×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.9505 |
EUR | 42.8 | 43.2807 |
Все курсы банка |
Банк Мошейник
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Комментарии (7)
Мошенник 4441 1144 6389 8187
Написать комментарий
Карта Монобанк 5375411506768261 Ковальчук злочинці
https://www.facebook.com/100024044135062/posts/pfbid0EL5RoeX6HA4huP8xXRnhXns8cX5wj4WfvgXYoxTYiyzAY6H5WqAQ2MuYjZsFgU3Dl/?app=fbl
ДРУЗІ допоможіть, будьласка, злочинця поставити на місце!
3 дні назад мені написав майже військовий Захаров Сергій https://www.facebook.com/profile.php?id=100089180067851 з таким текстом:
Доброго дня.Звертаюся з великим проханням до всіх не байдужих, мене звати Сергій мені 32 роки 42-батальйон «Рух Опору«збираю кошти зі своііми рідними на хірургічну операцію на стопі ноги, при боях за батькивщину був підірваний на одной із мін окупантів, в даний час коштів бракує, вже більша частина була зібрана и певний етап операції був зроблений, не вистачає близько 38000 гр, звертаюсь до всіх не байдужих допоможіть хто скильки зможе 20−100 гр будемо вдячні за будь-яку допомогу.Слава України.
Питаю — де отримали поранення? — відповідь «3 січня у битві за Азов Сталь — Маріуполь»
Питаю — чи там ще досі йдуть бойові дії? Каже «так — ви просто нічого не знаєте»
Запитала номер ВЧ — каже 3955 (прогуглила — Одеська обл) — кажу звідки сам — каже з Маріуполя.
Кажу — ну дивіться — я перевірю інформацію — знаю як знайти вашого командира з 42 батальйону — каже «не треба — телефонуйте у госпіталь — дав номер». Кажу «ні — я перевірю так як зручно мені — і потім допоможу зібрати кошти, але якщо ви не військовий чи не С. Захаров, який можливо дійсно потребує допомоги — ви уявіть що з вами самі військові з 42 батальйону 57-ї окремої мотопіхотної бригади (їх дійсно називають Рух Опору / Сармат) зроблять?!». Каже — «таке відношення у вас як до ворога — ви мабуть проросійська! — і заблокував!!!
Сьогодні побачила його новий пост! Більш того — знайшла ще одного — такого же Саргій Ковальчук https://www.facebook.com/profile.php?id=100089755447323
На випадок, якщо персонажі видалять сторінки — скріни додаю…
Усі сторінки створені максимум день тому!
І — да — Сергійки — я не полінюся моніторити інет кожного дня — щоб такі падли як ви не обманювали людей. Справжні чоловіки — військові місяцями не можуть зібрати на тепловізори чи автівки — через таку мерзоту як ти!
Передали колегам, для детальної перевірки та вживання заходів
Комментарии (5)
Заблокували рахунок в Моно.
Мені заблокували обслуговування (разом с карткою і рахунком) без відомої причини. Це політика банка не розголошувати причину. Хоча в мене гарна кредитна історія. Лімітом я не користувалась. Знаходжусь за кордоном.
Дякую за закінчення співпраці.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Непоганий банку, але дуже погані умови по кредитній картці
на максимальну суму заборгованості КОЖНОГО ДНЯ!!! Ви серйозно? В інших банках цей відсоток нараховується раз в місяць, а у вас раз на день 🤬 ДУМАЮ ЦЕ НЕ ВСІ СЮРПРИЗИ…
Якщо ви виходите із пільгового періоду, відсотки нараховуються щодня на максимальну суму заборгованості на день.
Наприклад 1 числа протягом дня ви витратили 5000 грн, тоді буде нараховуватися на цю суму.
До 5-го числа ви не витрачали кредитний ліміт. 5-го числа ви витратили ще 3000 грн, тоді буде 5000+3000 грн = 8000. Буде нараховуватись на 8000 грн.
Ви внесли 20-го числа 4000 грн, тоді 8000-4000 грн = 4000 грн, відсотки нараховуються 21 числа на 4000 грн.
За формулою сумарно на місяць:
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1 * 12/365/100
де:
• 365 – кількість днів на рік;
• 3,1% – щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами;
• 12 –кількість місяців на рік
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (6)
Монобанк списує самовільно кошти
Банк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства
І таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої картки
При цьому, якщо клієнт послугу/товар не отримав, банк може виставити диспут для заперечення суми списання через платіжну систему.
Також клієнт може спробувати самостійно зв'язатися з торговою організацією.
Наші колеги зв'язалися з вами поштою, для допомоги у вирішенні питання
Комментарии (12)
УЖАСНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Бачимо колеги прийняли від вас звернення, та вже вирішили це питання
Додатково ми проведемо перевірку та вживемо відповідних заходів, щоб ситуація надалі не повторювалась
Від усієї команди монобанк приносимо вибачення
Комментарии (5)
Абсолютно некомпетентна підтримка
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (6)
Самое быстрое обслуживание в Монобанке
Вначале все радовало, особенно переводы по межбанку без комиссий.
Но однажды, несколько раз ввел не тот пароль.
И тут началось.
Чтоб поменять пин или установить новый пароль для входа, нужно сделать селфи. Если не хочешь, это твои проблемы деньги с карточки не снимешь. Хотя в поддержке говорят можете перевести их кому-то. Я говорю техподдержке, но я ведь не могу войти в мобильное приложение монобанка. Ну да, отвечают, чтобы войти вам нужно сделать селфи.
Забросил я эту карту. Удалил приложение монобанка и забыл про нее.
Через пол года на эту карту зашли деньги. Дай думаю попробую снять. Установил по новой приложение. Ввел данные. Но не тут то было. Опять выскакивает требование сделать селфи.
Ладно думаю, сделаю селфи, раз без него нельзя.
И вы думаете сделал?
Приложение перевело меня в окно для селфи, но селфи не делает, пишет что не видит меня, потом пишет: мало света.
Стучу в поддержку.
И там я застрял на два с половиной часа.
То у меня видете ли камера, не работает, то интернет слабый (200 Мб/с.)
Потом было предложение зайти через Zoom. Зашёл. Потом поступило предложение ждать 25 минут ссылки на конференц связь. Дождался. Вхожу. Пишет, что неверный идентификатор. Пишу опять в поддержку. Они отписываются, говоря, что нужно было зайти по ссылке в течение двух минут. Ждите еще 25 мин. Придет новая ссылка.
Набираюсь терпения жду. Приходит ссылка. Бегом захожу. Смотрю на себя, (на видео с моей камеры в Zoom), ничего не происходит. Через несколько минут выхожу.
Тут мне пишут: сотрудник присоединился, но у вас не включен звук и плохое изображение, может у вас плохой интернет? Вы по Wi-Fi подключены? Найдите другой интернет.
(А я, на минуточку, сижу дома и у меня Wi-Fi дает более 100 Мб/с.)
В общем я плюнул на этот супер-сервис, которого не встречал ни в одном банке. Думаю и с деньгами на своей карте тоже скорее всего придется попрощаться.
Вот такой СЕРВИС самого современного Digital банка Украины.
Вывод:
Если с совренного телефона Samsung имея в доме отиковолоконный интернет со скоростью 200 Мб/с. я не смог пройти идентификацию. То те у кого телефон возрастом 2−3 года? И если нет скоростного интернета, — пользоваться услугами Монобанка будет Вам стоить многих нервов. А если Вы, по какой-то причине пользуетесь кнопочным телефоном, и не хотите или не можете использовать смартфон, то пользоваться услугами Монобанка Вы просто не сможете, так как, чуть что, вас попросят зайти в мобильное приложение монобанка, а оно может устанавливаться только на смартфоны и желательно, чтоб смартфон был поновее.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (14)
Не дают нормального ответа
Сменил устройство с Android на Iphone и я так понял что при переносе данных я не вышел с приложения и был в приложении с двух устройств, через пару дней после смены устройства прилетает сообщение — «К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение об отказе в дальнейшем обслуживании»
Прошу дать адекватный ответ.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (8)
Не віддають гроші (!)
Лише в понеділок отримую повідомлення про відмову в подальшому обслуговуванні.
Пишу заяву на виведення коштів. Пишуть, що буде оброблена протягом дня. В вівторок кошти не отримую, задаю питання повторно, починають «виясняти», пишуть що заява на виведення буде розглядатися «протягом 3-х днів», а потім ще можливо «протягом 3х днів» зарахування на рахунок в іншому банку"
В сухому залишку: я 6 днів (поки що 6, гроші ще не отримала (!)) не маю доступу до своїх коштів, моно 6 днів (поки що 6) користується моїми коштами (мова далеко не про 1 тисячу гривень)
А якщо питання життя і смерті?! Лікування?! Від'їзду?!
Пильнуйте!!!
МОНО ще той моно 🤬
М’яко стелють…)
Комментарии (16)
Странные способ прощаться с клиентами
«К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение об отказе в дальнейшем обслуживании»
Думаю… забавно пользуюсь картой моно более 3 лет никаких вопросов не было тут блокировка не с того не с сего
Думал мали арест на счёт или ещё что
Кредитную проверил все в норме…думаю хорошо в чем причина, пичу поддержки везде одно и тоже, причины нет. начал гуглить. Проверки, такой себе вариант
По карте в месяц проходило от 10 до 20 тысяч причём за чистую мелкими платежами…так как работаю в такси, то поступления по 200−500 грн в день это норма, и в месяц с карты также есть и траты и переводы, нечего сверхъестественного.переводов за границу и наоборот не было, но причина прекращения сотрудничества не ясна…
Наш колега зв'язався з вами для уточнення даних та запиту на додаткову інформацію
Комментарии (12)
Эквайринг Моно
Додатково ми передали ваші комунікації з фахівцями на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (9)
SWIFT переказ
Найгірший банк, якому плювати на своїх клієнтів.
А я з цих коштів заплатив би податки, та й донатив і продовжую немало. Можливо ви поясните хлопцям в окопах чому вони мерзнуть поки ви розбираєтесь де платіж котрий повинен надійти ще 20 днів тому?
До речі, якщо ви збираєтеся відповісти шаблонною фразою що напишите мені в особисті, я вас дуже прошу, у мене цих повідомлень уже близько десяти. Навіщо поповнювати цю коллекцію неконструктиву?!
Найгірший банк якому плювати на своїх клієнтів.
А я з цих коштів заплатив би податки, та й донатив и продовжую немало. Можливо ви поясните хлопцям в окопах чому вони мерзнуть поки ви розбираєтесь де платіж котрий повинен надійти ще 20 днів тому?
До речі, якщо ви збираєтеся відповісти шаблонною фразою що напишите мені в особисті, я вас дуже прошу, у мене цих повідомлень уже близько десяти. Навіщо поповнювати цю коллекцію неконструктиву?!
Наш колега зв'язався з вами для уточнення даних та запиту на додаткову інформацію
Комментарии (5)
Swift перевод
Страна отправления Черногория, но сам отправляющий по документам житель РФ, может быть в этом причина?
Если да, то каким образом можно решить данный вопрос
Іноді платіж може надходити до 5 робочих днів, наприклад, якщо в переказі брало участь декілька банків-посередників або у них були різні часові пояси
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (6)
Банк припинив співпрацю без причин
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (12)
Людям з пропискою Бахмута віртуальну картку не відкривають
Але можна отримати карту в будь-якій точці видачі.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (5)
Ліквідація Моно, не спроможність банку повернути кошти, гендерна дискримінація по моновськи…
Отже, щоб зняти кошти з валютної картки необхідно буде її закривати?
Ви можете у будь-який момент перевести валюту на гривневу картку Монобанку. Кошти на картку надійдуть миттєво у гривні, конвертація валюти пройде за курсом Монобанку. Комісія за такий переказ відсутня.
Хотілося б звернути вашу увагу, що мінімальна сума переказу складає 1 грн або 1 долар/євро.
Також хочемо зазначити, що перевипуск, закриття та відкриття віртуальної валютної картки безкоштовне
Комментарии (27)
Не видають депозит за довіреністю.
Колеги в месенджері повідомили, яким чином можна зняти обмеження з рахунків та зняти депозит
Комментарии (1)
Жахлива якість пластику Монобанк. Перевипуск картки.
За багато років в користуванні було багато карток різних банків і з жодною з них не виникало таких проблем. І тепер потрібно платити 100 грн тільки за те, що у «найкращого банку» найгірший пластик, який не витримує звичайного повсякденного користування?
Рахую що монобанку треба щось робити з якістю свого пластику, або, хоча б не брати за перевипуск 100 грн, якщо вже через рік картку можна просто викинути бо вона стає непридатною для використання.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (20)