Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Anton Samarin 21 июня 2022, 11:19
Отделение по адресу: Днепр, ул. Рабочая, 176
Два місяці я намагався отримати від банку хоч якусь відповідь з приводу блокування кредитної карти підприємця. Дійшли до того, що оформили новий договір на реструктуризацію. 20 травня почали процедуру, десь за два тижні всю бюрократію подолали і я отримав на руки договір, в якому чітко прописано скільки я маю платити і в які дати. Перший платіж назначений був на 28 червня. Я вирішив не тягти до останнього. Але в договорі вказано два різні рахунки, замість повних реквізитів для оплати. Я звернувся до менеджера у відділенні за роз’ясненнями куди саме треба платити. У відділенні мене відправили на гарячу лінію, звідти на іншу гарячу лінію, звідти ще до одного менеджера. Майже день знадобився банку, щоб прояснити клієнту, на які реквізити він має платити по кредиту. Але ж не все так просто. З’ясувалося, що по-перше я вже маю якийсь прострочений борг за відсотками (хоча за договором в мене перший платіж 28 червня). Цей борг треба сплатити на один рахунок. Потім інший рахунок для непрострочених відсотків. Третій рахунок для непростроченого тіла кредиту… скільки їх ще там — навіть страшно уявити. Отже, я формую платіж за тіло кредиту, вводжу всі реквізити, що їх мені надали співробітники банку… і нічого не працює, бо пише, що номер IBAN некоректний. Ще пів доби знадобилося на те, щоб з’ясувати, що, виявляється, я не можу сплатити за свій кредит з карти фізичної особи. Тільки з рахунку ФОП. Я запитав, чого мене не попередили, що така процедура, щоб я не знімав з рахунку гроші, бо тепер їх там нема. На це працівник відділення мені відповіла наступне:
«Я на вопрос в чем проблема ответила и на какой счёт платит тоже. Дальше Вам решать.
И конечно простите, но такие элементарные вопросы не думала что нужно разжёвывать. Нужно разделять ФОП и физ счета и кредиты. Так всегда было и будет. И это зависит не только от банка.»
І от я тепер сиджу, маю гроші, маю намір оплатити, але не можу. Точніше можу, але для цього мені треба кудись їхати, заводити гроші на рахунок ФОП, платити відсотки за банківську операцію за поповнення рахунку, платити відсотки податків за надходження грошей і аж потім платити по всіх трьох рахунках… От таке «елементарне питання».
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 июня 2022, 11:25
Доброго дня,
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) в особистих повідомленнях та до якого саме відділення Ви звертались?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Тамара Михайленко 21 июня 2022, 11:07
Здравствуйте! Я пенсионерка, проживаю в г. Кривой Рог. Узнала от пенсионеров, что можно получить помощь от ООН, Красного креста в размере 2200грн в течении 3 месяцев и надо оформить эту помощь либо через А-банк, либо Райффайзен банк. Пошла в А-банк, но там сказали, что нужен смартфон, его у меня нет. Пошла в Райффайзен банк отделение «Гірник», там сказали не нужен смартфон, отлично мне это подходит.

Когда я пояснила сотруднице банка, что хочу простую карту для выплат, то мне якобы оформили карточку без всяких скрытых платежей, без ежемесячного обслуживания, без заморочек и не нужных комиссий. Мне дали договор, а карточку сказали через 10 дней прийдёт СМС на её получение и потом её заберёте. Дали логин и пароль от личного кабинета. Качественной информации с рассказом какие бывают карты, какие условия обслуживания их, что мне выбрать и почему сотрудница мне не предоставила. На мой телефон пришла СМС об открытии счёта как я думала, но это был «бонус-сюрприз» от банка, о котором мне не сказали. А СМС об открытии счёта, о котором я просила, на который дали договор мне не пришла. О «бонусе сюрпризе» я напишу ниже.

В банке договор я не читала, так как у меня проблемы со зрением и бывают спазмы, что я не вижу текст. К тому же, там было много людей и я понадеялась на порядочность сотрудницы Розсохи Марии Игоревны, которая оформила договор.

Дома я начала читать договор и обнаружила, что мне оформили карту Visa Gold АТВ. В договоре полных условий обслуживания карты нет, я понимаю лист бумаги и краска на него, стоят огромных денег для банка.

Я понадеялась на порядочность банка, к договору мне прикрепили буклетик с информацией о карте Райфкарта+ Visa Gold. Когда я прочитала буклетик с условиями обслуживания карты, то была в шоке — это не для меня пенсионерки, живущей на пенсию чуть выше минималки.

И про «бонус-сюрприз» от Райффайзен банка! Оказывается, я открыла не только счёт в банке, но и оформила депозит «Универсальный+». Про депозит я не вела разговор, в моём случае это смешно. И мне сотрудница не сказала, что «бонусом-сюрпризом» к открытию счёта в банке, я вам сделаю открытие депозита!

В договоре на депозит суммы, которую я туда скажем так поклала не было. В личном кабинете депозитная карта есть, а суммы нет. Очень странно, держала давно депозиты в Приват банке, то там в договоре была указана сумма депозита. В личном кабинете была указана тоже сумма депозита. А тут договор есть, а суммы нет!

Третий момент, логин и пароль от личного кабинета мне дала сотрудница банка. Это уже даже не смешно. Насколько я понимаю, то я должна его придумать, знать и иметь к нему доступ!

Когда я пошла в отделение банка, где заключала договор, то:

1) По депозиту мне сказали, что это стандартная процедура, не обязывающая вас ни к чему, пусть себе висит. Если это так, то клиенту надо про такие вещи рассказывать сразу на месте и он пусть сам решает надо ему такие услуги или нет.

2) По недопустимым для меня условиям обслуживания карточи Visa Gold АТВ.
Когда я показала буклетик прикреплён к моему договору, с информацией про карту «Райфкарту+ Visa Gold», то мне сотрудница пояснила, что это рекламка, не обращайте внимания. У вас другие условия обслуживания карты. Вопрос, если это не мои условия обслуживания карты, то зачем мне их прикреплять? Почему мне не прикрепить мои условия обслуживания?
Сотрудница банка дала мне документ «Тарифні моделі пакетів послуг для фізичних осіб» від 25.05.2022р. В этом документе есть два вида продукта «Райфкартка» и «Райфкартка+».
Не могу тут на сайте привести весь документ для ознакомления, но коротко скажу. В «Райфкартке» тип картки Wisa Reward и свои условия обслуживания. В «Райфкартке+» тип картки Visa Gold и соответственно свои условия обслуживания. Ознакомившись с условиями, я поняла, что условия «Райфкартка» мне подходят, другого продукта условия мне не подходят.
Когда я сотруднице банка сказала, что у меня договор на карточку Visa Gold АТВ и мне это не подходит, но она мне показала условия типа картки Visa Reward и говорит, что мол у вас будут такая карточка. Это как, в договоре чётко написан вид карточки, а по факту будет другой вид карточки?
В моём личном кабинете карточка не активна, но на ней видна надпись Visa АТВ. Но у типа карточки Visa Reward есть подвиды карт и в том числе есть подвид Visa АТВ. И у типа карточки Visa Gold есть под-виды карт и в том числе подвид Visa АТВ. Если из документа видно, что у обоих карт есть подвиды карт Visa АТВ, то как узнать 100% какая моя?

Почему в договоре чётко не написать у вас «Райфкартка», тип картки Visa Reward, подвид Visa АТВ и написать условия обслуживания карты?

3) Про пароль от личного кабинета, то есть специфику его выдачи, забыла спросить, когда ходила в банк.

4) На вопрос, как закрыть счета в вашем банке и разорвать договор, и получить справки о закрытии счётов, мне сказали, что такие справки мы вам не дадим, так как вы не пользовались счетами. Звоните на горячую линию и с ними всё выясняйте.
Как я потом поняла это враньё.

Я позвонила на горячую линию Райффайзен банка 0800500500 и пояснила ситуацию:

1) По карточке Visa Gold АТВ что у меня прописана в договоре, оператор мне пояснила, что у вас будет не Visa Gold АТВ как указано в договоре, а виза Visa Reward, так что не надо беспокоиться. Фантастика, договор на один вид карты, а будет якобы другой вид карты.

2) Оператор на горячей линии, на вопрос о закрытии счетов в их банке и получении справок, что я ничего не должна банку, сказала, что справку по основному счёту как закроют, можно получить через две недели, но платно за 50грн. А по закрытию депозита сколько будет стоить справка я не поняла. Наверное тоже хотят 50грн. (Хотя у других банков эта услуга бесплатно). Вывод враньё сотрудника банка Райффайзен отделения «Гірник» Розсохи Марии Игоревны по поводу закрытия счетов.

3) Оператор на горячей линии банка на мои претензии по незаконному открытию депозита, предложила его закрыть! Я согласилась, она его якобы закрыла и сказала через 13 дней он будет ПОЛНОСТЬЮ закрыт и можно будет получить справку о его закрытии в том отделении банка, где его мне открыли. Его что сложно закрыть сразу и получить документ в отделении банка на следующий день?

Постскриптум № 1
.
А вот развод от Райффайзен банка одной знакомой. Были ли ещё такие разводы клиентов от банка не знаю. Моя знакомая 17.06.2022р пришла и попросила оформить помощь и открыть ей карту. Ей сказали, что надо на карту положить 300грн и ими можно будет потом пользоваться скажем в магазине, в том же АТБ. Она конечно была не довольна этим условием, но куда деваться нужна помощь, дочка ей дала 300грн.

Она оформила карту, получила договор и на следующий день пошла с картой в АТБ. (Тут маленькое пояснение, как я потом выяснила в банке кому то давали карты сразу, а кому то как мне, сказали потом. Почему так не знаю). Так вот, моя знакомая пошла на следующий день в АТБ делать покупки и хотела рассчитаться картой Райффайзен банка, на которой должно быть 300грн, но оказалось, что там пусто! Пенсионерка в шоке, давление, караул обманули.

Когда она зашла в личный кабинет, то поняла в чём дело. Оказалось, что ей открыли «бонусом-сюрпризом» как и мне депозит «Универсальный+» и 300грн лежит не на основной карте что ей открыли, а на депозите! Естественно про депозит она не знала что ей откроют, а так же что ей покладут 300грн не на основную карту, а на депозит.

20.06.2022р её внучки муж пошёл разбираться в банк и с ругатнёй не знаю подробностей, забрал деньги и закрыл депозит. Карту для выплат на помощь решили закрыть после получения помощи.

Постскриптум № 2.

Самое главное! Когда я разобралась во всех нюансах получения помощи, то выяснилось, что никакой А-банк, ни Райффайзен банк для получения помощи не нужен. Счета открытия в этих банках не нужны. В интернете есть официальный ресурс Министерства социальной политики Украины https://aid.edopomoga.gov.ua/ зайти на который можно как со смартфона, так и с компьютера, заполнить там нужную информацию и ввести IBAN номер карточки куда получаешь пенсию. Ведь все пенсионеры имеют карточку куда получают пенсию! Блин всё просто, причём тут А-банк и Райффайзен банк.

Я конечно понимаю, ни один сотрудник банка такую информацию не предоставит пенсионеру.

Просьба к руководству Райффайзен банка.

1) Прошу вас, дать распоряжение руководителю отделения «Гірник» выдать мне справку о закрытии счёта на депозит БЕСПЛАТНО, так как считаю его мне навязали мошенническим образом.

2) Из выше приведенной мной информации и фактов дать мне окончательный официальный ответ, какая у меня будет карта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 июня 2022, 11:13
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 июня 2022, 13:17
Доброго дня.
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Тамара Михайленко 21 июня 2022, 17:57
Спасибо Райффайзен банку за оперативность!

С сотрудницей банка, которая мне позвонила, прояснили все моменты, по которым у меня были претензии.

1) Я выяснила, что карту СПАСИБО мне оформили с нормальными условиями обслуживания. Но просьба к банку от меня и думаю всех ваших клиентов, составлять договор так, что бы там была вся информация о продукте банка. А также не надо, как в моём случае к договору цеплять буклеты с другими продуктами банка, что бы потом не было недоразумений.

2) Просьба к руководству банка, пусть сотрудники отделений рекламируют или навязывают ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ продукты устно. Если клиенту информация интересна, тогда потом оформлять договора. То, что было в моём случае, слепили в договор две услуги и не проинформировали меня про это, назвать оплошностью отдельного сотрудника нельзя. Это хитрость маркетолога составлявшего договор, надеюсь не банка.

3) Насчёт пароля от личного кабинета, который выдала сотрудница банка. На горячей линии спасибо мне объяснили, что это временный пароль пока я не сменю его сама. Было бы замечательно, если бы такую информацию давали непосредственно в отделении банка.

4) Я просила у руководства банка бесплатную справку о закрытии депозита. Спасибо оформили быстро, завтра заберу.

5)Хотелось бы, что бы в отделениях банка клиентов не обманывали и давали правдивую в полном объёме информацию.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Денис Denys 20 июня 2022, 14:54
Продавав на сайті олх товар (косарку). Домовились про завдаток за доставку 3000 грн. Дані кошти було надіслано 17.06.22. На зв’язок не виходить. Є номер картки та ПІБ.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 июня 2022, 15:00
Доброго дня!
Зазначена карта не належить Банку. Рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Olha211 20 июня 2022, 13:20
Запросила довідку про надходження за депозитом через додаток Райф-онлайн. Прийшла довідка з 1) сумою нарахованих відсотків, 2) сумою сплачених відсотків і 3) сумою податків з нарахувань. Але якщо від нарахувань (1) відняти податки (3), то вказана сума відрізняється від суми сплачених мені відсотків (2).
На питання в тому ж Райф-онлайн, чому суми не узгоджуються, мені не відповіли — просто ігнор у відповідь.
Тому досі не зрозуміло, або працівники банку не вміють рахувати, або банк здійснює розрахунки за алгоритмом, який відомий тільки йому. Якщо дані вказані правильно, то поясніть, будь ласка, як вийшло так, що від 1250.71 відняли 19.5% і отримали 1075.98?

Також додаток не надсилає повідомлень, коли надходить відповідь від працівника у чат. Враховуючи час відповіді від банку, дуже незручно пів-дня заходити у додаток, щоб перевірити, чи відповіли мені чи ні.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 июня 2022, 13:23
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
SelenaO2 19 июня 2022, 12:24
Проблеми з оплатами, тому не можу порадити цей банк. Для того щоб оплатити 4 рахунки в онлайн банкінгу знадобилось 1,5 годин часу які мені не повернути. Ще година на спілкування з представниками банку по проблемі.
Звернення до банку — то не ми, то мобільний оператор — ми всі повідомлення відправляємо. Представники банку не розуміють що у мене не має проблем із мобільним звязком, а є проблеми з оплатою і вирішувати не хочуть. Варіант — ми відправили — далі не наші проблеми, не варіант.
При тих самих проблемах в іншому банку — вирішили питання за 15−20 хвилин без футболяння.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 июня 2022, 12:30
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким каналом зв'язку Ви звертались з даним питанням до нас (можливо Інформаційний центр/чат системи «Райффайзен Онлайн»/відділення Банку)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 июня 2022, 10:53
Доброго дня.
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SAR1 19 июня 2022, 11:12
Отделение по адресу: Киев, бул. Леси Украинки, 28-А
Шановний мінфін!
Поясніть як таке може бути, у нашій рідній Україні немає управи на це угруповання. Організація зі своїми законами та правилами. Ми громадяни своєї країни не можемо досягти правди. Мій доларовий кредит зобов’язані перевести на гривневий. Банк не може обґрунтувати свою відмову. Вкотре відписується.
Як Шекспірівський персонаж Шейлок, аваль із кровожерливою наполегливістю вимагає м’яса.
Скільки зла для людей України «авль» зробив з 2005 року, коли втягнув мільйони українців у доларові кредити. Скільки сімей ти зруйнував і занапастив людей? Залишив без майна? Покажи свою статистику. І зараз під час війни не може угумувати свою жагу крові та м’яса. Де ти, європейський банк, у Європі, береш такі відсотки за кредити? 14% у доларах? Якщо страховку не зробив, до речі, вимагають робити у їх підконтрольних страхових, то відразу 18%.
Ти банк, який вбиває Українців. Ти банк аваль який заради грошей працюєш на країну агресора, тому що, з того боку теж кров та м’ясо.
Цей банк Аваль не рекомендую, тому що вас затягнуть у кабалу, зроблять нерви і вип’ють вашу кров з посмішкою.
Пане президент, будь ласка, зверніть увагу на цю установу. Сотні тисяч українців просто в безсиллі махнули на цю проблему, бо це надустанова, яка ігнорує ваші укази та на свій розсуд запроваджують закони.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 июня 2022, 11:21
Доброго дня.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Щодо валютних кредитів — хочемо зауважити, що Національний Банк України заборонив переведення валютних кредитів у гривневі для усіх позичальників, окрім фінустанов, постановою №102 від 20 травня.
Відсоткові ставки по продуктам відповідають економічній ситуації в країні. У випадку, якщо у Вас наявні труднощі з погашенням заборгованості, Ви можете подати заявку на кредитні канікули на офіційному сайті банку, проте хочемо зауважити, що кредитні канікули — це не скасування відсотків, і не прощення боргу, а тимчасове відтермінування платежів, яке може призвести до збільшення фінансового навантаження в майбутньому.
Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Dennis Ostapenko 18 июня 2022, 0:35
Зранку прийшло повідомлення, шо державний виконавець наклав арешт на мій рахунок в Райфі.Ну ок, наявність штрафів мені відома — але на дебетовій картці виявися мінусовий баланс, аж -1276 грн.
Я звернувся на гарячу лінію, з посиланням на розпорядження КМУ від 02.03.2022 № 198-р, в якій чітко визначено, що банки з метою забезпечення життєдіяльності населення в умовах воєнного стану дозволити фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує 100000 (сто тисяч) гривень.
Через годину мені перетелефонували і відповіли, що про розпорядження знають, але виконувати не будуть! Причин чому не навели…
Мені не важко змінити банк, хоча картка дійсно не погана була…але так зухвало ігнорувати законодавство в важкий для країни стан …
Скарга в КМУ вже подана, позов до суду готується, а тут просто нехай спільнота знає своїх «хероїв», які допомагають жити краще ((
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июня 2022, 9:12
Доброго дня!
Дякуємо Вам за очікування відповіді.
Банк сумлінно дотримується чинного законодавства, тому для можливості аналізу ситуації та надання коментарів написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 июня 2022, 10:07
Доброго дня! Ситуація була вирішена за зверненням до Інформаційного центру Банку. Оператор виконав необхідні дії для розлокування рахунку. Зокрема, поточний стан рахунку ми описали додатково Вам у приватних повідомленнях.
Приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Три дні намагаюсь оформити ДЕБЕТОВУ картку.Та повна дискрімінація та неповага, То влаштовують якісь перевірки, бо на їх погляд не в тій республіці СРСР я народився, обіцяють зателефонувати та не звонять, влаштовують якісь допити: навіщо мені картка та які операції я буду по ній робити моїми грошима. Що таке сервіс та повага до клієнтів просто не знають.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июня 2022, 9:08
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Проте, при відкритті рахунку Банк має право провести перевірку: уточнити які операції будуть проходити за картою, мету відкриття рахунку та інше.
Додатково, для можливості аналізу ситуації ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Fabula 15 июня 2022, 16:49
Банк самостоятельно без участия и разрешения клиента открывает дополнительные карты. А когда спрашиваешь у них почему — говорят извините, мы не досмотрели, что у вас уже есть карта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 июня 2022, 16:53
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июня 2022, 17:36
Доброго дня!
В результаті аналізу було виявлено, що відкриття рахунку було здійснено згідно запиту на зарахування переказу. Технічно зарахувати переказ коштів системи WesternUnion ми можемо лише на поточний (не картковий) рахунок, тому, по причині відсутності у Вас рахунку відповідного типу, для зарахування коштів в процесі виконання запиту такий рахунок було відкрито.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
hersonchina 15 июня 2022, 10:00
Ваш банк також як і Ощадбанк зовсім не потурбувався про воєнний час… Нажаль… Я взагалі не можу допомогти своїм батькам на окупованій території…
Треба перерахувати кошти з картки вашого банку на картку Приватбанку. Без смс підтвердження це неможливо. А там мобільного зв’язку зовсім немає…
ПриватБанк надає можливість перерахунку на добу без підтвердження смс. У вас нажаль такого немає. Люди залишені на призволяще… Розпач…Я ніяк не можу їм допомогти… Там є можливість обналічити кошти з картки Приватбанку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 июня 2022, 10:06
Доброго дня!
На даний час провести платіж у можливо за наявності доступу до мобільної версії «Райф Онлайн» та підключення способу доставки кодів підтвердження у вигляді PUSH-сповіщень.
Підключити PUSH можливо за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше» — зв'язок із Банком-Чат).
У разі змін за даним питанням — ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анатолий Склрбиж 14 июня 2022, 17:36
Думал что вопрос зависнет без решений, но ошибся в течении двух дней все решили, огромное вам спасибо здоровья и мирного неба
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 июня 2022, 17:39
Доброго дня!
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми завжди готові допомогти у вирішенні навіть найскладніших питань.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
mykytaopanasiuk 13 июня 2022, 15:26
Добрий день. Хочу відкрити дебетову картку через сайт, у відділення зараз не можу прийти. Після передання інформації Дією, введення всіх даних, пише, що відбувається обробка інформації і далі нічого не відбувається. Що робити?
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июня 2022, 15:31
Доброго дня! 
Якщо Ви вже обслуговуєтесь у Райфі, то замовити карту можливо за зверненням до Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше — Зв'язок із Банком-Чат).
Інакше, спробуйте, будь ласка, звернутись до підтримки „Дії“
​​​​​​​З повагою та турботою,
@RaifHelp
80001738 13 июня 2022, 14:56
Доброго дня, друзі, прикро читати негативні відгуки про банк, послугами якого користуюся вже більше 10 років. Трохи позитиву — при перерахунку совїх коштів випадково перерахувала кошти на кредитну картку «100 днів». оскільки картка кредитна — там 4% за зняття готівки, а мені були потрібні кошти. написала оператору про свою проблему, і про т. е. що не хочу в такий тяжкий час втрачати 4% від суми. І банк пішов мені на зустріч і повернув суму комісії. за що велике дякую РБА!
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июня 2022, 14:58
Доброго дня!
Нам дуже приємно отримати такий зворотній зв'язок! Ми цінуємо те, що Ви з нами! Та завжди готові допомогти у вирішенні навіть найскладніших питань!
​​​​​​​З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Анатолий Склрбиж 10 июня 2022, 19:21
Вопрос в том что мы беженцы и сейчас находимся в ИСПАНИИ, убежали из Николаева после очередной бомбежки и второпях забыли телефон жены который привязан к финансовому номеру и документы по банку Аваль взяли пенсионную карту Простiр, но оказалось что эта карта действительна только в Украине.Чтобы решить вопрос с получением пенсии зарегистрироваться в Райфайзен, а не имея номера клиента это сделать не возможно делали 4 звонка на номер 0444908888 и не какого результата нам не верят что это есть мы. Хотя у нас есть паспорта есть ндификационные номера есть документы Испанские, прописка в Барселоне, но им не верят в верят секретному слову которое пенсионер может и забыть
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июня 2022, 19:31
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. На жаль, карти платіжної системи «Простір» дійсно діють лише для розрахунків в Україні.
У випадку, якщо телефонний дзвінок до Інформаційного Центру здійснюється не з фінансового номеру (номер, до якого прив'язано рахунок), отримати персональний номер клієнта для реєстрації буде неможливо, адже цей номер надається лише за повною ідентифікацією і при зверненні з фінансового номера телефону.
Якщо у Вас наявний номер телефону, який Ви бажаєте встановити в якості фінансового, подати заявку можливо за телефонним зверненням до Інформаційного Центру Банку, але при ідентифікації потрібно буде обов'язково назвати слово-пароль.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 июня 2022, 16:58
Доброго дня. Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами. З повагою та турботою, @RaifHelp
Roman Dereza 8 июня 2022, 13:12
Я в 20 чіслах травня відкрив рахунок, для того щоб передати батькам картки для виїзду за кордон. Менеджеру банка казав що у батьків немає смартфонів то оформлюю на себе. Поповнив картку, а банк заблокував сумму. Кажуть фінмониторінг, ок скидую ЗП за останій рік, сумма блока 21 т грн. Сказали 1−2 дня розглядають, вже пройшло 6 діб і нічого, нікто нічого не знає, відповідають через раз, служба підтримки взагалі незрозуміло для чого. На сьогодні батьки за кордоном. без коштів. Вибирав банк з іноземним капіталом, думав буде краще працювати за кордоном.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 июня 2022, 13:14
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Unethical 7 июня 2022, 14:09
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Победы, 15
Банк безпідставно відмовився видати готівкою кошти у сумі, що перевищує 400 тис. грн., посилаючись на необхідність проходження фінмоніторингу. Усі кошти, що зберігалися у банку — це офіційна заробітна плата, яка отримувалася на картку в банку, накопичувалася там кілька років, і ніколи не покидала межі банку, отже банк прекрасно знав джерело походження коштів та підстав для проведення фінмоніторингу не було. Тим не менше, не зважаючи на безпідставність такої вимоги, я подав окрему заявку з доданням документів що підтверджують джерела походження коштів. Банк обіцяв розглянути заявку протягом 2−3 днів, через 3 дні сказав що треба ще час, потім оператори говорили що відповідь буде протягом дня. Станом на дату цього коментаря з моменту подачі заявки пройшло 28 днів, відповіді досі немає.

Отже:
— банк безпідставно вимагає проходження процедури фінмоніторингу у випадках, коли на це немає необхідності;
— банк не проводить процедури фінмоніторингу.

Таким чином, банк позбавив мене можливості вільно розпорядитися чесно заробленими офіціними коштами.

Не рекомендую банк будь-кому, хто планує зберігати у ньому більше 400 тис. гривень.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 июня 2022, 14:11
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 июня 2022, 16:41
Доброго дня, згідно отриманої інформації з Вами зв’язувались наші менеджера для пояснення ситуації, наразі Ваш запит щодо курсової різниці в роботі, про що Вас додатково повідомлять.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
MykhayloGnat 7 июня 2022, 13:24
Гіршого відношення до клієнта просто не зустрічав.
З 09.04 з карти не можу зробити оплату в інтернеті. Звертався більше 10 разів у службу підтримки. Відповіді були однаковими: у банку все працює, звертайтесь до постачальників послуг. Але проблема то у тому я що карта не працює на усіх сайтах. Взагалі на усіх. При цьому, банк не хоче ідти на зустріч, рекомендує змінювати мобільного оператора (!).
Закрити рахунок і вивести гроші також не можу, бо банк встановив ліміт у 100 тис. Грн. На зняття коштів.
Шановні пани з Райфу, на дворі 22-й рік, де основна конкуренція-обслуговування клієнтів. Якщо ви не можете надати навіть базову послуги, то навіщо ви взагалі потрібні, як банк?
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 июня 2022, 13:26
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Орест Дякіа 6 июня 2022, 22:22
Мені цей 'чудовий' банк ще 19.05.2022 заблокував рахунок, якби з метою фінмониторингу. Хоча я одразу надав всі документи походження коштів. Сума 100 тис+. І до сьогоднішнього дня результату ніякого. Годують 'завтраками'. Гаряча лінія взагалі не знаю для чого потрібна… Відправляють у відділення. У відділенні також руками розводять. Одним словом замкнутий круг. Нікому не раджу цей банк…
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 июня 2022, 9:39
Доброго дня, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 июня 2022, 16:43
Доброго дня, дякуємо за очікування, написали Вам в особисті повідомлення, просимо переглянути.
З повагою,
@RaifHelp
Inn32 6 июня 2022, 11:40
Чому інші банки (Приват, А-банк) з якими особисто вирішувала питання під час відсутності зв’язку у Херсоні роблять все можливе для ідентифікації клієнта та платежу, а Райфайзен не хоче цього робить? Приклад, мама, пенсіонер з кнопочним телефоном (він є фінансовим)без інтернету, але на моєму ПК є її додаток з якого я часто роблю для неї оплати. Більше двох годин вирішували проблему з підтримкою, просили разово зробити підтвердження оплати, надсилали фото з паспортом у руках, номера картки, все що просили, тільки смс або через інтернет яких немає на фінансовому номері. Інші банки у такому випадку пропонують зробити підтвердження номером пінкоду картки і все працює. Невже в такий важкий час не можливо впровадити такий простий метод, як підтвердження по пінкоду? Вам просто байдуже, як тут пенсіонерам виживати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 июня 2022, 11:42
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення ідентифікаційний код Вашої мами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0683920763 4 июня 2022, 14:23
Проживаю в області яка в окупації зв’язку немає смс і дзвінки не надходять як зайти в аваль24 в особистий кабінет
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 июня 2022, 14:28
Доброго дня!
Якщо Ви не отримуєте код підтвердження при вході до додатку по причині відсутності мобільного зв'язку (знаходитесь на окупованих територіях) — на жаль, в такому випадку, увійти до додатку Ви не зможете, оскільки для переналаштування каналу отримання одноразових кодів потрібно авторизуватись до мобільного додатку, віддалено, на жаль, ми здійснити налаштування не зможемо
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝