Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Николай Зинченко 6 марта 2025, 0:57
Сьогодні 05.03.2025 р. з 14:10 г. до 00:30 г. 06.03.2025 не зміг зайти у додаток Ощад/24, щоб зробити фінансові операції. То не бачу своїх карток (рахунків), не бачу історію переказів-надходження. Так і не зміг зробити належні мені проплати. На дзвінки гарячої
лінії додзвонитись не можливо, довбана «Софія» не може ні чим допомогти…Нарешті о 00:50 додзвонився до оператора, а він мені каже, що з 00:00 почалися профілактичні роботи, я кажу, а дньом, що було — він як робот «ведуться профілактичні роботи». Просто немає слів, щоб не заматюкатись.
Володимир Баранов 5 марта 2025, 15:13
Отделение по адресу: Харьков, ул. Библика, 20/8-А-4
21.11.2024 Я отримав повідомлення про арешт коштів на всі мої рахунки, в том числі і на рахунки, на які надходять соціальні та пенсійні виплати. У вас на виконанні знаходиться постанова про відкриття виконавчого провадження
No 76604826 по примусовому виконанню рішення суду загальної юрисдикції
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ХАРКОВА про стягнення за період з 01.05.2020 по 23.02.2022на користь КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКІ
ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» майно (кошти). В межах цього виконавчого провадження було
накладено арешт на банківські рахунки для зарахування державної соціальної
допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, і для зарахування пенсії в разі втрати годувальника відкритих в АТ «ОЩАДБАНК».

Згідно з частиною четвертою статті 59 Закону України «Про виконавче
провадження» однією з підстав для зняття виконавцем арешту з усього майна
(коштів) боржника або його частини є: отримання виконавцем документального
підтвердження, що рахунки боржника використовуються для соціальних та пенсійних надходжень та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено
законом. Банк може відкрити фізичній особі окремий поточний рахунок для
зарахування виключно заробітної плати, стипендії, пенсії, соціальної допомоги та
інших передбачених законодавством України соціальних виплат або ж фізична
особа може використовувати для цих цілей будь який інший власний рахунок.
Проте жодна згадка в законодавстві про те, що такий рахунок є спеціальним,
тобто захищеним від арешту коштів на ньому, відсутня.

«…рахунки на які зараховується заробітна плата/пенсія/державна соціальна
допомога, нормативно не визначені як рахунки із спеціальним режимом
використання, не є такими рахунками, а є звичайними поточними рахунками та банківське законодавство не містить визначення такого виду рахунків як
«зарплатний/пенсійний/соціальний».

Ч. 2 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» — не допускається стягнення з рахунків, на які надходять пенсії, соціальна допомога, виплати особам з інвалідністю та інші соцвиплати.
Постанова НБУ № 162 від 2019 року — банки зобов’язані визначити соціальні рахунки і не накладати на них обмеження.
Постанова Кабміну № 662 — отримувач пенсії має право вимагати визначення рахунку як соціального, і після цього арешт на такі кошти не застосовується.

Банк зобов’язаний
повідомити виконавця про цільове призначення коштів на рахунку та повернути
його постанову без виконання, що є підставою для зняття виконавцем арешту із
цих коштів.

3 березня державний виконавець виніс постанови про визначення поточного рахунку, але я маю право знімати гроші згідно банківського обслуговування внутрішнього регламенту виключно у відділені банку. Я знаходжусь закордоном і не можу знати гроші у відділені банку. Однак, навіть у цьому випадку:
Банк зобов’язаний забезпечити можливість видаткових операцій, а не лише зняття коштів у відділенні. Обмеження щодо використання картки чи дистанційного доступу не є обов’язковими за законом. Я також не маю право зайти в застусунок Ощад поки на рахунках є арешт. Я вимагаю припинити порушувати чинні закони, які навіть діють і під час дії військового стану України! Якщо ніяких дій не будет стосовно моєї проблеми — буду вимушений писати скаргу в НБУ на незаконні дії Ощадбанк! Внутрішнє розпорядження банку не дає право порушувати закони, які я вище написав.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olegoleg07 4 марта 2025, 8:41
Дівчата молодці. Якісне та швидке обслуговування. Менеджери просто топ.
kievsloter 3 марта 2025, 14:13
Більше ніж півтора місяця я не можу скористатися своїми власними коштами на карті Ощадбанку. Неможливо зробити жодних операцій — ні зняти гроші, ні переказати їх з картки на картку. При кожній спробі додаток видає помилку: «Помилка в роботі сервера. Спробуйте пізніше.»

На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!

Це повна неповага до клієнтів і жахливий сервіс. Ощадбанк навіть не намагається вирішити проблему. Якщо ви цінуєте свої гроші та нерви — не зв’язуйтесь із цим банком!
power22 1 марта 2025, 19:43
01.03.25 пришел, а отделение расположенном на Спортивная площадь 1а что бы сменить финансовый номер. для чего я предъявил документы в приложении ДІА однако сотрудница банка отказала мне в обслуживании сославшись на то что документы из ДІА для них не являються документами и потребувала оригинал паспорта и идентификационного кода.
Vasily Pupkindt 27 февраля 2025, 21:16
В мене працює правило трьох косяків з боку банка. Цей був вже четвертий.
Ощад злизав з моєї картки киянина, якою я користуюся виключно як інвалідським проїзним, 2 гривні. Про що дуже чемно попередив СМС: ти не користуєшся карткою, тож ми в тебе взяли за обслуговування 2 грн.
Хотіли взяти 100, але не було на балансі.
Я вмію читати договір, але камон, всі знають для чого ця картка: це проїзний для пільговиків, бо нічого кращого КМДА не вигадала! Отже, стягнули дві гривні — радуйтеся дуже!
Бо у відповідь я перевів нарахування пенсії в інший банк, і скоро закрию той «пакетний набір» карток, які мені насували. Ну як, стало краще?
Їжте не обляпайтеся!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
budt 27 февраля 2025, 16:27
Шахраї зламують Телеграм акаунти і просять у людей з контактів гроші в борг. Картка Ощадбанку, на яку просять переказати гроші: 4790 7299 7156 1196 на фамілію Шава.
Ощадбанк ніяких дій не вживає до шахраїв, тільки радитить звертитися в поліцію.
yana003hnuvs 27 февраля 2025, 14:57
Нещодавно я відвідала відділення Ощадбанку, і хочу поділитися своїми враженнями. Загальна атмосфера у відділенні була приємною та затишною. Персонал привітно зустрів мене і допоміг із запитом досить швидко. Консультанти були професійними та уважними, відповідали на всі мої запитання детально та зрозуміло.Що стосується рівня послуг, то я була приємно здивована. Процес обслуговування був організований ефективно, завдяки автоматизованій системі керування чергою я не витратила багато часу на очікування. Я також скористалася деякими діджитал-послугами Ощадбанку, такими як мобільний банкінг, який виявився дуже зручним та інтуїтивно зрозумілим.Єдине, що можна покращити, це розширення відділень у віддалених районах, щоб зробити послуги доступними для всіх клієнтів. В цілому, мій досвід з Ощадбанком був позитивним, і я рекомендувала би цей банк для банківських послуг.
ulanamusina 27 февраля 2025, 13:10
Отделение по адресу: Винница, пр-т Юности, 45-А
14 лютого спрацював фін мон і заблокував мої кошти. Пояснення дала у відділенні, ледве дозволили написати заяву на розірвання ділових відносин. Консультант Біла Ю.М у місті Вінниця, відділення по вулиці Юності 45а, казала один термін, тепер каже другий, боїться коли їй дзвонять и просить не приходити на відділення.
Якщо кошти не будут видані, буде позов до суду. Обходьте цей банк стороною
Відкрив собі віртуальну картку в ощадбанку для того щоб розібратися як працює їх корявий застосунок, щоб пояснити своїй бабусі як їм користуватися.
Не розібрався бо він нормально не працює, відкрив бабусі карту монобанка, і таким чином вирішив свою проблему.
Карту в ощадбанку закрив.
Дивлюсь смс в телефоні а мені повідомлення 07.02.25 03:56 Uvaga! Z vashogo neaktyvnoho rakhunku Acnt:spysano 100.00 UAH za obsluhovuvannia. Korystuites rakhunkom, schob ne splachuvaty komisiiu nadali.

Якого біса, якщо рахунок не активний, НЕ АКТИВНИЙ, значить я не можу їм користуватися, значить нема за що платити!
В застосунок зайти зараз не можу, бо фізичної карти не маю, співробітники на гарячий лінії ще тоді сказали що рахунок закривається в відділенні. Але бігати часу не маю. Є і є той рахунок, це ж навіть не кредитна картка.

Ситуація просто підтвердження того що державний банк нікому не потрібний, хіба тільки пенсіонерам. І вони намагаються здерти хоч щось якщо нормальну послугу створити не здатні.
Платити не буду. Рахунок закрию в відділенні.
Olexiivanovich 26 февраля 2025, 13:52
Мені треба було дистанційно змінити фінансовий номер у Ощадбанку. У моїх друзів у двох інших топових банках це зайняло кілька хвилин від моменту звернення. Для Ощадбанку це виявилося непереборною перешкодою. Мені була призначена відеоідентифікація аж через 6 днів!!! Але це був тільки початок пригоди!
В призначений час я зателефонував до банку і почалася відеоідентифікація! Але в самому кінці процедури у Ощадбанку зависло зображення, хоча в мене все було нормально. Співробітник порадив мені все повторити, але результат був такий самий, тобто відсутність результату! А далі закінчився мій час і мені було запропоновано знову зробити заявку на цю процедуру і найближчий час доступний знову аж через 6 днів!!! На гарячій лінії мені теж не змогли допомогти! Чому Ощадбанк не може проводити ідентифікацію через Дію??? Чому найпотужніший банк України досі не став найкращим у обслуговуванні??? Я пропоную стимулювати Ощадбанк за якісну роботу і готовий зробити внесок у якісну роботу банку! Давайте зробимо Ощадбанк найкращим!
SergeySe 25 февраля 2025, 17:55
Звернувся 25 лютого 2025 року у відділення
Ощадбанку в місті Лубни по вул Я. Мудрого.
Потрібно було отримати зарплатну іменну картку, яка вже була виготовлена і чекала у відділенні.
Спеціаліст банку Луценко, очевидно нікуди не поспішає, сидить на робочому місці чекаючи закінчення «важкого«робочого дня.
При відсутній черзі, я отримав свою картку, Увага! Через 40 хвилин!!!
Якість обслуговування — жахлива!
Ніколи не рекомендуватиму Ощадбанк, та й сам не хотів би користуватися вашими «послугами».
Sarakovmk 25 февраля 2025, 10:29
Якщо не дай боже ви в претесь в фін мон їхній — вам гайки.
Заблокували мені рахунки на початку січня. Лишилось загалом близько 30 000 грн на картах.
Пішов у відділення — у мене взяли лише актуальний номер телефону від руки на клаптику паперу. І сказали чекати.
Потім зайшов в інше відділення, і виявляється що по моїй справі ніякої роботи не ведеться, бо я не писав заяву.
Два місяці ні чого не робилось
Подзвонив на своє відділення (Одеса, Ріхтера, 131), там на мене накричали РОСІЙСЬКОЮ (я розмовляв українською), і кинули слухавку.
Подзвонив на гарячу лінію лишити скаргу — мене питають що я від них хочу.
Якось так.
Наступною зараз буде скарга в НБУ,
І скарга мовному омбудсмену (дзвінок записано).
А далі вже не знаю…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Met56 24 февраля 2025, 16:29
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 320
Вперше з дружиною звернулись до банку для проведення фінансових операцій на яких не були достатньо обізнані. Звернувшись за допомогою до спеціаліста банку Прокоп'євої Тетяни Миколаївни ми отримали необхідні консультації та допомогу в оформленні документів. Хочемо висловити велику подяку за чуйне та якісне обслуговування.
Минфин
Ответ администратора
26 февраля 2025, 17:53
Відгук не зарахований (на 26.02.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
javdos 21 февраля 2025, 6:48
вчора 20 лютого 2025 намагався зняти гроші 11100 грн зі своєї зп картки. в кінці операції при видачі апарат самоперезапустився і написав що «тимчасово не працює». гроші не видав. а смс про видачу надійшло. і, відповідно, гроші з картки списали. ось так ощадбанк заробляє…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Irishkamur 20 февраля 2025, 9:27
12.01 сделала оплату на карту 4790 7299 8139 6013 на Бурбило Наталью за обувь, уже прошел месяц на сообщение не отвечает и естественно обувь я не получила.Занимается мошеническими операциями, деньги берет, товар не отправляет
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасія Шапоренко 20 февраля 2025, 9:08
Отделение по адресу: Киев, ул. Владимирская, 27
Я працювала в Ощадбанку ще з 2017 року у Донецькій області, потім пішла у декрет. Вийшла з декрету в філію Ощадьанку у м.Киів Оболонський район. Працювала відповідально і на результат,і вже за другий місяць роботи я заробила премію виконавши плани (за грудень).Премію мені повинні були виплатити в кінці січня 2025 року за грудень 2024.Але нікому не виплатили, сказали що початок року і буде трохи затримка.так склалися сімейні обставини, що мені довелося звільнитися з 1 лютого.казали, що виплатять премію 14 лютого.нікому не прийшло.добре.
Але сьогодні я дізнаюсь, що вчора всім виплатили, а мені ні! тому шо наказ на виплату премії був підписаний лютим місяцем в я вже не працювала!!! ЦЕ ШО ТАКЕ!!! це премія за грудень, яку я повинна була отримати у січні, коли я працювала!!! тобто ощадбанк затримав виплату, а я тепер крайня і без грошей! ОСТАТОЧНО зрозуміла правильність вибору про звільнення з цього банку!!! відношення як до скота!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KoljT 19 февраля 2025, 15:24
Ввічливе обслуговування
Минфин
Ответ администратора
21 февраля 2025, 16:50
Відгук не зарахований (на 21.02.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Петро Щур 19 февраля 2025, 11:38
Все на высокому рівні!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Viktoria88888 19 февраля 2025, 11:32
Зателефонувала на гарячу лінію повідомити що клієнт вашого банку 516780329999924 займається шахрайськими діями, але підтримці ця інформація не цікава, вони те і знають тільки що повідомити зверніться до правоохоронних органів, чомусь приватбанк ці дані фіксує, і намагається, хоч якось захищати своїх та інших клієнтів… а ощад банк у нас спронсорує шахраїв. Для себе зробила висновок, що цей банк точно потрібно оминати в користуванні

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.95
PLN 9.7 10.4
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.95
PLN 9.7 10.4
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Ощадбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.