×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Блогодарність
Комментарии (5)
Помилився банк, а кошти втратив я
Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та були зафіксовані ваші зауваження щодо роботи нашого оператора для подальшого аналізу та вдосконалення сервісу. Також радимо звернутись до поліції для написання заяви. Як тільки правоохоронні органи нам відправить запит, ми передамо усі дані щодо шахрая, щоб спільно вирішити питання. Дякуємо за ваше терпіння!
Комментарии (6)
відгук що до а-банк
чудовий банк
хороше обслуговуваня
швидкі перекази
простий інтерфес додатку
Комментарии (3)
Банк відмовляється приймати 20-ти гривневі купюри
Комментарии (6)
Інформація щодо повернення заблокованих коштів готелем
Звернулась до банку онлайн за інформацією про строки повернення заблокованих коштів готелем.
Дуже швидко перевірили інформацію по картці, перевірили що кошти дійсно були зарезервовані надавачем послуг, надали загальну інформацію про повернення таких коштів, яку я в принципі не знала, бо стикнулася з ситуацією вперше.
В кінці ще отримала цікаву інформацію, яка не стосувалася питання банківських послуг, що дійсно підняло настрій.
Дякую
Дякуємо вам за ваш відгук! Ми дуже раді дізнатися, що ви отримали швидку та професійну допомогу від нашого спеціаліста Єви. Ми цінуємо ваш час і довіру до нашого банку.
Написать комментарий
Абанк
Зручно, вигідно і економно! Я задоволена. Дякую консультанту Олексію за допомогу і оперативне вирішення питання! Рекомедую Абанк!
Комментарии (1)
Підтримка Абанк як завжди на ручному гальмі.
Пишу: Хочу закрити свою картку і вставляю номер своєї картки 544122********. (Номер картки Абанк скопійована з мобільного додатку).
Співробітник бере номер моєї картки Абанк, вбиває в гуглі «пошук банку по номеру картки», заходить на якийсь лєвий сайтік і вбиває номер моєї картки, щоб перевірити приналежність картки до банку. Знаходить якийсь Лівійський банк і направляє в підтримку того банку в Лівані.
Це потужно, радий працювати з професіоналами своєї справи!
У разі необхідності закриття картки, прохання заповнити шаблон заяви, який було відправлено банком. Будемо раді подальшій співпраці
Написать комментарий
Заблокували рахунок ФОП
-фізична особа має право звернутись до суду з позовом про захист її гідності та честі;
-фізична особа має право на недоторканність своєї ділової репутації;
-фізична особа може звернутись до Суду з позовом про захист своєї ділової репутації.
При переказі заарештованих коштів на реквізити в іншому Банку, Ви вказуєте кодифікатор, тим самим поширюєте обвинувачення, яке ґрунтується на ваших особистих внутрішніх правилах. Тим самим паплюжите мою ділову репутацію.
Надайте факти, які свідчать про те, що кошти на моєму рахунку вбачаються такими, що мають незаконне джерело походження чи легалізацію. Якщо АБанк не цінує своїх клієнтів, то дайте хоч нормально забрати мої кошти — не через договір розриву відносин (який Ви вимагаєте підписати у відділенні) — а через тимчасове розблокування мого рахунку для переказу коштів на рахунок в іншому банку (Ваші співробітники не знають Договору, який ваш банк підписує з клієнтами — п. 3.3.25.4 — цитую: «через віддалене зняття обмеження на строк до 2х годин для переказу суми залишку через додаток а-банк24) — Я маю право перевести мої кошти віддалено, через розблокування.
Для тих, хто читає цей відгук — ні в якому разі не рекомендую відкривати рахунок підприємця у АБанку, співробітники не розуміють різниці між рахунком фізичної особи та рахунком 2600 — рахунком підприємця. Банк не усвідомлює, що блокуванням рахунку підприємця він завдає шкоди вашому бізнесу. Якщо вас заблокували, ви залишитесь один на один зі своєю проблемою, а у відділені вам нічим не допоможуть.
Мені шкода, що в такий важкий час намагаючись працювати офіційно, сплачувати податки, я зіштовхнувся з необґрунтованими обвинувачуваннями зі сторони банку, та з небажанням допомогти мені у вирішенні мого питання. Я обрав цей банк через позитивні відгуки моїх знайомих та наявність відділення у моєму місті, зручність застосунку, мобільність. Але не склалося. Можливо написавши сюди, на мене хоч звернуть увагу.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.
Банком було ретельно проаналізовано усі надані до банку підтвердження. За результатами даного аналізу було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Таке рішення банку є незмінним. На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Комментарии (8)
Хороша тех підтримка банку
Комментарии (1)
Блокировка карты. Некомпетентная поддержка.
2024.02.26 4850грн
Заблокировали карту по причине мошенничества. Спустя 8 месяцев сообщили мне о жалобе и просят вернуть деньги, на мою апелляцию не обращают внимание (все документы предоставил). Общался с оператором банка, он не компетентен на аргументы не реагирует и не хочет разобраться в данной ситуации.
Почему 8 месяцев они молчали?
Почему Я должен возвращать деньги за честные сделке на бирже. Хочу быстрее разобраться в данной ситуации и что бы рассмотрели мою заявку которую Я подавал они даже не смотрели.
Нам прикро, що сталась така ситуація. Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі співробітник з вами зв'язувався та пропонував декілька варіантів вирішення Вашого питання. Також переглянули спілкування з оператором та повідомляємо, що порушень не виявлено, проте ми завжди працюємо над покращенням сервісу для клієнтів та запишемо діалог для подальшого аналізу та прийняття рішення.
Комментарии (1)
Послуга «Перенести ліміти» яка не для всіх…
Тепер можна легко перенести ліміт з кредитної картки на сервіс Плати частинами
та Розстрочка та навпаки./
Я вже раніше звертався з цим питанням, що для мене ця послуга не доступна. В підтримці зазначила, що мені не доступно тимчасово, але 6 місяців це по вашому тимчасово?
Тобто в мене кредитний ліміт 70000 грн, а вже більше пів року Плати частинами 0.
І перенесення лімітів для мене не працює.
Хто пояснить чому кредитний ліміт по картці підвищується, а розстрочка та частинами 0.
Це тільки у мене чи ще у когось дана історія.
Чи даний вид кредитування для обраних?
Не розумію.
Написать комментарий
Заблокували картку і не повертають кошти
була написана і відправлена на пошту, на рахунок лишилось 2367 грн, це гроші які потрібні зараз на лікування, але банк їх не повертає.
В боті довго не могли дати відповідь на терміни перерахунку коштів, потім все ж таки написали 24 години. Минуло 48 годин коштів так і не має, в боті надається лише одна фраза «очікуйте», і знову термін доба. Написала на пошту фінансового моніторингу, на що мені послідувала відповідь, рахунок готується до закриття, це було 31.10.2024.
Сьогодні 04.11.2024 пишу в бот де ж кошти, мені вже нова відповідь приходить, що якісь гроші на якомусь резерві і резерв зніметься через 13−30 діб, а без цього перерахунок не можливий. Ок, питаю яка ж це сума знаходиться на резерві, відповіді не отримую, тільки мене ввічливо послали написав, что всі відповіді надали «гарного дня» на мою відповідь! Для більш детального розʼяснення відправили дзвонити на гарячу лінію, яка теж дивним чином не зʼєднує з оператором, бот говорить одну й ту саму фразу і кидаю слухавку. В чат боті надаються стандартні фрази, які не відповідають на питання. Питання про терміни перерахування залишку коштів, повністю наразі ігнорується! Сума яка могла бути у резерві за каршерінг, була вночі повернута на картку перед блокуванням. В чат боті цим питанням займатися не бажають, починають знущатися киданням стандартних фраз, на мою пропозицію розібратися, мені пишуть гарного дня.
Абанк надайте те відповідь? Коли очікувати
свої кошти, які потрібні терміново? Це вже якесь знущання!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Ваше питання наразі обробляється в банку, проведення дебетування коштів є можливим після завершення усіх операцій за рахунком на момент дебетування залишків коштів.
Комментарии (15)
Підтримка 0 з 10
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Наразі для передачі підтверджень джерела походження коштів застосовується бот
https://t.me/abank_docs_bot. Ми постійно проводимо роботу над покращенням його роботи та радо приймаємо зауваження.
Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
Комментарии (2)
Найкращий оператор Карина
Суть проблеми була в відсутності можливості відкриття кредитного ліміту (ціль кредита купівля холодильника (щоб мама знову посміхалася), сумма до 25000)
Коли почалась розмова з оператором Каріною все почалося стандартно, дайте довідки, документи і таке інше. Причиною писати цей відкуг став момент що людина, зрозумівши мене попрацювала зі мною і дуже детально допомогла знайти вихід з моеї ситуації, активна розумову тривала більше години та були труднощі (наприклад у довідках ОК-5, ОК-7 програма ДІЯ мені відмовила). Я хочу ще раз відмітити оператора Каріну, бажаю таким людям тільки теплого смачного та найкращого, Каріна ти найкраща 💞🙂
Раді, що Карині вдалося допомогти Вам знайти оптимальне рішення. Наш банк завжди прагне надавати індивідуальний підхід до кожного клієнта та робити все можливе для задоволення його потреб. Для фіксації подяки на співробітника нами було відправлено особисте повідомлення. Будемо раді, якщо Ви зможете відповісти на нього! 💚
Комментарии (1)
Надія допомогла увійти до Абанку
Написать комментарий
ЗАБЛОКИРОВАЛИ КАРТУ
согласно постановления НБУ от 27/08/2024 я не нарушил абсолютно ничего, никакие лимиты небыли нарушены, сумарно за 3 или 4 дня мне зашло чуть больше 30 тыс (30 848 грн), банк сразу мне блоконул карту как только я начал сбрасывать свои средства по своим нуждам, с запросом подтверждения входящих средств и куда я дальше хочу кидать и зачем и почему. капец? это как понимать, мне еще нужно отчитыватся перед банком за что и куда я буду перечислять, на запрос предоставить квитанции от тех людей кто скидывал мне я все пердоставил в телеграм бот но им все мало, предоставил документы о продаже авто 2 штуки тоже мало, что вам еще нужно? разблокируйте мне мои средства!!! я выведу и закрою счета навсегда!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Вам було відправлено повідомлення в обраний для спілкування з банком месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
Комментарии (3)
А банк не хочет разбирать мою проблему!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Комментарии (4)
повернули гроші за страховку
Вчора вибираючи страховку на наступний рік випадково її придбав. Відразу подзвонив в страхову, але там підтримка працює лише в робочий час. Зв’язався з підтримкою абанку, вони прийняли заявку і вже вранці гроші повернулись на рахунок.
Комментарии (4)
А-Банк очима клієнтів
Написать комментарий
Менеджер Алина SIP88484 А Банк
Пока мне не попалась менеджер Алина, сип номер 88484. Этот человек решил мою проблему за 10 минут, как оказалось, дело было не в правилах банка. А в нежелании делать лишнюю работу у других специалистов. Алина — чудесный менеджер, компетентный, и человек с большой буквы. Я рада, что такие люди работают у нас в банках и оказывают помощь и поддержку людям, когда это действительно необходимо. Я остаюсь клиентом данного банка, с надеждой, что они проведут беседу с сотрудниками, чтоб все равнялись на работу Алины. Из-за халатности остальных менеджеров, я чуть не осталась на улице в другой стране. Из-за профессионализма Алины — все мои проблемы решились за 10 минут.
Дякуємо, що продовжуєте обирати нас 💚
Комментарии (2)