Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
AbrahamLincoln 9 января 2024, 10:51
Це найгірший банк з котрим коли небуть зустрічався.
Ситуація:
Купляю сім карту і вже через декілька днів поступає дзвінок з банку і розказують про якийсь кредит. Я їм пояснюю всю ситуацію. Кажуть що все ок.
Проходить декілька тижнів і вони знов дзвонять. Я знов пояснив ситуацію, потім подзвоним менеджеру якомусь ще додатково йому пояснив. Знов кажуть що все ок. Але ситуація повторюється знов і знов. А вони йдуть на нові кроки. Тупо продають умовні кредити до кол центрів.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 9 января 2024, 11:41
Добрий день! Нам шкода, що Ви відчули незручності в зазначеній ситуації. У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомлені. Додатково перевіримо коректність консультації наших Спеціалістів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LiyaS 9 января 2024, 10:49
Отделение по адресу: Одесса, ул. Малая Арнаутская, 57
Була приємно вражена обслуговуванням та сервісами (додатком). Швидко відкрили рахунок для ФОП і встановили сервіси.Приємний персонал.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 9 января 2024, 11:30
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Цінуємо Ваш вибір та раді співпраці! 🍏😊
Проблема решена
snaider475 8 января 2024, 20:51
Просто жах! Місяць назад написали, що ми блокуємо ваші кошти (а сумма велика понад 75 тис грн) через те, що була скарга на платіж, який надійшов на мою карту, надали всі документи, які потребувала служба моніторингу банку, я звязався з відправником, бо маю з ним контакт, він сказав що 100% ніяких скарг не робив, і може в будь якій формі це підтвердити, ми це теж сказали підтримці, а вони сказали чекайе, чекаємо 100500 днів, тільки через те, що банк придумав якусь скаргу, якої не було, питання вирішують не за лічені години як в монобанку, а місяцями, і поки «типу вирішують» користуються заблоченими без причини грошима!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 9 января 2024, 10:16
Добрий день! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Взяли питання Клієнта на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять особисто Клієнта.
Полезный комментарий
snaider475 11 января 2024, 9:22
Дякую, тільки Вам сюди написав, питання швидко вирішили! Питання вирішене, всі обмеженя зняті, ☺️
Проблема решена
tkache218 8 января 2024, 12:18
Добрый день. 23.12.2023 мною было написано заявление на вывод остатка денежных средств на мой личный счет в другом банке, в связи с разрывом договора по непонятным причинам! Оператор уточнил, что в среднем перевод осуществляется в течение 3-х рабочих дней. 26.12.2023 поступления нету, звоню в поддержку. Ответ службы поддержки: «На данный момент у нас небольшая очередь на обработку таких заявлений. Нам понадобиться еще 3 дня для перевода, ваше заявление принято, но не подтверждено!» Остается неделя до Нового Года, возможно, действительно большой ажиотаж и служба поддержки не справляется!!! 02.01.2024, звонок в службу поддержки. «Ваше заявление принято, средства должны поступить до 18:00 этого дня. Поступления средств нету, звоню 04.01.2024, опять же «Ваша заявление принято, ожидайте поступление в течение 3 дней» Денег я так и не получил!!! Операторы все время кормят завтраками «Ждите еще 3 дня, вам должны их обязательно перечислит» Не рекомендую этот банк к сотруднечиству
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 8 января 2024, 13:39
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KS2024 8 января 2024, 8:35
Дуже дякую співробітникам
А — Банку зі служби підтримки за професійне виконання ними своєї роботи та дуже ввічливе ставлення!
З повагою, Кратінов Сергій.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 8 января 2024, 8:48
Вдячні за високу оцінку нашої роботи!🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марія Коваль 7 января 2024, 15:09
Отделение по адресу: Ровно, ул. В. Черновола, 18
А банк є для мене надійним другом у вирішені любих питань та проблем, хоча перед цим я користувалась іншим банком і була дуже розчарована, але саме, А банк дав мені зрозуміти що банкам можна довіряти, бувають випадки коли фінансово невистачає на щось коштів то в розділі карти є швидко гроші, які можна взяти в борг, а потім повернути і знову скористатися послугою, а відсоток доступни по кишені, низький вам уклін, А банк та процвітаня.Немає питання якого, А банк невирішить, Рееомендую з власного досвіду.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 7 января 2024, 15:24
Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. 💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
briansid 7 января 2024, 12:55
Якщо плануєте Різдвяну відпустку і розраховуєте лише на кредитну карту від А-Банку, може бути новорічний сюрприз коли вам неочікувано, без попередження, в односторонньому порядку, посеред місяця знизять кредитний ліміт в 0.
Веселих свят від А-Банк🎄
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 7 января 2024, 13:35
Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми бажаємо розглянути описану ситуацію, більш детально, написали Вам в особисті повідомлення та просимо надати відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
380975402077 6 января 2024, 20:25
Отделение по адресу: Киев, пр-т Лобановского, 35
Вічлеві оператори, дуже зручно в користуванні,є знижки, дуже дякую вам 🙏
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 января 2024, 21:08
Дякуємо за високу оцінку та відгук! Дуже раді що Ви з нами! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Fonat2105 6 января 2024, 2:52
Отделение по адресу: Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 11
Всьо бистро, всьо точно, всьо зачотно, работа топ
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 января 2024, 10:51
Дякуємо за відгук! Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 😊🍏
Проблема решена
Danyilo 5 января 2024, 23:36
Перед моей регистрацией в данном scАмБанке так уж получилось, что меня заблокировали в Привате и я заполнил заявление на «Перерахування коштів«в данный банк
Как только мои средства пришли в этот «банк» мне моментально пришла блокировка карты с запросом от ФинМониторинга насколько я понимаю показать откуда деньги у меня впринципе беруться.Я уже думал заполнять заявление, но все-таки рашил обратиться в поддержку в Telegram что бы уточнить этот вопрос, на что поддержка мне сразу сказала что банк в обслуживании мне отказывает! Хотя в самом приложении банка досих пор висел пример заявления от ФинМониторинга, а в Телеграме оператор банка мне уже скидывает совсем другое заявление «Заява на перерахування коштів»я естественно уточнил нет ли варианта подтвердить что мои средства заработаны честным путем, но меня грамотно послали куда подальше
Я заполнил заявление на возврат средств в другой банк и уж думал что так же как и в Привате в течении 2−3 часов все вернут, но что-то пошло не по плану и в первые сутки мне средства не зачислили, я отписал поддержке повторно и мне дали четкий максимальный срок 3-е суток, идут 2 сутки и все так же денег нет, я отписываю поддержке и мне говорят «Мы делаем все возможное для решения вашего вопроса«я позадавал им вопросов, но четких ответов не услышал
Проходят 3 сутки и денег все так же нет, я пишу неоднократно в поддержку банка, но мне все так же говорят «Мы делаем все возможное», а на вопрос «Скажите максимальный срок возврата»мне ответить так и не могут, на балансе было 18000грн и я уже чувствую, что банк на эти 18000 решил раздать кредитов, вообще м решение перейти на этот банк было одно из худших в моей жизни, посмотрим что будет дальше!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 января 2024, 10:58
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.Рішення не підлягає перегляду.
Взяли Ваше питання, щодо переказу коштів на надані реквізити іншого банку, на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Проблема решена
Пппррр Ввпрро 5 января 2024, 20:56
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 11
Моя фамилия Валуйский Сергей, хочу оставить отзыв о данной конторе АБанк, хотя карточка у меня была А-Банк, но мошенничеством занимаются именно АБанк и предостеречь людей, обходите эту контору стороной.Суть дела, являюсь клиентом, вернее являлся уже лет десять, когда-то девушки цеплялись за руки в магазинах и впаривали эти кредитки. Вообще пользовался кредиткой, исправно платил проценты. А-Банк, подчёркиваю А-Банк поднял мне лимит на мою карту 80000 грн. Об войне в Украине я узнал находясь на пароме, следовал со Швеции в Германию, моя семья выехала в Польшу и мне нужно было их забрать. Имея при себе немного евро, я вспоминаю, что у меня есть кредитка А-Банк с лимитом 80000 грн. Я заправляю свой автомобиль с этой карты один раз, потом второй, забираю свою семью и едем в Германию, попытался заправить автомобиль, но оплата не проходит, я посреди автобана с пустым баком и без денег любимого банка. Связываюсь с мененджером А-Банка он мне пряснил, что лимит всем понизили до 5000 грн, так как Россия может захватить Украину и братья Суркисы уже на чемоданах. После этого я принципиально отказался возвращать долг А-Банку. Уже АБанк (не знаю, что это за банк, баз дефиса)подал на меня в Покровский районный суд, решения суда 28000 грн я должен вернуть АБанку, хотя я должен А-Банку, ну ладно, связывается со мной мененджер АБанка по имени Максим и предлагает реструктуризацію боргу, если Вы оплатите 16000 грн до 05.01.2024 одним платежом, Вы гарантировано получите письмо о закрытии долга. Ок, я оплачиваю эту сумму и ожидаю письмо, но тут мне звонит особа Светлана Ивановна, фамилию называть отказалась и в грубой форме требует в течение 10 дней оплатить ещё 12000 грн, спрашиваю, а как же новое условие, которое мне присла Ваш банк и я уже оплатил? она ответила, чтобы я не задавал глупых вопросов, банку нужны деньги для покупки Ф-16 самолётов, так как их банк покупает вооружения для армии Украины. Так что не верите этой конторе, лично я не собираюсь больше ничего им платить, условия по реструктуризації боргу я виконав.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 января 2024, 18:33
Добрий день! Дійсно, з впровадженням воєнного стану в країні тимчасово було заблоковано користування кредитними коштами. Та згодом, навіть в цій ситуації, ми намагалися надати ліміти кожному Клієнту. Тому Банком було ухвалено рішення надати Клієнтам кредитний ліміт для використання в межах до 5000 гривень на місяць. Пізніше ліміти були переглянуті, й наразі зазначені обмеження відсутні. Клієнти мають можливість отримання лімітів в межах максимальної суми. Звертаємо Вашу увагу, що Банк може в односторонньому порядку змінювати кредитний ліміт, відповідно до Умов та правил Банку, а саме до пункту 1.3. :«Сторони домовилися, що Банк має право, на власний розсуд, переглядати ліміт до використання в межах суми Ліміту кредитування, що зазначена в Договорі».
Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів. Також нашим Клієнтам були надані кредитні канікули, однак наразі обов'язковий платіж за договором необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі. Стосовно Вашої ситуації, через те, що Вами не були виконані умови погашення боргу, платежі накопичувалися та сума заборгованості за карткою збільшувалася. Через це, за відсутності погашення, угода тривалий час була на прострочці та Банк був вимушений звернутися з позовом до суду. Наразі є встановлене судове рішення, де чітко зазначені суми які підлягають сплаті.
Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки, та ситуацію яка у Вас виникла з Банком. Нами буде розглянуто всі можливі шляхи вирішення та за результатом Ви будете проінформовані.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natashaGra 5 января 2024, 20:51
Ради интереса открыла сегодня карту, все как у всех- лимит сразу 0. Обращение в поддержку — отписки, что тут, что в службе поддержки. Ни на одну букву не изменяются. Алгоритм по кредитам в банке похоже плох, или очень плох. Так как в остальных банках вообще без проблем был лимит. Приложение, так же как и 2 месяца назад ни кнопки закрыть карту, ни кнопки выбрать мессенджер для общения с банком. А не только звонки. О времени звонков из банка о такой функции наверное разработчик не знает. Хотя в другом банке уже знают когда мне звонить. На работе штрафы за звонки. Когда же вы наконец клиентов своих начнёте уважать!!! И здесь не отображается отделение в каменце-подольском. Хотя до последнего времени было
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 января 2024, 13:27
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.

Кнопка самостійного закриття картки не з'явиться в застосунку найближчим часом. Ми обов'язково звернемо увагу на Ваше побажання щодо цього. Наразі картку в нашому Банку можна закрити дистанційно, звернувшись до Служби підтримки зручним для Вас способом, зателефонувавши за безкоштовним номером 7776 або через чат-онлайн (доречі, обрати месенджер завжди є можливість в розділі «Інше» — «Служба підтримки». Спробуйте, будь ласка).

Стосовно відділення в місті Кам'янець-Подільський, то в застосунку АБанк24 відділення є. Достатньо для пошуку лише ввести перші три літери назви й застосунок знайде Вам це відділення.

А щодо дзвінків, хочемо зазначити, що відповідно до Умов та правил, з якими Ви особисто погоджуєтесь при відкритті рахунку, а саме щодо пункту 3.3.2.:« Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна умов Договору, інформування про розмір заборгованості по кредиту, що проводяться банком акціях, проведення опитування про якість обслуговування, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів і т. д., в тому числі отримання згоди клієнта на вищевказані дії) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному додатку, повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі)». Ми оновимо дані й надалі дзвінки не будуть надходити до Вас.
HeleneZakdn 5 января 2024, 19:39
Уже три месяца как заблокировали счет. Мало того что звонили месяц, кидают гудок и скидывают. Но долгожданный звонок случился и начали рассказывать откуда, чего и так далее. Придумали себе мифические «скарги». Хотя два этих платежа от одного человека, моего знакомого)) Но ладно, сказали предоставить скрипт и т. д. Я же все это предоставляю, через пару недель пиши спрашиваю:«как у Вас дела?«. А мне в ответ говорят, ну вот вы должны скинуть документы (которые я раньше скинула) и говорят, что мы ждём документы. Ну я опять же кидаю все это. Через пару недель пишу спрашиваю:»как дела?». В ответ как обычно свои заезжыные копипасты с ответами, вообщем ЖДИТЕ. Сегодня уже 5 января, не привета не ответа. Банк мошенник, кормят завтраками и больше ничего. Может будем что-нибудь с этим наплевательским отношением делать? Возьмите пример с моно, надо фин мониторинг, пожалуйста 2 минуты и все вопросы решены. А вы. слов на вас нет.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 января 2024, 20:31
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Татьяна Бойчук 5 января 2024, 17:10
А-банк вийшов на зустріч і повернув кошти у сумі 2500грн., які були мною відправлені шахраям на картковий рахунок А-банка. Подзвонила я на гарячу лінію «А-банк» лише через 2 тижні після факту відправлення коштів шахраям. Повідомила точну суму, дату і час транзакції. Була приємно здивована, коли через 2 дні — зателефонували і повідомили, що можуть повернути мої гроші. Щиро дякую! А також окреме спасибі оператору Юлії особистий номер 88043, яка спробувала уважно розібратись, бо спочатку кошти по якісь причині не надходили мені довгий час.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 января 2024, 18:20
Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Світлана Зембіцька 5 января 2024, 14:12
З цим банком я вже більше 10 років, хоча до відділень зверталась тільки двічі. Чому? Тому що все що мені потрібно, я можу здійснити у своєму смартфоні: додати нові картки, здійснити будь які виплати і перекази, отримати вивиски по кокретному платежу і по рахунку від однієї прації, або за період по рахунку за надходженнями, або за витратами, є чималий перелік депозитних і валютних операцій, які можливо здійснити, проте для мене -літньої особи важливо мати зв’язок з банком.
Я дуже задоволена роботою колцентру банку, який на зв’язку 24/7. Це дуже важливо особливо під час війни, оскільки за відсутності електрики, або інтернету складаються різні ситуації при розрахунках картою в магазинах або при поповненні картки в апаратах самообслуговування. Проте гаряча лінія А-банку завжди відповідає, в будь-який час дня і ночі. Я впевнена, що мої гроші нікуди не пропадуть і двічі не спишуться, якщо в магазині термінал пагано працює. Працівники кол-центру завжди вічливі і спокійно допомогають додавати нові послуги тим, хто не дуже розбирається в роботі своїх телефонів.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 января 2024, 16:37
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Liudmylasvyryd 5 января 2024, 12:38
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 35
Добрый день. Хочу поблагодарить сотрудников А-банка отделения г. Чернигов просп. Мира,35 за профессионализм, отзывчивость, внимательное отношение к клиентам и их умение быстро и качественно решать вопросы.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 января 2024, 12:44
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Минфин
Ответ администратора
9 января 2024, 13:55
Відгук не зарахований (на 08.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
380638840611 3 января 2024, 15:44
В додатку я побачила послугу «розстрочка на витрати». Вирішила скористатися нею, але не до кінця ознайомилась з умовами. Планувала виплачувати більші суми і виплатити достроково. Але так, як ситуація в країні не стабільна-взяла максимальний термін для страховки. Але за умовами послуги, відсотки нараховуються на весь термін і при достроковому погашенні сума по відсоткам не зменьшується. Я звернулася до А-банку з проханням скасувати мою останню операцію. А-банк з розумінням поставився до моєї проблеми. Не дивлячись на те, що проблема була у моїй неуважності, все одно пішли на зустріч і відмінили оформлення моєї розстрочки. Тим самим зекономили мені чи малу суму грошей. Дякую А-банк за людяність і розуміння!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 3 января 2024, 16:13
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
Проблема решена
KsenijaDzvin 3 января 2024, 10:53
Від 11 грудня 2023 року мені обмежили в користуванні власними коштами.На моє звернення була відповідь, що тимчасово обмежено…я надала всі відповіді про надходження коштів, чеки і т.д. Після чого мені зовсім заблокували додаток, мотивуючи статтею 15, та розірвання ділових стосунків та повернення власних коштів на мій рахунок іншого банку.Заява написана мною 19 грудня 2023 року досі в роботі. Працівники кожен день надають одні і ті ж відповіді: Заява в роботі.Час вирішення 3 робочих дні.Просимо вибачення, час розгляду може бути збільшений. Чим ви взагалі там займаєтеся? Якщо ваші працівники некомпетентні в цій справі, розблокуйте мені додаток я сама переведу власні кошти! І на цьому всі ділові відносини закінчуться! В мене не так багато там коштів щоб перевіряти!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 3 января 2024, 12:26
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Олександр він 3 января 2024, 10:25
Отделение по адресу: Винница, ул. Скалецкого, 9
Максимально наглые менеджеры, закончился вклад который сам открывал в приложении, утром в 8.50 звонок, приходите к нам в отделение для лонгации, говорю ей что я сам его переоформлю в приложении так же как и сам открывал, нет, вам нужно обязательно подойти, причем в приказном порядке, говорю что не удобно ехать + с работы отлучаться, начинают мне по телефону какую то чушь нести что нужно данные и фото обновить, вопрос к руководству, почему на мои данные без моего присутствия заходят и мониторят сотрудники отделения и заставляют приехать именно к ним на Скалецкого, хотя депозит делал сам в приложении, так понимаю что планы горят и хотят что-то ещё втюхать как обычно
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 3 января 2024, 12:44
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Jasmine13 2 января 2024, 17:18
Вирішила провести оплату за реквізитами, вже за 00:00 2 січня. Запропонували пройти відеоверіфікацію, для підтвердження оплати.
Задавали питання різноманітні, чи впевнена я з оплатою, чи платила я раніше цій людині і тд. Мало того, що мені з жахливим станом (бо я хворію) довелось ще спілкуватись по відео з відділом моніторингу, так ще й картку після цього заблокували. Кредитний ліміт прибрали. «Оплату можете проводити тільки за власні кошти». А нахіба ви мені тоді треба? Мені було терміново потрібно провести оплату.
Карту запропонували пере випустити через додаток, щоб я могла користуватись нею знову. Але дякую! Не збираюсь більше звʼязуватись з вашим банком.
Питання: навіщо рубати ліміт, кидати обмеження, якщо ви мені вже зателефонували та я підтверджую свій платіж.
Це я буду потім повертати гроші, а не ви! Які переживатєльні люди.
У працівників моніторингу паранойа?)
Дуже довго цікавився за що ж оплата) так цікаво ж.
Втім, ця історія для тих хто хоче звʼязатись з Абанком. Не робіть моїх помилок. Добре, що у мене три кредитки, та інший банк виявився адекватним.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 января 2024, 17:31
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Для можливості розібратись у причинах блокування картки після дзвінку, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 43.1
USD 39.6 40.2
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 43.1
USD 39.6 40.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝