Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
0504017699E 26 августа 2025, 10:32
Отделение по адресу: Харьков, ул. Героев Труда, 34
Я хотел бы поблагодарить специалистов банка за то, что помогли мне вернуть деньги, которые шахраи похитили с банковской карточки.Честно говоря был удивлен, когда вернулись деньги на карту.
Хотел бы отметить профессионализм этих специалистов и пожелать им дальнейших успехов в жизни.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 августа 2025, 11:12
Добрий день! Дякуємо, що поділились власним досвідом співпраці. Раді, що змогли допомогти та оперативно розв'язати питання на Вашу користь 🙌💚
Проблема решена
Dimuka108 26 августа 2025, 10:18
22 серпня стався збій у роботі додатку Абанку. Але відгук не про це. 25.08.25 звернув увагу на те що по карткам (вони спарені вигода, зелена та атб) мінусовий залишок. А саме -1659,50 грн. В мене кредит відсутній і ліміт 0 грн. Оплата в інтернеті 1 грн. Коли щось купляю, то збільшую пропорційно ліміт і після покупки знов ставлю 1 грн. При цьому переглядаючи попередні транзакції, по квитанціям видно плюсовий залишок. Є скриншот квитанції. Хоча на рахунку в додатку при цьому мінус. Написавши в чат підтримки отримав, що мені потрібно погасити цю суму і не переживайте вам % не нараховується. Питаю, як так, в мене кредит і ліміт 0 грн. овердрафт не можливий. Оператор чату каже, банк може самостійно змінювати кредит та ліміт. Питаю в мене ліміт 0 відображається. Чому в мінусі. Тиша… Добре, телефоную на 7776, оператор переглянувши каже, без питань, звісно якийсь збій, передамо в технічну підтримку. максимум до 21:00 28.08.25 питання вирішать. Йду в банк пояснюю, дивляться так залишок плюсовий, по квитанціям, в додатку на екрані мінус 1659,50 грн. Не переживайте ваше звернення вже зафіксовано. Виправимо. Сьогодні 26.08.25 захожу в додаток і бачу, що всі квитанції вже в мінусовому залишку. І типу я перевикористав кошти. Питання я так розумію вже вирішено при ліміті в 0 грн та відсутності кредиту в мене мінус 1659,50 грн. Дякую що написали лише мінус 1659,50 грн. а не кілька десятків чи сотен тисяч грн.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 августа 2025, 11:48
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок.

22.08 в банку дійсно була наявна масова складність з роботою сервісів, що призвело до непорозуміння з балансом за вказаним рахунком. Одна з операцій переказу коштів з картки на картку викликала затримку в оновленні балансу. Після розв'язання питання кошти було повернено на Вашу іншу дебетову картку.

Проте, наразі питання є успішно вирішеним, Ви не маєте від'ємного балансу за рахунками в нашому банку. 😉
Tania Antoniuk 24 августа 2025, 18:43
Довелось вияснити для себе невідомі раніше процедури в системі банкінгу. Оператор онлайн терпляче відповів на усі запитання, отримала повний супровід та консультацію.
Щиро дякую Матвію
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 августа 2025, 19:08
Дякуємо за відгук! Ваші слова підтримки дуже важливі для нас 💖
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Parma1 22 августа 2025, 17:20
Не одразу помітив що змінився номер на основній карті коли помітив одразу написав в підтримку в тг мені все пояснили що це була зміна на нову карту тому і змінився номер дякую, А банк за допомогу Ось така історія ☺️
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 августа 2025, 18:00
Добрий день! Дякуємо, що приділили час, щоб поділитись досвідом співпраці. Ваші слова у вигляді подяки вже летять нашому фахівцю 🕊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lemki 21 августа 2025, 17:15
Сталася прикра ситуація, коли банк фактично сприяє шахрайській схемі, зверніть увагу.

У березні 2024 року (1,5 роки тому) я отримав платіж від людини на суму 1815 грн. Це був платіж на p2p платформі Kuna в чатботі як бартер за отримання «промокоду» на внутрішній платформі на відповідну суму.
Тиждень тому я отримав блокування рахунків та пропозицію від банка врегулювати питання — надати документи щодо суті цієї транзакції. Скріншоти чатботу не задовільнили банк, а інших даних я надати не можу, оскільки Kuna фактично зупинила роботу в січні 2025 року.

Варіанти вирішення питання:
1. Я вирішую питання самостійно із заявником. Але контактів заявника не надають.
2. Я погоджуюся, що вкрав півтора роки тому гроші з картки. В цьому разі маю сплатити 1815грн та 5765,78грн незрозумілої комісії
3. Я погоджуюся розірвати договір із банком та припинити обслуговування. В такому разі маю сплатити 30% залишку власних коштів на усіх рахунках в банку.

Не знаю, чи це реальна скарга шахрая з p2p платформи, чи це шахрайство банку, але хочу вирішити це питання із залученням поліції. Можливо хтось з цим стикався, допоможіть. Досить дивно блокувати рахунки за транзакції які були 1,5 роки тому, та ще і без будь яких доказів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 августа 2025, 18:28
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Проте, наразі Ваше питання є вирішеним. Обмеження було успішно знято
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
frosya77 21 августа 2025, 14:32
Работой, А банка довольна. Всегда все вопросы решались положительно.
Спасибо оператору Юлии за грамотность, отзывчивость, скорость.
Дякую.
Каменское.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 августа 2025, 14:57
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова. Будемо раді передати їх співробітнику у вигляді подяки. Для цього прохання надати відповідь в особистих повідомленнях 💚🥰
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TatyanaTur 21 августа 2025, 6:10
Зверталась рано вранці 16.08.2025 у підтримку банку в Telegram. Дуже компетентна підтримка, одразу відповіли на моє питання з приводу тарифів моєї карти, не було часу шукати цю інформацію в додатку.
Також вразила швидкість відповіді оператора, ні одна підтримка куди я зверталась, так швидко не відповідає на поставлене питання.
Моя особиста подяка консультанту!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 августа 2025, 8:57
Добрий день! Впевнені, нам ще не раз вдасться здивувати Вас підходом до нашої роботи. Дякуємо, що обираєте нас. Також, будемо вдячні за відповідь на адресоване нами повідомлення 💚🔥
Минфин
Ответ администратора
23 августа 2025, 9:20
Відгук не зарахований (на 23.08.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Эдуард маврин 19 августа 2025, 18:41
Я був клієнтом даного банко майже 10 років, навіть того я працював менеджером цього банку, та вважав його перспективним в майбутньому, було до чого рости,ідеї які ми просто з колонкам обговорювали як покращити його все ж таки втілилися.Але цей пост не про це.Будучи клієнтом банку, маючи закриті розтрочки, кредитну карту без прострочених платежів, також маю дебетову карту для власних потреб.За місяць було 10 прийнятих платежів від моїх знайомих яких я всіх знаю та маю чеки вже навіть по цим платежам мені банк пише що у вас підозрілі операції.Вибачте на суму 60 000 в місяць ??? У мене офіційна зарплата 45 000 грн, я на скільки знаю по обмеженням НБУ 100 тисяч діє а 60.Ну це ладно.Написав в чат підтримки, а там просто бот постійно присилає одну й ту само форму та відхиляє мої повідомлення, хотя за кожну транзакцію я зробив пояснення, але він як не чує мене чи я навіть не знаю як це пояснити бо він пише поясніть ці ці транзакції від кого вони та для яких потреб, я в листі пояснюю і він бере відхиляю.Вибачте, але бути писати до НБУ, тому що я вважаю ви безпідставно закрили мої рахунки, за 10 платежів, які я пояснив так як ви цього захотіли.це смішно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 августа 2025, 19:47
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

За результатами перевірки наданих вами квитанцій було запитано додаткову інформацію. На жаль, ми не змогли отримати детальні роз'яснення щодо зазначених переказів, тому було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами.

Інформацію щодо подальших дій ми надіслали у вибраний вами месенджер. Просимо вас надати відповідь банку для вирішення даного питання та завершення процедури закриття рахунків.
Проблема решена
Кирило Петрін 19 августа 2025, 15:20
Отримав на картку, А банку кошти, які належать мені на підставі свідоцтва права на спадщину, мені заблокували картку, в той же день надав в чат всі необхідні документи, на що мені неодноразово надавали недостовірну інформацію співробітники банку і відповіли, що картка моя заблокована до 18−09−2025 року. Не раджу звʼязуватися с цим недобанком, за будь-який платіж, навіть який підтверджується документами можуть заблокувати на місяць рахунок і брехати в чаті підтримки.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 августа 2025, 16:53
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

Дякуємо за надані документи. Ваше питання успішно вирішено. Після перевірки джерела походження коштів було прийнято рішення зняти обмеження, і всі надходження підтверджено.

Приносимо вибачення за виниклу ситуацію. Щодо консультацій наших співробітників, ми вжили необхідних заходів і запевняємо вас, що працюватимемо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися в майбутньому. Сподіваємося, що це не вплине на ваше подальше обслуговування в нашому банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bondar27 19 августа 2025, 10:19
Отделение по адресу: Ровно, ул. Соборная, 65
Я дуже Дякую А-Банк, Ви неймовірні і дякую що Ви нас є і дякую вам за Вашу роботу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 августа 2025, 11:26
Нам дуже приємно знати, що наша робота приносить вам задоволення. 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Den610 18 августа 2025, 1:35
Була ситуація, підходжу до терміналу щоб закинути гроші на карту, але тут така ситуація гроші взяло, а на екрані про те що гроші зараховані не показує, все по нулях, і тут я звернувся до служби підтримки а́банку, вони мені допомогли та так як і було сказано, гроші на карту всеж прийшли і в той термі який надав робітник служби підтримки
Я хочу особисто подякувати робітнику служби підтримки на ім'я Кіра во допомогла мені та було цілком приємно спілкуватися.
Я хочу сказати з гордістю що абанк для мене найкращій!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 августа 2025, 10:55
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час щоб поділитись Вашим досвідом співпраці з нами. Раді, що змогли оперативно вирішити Ваше питання. 💚
Минфин
Ответ администратора
21 августа 2025, 9:19
Відгук не зарахований (на 21.08.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Diplomat24 17 августа 2025, 23:04
Отримала SMS та сповіщення в мобільному додатку А-БАНКу з вимогою дострокового погашення кредитного договору № АВНОСТ155101733820320431 від 10.12.2024 року.
На дату запиту (17.08.2025) всі платежі здійснені згідно з графіком, залишок — 38 720 грн. Прострочення були, але згідно з пунктом 18 договору банк не має права змінювати умови в односторонньому порядку, зокрема графік чи строки погашення.

Законодавство України передбачає, що вимога дострокового повернення всієї суми кредиту може бути реалізована лише через суд, якщо клієнт не погоджується. Надсилання таких вимог виключно через SMS чи додаток — не є юридичною підставою і виглядає як психологічний тиск.

Прошу надати офіційне письмове пояснення причин такої вимоги та деталізовану інформацію щодо всіх платежів за договором. Сподіваюся на відповідь у межах чинного законодавства.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 августа 2025, 13:48
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок. Ми розуміємо Вас та ситуацію, яка склалась.

Проте, мусимо зауважити, що в разі наявності тривалого прострочення (90+ днів) вся Заборгованість за Кредитом вважається простроченою. Дана інформація відображена в Умовах і правилах, з якими Ви погоджуєтесь відкриваючи рахунки. Такий приклад не є зміною умов, а виступає їх частиною.

Проте, в рамках лояльності банку нами було прийнято рішення відновити погашення угоди в стандартному вигляді скасувавши прострочення усієї суми на основі останнього списання. На поточний момент Ви не маєте прострочення перед банком. Інформацію в àbank24 буде оновлено 19.08. Прохання очікувати на отримання письмової відповіді банку в термін встановлений чинним законодавством.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тарас Семенчук 15 августа 2025, 17:02
Отделение по адресу: Ровно, пр-т Мира, 12
Добро дня, як розблокувати картку? Кошти виводив з бк виграш, доходів нема нічого такого як розблокувати? Як можна повернути кошти на іншу карту банка?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 15 августа 2025, 18:52
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

За результатами проведеного аналізу прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Повідомлення ми відправили у вибраний вами месенджер та чекаємо на вашу заяву щодо перерахування залишку коштів.
jovany 12 августа 2025, 14:22
Нещодавно через додаток робив відкриття жовтої картки у валюті, але мабуть так співпало, що це відбулось в період збою або певних технічних робіт і процес не увінчався успіхом. Проте, звернувшись у службу підтримки, вдалось вирішити питання і довести процес створення жовтої картки у валюті до успіху. Дякую спеціалісту служби підтримки Дмитру, за оперативне й коректне формування заявки до технічного відділу. Особлива подяка технічному відділу в лиці Анни, котра далі супроводжувала заявку й довела моє питання до повного вирішення! Також дякую А-Банку, що постійно розвиваєтесь, складні сервіси робите простими та зручними, а служба підтримки завжди відкрита і поруч :)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 августа 2025, 14:54
Дякуємо за відгук! Ваші слова вдячності передамо Дмитру та Анні. 😊💖
ninkaik 10 августа 2025, 10:19
Хочу поділитись своїм досвідом співпраці з АБанком.

Після двох дзвінків від операторів із «вигідною» пропозицією швидкого кредиту, вирішила таки оформити — потрібні були кошти на ремонт квартири. Оформила кредит готівкою на значну суму. Через годину після отримання зробила переказ 5000 грн на власну карту іншого банку, де в мене була гарна пропозиція кешбеку на товари для дому.

І тут АБанк мене заблокував на 7 днів — заборонив будь-які перекази з карти! Проплати в АТБ та магазинах — дозволені, а от перекази чи комуналка — заблоковані.

У чаті мені сказали, що це «підозрілі транзакції». Але як можна вважати підозрілим переказ на власну карту чи оплату комуналки — це вже, вибачте, абсурд.

В результаті, розчарувавшись, я повернула залишок кредитних коштів на рахунок, а решту — перевела із іншого банку за реквізитами та повністю погасила кредит. І знаєте що? Мені ще зателефонував оператор банку і спитав:
«Чи точно ви не під примусом погасили кредит?»

Це вже не банк — це цирк. Контроль, підозри, блокування звичайних платежів. Робити в них перекази, навіть платити комуналку — ризик. А залишати кошти в них на рахунку — ще гірше.

Висновок: більше з цим банком справ мати не буду і нікому не раджу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 августа 2025, 13:11
Добрий день!

З метою безпеки банк може встановлювати тимчасове обмеження (до 7 днів) на проведення переказів P2P, зняття готівки та інтернет-оплат за рахунок кредитних коштів. У цей час доступні лише оплати у торгових точках (POS). При цьому всі операції за рахунок власних коштів залишаються без обмежень.

Ми бажаємо детально перевірити ситуацію, яку Ви описали. Раніше ми надсилали Вам повідомлення в особисті, але, на жаль, не отримали відповіді. Будемо вдячні, якщо Ви зможете написати нам у приватні повідомлення, щоб ми могли провести перевірку та надати роз’яснення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladimir26K 9 августа 2025, 15:49
Хочу поділитися відгуком стосовно опції Smart Кешбек у abank 24. Нажаль досвід мій негативний. Неодноразово отримував повідомлення, щоб скористатися пропозиціями. Вирішив спробувати. Треба було просто через посилання у а24 перейти, я обрав замовлення на prom.ua.
Зробив замовлення та сплатив карткою Абанка. У додаток надійшло сповіщення, що покупка успішна! Кешбек уже готується до зарахування. Але при перегляді історії в smart кешбек статус Скасовано.
Я звернувся до чату підтримки, мені надали відповідь, що скоріш за все замовлення на prom було скасовано.
Але! Я надав скріншоти з кабінету prom, що товар було мною сплачено та отримано.
На що у чаті зробили заявку, термін вирішення до двух тижнів до 7 серпня.
Звернувся сьогодні за уточненням, тепер вже рішення до 30 днів…
Питання не в грошах, а втому що даний smart кешбек у Абанку взагалі якийсь «кривий»
В мене є історії трат зі статусом успішно зарахування до 60 днів, але після цього терміну, трата з історії зникає, а кешбек не нараховується.
Сподіваюсь абанк якось налагодить дану функцію чи взагалі відмовляться бо зараз все дуже сире.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 августа 2025, 17:31
Добрий день!

Дякуємо за прийнятий дзвінок. Ваше звернення розглянуто, і з вами зв’язався відповідальний співробітник, який повідомив, що інформацію передано нашим партнерам на перевірку. Зазвичай така перевірка триває близько 30 днів.

Наразі ми уточнюємо деталі, щоб надати всю необхідну інформацію. Ваше питання залишається в роботі, і ми зв’яжемося з вами одразу після отримання результату.
Artem72873737 9 августа 2025, 12:13
Мені були списали кошти на поповнення на рахунку (регулярний платіж) а мені нічого поповнити не потрібно було, я звернувся до підтримки, А банку і ми все швидко із легкістю вирішили, люблю вас 🥰💋
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 августа 2025, 12:47
Завжди поруч, щоб підтримати Вас💚
Біля року тому стала клієнтом а-банку. За цей час враження лише позитивні. Зручне поповнення у терміналах самообслуговування а-банку і багатьох інших без комісії, оплата комунальних послуг без комісії, привітний і кваліфікований персонал у моєму відділенні (м. Кам’янське, проспект Конституції 17). Завжди підкажуть, що і як краще зробити. А касир Анастасія ще й настрій підіймає кожного разу. Дуже професійна і світла людина.
Карта АТБ цілком себе виправдала, розраховуюся тільки нею в АТБ. Міняла валюту в а-банку, теж всім задоволена. Загалом, дуже клієнтоорієнтований банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 августа 2025, 9:09
Ми раді, що ви задоволені нашими послугами та роботою нашого персоналу. Ми цінуємо вашу довіру 💖
Виктор Нагорный 7 августа 2025, 18:32
Отделение по адресу: Винница, ул. Коцюбинского, 24
м. Вінниця, відділення по проспекту Коцюбинського. Був приємно вражений відношенням менеджерів Тетяни та Альони до моєї проблеми. Ніяк не міг проплатити кіпівлю ОВДП з моєї карти в А-банку. Після кількох дзвінків на «гарячу лінію» вже був записаний на технічну перевірку, яку обіцяли вирішити за кілька днів. Але менеджер Тетяна вкотре запропонувала спробувати інші варіанти, не дивлячись на те, що ніякого прибутку для банку це не мало. Вирішили проплатити двома траншами — і це спрацювало! Дякую за відношення і залишаюся вашим клієнтом.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 августа 2025, 18:51
Ми вдячні вам за довіру і сподіваємося на подальшу співпрацю. 😊
Мне на карту пришли деньги (даже не мои личные) для выплаты долга по кредиту, через пару дней все счета блокируют, любые операции под запретом, в ответ на обращения лишь разберитесь с ДВС и другие стандартные ответы. Обратитесь по такому то адресу, на то что я лежачая (инвалид) видимо предпочли не обращать внимания, приехать я никуда не могу. Написала в поддержку что ведь по закону я имею право на трату двух зарплат, снова послали в ДВС. Закрыть счёт с выводом остатка тоже не дали, хотя любой украинский банк обязан закрыть счёт по желанию клиента.
Никаких предупреждений, никаких движений на встречу, никакого понимания и ужасная некомпетентная поддержка. Средства в размере 2600грн. так и застыли, хотя они очень нужны на лекарства.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 августа 2025, 12:03
Добрий день!

Як фінансова установа банк зобов'язаний дотримуватись норм чинного законодавства та правил НБУ. В разі отримання документу (постанови) на встановлення арешту, арешт має бути встановлений на рахунки відповідно до вище згаданих норм. Для розв'язання питання зі зняттям арешту або встановленням ліміту на використання коштів в розмірі двох мінімальних заробітніх плат прохання звернутись до виконавця за наданими раніше контактними даними.

Будемо раді посприяти у вирішенні питання після отримання відповідних документів

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝