×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.9 | 43.87 |
USD | 41.1 | 41.68 |
Все курсы банка |
Обывательский опыт работы с карточкой 100 дней
Дякуємо, що поділилися враженнями про нашу кредитну картку. Ми раді, що Вам подобається:) Будемо й надалі намагатися створювати для наших Клієнтів зручні у користуванні продукти.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Написать комментарий
Банк в открытую грабит клиентов
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Комментарии (4)
Оплата с карты ФОП
Співробітникам Банку роз`яснено які саме консультації потрібно надавати в подібних випадках, а також зазначено про обов'язковість надання альтернативних варіантів сплати платежів, у разі можливості.
Підряднику по заміні паперу в центрах самообслуговування інформація доведена. Також будуть проведені додаткові ремонті роботи для уникнення в подальшому подібних випадків.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Комментарии (1)
зняття готівки без відому при нольовому балансі.
Технічний збій, внаслідок якого здійснено подвійне блокування, усунено. Також, здійснюється розгляд Вашої заявки про спірне списання. При прийнятті рішення, Вам буде надіслано смс-повідомлення.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ми обов'язково розберемося в ситуації, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та ідентифікаційний номер в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
Работа кассы
В ході перевірки даних встановлено, що, на жаль, у Замостянському відділенні Вам було рекомендовано звернутись для обміну монет до іншого відділення у зв’язку з відсутністю у відділенні обладнання для перерахунку монет, так як без даного обладнання на обмін був необхідний значний час, що призвело б до неможливості обслуговування інших Клієнтів.
Ми обов’язково опрацюємо дану ситуацію з метою недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та номер Вашого телефону в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Зарплатная кредитка)
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону, з якого телефонували до Банку та дату дзвінка, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (7)
Міжнародний переказ
Алгоритм від банку:
1. Переказ тільки у валюті долар чи євро. Донька має рахунок в злотих, не має в іншій валюті і відкрити через карантин немає змоги (знайшли знайомого в якого є такий рахунок)
2. Для переказу мені потрібно явитися в банк, зняти кеш в гривнях, потім купити долари чи євро, потім (потримавши в руках) віддати назад в касу і переказ здійсниться. Тепер уявіть: сума близько 100 тис грн. Купити валюту можна тільки з обігу, де в районному відділенні стільки кешу, ще й в умовах карантину.
Не для реклами, але через Приват24 не виходячи з дому вся процедура зайняла 15 хв. Відправив з гривневого рахунку а донька отримала в злотих на свою карту!
Фізичні особи-Клієнти Банку мають можливість здійснювати обмін валют онлайн в системі «Райффайзен Онлайн». Якщо є рахунок в гривні та у валюті можливо здійснити обмін валюти онлайн, а вже для переказу, без готівки, звернутись до відділення Банка.
Ми працюємо над вдосконаленням наших сервісів та обов’язково врахуємо Ваші зауваження.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (8)
Мошенничество банка с комиссией при переводах
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номер Вашого звернення до Банку, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідь надіслано на Вашу електрону адресу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (3)
Не раджу користуватись послугами банку
Першого разу стикнувся із цим коли мав зарплатну карту в цьому банку. Через деякий час після того як звільнився і перестав отримувати кошти через цей банк, помітив що на карті з'явився мінус. Тоді не звернув на це увагу і вирішив просто закрити карту. Звернувся у відділення, написав заяву, вніс у касу суму яку назвав співробітник щоб погасити мінус. Все наче добре, але яким же було моє здивування коли через тиждень мені зателефонували і сказали що не можуть закрити мою карту бо на ній від'ємний залишок. При чому на питання як так вийшло співробітник банку сказав що нічого пояснювати не буде і просто поклала трубку. При спробі з'ясувати куди ж таки поділись кошти через контакт центр, спочатку мене відправили у відділення, мовляв у них немає доступу до інформації. У відділенні був посланий до контакт центру, бо у них також немає доступу. Згодом таки отримав відповідь від оператора що кошти списались на погашення боргу по кредитній картці. Притому що, Увага! боргу по карті не було! При подальшому спілкуванні оператор таки визнав що ніякого боргу не було. Сказав що кошти просто заблоковані, порадив внести гроші на рахунок, а після його закриття кошти повернуться на кредитку. Мабуть не варто казати що після закриття ці кошти нікуди не повернулись.
Другий раз стикнувся із «неймовірним сервісом» коли таки спробував скористатись кредитною карткою. Розрахувався карткою в магазині, через два тижні погасив заборгованість в межах «пільгового» періоду. Через три місяці зайшов у мобільний додаток і побачив що що у мене мінус! Виявляється банк вирішив списати відсоток за користування кредитними коштами і потім іще нарахувати штраф. І звичайно ж що при зверненні до контакт центру отримав відповідь що вони не можуть надати інформацію і потрібно звертатись у відділення.
Цікаво що у відділенні співробітник сама сказала що відсоток нарахований неправильно. Після чого сказала що подасть заявку в технічному підтримку для того щоб виправити помилку. Через тиждень коли я звернувся в контакт центр уточнити статус, заявку чомусь знайти не змогли. Проте, дивним чином у них з'явився доступ до інформації по рухам на рахунку і мене почали переконувати що у відділенні мені надали неправильну інформацію, а кошти списались правильно.
Зрештою вирішив не сперечатись і просто закрити карту. Але і тут як виявилось просто не буває. 10 березня відвідав відділення, погасив повністю мінус (із запасом), написав заяву на закриття. Співробітник довго оновлював мої персональні дані і врешті сказав що заява прийнята, рахунок буде закрито протягом 30 днів. Через 30 днів рахунок не закрили, як виявилось заява, цитую -«десь загубилась»…
Тепер мені пропонують повторно звернутись у відділення (під час карантину!) і цього разу попросити копію заяви.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону та адресу відділення, до якого звертались, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За наявними даними, в телефонному режимі співробітником відділення з Вами було досягнуто домовленості щодо подальших дій для вирішення виниклої ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (4)
Жахливе обслуговування
Касир обслуговує одного клієнт 30 хв, просту виплату страхівки!
Дякуємо за відгук, опрацюємо інформацію для встановлення можливих шляхів покращення умов обслуговування Клієнтів у відділенні.
Щоб не витрачати час на черги рекомендуємо здійснювати платежі в системі «Райффайзен Онлайн» або на сайті Банку www.aval.ua – «Меню»- «Перекази та платежі».
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Украли 900 гр
Для перевірки інформації, будь ласка, повідомьте нам наступні дані: ПІБ, ідентифікаційний код/ЄДРПОУ, номер телефона, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідь надано у особистих повідомленях.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Не пришли деньги
Максимальний термін на переказ коштів між рахунками в Банку до 2-х операційних днів, між різними банками — до 3-х операційних днів. У разі не зарахування коштів у вказаний термін рекомендуємо перевірити чи не повертались кошти на Вашу картку або уточнити інформацію у отримувача переказу.
При виникненні питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Подяка працівникам Райффайзен Банк Аваль
Дякуємо Вам за високою оцінку роботи нашого співробітника. Вся інформація передана відповідальному підрозділу.
Запевняємо Вас, що в подальшому ми також будемо докладати максимальних зусиль, для того що б задовольнити потреби кожного Клієнта без винятку.
Завжди раді бачити Вас нашим Клієнтом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (5)
Некомпетентность и хамство кассира Лінійчук Марії Миколаївни
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, завдала незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
Хочемо зазначити, що виплата переказів Western Union, якщо сума переказу до 150 000 грн., здійснюється при наявності паспортного документу із відміткою про прописку.
В той же час, надану Вами інформацію направлено до підрозділу, відповідального за якість обслуговування, для проведення перевірки та вжиття необхідних заходів.
Запевняємо Вас, що працівники Банку зацікавлені в наданні Клієнтам послуг високої якості і докладають зусиль для запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Вічливі працівники банку
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Грубость, неграмотная речь, плохой прием
Просто трэш...!!! Не понятно как этот банк может быть лучшим (((
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення та проведена робота зі співробітниками відділення для покращення якості обслуговування Клієнтів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Не хотят работать
Дякуємо за зворотній зв’язок, перевіримо викладенні Вами факти та у разі їх підтвердження, проведемо роз’яснювальну роботу у відділенні, з метою недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Плохое обслуживание
Дякуємо за відгук, зі співробітником відділення буде проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
Не уважение к клиенту
На жаль, за певних технічних проблем в працездатності програмного забезпечення, співробітники відділення не мали змоги здійснити обслуговування раніше часу, ніж було призначено зустріч.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Банк работает по своим условиях в разрез законодательству нбу
Банк продовжує підтримувати кожного Клієнта в період карантину та до 31 травня 2020 року штрафні санкції за несвоєчасну сплату кредитів не застосовуються. Також, Клієнти Банку можуть подати заявку на кредитні канікули/реструктуризацію заборгованості на сайті Банка: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti Якщо Ви ще не подавали заявку, рекомендуємо заповнити її, для кредитної картки за посиланням: https://www.aval.ua/promo/credit_card_holidays При виникненні питань щодо подання заявки по кредиту або необхідності отримання роз’яснень стосовно виникнення заборгованості, будь ласка, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (5)