-
- 11 ноября 2014, 15:12
Порушення прав клієнтів банком «НАДРА»
Доброго дня.
Банк «НАДРА» порушує умови щодо переводу коштів на інший рахунок. Проплата була зроблена 27 жовтня 2014 року у відділенні банку № 0310 ПАТ «КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровськ, пр Карла Маркса, буд.71 Квітанція № k10/R/55/.
Сьгодні вже 11 листопада 2014 року пройшли обумовлені 10 днівпройшли (також пройшли і 10 банковських днів). На моє питання щодо конкретної відповіді про гроші, коли вони будуть переведені співробітники банку починають розповідати про „якісь черги???“ які чекають гроші для переводу. Співробітники (044) 4593700 — розповідають, що вони відповідають тільки на питання клієнтів (мабть то що я не є клієнт), Робітники „Гарячої лінії“ можуть надати тільки № телефону банку в якому я платила. Але ніхто не може відповісти на конкретне питання. Тобто „коло“ в яке загоняють робітники банку клієнтів достатньо жорстке.
З повагою Тетяна Устінова.
|
0
|
Просмотров: 897, сегодня — 0
- 08:18 Отзыв ноября: почему Приват разорвал деловые отношения с клиентом за возврат долга
- 08:01 Официальный курс: НБУ повысил курс гривны на 2 копейки
- 26.12.2024
- 18:46 Правительство вдвое уменьшило квоты на экспорт сахара и мяса птицы на 2025 год
- 17:24 Курс валют на вечер 26 декабря: доллар и евро подорожали на межбанке
- 17:05 Криптовалютный рынок в 2025 году: Чего ожидают пользователи — опрос Binance
- 16:46 ЦБ Турции снизил ставку впервые за два года
- 16:18 Кошелек Trustee Plus со встроенной криптокартой подвел знаковые итоги 2024 года
- 15:26 Укрпочта снизит тариф для посылок в США
- 14:39 ВВП Украины по итогам года вырастет на 4% — Минэкономики
- 12:22 Binance и Kraken инвестировали $10 млн в стейблкоин Usual, MoonPay может купить Helio за $150 млн: что нового
Комментарии