×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Служба поддержки
За вопрос почему в место ответа я получил блокировку мне заблокировали все карты и отвязали приложение от телефона.
В продолжении ещё и троллить пытались.
Отличная помощь, в место решения получил ворох проблем с восстановлением карт, впереди тёще перевыпуск карт на которые я потрачу время и деньги.
Комментарии (9)
Дуже гарне обслуговування
Написать комментарий
Дуже дивоно. але факт
Але більше мене вразив той факт, що підтримка навіть не пропонує ЗП до них в банк завести, «щоб підвищити шанси на позивний розгляд черз місяць». Ну а-ля. Розумію коли безвідсоткові кредити давати не хочется тим, кого забаранити можуть завтра. Але при цьому, навить не пробувати повернути клієнта, ще з нормальним потоком на місяц. Дивина. Короче розходимось, турбботою тут і не пахне.
Не треба тільки тут оцього про те, що мені ніхто нічого не винен. Якщо з’вилась така думка — перечитайте коментар. Я не про т. е.
На встановлення та можливість користування кредитним лімітом впливає багато чинників. Наприклад не тільки обсяг операцій та отримання зарплати по поточній карті, а і наявність інших кредитів і наявність заборгованості по кредитах в інших банках або фінансових установах, прострочення по них.
Рекомендуємо використовувати власні кошти на картках для повсякденних витрат: покупок в магазинах, оплати комуналки, отримування зарплати або виплат ФОП, та інше. Слідкувати, щоб не виникала заборгованість в других кредитних установах, та згодом рішення банку може бути переглянуто.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (5)
Розчарування в Monobank: заблокований рахунок без пояснень
Усі мої спроби дізнатися, що сталося, були марними. Monobank не відповідав на мої запити, і я відчув себе абсолютно проігнорованим. Важливо зазначити, що я ніколи не порушував правил користування банком, не мав великих сум на рахунку і взагалі завжди дотримувався усіх умов. Тому таке ставлення до клієнтів, які довірили їм свої фінанси, викликає обурення та розчарування.
Я завжди цінував Monobank за інновації та зручний сервіс, але тепер я відчуваю себе зрадженим. Невже так банк віддячує своїм відданим клієнтам?
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (2)
Як втратити нормального клієнта
Мені ні телефонували, ні писали в боті, взагалі нічого окрім листа на пошту.
Звісно коли я надав документи з поясненнями вже було досить пізно.
Вчасно платив податки та нормальну комісію в моно.
Тож тепер я користувач ПУМБ. Піду туди писати гарний відгук
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (5)
Повернули гроші від шахраїв
Комментарии (1)
Дуже зручно, клієнтоорієнтовано, дешево (переважно безкоштовно).
Сьогодні «докопався» до підтримки в телеграмі щодо одного питання. Перший оператор не зміг пояснити, чому так не можна.
Інший оператор (Руслана) — верх терпіння і наполегливості. Мій роздратований тон і сарказм сприймала спокійно. Довго сперечалась, але в підсумку знайшла в документах підтвердження своїх слів, чим остаточно мене переконала. Дякую!
Дещо раніше була ситуація, коли через неочукувані зміни в кредитному ліміті (який був раніше рівний нулю), я «попав» на комісію. Сам натиснув усі кнопки — не сперечаюсь — дуже поспішав і був неуважним. З іншого боку, я поставив ліміт на нуль не просто так. Після розмови з підтримкою, скасували операцію і повернули комісію.
Тож клієнтоорієнтованість тут не прості слова.
Ну, і ціни… Це ще треба вміти заробляти гроші, коли всі послуги безкоштовно)))))
Єдиним мінусом вважаю відсутність власних відділень. Хоча партнери ніби нормально працюють. Банк у смартфоні. Які ж тут відділення)
До речі, А-Банк (банк-партнер) доволі активно нав’язує свої продукти, говорячи, що вони ж краще за моно, бо завжди на місці і без посередників.
Обов'язково перевіримо діалог з колегою та вживемо заходів, щоб в майбутньому надавати якісніший сервіс
Дякуємо за відгук
Написать комментарий
Оперативне рішення.
Написать комментарий
Дуже оперативна допомога
Швидко і оперативно отримав відповідь від операторів, проблему вирішив.
Хотів би також залишити подяку на цих фахівців, а саме Валерія 10886 і Кароліна 9950.
Дуже дякую вам дівчатка за допомогу!
Написать комментарий
випуск нової карти
Написать комментарий
Заблокували кошти
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Питання з виведенням коштів в роботі.
Зв'яжемось коли буде нова інформація
Комментарии (9)
Моно відмовляє в наданні послуги еквайрингу без будь яких пояснень
Ми вже передали запит колегам стосовно надання цієї послуги.
Маємо для вас хорошу новину. Рішення переглянуте, та можна зробити заявку на підключення еквайрингу
Комментарии (2)
Не повертають мої кошти
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (2)
Найкращий український банк
Окрема подяка всім, хто сьогодні допоміг у оперативному вирішенні мого питання, ви всі круті та дуже злагоджено працюєте!
Написать комментарий
Брак лояльності у служби підтримки
На жаль, вам надали некоректну інформацію стосовно кешбеку
Обов'язково проведемо роботу з колегами
Раз на день (приблизно о 10:30) ми аналізуємо закриті дитячі карти за останні 30 днів і дивимося, чи не відкрив конкретний клієнт собі вже дорослу картку
Якщо є збіг, то ми нараховуємо кешбек, який був на дитячій картці, на дорослу і надсилаємо про це сповіщення в застосунок
Написать комментарий
Монобанк не повертає кошти
Наразі працюємо над виведенням коштів
Сьогодні кошти будуть відправлені згідно з підписаною вами заявою
Комментарии (18)
Заблокували рахунок , та не надають відповіді
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (4)
10256 Дмитро
Написать комментарий
Безпомощьность в решении
Детально все перевірили
Колеги вже з вами зв'язалися стосовно продовження реєстрації
Написать комментарий
Заблокували рахунок і не надають ніяких відповідей
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (8)