Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
YuliiaTuz 14 марта 2023, 13:26
Обратилась в поддержку банка поздно вечером, узнать как обезопасить свою карту от списаний. Подсоединился ко мне оператор — Александр. На мой вопрос никакого ответа, обезопасил он мою карту тем, что заблокировал её. Такого запроса у меня не было! Я не разрешала блокировать карту, на мои смс о видео подтверждении личности, цитирую «Що підтверджувати і для чого дзвінок?» На этом общение с оператором закончилось, звонила в тех.поддержду, предлагали ждать пару дней чтоб получить новую карту.Но проблема в том, что блокировать карту, с моими средствами, я не просила.С горем пополам мне перевыпустили карту, зачислили сумму со старой карты.Понятное дело что карта виртуальная.Максимально неудобства мне предоставил банк! Пользовалась этим банком много лет без нареканий, но действия оператора испортили всю картину о банке.
monobank
Ответ банка
monobankua 14 марта 2023, 14:25
Якщо клієнт повідомляє, що не підтверджує операцію по карті, не пам'ятає або не впевнений, що робив таку операцію, то картка може бути заблокована співробітником з метою безпеки, щоб уникнути повторних списань.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Проблема решена
Anna2328 13 марта 2023, 18:00
Раньше таких проблем не было, но вчера столкнулся с тем что монобанк не зачисляет вийграные деньги на карту, очень неприятная ситуация, ведь каждый из нас расчитивает на эти деньги, говорят мол ждите 3 4 5 дней хотя слотокинг подтвердил вывод
monobank
Ответ банка
monobankua 13 марта 2023, 20:37
З нашого боку ми зараховуємо кошти миттєво, як тільки вони надходять в банк, але проведення самого переказу здійснюється вже за регламентами відправника
Якщо до нас надійде сума від банку-еквайєра внаслідок взаєморозрахунку через платіжну систему, тобто коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку. Зазвичай це займає не більше 3-4 календарних днів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Angela22 13 марта 2023, 11:49
сама не є клієнтом банку, але мій син, як тільки отримав паспорт (наразі в Україні його зобов«язаний отримати кожен по досягенню 14 років) відразу став клієнтом банку, оформив картку з можливістю встановлення кредитного ліміту. Все ж просто!
Але виникає питання… До кого банк виставлятиме вимоги у разі, якщо неповнолітній не повертає кредитні кошти?
monobank
Ответ банка
monobankua 13 марта 2023, 15:04
У монобанк можна оформити картку без кредитного ліміту (тобто дебетову), при досягненні 14 років, а отримати кредитний ліміт на картку можна тільки при досягненні 18 років.
https://www.monobank.com.ua/umovy

Згідно Цивільного кодексу України, п. 4, стаття 32 — Неповна цивільна дієздатність фізичної особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років передбачає самостійно укладати договір банківського вкладу (рахунку) та розпоряджатися вкладом, внесеним нею на своє ім'я (коштами на рахунку).
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MATVIIKO12 12 марта 2023, 18:09
Запитав як захистити карту від посторонніх списань. Вони взяли і одразу заблокували. Хоча я і не просив.
Це створило мені серйозні проблеми.
Не банк, а  ***
monobank
Ответ банка
12 марта 2023, 19:33
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Минфин
Ответ администратора
16 марта 2023, 14:26
Відгук не зарахований (на 16.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
pro1987 12 марта 2023, 7:51
Пользуюсь банком с 2019 года. Лимит был то 20,.то 30 тыс.на карте. Все время платит платежи. Пользовался постоянно. С началом войны, жил в Херсоне. С первого дня остался на квартире сьемной, без работы.Выезжать не хотели так как ЗСУ, от Херсона 20 км. И надеялись что скоро. В итоге все сбережения потратили, и пришлось выехать. До лета и летом я вносил платежи. Потом был период 3−4 месяца не вносил. Перед н.г занял средства и внес всю просрочку около 3000 тыс. Сейчас снова нужно около 2300 грн. Сейчас на карте минус 23 тыс. Наша семья впо. Работу найти сложно. Квартира сьемная. Банк не хочет пойти на реструктуризацию. Причины не озвучивает. Говорил 3 раза уже на горячей линии. Ответ один. Мы не государственный банк, у нас нет реструктуризации. В моем понятии если банк не хочет получать гарантировано платежи в указанный срок по реструктуризации, значит он намерен доить клиента и дальше. Значит погашение не нужно, а нужна выкачка денег!!!
monobank
Ответ банка
12 марта 2023, 10:50
Написали в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Артур Хоменко 11 марта 2023, 22:25
Зайшлов почитати коментарі і був дуже здивований. Викроситовую це банк, напевно, рік 4−5й. Жодних проблем не виникало. Служба підтримки працює просто ідеально. Всім рекомендую.
monobank
Ответ банка
12 марта 2023, 10:46
Дякуємо за відгук!
Проблема решена
Валентина Климова 11 марта 2023, 15:49
Закрили счета і обьясняють це тим що вони закрили мої рахунки і не можу являтися іх клиентом.на счету прийшли кошти впо і моя родина зараз повинна голодати.Але вони пообіцяли прислати мені на іншу карту на яку я дала їм реквізити.Але що мені зараз робити чим сімью кормити.Розірвали в односторонньому порядку угоду оце їх пояснення так, а там мої кошти і депозит.жодного кредиту в цьому банку
monobank
Ответ банка
monobankua 13 марта 2023, 14:55
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Валентина Климова 11 марта 2023, 11:52
В мене карта монобанка була більше 2х.років.Але сьогодні я зіткнулась с такой ситуацієї що в шоці.Мені на цю карту поступає соц.виплата впо.І ось вони мені прийшли, плюс у мене там депозит, а вони мені закрили счет і сказали чекати кошти поки їх переведуть на інший банк.Але вони навіть не обьяснили на якій основі вони мені його закрили? Так як я дуже обожнюю цей банк і нерозумію їхній дій.Як мені бути в цій ситуації?І як зробити, щоб знову користуватмсь цим банком? Буду вдячна за відповідь.
monobank
Ответ банка
11 марта 2023, 15:59
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
Dilema 11 марта 2023, 3:29
Ситуація наступна в мене незрозуміло де висять МОЇ ж дві виплати. Перша це Космолот 1500 грн, я користуючись даним сервісом перший раз. На сайті пишуть що все ок. кошти виведені. Навіть прийшло підтвердження на почту. Оператор Монобанку говорить, що створена заявка на дану суму але суму фізично не нарахували. Ок, я в Космолоті вперше тому почала грішити саме на космолот.

Ситуація номер 2, я працюю на закордонному сайті і вже декілька місяців підряд отримувала кошти на Ощадбак Віза, кошти приходили моментально, ну просто в секунді. Вирішила на свою голову спробувати моноблок. Поставила на вивід свою зарплату за тиждень так я 10-го березня мені платити за квартиру. І тадам коштів немає і співають ту ж саму пісню, що фізично кошти не поступили. Що ж і в висновку я маю два зовсім різних платежа, моя робота ніяк не стосується азартних ігор. казино чи тощо… Ч Я звернулася в чат своєї роботи і до десяти негативних відгуків саме за Монобанк, дівчата пишуть, що всі банки виплачують моментально. Один Моно забирає собі ці кошти на 4−5 днів і непонятно що з ними там робить. Дві різні платформи говорять що з їхньої сторони все добре. А Мономанк вирішив зробити з мене дурочку залишивши мене без коштів на вихідні і без оплати за квартиру. Я замовила собі іменну карту за 100 грн, вона вже на почті. Навіть забирати не має бажання. Доб’юся щоб мені виплатили МОЇ ж кошти і закрию з вами всі свої рахунки. Я все можу зрозуміти, но дурочку з мене робити не треба.
monobank
Ответ банка
11 марта 2023, 10:24
Шкода, що у вас склалася така думка
По першому питанню бачимо, що кошти були зараховані на ваш рахунок сьогодні вночі
Для уточнення інформації по платежу, який ви очікуєте, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
Jacopo 10 марта 2023, 9:23
Раньше таких проблем не было, но вчера столкнулся с тем что монобанк не зачисляет вийграные деньги на карту, очень неприятная ситуация, ведь каждый из нас расчитивает на эти деньги, говорят мол ждите 3 4 5 дней хотя париматч подтвердил вывод,
monobank
Ответ банка
monobankua 10 марта 2023, 15:12
Вітаємо
Перевірили інфо, бачимо що на сайті париматч зазначено, що по карткам банка-емітента Монобанк та Приватбанк зарахування коштів відбувається протягом 5-х днів.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Lelichka19 9 марта 2023, 22:54
До мене на рахунок повинен зайти переказ, але монобанк вирішив перевірити дані, дату народження та прізвище людини, яка зробила переказ. Ось вже тиждень після того як я Отримала повідомлення про переказ коштів, банк перевіряє щось і кінця не видно. На мої звернення до операторів, я отримую стандартні відповіді, чекайте, ми перевіряємо. На питання чому так довго, також чекайте. Чого чекати, свої кошти? Як дізнатися, коли вони будуть зараховані на особистий рахунок.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 марта 2023, 14:06
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Nadezhda27 9 марта 2023, 20:13
Перед закінченням строку депозиту у валюті зателефонувала на гарячу лінію. Оператор кол-центру врахував побажання, де мені зручно отримати гроші. Через день у відділені банку без проблем отримала гроші, один мінус, що немає купюр мілким номіналом, тож треба або продавати частину або купувати до суми, кратної 100. Взагалом співпрацює з монобанком задоволена.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 марта 2023, 3:04
Вдячні за ваш відгук!
Проблема решена
Дмитрий НК 8 марта 2023, 19:07
Пополнение карты другого человека — платеж остановлен, требуют подтверждения происхождения средств. За 2 часа общения в телеграмм-боте выяснилось:
— «специалист», который работает с тобой не знает практически ничего, на вопросы отвечает односложно или скидывает шаблонное сообщение, ссылаясь на НБУ
— инвестиции банк не рассматривает в качестве дохода вообще
— подтверждение дохода нужно из пенсионного фонда только (дошли до того, что эти деньги были получены от родственника из Казахстана, а там только по месту работы дают справку, учитывая что ФОП) — с места работы не подходит. Почему — ответ проигнорировали
— постоянно говорят о том, что должен предоставить договор купли-продажи имущества, хотя трижды сказал, что я такого не делал.
— вариантов не предоставляют.
— ответ на все «не можем принять»
Это чистый ужас, после 5 лет использования закрыл в итоге счет, банк ушел в дно полное.
На горячей линии сотрудник говорит мне: «Вам нужно просто предоставить выписку с торговой биржи, что бы подтвердить эти средства», в чате отвечают «Выписки с торговой биржи не являются официальным документом». Банк скатился хуже некуда, полный непрофессионализм.
monobank
Ответ банка
8 марта 2023, 19:12
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Amiii 8 марта 2023, 15:39
Усіх вітаю, я Коротенко Аміна, вже невперше чую негативні відгуки про моно банк, хоча раніше вважала, його найзручнішим і найклієнто орієнтованим. На разі і я постраждала від некоректного ставлення та дій банка щодо имене та моїх власних коштів (11 тис грн) яке є протизаконим, та порушують права людинни. 02.03.23 року моно банк заблокував мою картку з моїми власними коштами без попередження, і наразі відмовляється мені розблакувати картку, скріни переписки можу додати, і це вже не перший випадок
monobank
Ответ банка
8 марта 2023, 16:51
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
25.02 ми попросили вас надати документи, які підтверджують зарахування коштів на ваш рахунок. Оскільки ви не надали нам жодної інформації, ми були змушені призупинити видаткові операції, про що також надіслали вам повідомлення
Додатково колеги зв'язалися з вами в месенджері, для надання інформації
JulianaShevchuk 7 марта 2023, 20:46
Мною был совершен перевод средств с карты на карту монобанка. Но получатель не успел предупредить меня о том, что его карта заблокирована. Деньги должны были вернуться обратно на мой счёт. Но монобанк так их и не вернул и не собирается.
Как деньги могли зачислиться на заблокированную карту? Это мошенничество? Карту сам же монобанк и заблокировал.
Ужасный банк, не советую связываться!
monobank
Ответ банка
8 марта 2023, 10:00
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
nnekhai 7 марта 2023, 13:34
Написал в чат, уточнить, сколько спишет суму в гривне, если оплата в валюте. Ко мне добавился 1 оператор, потом второй, сказали ждать. Сказали ждать в 12:13, после чего я просто заблокировал карту и глянул сколько будет списано. в 13:19 я пишу им, мол когда же ответ, после чего мне просто кидают ссылки на калькуляторы виза/мастер, хотя вопрос стоял в точной суме. Вообщем, хочешь что-то сделать — сделай это сам. Еще и не рекомендовали писать отзыв на МФ и соц. сетях. Вообщем, ссылаясь все на ажиотаж — вы никогда не получите ответ, если спустя час не напишете «ау, вы шутите ?».
monobank
Ответ банка
7 марта 2023, 17:21
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Дозвольте, будь ласка, перевірити діалог та провести роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
FOPinUA 6 марта 2023, 22:48
Було відкрито ФОП і рахунок в Монобанк. Але швидкість і зручність відкриття було зіпсовано обслуговуванням і якістю підтримки.
Суть проблеми: 5 днів рандомно відхиляються вхідні платежі на рахунок ФОП по номеру карти від клієнтів-фізичних осіб.
Підтримка банку не намагається допомогти вирішити проблему. Щоразу одні й ті ж шаблонні відповіді: причина з боку банку відправника або платіжної системи. При цьому з тих же карток відправників кошти успішно надходять на інший рахунок, а на гарячій лініі Master Card відповідають, що платіжна система працює справно. Все це підтримка ігнорує, залишаючи за собою ту ж шаблонну відповідь.
monobank
Ответ банка
7 марта 2023, 12:05
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми отримуємо сповіщення від Платіжної системи про спробу неуспішного зарахування
Спробуйте, будь ласка, перевипустити картку, при перевипуску можна буде обрати іншу платіжну систему картки та повторити платежі на неї
Проблема решена
Олег Юрчишин 6 марта 2023, 17:38
В начале марта начали переносить выдачу депозита не только мне, но и моему папе и маме. У меня депозит закончился 3 марта пятница 2023 в евро. Заказал за три рабочих дня, как они просят, евро на понедельник 6 марта. 5 марта сообщили мне, что не могут выдать деньги в отделении А-банка и предложили получить в отделении Укргазбанка за 15 км от меня, что мне не удобно. 5 марта заказал деньги на 7 марта на другое отделение. Одобрили, но 6 марта опять сообщили, что не получится и предложили ехать ещё дальше, за 25 км от меня. Аналогичная ситуация с депозитом папы и мамы. Подозреваю, что это частая ситуация в последнее время. В последний момент сообщают, что не получится у них привезти в то отделение, куда заказывалась валюта. Это очень неудобно, когда ты распланировал день, а тебе потом сообщают, что у них не получается, при этом даже не идут навстречу клиенту и не спрашивают какое отделение будет ему удобно, а предлагают то, что удобно им, хотя это отделение может находится в 15−25 км от клиента.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 марта 2023, 17:43
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Volodymyr44343 6 марта 2023, 14:45
Забув до кінця лютого внести платіж для збереження пільгового періоду, згадав вже 1-го березня (в день свого народження), коли списалось 1588 грн відсотків, одразу ж погасив заборгованість до нуля, звернувся до підтримки з проханням перерахувати відсотки, так як вніс кошти з запізненням всього на 9 годин. Формально я сам в усьому винен і моя помилка, що недогледів, забув і мені з легкістю могли відмовити і я нічого з цим би не зробив. Проте монобанк проявив клієнтоорінтованість та людяність, увійшов в положення і 6-го березня повернув раніше списані відсотки 1588 грн. Дякую, дуже дякую. Всіх інших клієнтів прошу не забувати вносити мінімальні обов’язкові платежі та платежі для збереження пільгового періоду), я собі встановив нагадування в календарі на останні дні місяця)
monobank
Ответ банка
monobankua 6 марта 2023, 15:09
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тетяна Лігай 6 марта 2023, 9:25
Банк уже неділю задерживает деньги и пишет что деньги были отправлены.В то же время как деньги у них.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 марта 2023, 14:19
На поточний момент бачимо, що питання вже вирішене

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.4 40.8998
EUR 43.7 44.4405
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.4 40.8998
EUR 43.7 44.4405
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝