Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлия Браславец 15 марта 2024, 15:02
Отделение по адресу: Одесса, ул. Конная, 22
Хочу поделится своей историей. Я пенсионер, давно обслуживаюсь в а-банке. Обслуживаюсь у Юлички. У меня был очень старый телефон, мы постоянно с ним мучались, пополнить мобильный телефон это была большая проблема. И мне Юличка посоветовала взять телефон в рассрочку, которая идет без процентов, я сначала засомневаюсь, переживала смогу ли я выплачивать за него ежемесячно. Но мне помогли выбрать тот телефон который мне по карману, и расчитали такой платеж, который удобно выплачивать каждый месяц. Спасибо большое за помощь, теперь я с новым телефоном.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 марта 2024, 15:23
Дякуємо за відгук. Бажаємо приємного користування, новим, смартфоном 🥰
CKAPrA 14 марта 2024, 20:39
27.02.2024 Розірвала договір з банком, написала заяву вказала реквізити надала реквізити до чату підтримки мені сформували заявку та пообіцяли перевести кошти протягом 72 годин.Через 3 дні я звернулася до подтримки мені сказали що в нас черги і кошти будуть переведені, потім я написала 07.03.2024 мені сказали що вашої заявки не має і треба сфомувати ще одну, сформували ще одну заявку знову пообіцяли 72 години для переведення за реквізитами, пройшло 3 дні я почала писати в підтримку мене там кормили обіцянками що кошти в обробці очікуйте ми пришвидчили вашу заявку,і сьогодні мені говорять що рахунки закрито, а коштів я не бачу в себе на рахунку іншого банку якого вказували в заяві, в підтримки не говорять де мої кошти і чому вони ще не прийшли на рахунок, я подзвонила на горячу лінії мені сказали рахунок закрито та кошти переведені, чому немає моїх і досі і чому мені не надають інформацію в підтримкі чому я маю очікувати ви надали свої терміни на перерахування.номер моєї заявки:1684400
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 марта 2024, 11:30
Добрий день!
На жаль, нам не вдалось поспілкуватись з Вами за контактним номером, який було надано в Банку під час ідентифікації.
Просимо Вас надати актуальні контактні дані для можливості надати деталі за описаною інформацією.
Jerolamko 14 марта 2024, 20:31
З’явилося питання про акцію та я звернувся у підтримку у телеграм чаті.
Дуже швидко відповіли та надали ще декілька інформації.
Також дуже сподобалось що є можливість зробити картку в йьому банку з дому.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 марта 2024, 9:54
Дякуємо за відгук. Ми завжди на зв'язку 🧐🥰
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Verlida70 14 марта 2024, 16:58
Благодарю операторов поддержки Ульяну и Александру за внимательное и терпеливое отношение к клиенту, и, как надеюсь, помощь в работе приложения А-банк 24!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 марта 2024, 17:14
Дякуємо за Ваш відгук 🤗💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ирина Моргаева 14 марта 2024, 13:05
Отделение по адресу: Одесса, ул. Конная, 22
Спасибо за отличное обслуживание.Всегда все на высшем уровне. Особая благодарность Коноваловой Юлии
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 марта 2024, 13:56
Дякуємо за високу оцінку та відгук! Нам приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! 🍏😊
Проблема решена
Annya000 14 марта 2024, 12:39
Сьогодні на мою картку поступиса сума 20000 грн і картку одразу заблокували, я звязалась з підтримкою попросили надати документи про дохід, я надала довідки що я офіційно працюю обяснила що ще перед роботою мала заощадження, казала що мені срочно потрібні кошти так як кошти на ліки, так підримка відповіла мені що приблизний час розгляду місяць, я була просто шокована, заблокувати людині картку з коштами на ліки і плювати на людей вони хотіли це просто дуже підло
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 марта 2024, 15:39
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи та вже надіслав уточнення через месенджер, на які необхідна Ваша відповідь. Чекаємо на відповідь від Вас.
Взяли Ваше питання на контроль, ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо за результатом вирішення питання Вас.
Хочу сердечно поблагодарить Лик Ольгу Александровну за профессионализм и человечность. Кривой Рог. Отделение ул. Криворожстали 12.🙏☯️
* * *
Я сделал ошибку в номере реквизита и деньги ушли не на тот счёт. В течении 15 минут система ещё позволяет сделать возврат… На 13 минуте я снова вошёл в отделение банка. Ольга Александровна, без лишних вопрос, оперативно, решила мой вопрос. Деньги вернулись на карту и были проплачены в «правильном направлении». Ещё раз спасибо! Ваш клиент.✌️
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 марта 2024, 12:44
Дякуємо за Ваш відгук щодо нашого Співробітника! Це надихає нас до подальших зусиль у наданні Вам найкращого сервісу.🍏😊
IrynaKot999 13 марта 2024, 23:26
Я працюю у сфері електронних комунікацій. Тим не менше кілька днів тому зіштовхнулася із дуже неприємною ситуацією — постраждала від дій шахрая, який зламав акаунт моєї знайомої і від її імені звернувся з проханням позичити кошти. Усе виглядало настільки правдободібно, що критичне мислення вимкнулося і навіть на думку не прийшло, що це обман. Хоча про подібні випадки шахрайства я вже знала.

Опишу свою ситуацію в деталях. Моя знайома написала мені повідомлення у Facebook Messenger з проханням позичити їй кошти і до вказаного дня обіцяла повернути. Попросила надіслати на картку. При спробі надіслати кошти з Монобанку мені відобразилося ім'я та прізвище, яке не співпадало із ПІБ моєї знайомої.

Я перепитала, чи точно на цю картку треба надіслати кошти, адже у неї інше прізвище. Отримала відповідь, що так, саме на цю. Я переслала кошти. Сказала, що більше зможу надати під час зустрічі.

Коли я їй зателфонувала, виявилося, що її сторінку зламали і розсилають повідомлення з проханням надіслати кошти саме на цю картку. Це була картка А-банку. Звичайно, шахрай вже видалив повідомлення з номером картки, але ж я встигла зробити скрін і до того ж у мене була платіжна інструкція.

Це була субота — ні кіберполіція, ні банки у цей час вже не працюють. Проте є чат-боти. У цей же день я зробила все, що могла. Перше, що я зробила — написала заяву у поліцію. Друге — подала заявку у кіберполіцію. І третє — написала у чат-бот А-банку. Мені швидко відповіли, взяли всю необхідну інформацію і оформили заявку на шахрайство. Я поцікавилася, чи можу розраховувати на те, що мені повернуть кошти, які були перерховані неналежному одержувачу, який виявився шахраєм. Мені відповіли, що приймуть заходи згідно з внутрішніми інструкціями банку.

І хоча були люди, які запевняли, що реакції ніякої не буде.Тим більше я не є клієнткою А-банку. І 800 грн — це не та сума, заради якої хтось буде докладати зусиль, все ж я вірила, що зможу довести правду.

І буквально через три дні, у вівторок, мені зателефонували з А-банку і сказали, що повертають кошти, які у мене виманив шахрай.

Звичайно, такі випадки формують велику довіру до банку, вказують на небайдужість працівників і швидку реакцію на шахрайські дії.

Дуже дякую за швидку реакцію і за повернені кошти!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 марта 2024, 9:30
Дякуємо Вам за високу оцінку і відгук! Завжди раді допомогти! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mariia14 13 марта 2024, 18:51
Завжди допомагають з різними видами питань стосовно фінансової діяльності, чемні та оперативні в будь-який час доби!
Повністю задоволена роботою цього банку і співробітниками
З найкращими побажаннями співробітникам і підвищення зарплатні вам від керівництва 🤗🫶
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 марта 2024, 19:12
Дякуємо за відгук та високу оцінку, раді співпраці! Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
JKMUF1955 13 марта 2024, 12:28
Отделение по адресу: Днепр, ул. Батумская 11
В течении 5−6 лет на мой адрес Киев Автозаводская 93 кв. 28 приходят с определенной периодичностью письма на имя Козаченко Артема Алексеевича, который никогда не был зарегистрирован и не проживал по этому адресу. Письма про его задолженность перед банком. Последнее письмо было получено 12.03.24 и подписано начальником отдела по удержанию задолженности О. В. Шкапенко. Очень прошу принять определенные меры, искать мошенника Козаченко А. А. и не забрасывать нас письмами. Надеюсь на взаимопонимание.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 марта 2024, 14:24
Добрий день!
Не мали за мету спричинити Вам незручності, оскільки Банк адресує листи Клієнту на вказану при відкритті рахунку адресу, яка значиться у паспорті клієнта або інших документах.
Ми прагнемо виправити інформацію щодо адреси нашого Клієнта, тож просимо Вас надіслати нам на пошту help@a-bank.com.ua в темі «МінФін», документ, в якому буде зазначено інформацію про зареєстрованих осіб за зазначеною адресою. У разі відсутності Клієнта банку за даною адресою, ми актуалізуємо дані. Будемо раді допомогти!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mcfinss 12 марта 2024, 22:25
десь, приблизно рік тому, 2023. я хотіла придбати товар через олх. знайшла людину, все з нею узгодили, перевела кошти, але після, мене заблокували та товар ніхто не відправив. я звернулась на гарячу лінію банку, з приводу викрадення моїх коштів. залишила заяву. сьогодні, нарешті, крадія було «покарано», та кошти, які я втратила, мені було повернуто. я дуже вдячна цьому банку за таку роботу, за те, що не залишили це питання десь у «степях», та навіть через рік після, виповнили свою роботу, та допомогли вирішити мою проблему.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 марта 2024, 9:27
Ми задоволені, що вирішили Ваше питання. Будьте обережніше 🍏
Проблема решена
Drap . 12 марта 2024, 22:23
8 числа пришло уведомление с просьбой актуализировать данные о доходах и указать свой лимит по картам в течении месяца. Банком было установлено ограничение 60000, я повысил до 150000. Данные успешно актуализировались, но что я вижу сегодня?
«Владиславе, можливість проводити перекази на картки призупинена.

У березні Ви перевищили ліміт поповнення рахунків у 60000 грн. Для зняття обмеження та збільшення ліміту — за законом необхідно підтвердити джерело походження коштів."
Так для чего банк запрашивал информацию 8 числа и для чего я указывал нужный мне лимит? Чтобы в самый неподходящий момент мне заблокировали переводы по картам? Я уже предоставил в поддержку данные о своих официальных доходах, но судя по отзывам на минфине, ждать мне придется долго и нудно. Но благодаря этому случаю, я окончательно убедился в том, что нужно закрывать счет в этом «банке»
Абанк
Ответ банка
13 марта 2024, 11:31
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно постанови НБУ №110
від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум
надходжень на рахунки.
Дійсно бачимо Вашу відповідь на раніше відправлений запит, але
звертаємо увагу, що Фінансовий моніторинг перевіряє та аналізує
операції, згідно встановлених критеріїв, тому Банк запитує
підтверджуючі документи або пояснення в різних ситуаціях.
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації. Бачимо, що сьогодні Ви
надали підтверджуючі документи, їх прийняли до відома та збільшили по
Вам ліміт. Питання вирішено. Сподіваємось на подальшу співпрацю з
Вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Victoria96 12 марта 2024, 11:06
Більше року назад, (приблизно грудень місяць 2022 р) сестра замовила в інтернет магазині одяг, оплатила на карту даного банку! Як виявилось потрапили на шахраїв інтернет-магазину. Подзвонила до фахівця А-Банку з проханням зафіксувати заяву про шахрайство. Ми якщо чесно й не сподівались на повернення коштів.
11.03.24 року мені подзвонила представник банку та повідомила (нажаль в шоковому стані імʼя я не запамʼятала) ПРЕКРАСНУ новину на яку я навіть не очікувала, про повернення коштів по заяві!
12.03.24 року кошти повернули з ранку!
Ми просто були в шоці!
Гарно спрацювали, за що дуже вдячні!!!
Карти даного банку нема, але в подальшому планую завести, так як після даної ситуації, впевнена що працюють в банку на відмінно, та піклуються не тільки про своїх клієнтів.
Щиро вдячні 🙏🏻
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 марта 2024, 11:39
Завжди готові прийти на допомогу та будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів. 😉
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ikotochka 11 марта 2024, 17:57
Отделение по адресу: Одесса, ул. Липы Ивана и Юрия, 32
довго користуюсь цим банком і все пободається
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 11 марта 2024, 18:25
Дякуємо за довіру🥰
717top77777 10 марта 2024, 10:06
При каждом снятии наличности в Банкомате,
А-банк запрашивает ВИДЕОЗВОНОК, и что получаеться я планирую снять деньги в банкомате, банкомат не выдаёт так как в приложении пишется для подтверждении операции нужно произвести ВИДЕОЗВОНОК с оператором, при этом за мной уже выстроились Люди в банкомат, я не куда не отхожу набираю ОПЕРАТОРА, А -банка и сотрудник общается со мной по видео звонку на громкой связи и задаёт вопросы, и при этом вся очередь которая в банкомат стоят за мной и слушают мой весь разговор ВНИМАТЕЛЬНО…
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 10 марта 2024, 11:40
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Для можливості розібратись у ситуації детальніше, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Минфин
Ответ администратора
17 апреля 2024, 16:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
Khitsa 8 марта 2024, 16:31
Мені заблокували рахунок в моно банк і для виведення залишку указав реквізити цього банку, про що 100 разів пожалів.
Після надходження грошей запросило відео дзвінок, пройшов і після цього відмовили в обслуговуванні, але ок, все зробив, сказали термін перерахування до 3 днів. Пройшло вже 5, коштів немає а підтримка відповідає однаковими фразами як бот, про чергу ітд, але самі поставили регламент до 3 днів. Нікому не раджу користуватися даним «банком»
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 8 марта 2024, 17:30
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Ingvar66 8 марта 2024, 16:29
В супермаркеті «Варусі» м. Покров Дніпропетровської області невірно налаштовані розрахунково-касові апарати. Це призводить до того, що після покупок в категорії 'Продукти" з використанням картки банку не нараховується кешбек. Щоразу доводиться звертатися по допомогу до працівників банку. Хочу подякувати їм за те, що вони завжди терпляче і кваліфіковано допомагають.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 8 марта 2024, 17:31
Добрий день!
Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці. Операції поділяються на категорії, які визначаються по МСС ( код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
В деяких випадках МСС код не входить до переліку запропонованих, тоді кешбек автоматично не нараховується. На жаль, вплинути на зміну МСС коду у Банку відсутня можливість. Якщо у Банка є розуміння, що дана операція відноситься до обраної категорії кешбек нараховують по зверненню до служби підтримки.
Раді, що нам вдалось допомогти з вирішенням Вашого питання. 🍏
SergiP 8 марта 2024, 15:27
Погодив з банком суму для повного закриття свого боргу з урахуванням всіх витрат. Закрив це питання ще 16.02.2024 після чого сказали очікувати списання. На протязі 3х тижнів затягували час під різними приводами, то не бачать надходження коштів, то треба ще 10 гривень доплатити. А сьогодні написали що цього не достатньо і треба ще доплатити ще 5860 грн. Навіщо встановлювати умови які ж самі і не виконують?
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 8 марта 2024, 19:33
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки, та передали на опрацювання.
При погашенні заборгованості, рекомендуємо, орієнтуватись на інформацію, яка була надана, сьогодні, нашим Співробітником.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Patriarchmatvey 8 марта 2024, 8:25
Колись раді прикола оформив карту в <А Банку>
Але с часом зрозумів що цей банк є найкращим в Україні та навіть у світі!!!
Хотів подякувати вам за вашу роботу і за вашу повагу до клієнтів ви чудові.
Ваша солідарність до клієнтів є вашою фішкой. Так тримати.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 8 марта 2024, 8:44
Дякуємо за відгук! Раді, що Ви задоволені нашою роботою та повагою до Клієнтів. Ваша підтримка для нас важлива. Бажаємо приємного користування нашими послугами!💚
Минфин
Ответ администратора
13 марта 2024, 9:01
Відгук не зарахований (на 13.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
klarisastarling 7 марта 2024, 17:35
Картка на ім'я Сергій Шевченко 5169 1551 5092 1797 — шахрай з олх. Після передплати не відповідає та не надсілає товар.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 7 марта 2024, 17:52
Доброго дня!
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.8
USD 39.2 39.8
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.8
USD 39.2 39.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝