×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| PLN | 11 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Дуже нікчемна робота відділення банку у м. Надвірна
Сьогодні пробувала людина зняти свій гривневий депозит(50 000грн), що закінчився за адрсою м. Надвірна, вул. Мазепи, 24а.
Всякими способами пробували переконати перевкласти, навіть пропонували частково(100$) конвертувати.
Мав можливість поспілкуватися з начальником відділення Котлярчук Марта Богданівна. Дуже ХАМОВИТА особа, клієнта слухати не хоче, торочить своє, спочатку почала розказувати, що НБУ заборонив видавати великі суми коштів, потім про те, що Ідея банк такий чудовий, видає частину вкладу. Склалося таке враження, що банки взагалі не зобов'язані видавати вклади, а Ідея банк найкращий всім видає частину вкладу.
Шановне керівництво Ідея банку, прошу звернути увагу на керівника у даному відділення, таке враження, що людина не на своєму місці. Пані Котлярчук завдає шкоди іміджу даної установи.
Такі дії працівників наштовхують на думки, що установа практично доживає останні дні… Хоча я сам особисто нещодавно забирав набагато більшу суму, видали, але неохоче і такого наглого хамства не помітив.
Написать комментарий
неавтоматизированный процесс с выплатой %
Комментарии (2)
Довільна зміна тарифів
Буквально вчора задав питання на Мінфіні щодо пакету «Вигідний», а саме щодо комісії за платіжки в інші банки. Розписав, що на сайті вказано одне (комісія входить у вартість щомісячної плати), а по факту знімається 0.5%. Просив роз’яснити дане питання представником банку.
Замість роз’яснення сьогодні на сайті Ідея Банку даний тариф вже тишком-нишком поправили. Очевидно, що клієнтів банку про це не повідомили в жоден доступний спосіб: ні імейл, ні смс, ні повідомлення в СДО "Інтернет-банкінг".
Зміна тарифів — це нормально! Але будь-ласка, не робіть це по-жлобськи, проводьте прозору комунікацію зі своїми клієнтами. Це вам додасть бонусів у репутацію. Натомість хитрощі тільки відлякують.
Пропоную вищому керівництву банку попередити або звільнити осіб, відповідальних за донесення інформації до клієнтів щодо змін у тарифах, оскільки це досить серйозний «прокол» у комунікації.
Також підтримую ідею попереднього дописувача: договір ОБОВ’ЯЗКОВО повинен мати додаток з тарифами. Усі зміни тарифів повинні повідомлятися клієнтові завчасно!
P. S. Якщо тишком-нишком виправляєте, то вже виправіть в обидвох місцях :)
Комментарии (1)
Відмова в конвертації гривні в долари
Надішліть нам на електрону скриньку Info.povidomlenja@ideabank.ua більше інформації:
1) Номер відділення банку, в якому Ви обслуговуєтесь.
2) П.І.П
3) П.І. працівника, який надавав Вам консультацію.
Комментарии (1)
Плохо прописан депозитный договор.
1 Например, заключая депозит на 12 мес. я хочу видеть, что в договоре указана дата возврата денег именно через 12 мес, а не через 24 (1 год + 1 год дополнительно). Как-то по-другому пропишите эту возможность ещё одного дополнительного года.
2 Так же тот договор на получение пенсии через Идеябанк, выдаваемый на руки клиенту — это всего лишь «выписка-уведомление к договору комплексного банковского обслуживания». Лучше выдавать и основной и выписку — уведомление… Иначе, я не знаю, что там в основном прописано.
3 При оформлении пластиковой карточки нужно выдавать распечатку тарифов на обслуживание этой карточки. Я понимаю, что можно на сайте посмотреть. Но ещё лет 15 будут люди, которым проще почитать на бумаге, чем искать на сайте.
Качественная документация является одной из черт лица банка. Поскольку я являюсь клиентом банка, я хочу чтобы это лицо было приятным.
Комментарии (1)
валютные депозиты
Банк показал что он надёжный партнёр и поэтому я продолжаю быть клиентом банка и действительно доволен работой банка! Молодцы! Всех с наступающим Новым Годом!
Дякуємо Вам, що є клієнтом нашого ІдеяБанку.
Дякуємо за привітання і вітаємо Вас також з Новим Роком. Нехай він буде для Вас плідним і успішним! ra.luxnet.ua/2015/cards/ideabank/
Написать комментарий
Идея молодца!
Дякуємо Вам за гарний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Дякуємо за привітання і вітаємо Вас також з Новим Роком. Нехай він буде для Вас плідним і успішним!
Написать комментарий
Проблемы с выдачей наличных
После проблем со снятием налички в банкомате, утром того же дня, перевел деньги с карточки этого банка в другой банк через интернет банкинг. В интернет банкинге операция выполнена, деньги со счета списаны, но получателю не досталены. Сегодня 25.12.2014 звоню на горячую линию узнать состояние перевода, но там отвечают, что этой информацией они не владеют.
Готовлю письменные запросы на банк.
Выводы делайте сами.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер телефону, з якого Ви телефонували.
3) Номер телефону, на який Ви телефонували…
Комментарии (1)
Рекомендую!
Пользователь предоставил копии квитанций о получении валютного депозита по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является вкладчиком данного банка.
Написать комментарий
Документы на депозит
Я оформил депозит через интернет банкинг, где все условия были в виде таблички(проценты, срок, ...). Где я могу посмотреть полный договор, который есть между банком и мной?
Я пересмотрел весь сайт ваш, но ничего не нашел.
Меня интересует проценты и коммисии в случае моего разрыва депозита. А также могу ли я получить документы на депозит оформленный через интернет банкинг?
Также хочу попросить, что бы вы обратили внимание на мой предыдущий отзыв и комментарий тут minfin.com.ua/company/ideabank/review/55817/
Дякуємо за ваше звернення.
Отримати консультацію на рахунок всіх можливих умов договору, відсоткових ставок та дострокового розірвання Ви можете звернувшись на безкоштовну гарячу лінію банку 0800 502030
А також після візиту на відділення, де було підключено інтернет-банкніг, на якому ви зможете отримати роздрукований екземпляр Вашого депозитного договору з підписом та печаткою банку при потребі.
Написать комментарий
ответ банка
опасный банк. сидишь как с гранатой без чеки в руках.
Написать комментарий
Дуже гарний банк........
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Комментарии (4)
трое суток уже прошло как было банком стандартно отписано
Ваші дані отримано і опрацьовуються. В найближчому часі з Вами зв'яжуться наші працівники в телефоному режимі.
Написать комментарий
Пройшло 3 дні, а грошей на картці так і немає
Ось власний досвід спілкування з банком, не пов'язаний з кредитами/депозитами.
Місяць тому з’явилась потреба відкрити доларову картку. Начитавшись непоганих відгуків про Ідеа банк, вирішив відкрити її саме в цьому банку. Картку виготовили за 2 тижні. Забираючи з відділення 16/12/14, поповнив її на хх дол.
Ввечері збираюсь розрахуватись в інтернеті цією картою. Через «гарячу лінію» (ГЛ) відключаю перевірку CVV2-кода, але платіж не проходить. Знову звоню на ГЛ – виявляється, карта не активована (це можна і потрібно робити на відділенні, але менеджери, як виявляється, «не зобов’язані» ). Тому роблю це за допомогою ГЛ – але карта стане активною на наступний робочий день
Наступного дня, 17/12, без усілякої задньої думки збираюсь розрахуватись нею. Однак, платіж не проходить. Звоню на ГЛ – так, карта активна, так, хх дол є, але на поточному, а не на картковому рахунку (у відділенні я поповнював 16/12 саме КАРТКУ). Теоретично, перекинути кошти на картку можна через інтернет-банкінг, але він «не бачить» картку. На ГЛ мені на це кажуть, що інтернет-банкінг побачить картку, скоріш за все, наступного робочого дня – вони від мого імені зроблять запит на техпідтримку. А по результатам мають мені передзвонити.
Проходить ще день. 18/12 ніхто не перезвонив, хх дол. на картковому рахунку немає, інтернет-банкінг картки так і не бачить. Ввечері ще двічі дзвонив на ГЛ. У першому випадку порекомендували підійти на своє відділення – щоб вирішити проблему інтернет-банкінгу (!) У другому ж випадку повторно прийняли мою заявку у техпідтримку щодо проблеми з інтернет-банкінгом, та пообіцяли передзвонити.
В результаті 7 дзвінків на ГЛ, мінімум три втрачених дні, попсовані нерви. Звичайно, що на фоні Дельти комусь це може видатись дрібницею. Але хай кожен робить висновки самостійно.
Так як відписується представник банку (віддаю банку належне), то ось мій номер договору: 40.65.001771
Поповнення карткового рахунку відбулось 16.12.2014. Рахунок вірний до картки був прив’язаний відділенням (LTESTOVA 18.12.2014 17:50:56), відповідно кошти зарахувались на картку сьогодні вранці.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Комментарии (1)
Не можу зняти гроші з картки!!!!!
!!! Всім вкладникам Ідея банку!!!
Це може бути першим сигналом, що з банком щось негаразд.
Ще зранку звернувся у відділення на вул. Городоцькій, 151 у м. Львові потім у відділення на вул. Шолом-Алейхема, 1. Пробував зняти 20 000грн, операція відхилена, підняли ліміт, те саме: операція відхилена.
Потім пробував зняти у банкоматі: 5000грн, 2000грн, 1000грн, 500грн, 100грн, жодного разу не вдалося це зробити. Навіть 5грн зняти не вдалося!!!
Ідея банк вирішив просто нажитися на своїх вкладниках: на гарячій лінії сказали, що в них технічні проблеми і одразу запропонували зняти з поточного рахунку без картки з комісією 1%, але я не хочу втрачати свої гроші!!!
Комментарии (6)
Приємний банк
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Написать комментарий
Интернет банкинг
У меня есть несколько вопросов:
1. Когда вы уже приведете ваши тарифы по Travel карте к нормальному виду?(http://www.ideabank.ua/ru/private-clients/cards/travel/?tab=details)
Все сделано в виде таблицы с меняющимся цветом строк(белый-серый-белый). Но во всем этом хаосе скрываются строки которые есть групами(Осуществление платежей в национальной валюте, Осуществление платежей в иностранной валюте). Вы умеете выделять хотя бы жирным в html?
1.1. Какая разница между [при помощи системи «Интернет-банкинг»: ] и [при помощи СДО «Интернет-банкинг»: ]. Имеет ли слово СДО значение?
1.2 «СМС-информирование по поводу успешного логирования к СДО „Интернет-банкинг“ и изменения пароля» В отделении уверяли что этой комиссии уже нет. Почему в тарифах не актуальные данные?
1.3. «Получение наличных в банкоматах и кассах других банков без учета их комиссий — Входит в стоимость обслуживания пакета услуг». Почему не указано что только 3 транзакции в месяц?
2. Когда вы уже почините форму для создания вопроса?(http://www.ideabank.ua/uk/faq/)
3. Очень часто получаю ошибку в интернет банкинге «Дана дія не може бути виконана [MSG999]». Это было и при создании депозита, и при изменении настроек по карте. Оно иногда исчезает на след. день. В чем проблема?
4. Рекламные баннеры. Захожу в интернет банкинг и там 2 больших баннера, которые еще и каждые 5 секунд мигают.
5. Было бы классно если бы в интернет банкинге на стартовой странице убрали итог и список депозитов. Не очень комфортно заходить в интерет-банкинг возле других людей, когда там высвечиваются большие суммы.
1.1.Тарифи актуалізовано. Проводяться роботи для відображення всіх тарифів у більш зручному вигляді.
1.2.СДО — «система банківського обслуговування» проводяться роботи по стандартизації всіх записів стосовно даного терміну.
1.3. Про обмеження вказано в незу тарифної інформації:
«В межах пакету клієнт має можливість безкоштовно здійснити протягом місяця 3 операції в банкоматах за-кордоном. Поза межами даного ліміту стягується стандартна комісія по даній послузі (зняття готівки в банкоматах за-кордоном — 2% мін. 20грн/3USD/3EUR).»
2.Що саме на вашу думку потрібно виправити у формі для запитань? Форма для запитань працює справно.
3.Це короткострокові проблеми на стороні мобільних операторів, які вирішуються ротягом 20 — 30 хв. Найближчим часом проблему буде виправлено повністю.
4.Дані банери є частиою стуктури сторінки інтернет банкінгу, проводимо роботи по коригуванню банерів відповідно до кольорів сторінки так, щоб вони не створювали незручностей при користуванні.
5.Дякуємо за вашу інформацію, в планах найближчих доробок буде внесено вашу пропозицію " на стартовой странице убрали итог и список депозитов".
Дякуємо за ваше звернення та розуміння
Комментарии (2)
зменшення розміру щомісячного платежу
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
Комментарии (1)
АТО
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
Комментарии (3)
Неадекватне відношення
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Копії заяв і дату їх написання
4)Номер відділення, в якому Ви обслуговуєтесь.
Написать комментарий