×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.7 |
USD | 41.1 | 41.8 |
Все курсы банка |
Ольга — лучший работник банка
Спасибо за профессионализм и позитив в общении с клиентами. Дай Бог Вам процветания и мира
Комментарии (1)
Хорошие внимательные сотрудники!
Нам дуже приємно чути, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням. Назар завжди старається допомогти нашим клієнтам, і ми раді, що його увага та терпіння зробили Ваш досвід позитивним. Ми завжди готові допомогти!
Комментарии (2)
БЛОКУВАННЯ РАХУНКУ
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Згідно пункту 3.3.25.3. Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо: повернення неналежного платежу; списання комісії 30%.
Комментарии (3)
НЕ ЗАКОННЫЕ действия банка
Комментарии (3)
Розблокування рахунку
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми раді, що змогли допомогти. Ваша підтримка надихає нас працювати ще краще. Дякуємо, що обрали àbank!
Комментарии (1)
У банка нет службы поддержки
Моя история
Хочу сделать покупки в агромаркете, в мобильном приложении абанка заметил что есть кэшбэк в даном магазине 7%. Так как в приложении абанка у меня есть 4 карты (атб, болт, выгода, зеленая) я решил поинтересоваться у т.н. службы поддержки что необходимо сделать для получения кэшбэка в 7%, какой картой расплатиться, где оплачивать (онлайн, офлайн). Вот моя переписка.
Абанк, [02.10.2024 22:26]
Уточніть, будь ласка, детальніше, чим можемо Вам допомогти?
Андрей, [02.10.2024 22:27]
Доброй ночи, для получения кэшбэка по категории от агромаркета, с какой карты необходимо произвести оплату и оплатить необходимо онлацн или можно офлайн в самом магазине?
Абанк, [02.10.2024 22:27]
Для перевірки інформації підкажіть, будь ласка, по якій саме операції Вам не було нараховано кешбек?
Андрей, [02.10.2024 22:28]
Я обратился не по поводу незамчитаного кэшбэка, прочтите моё сообщение внимательно пожалуйста
Андрей, [02.10.2024 22:30]
Есть кто?
Абанк, [02.10.2024 22:31]
Уточніть, будь ласка, час/суму/дату операції
Андрей, [02.10.2024 22:31]
Какой операции?
Абанк, [02.10.2024 22:33]
Перепрошуємо😅
Для того, щоб отримати кешбек по цій категорії Ви можете сплатити будь-якою карткою (радимо кредитною), та кешбек зарахується лише на онлайн-покупки
Андрей, [02.10.2024 22:33]
Спасибо
Абанк, [02.10.2024 22:35]
Дякую за звернення на підтримку А-Банку!🍏 Якщо виникнуть питання, ми з радістю Вам відповімо!😊
После чего делаю покупку через карту «выгода» мне же т.н. служба поддержки написала что могу оплатить с ЛЮБОЙ КАРТЫ, замечаю что зачислили 1 процент
Дальнейшая переписка
Абанк, [02.10.2024 22:26]
Уточніть, будь ласка, детальніше, чим можемо Вам допомогти?
Андрей, [02.10.2024 22:27]
Доброй ночи, для получения кэшбэка по категории от агромаркета, с какой карты необходимо произвести оплату и оплатить необходимо онлацн или можно офлайн в самом магазине?
Абанк, [02.10.2024 22:27]
Для перевірки інформації підкажіть, будь ласка, по якій саме операції Вам не було нараховано кешбек?
Андрей, [02.10.2024 22:28]
Я обратился не по поводу незамчитаного кэшбэка, прочтите моё сообщение внимательно пожалуйста
Андрей, [02.10.2024 22:30]
Есть кто?
Абанк, [02.10.2024 22:31]
Уточніть, будь ласка, час/суму/дату операції
Андрей, [02.10.2024 22:31]
Какой операции?
Абанк, [02.10.2024 22:33]
Перепрошуємо😅
Для того, щоб отримати кешбек по цій категорії Ви можете сплатити будь-якою карткою (радимо кредитною), та кешбек зарахується лише на онлайн-покупки
Андрей, [02.10.2024 22:33]
Спасибо
Абанк, [02.10.2024 22:35]
Дякую за звернення на підтримку А-Банку!🍏 Якщо виникнуть питання, ми з радістю Вам відповімо!😊
Андрей, [02.10.2024 22:45]
Почему засчитали 1% кэшбэка вместо 7%?
Андрей, [02.10.2024 22:52]
/start
Абанк, [02.10.2024 22:55]
Ви розрахувались карткою Вигода, тому згідно тарифів картки нараховано кешбек 1%. Щоб кешбек був 5% необхідно було оплатити карткою Зелена чи Жовта
Андрей, [02.10.2024 22:56]
это всё шикарно, если бы до этого я не обратился в поддержку с вопросом
Андрей, [02.10.2024 22:57]
получается так что abank намерено меня обманул?
Андрей, [02.10.2024 22:57]
Андрей, [02.10.2024 22:58]
я оплатил любой картой банка абанк
Андрей, [02.10.2024 22:59]
Начислите мне оставшиеся 6% кэшбэка либо увольте сотрудника который мне дал ответ и его непосредственного начальника
Абанк, [02.10.2024 23:04]
Дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід. Від імені банку — просимо вибачення за це. І разом з тим, ми б хотіли зробити все можливе, щоб зараз вирішити Ваше питання
Андрей, [03.10.2024 8:39]
Сколько по времени вы будете делать всё возможное, чтоб решить мой вопрос?
Абанк, [03.10.2024 8:39]
Андрій Вікторович, доброго ранку, служба пiдтримки Абанку, мене звати Аліна.
Абанк, [03.10.2024 8:42]
Одну хвилину
Абанк, [03.10.2024 8:44]
Перевіряємо
Абанк, [03.10.2024 8:54]
Перевірили інформація. Кешбек з карти «Вигода» по данній операції становить 1%
Андрей, [03.10.2024 8:56]
Так и дальше?
Абанк, [03.10.2024 9:00]
Надалі проводьте такі операції проводьте через картку Зелена.
По итогу, ты хочешь узнать у представителей банка какую-то информацию, в ответ тебе дают неверную информацию умышлено или нет без разницы, меня как клиента это не интересует. После чего банк мне говорит ну так ты ж уже наступил на грабли, в дальнейшем уже будешь знать как дальше действовать. Нет доверия к банку что в дальнейшем такие же специалисты будут меня консультировать.
Нарахування кешбеку за партнерськими категоріями проводиться банком у разі використання будь-якої картки (за наявності кредитної) окрім картки Вигода, адже за нею нарахування відбувається в розмірі 1% на будь-які витрати. У разі оплати будь-якою з інших карток в банку нарахування буде проведено коректно згідно з категорією або партнером. Нами вже було проведено роботу з фахівцями для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому. Будемо раді нарахувати кешбек при нових оплатах. Дане питання є вирішеним під час розмови
Ваше звернення допомагає покращувати наш сервіс!
Комментарии (2)
Банк самый лучший услуги очень хорошие даже очень
Комментарии (4)
Умови угоди порушені банком на початку відносин
Надіслали документи, серед яких «Заява про відкриття рахунку», де вказано «прошу
відкрити мені поточний рахунок No*** у UAH та встановити кредитний ліміт
на наступних умовах:»…«6. Сума кредиту (ліміту) — від 1 000 грн до 200 000 грн. Ліміт до використання розраховується та встановлюється Банком виходячи з внутрішніх процедур Банку. Клієнт беззастережно погоджується із тим, що Банк має право на свій розсуд в односторонньому порядку встановлювати, зменшувати або збільшувати розмір дозволеного кредитного ліміту, про що Банк повідомляє Клієнта шляхом надсилання повідомлень через дистанційні канали обслуговування."
Але… на картці встановлено ліміт 0 грн. Отже в описаних умовах маємо нижню межу «від 1000», що означає не менше 1000, але банк одразу ж порушує вказані ним же умови і встановлює ліміт поза вказаними межами. Ну або ж угода може на думку банка укладатися частково, окремими пунктами. «Чудовий» початок взаємин.
Оператори підтримки при цьому пропонують типові скриптові поради без гарантій «активніше користуватися карткою» (як? піти купити щось на 0 грн?!), «надати документи», «подати в додатку заявку на зміну ліміту» (а для чого тоді вказана Заявка?)
В заяві Ви погоджуєтесь на приєднання до умов карти та надання на неї можливого кредитного ліміту від 1 000 грн до 200 000 грн.
Проте банк визначає можливість надання ліміту індивідуально для кожного клієнта, враховуючи різні фактори, зокрема кредитну історію. Щодня банк аналізує ситуацію з клієнтами, тому рішення щодо ліміту може змінюватися. Клієнт в умовах погоджується з тим, що банк має право в односторонньому порядку встановлювати, зменшувати або збільшувати розмір дозволеного кредитного ліміту на свій розсуд. Сподіваємося, Ви отримаєте бажаний ліміт.
Комментарии (12)
3 день не могут перевести деньги на другий банк
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (2)
Возврат средств
Карта моя в блоке больше года, неужели за это время нельзя было решить вопрос.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Ми наразі займаємось Вашим питанням, і як тільки заявку буде опрацьовано, ми обов'язково зв'яжемося з Вами.
Комментарии (3)
Вопрос банку
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що Аліна змогла Вам допомогти і ви задоволені результатом. Ваші слова підтримки дуже важливі для нас.
Комментарии (2)
Заблокировали снова карту
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (2)
Супер банк , який дійсно дбає про своїх клієнтів !
Комментарии (3)
Фахівець профі.
Комментарии (1)
Заблокували кошти та не повертають
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Комментарии (3)
Ловите кешбек;)
Оператору чата Назара большой плюс, как и банку.Недавно перешёл на него после Привата и очень доволен!!!
Комментарии (1)
Nice
Комментарии (2)
Заблокували карту і не разблоковують
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
На жаль, наданих документів було недостатньо. Дякуємо за надану інформацію. Наразі надані документи знаходяться на розгляді. За результатом перевірки Ви отримаєте повідомлення в Застосунок àbank24.
Комментарии (5)
Помощь при мошенничестве
Комментарии (1)
Шахраї
І тут все почалося… оператори включили бота і на всі питання була лише одна відповідь — вами досягнуто ліміту поповнень, банки забов’язані… про запобігання та протидію легалізації. перейдіть до чат-бота. Бот пише надіслати документи, надсилає — він їх не розпізнає. Пише оператору — вони теж включають бота з тим самим повідомленням. Я почала писати їм, мені відповідають, що мені не можуть надати інформацію про третю особу, хай сама. Пише сама- її ігнорують. Тобто поклав гроші — все, тепер ти ніхто. Дзвоню операторам — знов про третю особу і кладуть слухавку. Лише третя, Неля, виявилась адекватною людиною, вислухала і дала адресу пошти на яку можна надіслати документи. Невістка надіслала, ось уже дві доби немає реакції. Дві доби спроб звернутись до операторів, щоб дізнатись чи достатньо тих документів та статус звернення — відповідь та сама з посиланням на чат-бот. Писала я — мені пишуть хай сама. Просила, щоб відповіла їй людина і вона вже в чаті, а мені про третю особу. Питаю за яким документом, які статті і пункти порушено — називають 110 постанову, статті 7 і 11. Пункти які питаю — шукайте в інтернеті, ми не маємо про це говорити.
Питаю що це за ліміти, про які ніде не написано — «надати інформацію по ліміту неможливо, оскільки банк розраховує її динамічно та індивідуально для кожного клієнта».
Тобто мені віповідає оператор, але крутиться як вуж на сковорідці, щоб не сказати нічого конкретно, а невістку взагалі ігнорують.
Пішла до відділення, там теж мені про третю особу і «я працюю, ви мені заважаєте»… але врешті сказали, що блокують ВСІ рахунки від 5000грн! Чому не попереджаєте, що таке можливо, майте такі і такі документи на всяк випадок — «а що, нам казати, що не кладіть гроші, бо їх заблокують?»!!!
Врешті вийшло у невістки надіслати документи і у чат-бот. І додала підтвердження рідства — тут же пишуть, щоб прислала про підтвердження рідства.
Вони просто знущаються. І це не «фигура речи». Це справжнійтроллінг і стьоб. На спробу зняти гроші в банкоматі — напис «надайте документи про підтвердження надходження коштів на картку». Це що?! Які такі?!!! Я поклала гроші, свої власні, в мене є їх підтвердження, але я ніхто, а ось невістка має надати МОЇ квітанції, декларації. Банк хоче отримати документи про його власні операції. Це театр абсурду. Крутяться, але не називають конкретно, що порушено, лише — за постановою про запобігання… 110 банк зобов’язаний… і все. Що конкретно не кажуть, які ліміти не кажуть, документи не приймають, не відповідають, морозяться, відповідають не на питання, а загальні фрази. Кажу, що вона не може подзвонити зі свого фінансового номера, бо за кордоном, а вони у відповідь дають номер, на який треба дзвонити з за-кордону. Вони знущаються цілком осмислено. Просто тягнуть час.
Це «наперсточники», шахраї, які міняють правила під час гри, вигадують свої внутрішні банківські постанови, які повністю не відповідають і ігнорують українське законодавство. Ігнорують 62 статтю Конституції, що ніхто не має доводити свою невинуватість. А вони якраз це перекладають на клієнта. Повна зневага до клієнта, якій вже віддав їм гроші. Справу зроблено. Беруть чуже, а віддають, як своє. І, схоже, що віддавати не збираються
Ніколи, ніколи не майте справу з цим банком, з цими наперсточниками, шахраями
Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.
У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Комментарии (10)