×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.28 | 42.8504 |
Все курсы банка |
Банк списує кошти без згоди клієнта
Залишив звернення в банку.
Відповідь:
Заявка на оскарження від 13.09.23, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 27.09.23.
У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню.
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.
ВАЖЛИВО: нам потрібне підтвердження від вас про те, що згідно з пунктом 6.3.4.3. Умов та Правил ви даєте дозвіл банку на списання комісії за ведення претензійної роботи від вашого імені ТІЛЬКИ в разі ПРОГРАШУ. Тариф становить $ 19 за курсом на день списання за 1 транзакцію. Банк оплачує цю комісію платіжними системам.
Програшем для клієнта вважається транзакція, відхилена до відшкодування платіжною системою з причини: некоректного надання даних за транзакцією, некоректного / недостатнього опису ситуації від клієнта, наявності незаперечних доказів правоти у банку-еквайра, відсутності документів, оскарження технічно коректного списання (3DS), подачі транзакції з порушенням термінів оскарження.
Звертаємо увагу, що ви можете спробувати самостійно вирішити питання з торговою точкою доступними вам способами. Якщо ви зможете прийти до угоди самостійно, то оскаржувати операцію через платіжну систему не доведеться.
Повідомте, будь ласка, своє рішення з питання тарифу в пуші, який вам надійде сьогодні в застосунок. Ми чекатимемо вашого рішення по комісії через ПУШ протягом 14 днів.
Висновки:
За претензійну роботу запитують згоду, за списання без відома клієнта — ні.
Карту заблокував, не користуюся (хоча постійно була в роботі).
Що робити далі — поки не вирішив. Є звісно і інші банки, але…але. Час покаже.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Тобто фактично це перевірка картки банком, що обслуговує термінали в транспорті.
Коли вже поїздка здійснена проводиться оффлайн списання з картки в залежності від відстані, часу, обраних послуг тощо.
Проведення операцій «офлайн» це фактичний взаєморозрахунок монобанку з банком в якому зареєстрована торгова точка.
Перша сума знаходиться в резерві, а далі банк-еквайєр надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
При цьому сума передавторизації повертається на карту
Стосовно операцій «офлайн»
Якщо банк-еквайєр надсилає підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою, монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти.
При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
Лише у випадку програшу сплачується комісія 19$
Комментарии (9)
Жахливо!!!
Гроші на картку не прийшли.
3 доби уже служба підтримки моно банк обіцяє, що до кінця дня кошти прийдуть.
Гроші мені потрібні дуже терміново.
3 доби чекала, тепер буду звертатись у відповідні органи!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення даних
Комментарии (10)
Платити за чужі помилки
Колеги зв'язалися з вами та повідомили детальну інформацію стосовно перевипуску картки
Комментарии (3)
Пользовался монобанком 4 года и вот заблокировали
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (14)
Переказ за реквізитами не працює?!
Дійсно, були складнощі з зарахуванням коштів при переказі по реквізитах
Зараз складність усунено, кошти повинні були зарахуватися
Комментарии (5)
Що з системою Монобанка? Рахунок не реагує на переказ, а зв’язку з тех.підтримкою немає.
Що сталося? Відгукніться!
Дійсно, зараз є затримки при зарахуванні коштів, після поповнення в терміналах самообслуговування
Колеги працюють над вирішенням складності
Бачимо, що вам сьогодні надходили вже кошти
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації по зарахуванню коштів, а також зв'язку з підтримкою
Написать комментарий
Более ужасного банка чем Монобанк — нет.
Система безпеки автоматично перевіряє кожен платіж та ризикові перекази можуть відхилятися системою з метою безпеки.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (4)
Вимагають ще гроші після сплати їх боргу по виконавчому провадженні
Написали вам в особисті повідомлення для перевірки інформації
Комментарии (7)
Ужасная онлайн служба поддержки Monobank
Ждала возвращение денег с сайта Bolt месяц, они месяц не могли никак помочь и не помогли.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Монобанк і єВідновлення це позор
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Відмінне обслуговування
Навіть уночі без проблем і швидко отримала консультацію щодо перевипуску картки.
Дізналася, що карту можна замовити навіть за кордон, що мене дуже втішило.
Спасибі що ви є, ви просто котики!
Написать комментарий
мой любимый банк
Покупки, пополняшки телефона, коммуналка, переводы без комиссии.
Удобное приложение, где можно отследить все отследить и проконтролировать.
Спасибо за то что быстро (после решения НБУ) вернули в приложении возможность покупать валюту!
Написать комментарий
Кешбек дуже радує
Комментарии (1)
Блокування платежів
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
Шахраї , відморозились і не захотіли повертати кошти
Відправнику рекомендовано звернутися до одержувача для врегулювання питання.
Якщо відправник не знає одержувача або не може вирішити питання, тоді стандартна рекомендація звернутися до суду.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та розібрати ситуацію.
Комментарии (9)
Монобанк блокирует без причины
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (13)
Монобанк заблокував клієнта через P2P та не повертає 2000$!
###
Користувався монобанком з 2020 року.
Працюю в сфері IT. Певну частину коштів ФОП (рахунок мав в іншому банку) надсилав на монобанк. Знав що людей іноді блокують і за просто так, тому потрібно користуватися різними, щоб в критичний момент не зостатися з нічим.
Машини/квартири не маю, а дорогі покупки (понад 10 тисяч) — велика рідкість.
Наприклад телефон за 10 тисяч і робот пилосос за 11± тисяч — найдорощі вкладення по цей день.
Це просто додатковий контекст для розуміння моєї фінансової ситуації і того що прожити певний час на власні загощадження зможу без проблем.
###
Після неприємного досвіду із грабіжниками які влізли в дім, давно уже прийняв рішення з родиною тримати по можливості більшість коштів в цифровому вигляді.
Тому регулярно купував криптовалюту в знакомих або обміниках. Користувався різними площадками. Головне щоб вартість відповідала долару (один до одного).
В монобанку тримав невелику кількість доларів. Близько 4-х тисяч $, не більше.
Ніколи не подобалося купувати $ в обміниках, або в банку.
— при купівлі та відразу ж продажу у банку або обміннику ви втрачаєте кошти. В монобанку зараз 36.65 — 37.44. Тобто з 1к$ — втрати майже 800 грн. Це норм, нічого не маю проти їхнього заробітку. Але навіщо так робити якщо є P2P?
— при P2P втрати відсутні. Хоть 5 раз підрят купувати і продавати.
Та і на депозитах тоді можна було заробити. На бінансі памʼятаю було 10% депозитних. А в монобанку не більше 2-х% здається + втрати при купівлі та продажу + (якщо не помиляюся) налоги після закінчиння деплохита.
Вибір для зберігання заощаджень, як мені здається, очевидний.
###
Після початку повномаштабної війни расіі проти України та світу, співпраця з моєю компанією зупинилася. Очевидно, що надходження на мій ФОП припинилися також.
Вирішив не закривати свій ФОП. Як наслідок за рік доведеться сплатити 17500 грн в казну (ЄСВ), глобально (за рік) не великі гроші. Країні, так мовити, ці кошти важливіші.
Та й знав що рано чи пізно доведеться знову найти роботу і відкривати ФОП.
Само собою почав виводити кожного місяця кошти з площадок по P2P (мої витрати з карток наврядчи сильно змінилися ніж в повередні місяці…)
І робив я так рік.
###
У 2023 році мене заблокували.
Отримав повідомлення: «Банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»
Подумав що це якась помилка (адже я точно нічого не порушував), про що і написав. Запитував по різному, думав що скажуть хоть щось, хоть якийся натяк на причину. Навіть список теоритичних причин блокування мені не надали.
Я декілька разів зустрічав що монобанк має «живу» підтримку. Нажаль на всі запитання відповідали ніби роботи. Отримував лише однотипні відповіді
— Розуміємо, що ви мали інші очікування. Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank. Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
— Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки. 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І так по кругу, одні й ті самі відповіді, які зовсім ніяк не прояснили за що мене було заблоковано.
Запитував чи можливо надходження коштів були від підозрілої особи і мене потрібно підтвердити що я не знаю відправників, адже продаж криптовалюти відбувся через P2P. (Читав що деяких розблоковували після надання скріншотів з транзакціями)
Відповідь — «Нажаль наразі рішенням банку остаточне додаткові документи не потрібні»
###
Попросив виписку по рахункам. Відповіли наступним чином
— Тепер ви можете в застосунку замовити довідки для посольства і інших відомств, в меню «Ще» — «Виписки та довідки». Вам доступні в мобільному застосунку: Виписка за карткою / рахунком; Довідка для посольства; Довідка для декларації; Довідка про наявність карти або рахунки, Довідка про стан карти або рахунки, Довідка про відсутність заборгованості.
Саме це хочеться прочитити після блокування. Дуже «порадували», дякую. Жах…
###
Кошти, які були на гривневій картці, були повернуті.
Що до доларовій картці — я само собою втратю значну суму, після продажу доларів по невигідному курсу. Неприємно.
Купував у них також і облігації. Витратив на це около 2-х тисяч $. І їх повертати взагалі не хочуть. І це вже більше ніж просто «неприємно».
Кілька разів протягом різних місяців я запитував як їх можна повернути чи через який проміжок часу здебільшого повертаються ці кошти. Знову зустрів однакові відповіді:
— Нажаль, точних термінів підказати не можемо. Як тільки для вас буде нова інформація — ми вам повідомимо
— На жаль на разі питання що до облігацій на разі у роботі у колег. Я питання буде вирішено ми з вами зв’яжемося
— На жаль точного регламенту вирішення питання немає. Тому відповідь колеги нададуть саме коли питання буде вирішено
— На жаль точного часу чи приблизного немає
— Уточнила інформацію щодо вашого питання, наразі ще просимо очікувати погашення облігацій
На запитання — «Монобанк ніколи не повертав облігації?» відповіли:
— На жаль цю інформацію я надати вам не можу
Шикарно 👍
На сьогоднішній день кошти так і не повернули. Пройшло понад 100+ днів. Не отримав жодного повідомлення від банку щодо цього питання.
Можливо, хтось із вас також зустрічався з ситуацією блокування коштів і не повернення облігацій? Повернули кошти в кінці кінців?
###
Знаю деяких хто з початку війни крутять кошти через revolut/wise… і мають процент на цьому.
Крутять на різних картках, монобанк в тому числі, вони впираються кожного місяця в ліміт на перекази (100к якщо не помиляюся).
Це буквально їхній заробіток. І податками там і не пахне.
І їх не блокують.
Я ж:
— користувався кредитним лімітом без прострочок (перевіряв кредитну історією на ubki.ua)
— роблю оплати комуналок вчасно (відразу коли приходять квитанції). Казали що за борги по комуналкам може прийти «оплатіть комунальні заборгованості, або вас заблокують». Не знаю на скільки це правда, але все таки
— «декларація про майновий стан і доходи» подавав, в налогову ходив, все вірно подано. (Потрібно було подавати, через те що користувався monoinvest)
— завжди вчасно сплачував і буду сплачувати податки (ФОП)
— …
Це до того що в цифровому (банківському) світі, та й в загальному я являюся доблосовісною людиною.
І як на мене, це як мінімум не справедливо що деякі можуть так явно «хімічити» через P2P і їм нічого, а мене заблокували за те що я вивів не значну суму…
(Дивився на платформі історію транзакцій і виходить що я вивів кошти на суму 10 тисяч. Явно не заоблачна сума, як в деяких…)
Неприємно і те що навіть не запитали з відки ці надходження. Просто блокування, без всякого інтересу розібратися в ситуації. Чи можливості «виправдатися» перед банком.
В нещодавніх відгуках бачив що «…блокують рахунки в банку від цього покидька, бо там шахрай, відмивання грошей…». Можливо і мені такий відправив. Але нажаль монобанк не цікавиться скріншотами моїх транзакцій.
###
Життя триває.
Протягом декількох місяців я провжую робити ті ж самі дії в іншому банку, і блокування не відбулося.
З врахуванням того, що я знайшов роботу та з’явилися офіційні надходження, надіюсь що ймовірність блокування дуже мала, навіть якщо прийде якась сума від підозрілої особи. Хотя в подальшому, напевне, зніматиму через обміники.
В країнах Євросоюзу (в який багато хто хоче не перший рік і в який Україна стримиться), люди (українці в тому числі) можуть ходити з карткою бінанса до магазину і не мають ніяких проблем. А тут (українцям в Україні), потрібно придумувати як би це зняти свої ж кошти…
Також читав на цьому сайті запитання до монобанку «В монобанк есть какие-то лимиты на р2р переводы по картам? Интересуют как разовые, так и за день, неделю, месяц».
Відповіли «При переказі всередині моно обмежень на кількість та суму переказів немає…» і розписали інші ліміти для переказу на інші банки. Ну так що не так?! Це ж і є p2p перекази…
Я не маю намір стверджувати що монобанк жахливий і що вам у жодному разі не варто ним користуватися. Він крут, це однозначно.
Здебільшого у мене був позитивний досвід з моно, і ці ситуації (блокування і неповерненням коштів), напевне одні із перших що може бути віднесено до чогось негативного.
Я розумію що блокування відбулося через те що алгоритми монобанку замітили щось не ладне (наприклад недобросовісного відправника)
Але чому працівники не можуть після звернення потратити 15 хвилин для об'єктивного аналізу та для розуміння якого користувача дійсно потрібно блокувати, а який попав під неоправдований бан. Невже моно вигідніше просто заблокувати, ніж дійсно розібратися?
Бачу по відгукам на сайті, що я такий не один… Дуже шкода. Я б з радістю продовжив би користуватися моно.
Можливо хтось стикався, або просто знає як можна вирішити дану неприємну ситуацію?
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Комментарии (8)
Заблокували рахунок через P2P переказ з бінансу
Я робив переказ своїх коштів з крипти на поточний рахунок в монобанку. Ці гроші на бінанс були в мене ще давно, до війни (оподатковані повністю, тому що в мене ФОП), а також в перші місяці війни я також частину перекидав на крипту, бо тримати гроші тільки в банку було дуже необачно, тому це була так би мовити моя схованка.
Далі, в липні, я вирішив зробити оновлення техніки та трохи відремонтувати своє авто. Зробив переказ кріпти через P2P декілька разів за місяць, зробив придбання техніки, докинув ще трохи на життя на наступні декілька місяців і все, рахунки мені заблокували від 20 чи 21 липня, спитали джерело доходів і тому подібне. Інформацію всю необхідну я надав, сказали чекати до 60 днів.
Наступного дня мені пишуть, щоб я надав інфо по 1 переказу (спочатку подзвонили, а потім через застосунок надіслали повідомлення). По телефону одразу сказати, що то за переказ був і від кого, я не зміг, попросив перевірити все і надіслати інфо — перевірив, то був переказ від користувача бінанс на 2000грн — відправив скріншоти цього ордеру, кількість грн та юсдт — подякували за надану інфу і пішли.
Далі була повна тиша, мої звертання до банку та пропозиція надати додаткові дані були відхилені, чекаю.
Сьогодні, 1 вересня, мені на карту прийшло повідомлення, що мені відмовлено в користуванні банку «На основі накопиченої інформації з різних джерел…». Типу щасти вам.
Почав писати, питати причини та висновки — вони не кажуть. І тут я майже одразу зрозумів, що тут щось не те було з тим переказом на 2000грн, про який вони питали. Зайшов до бінансу, перевірив того агента, з котрим торгував і вуаля — відгуки від інших користувачів зʼявились, що блокують рахунки в банку від цього покидька, бо там шахрай, відмивання грошей і тому інше (зʼявились вони вже після мого блокування, тому до цього все було ок і я з ним торгував).
Я, довго не чекаючи, надіслав такий скрін з відгуками в підтримку, але вони сказали, що рішення прийняте і всього найкращого, рішення не буде оскаржене і бла-бла.
Було би дуже корисно більш детально перевіряти перекази та звʼязки з такими користувачами банками та блокувати обгрунтовано людей, питати більше інформації, всі докази і тп, бо мене тепер (на мою думку) записано до шахраїв, що мені дуже не подобається і я не хотів би бути в їх оточенні. Мене такі покидьки не одного разу кидали та я всім серцем їх ненавиджу і бажаю «гарного життя» їм та всім їх родичам.
Ну і в заключення — на мою вимогу надати мені онлайн форму звернення, почту чи ще щось, куди я б міг написати та оскаржити таке рішення, бо мені подобається цей банк і я хотів би з ним працювати далі, мені кажуть, що такого немає і банк рішення прийняв, переглянув та «…банк отримує інформацію з різних джерел та аналізує її, щодо того чим ми аргументуємо можливість відмови…».
А ще в мене були відкриті там депозити та були долар і євро, вони мені їх тепер хочуть за «курсом у застосунку» відправити в гривню на мої рахунки, тобто я ще й тут втрачу свої гроші.
Ситуація просто ТОП, дякую тому покидьку, що зіпсував мені життя, а банк і працівники ніяк не сприяють тому, щоб справедливо все проаналізувати та зробити висновки і обгрунтовано блокувати користувачів.
Передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з вами щоб допомогти у вирішенні питання
Комментарии (50)
МоноБанк лишил ребенка 1 сентября
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (17)
Банкомат ПриватБанку не видав гроші з карти монобанку
Сума не мала — 16000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і видав помилку.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зателефонували в підтримку приватбанку, сказали, що гроші повернуться через 10−20 хв. Гроші так і не повернули. Зателефонували знову в ПриватБанк (з'єднали з менеджером з 4 спроби)сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему так як карта іншого банку, сказали звертатись в монобанк.
Зателефонувала у монобанк сказали що заявку створили, чекати 10 днів якщо не повернуть (пройшло 10 днів нічого не повернули) сказали, що подалт документи в платіжну систему для оскарження, цей процес займає біля 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!
Дійсно, процедура оскарження займає певний час, при цьому ми зі свого боку робимо все максимально оперативно, щоб якомога швидше допомогти вам з поверненням коштів
Для уточнення інформації, написали вам в особистих повідомленнях
Комментарии (3)