Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Весельчак У 25 июля 2024, 10:02
З 17 липня, вже більше тижня, не можу забрати 1100 євро зі свого валютного рахунку у банку. Замовив на 19 липня, не видали. У відділення послалися на якісь ліміти у касі. Сказали передзвонять пізніше. Не дочекавшись дзвінка, передзвонив сам 23 липня, посварився. Після цього 24 липня передзвонила касир та сказала, що гроші можна забрати. Я сказав, що під'їду у першій половині дня 25 липня та попросив відкласти гроші, т.к. їхатиму спеціально з іншого міста у відділення банку. Приїхав у місто, але касир передзвонила та повідомила, що грошей немає, тому що вона «не могла не обслужити іншого клієнта». І знову запропонувала чекати на дзвінок. У банку що, реально думають, що їхні клієнти чекатимуть на дзвінок, сидячи перед входом у відділення???
У мене немає цензурних слів щодо системи видачі коштів клієнтам у цьому банку. Це якийсь сюрреалізм. З такою напругою гроші видають клієнтам лише ті банки, які очікують на введення Тимчасової адміністрації НБУ, але Ідея банк не перебуває в таких умовах. При цьому дозволяє настільки безладно обслуговувати своїх клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Musemuse 16 июля 2024, 8:18
погодили кредит дуже швидко, відповіли на всі питання, дали точний графік виплат, нема на що поскаржитись.
Не розумію, Ідея-банк вважає своїх клієнтів якимось бидлом? Що це за ідентифікація за допомогою селфі? Був собі нормальний додаток, нормально працював, все було добре.
Тепер його підтримку припинили, замість нього щось незрозуміле та непрацююче, скоріш за все розроблене обкуреними тік-токерами.
Невже банк не може найняти нормальних розробників? Чи банку не потрібні клієнти та гроші?
Без додатку будь-яка взаємодія з банком неможлива, ні кредит сплатити, ні гроші переказати. Годі й казати, нормального онлайн-банкінгу в Ідеї взагалі ніколи не було.
За одну таку «ідентифікацію через селфі» даний банк можна прирівняти до категорії третєгатункових МФО. Просто жах та відверте знущання над клієнтами.
Yevgenant 28 июня 2024, 0:06
Отделение по адресу: Одесса, Люстдорфская дорога, 54
После окончания срока депозита несмотря на уведомлении о нежелании пролонгировать договор его продлили. Написал заявление о досрочном расторжении, так его рассматривали целый месяц. Из банка пришла отписка, чистое словоблудие. Нацбанк умыл руки, типа нет никаких рычагов на банки, все споры решаются через суд. Вышло по классике: если вы положите деньги в наш банк, у вас будет только одна проблема: как получить их обратно. Банк -мошенник, руководитель отделения в Одессе — хам. И руководство покрывает его. Своих не сдают. Стыд и позор. Обходите стороной этот недобанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yarik666 7 июня 2024, 10:35
Виникли труднощі з погашенням кредиту…
23 травня домовився, що до 5 червня повністю закрию це питання…
І почалось…
Щодня смски, дзвінки…
Щоразу новий оператор запитує що сталось, чому не погасив прострочену заборгованість.
Реально почали психологічно давити на мене, погрожували колекторами…
Я вже став ігнорувати їхні дзвінки, бо домовились же що закрию кредит!
В один «прекрасний» день (30 травня) дозвонилась до мене сама така нагла оператор, знову почала розпитувати, реально почала давити психологічно, перебивати, не давала і слова сказати… Є запис цієї жорсткої розмови…
В ітогє: у мене стався психічний зрив!
Не пам’ятаю, що я робив наступні три дні, чим займався, де був…
Від мене пішла дружина, забравши дітей!
Розказувала, що я був весь не свій, кричав щось незрозуміле, все вдома розкидав, бив посуд, мало дітей не покалічив…
Отямився я в той момент, коли мене зупинила прикордонна служба — я йшов без взуття перетинати кордон там, де перетин неможливий! Хотіли мене заарештувати, але я пояснив ситуацію, якось домовився із хлопцями — мене відпустили, і я пішов додому.
Вдома на мене чекав лист від дружини про те, що вона пішла від мене разом із дітьми, щоб я їх ще не повбивав ((
Я втратив сім'ю. Втратив працездатність. Зараз лікуюсь в клініці, лікарі кажуть як мінімум 3 місяці реабілітації…
Банк нажаль вже передав мою справу колекторам, які зараз мені намагаються дозвонитись! Від цього мій психічний стан тільки погіршується ((
Що мені тепер робити?
Є якісь «Ідеї»???
І саме смішне, що всі ці проблеми через 245грн. прострочки!
Банк «Ідея» — ви там взагалі адекватні чи нє?
Минфин
Ответ администратора
9 июня 2024, 17:07
Відгук не зарахований (на 09.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
max20162012 28 мая 2024, 19:33
Так склалися обставини що терміново знадобились кошти, вирішила спробувати отримати кредитну картку. Завітавши у відділення була приємно вражена сервісом обслуговування, у відділенні чистота, охайні, красиві дівчата-консультанти. Особливо хочеться відмітити професіоналізм роботи Мехмед Тетяни, все було пояснено доступною мовою, жодне моє питання не залишилось без відповіді. Бистро оформили заявку, позитивний результат прийшов протягом 5 хвилин, ввічливий касир допоміг встановити пінкод. Умови кредитування порівняно з іншими банками приємно вразили. Скориставшись певною сумою я змогла без проблем її повернути не виходячи з дому, щодо теж є позитивним моментом, бо не треба їхати у відділення, стояти в черзі. Дякую зірок за сервіс. Буду радити Ваш банк своїм знайомим.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katerina11 21 мая 2024, 19:52
Володарка цієї картки 5355 1611 6331 7357, Войтович Анастасія шахрайка. Виставляє товари в інстаграмі, просить оплату, потім кожен день щось стається та відправлення буде завтра або повернення коштів. Ані товарів, ані коштів звісно немає. На повідомлення не відповідає, далі виставляє товари по мінімальних цінах, а так як товари дитячі, то багато матусь на це ведуться. Розберіться якось з цим, повинні ж бути якісь фін моніторинги. Суми не великі, але ж хто знає скількох вона вже надурила.
Spam Checker 8 апреля 2024, 10:06
Отделение по адресу: Полтава, ул. Европейская, 12
Дзвонять по декілька раз на тиждень і запитують щоб взяв кредит. Не реагують на запит щодо вилучення номеру з бази данних, навіть якщо його власник змінився. Передзвонюють по два рази. Брешуть що питання вирішене, навіть тут на сайті мінфіну в коментарях. Брешуть в відділенні коли умовляєшь їх не зберігати персональні данні. Порушують Закон України про персональні данні, Конституцію України тощо. Прошу прийняти дисциплінарні міри щодо цього банку. Записують розомови, після чого передають їх третім особам. Поліція не реагує на звернення щодо порушення конфедиційності персональних данних. Вказують на відсутність рішення мінфіну. Брешуть і ведуть себе нікчемно ігноруючи запити щодо вілучення номеру з бази данних третьої особі. Ганьблять діловий простір України. Ведуть себе нахабно із клієнтами. Прошу провести незалежну експертизу і додаткові перевірки. Якщо цього не буде зроблено гарантую офіційний запит до голови Мінфіну і якщо не буде зроблено протягов 1го кварталу, буде ініційован запит до Кабінету Міністрів України щодо відставки голови Мінфіну.
torro120157a 6 апреля 2024, 15:58
Від банку почали надходити смс про необхідність аутентифікації. Варіантів два або у відділенні або у новому додатку невідомого OBank (так Ідея ховає себе в мобільному додатку). В банк їхати зовсім не хочеться. Персонал там зовсім не налаштований для роботи. Все робиться аби відчепився. Тому скачав додаток. І пройшов процедуру. Зроблена вона у цього банку погано. Йдуть постійни зриви процедури — видається сповіщення що щось пішло не так. В іншому додатку іншої установи яку пройшов зразу після Обанки все проходило нормально. Але через кілька днів прийшло оновлення додатку і знову потрібно було проходити процедуру. Подзвонив в службу підтримки. Сказали що я не пройшов. Зробив все спочатку. По закінченню процедури зробив скрін про те що процедура проведена успішно. Користувався послугами банку кілька разів. Сьогодні потрібно зробити проплату захожу і отримую пропозицію пройти все спочатку. ВІдповідно і операції заблоковано. Зараз зроблю ще один раз — останній — і закрию для себе не НЕДОРАЗУМЕНИЕ назавжди. Перекину кошти. А хто хоче зв’язуватися з цим ніби банком хай спробує. Тільки не розумі. як при такому відношенні до справи в нього ще є клієнти?
ukrx 6 апреля 2024, 11:42
Много вопросов на этапе регистрации, проверок, а в конце ошибка без объяснения причины. На линии выяснил, оказывается регистрация запрещена без прописки.
Сергей Суров 3 апреля 2024, 11:40
Год ждал пока появится возможность за границей скачать и зарегистрироваться в приложении, через Дiю, хотя док-ты не менялись, случайно смог таки Попросил скромное відшкодування за втрачений час і таким чином гроші, скоро закончится месяц как нет ответа. Такое впечатление что клиенты, т.б. VIP банку не нужны, а если вернётся территориальное ограничение по пользованию приложением, то вы НЕ СМОЖЕТЕ УПРАВЛЯТЬ ЗА ГРАНИЦЕЙ, чат-бота у них нету поэтому проблемы решить оперативно не получится
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
toporovtaras 2 апреля 2024, 9:38
У меня приятные воспоминания об этой работе остались. Первое, что мне нравилось это отношение наставников. Они всегда нам помогали, тренировали и поддерживали, без каких-то надменных выговоров (как это часто бывает в других компаниях). Забавно было, когда на обратную связь вызывали, это некоторый практический процесс, который хорошо гарантировал успешный опыт взаимодействия в реальных ситуациях с клиентами.
ukrx 28 марта 2024, 10:14
Приложение выносит мозг вопросами, а потом пишет — ошибка регистрации, никакого объяснения
Мистер Икс 21 марта 2024, 11:30
Видимо какой-то нехороший человек взял кредит у этого т.н. банка, указал мой номер как поручителя, ни разу в жизни не брал кредит и тем более не был поручителем. Так эти мошенники теперь каждый день звонят с телефонограммой, рассказывая о том чтоб я передал кому-то что ему доступна акция. Кому передавать я понятие не имею? так теперь уже начали говорить что я должен денег и мое имущество уже выставлено на торги. Ужаснейший банк, ничего общего не имейте с ними.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Taras6424 19 февраля 2024, 12:39
Бонуси нарахував. І сам банк ідея їх обнулив.
Neox 13 февраля 2024, 14:19
Отделение по адресу: Львов, ул. Городоцкая, 151
Був клієнтом цього банку більше 20років.
Минулого тижня додаток O.bank перестав працювати, запропонували скачати додаток O.bank 2.0, скачав, однак авторизуватися там не зміг, спробував зайти з комп’ютера через інтернет-банкінг, однак мене тут-же заблокували без пояснення причин. Підтримка сказала звертайтеся у відділення. Мені до найближчого відділення їхати 2−2,5години. Через дію авторизуватися в них немає можливості.
У відділенні провів більше 2 годин. Хотів закрити всі рахунки та забрати всі кошти. Однак цього зробити неможливо, я змушений ще раз їхати 28 лютого в це відділення, щоб закрити рахунок.
Категорично не рекомендую мати справу з даним банком, совкове та довготривале обслуговування
З трьох робочих місць працювала тільки одна працівниця, переді мною була одна клієнтка, яка провела біля менеджера близько 1 години
Олександр Кошман 8 февраля 2024, 14:40
Не советую использовать данный банк. Начислили мне овердрафт по карту, за переброску средств, хотя в условиях не указано никакой комиссии за пополнение через гуглпей. Мало того, на нулевой кредитной карту, открыли кредитный лимит и завели лимит в минус, хоть не имеют право на такие действия без моего согласия об увеличении кредитного лимита
Взял кредит 15 800 только наличкой не дали, а сказали что режиме онлайн будут переведены деньги на карту, а в итоге деньги то перевели, а в итоге через месяц с кредитной карты исчезли 6.900 грв, при этом этом что я с кредитной карты деньги не брал!!! Советую обходить десятой дорогой!!!
Malena Mal 25 января 2024, 11:06
25.01.2024 р. у відділенні на пр. Л.Українки в м. Калуш касир відмовилассь приймати пошоджену купюру нового зразка долара, пошкодження було у вигляді надірваної стрічки.
Serg S 23 января 2024, 16:14
Отделение по адресу: Львов, ул. Валовая, 11
23.01.2024 Ідея Банк задекларував, що продає польський злотий, по факту (Львів, вул. Валова) виявилось що транспаранти та реклама є, а злотих немає … лише час потратили на цих безвідповідальних брехунів …

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.05
PLN 10 10.4
USD 41.1 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.05
PLN 10 10.4
USD 41.1 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Идея Банк 💰 / Отзывы о Идея Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Идея Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.