Минфин - Курсы валют Украины

Установить
8 сентября 2015, 15:24 Читати українською

Порошенко: гиперинфляции в Украине не будет

Президент Украины Петр Порошенко заверил, что гиперинфляции в Украине не будет. По его мнению, сейчас банковская система стабильная. Об этом Петр Порошенко заявил на заседании Кабинета министров, сообщает РБК-Украина.

Порошенко: гиперинфляции в Украине не будет
Петр Порошенко Фото: ru.tsn.ua

«Статистика последних двух месяцев дает понять, что инфляция идет на спад и гиперинфляции не будет», — заявил Петр Порошенко.

Кроме того, президент заверил, что сейчас банковская система стабильная.

«Уже вот-вот возобновится экономический рост, а что этому может помешать — я вам скажу позже. Конец сентября и золотовалютные резервы уже 13 млрд грн», — подчеркнул президент.

Он также отметил, что реструктуризация внешнего долга сыграла важную роль в стабилизации финансового положения Украины.

«Дефолта, который ждал агрессор, удалось избежать», — заявил Петр Порошенко.

  • По данным Государственной службы статистики, базовая инфляция в августе 2015 года по сравнению с предыдущим месяцем составила 0,2% против дефляции на 0,1%, зафиксированной в июле.

Комментарии - 33

+
+116
TomJones
TomJones
8 сентября 2015, 15:32
#
По мотивам известного анекдота:
Порошенко: гиперинфляции в Украине не будет
Гиперинфляция: Порошенко в Украине не будет

P.S.
Сам анекдот:
— Бог мертв, подпись — Ницше.
— Ницше мертв, подпись — Бог.
+
+73
Maleficarum
Maleficarum
8 сентября 2015, 15:33
#
«Статистика последних двух месяцев дает понять, что инфляция идет на спад и гиперинфляции не будет», — заявил Петр Порошенко." Обязуешься шоколад продавать по 30 грв за кг а не по 300 как сейчас?
+
+5
Kotleopold
Kotleopold
8 сентября 2015, 15:39
#
Ну что Вы...? Дефляцию никто не обещал! :)
+
+12
Andrey DNK
Andrey DNK
8 сентября 2015, 16:30
#
Не обещали, а она есть :) minfin.com.ua/2015/09/08/8776902/
+
+11
vitaliy17
vitaliy17
8 сентября 2015, 15:44
#
«Конец сентября и золотовалютные резервы уже 13 млрд грн»
Простите господин президент, а сколько мы должны отдать в этом году 9ть? так реально 4?
+
+5
YesLiBbI
YesLiBbI
8 сентября 2015, 20:41
#
Грн? Не ошибка?
+
+5
Евгений Попов
Евгений Попов
9 сентября 2015, 8:55
#
Скорее всего так оно и есть. Тогда очень похоже на правду)
+
+18
avk1983
avk1983
8 сентября 2015, 15:51
#
Не будет конечно, т.к. она уже была. )
+
+20
vicmarin37
vicmarin37
8 сентября 2015, 16:06
#
60% — это не гиперинфляция была? :)
и на 2016г тоже надо ждать 50% инфляции-
как только начнут платить по новым тарифам
+
+12
vlad9486
vlad9486
8 сентября 2015, 17:49
#
Нет, 60% — это не гиперинфляция.
+
0
vicmarin37
vicmarin37
8 сентября 2015, 20:07
#
60% — это галопирующая инфляция?
https://ru.wikipedia.org/wiki/Гиперинфляция
гиперинфляция- свыше 100 % за 3 года (то есть свыше 2 % в месяц в течение 3 лет).
+
+9
vlad9486
vlad9486
8 сентября 2015, 20:38
#
В разных источниках указываются разные критерии.
И не одному из них инфляция в Украине не удовлетворяет.
+
0
vlad9486
vlad9486
8 сентября 2015, 20:43
#
Вот здесь видно, что денежная масса не росла.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lhJt9fxX_AYm5Lmmu3tcZeBWN9aRpx0Xkx1NWEhpAm4/edit?pli=1#gid=20623294
Кстати, там хорошие таблицы, может помогут вам лить дерьмо на Украину обоснованнее.
+
0
vicmarin37
vicmarin37
8 сентября 2015, 20:53
#
Брехню не розводьте
+
+9
vlad9486
vlad9486
8 сентября 2015, 20:54
#
И вам того же.
И где же это я соврал?
+
0
vicmarin37
vicmarin37
8 сентября 2015, 21:12
#
Ви дали тільки чотири коментаря,
і в кожному збрехали.
Тому що, я вважаю інфляцію від 20 до 100% на рік гіперінфляцією, а більше 100% — галопуючею неконтрольованою інфляцією.
+
+21
vlad9486
vlad9486
8 сентября 2015, 21:41
#
Ви вважаєте? Цього не досить для того щоб бути правим. Я от вважаю що я не збрехав жодного разу.
Різниця в тому, що я правий, а ви помиляєтеся. У поняття «гіперінфляція» є загальноприйняте значення і воно не зміниться від того, що ви вважаєте.
Перепрошую за різкість.
+
0
vlad9486
vlad9486
8 сентября 2015, 21:48
#
Галопуюча інфляція повільніша ніж гіперінфляція. Мабуть ви їх переплутали. Тоді так, можна сказати, що у нас була галопуюча. Але якщо придивитися до цифер, то видно, що найбільша вона була в місяць коли збільшили тарифи на газ для населення (саме так, інфляцію зафіксували тоді, а не коли почнуть платити).
ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2015/ct/is_c/isc_u/isc2015m_u.html
Зверніть увагу на природній газ у квітні.
+
0
vicmarin37
vicmarin37
8 сентября 2015, 22:52
#
Ті горе-теоретики і самі не знають,
що пишуть, особливо про падіння економіки, тож менше слухайте шахраїв.
Наскільки подорожчав батон — це і є інфляція.
+
0
vlad9486
vlad9486
8 сентября 2015, 22:53
#
Не їм батони. І взагалі не звертаю уваги на ціни. На скільки?
+
+15
Andrey M
Andrey M
9 сентября 2015, 10:02
#
«Ті горе-теоретики і самі не знають,
що пишуть, особливо про падіння економіки» — вы наверное признанный практик в мировом сообществе что можете на свое усмотрение менять определение терминов?:)
А где можно почитать ваши достижение в жизни, ну или хотя бы научные труды?:)
+
0
vicmarin37
vicmarin37
9 сентября 2015, 11:42
#
Ви вже стільки читаєте моє коментарі, а розуму не набралися:):)
не читайте різних клоунів і шахраїв, а то буде аналогічна історія «з непередбачуваним минулим».
Економічна теорія написана з великими умовностями і помилки на кожному кроці,
тому не переймайтесь художнім описом «великих теоретиків»,
метою яких є ввести всіх в оману.
+
0
Andrey M
Andrey M
9 сентября 2015, 11:57
#
«Ви вже стільки читаєте моє коментарі, а розуму не набралися:):)» — може вони просто не настільки розумні щоб він них набиралися розуму? :) ) )
+
0
vicmarin37
vicmarin37
9 сентября 2015, 12:07
#
Тоді читайте теоретиків всяких, ви не один такий:)
+
0
Andrey M
Andrey M
9 сентября 2015, 12:11
#
Так вот одного из них и читаю — вас:) ) )
+
0
niko 555
niko 555
10 сентября 2015, 12:17
#
Відповім вам так, як написано в шкільному підручнику з економіки за 10 клас (автора не пам'ятаю, читав його давно):
Помірна інфляція — до 10%.
Галопуюча інфляція — від 10% до 100%.
Гіперінфляція — вище 100%.

Все інше, що ви вважаєте — ваша суб'єктивна думка.
+
0
vicmarin37
vicmarin37
10 сентября 2015, 13:39
#
Галопуюча інфляція — інфляція у вигляді стрибкоподібного зростання цін.
Галопуюча інфляція — Така інфляція, яка набуває розміру двозначного числа щорічно.
Вона супроводжується стрімким, стрибкоподібним підвищенням цін, охоплює всі сфери господарського життя й викликає серйозні негативні наслідки в економіці та соціальній сфері. Зростання індексів галопуючої інфляції практично не кероване і набуває хронічного характеру.
====практично не кероване===
а інфляцію до 100% на рік ще якось можна керувати, а далі вже потрібно
весь час штампувати, бо за кількадень знеціняться…

Ось такі пояснення привели мене до логічної думки, що ці поняття потрібно поміняти місцями. А по по процентах я згоден, та можна було б позначку 10% перенести на 15-20%,
бо був наглядний приклад в Україні 15%-ої повзучої декілька років інфляції.
+
0
niko 555
niko 555
10 сентября 2015, 14:12
#
По-перше типи інфляції визначаються показниками у річному вимірі. По-друге, терміни можна називати своїми словами, головне щоб всі розуміли їх значення. А хто вас зрозуміє, якщо ви ліве називаєте правим, а праве — лівим?
+
0
vicmarin37
vicmarin37
10 сентября 2015, 14:51
#
А це ви вже насмішили про терміни…
почитайте про м0, м1, м2, м3
і потім розкажете, що ви зрозуміли
+
0
niko 555
niko 555
10 сентября 2015, 15:17
#
А це тут до чого?
+
0
niko 555
niko 555
10 сентября 2015, 15:31
#
В принципі зрозумів, до чого ви ведете. Термінологія грошових агрегатів відрізняється в різних країнах, але наскільки я зрозумів, її визначає центральний банк кожної держави.
+
0
vicmarin37
vicmarin37
10 сентября 2015, 15:58
#
Тобто, потрібно розуміти економіку, а з приводу скакати галопом теж знати значення слів.
+
0
sla
sla
8 сентября 2015, 18:24
#
Пожалуй, не будет — энергоносители существенно подешевели, у населения погас спрос… Моя последняя покупка — небольшой дистиллятор)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться