Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
mangupskiy 7 сентября 2024, 19:00
Обратился я с вопросом по случайно сделанному платежу, а в места ответа на вопрос получил блокировку карты.
За вопрос почему в место ответа я получил блокировку мне заблокировали все карты и отвязали приложение от телефона.
В продолжении ещё и троллить пытались.
Отличная помощь, в место решения получил ворох проблем с восстановлением карт, впереди тёще перевыпуск карт на которые я потрачу время и деньги.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 сентября 2024, 13:58
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Хочемо проаналізувати ваші діалоги зі співробітниками. Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Gi0CaD 7 сентября 2024, 10:59
Відповіли на всі питання, все чітко, швидко і в дружньому вайбі
monobank
Ответ банка
monobankua 7 сентября 2024, 12:05
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається
Проблема решена
milisemili 6 сентября 2024, 20:47
Загалом те, що військових тут бортують це факт. Знаю особисто людей у кого кредитна історія гірша за мою, але вони крет отримаали, а я ні.
Але більше мене вразив той факт, що підтримка навіть не пропонує ЗП до них в банк завести, «щоб підвищити шанси на позивний розгляд черз місяць». Ну а-ля. Розумію коли безвідсоткові кредити давати не хочется тим, кого забаранити можуть завтра. Але при цьому, навить не пробувати повернути клієнта, ще з нормальним потоком на місяц. Дивина. Короче розходимось, турбботою тут і не пахне.
Не треба тільки тут оцього про те, що мені ніхто нічого не винен. Якщо з’вилась така думка — перечитайте коментар. Я не про т. е.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 сентября 2024, 14:10
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
На встановлення та можливість користування кредитним лімітом впливає багато чинників. Наприклад не тільки обсяг операцій та отримання зарплати по поточній карті, а і наявність інших кредитів і наявність заборгованості по кредитах в інших банках або фінансових установах, прострочення по них.
Рекомендуємо використовувати власні кошти на картках для повсякденних витрат: покупок в магазинах, оплати комуналки, отримування зарплати або виплат ФОП, та інше. Слідкувати, щоб не виникала заборгованість в других кредитних установах, та згодом рішення банку може бути переглянуто.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Forber 6 сентября 2024, 16:29
Я був відданим клієнтом Monobank з самого початку їхньої діяльності. Спочатку оформив дитячу картку, а як тільки мені виповнилося 16 років, перейшов на повноцінну картку. Протягом 2−3 років Monobank був моїм основним банком, і я завжди був задоволений їхнім сервісом. Проте нещодавно стався неприємний інцидент: мій рахунок був несподівано заблокований, і банк навіть не потрудився пояснити причину відмови в обслуговуванні.

Усі мої спроби дізнатися, що сталося, були марними. Monobank не відповідав на мої запити, і я відчув себе абсолютно проігнорованим. Важливо зазначити, що я ніколи не порушував правил користування банком, не мав великих сум на рахунку і взагалі завжди дотримувався усіх умов. Тому таке ставлення до клієнтів, які довірили їм свої фінанси, викликає обурення та розчарування.

Я завжди цінував Monobank за інновації та зручний сервіс, але тепер я відчуваю себе зрадженим. Невже так банк віддячує своїм відданим клієнтам?
monobank
Ответ банка
9 сентября 2024, 13:35
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Проблема решена
Deplor 5 сентября 2024, 23:57
В лютому цього року моно надіслав лист з проханням надати документи по моєму ФОП. В мене з ними все добре, просто в той час коли прийшов запит на пошту я не міг фізично надати їх (хоч би в війсковий час трішки збільшили терміни)
Мені ні телефонували, ні писали в боті, взагалі нічого окрім листа на пошту.
Звісно коли я надав документи з поясненнями вже було досить пізно.
Вчасно платив податки та нормальну комісію в моно.
Тож тепер я користувач ПУМБ. Піду туди писати гарний відгук
monobank
Ответ банка
6 сентября 2024, 9:46
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Владислав Кожевніков 5 сентября 2024, 18:53
Дуже вдячний команді Монобанка та керівництву за допомогу в поверненні грошей які обманом від мене отримали шахраї, із за кордону. За місяц Монобанк оскаржив транзакцію і повернув мені на рахунок ці гроши. Дуже, дуже за це вдячний!
monobank
Ответ банка
5 сентября 2024, 19:16
Дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pepsovych 4 сентября 2024, 20:54
Маю доволі противний характер. Люблю, щоб все було чітко і зрозуміло.
Сьогодні «докопався» до підтримки в телеграмі щодо одного питання. Перший оператор не зміг пояснити, чому так не можна.
Інший оператор (Руслана) — верх терпіння і наполегливості. Мій роздратований тон і сарказм сприймала спокійно. Довго сперечалась, але в підсумку знайшла в документах підтвердження своїх слів, чим остаточно мене переконала. Дякую!
Дещо раніше була ситуація, коли через неочукувані зміни в кредитному ліміті (який був раніше рівний нулю), я «попав» на комісію. Сам натиснув усі кнопки — не сперечаюсь — дуже поспішав і був неуважним. З іншого боку, я поставив ліміт на нуль не просто так. Після розмови з підтримкою, скасували операцію і повернули комісію.
Тож клієнтоорієнтованість тут не прості слова.
Ну, і ціни… Це ще треба вміти заробляти гроші, коли всі послуги безкоштовно)))))
Єдиним мінусом вважаю відсутність власних відділень. Хоча партнери ніби нормально працюють. Банк у смартфоні. Які ж тут відділення)
До речі, А-Банк (банк-партнер) доволі активно нав’язує свої продукти, говорячи, що вони ж краще за моно, бо завжди на місці і без посередників.
monobank
Ответ банка
5 сентября 2024, 9:30
Приносимо вибачення, що ваше питання не було вирішено при першому зверненні
Обов'язково перевіримо діалог з колегою та вживемо заходів, щоб в майбутньому надавати якісніший сервіс
Дякуємо за відгук
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dikoy 2 сентября 2024, 13:27
Виникло питання з кешбеком. Причому наприкінці неділі. Кол-центр зафіксував звернення та пообіцяв розглянути протягом 3 днів. Але вже на ранок наступного дня кешбек був донарахований із побажаннями подальшої співпраці. Оце я розумію! Працюють і консультанти, і менеджмент!
monobank
Ответ банка
2 сентября 2024, 15:03
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
watsoon 1 сентября 2024, 23:15
Написав до підтримки з питанням про можливість переказів по валютним рахункам.
Швидко і оперативно отримав відповідь від операторів, проблему вирішив.
Хотів би також залишити подяку на цих фахівців, а саме Валерія 10886 і Кароліна 9950.
Дуже дякую вам дівчатка за допомогу!
monobank
Ответ банка
2 сентября 2024, 11:06
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bartkoandrii 31 августа 2024, 9:50
відмінний сервіс
monobank
Ответ банка
monobankua 31 августа 2024, 9:51
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Працював офіційно ФОП протягом 3 років, працював з іншими банками і все нормально. Заманили хорошими відсотками і по результату воно того не варте. Ваші кошти заблокують, ви отримаєте нервовий зрив і не факт що отримаєте власні заощадження які збирали роками. Не рекомендую Монобанк, це останнє місце де варто реєструватись.
monobank
Ответ банка
monobankua 31 августа 2024, 9:47
Згідно з чинним законодавством України, банки зобов'язані перевіряти операції клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Питання з виведенням коштів в роботі.
Зв'яжемось коли буде нова інформація
Проблема решена
Kutnevska 30 августа 2024, 9:09
Зазвичай у моно гарний сервіс, класні продукти, але з еквайрингом щось незрозуміле. Для відкриття рахунку ФОП було обрано саме моно, в тому числі, через начебто надання швидкої та зрозумілої послуги еквайрингу. Але. Протягом трьох місяців моно стабільно відмовляє в наданні цієї послуги. І що найцікавіше — без жодних пояснень такого рішення. Просто ні, без пояснення критеріїв, недоліків абощо. Можливо це через дискримінацію певного вигляду, а не надають відповідь на запитання саме через те, що не хочуть це визнавати. Дуже розчарована таким підходом, буду думати про перехід до іншого банку для відкриття рахунку ФОП, оскільки саме еквайринг мені життєво необхідний саме зараз. А що робити щоб його отримати просто незрозуміло. Виходить, що вся ця реклама про підключення за 10 хвилин для клієнтів просто пряма брехня, яка не відповідає дійсності.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 августа 2024, 13:49
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Ми вже передали запит колегам стосовно надання цієї послуги.
Маємо для вас хорошу новину. Рішення переглянуте, та можна зробити заявку на підключення еквайрингу
Demjanenko1991 29 августа 2024, 17:16
Монобанк не повертає мої кошти на iban вже 2 день, заблокували додаток, я без грошей абсолютно повністю, так як там були всі мої кошти
monobank
Ответ банка
29 августа 2024, 18:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
cartier 29 августа 2024, 13:49
За що хвалю Монобанк? Бо відповідально, професійно та швидко! Під час війни пильність підвищилася та це зрозуміло, тож дуже приємно, що банк відповідально ставиться до безпеки рахунків громадян. Приємно, що перевірки проводяться швидко, буквально 10 хвилин і до тебе вже летить гарна новина, що все відмінно працює! Співробітники завжди дуже приємні та з чіткими відповідями, я кожен раз це відмічаю та радію! Та окрема подяка за супер зручний і класний інструмент, такий, як Монобанка! У Вас шикарна команда фахівців і я щиро дякую кожному з Вас, бо вклад кожного робить цілісний неймовірний результат!
Окрема подяка всім, хто сьогодні допоміг у оперативному вирішенні мого питання, ви всі круті та дуже злагоджено працюєте!
monobank
Ответ банка
29 августа 2024, 16:53
Дякуємо за ваш відгук!
Проблема решена
peters0207 29 августа 2024, 11:59
Син захотів закрити дитячу картку і відкрити дорослу. Я подав запит і поки запитував, що буде з накопиченим кешбеком, кеш хутко обнулили. Так, я не знав, що у нього є там щось і не знав процедури, але служба підтримки могла б попередити.
monobank
Ответ банка
29 августа 2024, 16:38
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
На жаль, вам надали некоректну інформацію стосовно кешбеку
Обов'язково проведемо роботу з колегами
Раз на день (приблизно о 10:30) ми аналізуємо закриті дитячі карти за останні 30 днів і дивимося, чи не відкрив конкретний клієнт собі вже дорослу картку
Якщо є збіг, то ми нараховуємо кешбек, який був на дитячій картці, на дорослу і надсилаємо про це сповіщення в застосунок
Проблема решена
zair24013 28 августа 2024, 23:19
Добрий вечір. Колись вважав монобанк одним з найкращих. Але зараз ситуація міняється (читаючи коментарі бачу також багато підозрілих дій банку). В суботу зранку, 24.08 мені заблокували рахунок. Я поповнив свою карту, щоб оплатити кредит. Відповідно, оплатити не зміг. На карті було ~49000 грн. Я ФОП. Звернувся в чат-допомогу, сказали, що закривають рахунок. Я не проти, але попросив дати змогу мені вивести кошти. На що оператор відповів, що вони самі переведуть на вказаний мною рахунок. Я надав усі реквізити. Сьогодні середа, вечір, 28.08, банк кошти не повернув. З дня на день обіцяють. Вчора обіцяли сьогодні до кінця дня, сьогодні кажуть, що завтра, і т.д. Ніколи і подумати не міг, що моно так себе поведе. Колись один з найкращих здає свої позиції…Монобанк, що з вами? Зайшовши сюди на сайт, побачив, що негативних коментарів більше…Виходить, що банк безоплатно користується моїми коштами, і йому так зручно… Ще додам, що банк міг розблокувати доступ до додатку і я б перевів мої гроші за 1 хвилину. Але це не вигідно банку. Уже 5 днів не можуть перевести по iban…
monobank
Ответ банка
29 августа 2024, 10:15
Приносимо вибачення за незручності
Наразі працюємо над виведенням коштів
Сьогодні кошти будуть відправлені згідно з підписаною вами заявою
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:35
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Lizakr 28 августа 2024, 17:08
23 серпня моно банк заблокував мій рахунок з приводу підозрілої транзакції. Надала усі документи наступного ж дня. Вже майже тиждень немає відповіді. Не надають ніяких термінів вирішення питання. На рахунку були усі гроші.
monobank
Ответ банка
28 августа 2024, 17:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dimonjikk 28 августа 2024, 16:12
Дмитро реально кращий хто допомагав мені з служби турботи. Вважаю за потрібне видати йому премію і подарувати кота!
monobank
Ответ банка
28 августа 2024, 16:48
Дуже дякуємо за відгук!
Проблема решена
Volchek69 27 августа 2024, 18:51
Хотел открыть впервые карту в моно при первой ригестрации обнаружилось что по моему ИНН уже зарегистрирован человек! Потом попросили обратится в налоговую да бы проверить есть кто ещё на моем ИНН мало ли. Обратился на ИНН посторонних нет! За номером моим тоже кто-то зарегистрировался… Личные данные никому не передавал! Звонил в службу поддержки вторые сутки решают вопрос никак не решат. Постоянно то повисите на линии то мы вам перезвоним никаких четких ответов нет! Очень бы хотелось быстрее решить проблему с этим, но видно не судьба… Придется выбирать другой банк! Так как это не оправдал мои ожидания…
monobank
Ответ банка
28 августа 2024, 16:24
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили
Колеги вже з вами зв'язалися стосовно продовження реєстрації
maryna55 27 августа 2024, 13:43
15 серпня моно банк заблокував мій рахунок с приводу підозрілої транзакції. Надала усі документи наступного ж дня. Вже майже 2 тижні немає відповіді. Не надають ніяких термінів вирішення питання. На рахунку були абсолютно усі гроші, в тому числі виплата страхової компанії.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 августа 2024, 15:23
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Полезный комментарий
maryna55 27 августа 2024, 16:26
Дякую, питання вирішено.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝