×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.4 | 40.8998 |
EUR | 43.7 | 44.4405 |
Все курсы банка |
Блокировка карты!
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (8)
Не приходит вывод с слотокинг
Якщо до нас надійде сума від банку-еквайєра внаслідок взаєморозрахунку через платіжну систему, тобто коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку. Зазвичай це займає не більше 3-4 календарних днів.
Комментарии (14)
відкривають карти, в т. ч. кредитні неповнолітнім без дозволу чи відому батьків
Але виникає питання… До кого банк виставлятиме вимоги у разі, якщо неповнолітній не повертає кредитні кошти?
https://www.monobank.com.ua/umovy
Згідно Цивільного кодексу України, п. 4, стаття 32 — Неповна цивільна дієздатність фізичної особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років передбачає самостійно укладати договір банківського вкладу (рахунку) та розпоряджатися вкладом, внесеним нею на своє ім'я (коштами на рахунку).
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15
Комментарии (20)
Я запитав як забезпечити мою карту від посторонніх списань
Це створило мені серйозні проблеми.
Не банк, а ***
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Банк не дает реструктуризацию.
Комментарии (18)
Всі задоволений
Написать комментарий
Закриття счета по не зрозумілим причінам
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (7)
Закрили повністью счет не понятно по якій ситуації.
Комментарии (2)
Вирішила я спробувати Монобанк і певно більше не буду…
Ситуація номер 2, я працюю на закордонному сайті і вже декілька місяців підряд отримувала кошти на Ощадбак Віза, кошти приходили моментально, ну просто в секунді. Вирішила на свою голову спробувати моноблок. Поставила на вивід свою зарплату за тиждень так я 10-го березня мені платити за квартиру. І тадам коштів немає і співають ту ж саму пісню, що фізично кошти не поступили. Що ж і в висновку я маю два зовсім різних платежа, моя робота ніяк не стосується азартних ігор. казино чи тощо… Ч Я звернулася в чат своєї роботи і до десяти негативних відгуків саме за Монобанк, дівчата пишуть, що всі банки виплачують моментально. Один Моно забирає собі ці кошти на 4−5 днів і непонятно що з ними там робить. Дві різні платформи говорять що з їхньої сторони все добре. А Мономанк вирішив зробити з мене дурочку залишивши мене без коштів на вихідні і без оплати за квартиру. Я замовила собі іменну карту за 100 грн, вона вже на почті. Навіть забирати не має бажання. Доб’юся щоб мені виплатили МОЇ ж кошти і закрию з вами всі свої рахунки. Я все можу зрозуміти, но дурочку з мене робити не треба.
По першому питанню бачимо, що кошти були зараховані на ваш рахунок сьогодні вночі
Для уточнення інформації по платежу, який ви очікуєте, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (27)
Монобанк задерживает виплату с париматч
Перевірили інфо, бачимо що на сайті париматч зазначено, що по карткам банка-емітента Монобанк та Приватбанк зарахування коштів відбувається протягом 5-х днів.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Комментарии (29)
Перекази
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Повернення депозиту
Написать комментарий
Бестолковый банк
— «специалист», который работает с тобой не знает практически ничего, на вопросы отвечает односложно или скидывает шаблонное сообщение, ссылаясь на НБУ
— инвестиции банк не рассматривает в качестве дохода вообще
— подтверждение дохода нужно из пенсионного фонда только (дошли до того, что эти деньги были получены от родственника из Казахстана, а там только по месту работы дают справку, учитывая что ФОП) — с места работы не подходит. Почему — ответ проигнорировали
— постоянно говорят о том, что должен предоставить договор купли-продажи имущества, хотя трижды сказал, что я такого не делал.
— вариантов не предоставляют.
— ответ на все «не можем принять»
Это чистый ужас, после 5 лет использования закрыл в итоге счет, банк ушел в дно полное.
На горячей линии сотрудник говорит мне: «Вам нужно просто предоставить выписку с торговой биржи, что бы подтвердить эти средства», в чате отвечают «Выписки с торговой биржи не являются официальным документом». Банк скатился хуже некуда, полный непрофессионализм.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (18)
Без попередження заблокували мою картку з моїми власними коштами 02.03.23г
25.02 ми попросили вас надати документи, які підтверджують зарахування коштів на ваш рахунок. Оскільки ви не надали нам жодної інформації, ми були змушені призупинити видаткові операції, про що також надіслали вам повідомлення
Додатково колеги зв'язалися з вами в месенджері, для надання інформації
Комментарии (11)
Монобанк не возвращает деньги
Как деньги могли зачислиться на заблокированную карту? Это мошенничество? Карту сам же монобанк и заблокировал.
Ужасный банк, не советую связываться!
Комментарии (7)
Оплата
Дозвольте, будь ласка, перевірити діалог та провести роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (3)
Відхиляються вхідні платежі на рахунок ФОП
Суть проблеми: 5 днів рандомно відхиляються вхідні платежі на рахунок ФОП по номеру карти від клієнтів-фізичних осіб.
Підтримка банку не намагається допомогти вирішити проблему. Щоразу одні й ті ж шаблонні відповіді: причина з боку банку відправника або платіжної системи. При цьому з тих же карток відправників кошти успішно надходять на інший рахунок, а на гарячій лініі Master Card відповідають, що платіжна система працює справно. Все це підтримка ігнорує, залишаючи за собою ту ж шаблонну відповідь.
Ми отримуємо сповіщення від Платіжної системи про спробу неуспішного зарахування
Спробуйте, будь ласка, перевипустити картку, при перевипуску можна буде обрати іншу платіжну систему картки та повторити платежі на неї
Комментарии (30)
Начали переносить дату возврата депозита
Комментарии (22)
Нарахування відсотків
Комментарии (7)
Не повертають кошти при розірванні стосунків и закриттю рахунку
Комментарии (2)