×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Хороший сервис
Комментарии (1)
Шахраї
Перекинули всі квитанції, написали на протязі 24 год розглянуть і досі нічого, в підтримці таке як живих людей не має і відповідає однією смс «надайте документи», які ми вже надали.
Не раджу зв’язуватися з цим банком та читати відгуки перед тим як мати з ними справу.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Екварийнг
Далее обманным путем заставляют дальше ожидать, обещая волшебный звонок со стороны банка который должен вот вот прозвенеть, но каждый день поддержка банка просто продолжает нагло кормить завтраками.
Также в поддержке сказали пройти идентефикацию в банке. Обещая что сразу же после идентефикации деньги будут зачисленны на счет, чего не произошло и поддержка продолжает обманывать, и кормить завтраками.
Самый ужасный банк которым я когда-либо пользовался. Поддержка — дно! Как и сам банк!
Комментарии (1)
Ребята которые 24/7 помогают мне решать задачи
Написать комментарий
Заблокували рахунок бо на картку мені вислали 500 доларів
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки нами було адресоване особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Комментарии (4)
Класна, оперативна підтримка
Щастя Вам, злагоди, зручних графіків і стабільних серверів.
Написать комментарий
Немає оцінки,не варті за свою брехню.
Нам дуже шкода, що ситуація викликала негативні емоції. У разі, якщо не має впевненості, що операцію проводить власник рахунку банк може його обмежити до підтвердження транзакції. Банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта тому у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції банк може обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Але йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торгівельних точках без перешкод.
Написать комментарий
Дякую за допомогу!
Написать комментарий
Не дозволили відкрити віртуальну карту
Дякуємо за Вашу зацікавленість у відкритті картки в нашому банку. Ми завжди прагнемо забезпечити безпеку наших клієнтів, тому здійснюємо додаткову перевірку всіх заявок. На жаль, ми не можемо пропустити Вашу заявку на відкриття картки, оскільки службою безпеки були виявлені певні невідповідності. Безпека наших клієнтів є нашим пріоритетом, тому ми дотримуємося всіх необхідних процедур.
Нам дуже прикро, що Ваш досвід спілкування з нашою службою підтримки не відповідав Вашим очікуванням. Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Комментарии (4)
Обращение в чат банка
Комментарии (1)
Цей банк повне ***
Ніколи не відкривайте в цьому банку рахунки, заблокують гроші на картці і роками будуть їми користуватись, поки ви будете марно очікувати на повернення!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (2)
Блокування картки
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Написать комментарий
П2п Триугольник і Проблема
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Для повернення суми коштів у разі згоди банком проводиться процес дебетування, який може зайняти деякий час.
Ми наразі займаємось Вашим питанням, і як тільки заявку буде опрацьовано, ми обов'язково зв'яжемося з Вами.
Написать комментарий
Дуже сильно допомагають
Написать комментарий
Обслуговування
Комментарии (1)
Обслуговування
Написать комментарий
Відгук про А-банк 24
Комментарии (2)
Ольга — лучший работник банка
Спасибо за профессионализм и позитив в общении с клиентами. Дай Бог Вам процветания и мира
Комментарии (1)
Хорошие внимательные сотрудники!
Нам дуже приємно чути, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням. Назар завжди старається допомогти нашим клієнтам, і ми раді, що його увага та терпіння зробили Ваш досвід позитивним. Ми завжди готові допомогти!
Комментарии (2)
БЛОКУВАННЯ РАХУНКУ
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Згідно пункту 3.3.25.3. Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо: повернення неналежного платежу; списання комісії 30%.
Комментарии (3)