Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
EdNik1963 1 октября 2025, 17:23
Четвертий місяць не можуть налагодити взаємодію з партнерами по нарахуванню кешбек, замість рішення реклама, який банк хороший, тому що у нього знижки на BOLТ та постійні дзвінки: повідомляємо, що прийнято рішенні передати питання на опрацювання партнеру, Це видають за рішення питання від банку, смішно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 октября 2025, 18:53
Добрий день!

Приносимо вибачення за негативний досвід. Ми вже написали Вам у приватні повідомлення і чекаємо на відповідь, щоб уточнити потрібні деталі та детально розібратися у ситуації.
Олена Синицина 1 октября 2025, 17:10
Здравствуйте, мне заблокировали виртуальную карту, так как я свой украинский паспорт отдала на обмен на ID.Мне служба поддержки а-бнк очень помогла, я 2 дня с 5ими общалась т.к., у меня не было времени.Но как только я им писала они подсказывали, что делать и терпеливо ждали мой ответ.Спвсибо им огромное за терпение.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 октября 2025, 17:55
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом💚
Tabriz9191 29 сентября 2025, 14:18
Целый год не мог открыть карту с временным внж в Украине точнее карту с которой можно делать перевод средств на другие карты, узнав что в abank -е можно очень рад и наконец-то могу принимать и отправлять средства спасибо команде это единственный банк в Украине для меня иностранца
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2025, 14:47
Дякуємо вам за теплі слова та довіру до нашого банку! 😊
Motodrola 28 сентября 2025, 13:22
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 64 пом 76
З банком співпрацюю дуже багато років, все було добре, але сьогодні було списано 500 гривень з мого дебетового рахунку власних коштів за нібито непогашення мого кредиту.
Переписка з службою підтримки нічого не дала мабуть в банку якісь проблеми, то до чого тут я. щоб не було в подальшому проблем буду закривати в ньому всі рахунки.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2025, 16:44
Добрий день!

Нам дуже прикро дізнатися, що у вас виник негативний досвід з роботою нашого банку. Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування.

Ми хочемо детально розглянути вашу ситуацію та допомогти з її вирішенням. Для цього ми надіслали вам повідомлення і чекаємо на вашу відповідь. Ми впевнені, що разом ми зможемо знайти рішення. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Вадим Михайлюков 28 сентября 2025, 5:38
Я багато років користуюся картками АБанку.Дуже ввічливі спеціалісти, професіональні відповіді, швидке обслуговування.У мене був депозит на рік.Я пенсіонер пройшов лікування, взяв кредит по зеленій картці в застосунку Абанк 24.В вересні закінчився депозит, зняв і погасив кредит.Без проблем як кажуть.Все нормально.Получаю пенсію, плачу в супермаркеті карткою ніяких проблем.Ще відкрию депозит для пенсіонерів.Дякую банку за працю!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2025, 8:10
Вдячні вам за довіру до нашого банку. 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VV BB 27 сентября 2025, 19:47
Являясь клиентом А-Банка, хочу выразить свою благодарность за высокопрофессиональное обслуживание. Особенно хочется отметить работу отделения в городе Буча Киевской области. Сотрудники этого отделения всегда демонстрируют высокий уровень компетентности и готовность помочь в любой ситуации. Их профессионализм и доброжелательность делают каждое посещение максимально комфортным и продуктивным. Я искренне ценю такой подход к клиентам и рекомендую А-Банк всем, кто ищет надежного и современного партнера в сфере финансовых услуг.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 сентября 2025, 20:10
Щиро вдячні за вашу рекомендацію та високу оцінку роботи нашої команди 🙌
Минфин
Ответ администратора
4 октября 2025, 10:01
Відгук не зарахований (на 04.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TheWolfMaster 26 сентября 2025, 11:56
Сьогодні виникла проблема з авторизацією, яка була оперативно вирішена службою підтримки. Дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 сентября 2025, 12:09
Дякуємо за відгук! Працюємо, щоб все було зручно й без затримок😊
annetteanime 26 сентября 2025, 11:45
Вчора в додаток прийшло повідомлення о блокуванні всіх карток в зв’язку з «досягненням ліміту поповнень за картками». Ніякого ліміту я не досягала, но це не основне. Основне, це то, що я зараз не можу закрити заборгованость за кредитною карткою цього банку, не дивлячись на те, що в повідомленні про блокування було сказано «погашення боргу залишається без обмежень»… Підтримка в вайбері не відповідає (тільки присилає одне і теж саме повідомлення про блокування).
Чому я не можу закрити борг в вашому банку?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 сентября 2025, 14:15
Добрий день!

Банки зобов'язані здійснювати аналіз фінансових операцій відповідно до вимог законодавства. У разі перевірки тимчасово призупиняється можливість проводити певні операції по рахунках. При цьому можливість поповнення для погашення боргу не закрита. Щоб надати більш детальне пояснення та рекомендації саме для вашої ситуації, просимо надати відповідь в особистих повідомленнях.
RomanRomav 24 сентября 2025, 21:01
Нещодавно з моїм другом трапилася неприємна ситуація: шахраї зламали його акаунт у Телеграмі та через нього попросили мене допомогти з переказом грошей. Я, на жаль, повірив і відправив 10 000 грн. Після цього друг звернувся до мене, і я зрозумів, що став жертвою шахрайства.
На щастя, співробітники А-Банку швидко відреагували на моє звернення, провели розслідування і повернули кошти на мій рахунок. Велика подяка банку за професіоналізм та оперативність у вирішенні цієї ситуації. Рекомендую А-Банк за чудову роботу!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 сентября 2025, 8:22
Дякуємо за відгук та за довіру до àбанку! 😊
Проблема решена
cornelia5 24 сентября 2025, 18:49
Абанк заставляє переходити на Visa з Mastercard, інакше карти будуть недійсні.
Для мене, як клієнта, нема жодної вигоди перевипускати карту, але мене заставляють це зробити, тому що Visa надає банку вигідніші умови. Взамін банк навіть не може зробити безкоштовну доставку за перевипуск пластику (хоча той же Монобанк організував доставку карти закордон безкоштовно).
Коли я звернулась у підтримку, мені погрожували закрити рахунки.
Це абсолютно неприпустимо і я дуже розчарована сервісом.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 сентября 2025, 9:28
Добрий день!

Банк обрав Visa як стратегічного партнера. Завдяки цьому партнерству банк зможе:
— швидше запускати нові сервіси;
— надавати кращі кешбеки та бонуси;
— зменшувати витрати та вкладати їх у розвиток сервісу.

Ваше питання з доставкою карти наразі в роботі. Ми завжди готові вислухати ваші побажання та пропозиції, адже ваша задоволеність є для нас пріоритетом. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
23251asa 24 сентября 2025, 15:37
Дуже хороше обслуговування, усі питання вирішуються швидко та якісно.
Дякую банку за професійність і турботу про клієнтів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 сентября 2025, 15:48
Ми цінуємо вашу довіру та підтримку 😊
Helix73 24 сентября 2025, 13:40
Я хочу поділитися досвідом щодо ситуації, пов’язаної з шахрайством при оплаті інтернет-замовлення.
Після оплати товару та неотримання замовлення, я виявив, що став жертвою шахрайства. Переказ коштів було здійснено на рахунок, що належить фізичній особі-підприємцю.
На жаль, мій банк не надав жодної допомоги у вирішенні цієї проблеми, повністю відсторонившись від процесу повернення коштів. В результаті, я був змушений звернутися до правоохоронних органів.
Я подав заяву до кіберполіції, що призвело до відкриття кримінального провадження. Весь процес, від моменту переказу коштів до отримання підтвердження про відкриття справи, зайняв значний проміжок часу.
Після отримання інформації про кримінальне провадження, я вирішив звернутися за допомогою до А-банку, клієнтом якого є особа, що отримала кошти. На моє приємне здивування, банк оперативно відреагував. Спілкування відбувалося швидко та ефективно, а протягом декількох днів кошти були повністю повернені на мій рахунок.
Хочу висловити велику подяку А-банку за професійний підхід та допомогу у вирішенні цієї складної ситуації. Їхня оперативність та клієнтоорієнтованість є чудовим прикладом ефективної роботи.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 сентября 2025, 14:17
Дякуємо за відгук! Ваші слова дуже важливі для нас. 💖
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Инна Замотина 24 сентября 2025, 3:09
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 35
Очень вежливые и отзывчивые операторы
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 сентября 2025, 10:14
Дякуємо за високу оцінку 💚
Проблема решена
NickBondarchyk 24 сентября 2025, 0:42
Много лет пользовался услугами Банка, но тяжело назвать конечно это Банком, закрыл карты, спустя время решил открыть карту, для личных целей. Загружаю приложение и сразу мне пишет ваши карты заблокированы, для выяснение обстоятельств, не понятно каких.Хорошо пишу оператору, закройте карту не актуально, множество есть хороших банков по сравнение с этим дном, на мою просьбу оператор думая 10−20−30 минут, потом отвечает: Ми робимо зі свого боку усе можливе для вирішення даної складності, я спрашиваю какие сложности ?? Ответ: Ви переживаєте, і це природно в такій ситуації. наразі просимо очікувати. Что ожидать не могу понять? И чего мне переживать? Я что депозит положил туда или что? На вопросы операторы не отвечают, не компетентны. Я досигпор не понял ничего.Короче карту не закрывают, буду писать письмо до Национального Банка.
абанк
Ответ банка
24 сентября 2025, 14:31
Добрий день!
Щиро вибачаємося за незручності, які виникли з вашою картою.

Після детального аналізу ситуації, ми виявили, що на момент вашого звернення до співробітника у вас дійсно була перевірка рахунку. На момент перевірки транзакції зарахування було призупинено, що стало причиною неможливості закриття карти.

Питання протягом обіцяного часу було вирішено, і ви знову можете користуватися картою у звичайному режимі. Дякуємо за ваше розуміння.
Лариса Полякова 23 сентября 2025, 14:11
Доброго дня. Хочу подякувати касиру та спеціалістам відділення місто Кропивницького, Соборна 14 за професійне та хороше обслуговування. Завжди запропонують нові акції та пропозиції. Вчора мені допомогли зручно та швидко зняти кошти з рахунку та роздрукували квитанції. Завжди приємно спілкуватись з усіма працівниками.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 сентября 2025, 14:33
Дякуємо за довіру та теплі слова 💛
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andre7777 23 сентября 2025, 8:50
⚡ Скорость обслуживания — мгновенная. Вопросы решаются в чате или звонком в кол-центр за минуты. Персонал всегда вежливый, реально помогают, а не просто отписки.
💵 Надёжность — на уровне. Чувствуется, что банк заботится о клиентах и держит марку. Всегда уверен, что мои деньги в безопасности, а сервисы работают даже тогда, когда у других всё лежит.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 сентября 2025, 8:56
Дуже цінуємо вашу довіру та підтримку💚
Проблема решена
Вадим Кирильчук 22 сентября 2025, 10:20
вітаю. моя дитина знімала кошти в Німеччині в розмірі 150 євро з єврової картки А-банку.
написало комісію 4,95 (замість 3 євро (2% від суми по тарифам).
ок, нехай ще комісія банку німецького то і виходить 4,95.

по факту знялося 183,04 євро. тобто при знятті 150 євро — 33,04 євро склала комісія, що становить 22% (трохи забагато, як на мене)

при зверненні на лінію А-банк зареєстрували звернення Заявка № 3926115 успішно створена!

але відповідь після розгляду була шикарна — ми все зробили правильно, всі питання до банку де знімалися кошти.

постає питання — ми клієнти А-банку, то ви не повинні вирішити чи надати повну інфо? а не просто відфудболити до іншого банку за кордоном.
Це лояльне ставлення до своїх клієнтів?

ось відповідь підтримки
питання стосовно конвертації і яку суму зняв банк-власник банкомату, необхідно саме до них задати
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 сентября 2025, 17:25
Дякуємо за відгук!

Ми перевірили інформацію за Вашою операцією. У банкоматі було обрано розрахунок у гривні, тому банк-еквайр (власник банкомату) здійснив конвертацію 8 645,14 грн у євро за власним курсом та виставив до списання 179,45 євро. Додатково банкомат утримав комісію 5,73 євро. Згідно з тарифами нашого банку, комісія за операцію склала 3,59 євро (2% від суми). Саме через конвертацію та комісію банкомату підсумкові витрати виявилися вищими, ніж Ви розраховували.

Щоб уникати подібних ситуацій у майбутньому, важливо звертати увагу на валюту розрахунку. Для картки в євро варто обирати саме євро, а для карток Visa у доларах — долар. Це дозволить уникнути зайвих конвертацій і комісій з боку іноземного банку.
Проблема решена
VikiBo 22 сентября 2025, 7:30
В прошлом месяце платила через Абанк коммунальные услуги. Один платёж не прошел, поскольку не все реквизиты были указаны. 26(!)августа компания, вернула этот платёж в банк. Но мне его так и не зачислили обратно на счёт. При попытке разобраться, банк пишет про какую-то заявку, которую они отправили компании, чтобы. она вернула деньги. Но деньги уже давно были в банк перечислены, а менеджеры почемуто пощволяют себе писать отписки и отмазки, ссылаясь на то, что я должна через 45 дней снова им написать, если деньги на счёт не придут. Что это за издевательство над клиентом???
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 сентября 2025, 15:39
Дякуємо, що поділилися досвідом!

Ми детально розглянули Ваше звернення — платіж вже зараховано на картку. Приносимо вибачення, що питання не було вирішено одразу, і вже опрацювали це з командою, щоб подібні зарахування відбувалися оперативніше.

Хочемо пояснити ситуацію: компанія повернула кошти без зазначення необхідних даних, тому ми не мали можливості автоматично зарахувати платіж. У таких випадках потрібне додаткове підтвердження у вигляді платіжного доручення.

Розуміємо, що це могло створити для Вас незручності. Інформацію вже передано для подальшого опрацювання, і ми працюємо над удосконаленням процесу, щоб подібні випадки вирішувалися швидше та зручніше для клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlexMariupol 20 сентября 2025, 9:27
Дуже гарний банк, та людини які там працюють!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 сентября 2025, 11:12
Дякуємо за оцінку👏
Iivanova 19 сентября 2025, 20:06
Банк, о котором могу сказать только хорошее. Внимательный персонал, мгновенное решение всех моих вопросов. Пришлось обратиться с заблокированной картой (мой косяк, забыла включить бесконтактные платежи). Вопрос решился за несколько минут, да ещё и за переоформленную карту с мастер кард на визу получила бонусный кешбек.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 сентября 2025, 20:29
Добрий день! Дякуємо, що поділились власним досвідом співпраці та залишили змістовний відгук. Ваша підтримка цінна для нас 🔥

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝