Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.8 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Дуже приємно вражена роботою банку
Комментарии (1)
Боротьба з шахрайством
Написать комментарий
Банк- професіонал
Я дуже задоволена, що я клієнт, А Банку з 2022 року. Сподіваюся мій банк буде й надалі найкращим!
З повагою!
Написать комментарий
Сьогодні з ранку, звернувся за допомогою viber, оператор Галина оперативно та зрозуміло допомогла мені до створення картки на гаманці, дуже вдячний за професіоналізм.
Написать комментарий
Онлайн робота та консультація
Я ніколи не чула про цей банк і була вражена сучасною роботою, коли відкривала рахунок))) це не тони сканування всіх сторінок твого паспорту на папір, а потім ти чекаєш одну-дві неділі коли зроблять картку, відкриття зайняло хвилини і все в електронному вигляді.
І знову я була вражена, коли мені потрібно було закрити рахунок. Я знаходилась не в Україні і також за хвилини консультант в онлайні закрила рахунок, без бюрократії, мені потрібно було тільки надати код який надійшов на мій телефон. І ще дуже комфортний і простий додаток банку, зрозумілий звичайній людині, я можу це казати, тому, що порівнюю з додатком Кредобанку. Щоб одержати консультацію потрібно знайти свою тему, а їх там півсотні, і отримуєш добру відповідь від банку МИ ПЕРЕДАЛИ ВАШЕ ПИТАННЯ В КОНСУЛЬТАТИВНУ ГРУПУ)) і щоб знайти відповідь треба пам’ятати в який розділ ти надіслав питання, ще й чекати 3−4 дні. І коли я прийняла рішення закрити у них рахунок знаходячись не в Україні, відповідь — це неможливо, ви повинні прийти саморучно (відділення банку далеко від мене (година транспортом) або можете надати нотаріально завірену довіреність близькій людині. А ви знаєте скільки коштує нотаріус)) ТОМУ, КОЛИ ВИБИРАЄТЕ БАНК, ВРАХОВУЙТЕ ВСІ ВАРІАНТИ — ВІД ВІДКРИТТЯ РАХУНКУ ДО ЗАКРИТТЯ РАХУНКУ ТА СПІЛКУВАННЮ ОНЛАЙН. І А-банк в цьому дуже комфортний банк.
Комментарии (1)
Допомога в скрутний час
Мені потрібна була допомога, щоб мені надали кредитні канікули в звʼязку з тим що я втратила роботу (та Анастасія домоглася мені зробити перерахунок, і списати відсотку по кредиту! Це дуже полегшить мою ситуацію! Хочу наголосити що робота виконана дуже швидко і людина щоб домогти мені працювала до початку девʼятої години вечора та повернулась з результатом. Я безмежно вдячна!
Комментарии (1)
Благодарность за прекрасное обслуживание.
Так как я по профессии инженер строитель, то я далек в понимании как происходят финансовые операции по переводам и возврату денежных средств. Ситуация у меня банально проста. Я оплатил на сайте услуги по маркетингу и раскрутке моего контента на YouTube
канале. Прождав почти сутки я не получил от них никакого результата и написал им в ТГ канал, где получил ответ, что по каким то техническим причинам они не смогут мне помочь по моему вопросу и в течении суток оформят возврат денег, прошли еще сутки деньги так и не пришли мне. И на связь они уже не выходили. Расстроенный этим
обстоятельством я решил обратиться в службу поддержки и попытаться хоть что-то узнать о судьбе моих денег и есть ли какой то шанс их вернуть, так как похоже что я попал на аферистов. Дмитрий из службы поддержки не заставил меня долго ждать и быстро вышел на связь. Представившись, он сразу начал входи в курс моей проблемы и апперативно решать мой вопрос подав все данные в тех. поддержку. И обозначил мне время и дату когда будет полное понимание по этому вопросу, что бы можно было действовать дальше. Его пошаговая стратегия и план действий по возврату моих денежных средств, внушил оптимизм и веру в то, что мне их вернут. Я сразу
успокоился. А это многого стоит в наше трудное и не спокойное время. Его вежливость и профессиональный подход оставили в моей душе положительный
отпечаток. Спасибо вам Дмитрий. Так держать.
Чесно кажучи, ми розчулені. Стати причиною першого відгуку за 50 років життя — це для нас неймовірна честь і відповідальність! Розуміємо, скільки нервів коштувала ця ситуація з підрядниками, адже невизначеність лякає найбільше.
Дуже раді, що Дмитро зміг стати для вас тією людиною, яка не просто «відпрацювала заявку», а справді підтримала та розклала все по поличках. Ваші слова про його професіоналізм обов'язково передамо йому особисто — для нього це буде найкращою мотивацією.
Дякуємо, що ви з àbank! 💚
Комментарии (1)
Все вирішується швидко
Дякуємо за високу оцінку та теплий відгук! Подяка вже на шляху до нашого фахівця 💚🕊
Комментарии (2)
Помилковий переказ і блокування всіх рахунків
Комментарии (1)
Заблокована карточка
Раді, що питання вдалося швидко вирішити навіть на відстані💙
Комментарии (1)
Поддержка, А Банк
Працюємо для вас і завжди раді бути поруч🥰
Комментарии (1)
Стільки теплоти і допомоги від Нікого
Написать комментарий
Допомога по депозиту
Я бажаю всім здоров’я, успіхів і Божого захисту.
Комментарии (1)
Терминалы самообслуживания
Не советую пользоваться услугами этого банка особенно терминалами
Ми завжди раді допомогти у розв'язанні клієнтських питань. Зауважимо, що інформування з вирішення проводиться SMS-повідомленням на вказаний при формуванні звернення номер телефону. Проте, сьогодні нами вже було отримано Ваше повторне звернення де було надано інформацію про проведення повторної перевірки. Ми зв'яжемось з Вами повторно протягом 3-х робочих днів за фактом перевірки.
Комментарии (2)
Душевна підтримка
Ситуація так собі) Чорти мене поперли зв’язатись з пром.юа. Замовлення скасоване, 5499 на баланс не повернули ні через три дні, ані через 11. Прекрасна «пром-підтримка» відповідає через півтори доби (підозрюю, що через те, що я питання висвітила на ФБ)). Написали від пром спочатку «Очікуйте, питання в черзі, колись відповімо», потім прислали «скрін з адмінки», де написано «скасування успішне» (навіть не чек про списання).
Грошей нема, у мене паніка-істерика, пишу в А-Банк. «Дапамажіть!»)))
І якось так Поліна відповіла, що я і заспокоїлась і повірила, що все буде добре. Таке, знаєте, наче подружка на кухні каже «Тю! Та все порішаєм, заспокойся!»))))
Гроші ще не повернулись на баланс, але навіть знаючи, що по регламенту до 55 днів, якось впевнена, що все буде добре). Дякую за справжню підтримку!
Комментарии (2)
Позитивний
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Проблеми з пластиковою карткою АТБ з магазину.
Відкривайте віртульну. Але це, що таке вирішення???
Враження таке, що Я просто викинув гроші. Дуже розчарований якістю сервісу. Та самим банком. Для чого тоді ці картки на касах пропонуєте???
Наразі можливість оформлення нових або перевипуску старих карток в банку для Вас як клієнта є відсутньою. Проте, ми вдячні за приклад. Вказаний діалог вже передано фахівцям для подальшого опрацювання та прийняття рішення. Ми будемо раді повернути вартість придбаної картки. Рекомендації стосовно розв'язання питання було надано в дзвінку.
Завжди прагнемо до покращення сервісу. Ваш відгук допомогає нам з цим.
Написать комментарий
не прийняли купюри
Рішення стосовно відповідності банкноти вимогам приймається співробітником каси на основі чинних норм НБУ, а саме Постанов 75 та 76 від 20 черв. 2023. Виходячи з яких, до інкасо належать банкноти іноземної валюти, які набули під час обігу одну або кілька ознак значного зношення/пошкодження. В тому числі із локальними забрудненнями (плямами), уключаючи видимі в ультрафіолетових променях, загальна площа яких перевищує половину площі банкноти, а також із загальними забрудненнями, уключаючи ті, що спричиняють люмінесценцію паперу в ультрафіолетових променях;
На жаль, наш банк не працює з інкасо, тому прийняти такі банкноти можливість відсутня. Проте, впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Комментарии (4)
Помилилася платежем
Дякую.
Комментарии (1)
Обслуговування ФОП
Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Повідомляємо, що кредитний ліміт на вашому рахунку був встановлений відповідно до Умов та Правил Банку. Щодо проведеного платежу, ми хочемо наголосити, що в нашому банку є можливість скасування платежу, але для цього необхідно було звернутися до банку до моменту його проведення. Якщо платіж вже успішно завершився, для повернення коштів вам слід узгодити це питання з одержувачем.
Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які це могло викликати. Ми враховуємо вашу ситуацію та працюємо над покращенням наших сервісів. Невдовзі ми плануємо впровадити більш просту можливість скасування таких платежів.
Ми взяли вашу ситуацію під контроль і додатково ще зв’яжемося з вами для обговорення питання щодо обнулення кредитного ліміту. Дякуємо за ваше розуміння!
Комментарии (2)