Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lobata 22 декабря 2024, 22:09
Найкращий банк: найвигідніші відсотки по кредитам і швидкі, низька комісія на всі послуги, або взагалі відсутня! А банк за Вас, бо ви їх клієнт, іншим службам горло перегрезе! ✅
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 декабря 2024, 8:45
Дякуємо за відгук! Завжди прагнемо бути на стороні наших клієнтів і готові підтримувати вас у всіх фінансових питаннях.
Проблема решена
Diana1909 22 декабря 2024, 21:37
Отделение по адресу: Сумы, пр-т Лушпы, 22 пом. 252
Після отримання зарплати і поповнення карти своїми особистими коштами карту було заблоковано. При розмові з ботом питання не вирішується, немає ніякої конкретики дій. Після чого звернулася в відділення банку де з мене посміялися і сказали, що нічого нового вони мені не скажуть, спілкуйтеся з ботом. В боті водять за ніс, пишуть що заявку передано профільному спеціалісту. Карту було заблоковано 17.12.2024 до сьогодні вони ще нічого не перевірили. Ці гроші наразі дуже потрібні, квартплату уже затримую на 3 дні. Через безвідповідальність банку я залишилася з проблемами
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 декабря 2024, 9:49
Доброго дня!

Хочемо звернути вашу увагу на те, що відповідно до Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Це може призвести до тимчасового блокування картки. Докладні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки ви можете знайти в пункті 3.3.25 за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для проведення детальної перевірки з вами зв'яжеться представник банку. Просимо вас дочекатися телефонного дзвінка для вирішення цього питання.
Serik33 22 декабря 2024, 19:51
Утерял финансовый номер, обратился в поддержку, все решили буквально за один звонок длинною 1 минута, долго пользуюсь Банком, всем рекомендую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 декабря 2024, 20:12
Ми завжди намагаємося надати нашим клієнтам найкращу підтримку і швидкі рішення. Ваше задоволення — це наша головна мета!
Kmitiz 22 декабря 2024, 15:12
Служба підтримки працює на Ура, в інших банках очікуєш на відповідь оператору 5хв
Абанк відповідає за 30секунд.
Працівники досвідченні та дуже культурні
На далі і залишусь клієнтом вище вказаного банку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 декабря 2024, 15:39
Дякуємо вам за ваш відгук та високу оцінку нашої служби підтримки! Наша команда завжди прагне забезпечити наших клієнтів найкращим сервісом, і ваша позитивна реакція є для нас великою мотивацією.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасия Пидопрыгора 22 декабря 2024, 13:32
Был сегодня случей шо не туда перевела деньги и написала, а банку я им сказала про проблему меньше минуты прошло и быстро пришли деньги обратно очень давольно этим банком спасибо большое что вы есть у нас все советую не пожалею помогут и подскажут
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 декабря 2024, 13:52
Щиро дякуємо за ваш відгук! Ми раді чути, що ваша проблема була вирішена швидко та ефективно. Наша команда завжди готова допомогти та підтримати вас у будь-яких ситуаціях.
dudnik30071994 22 декабря 2024, 8:42
Не пользовался картой 10 дней после поступления двох переводов, отправили переводи мне за товар на олх и деньги заблокировали. Закрывать счет не хотят, аргументируя что закрыть карту можно только после решения вопроса с их сотрудником. Хотя в договоре указано что разорвать отношения с банком я могу в любое время.
На каком основании заблокированы деньги что мне отправили отвечают что перевод отменен отправителем после проведения и зачисления на мой счет, хотя после поступления на мою карту, управлять могу только я и в том числе делать возврати. На все вопросы ожидайте 3 дня с вами свяжутся, я прочитал свыше все ждут и после все по новой.
Если кто-то может, помогите решить этот вопрос пожалуйста, закрыть счет и вернуть свои деньги.(возможно хороший юриста знаете кто уже разбирался с этим банком. Спасибо
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 декабря 2024, 13:59
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для проведення детальної перевірки, вам буде здійснено телефонний дзвінок. Просимо вас очікувати зв'язку з представником банку для вирішення даного питання.
VitaliyK1986 22 декабря 2024, 4:24
Хороший онлайн банкінг, багато послуг не тарифікуються, тобто з нульовим відсотком, всі найбільш розповсюджені послуги присутні, з мінусів при переказі забрати телефонну книгу тому іноді випадково можна відправити кошти за номером телефону, а не за рахунком який вводиться,і при оплаті в інтернеті потрібно підтверджувати у додатку, а не за допомогою сис.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 декабря 2024, 8:29
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди прагнемо надавати нашим клієнтам найкращий сервіс з вигідними тарифами та зручністю у користуванні. При переказі на карту за номером телефону ми реалізували можливість вибору отримувача перед введенням суми, тому навіть якщо ви випадково натиснули, у вас завжди є можливість повернутися на крок назад. Підтвердження інтернет-платежів у нашому застосунку забезпечує безпеку ваших фінансових даних і знижує ризик шахрайства.
Євгенія Олександрівна 21 декабря 2024, 12:02
Звернулася з питанням по картці «Національний кешбек», адже жодні магазини з переліку її не приймали, навіть не переводило на благодійність (вибивало помилку в операціях). За лічені хвилини вирішили питання, перевипустили картку і тепер є можливість виконувати операції по картці. Підтримка працює «на висоті», окрема похвала оператору Аліні — точність, швидкість, професіоналізм.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 декабря 2024, 14:36
Дякуємо за відгук!

Завжди раді допомогти! Якщо виникнуть ще питання, ми завжди на зв'язку💚
Проблема решена
Yaroslav12 20 декабря 2024, 22:29
Поклав у відділені банку гроші з власних накопичень для закриття Виконавчого провадження. Заблокували кошти через перевищення лімітів по картці. Надав у чат бот чеки що сам здійсним транзакцію, надав витяг про стягнення виконавчого провадження, справну про доходи ОК-5 свою, справку про доходи дружини ОК-5, свідоство про шлюб, рукописну заяву звідки для чого потрібні ці кошти. Дуже детально розписав яка сума до сплати за яким номером провадження. Зробив це багато разів, нащо банк відписав що документи не пройшли верифікацію. І банк припиняє зі мною відносини. Ні чат бот, ні підтримка не відповідають і перемикаючи на автовідповідач.
Тобто я тепер маю за своїх особистих коштів платити їм якусь коміссію, тому що вони без будь яких аргументів не приймають мої документи.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 декабря 2024, 11:54
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг.

На жаль, від Вас не було отримано заяву для переказу суми залишків. Ми відправили Вам повідомлення в месенджер, який Ви вказували в застосунку. Відповідно до тарифів картки комісія за даний переказ в сумі понад 20 000 грн — 0,5% від суми платежу макс. 200 грн. Очікуємо на Вашу відповідь з заявою та будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання.
Проблема решена
Nikolaiii33 20 декабря 2024, 22:06
Обещали вернуть деньги за платеж которой в абанк прошел, а через терминал дал отмену, и обещали вернуть через месяц деньги, сегодня была дата возврата денег, банк ответил что на данный момент, у нас не известно сколько ждать и так каждый раз не отвечают, не могут вернуть 150€ которые им вернули уже 2 недели назад и держат в резерве, и каждый раз новые слова и нет возврата денег и каждый раз говорят вам напишет специалист и до сих пор пишет
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 декабря 2024, 13:55
Добрий день!

Наразі Ваші кошти знаходяться в резерві. Резерв — це сума, заблокована під час операції, але ще не списана. Процес включає два етапи: резервування та остаточне списання. Це стандартна процедура міжнародної платіжної системи, і тривалість резерву може становити до 30 днів.

Наразі ваше питання перебуває в роботі, і як тільки буде вирішене, ми обов’язково зв’яжемося з Вами.
Arrow186 20 декабря 2024, 20:18
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Руская, 17-Б
Виникла необхідність провести розрахунок у доларах, зайшов в додаток курс 42.20.
Проводжу операцію але карта з якої проводив операцію була тимчасово заблокована, операція відхилена, карту розблокував операція пройшла, але курс чомусь 42.40, а першої операції яка була відхилена курс 41.70.
Набрав тех підтримку в 19:50, оператор Єлизавета повідомила курс і він 42.20, але чому операція не пройшла по тому курсу хз, почала розповідати про курс платіжної системи, але в мене visa розрахунок в доларах, куди ще конвертувати, хіба через юані, коли зрозуміла що маю поняття як відбувається конвертація, чомусь почала підвищувати голос, на скільки розумію напевно новенька, буде уточняти і зателефонує, на прохання відписати відповідь в чаті, знову з її сторони протест, хочете відповідь в чаті то пишіть самі в чат, хоча для чого тоді Єлизавета? Питання відкрите, сподіваюсь до кінця доби отримаю хоч якусь відповідь.
До банку прохання навчвть людей трохи думати, або елементарно користуватись смартвістою)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 декабря 2024, 13:37
Добрий день!
Дякуємо за детальний відгук. Питання щодо відображення курсу вже передано до відповідальних підрозділів для аналізу. Ми розуміємо важливість чіткого пояснення механізму конвертації й перевіримо, чому при проведенні операцій відображався різний курс.

Щодо обслуговування в службі підтримки: інформація вже передана для подальшої перевірки. Ваші зауваження будуть враховані для покращення якості сервісу.

Ми зв’яжемося з Вами за результатами перевірки, щоб надати вичерпну інформацію. Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dima135 20 декабря 2024, 18:40
Нічого спільного з цим банком не мав і не маю але постійно надходять погрози від abank
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 декабря 2024, 19:24
Добрий день!

Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
olgaworkvk 20 декабря 2024, 12:45
Решила погасить просроченный долг по карте. Обратилась в Чат-бот, меня переключили на отдел просроченной заборгованности. Сотрудница, не запомнила ее имя, начала сразу давить. Я четко объяснила, буду выплачивать частями. Сотрудница, видимо, читать не умеет. Я пишу одно, она другое. Угрожать судом, махать фразами из методички- на меня это не действует, давно прошла с другими банками и все решила в свою пользу). Ну, а тут, мадам не хочет своему банку решить проблему. Тем более, что клиент сам предложил. Удачи банку, в котором работают такие вредители. Пойду заплачу банку, который пошел на уступки))
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 декабря 2024, 16:13
Добрий день!

Можливість реструктуризації заборгованості є індивідуальною. Нами були опрацьовані Ваші звернення до підтримки нашого банку. Банком надано інформацію стосовно можливого шляху врегулювання питання. Також, було надано інформацію про застереження для уникнення подальшого прострочення, адже воно в тому числі впливає на Вашу кредитну історію та може впливати на повноцінне використання банківських продуктів в нашому та інших банках.

Будемо раді допомогти та надати актуальні рекомендації після поліпшення матеріального положення
Dzmey 19 декабря 2024, 7:04
Заблокували карту та сказали що наклали арешт, за шахрайський переводи 8000 грн 02.11 цього року, а але рахунок, на якій будуть здійснено перевод закритий 05.10 цього року. А вони мені стелять що я повинен повернути ці кошти. Яким чином проводились операції по закритому рахунку вони не зрозуміло і вони не пояснюють. Може в когось була подобна ситуація скажіть будь ласка що робити?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 декабря 2024, 12:05
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для детальної перевірки інформації та надання відповіді нами було адресовано особисте повідомлення Прохання відповісти на нього
Проблема решена
Makar88 18 декабря 2024, 21:35
Рекомендую каждому закрыть счёт в этом банке. Я после рассмотрения сотрудниками банка на Минфин буду писать жалобу в НБУ. В сентябре этого года, на мою карту поступило 7 переводов от 1 гривны до 50 гривен, в общей сумме около 100 гривен. Я зарегистрировал карту где-то в сентябре и пришло уведомление через эти переводы, дайте документы. Судя по отзывам это приходило очень многим. Я даже не стал парится насчёт 100 гривен. В ноябре думаю, спрошу, что там и как по моему счету. Звоню на горячую линию, мне говорят, чтобы я дал документы и карту разблокируют. Я говорю вы просите документы, когда на карту поступило 100 гривен за весь период времени. Также говорю, что я никакие вам документы не обязан давать, я хочу закрыть счёт в вашем банке, т. е. по моей инициативе я хочу закрыть счёт. Дальше мне по телефону переселили, вы хотите счёт закрыть? Я говорю да. Сотрудник по телефону говорит, ждите, передал информацию. Через 3 минуты, в чат боте в телеграмм пришло сообщение: Повідомляємо Вас про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…

Для закриття рахунків Вам необхідно надати документи для переведення залишку коштів:

-Заява на закриття рахунку (https://docs.google.com/document/d/1AjvMkwtjEImuBl2hQtUwxEWB_1S5YKo8/edit)
-Реквізити cвоєї картки в іншому банку
-Документ, що свідчить про те, що даний рахунок належить саме Вам. По моей инициативе банк отказал мне в обслуживании. Но потом появились дела, я как-то не стал напрягаться из-за 100 гривен, тем более у меня есть другие банки, которые в отличии от мошенников (позже объясню почему это банк МОШЕННИЧЕСКИЙ), ну не стал заполнять заявление, так и как учеба и работа. В декабре начинает кошмарить меня изи банк и даёт отказ в обслуживании. Просят дать реквизиты и написать заявление на вывод. Я даю реквизиты а-банка, думаю, может пройдет перевод и уже потом заберу деньги с а-банка. Перевод с изи банка мне на абанк. Я подписываю заявление на перевод остатка с а-банка на другой свой банк. Моё заявление только что приняли, сказали ожидать в течении 1 дня. Так как я сам лично попросил абанк разорвать со мной договор. В сумме за пол года у меня на этом банке около 10 переводов. Сотрудник в чате говорит, заявление передали, но есть ещё одно «неподтвержденная операция». Это сегодня они мне такое пишут. Я говорю какая операция? Отвечают вам позвонят. Через минуту, звонит какая-то женщина, говорит, вы знакомы с таким таким-то, я говорю да, я с ним в футбол играю и не только с ним. Она говорит, этот человек нам должен какие-то 6000 тысяч гривен. Я говорю при чем тут я и он? Они говорят, что он с вашего телефона когда-то заходил. Я понятие не имею когда и кто там что заходил. Это мой купленный телефон, я его покупал у совсем другого человека. И они говорят, вы должны вернуть 6000 тысяч за другого человека и мы сможем вам закрыть счёт и перевести остаток в размере 180 тысяч, но, согласно правил 3.3.20, мы заберём 30 процентов денег ваших. Эти деньги поступили с моего счета другого банка изи банка моих личных денег с которых абанк хочет забрать 50 тысяч, потому, что когда-то, с моего телефона кто-то зашёл, тогда этот телефон не был моей собственностью. Получается, когда ты покупаешь Б/У телефон, зайдешь в свой банк, у тебя заберут деньги те, которые должен другой человек который пользовался этим телефоном. Естественно, открываю статью, читаю ее и написано, в случае если ЗА ИНИЦИАТИВОЮ банка принимается решение, то банк забирает 30 процентов. Но это я разорвал с вами договор я просил разорвать, так блокировать карту за 100 гривен, мне такой банк вообще не нужен. За моей инициативой банк разорвал договор. Получается, что они сейчас, приплетают третье лицо, которое когда-то пользовалось этим телефоном и кому-то что-то там должен тот человек, я с ним никакой сейчас связи не имею уже давно, это просто у себя в городе играл в футбол с ним, поэтому я его знал. Я считаю, что произошла возможно техническая ошибка. В итоге сотрудник говорит, так и как когда-то ваш «знакомый» пользовался этим телефоном, мы обязаны за него заплатить нам 6000 гривен, после чего банк спишет с вас 60000 гривен это 30 процентов за закрытие счета по инициативе банка, но не уточнили они, что инициатива была моя и я просил закрыть их счёт, а не банк сам разорвал договор. С сентября по сегодняшний день у меня разрыв отношений с абанком, после того как запахло деньги, абанк мошенническим путем пытается забрать мои средства личные. С моего другого банка. И списать деньги другого человека с моих денег. У меня нет ни одного перевод от этого человека, который вам что-то должен. Если он вам должен, с ним и разбирайтесь. Я вам ничего не обязан и ничем не должен. Заявление в НБУ будет написано после ответа банка, так как требовать деньги другого человека и забирать 30 процентов, когда моя инициатива была, это уже очень серьезное нарушение и мошенничество. У меня есть фиксация диалога с сотрудникам, которые позвонил и хочет забрать 60 тысяч гривен с моего счета. Не рекомендую данный банк. Единственное рекомендую, закрыть всем счёт в этом банке, чтобы вам потом за друзей не говорили возвращать деньги. Заявление подписал, его приняли в работу. Я обязательно напишу, какие действия будет принимать банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 декабря 2024, 16:26
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій та отриманих документів було прийнято рішення завершення ділових відносин з банком. Наразі банком відправлено інформацію в прив'язаний месенджер для розв'язання даного питання. Прохання надати запитану інформацію банку для дебетування залишків коштів та подальшого закриття рахунків
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
allodin 18 декабря 2024, 18:20
Пані Руслана професійно, з повагою і зрозуміло пояснила, як мені вийти з проблеми в якій я опинився. Дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 декабря 2024, 18:34
Ми вдячні за ваш позитивний відгук щодо роботи нашого співробітника. Наша команда завжди прагне надавати високоякісний сервіс і підтримку нашим клієнтам.
Проблема решена
Vatiana 18 декабря 2024, 16:02
Доброго дня. Банк заблокував картку за перевищення ліміту. У чат бот Телеграм на виконання вимог фінансового моніторингу для підтвердження мого фінансового стану були подані документи: Витяг з ПФУ про пенсійні виплати за рік та скан сторінки з Порталу ПФУ про способи виплати пенсійним фондом моєї пенсії, де зазначено відділення та номер рахунку Ощадбанку. Повідомляю, що моя діяльність ніяк не пов’язана з азартними іграми, криптовалютою або підприємницькою діяльністю. Жодних протиправних дій при користуванні банківської карткою я не вчиняла. Перекази, накопиченої за рік пенсії, з моєї пенсійної картки було зроблено мною особисто на картку родички, яка мешкає у Києві та перебуває у важкому матеріальному становищі. У чат боті Телеграм тиша, відповіді не дали. Сподіваюсь на розблокування картки.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 декабря 2024, 17:27
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій та отриманих документів було прийнято рішення про зняття обмеження. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
allakaruk 18 декабря 2024, 14:48
Добрый день! Хочу поблагодарить сотрудников колл-центра за помощь в оформлении 1000 грн. Зимней еПоддержки.С уважением Алла Валентиновна.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 декабря 2024, 15:08
Щиро дякуємо за Ваш позитивний відгук про роботу наших співробітників. Ми раді, що змогли допомогти Вам вирішити питання. Ваші теплі слова ми обов’язково передамо фахівцю 🥰
NEDOVOLEN1 18 декабря 2024, 1:31
З банком майже 2 місяці, ліміти ніколи не порушував, наче все було добре Суми приходили і ніяких блокуваннь не було, але сьогодні після отримання коштів на рахунок, сразу отримав блокування картки за Лімітами. Відкриваю я додаток дивлюсь які ж я ліміти нарушив, ага і дивлюсь все добре, я ліміти не перевищив допустимої суми. Але все рівно отримивам блокування. Хотів поспілкуватись с тех підтримкою, алем мене не дуже вічливало бот відправив на іншого бота, який тільки одне і те саме пише «Вами досягнуто ліміту поповнень за картками, тому тимчасово призупинено можливість їх поповнити та використовувати кредитні кошти. Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом, відповідно до Закону України „Про запобігання та протидію легалізації доходів…“, тому просимо Вас надати документи, що підтвердять джерело походження зарахованих коштів.»
В мене питання це так дуже хвилює, бо ці гроші я отримав щоб отплати лікування своєї сестри. Якщо таке відношения Банку до клієнітів, то я звісно не можу Вам рекомендовать його. Надіюсь це якась прикра помилка, але мене це дуже обурило.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 декабря 2024, 13:01
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. В цьому питання банк застосовує ризик-орієнтований підхід, а ліміт моніторингу розраховується індивідуально.

У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг, Клієнт отримує повідомлення з проханням надати необхідні документи, які можна передати за допомогою відповідного боту.

Наразі банком було відправлено повідомлення до прив'язаного месенджеру для уточнення інформації. Прохання надати інформацію до банку за допомогою менеджеру або https://t.me/abank_docs_bot. Будемо раді допомогти у вирішенні питання
Проблема решена
VitaliiShramko 17 декабря 2024, 9:48
Oформив картку, користувався. Поповнив щоб оплатити догороговартісний товар. Потім картку заблокували до надання довідки про доходи. Надав. Ок-5 і ок-7. Їм то не подобається що це pdf файл, то не подобається що я цей файл заскріншотив. Як підсумок, карта до сих пір заблокована, служба підтримки вже не відповідає, і на гарячу лінію теж вже не можу додзвонитись, тому що тільки про заблоковану картку кажуть і кидають слухавку…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 декабря 2024, 16:03
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.

У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг, Клієнт отримує повідомлення з проханням надати необхідні документи, які можна передати за допомогою відповідного боту. Ваш відгук допомагає покращувати роботу нашого сервісу та Telegram-боту для прийняття документів

За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій та отриманих документів було прийнято рішення про зняття обмеження. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о абанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.