Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Не дивлячись на те що Чуднівське відділення РБА працює в закритому режимі, проте персоналом чітко і якісно виконується робота. Звернулася за консультацією без попереднього запису, у вільний час, отримала чіткі відповіді на запитання, гарні пропозиції щодо подальшого обслуговування. Персонал ввічливий, відчувається в спілкуванні що кожен працівник знає свою справу, що приємно. Рекомендую всім своїм знайомим користування послугами Райффайзен Банк Аваль в нашому районі, приємні враження від обслуговування точно залишаться.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 марта 2020, 17:06
Доброго дня.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома начальника відділення. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
vitalinak 24 марта 2020, 20:24
Отделение по адресу: Сумы, пл. Независимости, 1
Відвідавши Банк за адресою Незалежності 1, в м. Суми були в край здивовані, як персонал ставиться до своїх клієнтів скажімо «З самого порогу » банку. Викликавши за дзвінком чергового який повинен був нас проінформувати я зіткнулася не з вічливим та комунікабельним персоналом банку, а з самим простим Хамлом! Відкривши двері я сказала за якою причиною звертаюся до банку, але потрібної відповіді, як туди потрапити я не почула! Чому? Тому що, охоронець запитав чи маю я маску та чи реєструвалася? Моя відповідь була, що ні, адже я дійсно не знала, що потрібно пройти такий етап. АЛЕ, як я можу зареєструватися, щоб попасти до оператора? відповіді не було. Дякую за інформацію яку я НЕ отримала, закриті двері перед самим обличчям та майже не предавлену руку дверима!!!
Шановні!!! Якщо ви маєте приймати клієнтів, то повинні їх інфомувати не перед самим банком, а заздалегіть!!!
на Оголошенні, яке ви вивісили повинна бути електронна адреса, за якою я мушу бути зареєстрована!!!
Перевірте персонал на спілкування з клієнтами, адже навіть «добрий день» вони говорити забувають! за закриті двері перед самим носом я взагалі мовчу!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2020, 17:18
Доброго дня.
Інформацію направлено до начальника відділення з метою проведення аналізу виниклої ситуації та прийняття заходів направлених на недопущення подібних випадків в майбутньому.
Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. На жаль, зараз у відділеннях Банку діють обмежувальні заходи. Це необхідна міра щоб убезпечити здоров'я і життя клієнтів та працівників Банку.
Просимо Вас з розумінням віднестись до ситуації, будемо раді записати Вас на зустріч у разі Вашого звернення до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Eva20032017 24 марта 2020, 12:39
Добрый день! Получила курьером кредитную карту 100 дней ещё 07.03.2020 и до сих пор её ни как не активируют, хотя при получении карты мне сказали, что максимум через две недели прийдёт на мой номер смс об активации. Звоню на горячую линию, говорят ждите смс, есть ли смысл ждать или проще обратиться в другой банк??
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 марта 2020, 14:43
Доброго дня.
Зазвичай вчасно здійснюється активація карток доставлених кур’єрами. Просимо очікувати озвучений операторами термін. Якщо карту все ж-таки не буде активовано, для уточнення причин, що призвели до затримки активації картки, напишіть звернення до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Kallipso1234 24 марта 2020, 8:42
Господа топ-менеджеры, скажите, почему все мало-мальски уважающие себя учреждения и предприятия имеют в период карантина ТРАНСПОРТ, который развозит сотрудников с/на работу? Ваши сотрудники вынуждены рисковать здоровьем и опаздывать на работу, так как проблемы с общественным транспортом никто не отменял… Вся ответственность ложится, как всегда, на сотрудников, которые получают выговоры за опоздания и за то, что берут такси на одну персону, хотя банк обязался возместить расходы. «Ходите пешком» — говорит руководство. Какого ***, господа, вы такие ***? Или карантин и пандемия для вас ничего не значат??
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 марта 2020, 12:47
Доброго дня.
Враховуючи обмеження громадського транспорту та піклуючись про безпеку персоналу Банком було прийнято рішення щодо можливості користування послугами таксі та відповідною процедурою відшкодування вартості цих послуг на наступний день після понесених співробітником витрат.
Турбота один про одного – це відповідальність у всіх її проявах.
Просимо Вас звертатися із нагальними питаннями до Вашого безпосереднього керівника.
Бережіть себе!
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
IrynaMa 23 марта 2020, 14:03
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 18/9
Восстановить/сменить пароль для системы интернет-банкинга Райффайзен Банк Аваль без перерегистрации электронного ключа нельзя. При этом, сформированную системой заявку нужно подписать и принести в свое отделение банка в рабочее время банка (в электронном виде отправить нельзя). Потом заявка собирает все нужные подписи и проходит регистрацию в системе банка.
Моя заявка сегодня с 12:15 имеет статус – «схвалено».
Но доступа в систему клиент-банк с новым паролем по-прежнему нет. Дозвониться в кол-центр не реально.
Работники отделения, куда была подана заявка, ничем помочь не могут — «у нас все прошло, звоните в кол-центр и разбирайтесь». Такое впечатление, что кол-центр и отделение банка — не только не являются частью одной структуры, но еще и конкурируют между собой.
Без доступа в интернет-банкинг деньгами на счете ФЛП распорядиться технически не возможно (снять наличными можно только отправив деньги на карточный счет в этом же банке). В отличие от заявки в связи со сменой пароля, принять платежный документ в бумажном виде работники банка не могут.
Наверно, единственный шанс получить доступ к своим деньгам в моем случае — закрыть счет, и в течение суток остаток денег будут отправлен на счет в другом банке (усилиями работников банка).
Сожалею, что воспользовалась услугами Райффайзен Банк Аваль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 марта 2020, 16:41
Доброго дня.
Є певний перелік операцій, які проводяться лише під час особистого візиту у відділення Банку.
Дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами Інформаційного центру для бізнес клієнтів. Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання з операторами. Звернутися до Інформаційного центру для бізнес клієнтів можна також за номерами: 0800-50-50-45, 0800 50 57 70 та +38044 590 24 98 (оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Здравствуйте, дозвониться в банк просто нереально, звоню на протяжении трёх дней.Нереально.Подскажите как можно реально связаться с оператором?
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 марта 2020, 11:24
Доброго дня, шановна Тетяно.
Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Також, до Банку можна звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів),
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів),
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар),
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
er1cs0n 22 марта 2020, 16:49
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 3
Немного разочарован результатом обращения в данный банк по услуге кредитования.При общении с оператором по телефону создавались лишь приятные впечатления о работе банка.Все было крайне вежливо и доступно.
А вот при посещении назначенной встречи пришлось увидеть банк с другой стороны… К сожалению, не самой лучшей.Да, порадовало то, что приняли без очереди и довольно быстро.Но, пожалуй, на этом все положительное закончилось.Менеджер была крайне раздражительна, вопросы задавались с какой-то ноткой неприязни.
Предоставил все документы, номера контактов для идентификации личности.И на первом же этапе ждали неприятности.То ли менеджер ввиду своего душевно-эмоционального состояния неправильно ввела мой номер телефона, то ли сервис у вышеупомянутого банка работает «на уровне», но подтверждение номера мобильного телефона не состоялось.Заполнив все необходимые документы и подписи, остался ждать результата.Как мне сказали «5 минут».Но менеджер вспомнила обо мне только через минут 20, покуда я ожидал вердикта в коридоре.
Потом мне было саркастически сказано «А Вы почему ждете? Вам отказ!» и, развернувшись, она продолжила работу с клиентами.На каком основании был отказ — я так и не понял.Кредитная история покамест хорошая.Да, есть несколько кредитов, для закрытия которых сумма 24000 и была запрошена в вышеупомянутом банке(для рефинансирования).Но и здесь непонятно — банк не обращался в БКИ, отчета не было.Так же никто не звонил людям, чьи номера я оставлял — моего начальника и моего друга.А потом мне один знакомый по секрету сказал, что очень многое зависит от «оценки личности кредитным инспектором» и отказ мог быть именно из-за нее.Только я не понял, как чьи-то… ммм… непрофессиональные действия помешали мне получить желаемый кредит, не смотря на отличную кредитную историю и другие факторы.Вообщем, крайне разочарован банком и некомпетентностью сотрудников.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 марта 2020, 16:31
Доброго дня.
Інформацію зафіксовано та направлено, до начальника відділення для перевірки та здійснення заходів направлених на недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Дозвольте, принести вибачення за завдані незручності.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Алёна Архипова 20 марта 2020, 12:11
Если у Вас есть мысль стать клиентом этого банка — просто не нужно. По воле судьбы наше предприятие работает с этим банком, и зарплату я вынуждена получать на их карту. Это какой-то кошмар: за перевод денег с карты на карту комиссия, за пополнение мобильного счета комиссия, за оплату ЖКХ комиссия. Раньше пользовалась функцией «пополнить свою карту» в приложении другого банка, и вот на днях мне приходит уведомление что и эта функция теперь что, правильно, облагается комиссией. Платежи висят по 30 — 40 минут, нельзя поменять тариф карты самостоятельно, для этого нужно идти в отделение. При чем эта услуга еще и платная, спрашивается, за что, мне даже не выдают новую карту в замен, просто забирают 50 гривен!!! В 21 веке я считаю этот банк отставшим в техническом плане. Звонки назойливых операторов с предложением кредитных карт по «выгодным условиям» это вообще отдельная тема.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 марта 2020, 17:46
Доброго дня, шановна Альоно!
Послуги Банку надаються на підставі аналізу співвідношення їх собівартості та ринкової конкурентоспроможності. Банк має право самостійно встановлювати тарифи Банку. Про зміну тарифів, Банк попередньо (за 30 днів) інформує клієнтів на офіційному сайті Банку.
Також, слід зазначити, що дійсно деякі операції можливо здійснити лише у відділенні Банку. Нам шкода, що у Вас залишилось негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ForYourInfo 19 марта 2020, 20:46
15 лет пользуюсь одним номером телефона и одним банком (не Аваль), где этот номер зарегистрирован как финансовый. За это время ни разу не приходило ни одного смс сообщения, имеющего какое либо отношение к банку Аваль (это логично, ведь я не являлся клиентом Аваль и у банка не было моего номера). Вчера с другом в разных отделениях открыли счета с платёжными картами, оставив свои номера телефонов как финансовые. Сегодня и мне и моему другу пришли мошеннические сообщения как-бы от банка Аваль, но со стороннего припейд номера:
Raiffeizen Bank Aval.UVAGA!
Vashu kartku zablokovano info-
+380941419142
+380993314669
aval.ua
Разумеется, я сразу позвонил на горячую линию банка 0800500500, где девушка подтвердила, что это мошенническое смс!

При этом нам ещё даже не выдали карты, они должны были быть готовы только через 5 рабочих дней! Мы даже не успели зарегистрироваться в телефонном положении, поскольку у Аваля два дня подряд какие-то проблемы на сервере и не отправляются верификационные сообщения. Вот вам и безопасность личной информации. Сложно назвать простым совпадением тот факт, что на следующий день после подписания договора с банком мне и моему другу пришли мошеннические сообщения как клиентам этого банка, хотя никогда ранее подобные сообщения не приходили. Вывод простой — или среди сотрудников банка есть мошенники, которые имеют доступ к персональным данным клиентов и рассылают эти мошеннические смс, или персональные данные не оберегаются должным образом и мошенники легко получают к ним доступ. Подумайте дважды перед тем, как пользоваться услугами этого банка, ведь если от них происходят такие утечки, нет гарантии, что завтра на ваше имя кто-то не возьмёт кредит. Свой счёт я сразу закрыл, даже не дожидаясь карточки. Друг закроет завтра. При этом в банке сказали, что счёт будет закрываться 90 дней. Остаётся надеяться, что за это время мошенники или нечистые на руку сотрудники банка ничего не успеют сделать с нашими данными.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 марта 2020, 11:50
Доброго дня.
Протягом останніх місяців на території України суттєво активізували свою протиправну діяльність злочинні угруповання, спеціалізацією яких є здійснення шахрайства із застосуванням методів соціальної інженерії. Мета даного виду шахрайства полягає у спонуканні жертви до здійснення грошового переказу на користь шахрая або ж розголошення конфіденційних даних з метою їх подальшого протиправного використання. Жертвами такого шахрайства стають не лише наші клієнти, а, у окремих випадках, і працівники Банку. Як правило, таке шахрайство здійснюється шляхом телефонних дзвінків або SMS-розсилок (все частіше такі розсилки здійснюються автоматизованими системами серійно, так, лише з одного номеру шахраї протягом години розсилають випадковим абонентам більше 10 тис. повідомлень) та при здійсненні дзвінка представляються працівниками служби безпеки, співробітниками різних банків в тому числі і АТ «Райффайзен Банку Аваль» і у ході спілкування шахраї називають будь-яку заплановану легенду.
У разі припущення щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, рекомендуємо Вам звернутись з відповідною заявою до правоохоронних органів.
Також, Ви маєте можливість залишити інформацію щодо даного випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України за посиланням: https://cyberpolice.gov.ua.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
alex2013a90 19 марта 2020, 14:21
Все кричат что карантин. Аваль регулярно шлет информацию о том что пользуйтесь все онлайн. Во многих банках можно уже давным давно ВСЕ ДЕЛАТЬ ЧЕРЕЗ ИНТЕРНЕТ БАНК.
Захотел открыть депозит онлайн, классический срочный через интернет банкинг. Нет нельзя, можно только универсальный. Позвонил на горячую линию, сказали идите в отделение. Алее Аваль, 21 век, Ауу. Настоящий интернет банкинг это когда ты там можешь все услуги получать.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 марта 2020, 17:53
Доброго дня.
Запевняємо Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» безперервно працюють над вдосконаленням сервісу вцілому.
Найголовнішим для нас є оцінка Клієнтів. Ваші зауваження, – надзвичайно важливе джерело інформації, і ми значною мірою покладаємось на нього в роботі над покращенням сервісів, що надаються Банком.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ludmila44 18 марта 2020, 17:30
Сьогодні, 18.03.2020, я дізналася, що:
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного Суду в постанові від 17 січня 2020 року у справі № 340/1018/19 підтвердив висновок, що міститься в судових рішеннях нижчих інстанцій, де зазначається, що виплата установою працівникам заробітної плати має пріоритет перед погашенням заборгованості іншим кредиторам підприємства.
Погодившись з рішенням попередніх інстанцій, Верховний Суд вказав, що виплата установою працівникам заробітної плати має пріоритет перед погашенням заборгованості іншим кредиторам підприємства. До того ж, накладення арешту на рахунок боржника, який призначений також і для виплати заробітної плати та інших виплат працівникам боржника, унеможливлює своєчасне здійснення таких виплат, що невідворотно призводить до порушення конституційних прав громадян, які працюють на підприємстві відповідача, на оплату праці.

Також Верховним Судом було зроблено висновок, що рахунки, які передбачені для виплати заробітної плати та сплати податків, зборів і обов`язкових платежів до Держбюджету, є рахунками із спеціальним режимом, на які виконавчою службою відповідно до вимог законодавства арешт не накладається, а виокремлення таких рахунків належить до повноважень виконавчої служби.
Таким чином, ви порушили моє конституційне право на отримання заробітної плати!
Мало того, що виконавчим листом Павелків у мене (не за рішенням суду!!!) вираховують з грудня 2019 року 20 відсотків з заробітної плати, так ви й ще повністю позбавили мене єдиного джерела доходів — заробітної плати!
Власне, я вбачаю в цьому злочинний зговір двох банків Форвард та ваш, приватного нотаріуса Незнайко, приватного виконавця Паелків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 марта 2020, 18:05
Доброго дня!
Повідомляємо, що Банк відкриває поточні (карткові) рахунки клієнтам на підставі публічної пропозиції та відповідно до Правил банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила), розміщених на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents. Правилами передбачено, що, у зв’язку з відсутністю технічної можливості, Банк не здійснює відкриття передбачених пунктом 6.9 «Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах» (затверджена постановою Правління НБУ від 12.11.2003 № 492) окремих поточних рахунків для зарахування виключно заробітної плати, стипендії, пенсії, соціальної допомоги та інших передбачених законом соціальних виплат.
Тобто, відкриті рахунки, не мають статусу поточних рахунків фізичних осіб в національній валюті, які призначені виключно для зарахування заробітної плати, стипендії, пенсії та ін.
На ці рахунки підлягають зарахуванню будь-які платежі, що надійдуть від будь-яких платників. Кошти, що зараховуються на рахунки, мають статус власних коштів, що зберігаються на ньому.
Додатково інформуємо, що у разі накладення арешту на рахунок, клієнт має можливість звернутися до органу, за постановою якого було накладено арешт, для встановлення можливих шляхів його зняття. Проведення будь-яких операцій з рахунком буде можливе після надходження до Банку постанови Державного виконавця про припинення арешту у належний спосіб відповідно до чинного законодавства.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Juliana2 18 марта 2020, 14:04
Я два дні по 2год, стояла в черзі, щоб виготовити картку від Райффайзен банк і два рази мене не прийняли… два менеджери за дві години не можуть обслужити 5 клієнтів ??? Це що??? В інших банках 1 менеджер більше клієнтів за годину обслуговує… Я точно не буду клієнтом Вашого банку, навіть якщо Ви будете єдиним банком в країні!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 марта 2020, 17:48
Доброго дня.
В першу чергу дозвольте принести свої вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку. Черги до менеджерів, на жаль, виникають через тривалість здійснення певного типу операцій.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Banax 16 марта 2020, 11:02
Отделение по адресу: Херсон, ул. Илюши Кулика, 143
Закрыли отделение на Перекопской и теперь работает одно окошко, из трёх, на огромный район, Более часа пришлось стоять
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 марта 2020, 18:08
Доброго дня.
Черга біля каси, на жаль, виникає через тривалість здійснення певного типу операцій. Стратегія Банку направлена на розвиток он-лайн та інших альтернативних сервісів. У клієнтів Банку існує можливість здійснювати більшість операцій дистанційно та цілодобово у разі використання системи «Райффайзен Онлайн». Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Павел Петрушин 16 марта 2020, 9:18
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 29
Я зарплатный клиент и получаю ЗП через данный банк уже 9 лет, средняя зп за последние пол года составила 30000грн, мне предложили специальное предложение в виде кредита под 27% годовых и 1% от суммы за страховку, причем уговаривали и звонили мне раз 5-6, когда я согласился и подал заявку на кредит на 163000грн, заявку рассматривали 3 дня и потом позвонили из банка и сказали что кредит одобрили и что я могу придти подписать кредитный договор и даже не предупредили что при этом процентная ставка уже не 27, а 42 процента и страховка уже не 1%, а целых 6% и это произошло потому что моя средняя ЗП составила 29000грн, а для получения кредита с меньшей кредитной ставкой нужен средний доход в 31000, ну такого бреда я еще не слышал, то есть сначала сами уговаривали, а потом просто схитрили в надежде что я оформлю кредит и так. Логика банка с их слов состоит в том что чем больше у тебя ЗП тем меньше кредитный процент, да такой МАРАЗМ может быть только в Украине, не советую связываться с данными проходимцами. После сложившейся ситуации я сделаю все что бы наша организация отказалась от обслуживания в данном банке и это я еще забыл упомянуть в нашем городе всего 2 отделения нашего банка в котором постоянные очереди, банкоматов наверное по городу наверное меньше 10ти, ко всему ужасный и медленный, не информативный мобильный банкинг через который я два раза пытался перевести деньги на счет другого банка и деньги тупо зависали на 3 дня и все это в 2020году.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 марта 2020, 17:30
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником обслуговуючого відділення Банку.
Додатково інформуємо, що платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів (це максимально допустимий термін виконання переказу).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Olikkuhh 16 марта 2020, 5:32
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 246
Я обратилась в отделения банка с заявлениям выдать мне зарплатную карту.сотрудник банка сообщил мне что вместе с зарплатной карткой мне предоставляют подарок кредитну карту и дали мне подписать заявления на открытия кредитной карте.я отказалась мне кредитная карта не нужна.но сотрудник банк сообщил мне что в таком случае они не могут меня обслужить тоесть не выдадут зарплатную картку тоесть или я открываю кредитную картку а если нет я не могу получит зарплатную картку.что кто за нарушения прав человеческих?
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 марта 2020, 18:26
Доброго дня!
За отриманою інформацією, співробітниками відділення Банку надається консультація з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, всім клієнтам без винятку пропонується скористатися акційною пропозицією, відбувається озвучення її умов та переваг. Також, звертаємо увагу на те, що без власноручного підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
37940173 13 марта 2020, 17:41
нет нормального приложения

для смены тарифов надо идти в отделение

для оформления предложенного кредита надо идти в отделение

неадекватная комиссия +5 грн

оплата за обслуживание карточного счета
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2020, 18:23
Доброго дня.
Більшість операцій можна здійснювати за допомогою системи «Райффайзен Онлайн» цілодобово. Дійсно є певний перелік операцій, які проводяться під час особистого візиту у відділенні Банку. Є перелік кредитних продуктів, які можна оформити клієнтам дистанційно у системі «Райффайзен Онлайн», також існує послуга кур’єрська доставка кредитних карток. Отже, необхідність відвідування відділення існує в окремих випадках під час оформлення кредитного продукту.
Окремо інформуємо, що Банк пропонує своїм клієнтам певні пакети послуг, які можуть як передбачати так і не мати оплату за користування рахунком.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Минфин
Ответ администратора
17 марта 2020, 18:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Яна Бильченко 13 марта 2020, 12:25
Найкращі рекомендації!!! Обслуговування на вищому рівні! Отримала кваліфіковану консультацію.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2020, 17:41
Доброго дня.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Max666655 12 марта 2020, 13:22
Самый худший банк Это Аваль бодробностей много!
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 марта 2020, 16:14
Доброго дня!
На жаль, інформації недостатньо для надання коментарів відносно виниклої ситуації.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maksym Olemskiy 11 марта 2020, 22:58
Из России 09.03 мне делали два перевода, была на карте одна сумма, якобы платеж не попал в выписку, а попал аж 11го числа когда курс рубля уже упал, и в итоге сняли с карты 134гривны. Теперь карта в минусе. В каком банке такое видали, когда вам кидают деньги в другой валюте, приходит одна сумма, завтра курс падает, и они считают по завтрашнему курсу. Конечно выгодно, сотни тысяч человек так надурить, и банк за сутки уже имеет 1.340.000грн у себя на счету. Отвратительное обслуживание банка. Не рекомендую открывать счета у них вообще
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 марта 2020, 16:37
Доброго дня, шановний Максиме Олександровичу!
Викладена ситуація виникає внаслідок різниці у курсах конвертації на момент здійснення транзакції та на момент зарахування / списання коштів на/з картковий/ого рахунок/ку у разі, якщо валюта карткового рахунку та валюта операції відрізняються. Порядок конвертації, в т.ч. й інформація про курс конвертації на дату фактичного списання /зарахування коштів, викладений в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, які знаходяться на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/pravila-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Являюсь клиентом банка уже шестой год. Зарплатня карта.
Так же один раз брал небольшой кредит и ещё несколько раз менял валюту в пределах 100-200 у.е.
Опыт не богатый так сказать.
Все операции по своей з/п карте в виде расчётов в магазинах делал картой данного банка. А вот уже перечисление денежных средств на другие карты, пополнения счетов, пополнение мобильной связи, оплаты коммун услуг и т.д. Я делал из приложения другого банка привязав туда свою з/п карту. Потому, что аваль за все берет немалые проценты. А из приложения другого банка 0 процентов на все переводы. Так было удобно много лет. И вот сегодня пришло сообщение в вайбер, что
з 25.03 змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку на картку іншого Банку через мобільні додатки інших Банків.

Вона становитиме 1% від суми переказу + 5 грн.

Разом з тим переказ за реквізитами в додатку Raiffeisen Online «Платежі- За реквізитами IBAN» — з комісією 0 грн!

У Вас завжди є вибір…

Как вас не обматерить? Это для удержания клиентов?
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 марта 2020, 16:46
Доброго дня.
Послуги Банку надаються на підставі аналізу співвідношення їх собівартості та ринкової конкурентоспроможності. Банк має право самостійно встановлювати тарифи Банку. Про зміну тарифів, Банк попередньо (за 30 днів) інформує клієнтів на офіційному сайті Банку. Дійсно, з 25 березня змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку через сервіси інших банків та становитиме 1%+5 грн. Однак, як і раніше, можливо здійснювати платежі по реквізитам, поповнювати картки інших банків по повним реквізитам в системі «Райффайзен Онлайн» — безкоштовно.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.9 43.87
USD 41.1 41.68
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.9 43.87
USD 41.1 41.68
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝