Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Daniil666 5 октября 2024, 10:36
Сегодня обратился в Ваш чат по поддержке клиентов со своим вопросом, мне помогла оператор Ольга, она решила все мои проблемы, причем очень вежливо, грамотно и доброжелательно, я много раз обращался за помощью операторов других банков, но так как это сделала Ольга ещё никто не делал
Спасибо за профессионализм и позитив в общении с клиентами. Дай Бог Вам процветания и мира
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 октября 2024, 10:46
Дякуємо за відгук! Завжди готові допомогти, звертайтеся в будь-який час🤗
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
manul2024 4 октября 2024, 19:26
Не первый раз обращаюсь в службу поддержки, очень вежливые сотрудники, спасибо Назару за внимание, терпение и помощь!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2024, 19:48
Добрий день!

Нам дуже приємно чути, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням. Назар завжди старається допомогти нашим клієнтам, і ми раді, що його увага та терпіння зробили Ваш досвід позитивним. Ми завжди готові допомогти!
Проблема решена
Artem2222 4 октября 2024, 16:35
Нарешті через рік вирішили питання. Але якого ****** з 12800 я отримаю 9800~, я предоставив усе, що ви хотіли. Зараз мені співробітник банку говорить про те, що скаргу я не вирішив і запропонував повернути гроші, натякаючи, що іншого виходу в мене немає. Дуже незадоволений банком. Ще й рахунок закривають). Найжахливіший банк, гаразд рахунок закривають, комісія за закриття вона до чого, хоча б за цей рік «ВІДМІННОЇ» комунікації з клієнтом повернули б усі гроші
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2024, 19:12
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.

Згідно пункту 3.3.25.3. Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо: повернення неналежного платежу; списання комісії 30%.
Проблема решена
dimndostalomono 4 октября 2024, 15:00
Зарегистрировался в банке спустя время купил себе новый телеофн вошол в личный кабинет и пользуюс третитй день сегодня утром захожу пишет авторизаци отклонена пишу в банк говорят вы не можете пользоваться. жтим устройством на каком основание банк указует какое устройство мне использовать если я его подтвердил куак основное нет возможнОсти пользоваться другимм дальщше что как же закон о свободе выбора какое банк имеет право указывать какое устройство мне использовать
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2024, 16:23
Добрий день! Дякуємо вам за прийнятий дзвінок! Наш банк має політику безпеки, на підставі якої аналізується характер авторизацій та пристрої, з яких вона виконується. Спричинити таке обмеження можуть багаторазові входи з різних пристроїв в акаунт або ж одного пристрою в різні акаунти. Наразі Ваше питання є вирішеним, вдячні за Ваш сигнал
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Timf4 4 октября 2024, 14:01
Допомогли і вирішили проблему досить швидко, завжди були на звʼязку і підтримували, дякую всім А-Банк топ 🫶🫶🫶
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2024, 14:12
Добрий день!

Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми раді, що змогли допомогти. Ваша підтримка надихає нас працювати ще краще. Дякуємо, що обрали àbank!
Проблема решена
Мистер Икс 4 октября 2024, 10:49
Конечно же номинально такая служба есть, но можно ли назвать некомпетентность сотрудника или намеренное вранье (которое влечет за собой потерю финансовых средств, пускай даже незначительных) службой поддержки, я считаю что нет.
Моя история
Хочу сделать покупки в агромаркете, в мобильном приложении абанка заметил что есть кэшбэк в даном магазине 7%. Так как в приложении абанка у меня есть 4 карты (атб, болт, выгода, зеленая) я решил поинтересоваться у т.н. службы поддержки что необходимо сделать для получения кэшбэка в 7%, какой картой расплатиться, где оплачивать (онлайн, офлайн). Вот моя переписка.

Абанк, [02.10.2024 22:26]
Уточніть, будь ласка, детальніше, чим можемо Вам допомогти?

Андрей, [02.10.2024 22:27]
Доброй ночи, для получения кэшбэка по категории от агромаркета, с какой карты необходимо произвести оплату и оплатить необходимо онлацн или можно офлайн в самом магазине?

Абанк, [02.10.2024 22:27]
Для перевірки інформації підкажіть, будь ласка, по якій саме операції Вам не було нараховано кешбек?

Андрей, [02.10.2024 22:28]
Я обратился не по поводу незамчитаного кэшбэка, прочтите моё сообщение внимательно пожалуйста

Андрей, [02.10.2024 22:30]
Есть кто?

Абанк, [02.10.2024 22:31]
Уточніть, будь ласка, час/суму/дату операції

Андрей, [02.10.2024 22:31]
Какой операции?

Абанк, [02.10.2024 22:33]
Перепрошуємо😅
Для того, щоб отримати кешбек по цій категорії Ви можете сплатити будь-якою карткою (радимо кредитною), та кешбек зарахується лише на онлайн-покупки

Андрей, [02.10.2024 22:33]
Спасибо

Абанк, [02.10.2024 22:35]
Дякую за звернення на підтримку А-Банку!🍏 Якщо виникнуть питання, ми з радістю Вам відповімо!😊

После чего делаю покупку через карту «выгода» мне же т.н. служба поддержки написала что могу оплатить с ЛЮБОЙ КАРТЫ, замечаю что зачислили 1 процент

Дальнейшая переписка

Абанк, [02.10.2024 22:26]
Уточніть, будь ласка, детальніше, чим можемо Вам допомогти?

Андрей, [02.10.2024 22:27]
Доброй ночи, для получения кэшбэка по категории от агромаркета, с какой карты необходимо произвести оплату и оплатить необходимо онлацн или можно офлайн в самом магазине?

Абанк, [02.10.2024 22:27]
Для перевірки інформації підкажіть, будь ласка, по якій саме операції Вам не було нараховано кешбек?

Андрей, [02.10.2024 22:28]
Я обратился не по поводу незамчитаного кэшбэка, прочтите моё сообщение внимательно пожалуйста

Андрей, [02.10.2024 22:30]
Есть кто?

Абанк, [02.10.2024 22:31]
Уточніть, будь ласка, час/суму/дату операції

Андрей, [02.10.2024 22:31]
Какой операции?

Абанк, [02.10.2024 22:33]
Перепрошуємо😅
Для того, щоб отримати кешбек по цій категорії Ви можете сплатити будь-якою карткою (радимо кредитною), та кешбек зарахується лише на онлайн-покупки

Андрей, [02.10.2024 22:33]
Спасибо

Абанк, [02.10.2024 22:35]
Дякую за звернення на підтримку А-Банку!🍏 Якщо виникнуть питання, ми з радістю Вам відповімо!😊

Андрей, [02.10.2024 22:45]
Почему засчитали 1% кэшбэка вместо 7%?

Андрей, [02.10.2024 22:52]
/start

Абанк, [02.10.2024 22:55]
Ви розрахувались карткою Вигода, тому згідно тарифів картки нараховано кешбек 1%. Щоб кешбек був 5% необхідно було оплатити карткою Зелена чи Жовта

Андрей, [02.10.2024 22:56]
это всё шикарно, если бы до этого я не обратился в поддержку с вопросом

Андрей, [02.10.2024 22:57]
получается так что abank намерено меня обманул?

Андрей, [02.10.2024 22:57]

Андрей, [02.10.2024 22:58]
я оплатил любой картой банка абанк

Андрей, [02.10.2024 22:59]
Начислите мне оставшиеся 6% кэшбэка либо увольте сотрудника который мне дал ответ и его непосредственного начальника

Абанк, [02.10.2024 23:04]
Дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід. Від імені банку — просимо вибачення за це. І разом з тим, ми б хотіли зробити все можливе, щоб зараз вирішити Ваше питання

Андрей, [03.10.2024 8:39]
Сколько по времени вы будете делать всё возможное, чтоб решить мой вопрос?

Абанк, [03.10.2024 8:39]
Андрій Вікторович, доброго ранку, служба пiдтримки Абанку, мене звати Аліна.

Абанк, [03.10.2024 8:42]
Одну хвилину

Абанк, [03.10.2024 8:44]
Перевіряємо

Абанк, [03.10.2024 8:54]
Перевірили інформація. Кешбек з карти «Вигода» по данній операції становить 1%

Андрей, [03.10.2024 8:56]
Так и дальше?

Абанк, [03.10.2024 9:00]
Надалі проводьте такі операції проводьте через картку Зелена.

По итогу, ты хочешь узнать у представителей банка какую-то информацию, в ответ тебе дают неверную информацию умышлено или нет без разницы, меня как клиента это не интересует. После чего банк мне говорит ну так ты ж уже наступил на грабли, в дальнейшем уже будешь знать как дальше действовать. Нет доверия к банку что в дальнейшем такие же специалисты будут меня консультировать.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2024, 12:18
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок! Вдячні, що Ви звернули увагу на дану ситуацію.

Нарахування кешбеку за партнерськими категоріями проводиться банком у разі використання будь-якої картки (за наявності кредитної) окрім картки Вигода, адже за нею нарахування відбувається в розмірі 1% на будь-які витрати. У разі оплати будь-якою з інших карток в банку нарахування буде проведено коректно згідно з категорією або партнером. Нами вже було проведено роботу з фахівцями для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому. Будемо раді нарахувати кешбек при нових оплатах. Дане питання є вирішеним під час розмови

Ваше звернення допомагає покращувати наш сервіс!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ігор Кононенко 3 октября 2024, 20:44
А-банк очень хороший банк я в нём очень давно и не жалею что я есть его клиентом
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2024, 8:47
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви задоволені нашим банком. Ми цінуємо Ваш вибір та зробимо все, щоб Ви й надалі отримували тільки позитивні емоції.
taibadp 3 октября 2024, 13:52
Вчора повівся на рекламу і вирішив відкрити картку АТБ від абанка. За пропозицією надали 4в1 — АТБ+Болт+Вигода+Зелена.

Надіслали документи, серед яких «Заява про відкриття рахунку», де вказано «прошу
відкрити мені поточний рахунок No*** у UAH та встановити кредитний ліміт
на наступних умовах:»…«6. Сума кредиту (ліміту) — від 1 000 грн до 200 000 грн. Ліміт до використання розраховується та встановлюється Банком виходячи з внутрішніх процедур Банку. Клієнт беззастережно погоджується із тим, що Банк має право на свій розсуд в односторонньому порядку встановлювати, зменшувати або збільшувати розмір дозволеного кредитного ліміту, про що Банк повідомляє Клієнта шляхом надсилання повідомлень через дистанційні канали обслуговування."

Але… на картці встановлено ліміт 0 грн. Отже в описаних умовах маємо нижню межу «від 1000», що означає не менше 1000, але банк одразу ж порушує вказані ним же умови і встановлює ліміт поза вказаними межами. Ну або ж угода може на думку банка укладатися частково, окремими пунктами. «Чудовий» початок взаємин.

Оператори підтримки при цьому пропонують типові скриптові поради без гарантій «активніше користуватися карткою» (як? піти купити щось на 0 грн?!), «надати документи», «подати в додатку заявку на зміну ліміту» (а для чого тоді вказана Заявка?)
абанк
Ответ банка
Гость 3 октября 2024, 17:33
Добрий день!

В заяві Ви погоджуєтесь на приєднання до умов карти та надання на неї можливого кредитного ліміту від 1 000 грн до 200 000 грн.
Проте банк визначає можливість надання ліміту індивідуально для кожного клієнта, враховуючи різні фактори, зокрема кредитну історію. Щодня банк аналізує ситуацію з клієнтами, тому рішення щодо ліміту може змінюватися. Клієнт в умовах погоджується з тим, що банк має право в односторонньому порядку встановлювати, зменшувати або збільшувати розмір дозволеного кредитного ліміту на свій розсуд. Сподіваємося, Ви отримаєте бажаний ліміт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитрий Николаевич 3 октября 2024, 12:28
Бот постоянно отвечает как в чате так и по звонку в банк что не напишеш постоянно отвечает только ето Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2024, 13:11
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема решена
warlove 3 октября 2024, 8:22
Сняли 30% личных средств, я так и не понял за что, остаток суммы остался заблокирован на карте, и все, опять обещания позвонить, написать 3/5/7 дней …
Карта моя в блоке больше года, неужели за это время нельзя было решить вопрос.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2024, 11:50
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.

Ми наразі займаємось Вашим питанням, і як тільки заявку буде опрацьовано, ми обов'язково зв'яжемося з Вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Helena22Helena 2 октября 2024, 22:48
Я звернулась в чат банку із проблемой з входом у застосунок, швидко відповіла мені співробітниця на ім'я Аліна. Допомогла із вирішенням моіх питань, яких було декілька. Спілкуватись ми ретельно, стільки, скільки було потрібно, та крок за кроком все владнали. Аліна дуже професійно мені допомогла, я задоволена кінцевим результатом.дякую банку та окремо Аліні за підтримку та допомогу☺️
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2024, 9:42
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що Аліна змогла Вам допомогти і ви задоволені результатом. Ваші слова підтримки дуже важливі для нас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Daria Киктева 2 октября 2024, 21:49
Не дают верифицироваться, в чатах отвечает только бот чтобы я дала документы. Нет возможности даже дать эти документы так как чат меня не верефицирует. Не дают закрыть кредитный лимит! Я не буду платить никаких процентов за ваши блокировки! Свяжитесь со мной!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2024, 8:58
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
priora2171 2 октября 2024, 19:22
А-Банк повернув мені кошти від так званих кураторів в інтернеті, які беруть гроші за начання від якого користі, як з козла молока. Після мого звернення до банку було зроблено все що потрібно, щоб шахраї повернули кошти. На жаль Ощадбанк так не переймається і зовсім не захищає своїх клієнтів від шахраїв. Дякую щиро співробітникам А-Банку за фаховий підхід до роботи!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 19:50
Раді, що змогли допомогти💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ziko57 2 октября 2024, 18:00
Звернувся через месенджер до оператора, А банку через телеграм бота. Оператор майже миттево вийшов на зв’язок і швидко вирішив моє питання. Такої швидкості, я не бачив ніде.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 18:40
Дякуємо, що звернулися, завжди на зв’язку😉
Проблема решена
mykola2024 2 октября 2024, 15:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Анны Ахматовой, 5
Вітаю! Написав заяву про розірвання відносин з банком. Картою користувався для власних потреб, не часто. Заяву, банк отримав, ще 30 вересня та в чаті підтримки та за номером телефону банку повідомили, що питання буде вирішено до 1 дня всіх документів достатньо та мої особисті кошти перерахують на мій рахунок — іншого банку. Станом на сьогодні, неможливо щось з’ясувати, чат-бот присилає шаблоні відповіді, які навіть не відповідають на задані питання додзвонитись також неможливо. Немає контакту та поваги до клієнта. Повідомляли про вирішення питання протягом 24 годин, проте вже 3 дні не надають інформацію та ігнорують. Прошу вирішити дане питання в найкоротші терміни, у разі необхідності відправлю заяву до НБУ. Банк не рекомендую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 19:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.

Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TraderWin 2 октября 2024, 14:35
Отделение по адресу: Киев, ул. Чупринки Григория, 8/2
Обратился в саппорт по поводу кешбека, где мне все объяснили быстро и качественно;)Похвалили Дію и ее «качественную» работу)))
Оператору чата Назара большой плюс, как и банку.Недавно перешёл на него после Привата и очень доволен!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 15:07
Ми вдячні, за Вашу приділену увагу цій консультації. Ваша подяка вже передана відповідним фахівцям. Надалі проводжуватимемо надавати лише якісний сервіс 💚🔥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dallas35 2 октября 2024, 14:10
Працюють чудово
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 15:02
Вдячні за Вашу підтримку та високу оцінку нашої роботи! 💚🔥
Проблема решена
TetianaMM 2 октября 2024, 8:50
З власного рахунку перекинули офіційну заробітну плату на рахунок а-банк, потім з цього рахунку були перераховані кошти на поповнення мобільного, поверталися свої кошти на особовий рахунок і карта була заблокована під приводом фінансового моніторингу. Третій день виконуємо правила по наданню документів, ну звісно чат-бот їх не перевіряє і видхиляє тому що їх недостатньо…Тобто??? Офіційне підтвердження заробітної плати недостатньо? Ви взагалі адекватні??? Ніякого контакту з клієнтом не має! Жахливий банк! Поверніть кошти! І не пишіть тупе повідомлення, що це фінансовий моніторинг! Або знову надайте документи! Їх вже можна було вивчити!!!
абанк
Ответ банка
Гость 2 октября 2024, 15:04
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих документів було недостатньо. Дякуємо за надану інформацію. Наразі надані документи знаходяться на розгляді. За результатом перевірки Ви отримаєте повідомлення в Застосунок àbank24.
Qwer91 1 октября 2024, 22:11
Хотела выразить благодарность сотрудникам Абанка и службе безопасности.Имела неприятный опыт общения с мошенником, перевела на его карту деньги.Поняв свою оплошность, позвонила оператору банка ПУМБ, клиентом которого являлась, объяснила ситуацию, оператор оперативно передала информацию в Абанк (карта, на которую был сделан перевод), сотрудники службы безопасности счёт успели заблокировать, и мои деньги снять он не успел.Была в полиции, заявление зарегистрировали, в банк предоставила витяг, после выяснения обстоятельств мне вернули половину суммы.Благодарю сотрудников за оперативность и профессионализм! Если б не успели заблокировать карту, потеряла бы всё.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 12:50
Будьте обережні, а ми завжди на зв’язку, якщо Вам потрібна допомога💚
Проблема решена
Olenochka 1 октября 2024, 22:07
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Поклала за внутрішньобанківською довіреністю готівку в євро на рахунок невістки, яка за кордоном. Сума до 70000грн в еквіваленті. Просиділа у відділенні декілька годин виясняючи як покласти, щоб не було ускладнень. Ледве не божились, що таку суму не потрібно підтверджувати. Були лагідні і доброзичливі. Поклала гроші — їх в той же день заблокували. Невістка дізналась про це через 13 лише днів, бо до того щось купляла з тієї картки і не знала про блокіровку. Сповістили лише в застосунку під приводом сумнівних банківських операцій.
І тут все почалося… оператори включили бота і на всі питання була лише одна відповідь — вами досягнуто ліміту поповнень, банки забов’язані… про запобігання та протидію легалізації. перейдіть до чат-бота. Бот пише надіслати документи, надсилає — він їх не розпізнає. Пише оператору — вони теж включають бота з тим самим повідомленням. Я почала писати їм, мені відповідають, що мені не можуть надати інформацію про третю особу, хай сама. Пише сама- її ігнорують. Тобто поклав гроші — все, тепер ти ніхто. Дзвоню операторам — знов про третю особу і кладуть слухавку. Лише третя, Неля, виявилась адекватною людиною, вислухала і дала адресу пошти на яку можна надіслати документи. Невістка надіслала, ось уже дві доби немає реакції. Дві доби спроб звернутись до операторів, щоб дізнатись чи достатньо тих документів та статус звернення — відповідь та сама з посиланням на чат-бот. Писала я — мені пишуть хай сама. Просила, щоб відповіла їй людина і вона вже в чаті, а мені про третю особу. Питаю за яким документом, які статті і пункти порушено — називають 110 постанову, статті 7 і 11. Пункти які питаю — шукайте в інтернеті, ми не маємо про це говорити.
Питаю що це за ліміти, про які ніде не написано — «надати інформацію по ліміту неможливо, оскільки банк розраховує її динамічно та індивідуально для кожного клієнта».
Тобто мені віповідає оператор, але крутиться як вуж на сковорідці, щоб не сказати нічого конкретно, а невістку взагалі ігнорують.
Пішла до відділення, там теж мені про третю особу і «я працюю, ви мені заважаєте»… але врешті сказали, що блокують ВСІ рахунки від 5000грн! Чому не попереджаєте, що таке можливо, майте такі і такі документи на всяк випадок — «а що, нам казати, що не кладіть гроші, бо їх заблокують?»!!!
Врешті вийшло у невістки надіслати документи і у чат-бот. І додала підтвердження рідства — тут же пишуть, щоб прислала про підтвердження рідства.
Вони просто знущаються. І це не «фигура речи». Це справжнійтроллінг і стьоб. На спробу зняти гроші в банкоматі — напис «надайте документи про підтвердження надходження коштів на картку». Це що?! Які такі?!!! Я поклала гроші, свої власні, в мене є їх підтвердження, але я ніхто, а ось невістка має надати МОЇ квітанції, декларації. Банк хоче отримати документи про його власні операції. Це театр абсурду. Крутяться, але не називають конкретно, що порушено, лише — за постановою про запобігання… 110 банк зобов’язаний… і все. Що конкретно не кажуть, які ліміти не кажуть, документи не приймають, не відповідають, морозяться, відповідають не на питання, а загальні фрази. Кажу, що вона не може подзвонити зі свого фінансового номера, бо за кордоном, а вони у відповідь дають номер, на який треба дзвонити з за-кордону. Вони знущаються цілком осмислено. Просто тягнуть час.
Це «наперсточники», шахраї, які міняють правила під час гри, вигадують свої внутрішні банківські постанови, які повністю не відповідають і ігнорують українське законодавство. Ігнорують 62 статтю Конституції, що ніхто не має доводити свою невинуватість. А вони якраз це перекладають на клієнта. Повна зневага до клієнта, якій вже віддав їм гроші. Справу зроблено. Беруть чуже, а віддають, як своє. І, схоже, що віддавати не збираються
Ніколи, ніколи не майте справу з цим банком, з цими наперсточниками, шахраями
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 13:31
Добрий день!

Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.

У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝