×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Заблокували вхідний Swift переказ за кородону
Нагадуємо, що Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу, тому він має повне право потребувати від клієнта додаткову інформацію щодо джерел зарубіжних коштів відправника, що і було в цьому випадку.
Наші Спеціалісти детально перевірять інформацію по Вашому переказу і за результатом зв'яжуться з Вами.
Комментарии (1)
Получение перевода
Написать комментарий
Банк спаситель !
Написать комментарий
Виплата допомоги
Всім хто в березні успішно подав заявку і не отримав виплату — кошти по заявці ще не надійшли в Бнк для зарахування.
Щойно кошти надійдуть в Банк, на Вашу картку «єПідтримка» буде зараховано 6500 грн.
Очікуйте повідомлення про зарахування. Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
ОСТОРОЖНО МОШЕННИК 5375 2351 0666 7890
ФИО-Анастасия Викторовна К
Написать комментарий
Положительный отзыв
Комментарии (6)
А-БАНК НЕ ВІДДАЄ ВАЛЮТУ
У яких відділеннях, яка сума не відповідають, тобто для зняття ВЛАСНИХ коштів потрібно обїхати всі працюючі відділення (які звісно працюють з 10.00 до 15.00), вистояти черги і тоді можливо (а можливо ні) вдасться забрати свої кошти
Банк не виконує своїх зобов’язань перед клієнтом, не шукає шляхів вирішення проблеми та списує на все підряд, аби не віддати кошти.
Щоб отримати валютний депозит не обов'язкового звертатися до відділення. Ви можете зарахувати кошти на Вашу картку та при можливості отримати готівку. Дійсно, на разі готівка у відділеннях потрапляє лише від обороту, тому наші фахівці радили уточнювати інформацію про наявність готівки саме у відділеннях Банку. Ми зв'яжемось з Вами для вирішення питання.
Комментарии (5)
Заблокували вхідний Swift переказ.
Постановою НБУ № 78 від 22.04.2022р. внесені зміни в Постанову НБУ № 18 від 24.02.2022р., якими Національний банк запроваджує додаткові заходи для запобігання непродуктивному відтоку капіталу, а саме — здійснення операцій «quasi cash» із гривневих рахунків клієнтів з 20.04.2022р. тимчасово обмежено.
Нагадуємо, що Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу, тому він має повне право потребувати від клієнта додаткову інформацію щодо джерел зарубіжних коштів відправника, що і було в цьому випадку, тому що операція переказу коштів від відправника до одержувача була повторна.
Ми йдемо Вам назустріч та зарахуємо кошти на Ваш рахунок, однак при подальших платежах Банк не зможе зарахувати перекази, якщо кошти будуть надіслані на закордонні рахунки з порушенням чинного законодавства України.
Написать комментарий
Обманывают клиентов на обмене валют
25.04.2022 в кассе выдали 1000$, 10 купюр по 100$.
в тот же день поехал поменять в обменнике.
Обменник одну купюру забраковал, якобы она стиранная и им там в приборе видно.
ну ок, пошел в другой обменник, третий — ситуация аналогичная — не принимают.
26.04.2022 пошел обратно к ним в отделение, чтоб или поменяли купюру на другую или поменяли на гривну раз других нет.
Кассир начала говорить, что выдавала не «она лично» и вообще на купюре не написано где ее выдали (ну вы поняли настрой). Начала говорить что банк ПУМБ и Приват работают с ветхой, говорю — ну классно устроились, выдавать купюры которые сами же потом назад не принимают.
Начали говорить надо же на месте проверять, а как проверять? я обычный человек пришел в отделение, что выдали то и выдали, как я глазами могу ультрафиолетом посмотреть на купюру нормальная она или стиранная/ветхая. ну да немного выглядит как потасканная, но зачем тогда такую выдавать?
Итог такой — отделение в г. Днепр, пр. Слобожанский 91 А-Банка обманывает клиентов, выдавая им старые/потасканные купюры которые потом назад не принимают и отсылают клиентов куда по дальше.
При получении средств в кассе, Вы как Клиент, можете проверить точную сумму выданных Вам средств и качество полученных купюр не отходя от кассы. В случае, если состояние купюр вызывает замечание, Вы можете обратиться к Сотрудникам с требованием обмена купюр, также не отходя от кассы.
Касательно отказа, то кассир оценивает купюру, которые вы предлагаете к обмену и принимает решение об обмене.
Наш Банк не работает с инкассо. Поэтому, иностранную валюту мы принимаем только в надлежащем состоянии. К сожалению, если валюта имеет дефекты, что в дальнейшем делает невозможным ее реализацию, то кассир может отказать в ее приеме согласно сообщению НБУ № Э.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на Ваше дальнейшее обслуживание.
Комментарии (1)
Переказ було повернуто
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників.
Написать комментарий
Дякую! Банку а-банк за те, що вашим банком користуються багато шахраїв.
Комментарии (1)
Блокировка карты без возможности запросить остаток средств на счёте
Комментарии (2)
Заблокировали счет
Была отмена по покупке из-за наличия товара, сумма возвращена сразу, а кешбек отменили не сразу, технически это не мои проблемы. Естественно возник минус кешбека, в любом банке минус перекрывается другим кешбеком за пару недель, никто никого не блокирует, всё идет своим чередом без каких либо проблем. Но здесь трешняк полный, полностью счет недоступен. Паршивый поступок, т.к. заблокировали и мои средства и требуют возврата денег с налогами и прочими не моими расходами.
Написать комментарий
БЛОКИРОВКА СЧЕТА
Если на вас поступает жалоба, обоснованная или нет, банк заместь того что бы вам позвонить или уведомить вас о ситуации.
Поступает по чертовски, выжидает момента и как вы только пополните свою карту на нормальную сумму, сразу появляется блокировка счета, хоть и жалоба уже весит как пару недель, а вы пользовались уверено картой по мелочи и все отлично было.
После блокировки, вам даже не позвонят, не пришлют письмо на почту.
Позвонив в тех.под., вам скажут, ожидайте до 3х дней и с вами свяжется, решала по этим вопросам.
Конечно же, звонок вам поступит на 3 день в конце дня, а если вы пропустили звонок, опять попадете в очередь 3х дней.
Быстрее — не решить проблему и не узнать о причинах блок.карты.
Ну, а после, вам позвонят и скажут, на вас поступила жалоба, а реально обоснованная или просто выдуманная, а им на *** , они верят терпиле, даже если вы просто, продали телефон на улице с рук, а вам скинули на карту 5к грн.
Потом купивший телефон, решает зря он купил тел и хочет вернуть назад деньги, но не может с вами связаться.
А вам говорят, хотите разблокировать карту, ПРЕДОСТАВЬТЕ ДОКАЗАТЕЛЬСТВА в течение 5 дней, переписку и т. д., что вы реально продали тел. и предоставили оплаченные услуги.
А теперь как, им предоставить что-то, если это было еще неделю назад или больше?!
Если бы банк, сразу прислал уведомление о блок карты, можно было доказать, что вы правы, а так…
Раз нет доказательств, ЖДИТЕ ТЕПЕРЬ ЕЩЁ МЕСЯЦ, если за месяц терпила (чорт) не напишет заявление на вас, мы розблокируем карту с деньгами.
Написать комментарий
Выплата 6500
Комментарии (3)
Нарахування відсотків
Банк дійсно може змінювати кредитний ліміт, на його величину впливає безліч факторів. В разі змін кредитного ліміту, ми обов'язково Вас проінформуємо.
Розуміючи ситуацію, що відбулася, ми пішли назустріч Клієнтам і надали кредитні канікули з перенесенням обов'язкового платежу. У разі не внесення жодних платежів пеня та штрафи не нараховуються, невнесення платежу не впливатиме і на Вашу кредитну історію. Але при цьому інші умови договору залишаються незмінними, тобто нарахування та списання відсотків проводиться у стандартному режимі.
Ми просимо Вас погашати заборгованість у міру Ваших фінансових можливостей та разом з Вами сподіваємося на якнайшвидшу стабілізацію ситуації в нашій країні.
Написать комментарий
Благодарность сотрудникам А-банка
Написать комментарий
Чудовий банк — чудовий персонал)
З радістю хочу поділитися неймовірними враженнями від обслуговування в «А банку».
Чудові тарифи, безліч послуг та супер персонал!
Про персонал хочеться сказати окремо:)
Я є клієнтом у віділенні в місті Вінниця, за адресою Келецька 64, мій менеджер — Аліна.
Аліна — професіонал своєї справи та більше того, неймовірно приємна людина, яка завжди готова прийти на допомогу в любому питанні)
Так само й увесь персонал віділення, просто чудовий)
Дякую усім Вам за класне обслуговування та приємні емоції))
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
Написать комментарий
Лучший банк на свете
— нет проблем со снятием денег с текущего счета
— нет проблем с безналичным расчетом, все оперативно
— профессиональный колл центр
— удобный (УДОБНЕЙШИЙ) интернет банкинг
— удобное мобильное приложение банка!
) по скольку все делал удаленно про физическое (банкоматы/отделения) сказать сложно, НО интернет банкинг и поддержка — лучшая которую я встречал в мире!
Написать комментарий
А банк вкрав кошти і залишив нас, біженців, без їжі
Я є криптотрейдером і іноді беру участь в еірдропах різноманітних крупних проектів, більше тижня тому назад я брала участь в дропі крипто-коіна Zynga Metaverse, (посилання на коін я кидала службі безпеки банку для підтвердження)
в виборі метода виводу коіна я вказала свою карту абанк, але так як виводили вони крипту через децентралізований обмінник uniswap, то транзакції при попаданні в блок erc-20 розбились на кучу мілких транзакцій, і учасникам прийшла велика кількість платежів мілкими сумами замість одного крупного платежу, посилання на сторінку з транзакціями я також відправляла в службу безпеки банку. Просила розблокувати мою картку, так як вона не несла злого наміру.
Грубо кажучи ці токіни- це оплата за ряд задань в розвиненні даного коіна в яких я брала участь до його дистриб’юції.
Отже сказали чекати розгляду три дні, пройшло 8 днів, я знову їм написала (подзвонити не можу, бо вивезла дитину закордон від війни і підвалів, завдяки цьому банку, який залишив мене без коштів). Так як я не можу поповнити український номер телефонний, то зрозуміло, що до мене банк додзвонитися не може, коли я прошу телефонувати в вайбер або телеграм для вирішення питання мене ігнорують. Після довжелезної переписки з багатьма операторами банку (бо вони мене перекидали від одного працівника до іншого і заново треба було щоразу пояснювати ситуацію) вони видали дуже геніальну ідею: все, що я надала для доказу не є доказом і дайте нам чеки. Так от: криптовалюта в нас не облагается податком. Тим паче децентралізована, яку тільки запустили на біржі.
Так само децентралізовані обмінні пункти не дають ніяких виписок. Є тільки хеш транзакцій. В яких видно як ці монети рухаються в системі. Хеш транзакції, це унікальний ідентифікатор кожної транзакції по якому можна цю транзакцію знайти і відстежити. Грубо кажучи, як ссилка на саму транзакцію і я її надала. Ніяких чеків у цій системі не існує і я це пояснювала. Отже в мене тупо вкрали кошти і залишили дитину голодною під час війни. І сльози якщо чесно і лють. Це як трактувати? Не здохла на Україні, то ми допоможемо здохнути всюди?
Комментарии (5)