Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
проверяется
0975351187AB 28 апреля 2025, 0:22
Дякую Консультант Максим, відділення за адресою: м.Кривий Ріг, вул.В.Великого 40 за допомогу в розлокіровці банківських карток за допомоги підтвердження офіційних доходів. Дуже швидко та якісно провів усі потреби в рішенні цього питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladimir26K 27 апреля 2025, 14:49
Дуже дивна ситуація! Мені встановили ліміт на кредит готівкою аж 100 000 грн, але на картку і на розстрочку — 0 грн. Саме карткою і розстрочкою я планував користуватися! Чи можна якось перенести частину ліміту на ці продукти? Дуже розраховую на ваше розуміння і допомогу!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 апреля 2025, 17:41
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням багатьох факторів: кредитного навантаження, кредитної історії, рівня доходу, наявності депозитних рахунків тощо.

У нас дійсно є послуга перенесення лімітів, проте, на жаль, перенести саме ліміт за кредитом готівкою неможливо. Наразі можемо запропонувати Вам кредит готівкою на доступний ліміт.

Ліміт кредитування постійно переглядається та може змінюватися з часом. Якщо рішення щодо доступного продукту зміниться, ми обов’язково повідомимо Вас.
Проблема решена
Andriy21705 26 апреля 2025, 15:03
Отделение по адресу: Сумы, ул. Победы, 115
Добрий день! Я залишаю відгук оскільки дещо розчарувався в обслуговуванні, оскільки є клієнтом банку півтора роки за час обслуговування я розміщав кошти на депозиті, мені видавали непоганий ліміт на оплату частинами вигода, що дуже зручно під час покупок товарів в Епіцентрі, брав кредит готівкою на суму 10 і 20 тисяч гривень. Проте зараз коли мені необхідний ліміт на оплату частинами вигода для покупок в епіцентрі, бо скоро буду робити ремонт у квартирі ліміт не тільки мінімальний, а й ліміт на кредит готівкою відсутній. Просто це не зручно і через це мені доведеться користуватися послугами Пумбу і ПриватБанку які дають гарні ліміти на кредитування після надання довідки про зарплату. Дуже прикро що так вийшло, хоча це вигідно для вас самих.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 апреля 2025, 16:06
Добрий день!

Ми щиро вибачаємося за незручності, які виникли у вас у зв'язку зі зміною кредитного ліміту. Хочемо пояснити, що банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращі умови для наших клієнтів, і ваше задоволення є для нас пріоритетом.

Дякуємо за ваш прийнятий дзвінок, ми надали необхідні рекомендації які можуть вплинути на ліміт та обов'язково врахуємо ваші зауваження в нашій роботі. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sheludkoi1992 25 апреля 2025, 21:49
Користуюсь послугами банку вже давно. Не розумію звідки такі відгуки. Ніколи не було проблем. Виплатила всю свою техніку з оплатою частинами, вигідні тарифи. Служба підтримки завжди відповідає дуже швидко, навіть вночі.Допомагає в будь-яких питаннях. Дякую вам за роботу!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 апреля 2025, 8:20
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді чути, що ви задоволені нашими послугами та підтримкою. Ваш досвід є для нас важливим, і ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів.
Виктория Марченко 25 апреля 2025, 16:05
Сотрудники абанк, мучают меня уже на протяжении полу года и не хотят возвращать мои средства и не дают возможности их вывести с банка.
Я пыталась закрыть счёт и как-то повлиять на это.
На что мне ответили, ждите 180 дней с момента якобы жалобы, после чего мы сможем вывести ваши деньги и при этом ещё часть денег я должна отдать абанку 20%!
Я уже была согласна на это, хоть лишь бы вывели мои деньги, но они продолжают меня мучать! И не хотят закрывать счёт!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 апреля 2025, 17:19
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Під час Ваших звернень до підтримки банку банком було неодноразово надано рекомендації для розв'язання даного питання. Також, зауважимо, що наразі 180-денний період не завершений. Прохання надати запитану раніше банком інформацію для розв'язання питання.
Проблема решена
Asp1d 22 апреля 2025, 22:36
Сьогодні 22 квітня прийшов платіж на суму 3700 гривень, після цього картка одразу була заблокована. Після з’ясувалося, що банку потрібна додаткова перевірка транзакції за 19 квітня на суму 2200 гривень. Після того, як я надав всі скріншоти про торгівлю криптовалютой і докази, що операція була прозорою, мені сказали, що потрібно повернути кошти відправнику. Я зв’язався з відправником коштів (це був idea bank) дізнався, що він скарг ніяких не надавав, ми з ним разом звонили по підтримкам як абанку, так і банку відправника і ніяких скарг з його боку не було. Потім від підтримки абанка дізналися, що скаргу подала 3 особа, яка ніяким чином не пов’язана ні з тією транзакцією ні зі мною і кошти мають повертатись їй і далі банк розриває зі мною відносини, повертає гроші 3 особі, а з залишку на балансі я отримаю тільки 70 відсотків. Тобто гроші хочуть повернути невідомому відправнику, а мене оштрафувати на 30 відсотків від мого балансу. Я чесно кажучи нічого не розумію
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 апреля 2025, 13:00
Добрий день!

Під час відкриття рахунку в Банку, у Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг Ви підтверджуєте ознайомлення та згоду з правилами Банку.

У разі надходження скарг Банк має право тимчасово обмежити користування карткою до завершення перевірки. За результатом розгляду, Клієнту може бути запропоновано повернення коштів заявнику.

Ми вже зв'язалися з Вами та обговорили деталі звернення телефоном. Дякуємо за діалог!
Logen 21 апреля 2025, 19:30
Дуже задоволений обслуговуванням в А-Банку! Завжди приємно мати справу з професійною та доброзичливою командою. Особливо хочеться відзначити зручність мобільного застосунку — все інтуїтивно зрозуміло, швидко і надійно. Окремо дякую за прозорі умови за продуктами та оперативну підтримку. Оформлення картки пройшло без зайвої тяганини. Відчувається, що банк піклується про своїх клієнтів. Спасибі А-Банк за відмінну роботу!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 апреля 2025, 20:09
Дякуємо за ваш відгук! Приємно чути, що обслуговування в àбанку залишило у вас позитивні враження. Сподіваємося, що й надалі ви будете задоволені співпрацею з нами!
Irrumator 18 апреля 2025, 20:17
Зареєструвався тут, бо сильно підгоріло з кількох причин.

Побачив акцію, що в Bolt дають знижку 20% при використанні певної картки цього банку. Зареєструвався, відкрив картку.

Перший момент (знайомство с додатком) — як мені взагалі подивитися CVV і строк дії картки в цьому додатку?
У всіх банках картка відображається на головному екрані, все інтуїтивно зрозуміло. Тут це заховано в налаштуваннях — гаразд.
Навіщо мені одразу показують моє авто і пропонують взяти кредит під нього?
Навіщо в банківському додатку на головному екрані «втрати ворога»?

Далі (досвід вирішування проблем з підтримкою) — я використовую специфічну пошту від Proton. А-Банк не вміє надсилати на неї листи. Пробував двічі підтвердити акаунт — нічого не приходило (так, спам перевіряв). Звернувся до підтримки — тричі просили «перепровірити». Втомився доводити, що вмію користуватися поштою, просто відключився.

Основне (про акцію) — хотів отримати знижку на Bolt Food і Bolt Taxi.
Прив’язав картку до додатку, щоб не використовувати Apple Pay і щоб акція спрацювала.
Оплачую їжу — знижки немає. Оплачую таксі — знижки немає.
Звертаюся в підтримку банку — «це не до нас». Звертаюся в підтримку Болта — «це не до нас». І що, мені бігати по підтримках і шукати, хто відповідальний?

Просто треш.
Не ведіться на акції і не відкривайте нічого в цьому банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 апреля 2025, 11:33
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися розгорнутим відгуком і прийняли дзвінок — раді були надати детальне роз'яснення щодо знижок Bolt. Знижка до 20% надається саме партнером і відображається у застосунку «Bolt Food» відповідною позначкою. На своєму боці ми не можемо керувати знижками, тому з подібних питань рекомендуємо звертатися до служби підтримки «Bolt».

CVV і строк дії картки в нашому застосунку приховані з міркувань безпеки, але доступні в меню картки — Ваш коментар щодо зручності врахували.

Ситуація з електронною поштою вже на уточненні у технічної команди. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.

Щодо інформації про авто та кредит — це додаткові сервіси, які можна відключити в меню «Налаштування картки» → «Видалити картку». А блок «Втрати ворога» є частиною платформи, що поєднує банкінг та актуальні новини — його можна приховати в меню «Налаштування профілю» → «Показати втрати ворога».

Дякуємо за зворотний зв’язок. Завдяки таким відгукам ми можемо вдосконалювати наш сервіс. Якщо виникнуть питання — ми завжди поруч.
Проблема решена
AndriiBer 18 апреля 2025, 10:31
Я — клієнт А-Банку, активно користувався послугою «Плати частинами», справно здійснював усі платежі без прострочень. При цьому кредитна історія — абсолютно позитивна.

Нещодавно дізнався, що мій кредитний ліміт було обнулено до 0 без жодного попередження. На звернення до підтримки отримав стандартну відповідь, що потрібно «активніше користуватись продуктами банку». Вважаю таку відповідь формальною, а сам підхід — непрофесійним і принизливим для відповідального клієнта.

Банк, який цінує довгострокові стосунки, мав би не просто повідомити заздалегідь, а й запропонувати варіанти або план відновлення.

Вже відкриваю рахунок в іншому банку. Своїм знайомим А-Банк рекомендувати не буду.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 апреля 2025, 11:04
Добрий день!

Ми щиро вибачаємося за незручності, які виникли у вас у зв'язку зі зміною кредитного ліміту. Хочемо пояснити, що банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори, включаючи кредитне навантаження. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращі умови для наших клієнтів, і ваше задоволення є для нас пріоритетом.

Ми вдячні вам за ваш дзвінок і обов'язково врахуємо ваші зауваження в нашій роботі над покращенням процесів банку. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yuts2466 18 апреля 2025, 9:39
Звернувся в підтримку аБанку, через секунду відповіли мені. Я зараз знаходжуся за кордоном і відправляю свою зарплату додому в аБанк. Мені заблокували мій рахунок і попросили надати документи походження коштів. Я все надав. Після перевірки аБанк зразу розблокував мій рахунок і побажали мені вдачі. Це все заняло хвилин 30−35, поки вони перевіряли. Мені сподобалось як вони швидко і професійно працюють! Щиро дякую працівникам аБанку! І рекомендую всім працювати з ними! Професійні люди! Щиро дякую аБанку (працівникам).
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 апреля 2025, 9:57
Щиро дякуємо за теплі слова та високу оцінку нашої роботи! Ми цінуємо, що Ви відзначили професіоналізм нашої підтримки. Вашу подяку вже передано співробітникам. 💚
Минфин
Ответ администратора
21 апреля 2025, 12:50
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Василь Самоха 18 апреля 2025, 0:03
1.Денег на карточке Абан. в 2 раза больше, чем у меня товара. На кассе и в чеке: відмова
2.Звоню на «горячую» линию в АТБ.
Там возмущаются — у нас всё в порядке, чего сюда звоните — нужно звонить в Абанк
3.Звоню в Абанк
-Если вы можете подождать несколько минут — мы проверим
Жду
-Проверили, деньги на карточке есть, не волнуйтесь. Это делает терминал АТБ
4. Туда и туда написал. Жду ответа. Лет через напишу, что ответили…
А вообще-то клёвый развод: имеешь банк + имеешь магазин = свободные деньги (без согласия клиентов)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 апреля 2025, 10:53
Добрий день! Ми вдячні за прийнятий Вами дзвінок!

Нам прикро, що у Вас склались такі враження та негативні емоції, проте нами було проведено детальну перевірку за даним питанням. За вказаними Вами операціями в нашому банку наявні відмови за одну з наданих Вами дат, які стосуються складнощів з роботою терміналу АТБ або іншою масової складності. Наразі Ваші рахунки в нашому банку повноцінно активні та безперешкодно працюють. Масові складнощі зі сторони банку відсутні.

Додатково мусимо зауважити, що в разі відмови при проведенні операції кошти з картки не списуються та залишаються доступними на Вашому рахунку. Впевнені, що нам вдасться змінити вашу думку на краще
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Slavaraevskiy95 17 апреля 2025, 22:03
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 64
Мені заблокували рахунок без підстави, вже більше 5 днів, я не отримав офіційного підтвердження ситуації, лише зі слів не зрозуміло кого, вимагають 30% від балансу і списання підозрілої операції
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 апреля 2025, 11:16
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
21 апреля 2025, 12:47
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alexchop25 17 апреля 2025, 21:40
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 70-А
Литовченко Віта Романівна — це професіонал своєї справи! Швидко вирішує будь-яке моє питання.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 апреля 2025, 9:06
Дякуємо за відгук! Ваші теплі слова вже передаємо фахівцю. Будемо раді зустрітись у наших відділеннях знов, щоб знов і знов надавати якісний та зручний сервіс 💚🔥
Минфин
Ответ администратора
21 апреля 2025, 12:48
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Артем Валько 17 апреля 2025, 18:42
Мою попередню проблему було вирішено, і там є позначка, але фактично я писав про більш глобальну проблему банку.
Яку представники банку мають взяти до уваги.

Мої відносини з банком почались з відкриття віртуальної картки. На наступний день мені дали ліміт 150'000 грн.

Я вирішив скористатись можливістю, взяв оплату частинами на майже всю цю суму.

На початку поповняв картку по 12'000 на місяць. Проблем не було.
А 1 квітня поповнив на 40'000 грн, після чого отримав блокування картки з блокуванням можливості поповнювати її!
Але заблокували не відразу, а через 15 днів! За які жодних поповнень не було.
Придумати більш просте використання картки важко. Поповнення раз на місяць. Суто для погашення кредиту. ТЕРОРИСТ! БЛОКУВАТИ!
Але О К! Блокувати це ваше право, я розумію, то просто емоції. Проблема в іншому.

Як я писав раніше, разом з тим, клієнт отримує повне блокування можливості поспілкуватися з живою людиною онлайн, що на телефоні, що в чатах — бот який пише «надайте документи» і припиняє спілкування. Все!

Тобто, ви робите людині стрес відразу настільки великим, наскільки це можливо. Якого хріна, вибачте, ви блокуєте можливість поспілкуватись з людиною? Чому монобанк продовжує вічливо спілкуватись допомагаючи зрозуміти які документи треба надати, через чат, а ви робити все, щоб з вами взагалі не змогли звʼязатися?

І не пишіть зараз шаблонне повідомлення «Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація / враження».
Скажіть чесно — нам пофігу на вашу думку! І я вас тоді зауважую навіть. За чесність.
Або виправте ситуацію! Беріть приклад з найкращіх!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 апреля 2025, 20:14
Добрий день!

Ми раді повідомити, що ваше питання було успішно вирішене. Після перевірки наданого джерела походження коштів, банк прийняв рішення зняти обмеження, і всі ваші надходження були підтверджені.

Ми цінуємо ваші коментарі щодо роботи нашого телеграм бота та комунікаційних процесів. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми обов'язково врахуємо їх у подальшій роботі для покращення взаємодії з нашими клієнтами. Ваші відгуки допоможуть нам стати кращими і забезпечити більш комфортне обслуговування.
Проблема решена
Артем Валько 16 апреля 2025, 21:59
1 квітня я поповнив картку, щоб сплатити відразу за декілька місяців оплати частиною.
Більше надходжень не було.
16 квітня мені блокують картку. Бо перевищив ліміт надходжень (який ліміт не сказано).
Я в додатку додаю ОК7.
Приходить повідомлення, що цього мало.
Я намагаюсь подзвонити їм зі свого фінансового номеру, тисну відповідну цифру для звʼязку з оператором, чую «…надайте документи…» і дзвінок закінчується. С оператором звʼязатись неможливо.
Пишу в чатах (різних) — та сама ситуація, лише повідомлення від бота «надайте документи», з людиною звʼязатись неможливо.

Доречі, надходження були з зарплатної картки іншого банку, а не поповнення в банкоматі. І ОК7 мало би вистачити. Але не цьому банку. Вони попросили довідку о переказах з іншого банку (!) де буде видно моє ПІБ. Тобто, даних з пенсійного фонду вже замало.

Це найгірше ставлення до клієнтів яке я тільки бачив. Тобто, якщо ти попав під аудіт, то ти маєш бути мовчазною худобою без права на запитання, а якщо тобі не зрозуміло щось, то це твої проблеми.

Я вже мовчу про дзвінки кожні 3 місяці, щоб ти взяв кредит готівкою, бо, цитую оператора «це так добре, коли ти думає що хочеш купити, а не на що тобі вистачить».

Ганьба такому банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 апреля 2025, 13:11
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Наразі бачимо, що Вами було надано запитану інформацію, а питання є успішно вирішеним.
Jmechiys 16 апреля 2025, 18:10
Доброго дня, була така проблема хотів додати зелену картку в Гугл гаманець, заходжу в додаток налаштування гуглпей, а там пише ваша карта вже додана (), паралельно заходжу в Гугл гаманець, а картка не висвічується тут же в ньому додаю карту в ручну-пише карта додана, якщо це не так зверніться до емітента…
Крч на вирішення питання знадобилось дві години 10 хвилин, підтримка абанк в телеграм допомогли видаляли якійсь токен, я толком не зрозумів, але питання порішали, я не здався і підтримка теж не здались красоти!)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 апреля 2025, 19:03
Добрий день!

Дякуємо, що поділились досвідом. Дійсно, іноді деякі технічні питання потребують більше часу для вирішення. Раді, що змогли допомогти.

Якщо виникнуть питання — ми поруч💚
Хотіла покласти купюри на свою валютну карту, купюри нові та не пошкоджені, тільки з обмінника, де їх ПЕРЕВІРИЛИ.6 купюр не взяли, бо вони не гарні. Повторюю, вони всі були ідентичні
Так раніше любила ваш банк, нажаль відношення вже не те
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 апреля 2025, 17:19
Добрий день! Ми вдячні за прийняти дзвінок

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки пошкоджень у вигляді надривів та плям на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.

Проте, ми в будь-якому разі вдячні за Ваше звернення, адже цей відгук допомогає покращувати наш сервіс
Проблема решена
yeyezhova 16 апреля 2025, 8:24
14.04.2025 в день моего рождения за перевод от подруги и семьи в качестве подарка мне заблокировали карту, которая у меня уже года два, но я очень редко ей пользуюсь. Максимально что поступало мне на карту в течении долгого времени это 5тыс, может чуть больше, иногда вообще не поступало, карта не была в активном пользовании. Все переводы, которые приходили на карту с моей карты моно банка. Не знала, что если делаешь переводы сама себе-это незаконные операции.
Ездила в отделение абанка на Дарнице, мне сказали написать заявление с объяснением что это был подарок на день рождения и предоставить квитанцию и мне мол разблокируют. Я со вчерашнего утра на нервах, будучи беременной (справку о декрете я предоставила) потому что не могу снять свои законные деньги! Я предоставила вчера около 30 скриншотов, отчитывалась даже за что тратила 800 грн и кто мне этот человек, сюр не так ли? И что вы думаете? Они просто перестали отвечать, этому «банку» абсолютно наплевать последние эти деньги у вас или нет, решать проблему никто не собирается. Моя мечта вернуть свои деньги и разорвать все отношения. Мне так нервы никогда не портили в финансовых структурах. Просто блокировка не за что. Стыдно вам должно быть, лучше бы реальных мошенников ловили.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 апреля 2025, 9:37
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватись вимог чинного законодавства, зокрема щодо аналізу фінансових операцій. Моніторинг проводиться з урахуванням ризик-орієнтованого підходу, а ліміти розраховуються індивідуально.

У Вашому випадку фахівці декілька разів звертались із запитом додаткової інформації, необхідної для аналізу. Ми підтримували зв'язок з Вами щодо подальших дій, і після отримання підтверджень обмеження було знято.

Ми завжди керуємось виключно вимогами законодавства та регулятора. Дякуємо за розуміння та розраховуємо на подальшу співпрацю!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Аллах Жид 16 апреля 2025, 1:51
Був достатньо довго клієнтом цієї контори, мені близькі ще казали що вони-дно, блокують картки просто ні за що (з тим що я військовий,і не маю не яких кредитів в цілому, навіть в цій конторі не було ліміту)вони локнули мені карту з залишком 622 гривні, я питаю чому? вони кажуть-«банк вирішив розірвати з вами ділові стосунки«я такий окей, як я можу повернути свої гроші на залишку? відповідають-цитую з прямого їх повідомлення Рекомендуємо звернутися з запитом на юридичну адресу Банку: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 11.
Я військовий, який запит?
Чи Днепр це офіси? так само і цей *** офісний банк не чим не гірший за тих офісників з Дніпра🤡🤡🤡
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 апреля 2025, 13:57
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
18 апреля 2025, 10:11
Відгук не зарахований (на 18.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
nasyysnks 15 апреля 2025, 15:43
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 104
Доброго дня.
А Банк мала кредит в цьому банці і вийшла на прострочення. Прийшло повідомлення на вайбер, що будемо вирішувати в суді це питання, я хотіла домовитись щодо реструктуризації заборгованості і що я зацікавлена закрити кредит без суду, просто з можливістю поділити на частини кредит і закривати його по трохи, мені зовсім нічого не запропонували, дали на закриття всієї суми яка становить 74000 за три дні, писала навіть до підтримки і ввечері, мені сказали, що відділ який займається кредитами не працює, але можливість реструктуризації буде і зателефонувати зранку.
Звичайно я хочу вирішити, якомога швидше питання, але немаю можливості все закрити одним платежем, тому і запитувала, чи можемо прийти разом до чогось
Я телефоную зранку, сказали що нічого не можемо запропонувати, вашим питанням займається інший відділ, в телеграм боті написали теж саме, але що це за відділ, який працює окремо від банку, пише з невідомого номеру і ставить мені умови.
Спробувала найти варіанти рішення з персоною, яка і написала мені на вайбер та ставив якісь сроки, навіть не спробувавши мене вислухати.
Після того як я запитала, а чи може він представитись, він окрім імені та по-батькові нічого не написав, далі ігнорував. Але як тільки я задала йому це питання, на мій номер почалась спам атака, з анонімних номерів, беру слухавку і одразу скидає.
Ось це реально людське відношення, до клієнтів. Я не від кращого стану життя взяла кредит і вийшла на протермінованість, але я хочу вирішити це нормально, а розпочинається якийсь терор, про що я даній персоні і написала, який і є «співробітник» чи ні не знаю, що не розумію с ким спілкуюсь з шахраєм чи з співробітником банку.
Якщо я зацікавлена в вирішенні питання і хочу закрити питання, запитую чи є можливість, якось вирішити все по людському, мене ігнорували.
Найгірше обслуговування і підтримка.
Могла би прикріпити скріншот спам активності та переписку із Сергієм Петровичом «співробітник»
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 15 апреля 2025, 19:02
Дякуємо за відгук!

У разі прострочення банк має право вживати заходів для врегулювання заборгованості та інформувати клієнта про можливі наслідки. Ми зацікавлені у вирішенні питання, тому з Вами вже зв’язались відповідальні фахівці та надали варіант погашення. Спільно з Вами ми можемо знайти найкраще рішення і завершити цей процес на вигідних умовах для обох сторін.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 47.9
USD 41.3 42
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 47.9
USD 41.3 42
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о абанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.