Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 50 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Стільки теплоти і допомоги від Нікого
Написать комментарий
Допомога по депозиту
Я бажаю всім здоров’я, успіхів і Божого захисту.
Комментарии (1)
Терминалы самообслуживания
Не советую пользоваться услугами этого банка особенно терминалами
Ми завжди раді допомогти у розв'язанні клієнтських питань. Зауважимо, що інформування з вирішення проводиться SMS-повідомленням на вказаний при формуванні звернення номер телефону. Проте, сьогодні нами вже було отримано Ваше повторне звернення де було надано інформацію про проведення повторної перевірки. Ми зв'яжемось з Вами повторно протягом 3-х робочих днів за фактом перевірки.
Комментарии (1)
Душевна підтримка
Ситуація так собі) Чорти мене поперли зв’язатись з пром.юа. Замовлення скасоване, 5499 на баланс не повернули ні через три дні, ані через 11. Прекрасна «пром-підтримка» відповідає через півтори доби (підозрюю, що через те, що я питання висвітила на ФБ)). Написали від пром спочатку «Очікуйте, питання в черзі, колись відповімо», потім прислали «скрін з адмінки», де написано «скасування успішне» (навіть не чек про списання).
Грошей нема, у мене паніка-істерика, пишу в А-Банк. «Дапамажіть!»)))
І якось так Поліна відповіла, що я і заспокоїлась і повірила, що все буде добре. Таке, знаєте, наче подружка на кухні каже «Тю! Та все порішаєм, заспокойся!»))))
Гроші ще не повернулись на баланс, але навіть знаючи, що по регламенту до 55 днів, якось впевнена, що все буде добре). Дякую за справжню підтримку!
Комментарии (1)
Позитивний
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Проблеми з пластиковою карткою АТБ з магазину.
Відкривайте віртульну. Але це, що таке вирішення???
Враження таке, що Я просто викинув гроші. Дуже розчарований якістю сервісу. Та самим банком. Для чого тоді ці картки на касах пропонуєте???
Наразі можливість оформлення нових або перевипуску старих карток в банку для Вас як клієнта є відсутньою. Проте, ми вдячні за приклад. Вказаний діалог вже передано фахівцям для подальшого опрацювання та прийняття рішення. Ми будемо раді повернути вартість придбаної картки. Рекомендації стосовно розв'язання питання було надано в дзвінку.
Завжди прагнемо до покращення сервісу. Ваш відгук допомогає нам з цим.
Написать комментарий
не прийняли купюри
Рішення стосовно відповідності банкноти вимогам приймається співробітником каси на основі чинних норм НБУ, а саме Постанов 75 та 76 від 20 черв. 2023. Виходячи з яких, до інкасо належать банкноти іноземної валюти, які набули під час обігу одну або кілька ознак значного зношення/пошкодження. В тому числі із локальними забрудненнями (плямами), уключаючи видимі в ультрафіолетових променях, загальна площа яких перевищує половину площі банкноти, а також із загальними забрудненнями, уключаючи ті, що спричиняють люмінесценцію паперу в ультрафіолетових променях;
На жаль, наш банк не працює з інкасо, тому прийняти такі банкноти можливість відсутня. Проте, впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Комментарии (4)
Помилилася платежем
Дякую.
Комментарии (1)
Обслуговування ФОП
Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Повідомляємо, що кредитний ліміт на вашому рахунку був встановлений відповідно до Умов та Правил Банку. Щодо проведеного платежу, ми хочемо наголосити, що в нашому банку є можливість скасування платежу, але для цього необхідно було звернутися до банку до моменту його проведення. Якщо платіж вже успішно завершився, для повернення коштів вам слід узгодити це питання з одержувачем.
Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які це могло викликати. Ми враховуємо вашу ситуацію та працюємо над покращенням наших сервісів. Невдовзі ми плануємо впровадити більш просту можливість скасування таких платежів.
Ми взяли вашу ситуацію під контроль і додатково ще зв’яжемося з вами для обговорення питання щодо обнулення кредитного ліміту. Дякуємо за ваше розуміння!
Комментарии (2)
Консультація фахівця
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Списання коштів за незрозумілу підписку
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
чотко
Комментарии (1)
Супер дякую
Ваші співробітники швидко відреагували на моє звернення, надали чіткі інструкції та забезпечили повну підтримку на всіх етапах. Завдяки злагодженій роботі та уважному ставленню проблему було вирішено максимально швидко й безпечно.
Дякую за відповідальність, допомогу та високий рівень сервісу. Приємно знати, що клієнти можуть розраховувати на такий захист і підтримку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Подяка!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Супер
Написать комментарий
Дякую за оперативне вирішення проблеми!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Безмежно вдячна!
Дякуючи цим двом дівчаткам, я зуміла зробити все так, як має бути. Ввічливі, терплячі, професіонали своєї справи. Просто розумниці!!! Я вже давно є клієнтом вашого — та ні ж!!! — НАШОГО БАНКУ, але таких професіоналів свого діла мені ще не доводилося зустрічати. Користуючись нагодою, хочу привітати весь колектив А-банку з прийдешніми Святами. Миру, благополуччя, здоров’я їм і їх родинам. Нехай Матінка Божа огортає їх своєю Благодаттю. З повагою Махлинець Наталія Федорівна. Мукачево, Закарпаття
Нам дуже приємно бачити, що звернення до підтримки допомогло Вам вирішити ситуацію вчасно. Завжди працюємо над тим, щоб складні моменти ставали простішими. Гарних свят Вам та Вашим рідним🥰
Комментарии (1)
frozen UNfrozen
Написать комментарий
Повернули гроші вкрадені шахраями
Щиро дякую А-Банк за небайдужість і за комфортну комунікацію) і за повернені гроші, звісно.
Будьте обережні, купляйте тільки в провірених продавців і тримайте гроші в надійних банках 😎
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують ситуацію, описану у відгуку.
Комментарии (1)
Блокировка средств
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.
Нами вже було адресовано повідомлення в прив'язаний месенджер. Прохання відповісти на нього та надати запитаний документ для розв'язання питання
Комментарии (3)