Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
проверяется
Dmytro31 2 января 2025, 1:51
Я пів року назад у додатку повідключав смс-сповіщення.
Банк по сьогоднішній день нараховує за смс, хоча у додатку по всім карткам відключено (є скріни)
Цей банк-це соціальний вампір! Не беріть тут нічого-некомпетентні співробітники, керівники та тарифи вище ніж у інших.
Перейшов на обслуговування у два банки-ПУМБ та МоноБанк-немає ЖОДНОЇ проблеми.
ПУМБ ні копійки з мене не здер.
НЕ РАДЖУ ЦЕ ПОСТРАДЯНСЬКЕ Л…АЙНО!!!
Особливо такі відділення як:
Закревського 47, Червоної Калини 45.
Це просто жах!!!
Керівництво банку некомпетентне на всі 100%.
Для них головне-брехати у очі.
Головне завести клієнта у систему, а там…хай сам гребеться! Ніякої клієнтоорієнтованості у цих хапуг немає.
Для них клієнти-це статистика у планах заради премій…Після-клієнт залишається сам зі своїми проблемами.Вкрай не раджу.
СЕРВІС:0
КЛІЄНТО-ОРІЄНТОВНІСТЬ:0
ІНТЕР'ЄР/ЕКСТЕР'ЄР:0
КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИЦТВА:0
ТАРИФИ:0 (ЦЕ ВЗАГАЛІ ЖАХ).Вони себе позиціонують на рівні приватних банків як сер’йозних конкурентів
ДІДЖИТАЛ:0 (вкрали пару ідей у Привата та Моно і те…працює через раз або взагалі не працює)

НЕ РАДЖУ ВЗАГАЛІ ЦЕЙ БАНК! ВОНИ СЕБЕ ТАМ ВВАЖАЮТЬ ВИЩИМИ ЗА ЛЮДЕЙ!!! ВСЕ ЩО МОЖЕ КЕРІВНИЦТВО-ЦЕ ДЕЛЕГІЮВАТИ СВОЇ ОБОВ’ЯЗКИ НА ЗВИЧАЙНИХ СПІВРОБІТНИКІВ!!!
проверяется
Dmytro31 2 января 2025, 1:42
Я пів року назад у додатку повідключав смс-сповіщення.
Банк по сьогоднішній день нараховує за смс, хоча у додатку по всім карткам відключено (є скріни)
Цей банк-це соціальний вампір! Не беріть тут нічого-некомпетентні співробітники, керівники та тарифи вище ніж у інших.
Перейшов на обслуговування у два банки-ПУМБ та МоноБанк-немає ЖОДНОЇ проблеми.
ПУМБ ні копійки з мене не здер.
НЕ РАДЖУ ЦЕ ПОСТРАДЯНСЬКЕ Л…АЙНО!!!
Особливо такі відділення як:
Закревського 47, Червоної Калини 45.
Це просто жах!!!
Керівництво банку некомпетентне на всі 100%.
Для них головне-брехати у очі.
Головне завести клієнта у систему, а там…хай сам гребеться! Ніякої клієнтоорієнтованості у цих хапуг немає.
Для них клієнти-це статистика у планах заради премій…Після-клієнт залишається сам зі своїми проблемами.Вкрай не раджу.
СЕРВІС:0
КЛІЄНТО-ОРІЄНТОВНІСТЬ:0
ІНТЕР'ЄР/ЕКСТЕР'ЄР:0
КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИЦТВА:0
ТАРИФИ:0 (ЦЕ ВЗАГАЛІ ЖАХ).Вони себе позиціонують на рівні приватних банків як сер’йозних конкурентів
ДІДЖИТАЛ:0 (вкрали пару ідей у Привата та Моно і те…працює через раз або взагалі не працює)

НЕ РАДЖУ ВЗАГАЛІ ЦЕЙ БАНК! ВОНИ СЕБЕ ТАМ ВВАЖАЮТЬ ВИЩИМИ ЗА ЛЮДЕЙ!!! ВСЕ ЩО МОЖЕ КЕРІВНИЦТВО-ЦЕ ДЕЛЕГІЮВАТИ СВОЇ ОБОВ’ЯЗКИ НА ЗВИЧАЙНИХ СПІВРОБІТНИКІВ!!!
Olga45842 30 декабря 2024, 14:31
Сьогодні була Ощадбанк в місті Хмільник. Консультувала мене Інна Миронюк, дуже привітна, чемна та професійна дівчина.
Дякую їй за швидку та якісну роботу.
SergeyGaiduk 28 декабря 2024, 13:33
11.09.2024 з моєї картки відбулося несанкціоноване списання коштів. Даною карткою я не користувався в інтернеті та не робив жодних оплат, лише зняття готівки в АТМ. У банку довго не хотіли приймати заявку на повернення коштів, але, врешті, через місяць заявку створили та заявили, що термін обробки 2 місяці. Минуло 2 місяці, але відповіді досі немає!
Що це за безпека у банку така, кошти зникли, і ніхто за це відповідальності не несе, а це на хвилинку 2500 тис грн!
Як могли зникнути гроші з картки якою користувалися лише на зняття готівки? Від банку жодних пояснень, взагалі комунікація з клієнтом відсутня, просто жахливий сервіс, заявку подати це велика складність, треба бігати ледь на по всім відділенням міста для цього! Якісь знущання над людьми!
Довіри до банку немає, адже кошти там не у безпеці!
Viktoriia1995k 26 декабря 2024, 19:34
Не можу в додатку Ощад проплатити за електроенергію і така проблема уже не перший раз
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IrenaIra 26 декабря 2024, 15:06
Касири видали моєму родичу кошти купюрами, які виводяться з обігу, тобто 500 грн старого зразка. Я не клієнт, але мій родич похила людина і сам відгук не напише.
User87543 26 декабря 2024, 13:30
До 1 січня 2025 року клієнти банків України зобов’язані повідомити свої банки про податкове резидентство за кордоном. Проте, тільки Ощад як завжди не має процедури і пропонує приходити до відділення! НЕРЕЗИДЕНТАМ, які очевидно не знаходяться на території України. Цікаво, що вимога НБУ розробити відповідний внутрішній порядок введена у 2020 році! Тобто за 4 роки Ощад не спромігся створити якусь електронну формочку чи майл бокс для цього, не провів тренінг свого персоналу, загалом НІЧОГО не зробив! Зауважте, що зараз є ЕЦП в Дії і тд, тобто за наявності бажання з боку банку — така процедура мала б вже діяти, але — ні, це все — не для Ощаду! Чомусь іншим банкам вистачило часу! В Моно та Укрсиббанку все зробили, є процедури і все працює!
Uwhdbebzu173 26 декабря 2024, 2:46
Перекидал на суму около 40 тысяч гривин тремя платежами с ощада по IBAN на приват, денег нет уже 6 день, просто испарились, банк говорит, что у них ушли, а приват денег не видит и говорит, что ничего не заходило, бред полный, а не банк
OlgaOlga7 25 декабря 2024, 16:38
Доброго дня. Нещодавно виїхали за кордон. Тиждень не могли зайти в ощад24 — приходили смс, що карту перевірено успішно, а код не приходив. Нарешті
зареєструвалися в ощадному банкінгу і при спробі поповнити рахунок на 15 грн. платіж не пройшов і надійшло cповіщення «З міркувань безпеки функціонал ощад 24/7 обмежено, зверніться до контакту центр». Ну що за знущання з літньої людини? Як знаходячись за кордоном, зателефонувати в контакт-центр чи зв’язатися з оператором безпосередньо, а не з роботом, оскiльки чат бот одне і теж пише по колу, допомогти не може.
odessadata8 23 декабря 2024, 15:12
Оплата в вэб версии Ощада: при оплате ком.услуг деньги со счета списаны, но в статусе платежа пишется ««помилка», а не как обычно «» обробка/виконано «»
Т.е платеж не прошел, а 474,90 грн испарились.
Кто их себе в карман списал? Девочки)горячей линии несут полную чушь типа платеж был успешен.
Говорю, если успешен то где квитанция и почему светиться красным «помилка »? Отвечают — по окончании обработки (до 2 сут)!!! увидите свою квитанцию квитанцию)))))
А как же я их раньше сразу видела /скринила отправляла коммунальщикам? Просьба к представителю Ощада или предоставить мне квитанцию платежа и ли вернуть деньги на счет
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Leowa 20 декабря 2024, 16:18
Обслуговування в ощад банку дуже не якісне нагадує період родянского союзу, їхні фахівеці так звані не можуть надати достовірну інформацію так що сервіс най гірший серед інших банків, а також дуже не вигідні пропозиції для клієнтів яких вони постійно дурять. Я бажаю європейської якості в Україні і тому вважаю, що такі савкові банки повинні зникнути в цивілізованій країні.
Alena199628 20 декабря 2024, 16:02
Знімала гроші з карточки Ощадбанку в банкоматі Приват з карточки гроші списалися карточку віддав банкомат, а грошей немає. Пройшов тиждень повернення немає… скільки ждати одні обіцянки, не серйозно…
TATKA99 19 декабря 2024, 17:33
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Южно-Кольцевая, 25
19.12.24 я зайшла в відділення Ощадбанку по вул.П.-Кільцевій 25.
Біля каси жодної людини не було, я зраділа, що хоч колись не бувають черги.Але завчасно раділа…Звернувшись до касира Пухальської І.М. отримала відмову, монолог, що вона не приймає, а оформляє картки.Хоча поряд за столом сиділа інший співробітник відділу і саме вона оформляла…Почувши таку відповідь від касира Пухальської, звернулася до керівника відділення і спитала, чи касир має приймати платежі чи займатись оформленням документів!!! На що отримала відповідь, що касир теж оформляє…Що оформляла Пухальська невідомо, бо жодної людини біля вікна каси небуло! Вона просто сиділа…Я стала в касу поряд.Не минуло і 1 хвилини як Пухальська запросила до вікна каси знайомого мужчину і почала обслуговування, в кінці попросивши його написати ій гарний відгук.
Стоячи біля каси, побачила на полиці Подяку Пухальській,і дуже була здивована! За що?! За які заслуги?!!!
Поведінка саме Пухальської вже неодноразово була безкультурною до клієнтів, постійно кричить, робить в касі свої зауваження людям, встановлює свої правила, одним словом робить з установи Ощадбанку балаган!!! Прошу прийняти міри і навчити спілкуванню з клієнтами, прохання пояснити, що система черг, скандалів це пережитки минулого і відійшло в історію вже давно в цивілізованому світі.
5 грудня банкомат списав 4000 грн. з карти, а готівки не видав, сьогодні вже 19 грудня. Написали чекати ще до 120 днів, мовляв карта іншого банку. Ощадбанк зрозуміло зацікавлений встановлювати несправне обладнання, потім затягувати такі справи наживатися на людях навіть в умовах війни. Що тут скажеш…що можна з’ясовувати 4 місяці? Хіба тільки вигадати причину, щоб не повернути мої гроші.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ikoretskaya 18 декабря 2024, 21:30
Completely impossible to reach a person to talk to. It is the worst spot to look for a suggestion for a random card owner — calls, viber messages, etc. get never responded or quit. I am just trying to answer a simple question for my mother who is visiting us abroad. Can’t offer any hope, unfortunately.

Eva
0671367816mb 18 декабря 2024, 18:44
В приложении при оформлении карты национального кешбека выплывает сообщение «функционал временно недоступен» С 11 декабря обращаюсь в разные отделения и на горячую линию. Уже все возможные действия совершены- пройдены проверки на блокировку, поменяны данные у специалистов в отделении, проверено на обновление отложение ощад24…Воз и ныне там. Национальный кешбек мне недоступен по вине банка. Очень не хотела, но видимо придется уходить в другой банк …терять деньги в наше время слишком большая роскошь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ira942 18 декабря 2024, 15:49
Хочу подякувати Ощадбанку за професіоналізм і якісний сервіс. Обслуговування завжди на високому рівні, співробітники ввічливі, компетентні й готові допомогти з будь-якими питаннями.
Dorik31 17 декабря 2024, 18:11
Обслуговування клієнтів ніяке, мало того хамлять. У Львові відкривали рахунок та примусово дали кредитку пенсіонерці, якій зовсім вона не потрібна. А щоб її закрити то просто жах, що тільки не брехали щоб нею користувались. В результаті пішли закрити в інше відділення, не там де відкривали. В одному відділенні(на Патона/Ряшівська) просиділи годину, а не обслужили сказали :«йдіть туда де відкрили". У відділення на В Великого 34 також одразу сказали туда де відкривали. У відділенні на В.Великого 63 так кричала менеджерка Ольга, прізвище не пам’ятаю, щоб ми йшли закривати рахунок де відкривали, а ще щеглик (менеджер, хлопчина)нахамив.Коли я дістала телефон, щоб дзвонити на інфо лінію для залишення скарги тоді рахунок закрили. Нікому не раджу відкривали рахунки в цьому банку, це дно. комісії страшні
Wala 16 декабря 2024, 21:26
З 15.11.2024 відколи була постанова виконавця на видатковіоперації по рахунку і по сьогодні чекаю коли банк дасть дозвіл.Багато разів зверталась і на он лайн помічник і в колцентр і на гарячу лінію НБУ, приходжу у аідділення-кожного разу інша відповідь, або просто ігнор, сьогодні написали, що постанова взагалі не надходила до відділення, мені цікаво вони хочуть розбагатіть на пенсійних інвалідних виплатах.Підкажіть куди ще звернутись, хтось взагалі колись зможе припинити цей безлад
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MARTA0201 13 декабря 2024, 11:52
Отделение по адресу: Львов, ул. Пасечная, 51
Доброго дня.
Відвідала сьогодні одне з відділень Ощадбанку і була дуже задоволена роботою працівника Іващишин Н.П.🤗
Щиро дякую за Ваш професіоналізм!
Гарного та мирного дня 🇺🇦

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.8 42.35
EUR 43.45 44.45
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.8 42.35
EUR 43.45 44.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Ощадбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.