×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.4 |
USD | 42.1 | 42.85 |
Все курсы банка |
Спірна транзакція
Оператор Райффайзен банку зафіксував звернення: Shanovnyi Kliient vashu zaiavu na spirnu tranzaktsiiu zareestrovano #447501. Raiffeisen Bank, повідомивши про те, що на протязі 3−10 банківських днів кошти повернуться на мій рахунок, працівник банку зі мною зв’яжеться і хвилюватися немає причини.В цей же день я залишила звернення на гарячій лінії АЗС WOG .І почала чекати зворотній зв’язок з банком.
І ось вже 11.12.22р., пройшло 10 БАНКІВСЬКИХ днів, як мене все «годують обіцянками»!!! При цьому,інша сторона, повідомила, що їх бухгалтерія направила лист до банку на повернення коштів, ще 29.11.22р.
З Райффайзен банку до мене жодного разу не зателефонували ні спеціаліст, ні менеджер, а ні будь хто інший, весь час зв’язуюсь тільки Я, а оператори говорять різні версії, щодо мого звернення.
На сьогоднішній день оператор повідомив, що розгляд звернення відтягується до 15.01.2023р., причину не назвав!!! В додатку Райффайзен Онлайн, в чаті теж ігнорують мої запитання, зокрема, щодо оформлення скарги чи чарджбек!
Після 15.01.23.мені щось нове скажуть?!
Жахливе відношення до клієнтів!!!
Буду писати скаргу в НБУ.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Райффайзен банк на Філатова м. Одеса
З повагою та турботою, @Raifhelp
Написать комментарий
Валютний депозит, банк вирішив за мене, що відсотки видавати не потрібно
Чому касир не видала ті нещасні 0.02 євро відразу у грн копійками? Днями саме так зробили у касі А-банку без прохань та нагадувань. А тут… Немає слів. Чи це навмисно?
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію, а тому написали Вам у приватні повідомлення для отримання необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Погана робота працівників
На мою картку відправила кошти дивна особа Коліадко Т. і потім вирішила поздвонти у свій банк і повернути їх, а потім мені для повернення своїх 77 грн, 11 коп.
Після чого я їй повернула їх з іншої картки. (це особисто моя інфомація-не від банку)
Далі 1 числа в мене заблокова картка Райфазену. Дзвоню на гарячу лінію через декілька днів, мені кажуть: «…ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ І ВСЕ В ТАКОМ ЗМІСТІ» Добре-я чекаю на розбирательство.
Дзвоню 5 чи 6 числа і питаю чи вже щось відомо, на що мені відповідають-передамо у відділ до спеціаліста, від зв’яжеться.
Вибачте, але про ніяки строки розбирательства ви не можете відповісти, інформацію отримати не можливо, дуже шкода, що працівники ніяк не допомагають клієнтові (мені).
На картку не поступають кошти…також не можна зняти нічого. Я як клієнт вирішила піти також як ФОП з розрахунковим рахунком до іншого банку, навіщо потрібен банк, який 6 днів тягне, нічого не пояснює, кошти що надходили після блокіровки не зараховані.
Вважаю таку роботу недоцільною та відстающу від інших банків.
Для співпраці не рекомендую.
Нам дуже прикро, що склалась така неприємна ситуація. Ми хотіли б проаналізувати її та надати Вам відповідь згідно результатів дослідження обставин блокування рахунку.
Для цього написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Відсутність контакту на запит. Списання 30 грн щомісяця, при відсутності відділень
Щоб отримати 2 тис (ліміт) ходили від 3 до 7 днів, стоячи весь день у великих чергах.
Потім банк взагалі закрився, при тому, що Приват та А-Банк працювали.
Підприємство, де отримую кошти, не працює. Зарплатм немає. Але на картці була сума коштів.
Через 4−5 міс., заходу в особистий кабінет… І бачу, що банк списує по 30 грн за відсутность руху по картці.
А як мені Аваль забезпечить рух?
Картка матері взагалі була заблокована.
І там теж списання.
У мене та у мами — відкриті депозити… Наші кошти на рахунку у банку.
Зарплата, яку не знімали — теж у банку.
При цьому Аваль списує за обслуговування…
Була проблема зі відходом, писала на потшу, що на сайті. Лист на 2 адресмюи від 1 грудня. Відповіді немає.
Писала у скайп.
Писала у вайбер бот.
Подзвонитм неможливо, оскільки в окупації немає української мережі.
Ніколм не пораджу цей банк знайомим. Облиралово. Звісно, знімимо і депозит.
Не можу довіряти кошти тим, хто ігнорує клієнтів.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується у разі, якщо по ньому не було руху більше, ніж 6 місяців.
Зі скайпу, на жаль, можна лише здійснити дзвінок, чат працює в додатку Райффайзен Онлайн.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому написали Вам в особистих повідомленнях для уточнення даних. Дякуємо
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Лучший Банк!
Дякуємо, що Ви з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк не подав апеляцію в платіжну систему
Нажаль банк вирішив не боротися за інтереси свого клієнта і просто надіслав повідомлення:
Bank proanalizuvav Vashu spirnu transaktsiju #4446**. Povidomlyaemo, scho, na zhal, nemae pidstav dlya povernennia koshtiv
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер заяви на спірну транзакцію. Дякуємо
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Зняти гроші в касі
Ну ок. Працюють 9−16. Приїхав 29.11 в 12.50. дівчина менеджер сказала що мені в касу — але там обід з 13 до 14. Засада. В додатку ні слова про обід. Фідбек в додатку — ми врахуємо ваші побажання. Але. Суму треба замовляти за два дні бо то валюта. Байдуже що то 500$. Ок. Замовив. Призначили сьогодні
01.12 на 12.00. приїхав. Черга чоловік 10. Ну ок. Чекаю. Дзвінки по роботі, месенджери, спілкування з дівчатами підтримки райфу в додатку… Врешті, півтори години очікування і вуаля — мета досягнута. Жодних питань до касира. Питання до керівництва — нахіба вам платять таку ЗП, якщо ви не можете організувати процес. Один касир і на фізиків і юрики без черги — то нонсенс. Ну і власне побажання в додатку я залишив: в Укрпошті і те швидше.
Висновок: додаток — так, відвідування відділень — ні.
Сподіваюсь, ви виправитесь.
Нам прикро, що ми не змогли задовільнити потреби обслуговування повною мірою.
Дійсно вся сума йде під замовлення під час воєнного стану країни, замовити можливо або в чаті додатку або в Інформаційному центрі 0800 500 500.
Розуміємо, що було б зручніше за візитом відразу отримати готівку, прикладаємо зусиль, щоб обслуговування було легким та менш тривалим. Вам в свою чергу дякуємо за відгук та побажання. Будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Для зручності пропонуємо переглядати актуальний графік роботи на сайті Банку, де вказаний графік роботи відділення з перервою ( https://raiffeisen.ua/viddilennya#218537).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Депозит з валютної картки
Онлайн підтримка банку посилається на постанову НБУ № 18. Хоча в тексті даної постанови з усіма доповненнями на даний момент (а саме постанова НБУ № 58 і постанова НБУ № 78) чітко вказано, що єдине обмеження на «quasi cash» операції з валютної картки — це 100 тис грн в еквіваленті.
З валютної карти державного ПриватБанку такі депозити проходять без ніяких обмежень.Чи це тільки на ваш банк накладені такі обмеження?
Дякую за відповідь.
На виконання вимог НБУ щодо встановлення ліміту на операції переказу коштів, в т.ч. зарахування на користь PayPall, Revolut тощо Банком здійснюються технічні налаштування.
На цей час тимчасово операції недоступні.
Виведення коштів із деяких рахунків (PayPall, Revolut, Skrill тощо) на картку Райфу можливе в разі, якщо інформація щодо даної операції передається до Банку як переказ з картки на картку.
За іншими типами операцій платежі не будуть успішними.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Для юр лиц — плохо!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б аналізувати ситуацію та надати відповідь, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані ( код ЄДРПОУ та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
банк блокує всі платежі з фоп
Не передбачено умовою Постанови оплати документів з даним призначенням, це таку причину блокування банк вказав, коли я хотів перевести кошти на інший розрахунковий рахунок. Зверталися спочатку у відділення, там сказали що телефонуйте на гарячу лінію, бо у відділення менеджера нічим не можуть допомогти. Телефонували на гарячу лінію, також без результатно, платежі як блокували так і блокують. До Авалю з такими проблемами стикалися з банками в яких були фінансові проблеми і потім вводилася тимчасова адміністрація. Можливо і Аваль на даному етапі має якісь фінансові проблеми, не все гаразд з ліквідністю…
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Очень странный банк
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме запитпід свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
скарга на роботу банку
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме питання під свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Шахраї
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Хочемо зауважити, що в банкоматах нашого Банку зняття готівки можливо з карти будь-якого Банку, при наявності в банкоматі готівки. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили з Вашого питання запит на розгляд до відповідного підрозділу, та надамо Вам відповідь, як тільки отримаємо результати розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
После полугодового перерыва не можем получить доступ к расчетному счету
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Відсутність можливості зняття вкладу
Ніколи не міг і подумати про ситуацию що такий системний банк не може видати 1300 долл, самі більші проблеми на мою думку могли бути тільки у Моно із-зі відсутності відділень, але у нас Моно (через А-банк) Аккорд, Альфа видають новенькими купюрами і цим тільки збільшують депозитний портфель, а не навпаки як Райфайзен.
За формуванням результату — обов'язково проінформуємо Вас додатково.
Повторно приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Банкомат Райффайзен банк не видав готівку
Всіх не байдужих закликаю про поширення цієї інформації. Ми боремось за свободу України, тому хай це буде нашим вкладом.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Неквалифицированный персонал
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Проблемы с блокировкой карты самим клиентом
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
ПРЕДЛАГАЮ СОБИРАТЬСЯ, И ИДТИ В ШАХРАЙЗЕН БАНК РОЗБИРАТЬСЯ!!!
ПИШИТЕ НА ПОЧТУ У КОГО ПРОБЛЕМЫ oseiko.igor@yahoo.com
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На разі, отримали інформацію, що менеджер з Вами з'єднався та Ваше питання було вирішене. Дякуємо за відгук та можливість розібратись. Сподіваємось, ми змогли змінити Вашу думку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)