Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Яна Белоброва 22 октября 2024, 22:23
Добрый вечер. Не могу понять по какой причине а-банк заблокировал мне карту. В приложении пишет, что превышен лимит. Но переводы на мою карту были минимальные. Я должна отчитываться и предоставлять квитанции за каждую проданную свою б/у вещь? Это ведь нереально. На карте остались мои личные деньги, которыми я воспользоваться не могу, поскольку все операции по карте заблокированы. Уважаемый а-банк, пожалуйста пересмотрите свое решение или верните мои личные деньги на мой счет в другом банке.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 октября 2024, 10:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
Vladsss1 22 октября 2024, 14:56
Користувався банком у звичайному режимі, однак отримав гроші на рахунок у сумі 11700 грн, далі одразу блокування, сказали пройти відеоверифікацію для розблокування, одразу пройшов і сказали ні у вас проблема з платежем, 3 місяці тому, де я отримав кошти на свій рахунок 700 євро, банку натомість вимагав повернення цих коштів без пояснення причин і урегулювання питання, я надав усі докази, що це мої ж кошти, пояснював, що я за кордоном і навчаюсь, і ці кошти очікую терміново, просив звʼязатись зі мною по відеозвʼязку для підтвердження що я користуюсь своїм рахунком, пояснював нелдноразово і прикріпляв усі квитанції і вже благав просто закрити рахунок і повернути кошти, якщо ви не можете розблокувати мені рахунок і зрозуміти, що це мої власні кошти. Цей спір триває близько місяця, я доводжу що це мої кошти, мені кажуть очікувати дзвінка впродовж 3 днів, але дзвінок раз в тиждень після 19−20 години надходить. Спілкуватись і вирішувати проблему ніхто як я зрозумів не буде й не бажає, повідомив підтримку, що буду писати скаргу й звертатись до юристів, так як банк просто неадеватно відноситься, ігнорує й просто зневажає своїх клієнтів з таким відношенням своїх співробітників. Вживу звернутись до відділення не можу, так як знаходжусь за кордоном.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 октября 2024, 17:57
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
boyocaf930 21 октября 2024, 16:56
Банк дал отказ в обслуживании и не отдают мои деньги. Сегодня написал в поддержку, мне разблокировали карту для перевода остатка. Я перевел часть остатка, затем банк блокирует счёт, говорит, что онлайн вы деньги не выведете. Я беру такси, 20 километров от города, еду в отделение забрать. В отделение говорят, что деньги не отдадут и это при том, что банк меня не обслуживает. Мало того, что банк забрал 30 процентов в размере 7 тысяч гривен себе, так теперь не отдают мой остаток. В отделение приехал, в отделении ничего не отдают говорят ждите. Я не уйду с отделения, пока вы не отдадите мои деньги. Вы как банк меня не обслуживаете, украли 7 тысяч гривен 30 процентов и ещё мои деньги не отдаете, хотите украсть ещё. Бот игнорирует, на телефон никто мне не отвечает. Я считаю это какое-то недоразумение. В начале вообще безопасность заблокировала деньги, говорят перевыпустить карту, чтобы я пользовался картой. Звоню им, говорю, что у меня «за ришеням банку» перевыпуск не доступный, я не могу пользоваться деньгами. Какая-то хамка по телефону начала хамить, говорит ну тогда и не пользуйтесь. Пишу в поддержку, в поддержке говорят платите деньги, мы вам переавпустим за 100 гривен карту. Я звоню, говорю откройте мне платиновую карту за 1000 гривен, чтобы я смог переводы делать и пользоваться, пока остальные заблокированы. Мне в поддержке говорят, пополните карту на 1000 гривен, откроем вам карту, чтобы вы могли пользоваться банком. Закидываю 1000 гривен и опа, звонят, говорят мы не можем открыть вам карту платиновую. Все, поимели 1000 гривен, карту не открыли. Перевыпустить не могу, хотя в поддержке говорят перевыпустить вам надо. Это треш происходит. В боте спам одного и того же сообщения, решения проблемы нет. Вот такой банк, надеюсь банк поможет и разберётся в ситуации. Буду писать в комментариях, какие действия от этого банка происходят. Сижу в отделении, говорят звонить в поддержку, дозвонится не могу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 октября 2024, 17:40
Добрий день!

Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.

Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна Коган 21 октября 2024, 15:18
Отделение по адресу: Львов, ул. Коперника, 32
Доброго дня
Допоможіть вирішити ситуацію
Оплачувала еліменти на карту колишнього чоловіка
Тепер мене подали в виконавчу службу
Щоб підтвердити свої платежі має бути прізвище і імʼя, кому я відправляла кошти
У банку сказали кондефіційна інформація
Допоможіть вирішити цю проблему
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 октября 2024, 17:31
Добрий день!

Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Проте, при відправці коштів переказом коштів з картки на картку (технологія P2P) банк-відправник коштів не має інформації про істотного отримувача коштів, а саме даних власника рахунку в іншому банку. Ви можете сформувати квитанцію в застосунку àbank24 з повною інформацією. Проте, у разі необхідності отримання документу з вказанням даних отримувача таку операцію варто проводити як платіж за допомогою кнопки Інші платежі — За реквізитами.
Проблема решена
МИкола Урбанович 21 октября 2024, 13:01
Хочу сообщить о неправомерных действия банка
Вчера заблокировали счет при переводе на 1000грн написал в тех подерджку уточнить на каком основание ограничения говорят с целью безопастности. ВОпрос какой безопастностью вель жалобы с моей стороны не было и перевод делал я лично который подтвердил по видео звонку, но им оказалось мало даже после моего подтверждения продаолжают незаконно ограничевать счет финансовый номер заблокировали на горячей линии дозвониться уродам нет возможности счет до сих пор ограничен на каком основание он ограничен елси я как владелец счета подтверждаю данный перевод и уверея что не какой угрозы безопастности нету я лично делаю данны перевод оснований для ограничения нет
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 октября 2024, 13:26
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наш співробітник надав Вам необхідну інформацію щодо Вашого питання. При Вашій готовності зняти обмеження, просимо Вас написати нам в особисті повідомлення, ми зафіксуємо для цього заявку.
Asenturin 21 октября 2024, 9:43
Отримав всі документи по закриттю договору від абнку для перереєстрації авто, прийшов в сервісний центр МВС, а там сказали що ці документи можна викинути, адже банк має виконавче провадження і перереєстраці неможлива. Якоїсь відповіді по термінам банк не дає. Дуже схоже на шахрайську схему. Будь які подальші дії неможливі.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 октября 2024, 12:46
Дякуємо за відгук!

Ситуації з реєстром боржників можуть виникати через юридичні процедури, які Банк повинен виконувати. Ми розуміємо, що це може спричиняти незручності, і саме тому працюємо над якнайшвидшим вирішенням питання. Сьогодні питання буде вирішене. Рекомендуємо перевіряти інформацію про статус боржника на сайті https://erb.minjust.gov.ua Ви зможете одразу звернутись до сервісного центру після оновлення списку в даному реєстрі.
Проблема решена
Максим Рудь 21 октября 2024, 6:04
Здравствуйте. Хочу поделиться историей которая произошла с банком А-Банк.
В прошлом месяце были поступления на мою виртуальную карту, которой пользовался без проблем долгое время. Пришло смс-уведомления о том что моя виртуальная
карта заблокирована, по причине превышение лимита зачислений, так же с просьбой подтвердить источник моих доходов.
Документ должен быть не старше двух лет.
Далі продовжу українською…
Також запросили «Довідку про доходи за місцем роботи»
Копія декларації про майновий стан та доходи.
Довідки ОК-7 та ОК-5
Тощо.
Хочу сказать что мне 23 года и я не работаю официально, что и сказал я службе поддержки банка, и так же при посещения в отделение банка- консультанту.
На вопрос как мне вернуть свои деньги которые остались на карте?
В ответ услышал: Никак.
Объяснил всю ситуацию девушке консультанту. Но решения проблемы я не увидел.
Консультант мне посоветовал обратиться в службу поддержки банка, и объяснить что у меня есть документ который доказывает: от куда деньги пришли на карту. Но документа об подтверждении работы и доходов у меня нет.
В ответ служба поддержки общается со мной скопированным заранее текстом и полностью меня игнорируют. На любой мой вопрос вижу смс — «Вы перевищили ліміт по карті, надайте наступні документи та довідки!»
Гоняют меня по кругу. Я объяснил почему не могу подтвердить место работы и свой доход так как работаю не официально!
Как забрать свои деньги я не знаю. Банк просто украл их. И игнорируют мои просьбы для решения проблемы!
Никогда еще не сталкивался с таким. Как вернуть остаток денег по карте? Может кто-то столкнулся с такой же проблемой.
Заранее спасибо!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 октября 2024, 11:38
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене! За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Залишки коштів були успішно перераховані на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків.
alex91111 20 октября 2024, 20:25
Шахраї 15.10 в 21:15 и 21:17 вкрали з моєї картки 550 євро. Зробили оплату в якомусь інтернет магазині в Німечині поки я перебував в Туреччині

Оплати проходили без підтвердження в додатку — гроші просто списувалися!!!

Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання

Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення — «не передавайте дані карток третім особам» і все…

На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …

Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості

Тільки той тупий чат

На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій

Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))

Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 октября 2024, 17:30
Прикро, що виникла така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти в разі несанкціонованого списання коштів і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.

Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.

Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!
Андрій Дубров 19 октября 2024, 22:10
Заблокировали карту без предупреждения. Попросили документы подтверджающие платеж. Я их надала. карту не разблокируют. Я вижу такое поведение банка и решаю закрыть эту карту и расторгнуть договор с банком. А банк отказывает мне в расторжении договора. На карте находятся деньги, большая сумма. Пользоватся этими деньгами я не могу. Как я должна жить? Чем я буду платить за квартиру? Что я буду есть? Поэтому я решаю закрыть счет чтобы банк вернул мне мои деньги. Банк отказался возвращать деньги. Поэтому я открыла кримінальну справу против, А банка справа кримінальна № 34518. Еще я сняла на камеру весь беспредел который творит, А банк. Выставила это видео в ютуб. Пускай Украина смотрит как, А банк нарушает права клиентов. Или бы думали что весь этот беспредел никто не увидит? И только пускай представник банка попробует мне писать здесь какую то хуйню типа «мы разберемся в этой ситуации». Вы уже разобрались. Рабозрались до того, что клиент открыл кримінальну справу на, А банк. Потому что блокировать мою карту без решения суда и без виконавчого провадження вы не имеете права по закону. И поверьте я просто так это не оставлю. Подам скаргу в НБУ которая «вкатит» вам штраф за безосновательныую блокировку счета. И подам иск в суд на разблокування коштів на відшкодування моральної шкоди.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 октября 2024, 9:04
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Проблема решена
Levshaaa 18 октября 2024, 18:20
Завжди все платила вчасно, але виникла складна ситуація і проблеми з оплатою, це єдиний банк який не надав реструктуризацію та не пішов на поступки тільки фіксує відмову від оплати в той час як я не проти погасити борг. Але немає можливості таку суму одразу внести. Я розумію, що винна сама і мала розраховувати на свій фінансовий стан, але до цього проблем не було і все платилось вчасно, наразі ж необхідність у реструктуризації, але на жаль банк не бажає вирішити питання мирним шляхом. Як тільки погашу борг закрию усі картки у цьому банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2024, 20:05
Добрий день!

Банк завжди відкритий до пошуку рішень, які враховують індивідуальні обставини Клієнта. Ми вдячні за прийняти дзвінок та надану інформацію. Зараз питання перебуває в роботі у відповідальних фахівців, і ми обов'язково зв'яжемося з Вами для надання подальших роз'яснень одразу за вирішенням.
Полезный комментарий
Levshaaa 19 октября 2024, 11:13
Дякую, питання швидко вирішили 🙏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Khikmatula 18 октября 2024, 12:36
Дуже вдячний працівникам банку, а особливо службі підтримки клієнтів. Користуюсь послугами банку декілька років, жодної скарги на роботу немає. Було багато питань але все вирішувалось навіть без втручання моєї нервової системи. Хай буде в Україні більше таких установ.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2024, 12:45
Дякуємо вам за теплі слова! Ми дуже раді, що ви задоволені нашими послугами та роботою служби підтримки. Ваші позитивні відгуки надихають нас працювати ще краще. Ми завжди готові допомогти Вам. 💚🔥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlo2004 17 октября 2024, 22:22
У відділенні банку навішали карт, а вирішити проблему не допомогли, спеціаліст Назар чисто в соло все рішив, красава
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2024, 9:55
Добрий день! Чудово, що Назар швидко розібрався з питанням! Для уточнення деталей ми вже написали Вам в особисті, щоб усе ретельно перевірити😊
Минфин
Ответ администратора
22 октября 2024, 19:20
Відгук не зарахований (на 22.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
NinaG777 17 октября 2024, 16:49
15 октября с помощью IBAN я отправила со своего счета Укрсиббанка на свой счет в А-банке 70,000 гривен с целью открытия депозита «Online».

После зачисления суммы на счет А-банка карта была заблокирована, сумма не доступна.

Я обратилась в поддержку банка, но к сожалению с менеджером переговорить не представляется возможным. Отвечает только Бот.

Предоставила боту платежку с моего счета Укрсиббанка о сделанном переводе. Сообщила что это мои сбережения.

В ответ только шаблонные ответы бота, а на мою просьбу со мной связаться — тишина.

После всего этого, никакого желания открывать депозита в А-банке у меня.

Такая ситуация у меня впервые при взаимоотношениях с банками. С другими банками такого никогда не было.

Хочу вернуть свои деньги обратно на Укрсиббанк, закрыть счёт в А-банке и больше не связываться с А-банком.

Как это сделать?

P. S.
У меня сложилось впечатление, что банк намеренно хочет присвоить мои сбережения в эти не простые времена в Украине.
В Украине война, а они деньги замораживают клиентов, чтобы мне их не отдать.
Позор таким действиям банка!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 октября 2024, 19:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0007kotusichek 16 октября 2024, 22:57
Отделение по адресу: Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1
Відкривав вчора депозит у цьому відділенні. Спокійна обстановка, ввічливий та приємний персонал, мінімальна кількість людей… Бракувало лише лаунж музики…🙃
Працівник відділення Оля, з таким гарним та ніжним голосом, професійно проконсультувала та надала всю необхідну мені інформацію по всіх запитаннях, а також допомогла відкрити депозит та активувати всі потрібні налаштування на картці. Дякую вам, Оля!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 октября 2024, 9:07
Дякуємо, що обрали нас! Лаунж музика — чудова пропозиція, візьмемо до уваги😊
Проблема решена
Ілля Довгошиєнко 16 октября 2024, 18:54
Вчера вечером перевела мне девушка моя 5000 через терминал и 550 гривен со своей личной карты.После чего поступила блокировка счёта. Я нажимаю принять видео-звонок. Подключаеться оператор-хам и я спрашиваю в чем дело. Мне ответ не дают, а спрашивают или мне знаком какой-то человек. После чего, я дал не однозначный ответ, что возможно знаком, так как имею много знакомых. И мне сказали, ну раз вам знаком этот человек. То вы должны повлиять на его решение о возврате. А пока не повлияете, то ваша карта будет заблокирована. Что за цирк происходит? Я с этим человеком не знаком лично. И почему я должен со своих денег за кого-то что-то возвращать?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 октября 2024, 19:23
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
0508033032 16 октября 2024, 14:52
Всем привет в любое время года, в любое время суток и кто бы гдебы не находился!

Зочу поделиться с тем, как я сталкнклась с А-банком и что из этого вышло.
Так вот. С А-банком я знакома уже несколько лет. Моей мл.дочери необходимо было ехать на Чемпионат Украины по лёгкой атлетике, но была обязательно необходима страховка. Банков в городе много, но вот какому банку же довериться в данном вопросе, было сложно сделать выбор.
В отделение банка, в котором я была много лет тогда клиентом, получающая соц.пособие, было далеко от меня, а времени в обрез.
Несколько отделений трёх банков было недалеко от меня. Как говорится, выберай любой. Приват-банку не доверяю, Ощадбанк тоже что-то ни то. А вот А-банк меня весьма заинтеиесовал. Да и отделение совсем рядом, можно сказать под боком, т.е.в соседнем доме. К тому же репутация, как и отзывы местных жителей, весьма хорошая.
И вот я в отделении банка. Приятная обстановка, позволяющая расслабиться морально, чисто, просторно, скромно, вежливость сотрудников и простая, искренняя улыбка в лицах. Это все очень располагает к себе.
И вот я уже сижу за столиком, оформляется страховка, даются пояснения, открытие счёта (карты) и т. д. Всё быстро, просто и с пониманием. Всё это вызвало в душе доверие. В такое место всегда хочется вновь зайти, т.б.и коммунальные услуги вполне удобно оплачивать, нет огромной очереди, а если и непонятно что-то, то без раздражения всегда подойдут и подскажут. В наше время вежливость и человечность уже, увы, редкость.
Вот так прошло мое первое знакомство с А-банком и я этому очень рада.
Естественно, это не был единственный раз, когда я обращалась в это отделение банка. И всегда культурно, вежливо и радушно. Даже просто всегда хотелось зайти и сказать: «Здравствуйте и хорошего всем дня! Клиентов хороших по-больше!» в ответ на приятное обслуживание.
И вот пришло ни лёгкое время для всех. 2022 год. И я очень рада, что являюсь клиентом А-банка. Я не пожалела ни одного дня, что выбрала этот банк!!! По любому вопросу всегда я получаю ответ, всегда могу нпереспросить, если в чём-то до конца не разобралась. Даже по вопросам моих двух дочерей, которые в 2022 г. стали также клиентами данного банка, я также получаю ответы и помощь в решении всего.
А также очень радует, что сотрудники А-банка даже при общении в чате весьма открыты и отзывчивы, внимательны и добродушны!
Мои дочери тоже очень довольны А-банком. Сотрудники банка помогли также моей ст.дочери восстановить карту. А мл.дочь, как и я, при финансовой возможности свободно пользуемся услугами банка в переводе средств на заказы книг и иных необходимых товаров, благотворительность, оплаты за услуги и при покупках.
Благодаря этому банку, мы не чувствуем себя отделёнными от дома!

А-банку в лице его всех сотрудников огромное спасибо!!!🤗🤗🤗❤️❤️❤️🌹🌹🌹
А-банк очень хороший иивежливый, честный и добросовестный банк! Все сотрудники МОЛОДЦЫ!
Дай Бог вам всем мира, добра, здоровья, благополучия, хороших клиентов и Божией помощи!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 октября 2024, 15:13
Щиро дякуємо за ваш відгук! Ми дуже раді, що ви та ваша родина задоволені обслуговуванням в àbank. Ваша довіра та позитивні емоції — це найвища нагорода для нашої команди.
Ми завжди готові допомогти і зробити ваш досвід ще кращим. Дякуємо, що обрали нас! 💚
Проблема решена
Tolik2018 16 октября 2024, 4:25
Доброї ночі мені прийшли кошти 20000 тисяч потім 30000 банк блокує карту обмеження оплата тільки в торговельних точках потім зовсім блокує карту звоню в банк кажуть надати документи гроші прислали с термінала на той момент не було квитанції зараз вона є ну коли подзвонили в банк сказали що можна без підтвердження отримати кошти після розірвання договору я захотіла розірвати договір всі заяви заповнила правильно про розірвання і повернення коштів сказали чекати добу чекала добу кошти не прийшли сказали черга чекаю другу добу пишу кажуть черга кажу що в мене є квитанції про ці поповнення кажуть договір розірваний це остаточне рішення чекати зарахування в районі доби опять чекаю опять коштів не має скажіть що робити щоб вернули кошти йти до нотаріуса і в суд чи що? Була в відділенні сказали звонити на горячу лінію там кажуть чекати добу уже пройшло скільки часу коштів не має всі заяви указані вірно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 октября 2024, 12:52
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
VOVA0990 15 октября 2024, 9:46
Заблокували кошти за відшкодування по еквайрінгу, по сплину терміну 180днів відмовляються повертати, при цьому заблокували рахунок ФОП без пояснення, щоб відшкодувати кошти шантажують на комісію в 30%
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 15 октября 2024, 15:03
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Та в пункті 3.3.7 за посиланням:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-510/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Минфин
Ответ администратора
3 декабря 2024, 20:57
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
hattabich 11 октября 2024, 19:49
Сьогодні «пощастило» стати суб'єктом аферистичного домагання. Аферисти виманили кошти з мого рахунку (. З’ясував що вони використовують картку А-банку, і звернувся до відповідної служби банку, що б хоча б завадити подальшій діяльності кримінальних осіб.
Однак, завдяки неймовірній гарній роботі працівників А-банку, мої кошти були мені повернуті в самий оперативний термін.
Величезний респект і подяка всій команді А-банку!
МОЛОДЦІ!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 19:57
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно знати, що Ви задоволені нашою роботою. Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс і допомагати нашим клієнтам у будь-яких ситуаціях.
Минфин
Ответ администратора
13 октября 2024, 16:57
Відгук не зарахований (на 13.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Supermaxua 11 октября 2024, 15:45
Дуже швидко вирішилось питання про ненарахований кешбек. Інженер підтримки дуже кваліфікована і приємна людина.
Дуже дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 15:59
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно чути, що ви задоволені роботою нашої команди. Ваші слова надихають нас на подальше покращення обслуговування.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝