×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 50 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Банк не повертає мої кошти
Щодня відповідають очікуйте 5 робочих днів на перерахунок коштів, але пройшло вже 50 робочих днів
Не рекомендую користуватись даним банком, тому що ці гроші вже будуть не ваші!!!
Банком прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Питання переказу коштів знаходиться в роботі. Після здійснення переказу, Вам зателефонує наш Співробітник.
Комментарии (3)
Будьте Благословенні🙏
Комментарии (1)
Абанк це підтримка і не тільки фінансова
Комментарии (2)
Лучшие менеджеры только, а А- Банке
Комментарии (3)
Привітний персонал
Тому що, коли мені потрібно вирішити свої питання, то мені з радістю с цим допомогають і дуже швидко все вирішується. Дуже подобається те що коли знімаєш гроші, або їх відправляєш то це без комісії.
Комментарии (1)
Блокування
Комментарии (2)
Вирішення питань пов’язаних з шахрайством
І так як його банківська картка була від А-банку, я написала в службу підтримки клієнтів з приводу шахрайства. Я навіть не розраховувала що мої гроші можливо повернути, просто мені хотілося щоб цей шахрай був як мінімум заблокований банком, я ж скоріше за все була така не одна, кого він кинув 🤷
В службі підтримки мою заяву прийняли в роботу, і поставилися з повагою та розумінням до мене. В загалі я часто звертаюся до підтримки А-банку, мені подобається як швидко і чемно вони вирішують проблеми, і я вдячна їм за це 💛💙
В підтримці мені відповіли що заява уже в розгляді, але нажаль гроші повернути не має можливості 🤷 але, через приблизно два тижні, мені зателефонували із банку щоб дізнатися на ту саму картку мені повернути гроші чи на іншу) і наступного дня мої 4000грн були зараховані на мій рахунок 🤗
Сказати що я була здивована, це нічого не сказати))
Я вдячна А-банку і всим тим хто працює в цій банківській сруктурі. Для мене ви є найкращим банком вже 4-ри роки і змінювати свій улюблений банк я навіть не збираюся 💛💙 Дякую вам, ви найкращі 💯💞💞💞
Комментарии (4)
Заблокували кошти і максимально тягнуть час з перевірками
Це не банк, а якийсь прикол та знущання з людей
Комментарии (2)
Розблокування рахунка
Комментарии (5)
Допомога з проблемами
Комментарии (2)
Не рекомендую, вiдмовляють в транзакцii
«Операція на стороні закордонного сервісу, такі операції обмежуються системою безпеки банку. Рекомендуємо провести переказ іншим способом»
«На жаль відсутня можливість зробити дану оплату на користь отримувача. Радимо спробувати зробити оплату картою іншої платіжної системи»
Яким iншим способом?
Чому все працюе в приватi, моно, укргазi, а у вас нi?
То навiщо я клав на рахунок кошти, якщо Ви не найдете послугу?
Приносимо вибачення, що описана Вами ситуація викликали незручності.
Ліміт на Р2Р перекази через сторонні ресурси 30 000 на транзакцію екв. грн. Ліміт на Р2Р-перекази з валютних платіжних карток А-Банку на картки іноземних банків на за місяць — 100 000 екв. грн. Ліміт включає операції з quasi cash та Р2Р-перекази з валютних платіжних карток українських банків на картки іноземних банків. У разі перевищення даного ліміту операцію буде відхилено. Ліміти оновлюються кожного першого числа.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Будемо раді співпрацювати надалі!
Комментарии (2)
Допомога в ловлі шахрая
Замовив послугу на онлайн порталі, однак надавач послуги послугу не надав, хоч я перечислив гроші за виконання завдання на його картку А-банка. Він також заблокував мене через соціальні мережі. Одразу стало зрозуміло, що це шахрай. Я вирішив зв’язався з банком та повідомити про картку на яку збирав гроші даний аферист. Надії майже не було, адже він не виходив на зв’язок майже 2 дні від того моменту, як я йому перечислив гроші. Однак, після повідомлення про аферу до банку, буквально через годину, аферист почав «бомбардувати» мене смс, з проханням розблокувати його картку. Я знову зв’язався з банком та отримав детальний план, як діяти в таких ситуаціях. Врешті решт вже через день я отримав свої гроші назад на картку.
Те наскільки швидко відреагували працівники банку, викликає мою повагу та респект! Якби кожен банк мав би таку відмінну команду професіоналів, наш світ був би переповнений хорошими перемінами!
Ще раз величезне дякую!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Робота відділення
Комментарии (1)
Отзыв за обслуживание
Комментарии (1)
A BanК лутший банк!
Во-первых обслуживание на высшем уровне удобно что можно не только через Вайбер, но и через Телеграмм!
Также сотрудники отвичяют быстро и максимально понятно.
Так же хочю отметить интерфейс предложения АБанк24 очень удобный, но нужно немного добавить удобств например размер текста и т. д.
Банк очень крутой не нужно кучу бумаги подписывать и вообще появляться в отделе, все можно сделать на телефоне!
Этот банк идёт в шаг с будущим!
И это меня радует БАНК СУПЕР СПАСИБО!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (6)
Этот банк воры и мошенники воруют деньги личные и блокирую карты
На жаль, Банк не отримав на запит підтверджуючи документи від Клієнта, тому Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Наразі питання Клієнта успішно вирішено, результат вирішення Банк надіслав Клієнту повідомленням на вказаний в Банку номер телефону.
Комментарии (8)
Абанк
Комментарии (1)
Подяка відділенню Абанк , за адресою Євгена Котляра 12
Привітати з Новорічними святами
Та особливо відзначити керівника відділення Антоненко Сергія Ігоровича та заступника керівника Скибу Ольгу Олегівну за сумлінну працю та чуйність до мене
З повагою Головач Олена Олександрівна
Написать комментарий
Не советую этот банк
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи.
Комментарии (1)
Негативный опыт открытия карточного счёта в А-Банке.
Итак, Новый Год, новогодние скидки в торговых сетях, дома ремонт — это вводные. Для окончания ремонта необходимо приобретение дорогостоящих материалов, бытовой техники и прочие расходы. Т.к. А-Банк предлагает кредитные продукт в «Эпицентре» (как я понял у них бизнес партнёрство, а партнёры должны отвечать друг за друга, но может быть я ошибаюсь), я решил оформить кредитную карту «Выгода» у них. Онлайн регистрация и открытие счёта с выдачей минимального кредитного лимита прошли без проблем с помощью приложения А-Банка, без посещения офиса и общения с сотрудниками. За это большое спасибо и + одна звезда в карму.
Заказал товар в «Эпицентре» через сайт с бесплатной доставкой, о чём было сказано в условиях «Эпицентра», что при оплате картой «Выгода» и заказе через сайт будет бесплатная доставка. Однако, это оказалось враньём. Товар прибыл в пункт выдачи и там мне сообщили, что бесплатной доставки не будет. Ладно. Осматриваю товар, на нём есть повреждения, оформляю возврат. Обычно, в таких случаях, возврат происходит либо сразу, через терминал магазина, либо на следующий день. Здесь же это заняло 14 дней! Причём, мне пришлось обращаться на горячую линию «Эпицентра», ездить туда, потом идти в офис банка, стоять в очереди, смотреть как сотрудник банка настраивает клиентам телефоны, оформлять официальный запрос и т. п. негативные эмоции от потраченного впустую времени. А ведь самый ценный ресурс это не деньги, это наше время! Кроме того, это лишние переживания, что если деньги не вернутся вовремя, то проценты по кредиту придётся платить мне. В конце концов, мне удалось выяснить, что 10 дней деньги не мог вернуть «Эпицентр», а ещё 4 дня их не мог зачислить банк. Ну, ОК. Я это проглотил. Тем более, что после зачисления возврата от «Эпицентра» банк мне автоматом поднял кредитный лимит. Хоть маленькая, но компенсация за доставленные неудобства. Обрадовавшись, я нанял машину, грузчика, т.к. собирался купить крупногабаритный товар всё в том же «Эпицентре» и зная, что бесплатная доставка это фейк. Приехал в «Эпицентр», а перед Новым Годом там скидки, тысячи людей, погрузил товар на тачку повёз на кассу, выстоял очередь человек 20 и столько же, примерно, стояло за мной. Когда приложил телефон к терминалу, то пришло сообщение из банка, что моя карта заблокирована с предложением начать видеозвонок с банком!!! Ещё раз, медленно, тысячи человек, скидки, очередь, все спешат, крупногабаритный товар, нанятая грузовая машина, нанятый грузчик, а мне любезно предлагают через плохо работающий мобильный интернет по ВИДЕО пообщаться с банком! Естественно, я отказался от покупки, вернул товар, оплатил машину, грузчика и с «отличным» настроением буду встречать Новый Год без необходимой мне вещи. Спасибо всем!
P. S. Да, чуть не забыл, при попытке перевести платёж в рассрочку, которую банк называет беспроцентной, на самом деле они берут то ли 1,6% то ли 1,8% комиссии в месяц. Так что аккуратней там с оплатой частями.
Всем добра! Надеюсь не очень длинно и кому-нибудь поможет.
Перш за все бажаємо подякувати за те, що обрали Абанк для обслуговування.
Стосовно безкоштовної доставки, інформацію про яку зазначено на сайті «Епіцентр», а також щодо регламенту повернення коштів, ми зв'яжемось з представництвом даної мережі, для уточнення деталей та повідомимо Вас за результатом.
Щодо встановлення обмеження на картку, при спробі розрахунку, деякі платежі можуть вимагати додаткового підтвердження, тому в цілях безпеки картка може бути заблокована до підтвердження операції по ній. Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас незручності, але розмова з нашим Співробітником не займає багато часу та одразу після підтвердження, картка знову буде активна. До новорічних свят ще є час, тож Ви ще можете встигнути придбати бажаний товар з нашою карткою.
У разі, якщо розстрочка «Вигода» оформлюється на 3 або 6 місяців, річна, відсоткова ставка складає — 0,00001%, на термін 12 або 24 місяці — 75%. З інформацією про тарифи, Ви можете ознайомитись, за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-522/?lang=uk
Бажаємо Вам приємних покупок та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Комментарии (12)