Минфин - Курсы валют Украины

Установить
CCLOAN
Зарегистрирован:
21 апреля 2020

Последний раз был на сайте:
14 марта 2023 в 01:57
Подписчики (2):
Niccelll
Niccelll
Kacviktok
Kacviktok
CCLOAN — Офіційний блог компанії
20 января 2021, 10:45

Як отримати електронний цифровий підпис?

Електронний цифровий підпис є повноцінною альтернативою звичного нам автографу від руки. ЕЦП візуально не виглядає як підпис, але має таку ж юридичну силу. Також варто відзначити, що підпис в цифровому форматі є дійсним тільки протягом 24 місяців з моменту отримання. Цифровий підпис є електронним файлом, який містить електронний ключ, спеціально створений для певної людини.

Де використовується ЕЦП?

  1. Подача електронної документації. Цифровий підпис в цьому випадку є підтвердженням особи заявника.
  2. Подача електронних декларацій про доходи та звітності на сайті Державної фіскальної служби.
  3. Реєстрація бізнесу та отримання інформації про земельні ділянки.
  4. Отримання довідки про відсутність судимості. Як правило, цей документ потрібен під час оформлення на роботу, отримання візи або дозволу на носіння зброї.
  5. Електронні послуги Пенсійного фонду. Цифровий підпис надає можливість без черги отримати довідку про трудовий стаж або довідку про доходи фізичної особи для оформлення субсидії.
  6. Отримання інформації про розмір зарплати та суми, яка зараховується для пенсії.
  7. Подача заяви на перерахунок соціальних виплат.
  8. Подача заяви на отримання посвідчення особи або заяви на реєстрацію шлюбу.

Можливості електронного цифрового підпису на цьому не закінчуються. Щороку проводиться розробка нових інтернет-сервісів, у зв’язку з чим значно спрощується процес документообігу як для бізнесу, так і для населення України.

Які бувають ЕЦП?
Цифровий підпис може бути двох типів: звичайний і посилений. Посилений тип ключа використовується державними службовцями і представниками великих компаній. Звичайний ЕЦП – це інструмент для ведення документообігу в бізнесі. Ключ використовується для проведення операцій в державних закупівлях та інших цілях. Посилений ключ можна отримати тільки в Центрі сертифікації. Що стосується простого ЕЦП, оформити його можна через інтернет-банкінг.

Пакет документів для отримання цифрового підпису
Для отримання електронного цифрового підпису, необхідно вибрати Центр сертифікації (АЦСК) і ознайомитися зі списком документів. Варто зазначити, що у кожного Центру є свої вимоги, які необхідно виконати для отримання ЕЦП:

  • Заповнення реєстраційної картки (для ФОП) встановленого формату у двох примірниках. Цим ви погоджуєтеся на обробку персональних даних.
  • Копія паспорта громадянина України.
  • Копія ідентифікаційного коду платника податків, завірена підписом власника.

Способи отримання електронного цифрового підпису
Отримати цифровий підпис можна в будь-якому Центрі реєстрації. Для цього необхідно зібрати вищевказані документи.

  1. Зареєструватися на сайті Центру сертифікації.
  2. Особисто прийти до Центру з оригіналами документів і чистим носієм цифрової інформації (диск DVD-R або флеш-карта).
  3. Фахівці Центру сертифікації створять оригінальний цифровий ключ і зроблять його запис на носій.

За наявності всіх необхідних документів, отримання цифрового підпису не займе багато часу. Як видно, оформити заявку можна особисто в одному з Центрів сертифікації або онлайн на сайті державної служби. Якщо ви є клієнтом ПриватБанку, оформити цифровий ключ можна через додаток Приват24. Зробити це можна дуже швидко, дистанційно, а головне – безкоштовно.

Просмотров: 4428, сегодня — 2
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться