Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
username123 30 октября 2020, 17:21
Отделение по адресу: Киев, бул. Перова, 22
30.09.2020 звернувся до відділення в м. Київ, бульвар Перова, 22 для зняття власних коштів та закриття рахунку. Співробітниця банку сказала, що закриття рахунку роблять не у відділенні, а за зверненням у колл-центр, та що при залишку в 59 копіїок ніяких проблем при закритті рахунку не буде. Я погодився та отримав власні кошти готівкою, за виключенням вищезазначених копіїок. Одразу після виходу з відділення зателефонував у колл-центр для закриття рахунку, але оператор повідомив що необхідно перетелефонувати за 2-3 дні (через час на формування виписок чи щось таке). Зателефонувавши вдруге я дізнався, що рахунок неможливо закрити через заборгованість (при тому що картка не була кредитною). Заборгованість нібито з'явилась через комісію на зняття готівки. Хоча згідно діючих тарифів комісія на зняття готівки у пакеті послуг «оптимальний» (https://imgur.com/a/FU4wtiA номер рахунку 1142421400) від 5000грн відсутня (https://www.aval.ua/storage/files/tariff-25082020.pdf сторінка 22). Так само як і комісія на «одержання готівки при закритті рахунку».
https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya
«Тарифи на ведення та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб – приватних клієнтів та карткових рахунків, відкритих в рамках зарплатних проектів (редакція, яка діяла з 25.08.2020р. по 25.10.2020р.) Дата оприлюднення 27.07.2020.»
Оператори колл-центру просто відмовляються чути.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 октября 2020, 17:25
Доброго дня! Нам дуже прикро за виниклу ситуацію. Дозвольте розібратися у всьому детально та вирішити Ваше питання. Для цього вкажіть, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваш ІПН та номер з якого зверталися до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 октября 2020, 18:15
Дякуємо за надані в заявці данні, ми перевіримо інформацію та повідомимо Вам. Просимо зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 ноября 2020, 10:48
Доброго ранку!
Маємо інформацію, що з Вами зв`язався працівник, який займається вирішенням питання та надав необхідні роз'яснення. Приносимо вибачення за необхідність очікування. Робимо все можливо, щоб закрити питання найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 октября 2020, 18:15
#
Полезный комментарий
Дякуємо за надані в заявці данні, ми перевіримо інформацію та повідомимо Вам. Просимо зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
1 ноября 2020, 13:08
#
Он же номер счета в сообщении указал, зачем еще ИНН было спрашивать )))
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
2 ноября 2020, 10:48
#
Полезный комментарий
Доброго ранку!
Маємо інформацію, що з Вами зв`язався працівник, який займається вирішенням питання та надав необхідні роз'яснення. Приносимо вибачення за необхідність очікування. Робимо все можливо, щоб закрити питання найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться