Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MariiaBilas113 13 декабря 2025, 18:26
Мені допомогти, я справді на емоціях
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 декабря 2025, 18:44
Завжди раді допомогти 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lyubobjanssen 12 декабря 2025, 19:16
Я дуже вдячна за допомогу служби підтримки (фахівець Роман). Супровід і вирішення моєї проблеми відбулося швидко, професійно і зрозуміло.
Я бажаю всім здоров’я, успіхів і Божого захисту.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 декабря 2025, 19:51
Дякуємо за довіру! Завжди раді бути корисними💚
123456VF 12 декабря 2025, 10:43
Делала пополнение карты через терминал самообслуживания А-Банк, 23.11.25 г., купюра 500 грн. провалилась в отсек для принятия денег без идентификации, позвонила на гарячую линию, приняли заявку.Ждала почти 3 недели, возврата нет, никто не звонит.Написала сама на вайбер, на что мне ответили, что денег не нашли. Зашитая до пола железная коробка, купюра просто испарилась.
Не советую пользоваться услугами этого банка особенно терминалами
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 декабря 2025, 11:46
Добрий день! Ми дякуємо за Ваш відгук та прийняти дзвінок!

Ми завжди раді допомогти у розв'язанні клієнтських питань. Зауважимо, що інформування з вирішення проводиться SMS-повідомленням на вказаний при формуванні звернення номер телефону. Проте, сьогодні нами вже було отримано Ваше повторне звернення де було надано інформацію про проведення повторної перевірки. Ми зв'яжемось з Вами повторно протягом 3-х робочих днів за фактом перевірки.
88889287 12 декабря 2025, 9:37
Щиро вдячна оператору Поліні!
Ситуація так собі) Чорти мене поперли зв’язатись з пром.юа. Замовлення скасоване, 5499 на баланс не повернули ні через три дні, ані через 11. Прекрасна «пром-підтримка» відповідає через півтори доби (підозрюю, що через те, що я питання висвітила на ФБ)). Написали від пром спочатку «Очікуйте, питання в черзі, колись відповімо», потім прислали «скрін з адмінки», де написано «скасування успішне» (навіть не чек про списання).
Грошей нема, у мене паніка-істерика, пишу в А-Банк. «Дапамажіть!»)))
І якось так Поліна відповіла, що я і заспокоїлась і повірила, що все буде добре. Таке, знаєте, наче подружка на кухні каже «Тю! Та все порішаєм, заспокойся!»))))
Гроші ще не повернулись на баланс, але навіть знаючи, що по регламенту до 55 днів, якось впевнена, що все буде добре). Дякую за справжню підтримку!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 декабря 2025, 10:32
Добрий день! Дякуємо за відгук та високу оцінку в ньому. Завжди приємно читати такий детальний опис власного досвіду співпраці. Будемо раді продовжувати дарувати виключно позитивні враження. Прохання надати відповідь на особисте повідомлення для фіксації подяки на фахівця. 🥰🔥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
shuntik7012 11 декабря 2025, 14:48
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 177
Не тільки сьогодні. Вже до 10 разів були труднощі у різноманітних випадках чи то при сплаті чи з оформленням чи з кредитною історією, але кожного разу допомога онлайн від А-bank мені приходила раніше, ніж я занурювався у свою проблему. Усі питання були вирішені дуже швидко, вчасно і на мою як мені показалося, користь. Чесно кажучи _ після всього вже не можу потайки рекомендувати А-банк своїм рідним та друзям! Хочу, як проста людина, яка використовує картки А-банку щоденно — крикнути у Всесвіт, та підтвердити — A-bank — найкращій серед усіх існуючих на сьогоднішній та завтрашній день!) Вибачте за емоції.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 декабря 2025, 15:14
Добрий день! Вау! 😍🔥! Дякуємо за такий розгорнутий та теплий відгук. Раді, що даруємо Вам виключно позитивні враження. Будемо раді сформувати подяку на фахівців банку. Просимо надати відповідь на особисте повідомлення 💚
Минфин
Ответ администратора
13 декабря 2025, 13:55
Відгук не зарахований (на 13.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladimir26K 10 декабря 2025, 9:04
Купив пластикову картку АТБ за 50 грн, і активувати її просто неможливо. Система постійно видає помилки, інструкції не працюють, а служба підтримки фактично нічим не допомагає.
Відкривайте віртульну. Але це, що таке вирішення???
Враження таке, що Я просто викинув гроші. Дуже розчарований якістю сервісу. Та самим банком. Для чого тоді ці картки на касах пропонуєте???
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 декабря 2025, 11:23
Добрий день! Дякуємо прийнятий дзвінок!

Наразі можливість оформлення нових або перевипуску старих карток в банку для Вас як клієнта є відсутньою. Проте, ми вдячні за приклад. Вказаний діалог вже передано фахівцям для подальшого опрацювання та прийняття рішення. Ми будемо раді повернути вартість придбаної картки. Рекомендації стосовно розв'язання питання було надано в дзвінку.

Завжди прагнемо до покращення сервісу. Ваш відгук допомогає нам з цим.
Сьогодні хотів внести на рахунок 1000дол США, касир забракувала 3 купюри, одна з них мала маленьку печатку на зворотній стороні, дві інші через те, що їй вони не так світяться, хоча візуальний їхній стан зовсім не для інкасо. На гарячій лінії сказали, що касир самостійно виносить рішення щодо того приймати купюри чи ні. Хочу наголосити, що є Постанова Правління НБУ від 20 червня 2023 року № 76, де чітко вказано, які саме купюри вважаються з ознаками значного пошкодження і жодного слова там немає щодо кількості печаток і що не так світяться. Фото цих трьох купюр можу надати. Вони візуально повністю платіжні і до ознак значного пошкодження їм взагалі далеко. Прошу в кутку споживача розмістити дану Постанову і опиратись саме на неї, а не на свій власний розсуд.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 декабря 2025, 11:25
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та прийнятий дзвінок. Прокоментуємо, чому деякі банкноти не могли бути прийняті банком.

Рішення стосовно відповідності банкноти вимогам приймається співробітником каси на основі чинних норм НБУ, а саме Постанов 75 та 76 від 20 черв. 2023. Виходячи з яких, до інкасо належать банкноти іноземної валюти, які набули під час обігу одну або кілька ознак значного зношення/пошкодження. В тому числі із локальними забрудненнями (плямами), уключаючи видимі в ультрафіолетових променях, загальна площа яких перевищує половину площі банкноти, а також із загальними забрудненнями, уключаючи ті, що спричиняють люмінесценцію паперу в ультрафіолетових променях;

На жаль, наш банк не працює з інкасо, тому прийняти такі банкноти можливість відсутня. Проте, впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Ksysha1982 6 декабря 2025, 9:07
Сплачувала за комунальні послуги, помилилася розрахунковим рахунком. Звернулася до служби підтримки, швидко відреагували, допомогли вирішити питання у найкоротші терміни.
Дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 декабря 2025, 9:42
Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку 💚
Проблема решена
Вадим Трощенко 5 декабря 2025, 19:19
Вчора зі свого р/р ФОП треба було зробити платіж під «0». Набрав платіжку і не врахував комісію 3грн. Платіж не пішов. Набрав іншу платіжку відповідно на 3грн менше, і гроші списалися. На рахунку 0. А вранці мене очікувала неприємна ситуація: приходить мені повідомлення, що банк надає мені кредитний ліміт і як виявляється, без мого погодження, банк автоматично списав з цих кредитних коштів той платіж, який я набирав першим (на який спочатку не вистачило коштів) Сума 13791,80грн. І в мене виходить використання кредитних коштів. Я ж відразу звернувся в банк через гарячу лінію та через телеграм-бот. Заяву мою прийняли і пообіцяли розглянути протягом дня. А контрагент, якому ці кошти платилися м’яко кажучи, не дуже налаштований на їх швидке повернення (Я з ними сьогодні зв’язувався разів 8). Ввечері десь о 17.45 мені дзвонять з банку і єдине, на що вони спромоглися, це на вибачення і «рекомендацію», щоб я звернувся до контрагента з запитом на повернення цих коштів. І саме цікаве — дії банку мотивували договором, яким вони можуть відкрити кредитний ліміт в будь-який момент, і тим, що набрана мною платіжка може бути опрацьована протягом 3-х днів. Виходить, що якби я платив більш суттєву суму, і вони би «вирішили» погодити більший кредитний ліміт, то я б мав би «головняк» з ще більшою сумою. А у них все добре — вони нараховують мені відсотки на кредит. І я їм винен. А те, що мені цей платіж взагалі був не потрібен, то вони за це просто «вибачились». Вважаю такі дії банку просто абсурдними, і такими, що не відповідають адекватності
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 декабря 2025, 8:33
Добрий день!

Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Повідомляємо, що кредитний ліміт на вашому рахунку був встановлений відповідно до Умов та Правил Банку. Щодо проведеного платежу, ми хочемо наголосити, що в нашому банку є можливість скасування платежу, але для цього необхідно було звернутися до банку до моменту його проведення. Якщо платіж вже успішно завершився, для повернення коштів вам слід узгодити це питання з одержувачем.

Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які це могло викликати. Ми враховуємо вашу ситуацію та працюємо над покращенням наших сервісів. Невдовзі ми плануємо впровадити більш просту можливість скасування таких платежів.

Ми взяли вашу ситуацію під контроль і додатково ще зв’яжемося з вами для обговорення питання щодо обнулення кредитного ліміту. Дякуємо за ваше розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Verh1974 4 декабря 2025, 3:18
Фахівець Каріна швидко вирішила всі запити і професійно провела консультацію не дивлячись на ніч.Хоча у відділенні не змогли допомогти в повному об'ємі. Побільше таких вам фахівців, цїнуйте їх.Всіх з наступаючими святами.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 декабря 2025, 9:19
Дякуємо, що поділилися досвідом! І вас зі святами, нехай вони будуть яскравими✨
Минфин
Ответ администратора
6 декабря 2025, 14:45
Відгук не зарахований (на 06.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Artur4030 3 декабря 2025, 14:26
Звернувся на гарячу лінію Абанку з питанням списання коштів на незрозумілий ресурс. Дуже вдячний пані оператору за повний супровід і вирішення цієї проблеми, все відбулося максимально швидко та легко. Отримав також рекомендації щодо не повторення подібних ситуацій, вдячний за допомогу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 декабря 2025, 14:45
Приємно знати, що питання вирішили швидко та комфортно. Якщо знадобиться підтримка — звертайтесь, ми на зв’язку😊
Минфин
Ответ администратора
5 декабря 2025, 17:18
Відгук не зарахований (на 05.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kxtfn 3 декабря 2025, 2:03
Кирило в два часа ночи быстро решил мои вопросы. Быстро и грамотно.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 декабря 2025, 8:36
Завжди раді допомогти — уночі, вдень, у будь-який момент😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alinka88Samoilo 2 декабря 2025, 16:29
Хочу висловити щиру подяку команді вашого банку за оперативність та професіоналізм у вирішенні ситуації, пов’язаної зі спробами шахрайських дій.

Ваші співробітники швидко відреагували на моє звернення, надали чіткі інструкції та забезпечили повну підтримку на всіх етапах. Завдяки злагодженій роботі та уважному ставленню проблему було вирішено максимально швидко й безпечно.

Дякую за відповідальність, допомогу та високий рівень сервісу. Приємно знати, що клієнти можуть розраховувати на такий захист і підтримку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2025, 16:49
Добрий день! Ми вдячні за Вашу високу оцінку професійності наших фахівців та рівня обслуговування в банку. Впевнені, Ви ще не разі отримуєте схожі на ці емоції від співпраці. Будемо раді передати Ваші слова у вигляді подяки нашому фахівцю. Для цього просимо відповісти на особисте повідомлення на платформі 💚
Минфин
Ответ администратора
5 декабря 2025, 15:40
Відгук не зарахований (на 05.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
igorgudz112 2 декабря 2025, 15:14
Отделение по адресу: Киев, Оболонский пр-т, 26
Зателефонував на гарячу лінію банка за консультацією. Дзвінок прийняла менеджер Наталья, яка відповіла мені на всі запитання дуже чемно, професійно і зрозуміло! Дуже вдячний, Вам, Наталья! Приємно бути клієнтом такого банку!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2025, 15:36
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку в ньому. Раді, що можемо забезпечити виключно якісний рівень сервісу. ☺🙌
Минфин
Ответ администратора
5 декабря 2025, 15:40
Відгук не зарахований (на 05.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Irbicy 2 декабря 2025, 12:27
Оперативно допомогли вирішити проблему з шахрайством у інтернеті
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2025, 13:18
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку 💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ірина Ірина 2 декабря 2025, 11:44
Було замовлення в інтернеті та сплачено одразу всю суму на рахунок ФОП (клієнта а-банку), надіючись на чесність продавця. Але продавець вчинив непорядно та ігнорував всі повідомлення та дзвінки про відправку мого товару напротязі 14 днів. Відповідно, я вимушена була залишити скаргу на даного ФОПа. Моя скарга була оперативно розглянута та повернуто всю суму моєї покупки. За що я дуже вдячна.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2025, 12:04
Добрий день! Дякуємо за Ваш змістовний та розгорнутий допис власного досвіду співпраці. Наш банк має нетерпиме ставлення до будь-яких проявів шахрайства. Раді, що змогли оперативно розв'язати Ваше питання 💚🔥
Минфин
Ответ администратора
5 декабря 2025, 15:41
Відгук не зарахований (на 05.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Makhlinecj 30 ноября 2025, 19:47
Сьогодні, 30 листопада, спливає строк сплати кредиту і знаходження в пільговому періоді. Завтра — відсотки, та й не маленькі, будуть нараховані мені абсолютно законно. Ні один з ай-боксів банку не хоче брати від мене більше 5 тисяч готівки. А сплатити треба (на хвилиночку!!!) 35 тисяч. Спочатку зайшла на вайбер, де Катерина буквально «розжувала» мені все — що і як треба зробити. Але ж НЕДІЛЯ! Багато апаратів знаходяться на території відділень, магазинів, тощо — і там просто закрито…А де відкрито, лиш 5 тисяч, і все. Дзвоню на «гарячу лінію'. Відповідає Вікторія — от тут вже я отримала повну інформацію. Вона зкинула мені локаційне розташування терміналів, де я б змогла заплатити. Пояснила, як пройти авторизацію через «Дію» і найголовніше — терпляче віднеслася до мого занадто емоційного стану. Потім, навіть набрала мене ше раз, щоб пояснити і запитати, де знаходиться термінал А-банку, в котрому, ну просто ні в яку, я не могла заплатити свій кредит. Просто розумничка, котрій не байдуже!!!
Дякуючи цим двом дівчаткам, я зуміла зробити все так, як має бути. Ввічливі, терплячі, професіонали своєї справи. Просто розумниці!!! Я вже давно є клієнтом вашого — та ні ж!!! — НАШОГО БАНКУ, але таких професіоналів свого діла мені ще не доводилося зустрічати. Користуючись нагодою, хочу привітати весь колектив А-банку з прийдешніми Святами. Миру, благополуччя, здоров’я їм і їх родинам. Нехай Матінка Божа огортає їх своєю Благодаттю. З повагою Махлинець Наталія Федорівна. Мукачево, Закарпаття
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 ноября 2025, 20:10
Дякуємо, що поділилися такою щирою історією!

Нам дуже приємно бачити, що звернення до підтримки допомогло Вам вирішити ситуацію вчасно. Завжди працюємо над тим, щоб складні моменти ставали простішими. Гарних свят Вам та Вашим рідним🥰
Dubo 30 ноября 2025, 10:46
Зіткнувся з ситуацією, коли заморозили акаунт. Після надання всієї необхідної інформації, яку запитував банк, обмеження швидко були зняті. Дякую співробітникам банку, які миттєво комунікували через електронну адресу. Загалом банк рекомендую, головне не використовувати аккаунт для високоризикових операцій (криптовалюта, гемблінг). Перекази SEPA миттєві, Western Union, RIA питань немає. Чудовій сервіс.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 ноября 2025, 10:57
Дякуємо за відгук! Приємно, що відзначили роботу команди та швидкість вирішення питання. Продовжимо робити все, щоб співпраця й надалі була комфортною та зручною для Вас💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
neboua 27 ноября 2025, 13:43
Нажаль, як би не намагався не потрапити на гачок шахраїв, це від часу до часу трапляється. Нещодавно це сталось. Купуючи товар в інтернеті зробив попередню оплату, однак вже через пару годин зрозумів, що ніякого товару не буде і що це були шахраї. Рахунок, на який відправив передоплату, був зареєстрований в А-Банк. Одразу звернувся до банку, хоча і не є його клієнтом. Заповнив необхідні форми, надав докази. Мене приємно здивував підхід банку до цієї ситуації, їх залученність до моєї проблеми та клієнторієнтованість. Вони провели внутрішнє розслідування, з’ясували всі обставини і повернули мені гроші. До того ж спілкування з операторами банку також було комфортне та приємне.
Щиро дякую А-Банк за небайдужість і за комфортну комунікацію) і за повернені гроші, звісно.
Будьте обережні, купляйте тільки в провірених продавців і тримайте гроші в надійних банках 😎
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 ноября 2025, 13:53
Добрий день! Дякуємо за розгорнутий опис власного досвіду співпраці. Раді, що змогли оперативно вирішити ситуацію та залишити виключно позитивні враження. Будемо раді новим зустрічам 😉
Минфин
Ответ администратора
2 декабря 2025, 12:00
Відгук не зарахований (на 02.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують ситуацію, описану у відгуку.
Anna967 27 ноября 2025, 0:04
Отделение по адресу: Киев, Оболонский пр-т, 26
Мне заблокировали доступ у моим средствам я предоставила информацию о доходах, но так как я нахожусь не в Украине, предоставила выписку с европейского банка, мне написали что для мало информации, но я предоставила все что у меня было, прошу помогите мне разобраться с данной ситуацией
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 ноября 2025, 10:35
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.

Нами вже було адресовано повідомлення в прив'язаний месенджер. Прохання відповісти на нього та надати запитаний документ для розв'язання питання

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о абанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.