Минфин - Курсы валют Украины

Установить
CCLOAN
Зарегистрирован:
21 апреля 2020

Последний раз был на сайте:
14 марта 2023 в 01:57
Подписчики (2):
Niccelll
Niccelll
Kacviktok
Kacviktok
CCLOAN — Офіційний блог компанії
10 февраля 2021, 12:18

Як заповнити заяву та декларацію на субсидію в Україні?

Сьогодні майже 7% громадян України користуються державними субсидіями. У той час як жителі інших країн для отримання пільг повинні збирати велику кількість документів, нашим землякам необхідно лише подати заяву встановленого зразка і заповнити податкову декларацію. Далі ми розглянемо всі особливості заповнення цих документів.

Правильне заповнення документів для оформлення субсидії
Раніше для призначення субсидії необхідною була довідка про доходи заявника. Сьогодні ця вимога не є обов’язковою. Замість довідки потрібно всього лише заповнити податкову декларацію встановленого зразка. Отже, дохід громадян враховується разом з податками.

Правильне заповнення декларації про доходи – це основний момент в процесі оформлення державної допомоги. Якщо претендент на отримання соціальної допомоги допустив під час заповнення будь-які помилки, в наданні субсидії може бути відмовлено.

Бланки для оформлення субсидії перебувають у загальному доступі. Завантажити податкову декларацію для оформлення субсидії можна на сайті Державної податкової інспекції. Перш ніж заповнювати цей документ, краще покласти перед собою зразок. Це обумовлено тим, що будь-яка, навіть сама непомітна помилка, може привести до відмови в оформленні державних виплат.

Податкова декларація для отримання субсидії містить такі розділи:

  1. Загальна інформація про всіх осіб, які зареєстровані на даній житлоплощі. Якщо житло взято в оренду, необхідно перерахувати всіх, хто проживає у квартирі або будинку, на які проводиться нарахування житлово-комунальних послуг. У тому випадку, якщо житло ще не введено в експлуатацію, а його власник є забудовником, цю інформацію також необхідно вказати в першому розділі декларації.
  2. Сума сукупного доходу всіх осіб, які проживають в приміщенні за рік, який передував моменту заповнення податкової декларації. Тут необхідно перерахувати всі без винятку виплати, включаючи зарплати, пенсії, допомоги, стипендії, аліменти, доходи від здачі житлового або нежитлового приміщення і так далі. Інформація про доходи надається без урахування податків.
  3. Якщо власник приміщення протягом минулого року придбав будь-яке майно на суму, яка перевищує 50 000 грн, це необхідно вказати в третьому розділі декларації про доходи.

Способи подання заяви на субсидію
Отримати державну допомогу на оплату житлово-комунальних послуг можуть ті сім’ї, в складі яких є безробітні особи працездатного віку. До 2015 року деякі категорії населення України мали певні обмеження на отримання субсидії за розміром доходів або майновим станом. Сюди належали ті сім’ї, які мали два і більше транспортних засоби, квартиру і дачу, а також житло, яке здавалося в оренду.

Сьогодні ці обмеження вважаються недійсними, оскільки субсидії надаються домогосподарству, а не членам сім’ї. Отже, розмір виплат становить два прожиткових мінімуми на одного жителя України. Це говорить про те, що від загального нарахування на комунальні послуги власнику приміщення буде відшкодована компенсація в розмірі 15%.

Якщо у людини підвищується місячний прибуток, відсоток компенсації знижується. Це ж стосується і зменшення доходів. Тут передбачено зростання державних виплат.

Субсидії на оплату ЖКГ нараховуються тільки безготівковим способом. Що стосується подачі заяви та декларації, зробити це можна:

  • Звернувшись до управління соціального захисту за місцем реєстрації. Якщо житло орендується, для оформлення субсидії необхідно звернутися за місцем проживання.
  • Виславши лист з заповненими документами за адресою центру соціального захисту.
  • Подати документи в електронному вигляді. Зробити це можна на сайті соціальної служби після попередньої реєстрації заявника.
  • Для того, щоб продовжити чинну субсидію, нема потреби заново подавати документи в органи соціального захисту населення. Відповідно до чинного законодавства, з 1 травня 2015 року діє автоматичне продовження субсидій.

Заява на оформлення соціальної допомоги заповнюється особисто власником приміщення, на ім’я якого відкрито особовий рахунок. У тому випадку, якщо житло взято в оренду, подати документи може та людина, яка за договором є квартиронаймачем.

Просмотров: 1354, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться