Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
yvk02 13 сентября 2023, 14:57
6.09.23 р скористався послугами громадського транспорту. Поїздку сплатив з кредитної карти моно. 13.09.23 р. в 2−27 кошти за поїздку мені повертаються на рахунок та в цю саму мить списуються у 234,88 рази більше. Звертаю увагу на У, а не НА. Звертаюсь до банку. Так дійсно грошу за поїздку 6 повернули, а самостійно 13 списали. Запитую: «Як так?» Я сплю, а з мене списуються кредитні кошти на попередньо надані послуги, бо третя сторона вирішила що це, мабуть, замало та згодом передумала і у зговорі з банком вночі вирішили обікрасти клієнта.
Залишив звернення в банку.

Відповідь:
Заявка на оскарження від 13.09.23, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 27.09.23.
У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню.
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.

ВАЖЛИВО: нам потрібне підтвердження від вас про те, що згідно з пунктом 6.3.4.3. Умов та Правил ви даєте дозвіл банку на списання комісії за ведення претензійної роботи від вашого імені ТІЛЬКИ в разі ПРОГРАШУ. Тариф становить $ 19 за курсом на день списання за 1 транзакцію. Банк оплачує цю комісію платіжними системам.
Програшем для клієнта вважається транзакція, відхилена до відшкодування платіжною системою з причини: некоректного надання даних за транзакцією, некоректного / недостатнього опису ситуації від клієнта, наявності незаперечних доказів правоти у банку-еквайра, відсутності документів, оскарження технічно коректного списання (3DS), подачі транзакції з порушенням термінів оскарження.
Звертаємо увагу, що ви можете спробувати самостійно вирішити питання з торговою точкою доступними вам способами. Якщо ви зможете прийти до угоди самостійно, то оскаржувати операцію через платіжну систему не доведеться.
Повідомте, будь ласка, своє рішення з питання тарифу в пуші, який вам надійде сьогодні в застосунок. Ми чекатимемо вашого рішення по комісії через ПУШ протягом 14 днів.

Висновки:
За претензійну роботу запитують згоду, за списання без відома клієнта — ні.
Карту заблокував, не користуюся (хоча постійно була в роботі).
Що робити далі — поки не вирішив. Є звісно і інші банки, але…але. Час покаже.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 сентября 2023, 15:45
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Полезный комментарий
monobankua 13 сентября 2023, 17:00
Перша операція що була с картки це предавторизація (зазвичай це 1 грн, долар, евро, злотий, крона, фунт тощо)
Тобто фактично це перевірка картки банком, що обслуговує термінали в транспорті.
Коли вже поїздка здійснена проводиться оффлайн списання з картки в залежності від відстані, часу, обраних послуг тощо.
Проведення операцій «офлайн» це фактичний взаєморозрахунок монобанку з банком в якому зареєстрована торгова точка.
Перша сума знаходиться в резерві, а далі банк-еквайєр надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
При цьому сума передавторизації повертається на карту

Стосовно операцій «офлайн»
Якщо банк-еквайєр надсилає підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою, монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти.
При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
Лише у випадку програшу сплачується комісія 19$
Yulia2223 13 сентября 2023, 9:07
Поповнила картку моно банку через ibox, на суму 8 тисяч.Операція успішна, роздрукувала квитанцію.
Гроші на картку не прийшли.
3 доби уже служба підтримки моно банк обіцяє, що до кінця дня кошти прийдуть.
Гроші мені потрібні дуже терміново.
3 доби чекала, тепер буду звертатись у відповідні органи!
monobank
Ответ банка
monobankua 13 сентября 2023, 12:07
Дозвольте, будь ласка, детально перевірити інформацію про поповнення та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення даних
Проблема решена
Lana R-ko 12 сентября 2023, 8:33
По моїй карті почали надходити якісь незрозумілі списання, за проїзд в громадському транспорті. Я в цей момент була вдома. Написала в підтримку, вони заблокували карту і написали «перевипускайте, це коштує 100 грн». Мені цікаво, якщо кожен день так буде, я маю витрачати власні кошти за чужі помилки? 700 грн на тиждень? Чому я маю платити за це?
monobank
Ответ банка
12 сентября 2023, 11:41
Розуміємо, що ситуація неприємна
Колеги зв'язалися з вами та повідомили детальну інформацію стосовно перевипуску картки
Проблема решена
Repchan 11 сентября 2023, 21:26
Сижу вечером себе спокойно, приходит уведомление что банк прекращает мое обслуживание, хотя причин для этого я вообще не вижу (я не знаю, может онлайн оплата на украинском сайте им показалась подозрительной?). В монобанке так же была привязана карта ЄПідтримка, и теперь что б переоформить на другую карту впо надо отстоять 3 км очереди. При попытке узнать у поддержки причину просто игнор.
monobank
Ответ банка
12 сентября 2023, 9:57
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
xomaserg 11 сентября 2023, 19:58
Зробив переказ за реквізитами, зі свого рахунку в УкрСибі на свій же рахунок у Монобанку, вже минуло понад п’ять годин, а гроші на рахунок так і не надійшли, служба підтримки ворожить на кавовій гущі і починає складати різні історії: що може відрпавити не зробив переказ, чи гроші не вийшли з рахунку банку-відправника… а також ніяк не реагує на подані квитанції про переказ. Спочатку говорили зачекайте годину, потім ще кілька, а потім сказали що у них проблеми із зарахуванням коштів і зовсім вже відмовляються називати якісь терміни, просто сидіть і чекайте біля моря погоди :(
monobank
Ответ банка
12 сентября 2023, 9:53
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, були складнощі з зарахуванням коштів при переказі по реквізитах
Зараз складність усунено, кошти повинні були зарахуватися
Проблема решена
YarH 11 сентября 2023, 11:09
Сьогодні вранці поповнив картковий рахунок через термінал City24. Відкрив додаток, перевірити надходження коштів, рахунок не оновився. Звернув увагу, що відображається повідомлення про можливі технічні роботи. Тож, через години 4, оновив додаток але ні коштів, ні помилки там не було. Вирішив написати в чатбот в Телеграм — не працює, зателефонував за тел.тех.підтримки — «зачекайте 30 секунд…», кінець дзвінка.

Що сталося? Відгукніться!
monobank
Ответ банка
11 сентября 2023, 11:58
Перепрошуємо за незручності
Дійсно, зараз є затримки при зарахуванні коштів, після поповнення в терміналах самообслуговування
Колеги працюють над вирішенням складності
Бачимо, що вам сьогодні надходили вже кошти
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації по зарахуванню коштів, а також зв'язку з підтримкою
Проблема решена
Ekaterina77777 9 сентября 2023, 22:11
Сегодня друг, решил перевести долг с карты Монобанка на мою карту другого банка. Сделать он это не смог, по причине того, что «система безопасности» Монобанка отменила платёж. Друг позвонил в поддержку, узнать в чём причина, на что ему сказали: МЫ ОТМЕНИЛИ ПЛАТЁЖ ПОТОМУ ЧТО ЭТО КАРТА МОШЕННИКОВ! После того, как мой друг сказал, что это карта его знакомого человека, он знает кому переводит деньги и хочет сделать платёж, ему ответили: МЫ НЕ СОВЕТУЕМ ЭТОГО ДЕЛАТЬ И СПРОСИЛИ ПОЧЕМУ Я НЕ ПОЛЬЗУЮСЬ МОНОБАНКОМ! В итоге мой друг был вынужден потратить час своего времени чтобы перевести мне деньги. Монобанк, у вас всё в порядке?! Вы в своём уме?! У меня никогда не было вашей карты, ТЕПЕРЬ ЕЁ ТОЧНО НЕ БУДЕТ, не при каких обстоятельствах я не оформлю карту вашего банка. По мимо этого мой друг решил закрыть счёт в вашем банке и эту историю мы будем освещать в соц.сетях! Лучше иметь карту в каком-то другом банке и заплатить какую-то лишнюю копейку за сервис и обслуживание, чем в вашем!
monobank
Ответ банка
monobankua 10 сентября 2023, 11:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Система безпеки автоматично перевіряє кожен платіж та ризикові перекази можуть відхилятися системою з метою безпеки.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Виктория Махинько 8 сентября 2023, 20:59
Декілька років суду, відкриття виконавчого провадження, блокування карток… Оплатила весь борг, який складався з тіла кредита, відсотків за користування кредитом, судовий збір, роботи виконавчої служби, так званого приватного нотаріуса, і банк наполеглива каже що я їм ще щось винна
monobank
Ответ банка
monobankua 9 сентября 2023, 12:18
Бачимо що на поточний момент не в повному обсязі виплачена сума з постанови від виконавчої служби.
Написали вам в особисті повідомлення для перевірки інформації
Nastyanastya097 8 сентября 2023, 11:17
Эксперты ничем помочь не могут, очень глупые вопрос решить не могут!
Ждала возвращение денег с сайта Bolt месяц, они месяц не могли никак помочь и не помогли.
monobank
Ответ банка
8 сентября 2023, 11:53
Приносимо вибачення за негативний досвід при спілкуванні зі службою підтримки
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
ukrainian1991 6 сентября 2023, 16:51
Підписуюсь під кожним словом з коментарів нижче. Тупо блокують оплату на ті магазини, які офіційно зареєстровані і є партнерами ЄВідновлення на офіційному сайті, з відписками що Дія не дозволяє оплату. Ні в якому разі НЕ оформлюйте єПідтримку в моно. Це просто позор, я був одним із першим користувачів моно, дуже лояльним клієнтом, але це фіаско. Це ж треба так *** в душу людям. У мене в місті Чернігові моно показує якісь незрозумілі 3 точки і все.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 сентября 2023, 17:44
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
carambolya 6 сентября 2023, 11:31
Підтримка моно, то любов. Дуже приємні співробітники у чаті.
Навіть уночі без проблем і швидко отримала консультацію щодо перевипуску картки.
Дізналася, що карту можна замовити навіть за кордон, що мене дуже втішило.
Спасибі що ви є, ви просто котики!
monobank
Ответ банка
monobankua 6 сентября 2023, 13:41
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MarselKN 5 сентября 2023, 18:10
Пока не нашел лучшего банка для обычных повседневных операций.
Покупки, пополняшки телефона, коммуналка, переводы без комиссии.
Удобное приложение, где можно отследить все отследить и проконтролировать.
Спасибо за то что быстро (после решения НБУ) вернули в приложении возможность покупать валюту!
monobank
Ответ банка
monobankua 5 сентября 2023, 20:14
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Біотріссія Круп 5 сентября 2023, 17:46
Вже дуже довго користуюся карткою Монобанк, майже з відкриття самого банку. Кредитний ліміт не використовую, лише поповнюю карку. Дуже зручно проводити оплати як в магазинах, так і через додаток. А потім як зайшла у розділ «Кешбек», а там вже така сума гарненька набігла, дрібничка, а як приємно було. Дякую за якісний продукт та сервіс
monobank
Ответ банка
monobankua 5 сентября 2023, 20:14
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kruto 5 сентября 2023, 17:40
Блокування платежів без будь-якої причини
monobank
Ответ банка
monobankua 5 сентября 2023, 20:11
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід при проведенні/отриманні платежів, та ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Bodi1981 4 сентября 2023, 21:26
Помилково скинув кошти на іншу карту банку, карта мого знайомого і вона зараз заблокована в нього. І звязок зараз з ним відсутній. Подзвонив в банк надав всю інформацію, передзвонили і сказали що не можуть повернути кошти. Лохотрони.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 сентября 2023, 10:58
Зазвичай, у таких ситуаціях як у відгуку, відсутня можливість скасувати помилковий платіж.
Відправнику рекомендовано звернутися до одержувача для врегулювання питання.
Якщо відправник не знає одержувача або не може вирішити питання, тоді стандартна рекомендація звернутися до суду.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та розібрати ситуацію.
SerheiZel 4 сентября 2023, 15:44
Я занимаюсь торговлей на фьючерсах, на бирже байбит и вроде как не плохо получается. Сказать чтоб были какие-то претензии к работе монобанк за последние 5 мес я не могу, было всё ок. Но вчера я продал немного юсдт в раене 1.5к, может чуть больше на личные потребности. Вроде бы всё было ок. Сегодня днём приходит сообщение подтвердите, что вы пользуетесь картой, ну я нажал подтвердить через дию. Попробовал перевести денег знакомому, проверить всё ли работает, на что пришел отказ в виде у вас недостаточно денег, я написал в поддержку. Они спросили откуда деньги, зашёл на биржу сделал скрин ордеров фьючерсов и скинул им, за последние полгода не стал, так как им бы не хватило времени все пересмотреть, сделал за последние дни, так же сделал скрин продажи юсдт через р2р. На что получил ответ, банк не считает этот доход официальным и чтоб я скинул официальную справку о доходе, так же им не подходит откуда поступление и чтоб я сказал от кого деньги. Мой ответ не заставил себя ждать, чтоб оператор открыл глаза и посмотрел ордера с р2р которые я так же скинул, там написано четко и ясно от кого деньги и чтоб он сравнил эти фамилии и имена в банкинге моем. На что услышал банк не может принять это как официальное поступление денег и от кого деньги. Это как вообще, что за операторы необразованные там сидят и не могут сверить фамилии. А ещё говорят Наша Украина самая продвинутая в Европе по крипте, та в револют через банкинг уже можно крипту покупать, а тут говорят это не доход, аж смешно уже. Проходите етот банк мимо, был лучшим недавно, а стал худшим.
monobank
Ответ банка
4 сентября 2023, 17:44
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
jrvs 2 сентября 2023, 19:16
Вирішив написати і свою історію після того як прочитав декілька відгуків

###
Користувався монобанком з 2020 року.
Працюю в сфері IT. Певну частину коштів ФОП (рахунок мав в іншому банку) надсилав на монобанк. Знав що людей іноді блокують і за просто так, тому потрібно користуватися різними, щоб в критичний момент не зостатися з нічим.
Машини/квартири не маю, а дорогі покупки (понад 10 тисяч) — велика рідкість.
Наприклад телефон за 10 тисяч і робот пилосос за 11± тисяч — найдорощі вкладення по цей день.
Це просто додатковий контекст для розуміння моєї фінансової ситуації і того що прожити певний час на власні загощадження зможу без проблем.

###
Після неприємного досвіду із грабіжниками які влізли в дім, давно уже прийняв рішення з родиною тримати по можливості більшість коштів в цифровому вигляді.
Тому регулярно купував криптовалюту в знакомих або обміниках. Користувався різними площадками. Головне щоб вартість відповідала долару (один до одного).
В монобанку тримав невелику кількість доларів. Близько 4-х тисяч $, не більше.
Ніколи не подобалося купувати $ в обміниках, або в банку.
— при купівлі та відразу ж продажу у банку або обміннику ви втрачаєте кошти. В монобанку зараз 36.65 — 37.44. Тобто з 1к$ — втрати майже 800 грн. Це норм, нічого не маю проти їхнього заробітку. Але навіщо так робити якщо є P2P?
— при P2P втрати відсутні. Хоть 5 раз підрят купувати і продавати.
Та і на депозитах тоді можна було заробити. На бінансі памʼятаю було 10% депозитних. А в монобанку не більше 2-х% здається + втрати при купівлі та продажу + (якщо не помиляюся) налоги після закінчиння деплохита.
Вибір для зберігання заощаджень, як мені здається, очевидний.

###
Після початку повномаштабної війни расіі проти України та світу, співпраця з моєю компанією зупинилася. Очевидно, що надходження на мій ФОП припинилися також.
Вирішив не закривати свій ФОП. Як наслідок за рік доведеться сплатити 17500 грн в казну (ЄСВ), глобально (за рік) не великі гроші. Країні, так мовити, ці кошти важливіші.
Та й знав що рано чи пізно доведеться знову найти роботу і відкривати ФОП.

Само собою почав виводити кожного місяця кошти з площадок по P2P (мої витрати з карток наврядчи сильно змінилися ніж в повередні місяці…)
І робив я так рік.

###
У 2023 році мене заблокували.
Отримав повідомлення: «Банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»
Подумав що це якась помилка (адже я точно нічого не порушував), про що і написав. Запитував по різному, думав що скажуть хоть щось, хоть якийся натяк на причину. Навіть список теоритичних причин блокування мені не надали.
Я декілька разів зустрічав що монобанк має «живу» підтримку. Нажаль на всі запитання відповідали ніби роботи. Отримував лише однотипні відповіді
— Розуміємо, що ви мали інші очікування. Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank. Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
— Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки. 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І так по кругу, одні й ті самі відповіді, які зовсім ніяк не прояснили за що мене було заблоковано.

Запитував чи можливо надходження коштів були від підозрілої особи і мене потрібно підтвердити що я не знаю відправників, адже продаж криптовалюти відбувся через P2P. (Читав що деяких розблоковували після надання скріншотів з транзакціями)
Відповідь — «Нажаль наразі рішенням банку остаточне додаткові документи не потрібні»

###
Попросив виписку по рахункам. Відповіли наступним чином
— Тепер ви можете в застосунку замовити довідки для посольства і інших відомств, в меню «Ще» — «Виписки та довідки». Вам доступні в мобільному застосунку: Виписка за карткою / рахунком; Довідка для посольства; Довідка для декларації; Довідка про наявність карти або рахунки, Довідка про стан карти або рахунки, Довідка про відсутність заборгованості.
Саме це хочеться прочитити після блокування. Дуже «порадували», дякую. Жах…

###
Кошти, які були на гривневій картці, були повернуті.
Що до доларовій картці — я само собою втратю значну суму, після продажу доларів по невигідному курсу. Неприємно.
Купував у них також і облігації. Витратив на це около 2-х тисяч $. І їх повертати взагалі не хочуть. І це вже більше ніж просто «неприємно».
Кілька разів протягом різних місяців я запитував як їх можна повернути чи через який проміжок часу здебільшого повертаються ці кошти. Знову зустрів однакові відповіді:
— Нажаль, точних термінів підказати не можемо. Як тільки для вас буде нова інформація — ми вам повідомимо
— На жаль на разі питання що до облігацій на разі у роботі у колег. Я питання буде вирішено ми з вами зв’яжемося
— На жаль точного регламенту вирішення питання немає. Тому відповідь колеги нададуть саме коли питання буде вирішено
— На жаль точного часу чи приблизного немає
— Уточнила інформацію щодо вашого питання, наразі ще просимо очікувати погашення облігацій

На запитання — «Монобанк ніколи не повертав облігації?» відповіли:
— На жаль цю інформацію я надати вам не можу
Шикарно 👍

На сьогоднішній день кошти так і не повернули. Пройшло понад 100+ днів. Не отримав жодного повідомлення від банку щодо цього питання.
Можливо, хтось із вас також зустрічався з ситуацією блокування коштів і не повернення облігацій? Повернули кошти в кінці кінців?

###
Знаю деяких хто з початку війни крутять кошти через revolut/wise… і мають процент на цьому.
Крутять на різних картках, монобанк в тому числі, вони впираються кожного місяця в ліміт на перекази (100к якщо не помиляюся).
Це буквально їхній заробіток. І податками там і не пахне.
І їх не блокують.

Я ж:
— користувався кредитним лімітом без прострочок (перевіряв кредитну історією на ubki.ua)
— роблю оплати комуналок вчасно (відразу коли приходять квитанції). Казали що за борги по комуналкам може прийти «оплатіть комунальні заборгованості, або вас заблокують». Не знаю на скільки це правда, але все таки
— «декларація про майновий стан і доходи» подавав, в налогову ходив, все вірно подано. (Потрібно було подавати, через те що користувався monoinvest)
— завжди вчасно сплачував і буду сплачувати податки (ФОП)
— …
Це до того що в цифровому (банківському) світі, та й в загальному я являюся доблосовісною людиною.
І як на мене, це як мінімум не справедливо що деякі можуть так явно «хімічити» через P2P і їм нічого, а мене заблокували за те що я вивів не значну суму…
(Дивився на платформі історію транзакцій і виходить що я вивів кошти на суму 10 тисяч. Явно не заоблачна сума, як в деяких…)
Неприємно і те що навіть не запитали з відки ці надходження. Просто блокування, без всякого інтересу розібратися в ситуації. Чи можливості «виправдатися» перед банком.
В нещодавніх відгуках бачив що «…блокують рахунки в банку від цього покидька, бо там шахрай, відмивання грошей…». Можливо і мені такий відправив. Але нажаль монобанк не цікавиться скріншотами моїх транзакцій.

###
Життя триває.
Протягом декількох місяців я провжую робити ті ж самі дії в іншому банку, і блокування не відбулося.
З врахуванням того, що я знайшов роботу та з’явилися офіційні надходження, надіюсь що ймовірність блокування дуже мала, навіть якщо прийде якась сума від підозрілої особи. Хотя в подальшому, напевне, зніматиму через обміники.
В країнах Євросоюзу (в який багато хто хоче не перший рік і в який Україна стримиться), люди (українці в тому числі) можуть ходити з карткою бінанса до магазину і не мають ніяких проблем. А тут (українцям в Україні), потрібно придумувати як би це зняти свої ж кошти…

Також читав на цьому сайті запитання до монобанку «В монобанк есть какие-то лимиты на р2р переводы по картам? Интересуют как разовые, так и за день, неделю, месяц».
Відповіли «При переказі всередині моно обмежень на кількість та суму переказів немає…» і розписали інші ліміти для переказу на інші банки. Ну так що не так?! Це ж і є p2p перекази…

Я не маю намір стверджувати що монобанк жахливий і що вам у жодному разі не варто ним користуватися. Він крут, це однозначно.
Здебільшого у мене був позитивний досвід з моно, і ці ситуації (блокування і неповерненням коштів), напевне одні із перших що може бути віднесено до чогось негативного.

Я розумію що блокування відбулося через те що алгоритми монобанку замітили щось не ладне (наприклад недобросовісного відправника)
Але чому працівники не можуть після звернення потратити 15 хвилин для об'єктивного аналізу та для розуміння якого користувача дійсно потрібно блокувати, а який попав під неоправдований бан. Невже моно вигідніше просто заблокувати, ніж дійсно розібратися?
Бачу по відгукам на сайті, що я такий не один… Дуже шкода. Я б з радістю продовжив би користуватися моно.
Можливо хтось стикався, або просто знає як можна вирішити дану неприємну ситуацію?
monobank
Ответ банка
3 сентября 2023, 9:13
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Проблема решена
Varto Znaty 1 сентября 2023, 14:31
Бачу, що зі мною також сталася максимально неприємна ситуація, як і з іншими останнім часом.
Я робив переказ своїх коштів з крипти на поточний рахунок в монобанку. Ці гроші на бінанс були в мене ще давно, до війни (оподатковані повністю, тому що в мене ФОП), а також в перші місяці війни я також частину перекидав на крипту, бо тримати гроші тільки в банку було дуже необачно, тому це була так би мовити моя схованка.
Далі, в липні, я вирішив зробити оновлення техніки та трохи відремонтувати своє авто. Зробив переказ кріпти через P2P декілька разів за місяць, зробив придбання техніки, докинув ще трохи на життя на наступні декілька місяців і все, рахунки мені заблокували від 20 чи 21 липня, спитали джерело доходів і тому подібне. Інформацію всю необхідну я надав, сказали чекати до 60 днів.
Наступного дня мені пишуть, щоб я надав інфо по 1 переказу (спочатку подзвонили, а потім через застосунок надіслали повідомлення). По телефону одразу сказати, що то за переказ був і від кого, я не зміг, попросив перевірити все і надіслати інфо — перевірив, то був переказ від користувача бінанс на 2000грн — відправив скріншоти цього ордеру, кількість грн та юсдт — подякували за надану інфу і пішли.
Далі була повна тиша, мої звертання до банку та пропозиція надати додаткові дані були відхилені, чекаю.
Сьогодні, 1 вересня, мені на карту прийшло повідомлення, що мені відмовлено в користуванні банку «На основі накопиченої інформації з різних джерел…». Типу щасти вам.
Почав писати, питати причини та висновки — вони не кажуть. І тут я майже одразу зрозумів, що тут щось не те було з тим переказом на 2000грн, про який вони питали. Зайшов до бінансу, перевірив того агента, з котрим торгував і вуаля — відгуки від інших користувачів зʼявились, що блокують рахунки в банку від цього покидька, бо там шахрай, відмивання грошей і тому інше (зʼявились вони вже після мого блокування, тому до цього все було ок і я з ним торгував).
Я, довго не чекаючи, надіслав такий скрін з відгуками в підтримку, але вони сказали, що рішення прийняте і всього найкращого, рішення не буде оскаржене і бла-бла.
Було би дуже корисно більш детально перевіряти перекази та звʼязки з такими користувачами банками та блокувати обгрунтовано людей, питати більше інформації, всі докази і тп, бо мене тепер (на мою думку) записано до шахраїв, що мені дуже не подобається і я не хотів би бути в їх оточенні. Мене такі покидьки не одного разу кидали та я всім серцем їх ненавиджу і бажаю «гарного життя» їм та всім їх родичам.

Ну і в заключення — на мою вимогу надати мені онлайн форму звернення, почту чи ще щось, куди я б міг написати та оскаржити таке рішення, бо мені подобається цей банк і я хотів би з ним працювати далі, мені кажуть, що такого немає і банк рішення прийняв, переглянув та «…банк отримує інформацію з різних джерел та аналізує її, щодо того чим ми аргументуємо можливість відмови…».

А ще в мене були відкриті там депозити та були долар і євро, вони мені їх тепер хочуть за «курсом у застосунку» відправити в гривню на мої рахунки, тобто я ще й тут втрачу свої гроші.

Ситуація просто ТОП, дякую тому покидьку, що зіпсував мені життя, а банк і працівники ніяк не сприяють тому, щоб справедливо все проаналізувати та зробити висновки і обгрунтовано блокувати користувачів.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 сентября 2023, 17:47
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з вами щоб допомогти у вирішенні питання
VitalityMA 31 августа 2023, 21:31
Дело было 30 августа утром. Продал юсдт себе на карту, с своего аккаунта на бирже. Может из вас сейчас кто-то скажет опять эти р2р, но по закону данная операция не запрещена, а значит можно. После поступления на карту средств в раене ± 80000грн, деньги были рассчитаны ребенку для покупок на 1 сентября, пришло уведомление в банкинге о видеосвязи, которое я благополучно прошел когда вернулся домой. Сотрудник банка сказал ждать 24 часа, я подумал ну ладно, завтра скуплюсь. Сегодня 31 августа, по прошествии 24 часов пишу в банк, так как регламент был нарушен банком разблокировки, сотрудник поддержки оказался некомпетентный, сказал подождать ещё немного. Прошел час, думаю ну сколько можно, пишу снова в поддержку, сотрудник выяснял что-то около получаса, потом сказал, что мне пришло уведомление в банкинге. Зашёл, смотрю интересуются что за поступление, я им дал все скрины с биржи, регистрация, ордера и т. д., всё равно сказали разрываем отношения. Подумал, ну и фиг с монобанком, возвращайте средства, скинул все реквизиты с другого своего банка. Спрашиваю когда будут деньги, мне ответили, что на вашей черной карте есть кредит, в раене 2300грн, месячный платеж уплачен, но они не могут вернуть мне деньги пока кредитный отдел что-то там не решит, а они решают всё только с 1 числа, после этого мне только будут отправлены мои же деньги. Говорю забирайте с этой суммы кредитных что не хватает, а остальное отдавайте, на что услышал, только после решения кредитного отдела, мне прийдёт какое-то там уведомление, а потом аж мои деньги. Одним словом ребенок остался без новой одежды на 1 сентября и канцелярии. Моё мнение у банка очень плохо с ликвидностью денег и по этому они пытаются так часто судя с отзывов тормозить деньги на максимальный срок у себя. Не советую этот банк. Есть куча лучших банков, чем этот.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 сентября 2023, 10:50
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Alena9514 31 августа 2023, 19:32
Сталась неприємна ситуація. 17.08.2023 знімали гроші в банкоматі приват банку з карти Монобанк.
Сума не мала — 16000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і видав помилку.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зателефонували в підтримку приватбанку, сказали, що гроші повернуться через 10−20 хв. Гроші так і не повернули. Зателефонували знову в ПриватБанк (з'єднали з менеджером з 4 спроби)сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему так як карта іншого банку, сказали звертатись в монобанк.
Зателефонувала у монобанк сказали що заявку створили, чекати 10 днів якщо не повернуть (пройшло 10 днів нічого не повернули) сказали, що подалт документи в платіжну систему для оскарження, цей процес займає біля 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!
monobank
Ответ банка
31 августа 2023, 19:43
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, процедура оскарження займає певний час, при цьому ми зі свого боку робимо все максимально оперативно, щоб якомога швидше допомогти вам з поверненням коштів
Для уточнення інформації, написали вам в особистих повідомленнях

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝