половині травня 2020-го року (точніше не визначив) я не зміг зробити перерахування з цього рахунку і визнав (по моєму дзвінку на «Гарячу лінію» Ощадбанку), що всі мої рахунки заарештовані. При особистому відвідування відділення банку 11.05.2020 р. ніякої інформації про підставу арешту, хто прийняв рішення або щось інше, я не отримав. Мені було вказано, що це зробила якась невідома «юстиція» і до кого мені звертатися — невідомо. Документа про арешт рахунків я також не отримав, незважаючи на мою вимогу.
По своїх каналах я визнав, що рішення приймав приватний судовий виконавець, контакти якого я також визнав самостійно.
Судовий виконавець не має право арештовувати пенсійні, зарплатні або інші спеціалізовані банківські рахунки, це його рішення є незаконним і банк, згідно Конституції України і українського законодавства, не повинен був виконувати такий арешт (відповідне роз’яснення додаю). Тобто банком було прийняте незаконне рішення по арешту мого пенсійного рахунку.
Зі своєї сторони я звернувся до судового виконавця, показуючи незаконність його дій і він 13.05.2020 року направив до АТ «Ощадбанк» лист про зняття арешту з коштів боржника (копія додається).
Але до 18.05.2020 року арешт не знятий і по відношенню до мене продовжує діяти незаконне рішення банку.
18.05.2020 року я відвідав відділення Ощадбанку в м. Біляївка і мав бесіду з управляючою відділення. Я надав відповідну постанову судового виконавця, але навіть прийняти від мене ці документи управляюча відмовилась. До того ж вона категорично відмовилась навіть щось робити по цієї справі і надала лише номер «Гарячої лінії» Ощадбанку. Таку її поведінку я особисто розцінюю як насмішку і знущання.
Але я все ж таки продзвонив на «Гарячу лінію». У відповідь на викладені обставини моєї проблеми я отримав пораду ЗВЕРНУТИСЯ В МІСЦЕВЕ ВІДДІЛЕННЯ!..
Комментарии (2)
Повернення картки, вилученої терміналом
Комментарии (3)
ощад 24/7
Комментарии (2)
Жалоба
Постановление о снятии ореста было отправлено 13.03.2020г., получено главным офисом ощадбанка 23.03. Ваш сотрудник, Вячеслав Еремеевский, написал, что исполнителем был неправильно указан номер счета, но исполнитель все проверил и номер счета указан верно. Интересует, почему до сих пор исполнитель не получил от вас уведомление о правильном или неправильном номере счета? И когда я смогу пользоваться деньгами?
Это жалоба была написана 2 мая. До сих пор письма исполнителю нет. Написали, что письмо отправлено, укажите дату и номер письма.
Комментарии (1)
неправомерные действия банка
Дело не в 25 гривнах, а в незаконности данного требования. Не понятно, почему сотрудники банка так нагло вымогают деньги на страховку совершенно посторонней страховой компании!
Написать комментарий
Консультант примусив оплатити страховку
Наскільки я розумію страхування потрібно бути Добровільним!!! А у моєму випадку вийшло примусово добровільним!!! ЧОМУ ТАК???!!!
Комментарии (6)
Отказ менять монеты номиналом 5 копеек
Комментарии (2)
Робота відділення №61 м. Львоа
Банкомат у відділенні №61 часто виходить з ладу. Останні випадки несправності 17.5.2020р. та 19.5.2020р. На прохання дати мені книгу скарг і пропозицій співробітниця відділення заявила, що книги скарг і пропозицій у них немає, хоча місяць тому я вже писав скаргу з приводу роботи банкомату. Гаряча лінія 0800210800 «грає музичку» і не з'єднує з оператором.
Написать комментарий
Блорование карты Ощадбанка третьем лицом, не проверяя информацию от собственника карты
Комментарии (1)
Повышение комиссии за оплату ЖКХ, навязывание страховки
Комментарии (1)
Спекуляция на короновирусе
Отделение на ж/м Тополь-3, г. Днепр работает с 9-16, + час обед+ час проветривание = 5 часов рабочего времени и это при скорости работы банка, которая всегда стремилась к «0» и + очередь на улице, никто не видит работу, можно уйти из кассы и пусть клиент стоит типа это он долго.
Комментарии (1)
Спасибо, что работаете во время карантина
Мы все сейчас находимся на карантине из-за пандемии. Но, радует, что так будет не всегда. Из Библии можно узнать, что вскоре все болезни уйдут в прошлое. В ней записано: «И никто из жителей не скажет: «Я болен»»(Исаия 33:24).
А сейчас приятно наблюдать, что вы заботитесь о здоровье других. Спасибо вам за вашу работу. Я ценю ваш труд.
С уважением, ваш клиент.
Написать комментарий
Ощадбанк не выдает валютный депозит.
Написать комментарий
Нет доступа к банкоматам
Комментарии (7)
Знову за старе
Написать комментарий
Зникли дані з персонального кабінету термінала
Написать комментарий
Самый ужасный банк
Комментарии (1)
ТРЕШ продовжується.
Не шановний мною «Ощадбанк» мені не потрібні ваші лицемірні співчування — краще підскажить, як мені вижити без засобів існування, поки я буду знімати незаконий арешт.
Комментарии (3)
Служба безопасности ощад банка не умеет работать списывая свою не компетентность на сотрудников чтоб они платили со своего кармана за некачественное оборудование , лаги программ , пропажу денег не по их вене , просто находя козла отпущения !
Написать комментарий