×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
Мошенническим способом некомпетентные сотрудники выполняют свои планы
Ещё сказали, что будут снимать 7 грн. с меня за смс-информирование вне зависимости подключен у меня пушап сообщения в приложении ощад 24 или нет. Это как?
P. S. Если бы не субсидия, то я бы не при каких обстоятелствах не обратился в этот недобанк. Никому не рекомендую, даже врагам.
Дозвольте принести вибачення від імені банку за завдані незручності. Також, дякуємо за сигнал. Роботу співробітників обов`язково проаналізуємо для недопущення подібних випадків в майбутньому.
Комментарии (1)
Субсидия
Комментарии (1)
Ощадбанк потакає шахраям!
Дзвоню в підтримку сервісу, що зняв кошти, оператор підтверджує, що це помилка зі сторони сервісу.
Дзвоню в Ощадбанк. Хочу дізнатися ЧОМУ банк БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ дозволив зняття коштів з мого рахунку. Адекватної відповіді не почув, крім того що це ваші проблеми кому ви там надаєте дані щодо своєї карти. Також представник банку по телефону мені почав погрожувати що я сам шахрай і що заблокує мою карту. Просто неадекватні працівники служби підтримки в ощадбанку.
У випадку, якщо ви ознайомилися з умовами використання того чи іншого сайту/сервісу, погодилися з правилами та в подальшому розголосили дані карти для її використання на сторонньому сайті, ви самостійно несете відповідальність за втрату коштів по рахунку. Ми, як банк, постійно акцентуємо увагу на використання клієнтами лише перевірених сайтів, що мають відповідний рівень захисту та з єднання лише за захищеним сертифікатом. Окрім цього, ми рекомендуємо встановити ліміти по карті на проведення операцій в мережі інтернет і навіть при спробі виконати операцію без відома клієнта, останнього банк проінформує надіславши відповідне смс-повідомлення. Ліміт можна встановити через Ощад 24/7, по дзвінку до контак-центру та у відділенні банку. Якщо списання вже відбулося оператор зобовязаний запропонувати блокування карти для уникнення таких списань у майбутньому та зробити перевипуск карти в зручне відділення банку. Що ж стосується повернення коштів, то дане питання потрібно уточнювати в підтримці сайту, що надавав послуги.
Комментарии (5)
Субсидия
Комментарии (2)
83 года пенсионер не может снять деньги Згуровка Киевская область
Перевіримо інформацію та повідомимо можливі варіанти для отримання цих коштів.
Написать комментарий
Коммунальные платежи
24.05.2021 очередной раз оплатила ком. услуги (за апрель 2021)
терминале, установленном в отделении 10023/0149 г. Черкассы, согласно квитанций от коммунальных предприятий, но оплата за поставку тепловой энергии не поступила КПТМ Черкассытеплокоммунэнерго. Судя по квитанции за май 2021, причина не зачисления средств — открытие предприятием нового счета в АТ ПУМБ вместо счета в Ощадбанке. Горячая линия предприятия отправила решать проблему возврата средств в банк. 18.06.2021 написала заявление в отделении банка 10023/0149 с просьбой вернуть деньги на карточку, с которой прошла оплата. Вышестоящая структура в банке подтвердила наличие моих средств на счёте невыясненных сумм, но вернуть их мне отказалась, т.к. фамилия владельца карты не совпадает с фамилией владельца лицевого счета в коммунальных платежах. Почему это никого не смущало при оплате?
Пишу на сайте в виде отзыва, т.к.не вижу других вариантов решения проблемы с возвратом моих денег.
PS. Хочу отметить, что к менеджеру отделения никаких претензий не имею. Ее обслуживанием осталась довольна — внимательная, компетентная, вежливая.
Дуже шкода, що подібний інцидент стався. Дозвольте, нам детальніше розібратися в даній ситуації. Для цього просимо надати в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Комментарии (2)
Деопзитные программы
Банк встановлює відсоткові ставки після аналізу фінансового ринку та відповідно до облікової ставки НБУ. За 5 років відбулися зміни відсоткових ставок усіх банків і жоден з банків не може запропонувати тих ставок, які були на момент відкриття вкладу. Також, виходячи з договору банк, залишає за собою право вносити зміни до умов та ставок для нових клієнтів, а також для клієнтів, що вирішили залишити вклад та не забирати його по завершенню терміну дії. Для останніх завжди діяли вигідніші умови. Якщо ж ви вирішили розірвати достроково вклад, то такої можливості немає, адже це не передбачено умовами розміщення депозиту. Ви зможете отримати кошти по завершенні терміну дії вкладу, звернувшись в день закінчення строку його дії у відділення банку або відмінивши завчасно автопролонгацію через Ощад 24/7 чи відділення банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Перевыпуск пенсионной карты
Пишу не сразу после сего радостного события, я сделала паузу, чтоб остыть.
Ну что Вам сказать — кнопочка «заказать перевыпуск карты» у девушки не работала 40 минут. Насколько я видела через плечо — там есть несколько разных интерфейсов, дублирующих частично друг друга, так вот один из них глючил.
Когда пришли через дней 10 — нам 50 минут не могли выдать карту. Потому что… барабанная дробь… не работала кнопочка «Распечатать расписку».
50 минут нужно, чтоб нажать кнопочку, Карл!
Я что — пришла открыть депозит в монгольских тугриках? Откуда такие затруднения?
Мы не закрыли пенсионную карту, как собирались, потому что это требовало трех посещений:
1) Открыть карту в Привате
2) Когда пенсионный фонд точно пришлет первую пенсию на Приват — тогда идти закрывать карту в Ощад. И заодно дать запрос, чтоб забрать скопившуюся пенсию (порядка 23 тыс. с кассы).
3) По словам сотрудников, если они не солгали — нужно ждать пока Киев разрешит снять свои же деньги. То есть их можно снять в тот же день через несколько часов (или поехать домой, или сидеть несколько часов ждать в отделении, пока придет это разрешение из Киева).
Плюса два. Первый — карта приличная, с чипом и со сроком действия 5 лет. Второй — все девочки были очень вежливые.
Дозвольте принести вибачення від імені банку, щодо даної ситуації. Іноді, система може дати збій в своїй роботі, але ми намагаємося якомога швидше відновити роботу програмного забезпечення і щоб це не спричиняло незручностей для клієнтів. Ще раз перепрошуємо.
Комментарии (2)
Файл электронной цифровой подписи
Я попытался через горячую линию. Ответ — надо получить дополнительную карту. Спрашиваю Зачем? У меня электронное пенсионное удостоверение. В описании этого удостоверения написано, что на нем хранится подпись. Но подпись — это файл.
Послали в отделении. И там … ну почти послали. Нет устройства считывания.
И всех интересует вопрос — а зачем мне это. И вызывает удивление ответ — нужно и я хочу знать, что еще хранится на карте.
Послали в Пенсионный. Эффект тот же.
И я вспомнил, как обрадовался нотариус пару лет назад, когда он смог испытать оборудование считывания информации с ИДкарты. Он, нотариус, деньги ж заплатил за оборудование и программку
А банк это не интересует
Дозвольте нам детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Просимо написати нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення банку, де було відрито рахунок. Дякуємо.
Комментарии (13)
Никак не могу свалить с этого помойного банка
Ознайомитися з інформацією щодо порядку виплати пільги можна на сторінці банку: https://www.oschadbank.ua/ua/sd
У випадку, якщо вам потрібна детальна консультація банк пропонує цілодобову підтримку, а саме контакт-центр 0800210800
Комментарии (2)
Не рабатает отделение банка
Уточніть, будь ласка, детальніше коли саме ви звертались до відділення? Відділення було повністю зачинено чи не працювало програмне забезпечення?
Написать комментарий
Не начисляют остатки по субсидии на активную карту!!!
Зі свого боку стараємось зробити все максимально оперативно.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (13)
Валютна карта
P. S. смс повідомлення про те що змінюються умови користування картою чомусь не приходили, проте коли я карту закрила то вже банк мій номер телефону згадав, рекламу мені відправляти змогу мають на телефон, е-mail
Чекаючи закінчення терміну дії карти ощадбанк до 2023 року з мене б стягнув ще досить не малу суму.
Вже сьогодні брат і сестра пішли заберати депозити і більше справи з Ощадбанком не хочемо мати.
Про зміну тарифів банк розміщує інформацію завчасно на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
На даний момент для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу можна перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Комментарии (2)
Очень очень медленно!
Написать комментарий
Воруют деньги со счетов юридических лиц.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Відповідь на запит нотаріуса
Якщо ні, то ви молодець!
Якщо так, то моя інформація буде для вас корисною і застережливою!
Суть справи:
Нотаріус державної контори м. Києва склав Запит за моїм проханням, яке я сумлінно відвезла до головного відділення #Ощадбанку, що на вулиці Госпітальній у м. Києві. В офісі сидить охоронець на вході, говорить, що всі листи потрібно вкидати в картонну коробку про вході, бо по іншому зв’язку с працівниками банку нема. Хто ти такий, рядовий вкладник? Ти гроші свої приніс до #Ощадбанку, тепер спробуй їх повернути!!! (Ггг)
Я, залишаючи листа, все ж перепитала, чи достатньо надійна ця коробка, бо в ній листів накопичилось повно-повнісінько??? Так, запевнив мене охоронець! Все надійно!!!
Я, як в воду дивилась! Минув час (більше потрібних, згідно законодавства України для офіційної відповіді 30 днів) #Ощадбанк відповіді, як ви розумієте, не надав!!! Можливо, не захотів, чи просто загубив (
Телефоную на гарячу лінію. Де, мовляв, відповідь шановного банку #Ощадбанк?
Не питаючи анічогісінько, якийсь шановний відповідач (прізвище нерозбірливо) Олександр Олександрович, завантажив інформацію про мене, згідно телефонного номеру (чи законно це — питання для юристів, що в базі #Ощадбанку є мої дані, я з цим банком не мала нічого і ніколи в житті)!? Звідки в них мої данні???
Ні, говорять, ми на ваше питання відповідати не будемо. Пишіть новий запит. (Нотаріуси, ви вже напружились?)
Здивувавшись, я запитую, як можливо, що такий відомий і серозний банк, як #Ощадбанк, може не відслідковувати і губити офіційні листи від нотаріусів (навіть не від вкладників! Дійсно, гроші приніс до банку, і всьо, забудь про них???)
Тоді цей же товариш пропонує нотаріусу (нотаріуси, ви ще тут, живі і дихаєте???) подати запит з приводу запиту, і вельмишановний #Ощадбанк буде знову в 30-денний термін розшукувати втрачені папірці.
Добре, ну, мало лі!? Можливо #Ощадбанк закон не писаний?! Чимчикую до нотаріуса, в нього очі збільшилось в розмірі раза в 3. Говорить — я ще такого не чув!!!
Але вважаючи на мої прохання, ми з нотаріусом разом телефонуємо на ту ж таки гарячу лінію. З мого номера «всі оператори зайняті» і дзвінок скидає. Дзвонить нотаріус з свого номеру.(!!!) Дівчинка з прекрасним іменем Іванна, дуже здивувавшись, що це з того ж питання (мій номер вже ж заблоковано) говорить, що нотаріусу телефонувати немає сенсу, бо то якісь дурниці, а я маю приїхати знову на Госпітальну, прорватись через охорону до головного менеджера (!!!) — вловлюєте професійність поради??? І поговорити на цю тему з працівником банку! (Ггг) скаргу по телефону прийняти відмовилась.
Про нахабність працівників гарячої лінії не говорила, ні? Ну так не сумнівайтесь!!! Розмовляють зі мною, як з нєразумним дітьом))) ставлячи питання з серії, а ви знаєте своє ім'я, по батькові !!!(а ви знаєте, що ви не можете дзвонити??? Отакої!
Добре, думаю, можливо, то перед святами біс поплутав, спробує ще раз сьогодні!
Та ні, нічого не змінилось!
Ще більш чемний співробітник Олексій, деякий час придурювався автовідповідачем «чекайте, ваша інформація завантажується», «залишайтесь на лінії»… І результат був той самий — гггг, а ми вам нічого не скажемо, бо ви — ніхто! Хоча ми про вас все знаємо!!!
То є тенденцією працівників #Ощадбанку?!
Втрачати документи, не дотримуватись чинного законодавства, зверхньою розмовляти з співбесідником, грубіянити, залякувати — мовляв, ми про вас усе знаємо, але ви ніхто і інформацію ми вам не надамо!!!
Вимагаю від #Ощадбанку надати відповідь на запит державної нотаріальної контори, в порядку, встановленому Законом України «Про банки і банківську діяльність» в тому обсязі, як це передбачено законодавством і не виправдовувати свою непрофесійність та халатність
Оператори контакт-центру мають можливість перевірити ситуацію з рахунком клієнта, проте в межах конфіденційності банківської інформації результат не може бути повідомлено третій особі. Ідентифікувати вас як родича в телефонному режимі відсутня можливість, сподіваємося на розуміння. Саме тому в таких випадках ми рекомендуємо звертатися до відділення банку з підтверджуючими документами.
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та нотаріуса, а також ПІБ та ІПН померлого. Ситуацію перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
Комментарии (7)
Недоспеціалісти
Комментарии (4)
Проблема пополнения депозита
Второй неприятный момент это то что я хотел пополнить свой депозит в Одессе, будучи в отпуске и так как в будни дни в Харькове у меня не получается по вышеизложенным причинам посетить банк, решил зайти в отделение Ощадбанка в Одессе, предварительно взяв с собой депозитный договор, паспорт, ИНН и карты банка, при попытке пополнить депозит, сотрудница банка мне отказала в операции сославшись на то что если депозит был открыт в Харькове то и пополнить я смогу только в том городе где открывал так как у них нету единой базы данных и они «не видят» у себя мой депозитный счёт.
Резюмируя вышенаписанное, в моем случае, у меня вообще нету возможности попасть в банк. Неужели руководство банка не может упорядочить график работы (на обед можно же отправлять и по очереди, тем самым не закрывая отдел) и создать централизованную информационную базу своих клиентов.п.с. иногда для привлечения клиентов не нужны высокие проценты по депозитам, а достаточно просто сделать комфортным и удобным посещение и обслуживание потенциальных и действующих клиентов.
Банком не доволен, что открыл депозит жалею, не рекомендую. Всем спасибо.
В даній ситуації, коли відвідати відділення банку особисто немає можливості, рекомендуємо здійснити поповненням депозиту онлайн через систему Ощад 24/7. Можна переказати кошти з вашої гривневої картки на валютну, а з валютної провести поповнення депозиту. Якщо виникнуть додаткові питання, ви можете звернутись цілодобово до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Щоб не очікувати з'єднання з оператором, на сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Продовжуємо роботу над проектом, аби стало можливим провести всі операції по рахунку у будь-якому відділенні банку. Оскільки завдання масштабне, потребуємо часу. Сподіваємося на розуміння.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (7)
аннулировали карту ощадбанка
Комментарии (2)
благодарность работникам банка
Написать комментарий